toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja, dat wisselt ook nog, had het ook op mijn Note 2 geinstalleerd, die had gisteren de hele tijd geen verbinding met de server leek het, pokestops etc werkten niet. Maar de shop werkte daar weer wel, terwijl dat als enige niet werkte op mijn iPhone.Osxy schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:08:
[...]
Heel apart maar heb het ook meegemaakt met verschillen tussen iOS en Android.
Ach, het zal nog wel even duren voor het helemaal stabiel is, de hype moet er ook even vanaf qua drukte. Dan zal ik eens kijken of het echt iets is dat langer leuk blijft, ook door nieuwe functies, of dat het gewoon ff grappig was om er vervolgens nooit meer naar om te kijken.
Voorlopig ben je soms toch een klein beetle blij als je een nieuwe pokemon vindt
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Op mijn Sony Z3 (Android) geen problemen met de Nederlandse Pokemon Go (uit de Store), alleen met de Nederlandse via de AppstoreOsxy schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:08:
[...]
Heel apart maar heb het ook meegemaakt met verschillen tussen iOS en Android.
https://www.reddit.com/r/pokemongodev/
Het staat er helemaal vol mee. Er staan overigens ook manieren tussen die niet "bannable" zijn, aangezien er nu ook tools beschikbaar gemaakt gaan worden waarin jij zelf geen PTC account gegevens hoeft op te geven. De meeste zijn nog wel erg buggy maar dit is gewoon een kwestie van tijd tot dit ook goed begint te werken.
Ja, het is misschien niet helemaal eerlijk, maar de enige die hier misschien wat aan kan doen is Niantic. En niemand hoeft mij hiervoor aan te vallen, want laten we nu niet doen alsof wij als Tweakers op ons achterhoofd gevallen zijn...
Daarnaast is het nog best een aardig staaltje Tweaken. Ik zag zelfs een topic voorbij komen van iemand die middels een tcpdump in Wireshark de handshake + certificaat binnen heeft weten te halen...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Dat spel even installeren op de telefoon van je vriendin en mee laten spelenEvatar schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:05:
dit weekend ook een locatie gehad met een paar lures dicht bij elkaar.. jammer genoeg daar met mijn vriendin waardoor ik meteen een boze blik kreeg bij het vangen van de eerste pokemon..
Als je veel XP wil, is het handig om eerst "gewoon" te spelen en pokémons te vangen tot je level 9 bent. Dan krijg je een lucky egg. Als je die inzet krijg je dubbele XP voor 30 min.
Je hebt candy nodig om te evolven, maar het sturen van een overbodige pokémon naar de professor levert geen XP op. Dit kan je dus doen voor het inzetten van je lucky egg en evolven.
Power up vóór Evolve lijkt niet veel zin te hebben omdat dat vooral veel stardust en candy kost en weinig oplevert omdat je op hogere levels of bij evolven veel sterkere pokémons krijgt?
Ik las iets over "klaarzetten" voor het inzetten van de lucky egg. Wat wordt daarmee bedoeld? Op alfabet of sterkte sorteren van je pokémons en zorgen dat je weet welke je moet evolven in het half uur dat je lucky egg actief is? Of kan je ze echt apart zetten en ineens doorklikken oid?
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Precies. De meest gunstige zijn:gwystyl schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:18:
Even checken of ik het nou goed begrijp:
Als je veel XP wil, is het handig om eerst "gewoon" te spelen en pokémons te vangen tot je level 9 bent. Dan krijg je een lucky egg. Als je die inzet krijg je dubbele XP voor 30 min.
Je hebt candy nodig om te evolven, maar het sturen van een overbodige pokémon naar de professor levert geen XP op. Dit kan je dus doen voor het inzetten van je lucky egg en evolven.
Power up vóór Evolve lijkt niet veel zin te hebben omdat dat vooral veel stardust en candy kost en weinig oplevert omdat je op hogere levels of bij evolven veel sterkere pokémons krijgt?
Ik las iets over "klaarzetten" voor het inzetten van de lucky egg. Wat wordt daarmee bedoeld? Op alfabet of sterkte sorteren van je pokémons en zorgen dat je weet welke je moet evolven in het half uur dat je lucky egg actief is? Of kan je ze echt apart zetten en ineens doorklikken oid?
