[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.652 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nerot1x schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:05:
[...]

Er wordt bijgehouden hoe snel je beweegt, fietsen, autorijden, brommeren wordt dus niet voor het broeden van de ei. Moet echt lopen, of met loopsnelheid fietsen.
No shit sherlock, er zit een cap op van 15 km/h.
Maar ik heb dus 10-14,5 km/h gefietst. En zelfs als ik de stukjes waar ik toch harder ging er af haal zou ik in het ergste geval minimaal 1km erbij moeten hebben ipv 30 meter.
Werkt dus echt voor geen kut.

Ik ga er vanuit dat het op GPS positie berekend wordt en niet via bewegingssensoren in je telefoon?

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 18-07-2016 12:09 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Ik denk dat als 'ie de server even kwijt is, er geen afstand geregistreerd wordt. Ik had hem gisteren bij me met een rondje hardlopen van 5km (actief, op een externe batterij), daar werd slechts de helft geregistreerd. Nu loop ik best door, maar dat is ca 10-12 km/u.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07-2024
Er gaan ook geruchten dat de lokalisatie cq bijhouden maar efficiënt 40% werkt. Kan liggen aan de verbinding met de server die niet continue is en daardoor niet alle afstanden doorgeeft.

Verder heeft reddit.com/r/pokemongodev best wel interessante dingen gevonden over hoe de code werkt van Pokemon GO. En een manier gevonden om via een webinterface alle pokemon in je buurt te kunnen vinden via Google Maps API.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FikhBRF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Elcappucino schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:13:
Er gaan ook geruchten dat de lokalisatie cq bijhouden maar efficient 40% werkt. Kan liggen aan de verbinding met de server die niet continue is en daardoor niet alle afstanden doorgeeft.

Verder heeft reddit.com/r/pokemongodev best wel interessante dingen gevonden over hoe de code werkt van Pokemon GO. En een manier gevonden om via een webinterface alle pokemon in je buurt te kunnen vinden via Google Maps API.

[afbeelding]
Dat is nog wel een werkwijze...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-10 20:28
Hardwell pakt ook even zijn momentje mee hoor :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=E7i2AMAlf2A]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Elcappucino schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:13:
Er gaan ook geruchten dat de lokalisatie cq bijhouden maar efficiënt 40% werkt. Kan liggen aan de verbinding met de server die niet continue is en daardoor niet alle afstanden doorgeeft.

[afbeelding]
Als het helemaal 100% werkt drop dan hier een linkje :P Kunnen we allemaal meegenieten en kijken waar die Charizard is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
EricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:12:
[...]
https://www.reddit.com/r/pokemongodev/

Het staat er helemaal vol mee. Er staan overigens ook manieren tussen die niet "bannable" zijn, aangezien er nu ook tools beschikbaar gemaakt gaan worden waarin jij zelf geen PTC account gegevens hoeft op te geven. De meeste zijn nog wel erg buggy maar dit is gewoon een kwestie van tijd tot dit ook goed begint te werken.
Heeft er iemand toevallig al zo'n tool geprobeerd? Ik ben van plan vanavond nog een rondje te fietsen en iets anders vangen dan Pidgeys zou wel leuk zijn voor de verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
ErikT738 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:25:
[...]

Heeft er iemand toevallig al zo'n tool geprobeerd? Ik ben van plan vanavond nog een rondje te fietsen en iets anders vangen dan Pidgeys zou wel leuk zijn voor de verandering.
Werkt aardig. Ik gebruik die ene die je zelf moet hosten, probleem is dat je telkens moet refreshen, zou mooier zijn als er een ajax-achtig ding in zat. Dus je trekt telkens de hele kaart binnen. Maar goed, het is een alternatief voor de fucked nearby-functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-06 12:43
Angeloonie schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:08:
[...]

No shit sherlock, er zit een cap op van 15 km/h.
Maar ik heb dus 10-14,5 km/h gefietst. En zelfs als ik de stukjes waar ik toch harder ging er af haal zou ik in het ergste geval minimaal 1km erbij moeten hebben ipv 30 meter.
Werkt dus echt voor geen kut.

Ik ga er vanuit dat het op GPS positie berekend wordt en niet via bewegingssensoren in je telefoon?
Sorry voor het proberen van helpen.. zal nooit meer iets doen om proberen te helpen. Anyways.. waar zie je de confirmation van niantic dat 15km/h de cap is? Nergens gelezen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcappucino
ErikT738 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:25:
[...]

Het plaatje wat je daar ziet komt net van mijn computer af. Er zitten er paar tussen die ik niet werkend heb gekregen maar deze weer wel. Zo wist ik niet dat er een Tentracruel 2 straten verder was. En met die 3-foot bug kon het heel lang duren. 8)7
Zsub schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:29:
[...]

Werkt aardig. Ik gebruik die ene die je zelf moet hosten, probleem is dat je telkens moet refreshen, zou mooier zijn als er een ajax-achtig ding in zat. Dus je trekt telkens de hele kaart binnen. Maar goed, het is een alternatief voor de fucked nearby-functie.
Er zitten er 2/3 tussen die een auto-refresh hebben trouwens.

[ Voor 28% gewijzigd door Elcappucino op 18-07-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Arunia schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:52:
Ik kan er gelukkig weer in. Ook leuk wanneer je het verkeerde account invult. Kun je het spel volledig resetten.

Nu alleen nog een manier vinden om het scherm van mijn Nexus 6 uit te laten gaan, maar het spel actief. Ga morgen in de pauze lekker even een rondje fietsen en dan maakt de afstand me verder niet uit voor de Eggs, maar wil wel pokemon tegen komen. Ga niet met mijn telefoon in mijn handen rond fietsen.
Je kan een sportarmband gebruiken! Veel mensen die hun fietsroutes tracken met Strava dus zo raar is dit niet.
Daarnaast kan je Google Play: Stay Alive! Keep screen awake installeren zodat je scherm nooit uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 16:58
Nerot1x schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:29:
[...]

Sorry voor het proberen van helpen.. zal nooit meer iets doen om proberen te helpen. Anyways.. waar zie je de confirmation van niantic dat 15km/h de cap is? Nergens gelezen namelijk.
er zit een cap op van 10 mph en binnenkort gaat niantic alle spelers welke harder gaan dan 17 mph kciken

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Martin0 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:31:
[...]

er zit een cap op van 10 mph en binnenkort gaat niantic alle spelers welke harder gaan dan 17 mph kciken
Ja, sure, het is verboden om PoGo aan te hebben als je in aan auto zit zeker? 8)7

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Laatst online: 15-06 12:43
Martin0 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:31:
[...]

Ja daarom, iedereen roept wel dingen, zoals jij nu 10km/h zegt, zegt de sherlock hierboven weer 15km/h zonder ergens op gebaseerd te hebben, gewoon overnemen wat andere mensen zeggen. Waar heb je gelezen dat die cap zit trouwens?

Thanks iig voor een normaal antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nerot1x schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:32:
[...]

Ja daarom, iedereen roept wel dingen, zoals jij nu 10km/h zegt, zegt de sherlock hierboven weer 15km/h zonder ergens op gebaseerd te hebben, gewoon overnemen wat andere mensen zeggen. Waar heb je gelezen dat die cap zit trouwens?

Thanks iig voor een normaal antwoord.
10mph= 16.09344 km/h close enough to 15 :P
Vandaar de verschillende cijfers i guess :)

[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 18-07-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

mvds

Totally awesome!

HeatWave schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:32:
[...]

Ja, sure, het is verboden om PoGo aan te hebben als je in aan auto zit zeker? 8)7
Verboden niet, maar ik gok dat ze geen zin hebben in schadeclaims van mensen die zeggen dat ze een ongeluk hebben gekregen door het spelen van PoGo, ondanks de waarschuwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-10 14:27
WahWah schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:01:
Volgens mij moet ik maar eens de metro uit bij die haltes en even rondlopen...
Ik woon in Poortugaal, en afgezien van een Pikachu bij de Plus heb ik er nog niets bijzonders gevangen en mijn vrouw ook niet. Wel veel Pokestops bij metro Poortugaal en een gym..

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 18-07-2016 12:41 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

mvds schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Verboden niet, maar ik gok dat ze geen zin hebben in schadeclaims van mensen die zeggen dat ze een ongeluk hebben gekregen door het spelen van PoGo, ondanks de waarschuwingen.
Leuk als je in de trein of als passagier PoGo wil gaan checken :F

Net zo mooi als de suggestie vorige week van VVN om bellen/smsen/appen met telefoons in de auto volledig te blokkeren. Dat gaat nooit werken omdat je de bijrijder dan ook treft, en dat is buiten proporties.

Ze gaan niet meer doen dan wat ze nu al doen, ga je boven snelheid X (die 10 mp/h of 15-16 km/h is), dan telt je afstand simpelweg niet mee.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 13:36
[...]

Mee eens. Maar dat houdt dus ook in dat als je als passagier in de auto zit niet je pokemon / items mag beheren. Ik zat laatst namelijk alle pokemon in de auto terug te sturen naar de professor onderweg op de A27. Dat zou in houden dat ik dan ook gekicked zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

[...]

Dat is toch onzin? Dat zou net zo goed voor alle andere apps gelden. En als ik in een bus/tram zit zou ik ook niet mogen spelen, want ik ga 20+ km?

Mensen zijn gewoon verantwoordelijk voor hun eigen gedrag en je kan nooit een maker van een game aanklagen voor onverantwoord gedrag van een speler natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

haborym schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:41:
[...]