- Pidgeys (12 Candy voor evolve)
- Weedle (12 Candy voor evolve)
- Caterpie (12 Candy voor evolve)
- Rattata (25 Candy voor evolve)
Lucky Egg verdubbelt je EXP voor 30 minuten. Elke evolve geeft je dan 1000 Exp (2000 Exp indien het een nieuwe pokemon is).
Dit is een hele handige site om uit te rekenen hoeveel EXP je binnen gaat halen, hoeveel je er eerst moet transferren om het maximale er uit te halen etc: http://pidgeycalc.com/
64 CP is erg laag. Lekker al je stardust bewaren voor hogere levels. Ik hoor veel mensen zeggen dat je je stardust gerust kan laten liggen tot level 20 omdat het anders zonde is. En je Candy's kun je mooi gebruiken om te evolueren.NeHoX schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:19:
Van het weekend een CP64 Pikachu gevangen. Hebben jullie nog tips hoe ik deze zo sterk mogelijk kan maken of is dit verspilde moeite en moe tik gewoon blij zijn met de vangst?
[ Voor 14% gewijzigd door EricNL op 18-07-2016 10:21 ]
Ik zet ze zelf als favorite en sorteer daar op, dan weet ik precies welke ik moet evolven.gwystyl schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:18:
Klopt. Je spaart evols op totdat je half uur lang kan evolven en je lucky egg maximaal kan gebruiken. Je krijgt dan de 50% extra dubbele hp voor de evolve. Dus 1000 ipv van 500.gwystyl schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:18:
Even checken of ik het nou goed begrijp:
Daarnaast heb ik mijn stardust wel ingezet voor paar unieke pokemons waarmee ik gyms aanval. Maar het is wel zo dat stardust moeilijk is te krijgen en je er dus zuinig mee om moet gaan. Hoe hogere level, hoe hogere Pokemons je tegenkomt. Maar een rare Pokemon kan soms wel de moeite zijn om je stardust aan uit te geven.
Dat is 100% extraJelv schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:21:
[...]
Klopt. Je spaart evols op totdat je half uur lang kan evolven en je lucky egg maximaal kan gebruiken. Je krijgt dan de 50% extra hp voor de evolve. Dus 1000 ipv van 500.
Het maakt geen bal uit in welke volgorde je het doet, zoals net al uitgelegd door iemand.gwystyl schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:18:
Voorbeeld: je hebt een Eevee op level 20 die 500 van 700 is.
Evolve eerst en dan Power Up: bij Evolve gaat hij naar 1000 van 1400. Vervolgens een power-up maakt hem in totaal 1030.
Eerst power-up gaat hij van 500 naar 515 van de 700. Vervolgens evolven maakt hem 1030 van 1400,
Het heeft wel nut om eerst naar de hoogste evolutie van de pokemon te gaan, omdat je dan weet of hij goede aanvallen heeft of niet. Maar voor de cp maakt het geen conjo uit.Audiowaste schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:23:
[...]
Het maakt geen bal uit in welke volgorde je het doet, zoals net al uitgelegd door iemand.
Voorbeeld: je hebt een Eevee op level 20 die 500 van 700 is.
Evolve eerst en dan Power Up: bij Evolve gaat hij naar 1000 van 1400. Vervolgens een power-up maakt hem in totaal 1030.
Eerst power-up gaat hij van 500 naar 515 van de 700. Vervolgens evolven maakt hem 1030 van 1400,
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
is er ook iets voor android?Donstil schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:31:
Hè fijn. Ik hoef niet steeds meer naar buiten.
[video]
Een van de eerste hits in google:
YouTube: Pokemon GO in Bluestacks on PC [TUTORIAL] WORKING AS OF 7/16/2016 \[1...
Denk alleen niet echt dat dit de bedoeling is van het spel...
[ Voor 7% gewijzigd door jdh009 op 18-07-2016 10:35 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Lees vooral ook even de comments in de YouTube video's. GPS locatie spoofen etc is een garantie op een (soft)ban...
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Mee eens. Geen softban maar een hardban en succes wensen met het nieuwe account.Kevintjeh schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:54:
Gewoon verkregen voordeel weghalen bij de spoofers, lvltje 1 opnieuw beginnen..
Ik heb ontzettend veel pret met dit spelletje, maar het duurt te lang..
Tenminste, als je het spel speelt om ze allemaal te verzamelen.
Daar is zon map wel handig voor, maar dan nog: als er aan de andere kant van de stad een bepaalde Pokemon zit, dan ben je daar niet in 10 minuten...
Haters everywhere but I don’t really care
Er zal wel een soort "shuffle" inzitten denk ik. Ik krijg toch opeens op dezelfde plekken weer nieuwe Pokemon, en je level telt ook mee.matthijst schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:57:
Als je ziet hoe weinig de zeldzame Pokemons voorkomen op dit moment, lijkt het me niet al te lang duren voordat een hoop mensen er klaar mee zijn
Daar is zon map wel handig voor, maar dan nog: als er aan de andere kant van de stad een bepaalde Pokemon zit, dan ben je daar niet in 10 minuten...
Ik heb hier gisterenavond mee gespeeld, maar echt simpel is het niet. Ben denk ik een half uur bezig geweest met de juiste tools te installeren voordat het Python tooltje werkte en toen nog een uur voordat er eindelijk een keer een werkende map verscheen. 9 op de 10 inlogpogingen werkte niet (denk door de serverproblemen). Heb je eenmaal de map, dan is deze beperkt "houdbaar" (is tenslotte maar een momentopname, hij refreshed niet) en na een kwartier kun je weer opnieuw beginnen met pogingen in te loggen.EricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:12:
[...]
https://www.reddit.com/r/pokemongodev/
Het staat er helemaal vol mee. Er staan overigens ook manieren tussen die niet "bannable" zijn, aangezien er nu ook tools beschikbaar gemaakt gaan worden waarin jij zelf geen PTC account gegevens hoeft op te geven. De meeste zijn nog wel erg buggy maar dit is gewoon een kwestie van tijd tot dit ook goed begint te werken.
Ja, het is misschien niet helemaal eerlijk, maar de enige die hier misschien wat aan kan doen is Niantic. En niemand hoeft mij hiervoor aan te vallen, want laten we nu niet doen alsof wij als Tweakers op ons achterhoofd gevallen zijn...
Daarnaast is het nog best een aardig staaltje Tweaken. Ik zag zelfs een topic voorbij komen van iemand die middels een tcpdump in Wireshark de handshake + certificaat binnen heeft weten te halen...
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Hoezo onrealistisch? Scotty beamt me gewoon steeds op verzoek naar een andere plaats om daar weer een zeldzame pokemon te kunnen claimen. Wat is daar onrealistisch aan dan?ijdod schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:53:
Het spel houdt zelf al verplaatsing bij; het is in elk geval in theorie redelijk makkelijk om een alert te genereren bij onrealistische verplaatsingen.
Dat gaat nooit werken, dan heb je direct een softban.mvds schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:59:
[...]
Hoezo onrealistisch? Scotty beamt me gewoon steeds op verzoek naar een andere plaats om daar weer een zeldzame pokemon te kunnen claimen. Wat is daar onrealistisch aan dan?
Je kan alleen realistische stappen maken, anders mag je 1,5 / 2 uur wachten.
Ben ik het ook wel mee eens. Tuurlijk kun je je afvragen in hoeverre het "fair" is (zo'n map) maar dit gebeurd altijd en overal. Ik deed vroeger ook altijd m'n uiterste best om een spel te hacken/cheaten, en zodra dat eenmaal gelukt was was het spel na 1 dag niet leuk meer.Lanithro schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:58:
zo'n map vind ik niet cheaten. GPS Spoofing wel. Knalhard bannen die motherf*ckers
Zo'n tool/website die laat zien waar welke pokemon zit en hoe lang lijkt me opzich best leuk, maar dat komt meer omdat ik die k*t pidgeys en rattata's strontbeu ben. En al helemaal als die Nearby-map nu zo kapot is.