Mee eens. Maar dat houdt dus ook in dat als je als passagier in de auto zit niet je pokemon / items mag beheren. Ik zat laatst namelijk alle pokemon in de auto terug te sturen naar de professor onderweg op de A27. Dat zou in houden dat ik dan ook gekicked zal worden.
Daarom, dat is gewoon onzin. Je krijgt gewoon geen meters op je teller, that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 13:29
Heb ik eindelijk een pinser heeft hij lage aanval van 5 en 15.wel hoge cp 700

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Klopt helemaal niks van die blink daar beneden. Net een machomp lopen zoeken. De voetstapjes werden niet minder maar hij bleef wel blinken. Hij veranderde 0,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Shadow343 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:43:
Klopt helemaal niks van die blink daar beneden. Net een machomp lopen zoeken. De voetstapjes werden niet minder maar hij bleef wel blinken. Hij veranderde 0,0
De nearby is gebugged, het heeft bij mij 1 dag gewerkt ofzo toen was hij weer gebugd zodat alles weer op 3 footsteps bleef

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Let niet teveel op de afstand in pokemon. Ik was gisteren bezig met een ei, en afstand groeide niet. Toen opeens op 1.9/2km begon het te hatchen.

Kans bestaat dus dat er een en ander niet helemaal goed synced door alle netwerk problemen maar op de achtergrond wel geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcappucino
Shadow343 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:43:
Dit is een bekende bug. Waarschijnlijk omdat de "Gevangen in * locatie" nu op een stedelijk niveau is, is daarmee ook de voetstapjes op stedelijk niveau gegaan ipv wijk. (Speculatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Xanaroth schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:45:
Let niet teveel op de afstand in pokemon. Ik was gisteren bezig met een ei, en afstand groeide niet. Toen opeens op 1.9/2km begon het te hatchen.

Kans bestaat dus dat er een en ander niet helemaal goed synced door alle netwerk problemen maar op de achtergrond wel geregistreerd.
Dit had ik ook geconstateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik las op reddit (ook hier in dit topic geposts, waarschijnlijk 50-100 paginas terug) dat spawn punten van pokemon grotendeels gebaseerd lijken te zijn op mobiele data activiteit van spelers uit de Ingriss tijd, en dat je daarom op plekken waar veel smartphones gebruikt worden een grote kans hebt op meer/interessante pokemons.

Als ik dit vergelijk met mijn eigen situatie, ik woon +/- 100 meter van een populair studenten cafe af (waar 2 pokestops en een gym vlak naast liggen) en ik zie heel regelmatig zeldzame pokemon zoals squirtle, dragonair en laatste evoluties van met name water pokemon (er ligt een riviertje naast) daar spawnen.

Op andere plekken rondom mijn huis, waar ook veel pokestops zijn (binnenstad Maastricht) zijn het toch echt de ''standaard'' pokemon met af en toe een Eevee, Drowzee of Gastly. Ook mijn wandelingen in het stadspark van Maastricht, inclusief plekken waar vrijwel constant 2-3 lures actief zijn, leveren minder waardevolle pokemons op dan stilzitten bij dat cafe en random spawns meepakken.

Dit kan natuurlijk ook toeval zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Gister toevallig wezen varen en dat werkte prima met het uit laten komen van eieren. 2x 5km en 1x 2km en 8.6/10km

edit: Had gister tevens wel paar keer dat die pas inderdaad laat de juiste afstand aangaf.

[ Voor 29% gewijzigd door falcon123 op 18-07-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ja klopt, soms loop ik een stuk komt er geen meter bij, en dan wat later opeens wel gewoon een zooi meters.

Het is gewoon nog steeds niet 100% betrouwbaar op het moment, maar goed, het is natuurlijk ook maar een spelletje :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
garriej schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:45:
[...]

Dit had ik ook geconstateerd.
Pfft dit is al sinds het begin, bij mij merk ik het soms dat ik op een ei 1.4 heb en dan 300 meter loop en niks erbij krijg en dan kijk ik 5 minuten later en dan heb ik ineens 1.6 op me ei en inmiddels een halve km gelopen ofzo.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 14:35

jdh009

FP ProMod
Net iemand van lvl 29 tegen gekomen in het centrum van Arnhem.. Loop ik toch al wel een aardig eindje achter.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Gisteren een Ei verloren.. ik weet niet wat ik ervoor terug heb... UGH.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 18:42
WestBoy_B schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:51:
Ook niet als je je pokemons sorteert op recent?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Filter je pokemons op most recent, waarschijnlijk kan je zo achterhalen welke pokemon uit je ei is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Moet je kijken op recent en dan de gene welke je niet kan herinneren welke je gevangen hebt dat is de gene uit je ei

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Thanks voor de tips, maar staat er nix bij journal erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Nu online

Tourniquet

Hiya, fellas!