Ik ben ondertussen level 14 en heb wel geteld 32 verschillende pokemons. Ik hoor mensen half mijn level die nagenoeg het dubbel aan verschillende pokemon hebben...
In dat geval maakt het dus niets uit wanneer je wacht met evolueren: als je namelijk weer hoger in level gaat dan komen de huidige CP van de pokemon verder van het max af te staan en zal hij ook met dat percentage evolueren (bijvoorbeeld 40% max na level up in plaats van 50%). Lijkt er op dat ik nu een Vaporeon ga maken dan! Gisteren een 480 Eevee gevangen op ongeveer 75% CP, dat moet een mooi resultaat gevenxStoryTeller schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:08:
[...]
Voor zo ver ik weet schaalt het max CP met je level en de pokemon die je vangt worden hierdoor ook hoger in CP. Je vangt dus hogere level pokemon op een hoger trainer level. Als je evolueert blijft het % van de max hetzelfde, je max gaat alleen de lucht in. Dus je hebt bijvoorbeeld 250/500 CP ( 50% ), je evolueert en gaat naar 500/1000 CP ( 50% ). Vang je dus een 300/600 ( 50% ) Eevee op hoger level en evolve je die dan krijg je 600/1200 ( 50% ). Er is ook de kans dat je dan een eevee vind met mer dan 50% CP gevuld, scheelt je weer powerups
Ik zou al blij zijn met hoge normale pokemons... Ik krijg steeds weer rattata's van cp100 ofzo, of Weedles van cp60. Terwijl de Gyms hier al vol zitten met Pokemons van cp1100 en hogermatthijst schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:57:
Als je ziet hoe weinig de zeldzame Pokemons voorkomen op dit moment, lijkt het me niet al te lang duren voordat een hoop mensen er klaar mee zijn

Je zou toch juist zeggen dat het makkelijker zou worden om dergelijke Pokemon te vangen naarmate je hoger wordt...
Weet ikProtax schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:00:
[...]
Dat gaat nooit werken, dan heb je direct een softban.
Je kan alleen realistische stappen maken, anders mag je 1,5 / 2 uur wachten.
Wacht maar eens totdat je level 20 bent danEricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:03:
Is het jullie ook opgevallen dat de lagere levels Pokemon ineens "moeilijker" worden om te vangen hoe hoger je wordt? Ben nu net level 14, en ineens hebben de Weedle's en Spearows van ±100 CP een oranje ring in plaats van groen.
Je zou toch juist zeggen dat het makkelijker zou worden om dergelijke Pokemon te vangen naarmate je hoger wordt...
Heb een gelijkaardige indruk. Zelfs de groene ontsnappen nu regelmatiger dan vroegerEricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:03:
Is het jullie ook opgevallen dat de lagere levels Pokemon ineens "moeilijker" worden om te vangen hoe hoger je wordt? Ben nu net level 14, en ineens hebben de Weedle's en Spearows van ±100 CP een oranje ring in plaats van groen.
CP level is hoger, dus ze zijn moelijker te vangen.EricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:03:
Als je een great ball gebruikt dan verandert het cirkeltje soms orange naar groen..
Klopt ja, zelfs Weedles van cp50-60 die twee keer ontsnappen en dan spontaan poef doen... WTF man, hoezo verspilling van ballen?EricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:03:
echt een verschikking.Audiowaste schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:03:
[...]
Wacht maar eens totdat je level 20 bent dan
Vind de xp verhouding ook een beetje krom.
Om level 20 te worden heb je 25.000xp nodig en om level 21 te worden inneens 50.000

Tsssk, cheater...mvds schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:03:
[...]
Weet ikIk loop me ook gewoon netjes de schompes om alles te verzamelen. Oke, af en toe pak ik de fiets, maar verder ga ik niet. Geen tools, maps of wat dan ook. Ik vind het veel te gezellig om met mijn zoon rondjes te lopen om steeds weer betere pokemons te vinden. En om als 41-jarige gyms af te pakken van 12 jarigen

Hoe zou Pokemon geweest zijn als Ash deze map had, was een erg leuk avontuur geweest.
Of dat hij zou klagen dat hij Pallet Town niet uit wil, maar wel een pokemon meester wil worden en alles wil vangen...