WestBoy_B schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:54:
Thanks voor de tips, maar staat er nix bij journal erover?
Nope, eggs komen niet in je Journal. Enige mogelijkheid is inderdaad kijken bij recente Pokemon.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet of t gepost is al, maar heb dit van Reddit geplukt..
Spreadsheet over CP/attack/defense.. Zie je welke de beste zijn

https://docs.google.com/s...ing&pref=2&pli=1&sle=true

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Zojuist een Pikachu van CP 112 uit een 2 km ei mogen ontvangen :)

[ Voor 9% gewijzigd door wizai op 18-07-2016 12:59 ]

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:35
poor Leno schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:58:
Weet niet of t gepost is al, maar heb dit van Reddit geplukt..
Spreadsheet over CP/attack/defense.. Zie je welke de beste zijn
https://rankedboost.com/pokemon-go/tier-list/

Deze werkt ook aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 16:23
https://www.twitch.tv/koopatroopa787

Tsja..... dit is wel next level. Halverwege lvl 28, en teveel 1500+
Dan doe je ook niets anders meer 8)7

320k stardust 8)7 8)7 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door rolandos582 op 18-07-2016 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:23
Ik zag dat er sommigen xs en anderen xl bij het gewicht hebben, de xl krijgen fors meet cp als ze evolueren volgens mij. klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard1992
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-03-2024
kleefding schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:06:
Ik zag dat er sommigen xs en anderen xl bij het gewicht hebben, de xl krijgen fors meet cp als ze evolueren volgens mij. klopt dat?
Ik ben ook nog aan het twijfelen welke Eevee ik ga evolueren:

Eevee 1 (normaal)
CP = 361
HP = 54
Tackle 12
Swift 25

Eevee 2 (XL)
CP = 347
HP = 55
Tackle 12
Dig 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Grote kans dat ze toch XS worden als je ze evolueert ;) Lang leven bugs.
Edit: Overigens wijzigen de aanvallen toch. Ook de grootte kan aanpassen en dat ze meer CP kunnen hebben is onzin, gezien max CP gelijk is en aan je level ligt. XS kan je vaak beter gebruiken voor aanvallen en XL om als verdediging te zetten.

[ Voor 62% gewijzigd door TheBrut3 op 18-07-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Zojuist weer een ei uitgekomen waar ik niets voor gekregen heb. Hij stond op 4.9 en wat later was hij weg en heb ik niets gekregen. In de log staat ook niets tussen wat ik gekregen heb. Dit is al de 2e keer... Hebben andere dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
rolandos582 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:02:
https://www.twitch.tv/koopatroopa787

Tsja..... dit is wel next level. Halverwege lvl 28, en teveel 1500+
Dan doe je ook niets anders meer 8)7

320k stardust 8)7 8)7 8)7
"the longest period I haven't played the game was 5 hours" en hij heeft al een aantal keer 24u streams aangehad zei hij....

Tja, dan geloof ik ook wel dat je 28,5 wordt ja 8)7

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
ASNNetworks schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:11:
[...]
"the longest period I haven't played the game was 5 hours" en hij heeft al een aantal keer 24u streams aangehad zei hij....

Tja, dan geloof ik ook wel dat je 28,5 wordt ja 8)7
Yep, en hij heeft ook al $500 uitgegeven aan het spel. Hij heeft nu nog 25 incense/eggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:10:
Zojuist weer een ei uitgekomen waar ik niets voor gekregen heb. Hij stond op 4.9 en wat later was hij weg en heb ik niets gekregen. In de log staat ook niets tussen wat ik gekregen heb. Dit is al de 2e keer... Hebben andere dit ook gehad?
Eggs komen nooit in je journal. Al bij je recente pokemon gekeken? De paar keer dat een ei bij mij geen melding gaf stond er daarna gewoon een nieuwe pokemon in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dit (en veel andere streams) toont wel aan dat Niantic echt niets geeft om mensen die spoofen. Ze hoeven maar 1x die streams langs te gaan en als ze zien dat iemand spooft gelijk een ban geven. Dat geeft een duidelijk waarschuwing... Maar dus, ze geven er geen bal om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Laatst online: 26-09 15:50
rolandos582 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:13:
[...]

Yep, en hij heeft ook al $500 uitgegeven aan het spel. Hij heeft nu nog 25 incense/eggs
Dat ie $500 uit heeft gegeven snap ik ook wel. Hij verdient dat geld veelvoudig terug door zijn stream. Even $500 investeren en daardoor meer kijkers aantrekken om nog meer donaties, subs en ad revenue te verdienen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 15:01
TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:14:
[...]

Dit (en veel andere streams) toont wel aan dat Niantic echt niets geeft om mensen die spoofen. Ze hoeven maar 1x die streams langs te gaan en als ze zien dat iemand spooft gelijk een ban geven. Dat geeft een duidelijk waarschuwing... Maar dus, ze geven er geen bal om.
komt nog wel ze hebben nu wel andere dingen te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Radiant schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:13:
[...]

Eggs komen nooit in je journal. Al bij je recente pokemon gekeken? De paar keer dat een ei bij mij geen melding gaf stond er daarna gewoon een nieuwe pokemon in de lijst.
Ah oke thnx, inderdaad daar staat hij wel tussen. Toevallig net een die ik net ook gevangen had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:14:
[...]

Ze hebben het al druk genoeg om alles draaiende te houden, dus ik vind het niet zo gek dat ze daar momenteel nog niks mee doen.

Maar voor mij is de lol er snel af als ik alleen maar binnen zou zitten en dan met wat 'trucjes' een beetje rond loop. Neemt volgens mij het hele doel weg van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
ASNNetworks schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:14:
[...]
Dat ie $500 uit heeft gegeven snap ik ook wel. Hij verdient dat geld veelvoudig terug door zijn stream. Even $500 investeren en daardoor meer kijkers aantrekken om nog meer donaties, subs en ad revenue te verdienen.
Mehh top donator is $25 en hij heeft ook niet heel veel subs. adds op twitch valt ook wel mee, ik betwijfel of hij echt back zal krijgen maar hij vind het leuk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
The_Ghost16 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:16:
Maar voor mij is de lol er snel af als ik alleen maar binnen zou zitten en dan met wat 'trucjes' een beetje rond loop. Neemt volgens mij het hele doel weg van het spel.
Dat is ook wel zo. Op deze manier kan je veel Pokémon vangen, maar dat is ook alles. Je kan toch maar bij 1 gym tegelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcappucino
Toch is erg gisteren al iemand level 30 geworden op Reddit. Valt me mee dat hij pas 28,5 is als ik lees hoelang hij al bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hij zegt net wel dat een Abra dus gewoon een kans van 99% heeft dat hij vlucht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:20:
Hij zegt net wel dat een Abra dus gewoon een kans van 99% heeft dat hij vlucht!
Volgens mij was dit in de originele Pokemon spellen ook (Pokemon rood en blauw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Yep, ze gebruiken teleport. Je kan op de orginele games wel moves gebruiken om het tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
The_Ghost16 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:21:
[...]

Volgens mij was dit in de originele Pokemon spellen ook (Pokemon rood en blauw)
MWa bij Red en blue was dat omdat hij geen andere move kent dan teleport, enige manier om hem langer te houden is om taunt te doen op abra maar geloof dat die move pas in gen 2 erin is gekomen maar goed dat is of topic.
Ik ben nog geen abra tegen gekomen.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Heb een werkende tracker. Wel met stevige vertraging (ik gok 2 tot 5 minuten?), maar je kan zelf een locatie kiezen: http://pokerev.r3v3rs3.net/

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Martin0 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:23:
[...]

MWa bij Red en blue was dat omdat hij geen andere move kent dan teleport, enige manier om hem langer te houden is om taunt te doen op abra maar geloof dat die move pas in gen 2 erin is gekomen maar goed dat is of topic.
Ik ben nog geen abra tegen gekomen.
Heb 2 abra's gevangen en de 3e is gevlucht, dus die 99% geloof ik echt niet.
Al kan het theoretisch wel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Cio schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:24:
Heb een werkende tracker. Wel met stevige vertraging (ik gok 2 tot 5 minuten?), maar je kan zelf een locatie kiezen: http://pokerev.r3v3rs3.net/
Je kan daar makkelijk aan bijdragen door een proxy te gebruiken. Ze onderscheppen het verkeer vanaf de app, en daaruit construeren ze alle info. Best ingenieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Yogoi schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:25:
[...]

Heb 2 abra's gevangen en de 3e is gevlucht, dus die 99% geloof ik echt niet.
Al kan het theoretisch wel natuurlijk.
Waarschijnlijk is die 99% na de eerste pokeball, mis je de eerste pokeball of blijft hij er niet in zitten dan heb je 99% kans dat hij weg gaat, teminste dat vermoed ik.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Martin0 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:26:
Waarschijnlijk is die 99% na de eerste pokeball, mis je de eerste pokeball of blijft hij er niet in zitten dan heb je 99% kans dat hij weg gaat, teminste dat vermoed ik.
Klopt, ze vluchten altijd pas na een poging.
Ik heb mijn twijfels aan dit early stadium ding, waarom? Pokémon spawns zijn gebonden aan tijd, het kan dus zomaar zijn dat ze weg zijn. Wel spawnen Pokémon op dezelfde plaatsen, dus goed onthouden waar je iets hebt gevangen helpt jezelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Nu online
Ik zie nog weinig op mijn locatie maar wellicht komt dat nog. Ik doe het vooral om even wat spawnpunten te ontdekken aangezien ik de komende 3,5 uur toch nog nergens heen kan.