Forceren van een eevelution:
Sparky = Jolteon
Rainer = Vaporeon
Pyro = Flareon
Tot 21 doe ik door gewoon Pokémon te vangen, zodra ik 21 ben dan zet ik weer een lucky egg in voor alle evolves. Iemand bijgehouden hoeveel evolves je in 30 minuten kan doen?servival7 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:05:
[...]
echt een verschikking.
Vind de xp verhouding ook een beetje krom.
Om level 20 te worden heb je 25.000xp nodig en om level 21 te worden inneens 50.000
Al sinds 9 uur hierVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:07:
Zijn er nu weer inlog problemen?
2 per minuut als er geen lag is....
Iemand bijgehouden hoeveel evolves je in 30 minuten kan doen?
Gister 40 evolves in 20 min.Audiowaste schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:07:
[...]
Tot 21 doe ik door gewoon Pokémon te vangen, zodra ik 21 ben dan zet ik weer een lucky egg in voor alle evolves. Iemand bijgehouden hoeveel evolves je in 30 minuten kan doen?
Je eevee evoluties zijn al een keer of 600 gepost, maar toch bedankt!
Zit je in een druk gebied en ben je actief aan het vangen of?
Volgens mij is er ondertussen meerdere keren bewezen dat dit niet 100% waar is. Pin me er echter niet op vast...Martin0 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:07:
weet niet of dit al gepost is.
Forceren van een eevelution:
Sparky = Jolteon
Rainer = Vaporeon
Pyro = Flareon
Update: https://www.reddit.com/r/...evee_to_evolve_into_your/
Gedeeltelijk dus:
It would seem a lot of people are reporting that their first Eevee evolved into the correct evolution, but the second Eevee may not have. I think it's possible you may only be able to obtain one specific Evolution at a time, and not obtain the same one twice in a row. Please continue to post results so we can try to get some real data!
[ Voor 40% gewijzigd door EricNL op 18-07-2016 11:11 ]
Na het renamen overigens even app afsluiten en opnieuw starten.EricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:10:
[...]
Volgens mij is er ondertussen meerdere keren bewezen dat dit niet 100% waar is. Pin me er echter niet op vast...
Woensel Eindhoven, Krijg constant server has technical dificulties blah blah.Kevintjeh schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:09:
[...]
Je eevee evoluties zijn al een keer of 600 gepost, maar toch bedankt!![]()
Zit je in een druk gebied en ben je actief aan het vangen of?
Ben benieuwd welke Tweaker dit kan bevestigen? Moet namelijk nog maar 1 Eevee vinden probleem is dat ik alleen maar Rattatasen pidgeys tegen kom (Level 15)...EricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:10:
[...]
Volgens mij is er ondertussen meerdere keren bewezen dat dit niet 100% waar is. Pin me er echter niet op vast...
Gedeeltelijk dus:
It would seem a lot of people are reporting that their first Eevee evolved into the correct evolution, but the second Eevee may not have. I think it's possible you may only be able to obtain one specific Evolution at a time, and not obtain the same one twice in a row. Please continue to post results so we can try to get some real data!
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
[ Voor 32% gewijzigd door Yip op 18-07-2016 11:14 . Reden: spelfouten en linkie ]
Moet ik eerst eens een Eevee-hol ergens zien te vinden. Pidgeys, Weedles en Rattata's in overvloed hier, maar dan houdt het toch wel aardig op... Heb welgeteld 1 EeveeAudiowaste schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:11:
[...]
Na het renamen overigens even app afsluiten en opnieuw starten.

dat zou handig zijn inderdaadYip schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:13:
site om te check of de server misschien down is (of up)
gevonden http://cmmcd.com/PokemonGo/
[ Voor 9% gewijzigd door taker1987 op 18-07-2016 11:14 ]
psn: taker-mart
Heb binnen een week Jolteon, Flareon en Vaporeon kunnen evolven zo veel Eevee zitten hierEricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:13:
[...]