Edit - een paar gyms en Pokéstops zijn inmiddels in beeld.

[ Voor 6% gewijzigd door ErikT738 op 18-07-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
jdh009 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:57:
[...]

Ben je op vakantie of spoof je het?

Ik weet uit ervaring van vrienden in Ingress dat Niantic er zeer hard tegen op treed als er onmogelijke locatieverschuivingen zijn.
Geen spoof, voor mijn werk op reis. Overigens zie ik dat er echt wel een ander type Pokemon te vinden is dan in mijn thuisomgeving, veel meer ground, rock, fire, fighting types hier. Leuke uitbreiding van mijn collectie! o.a. al een Pinsir, Growlithe, Mankey, Ekans, Geodude, Sandshrew, Diglett, Cubone toe mogen voegen :9~
Haha hier ga ik vanavond maar eens naar op zoek denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
spocy schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:42:
Haha hier ga ik vanavond maar eens naar op zoek denk ik :9
Heb je de Mexicaanse versie dan? De Nederlandse heeft kroketten en frikandellen.

En hmmmz.. Mew, Mewtwo, Zapdos, Moltres en Articuno spawnen waarschijnlijk niet eens. Maar als ze dat toch doen kan je ze niet eens vangen:
144 Articuno 0.00%
145 Zapdos 0.00%
146 Moltres 0.00%
150 Mewtwo 0.00%
151 Mew 0.00%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 30-09 23:58
TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:49:
[...]

Heb je de Mexicaanse versie dan? De Nederlandse heeft kroketten en frikandellen.

En hmmmz.. Mew, Mewtwo, Zapdos, Moltres en Articuno spawnen waarschijnlijk niet eens. Maar als ze dat toch doen kan je ze niet eens vangen:
144 Articuno 0.00%
145 Zapdos 0.00%
146 Moltres 0.00%
150 Mewtwo 0.00%
151 Mew 0.00%
Moeten helaas handmatig worden gespawned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Grrrrrr, soms als ik een bal wil gooien swipet ie soms mijn settings naar boven, en dan loopt PoGo vast :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
[...]

Zit momenteel in Mexico vandaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:47
DivineNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:50:
[...]

Handmatig? Ben net begonnen met pokemon go maar wat bedoel je hier mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
DivineNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:50:
Dan blijft de catch rate 0%.
Venusaur, Charizard en Blastoise (4%) en Ivysaur, Charmeleon en Wartortle (8%) vallen mij ook tegen.
mprkooij schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:51:
Dat alleen Niantic kan bepalen of er één van de genoemde Pokémon spawnt. Ze zitten dus niet op timer net als de rest.

[ Voor 34% gewijzigd door TheBrut3 op 18-07-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:52:
[...]

Dan blijft de catch rate 0%.
Venusaur, Charizard en Blastoise (4%) en Ivysaur, Charmeleon en Wartortle (8%) vallen mij ook tegen.
Je zal een master ball nodig hebben om ze te vangen, heeft iemand anders al uit de datafiles gevist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
[...]

144 Articuno 0.00%
145 Zapdos 0.00%
146 Moltres 0.00%
150 Mewtwo 0.00%
151 Mew 0.00%
Waar haal je die vangegevens vandaan dan?

De meeste zullen bij events te vangen zijn. Zou zuur zijn als je er helemaal voor naar Berlijn reist en dan de pokeball mist waardoor die wegggaat :P

Ongeveer twee uur bezig geweest in Arnhem, moet zeggen dat ik eindelijk zonder veel probelemen heb kunnen spelen. Bij de korenmarkt en AKU fontein waren bijna non stop lure modules dus nog lekker op een terrasje kunnen zitten ook. Ik heb het volgende binnengehaald:

Aantal Soort
9 Pidgey
4 Spearow
4 Caterpie
8 Weedle
4 Drowzee
3 Paras
7 Rattata
4 Eevee
1 Krabby
1 Haunter
3 Zubat
1 Metapod
1 Shellder
1 Venonat

Nu onderweg naar Utrecht om daar is te kijken of ik iets anders kan vangen dan dit kleine grut.

[ Voor 6% gewijzigd door jdh009 op 18-07-2016 13:54 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 30-09 23:58
mprkooij schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:51:
[...]

Handmatig door de ontwikkelaar. Dus bij bijvoorbeeld speciale events dat ze daar een mew oid laten spawnen. Vond ik zelf ook een tegenvaller toen ik het las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
DivineNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:55:
[...]

Handmatig door de ontwikkelaar. Dus bij bijvoorbeeld speciale events dat ze daar een mew oid laten spawnen. Vond ik zelf ook een tegenvaller toen ik het las.
Als het nu al zo druk is in Central Park dan wil ik niet weten hoe druk het gaat worden als er een aangekondigde Mew spawnt op Time Square.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
jdh009 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:58:
[...]