Moet ik eerst eens een Eevee-hol ergens zien te vinden. Pidgeys, Weedles en Rattata's in overvloed hier, maar dan houdt het toch wel aardig op... Heb welgeteld 1 Eevee
Overigens renamen niet getest, was allemaal puur op geluk gebaseerd.
kan je per land zien hoe de status is in plaats van de algemene status
tot nu to 1 uit 1, eevee sparky genoemt en keer jolteonRichard1992 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:12:
[...]
Ben benieuwd welke Tweaker dit kan bevestigen? Moet namelijk nog maar 1 Eevee vinden probleem is dat ik alleen maar Rattatasen pidgeys tegen kom (Level 15)...
Hoe kan t trouwens dat de US en Cananda nooit problemen hebben maar in EUW de servers draaien op aardappelen
Zo slecht gedaan.
[ Voor 16% gewijzigd door Martin0 op 18-07-2016 11:16 ]
De Jolteon werkte bij mij, nog 1 Eevee vangen en ik ga de Flareon eens testen. Ik heb ze alle 3 maar de Flareon is de zwakste:pEricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:10:
[...]
Gedeeltelijk dus:

That's my life with Pokemon ... en vrouwen...EricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:16:
Leuk plaatje over de huidige "nearby-map":
[afbeelding]
Verwijderd
Pokemon doen er over het algemeen minder moeilijk over als je er meer hebt..CappieL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:18:
[...]
That's my life with Pokemon ... en vrouwen...

En je komt niet de hele tijd 100% dezelfde tegenVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:21:
[...]
Pokemon doen er over het algemeen minder moeilijk over als je er meer hebt..
Pokemons vinden het ook minder erg als je je ballen tegen hun hoofd aan gooitVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:21:
[...]
Pokemon doen er over het algemeen minder moeilijk over als je er meer hebt..
En toch zijn er ook vrouwen die dat niet erg vinden denk ik...garriej schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:23:
[...]
Pokemons vinden het ook minder erg als je je ballen tegen hun hoofd aan gooit

Maar weer even on-topic mannen voordat we een mod-breakje krijgen?
Stay strong.. Jammer dat je alleen net die snorlax moet missen die NU voor je deur zit.Arunia schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:24:
Net per ongeluk uitgelogd om te kijken welk mail account ik voor pokemon go heb gebruikt. Needless to say, kom er nu natuurlijk niet meer in... Zucht.
Servers in europa behalve portugal en spanje zijn al minstens 1 uur tot 3 uur downArunia schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:24:
Net per ongeluk uitgelogd om te kijken welk mail account ik voor pokemon go heb gebruikt. Needless to say, kom er nu natuurlijk niet meer in... Zucht.
Die zijn er zeker, maar meestal niet bij de eerste ontmoetingEricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:23:
[...]
En toch zijn er ook vrouwen die dat niet erg vinden denk ik...![]()
Maar weer even on-topic mannen voordat we een mod-breakje krijgen?
Gister een eevee uit een 10km ei gekregen, lekker veel candy. Kon er twee evolueren, maar had geen hoge eevee's, toen eentje van 409 gevangen en die pyro genoemd, inderdaad de evolutie gekregen die ik verwachte.
Nu nog opzoek naar een eevee die ook een beetje hoog is
Verwijderd
Hoe zit het met candy? Stel je ook beter evoluties uit tot je een hoger level bent, of maakt dit niet uit?
Stel je hebt een zwakke Pokémon, is er dan een verschil met of je die op bv. level 10 versus bv. level 20 evolueert?
(Ben me bewust van de tip om met lucky egg te werken en ineens veel evoluties te doen, maar dit is nog een iets andere vraag dus)
edit: Nevermind. Uiteindelijk vang je toch betere Pokémons dan je huidige zwakke Pokémon en gaat die zwakke door de grinder.

Of is er hiernaast toch nog een extra voordeel door te wachten?
[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 18-07-2016 11:34 ]
Dat vraag ik mij inderdaad ook af! Het lijkt mij wel handig om het levelen van pidgy's etc icm lucky egg al wel eerder te doen zodat je pokemon met een beter cp tegen gaat komen. Ben nu lvl 14 zonder iets te upgraden of te evolven maar nu begint het wel te jeuken.Asgaro schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:32:
Ik heb de tip gehoord van stardust op te sparen tot level 20.