Als het nu al zo druk is in Central Park dan wil ik niet weten hoe druk het gaat worden als er een aangekondigde Mew spawnt op Time Square.
Dan mogen ze de spawn area wel even wat groter maken, want anders worden mensen verpletterd door de menigte die niet dicht bij de spawn zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

WahWah schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:00:
[...]Dan mogen ze de spawn area wel even wat groter maken, want anders worden mensen verpletterd door de menigte die niet dicht bij de spawn zijn...
Doen ze idd beter "regionaal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 11:59
jdh009 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:53:
[...]
Nu onderweg naar Utrecht om daar is te kijken of ik iets anders kan vangen dan dit kleine grut.
Probeer het hier in de buurt, 4 pokéstops die je zonder te bewegen kan pakken. Zitten ook nog constant lures op. Vrijdag een dratini gezien, die is me ontsnapt. Wel een Weezing van 880 gevangen!
https://goo.gl/maps/SNjJwqfZMuE2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 21:00
Hmm die website toont niet pokemon data in alle steden ? ik zie niks in Zoetermeer :(

[ Voor 10% gewijzigd door Zidanexo op 18-07-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Niet heel veel gespeeld meer, ben nu level 11. Wat gaat dit topic snel zeg haha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Nu online
Net een Staryu op de map zien spawnen naast me werk en ik heb 'm ook daadwerkelijk kunnen vangen, het werkt dus wel ondanks dat het niet ideaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas789
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 21:19
jdh009 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:53:
[...]

Waar haal je die vangegevens vandaan dan?

De meeste zullen bij events te vangen zijn. Zou zuur zijn als je er helemaal voor naar Berlijn reist en dan de pokeball mist waardoor die wegggaat :P

Ongeveer twee uur bezig geweest in Arnhem, moet zeggen dat ik eindelijk zonder veel probelemen heb kunnen spelen. Bij de korenmarkt en AKU fontein waren bijna non stop lure modules dus nog lekker op een terrasje kunnen zitten ook. Ik heb het volgende binnengehaald:

Aantal Soort
9 Pidgey
4 Spearow
4 Caterpie
8 Weedle
4 Drowzee
3 Paras
7 Rattata
4 Eevee
1 Krabby
1 Haunter
3 Zubat
1 Metapod
1 Shellder
1 Venonat

Had je eigelijk effe door moeten lopen richting sonsbeek. Achter de witte villa gegarandeerd succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:12
http://pokerev.r3v3rs3.net/mapui/#13/51.5623/5.0922 om de een of andere reden is Tilburg niet compleet.. Krijg alleen in west Tilburg dingen te zien.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
ErikT738 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:10:
[...]

Net een Staryu op de map zien spawnen naast me werk en ik heb 'm ook daadwerkelijk kunnen vangen, het werkt dus wel ondanks dat het niet ideaal is.
Nogmaals voor iedereen geinteresseerd in dergelijke tools:
- https://www.reddit.com/r/pokemongodev/
- Pokemon GO is zelf op dit moment al zo instabiel als wat, laat staan dergelijke 3rd party tools
- Er zijn tools op komst die sneller, stabieler, en handiger (mobile phone friendly zijn).

Mijn inziens is het een kwestie van tijd tot je gewoon op je telefoon zo'n tool kan raadplegen en kan zien waar welke Pokemon zit. Niks om geheimzinnigs over te doen, want zodra er 1 tool is die redelijk werkt staat het toch binnen een aantal minuten op Tweakers of op de gewone Reddit.

Mij maakt het eigenlijk ook helemaal geen zak uit dat ik niet 10+ Gyms in bezit heb. Sterker nog, ik ben level 14 en heb nog niet 1 battle gedaan. Ik vind het alleen leuk om een rare pokemon (voor mijn huidige niveau) dan tegen te komen. Ik betwijfel of ik ooit de 151 (of 146 á 147 excl legendaries) ga halen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-09 10:33
TheFes schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:13:
http://pokerev.r3v3rs3.net/mapui/#13/51.5623/5.0922 om de een of andere reden is Tilburg niet compleet.. Krijg alleen in west Tilburg dingen te zien.
Ik kreeg een half uurtje geleden nog niks te zien in Zwolle, nu wel wat. Dus wie weet wordt dat zometeen aangevuld

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Yes! Mijn eerste Pokémon met mijn favoriete aanval; zonnestraal! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:21:
En dat op maandag :9

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:21:
Is dat Pikachu?