Hoe zit het met candy? Stel je ook beter evoluties uit tot je een hoger level bent, of maakt dit niet uit?
Stel je hebt een zwakke Pokémon, is er dan een verschil met of je die op bv. level 10 versus bv. level 20 evolueert?
(Ben me bewust van de tip om met lucky egg te werken en ineens veel evoluties te doen, maar dit is nog een iets andere vraag dus)
edit: Nevermind. Uiteindelijk vang je toch betere Pokémons dan je huidige zwakke Pokémon en gaat die zwakke door de grinder.
Ik gebruikte de candies vooral voor de pokemon die ik toch altijd wel ving voor het levelen, de wat specialere bewaar / bewaarde ik voor een hoger level.Asgaro schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:32:
Als het goed is heeft iedere Pokémon een max CP die behaald kan worden, ik zal deze straks eens opzoeken. Uiteindelijk kan je blijven uitstellen, van 15 naar 20, van 20 naar 25 etc. Maar je gaat toch bijna altijd wel een sterkere Pokémon vinden.Asgaro schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:32:
Persoonlijk kies ik voor de volgende tactiek:
De meer zeldzamere Pokémon doe ik Power Up, zoals Vaporeon, Flareon, Jynx, Pinsir etc.
Voor de Pokémon die ik vaker vang, zoals Pidgey, Rattata, Weedle, Caterpie, Venonat etc. wacht ik totdat ik een hele sterke heb die ik evolve.
Maar zoals gezegd, dit is de tactiek die ik zelf gebruik. Je kan ook blijven uitstellen totdat je een Pokémon hebt gevangen die al ver aan de max zit zodat het bijna geen Stardust meer kost om hem tot aan de max te trainen.
Inmiddels bijna level 20, ik farm altijd pokemon tot ik genoeg heb om een half uur lang maximaal te evolueren met een lucky egg max gains dus. Stardust spaar ik gewoon op en wacht ik voor of hele sterke pokemon, gister een snorlax gekregen die nu cp 1350 is. En heb ik 2 pokemon power ups gegeven voor gyms. Verder ga ik niet Power uppen als ik niet weet wat ik met de pokemon ga doen, aangezien ieder level dat je krijgt de kans op een hogere cp groter is. Zelfde voor evolven van bijvoorbeeld 50+ candy pokemon, genoeg pidgeys om te farmen en daar xp uit te halen. En kun je mooi de wat bijzondere pokemon evolven als je wel een keer een hele sterke krijgt.Asgaro schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:32:
EDIT: En heb nu tevens 55k stardust.
Nu alleen nog een manier vinden om het scherm van mijn Nexus 6 uit te laten gaan, maar het spel actief. Ga morgen in de pauze lekker even een rondje fietsen en dan maakt de afstand me verder niet uit voor de Eggs, maar wil wel pokemon tegen komen. Ga niet met mijn telefoon in mijn handen rond fietsen.
In GO settings, bij 'battery saver' gaat je scherm uit als jeje telefoon naast je houdt.. (ondersteboven, plat etc.)Arunia schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:52:
Ik kan er gelukkig weer in. Ook leuk wanneer je het verkeerde account invult. Kun je het spel volledig resetten.
Nu alleen nog een manier vinden om het scherm van mijn Nexus 6 uit te laten gaan, maar het spel actief. Ga morgen in de pauze lekker even een rondje fietsen en dan maakt de afstand me verder niet uit voor de Eggs, maar wil wel pokemon tegen komen. Ga niet met mijn telefoon in mijn handen rond fietsen.
Je wilt wel Pokemon spelen maar mensen mogen het niet zien... Je weet dat er 40 of zelfs 50+'ers zijn die gewoon open en bloot over Pokemon praten he...?Arunia schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:52:
Ik kan er gelukkig weer in. Ook leuk wanneer je het verkeerde account invult. Kun je het spel volledig resetten.
Je bent ondertussen meer de uitzondering als je niet bezig bent met Pokemon.
CHOO CHOO... Welkom in de hype-train!

[ Voor 5% gewijzigd door EricNL op 18-07-2016 11:56 ]
Correctie: Je scherm gaat niet uit, slechts op zwart. Alleen nuttig bij bepaalde type schermen.poor Leno schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:54:
[...]
In GO settings, bij 'battery saver' gaat je scherm uit als jeje telefoon naast je houdt.. (ondersteboven, plat etc.)
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Bij mijn Samsung S4 Mini heeft deze optie als resultaat dat mijn touchscreen niet meer reageert op input. De game blijft aan en werkt gewoon (pokemon zichtbaar + afstand meten met scherm uit/zwart), helaas geen mogelijkheid tot input als er iets interessants is ;-).poor Leno schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:54:
[...]
In GO settings, bij 'battery saver' gaat je scherm uit als jeje telefoon naast je houdt.. (ondersteboven, plat etc.)
Just a reminder when using that option
Ja, maar toch schakelt mijn device de gps e.d. ook uit omdat het scherm zelf binnen een korte tijd zichzelf ook uitschakelt.poor Leno schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:54:
[...]
Moet even verder in de settings duiken of ik het uitgaan van het scherm en daarna het uitgaan van het apparaat tegen kan gaan.
Wait wut?! Assumption is the mother of all....EricNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:54:
[...]
Je wilt wel Pokemon spelen maar mensen mogen het niet zien... Je weet dat er 40 of zelfs 50+'ers zijn die gewoon open en bloot over Pokemon praten he...?
Je bent ondertussen meer de uitzondering als je niet bezig bent met Pokemon.
Welkom in de hype!
Eh nee, ik wil gewoon gaan fietsen naar Rhoon e.d. om te kijken of daar nog leuke pokemon zitten. In Hoogvliet iig, Charmeleon en Porigon. Rhoon zou Lapras moeten zitten.
Lees het stukje over fietsen in mijn vorige post nog eens. Of zit jij op de fiets met je telefoon in je jatten? Daarbij kan een houder op de fiets voor de telefoon ook leuk zijn.
Lang verhaal kort, ik schaam me echt niet hoor. Ben 35 en ben met Pokemon opgegroeid. Speelde het zelfs nog wel op het MBO.
Aaah dus dat was wat er gister niet goed ging, thnx!EnerQi schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:56:
[...]
Bij mijn Samsung S4 Mini heeft deze optie als resultaat dat mijn touchscreen niet meer reageert op input. De game blijft aan en werkt gewoon (pokemon zichtbaar + afstand meten met scherm uit/zwart), helaas geen mogelijkheid tot input als er iets interessants is ;-).
Just a reminder when using that option. Sinds ik het uitgeschakeld heb, meer accuverbruik (DUH!) maar wel de mogelijkheid om te interacten met het spel
Volgens mij moet ik maar eens de metro uit bij die haltes en even rondlopen...Arunia schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:57:
Wait wut?! Assumption is the mother of all....
Eh nee, ik wil gewoon gaan fietsen naar Rhoon e.d. om te kijken of daar nog leuke pokemon zitten. In Hoogvliet iig, Charmeleon en Porigon. Rhoon zou Lapras moeten zitten.
Er wordt bijgehouden hoe snel je beweegt, fietsen, autorijden, brommeren wordt dus niet voor het broeden van de ei. Moet echt lopen, of met loopsnelheid fietsen.Angeloonie schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:33:
Net met <15 km/h naar kantoor gefietst (~5 km) en misschien 30 meter erbij gekregen oid. What the fuck.. telefoon gewoon aan in broekzak (en niet ondersteboven). Hoe registreert de game die shit (of beter gezegd: waarom niet?)
Je kan een aardig stuk harder dan loopsnelheid.Nerot1x schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:05:
[...]
Er wordt bijgehouden hoe snel je beweegt, fietsen, autorijden, brommeren wordt dus niet voor het broeden van de ei. Moet echt lopen, of met loopsnelheid fietsen.
Hoeveel het precies is weet volgens mij niemand exact maar het lijkt tussen de 15 en 20 km/h te zijn.
Rustig fietsen werkt gewoon (en nee rustig fietsen is niet loopsnelheid)
Dit topic is gesloten.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.