huh.. sorry ben niet zo in verdiept :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Pokemons 'leven' Alleen langs de weg/bewoonde wereld?
Toen we de hond gingen uitlaten in het bos zei ik tegen mijn zoontje dat dat wel een mooie plek was voor zo'n geurtje om ze te lokken. Maar als we op een niet bekend bospad liepen (dus op de kaart niet op een weg) zagen we helemaal niks...
Ik dacht dat je juist meer kans had op zeldzamere pokemons opdat soort plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 21:00
readytoflow schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:24:
Pokemons 'leven' Alleen langs de weg/bewoonde wereld?
Toen we de hond gingen uitlaten in het bos zei ik tegen mijn zoontje dat dat wel een mooie plek was voor zo'n geurtje om ze te lokken. Maar als we op een niet bekend bospad liepen (dus op de kaart niet op een weg) zagen we helemaal niks...
Ik dacht dat je juist meer kans had op zeldzamere pokemons opdat soort plekken.
Dat zou je denken, maar over het algemeen geven de dichtbevolkte gebieden betere kans op meer en sterkere pokemons ;/. Zelfs de lures etc, hebben meer kans op betere Pokemon wanneer meerdere mensen er in de buurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 03:45
Zidanexo schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:27:
[...]

Dat zou je denken, maar over het algemeen geven de dichtbevolkte gebieden betere kans op meer en sterkere pokemons ;/. Zelfs de lures etc, hebben meer kans op betere Pokemon wanneer meerdere mensen er in de buurt zijn.
Ja dat is zo kut als ik tussen 3 lures zit zie ik helemaal niks, gewoon 0 en al mn vrienden zijn non stop aan het vangen, echt heel vaag, als ik ergens loop waar het niet zo bevolkt is zie ik ze allemaal

wellicht komt het door mn tel (samsung s5 mini) die maar 1.5 gig heeft zonde kost me zoveel exp :( mag in oktober pas een nieuwe tel uitkiezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ja het is heel krom in dat opzicht, laten we iedereen bij elkaar proppen in de toch al drukke centra of grote POI's ... kan iedereen zien hoe populair PGO is. Wat? Meer dan 60% woont niet in steden? Heel veel mensen hebben geen bergen POI's en lopen graag door de natuur? Yep, die zijn competitive wise fucked :D .

In mijn woonplaats ook niets, nada, geen 2 pokestops naast elkaar en 2km lopen om er 1 te vinden ;) . Maar ik ben wel koning pidgey, ratata en weedle. Bam.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:42

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Hmm, ik heb een Amerikaanse begraafplaats bij mijn dorp (Zuid Limburg, kenners weten waar :P), en op de Ingress kaart zijn daar tich "Pokéstops" te zien. Het lijkt mij echter diep triest als je daar wat met je telefoon gaat rondlopen om bij ieder tiende graf een Pokéstop te vinden. Wellicht ga ik binnenkort eens kijken, hopelijk kan men toch nog een grijntje respect opbrengen...

Die map werkt trouwens niet echt bij mij, hij staat nu al 10 minuten open op dezelfde plek en ik heb op die knop gedrukt. Er verschijnt echter helemaal niks.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 08:29

Fixer

FP ProMod
Goemies schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:04:
[...]

Probeer het hier in de buurt, 4 pokéstops die je zonder te bewegen kan pakken. Zitten ook nog constant lures op. Vrijdag een dratini gezien, die is me ontsnapt. Wel een Weezing van 880 gevangen!
https://goo.gl/maps/SNjJwqfZMuE2
Kwam dat plekje bij toeval tegen en zag dat daar bijna permanent 1 of vaak meedere (4-5) lures tegelijk actief zijn. Al zo enorm veel weg gehaald daar _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Fixer op 18-07-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:29:
Hmm, ik heb een Amerikaanse begraafplaats bij mijn dorp (Zuid Limburg, kenners weten waar :P), en op de Ingress kaart zijn daar tich "Pokéstops" te zien. Het lijkt mij echter diep triest als je daar wat met je telefoon gaat rondlopen om bij ieder tiende graf een Pokéstop te vinden. Wellicht ga ik binnenkort eens kijken, hopelijk kan men toch nog een grijntje respect opbrengen...

Die map werkt trouwens niet echt bij mij, hij staat nu al 10 minuten open op dezelfde plek en ik heb op die knop gedrukt. Er verschijnt echter helemaal niks.
Over begraafplaatsen gesproken, laatst was er een nieuwsbericht over 't graf van een Pokémon-fan waarbij er een pokémon op het graf was geplaatst. Toeval? :P

https://www.rtvnh.nl/nieu...-nu-twee-pikachus-op-graf
Afbeeldingslocatie: https://rtvnh-webfiles.s3-eu-west-1.amazonaws.com/data/cache/2/basedata/pf_image/3202585544-97545d42.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 18-07-2016 14:32 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:29:

Ik ga op vakantie dorpje verderop....Iets met Gulpener Bier. Is er een beetje activiteit daar?
Pagina: 1 ... 95 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.