[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.653 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mx. Alba schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:04:
[...]

Jaja. Hier om mij heen zijn een stuk of tien PokéSpots. Een is een zwart flatgebouw. Een het grote leeuw logo van een bank, gefotografeerd door een hek en genaamd "caged lion". Een is een "Nijmeegse prullenbak". En een is "Riding with the hamster" - het hamster autootje bij de AH XL, je weet wel, dat ding waar je 50 cent in gooit en dan gaat hij een paar minuten op en neer terwijl je kroost naast de hamster in die auto zit. 8)7

Ik heb trouwens toch mijn Lucky Egg evolution fest kunnen doen. 30k+ xp. Van eind Level 17 naar midden level 19.
Haha oké das duidelijk dan. Hier is het dus toevallig al die echte landmarks. Dacht daardoor dat dit het idee was.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
[...]

Jaja. Hier om mij heen zijn een stuk of tien PokéSpots. Een is een zwart flatgebouw. Een het grote leeuw logo van een bank, gefotografeerd door een hek en genaamd "caged lion". Een is een "Nijmeegse prullenbak". En een is "Riding with the hamster" - het hamster autootje bij de AH XL, je weet wel, dat ding waar je 50 cent in gooit en dan gaat hij een paar minuten op en neer terwijl je kroost naast de hamster in die auto zit. 8)7
Komt omdat er een achievement was in ingress met hoeveel portals je indiende. Op een gegeven moment zijn de oude gebouwen, standbeelden e.d. op en dan krijg je dat soort crap...

En de hamsters van niantic zijn altijd al overbelast geweest.

Er is ergens in doetinchem een afbeelding van een jezusbeeld op een begraafplaats met als titel "langharig werkschuw tuig" :|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Hier vlakbij is een pokéstop genaamd "Enge fietstunnel" hahaha _/-\o_

Als daar een lure is s'nachts weet je dat je daar niet naartoe moet :P

[ Voor 34% gewijzigd door Larkinzzz op 18-07-2016 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Nou, lekker stabiel weer... de 5-over-het-hele-uur spawn op de parkeerplaats hier tegenover is keurig op tijd. En dan klik je hem aan, en dan is hij weg. En komt keurig elke minuut terug, maar verdwijnt dan ook meteen weer

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:57
Larkinzzz schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:10:
Hier vlakbij is een pokéstop genaamd "Enge fietstunnel" hahaha _/-\o_
Hmmm, hallo meisje! })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

[...]

Jaja. Hier om mij heen zijn een stuk of tien PokéSpots. Een is een zwart flatgebouw. Een het grote leeuw logo van een bank, gefotografeerd door een hek en genaamd "caged lion". Een is een "Nijmeegse prullenbak". En een is "Riding with the hamster" - het hamster autootje bij de AH XL, je weet wel, dat ding waar je 50 cent in gooit en dan haat hij een paar minuten op en neer terwijl je kroost naast de hamster in die auto zit. 8)7
[rant]
In steden zijn er meer dan genoeg punten, in dorpen gewoonweg niet. Het is van de zotte dat mensen in een dorp in sommige gevallen min of meer verplicht zijn ofwel hun hele dag op te offeren ofwel geld te betalen voor Pokéballen, terwijl mensen die in een stad wonen iedere 25 meter zo'n ding hebben liggen. Daarna is het ook nog eens 50xp per stop en als je er 50 in een half uur kunt krijgen betekend dat 2500XP tegenover 300XP die je in een dorp kunt krijgen.

Wat daarnaast nog mateloos irriteert is dat je buiten de extra stops/gyms ook nog een aanzienlijk hogere kans hebt op (al dan niet zeldzamere) Pokémon die je ook niet hoeft te laten liggen vanwege Pokéballs.
[/rant]

Nee, op dat gebied heeft het in eerlijkheid toch een hoop recht te trekken. Ja, in een dorp wonen minder inwoners, maar waarom staan meer inwoners gelijk aan meer stops? Het is niet alsof die een beperkte capaciteit hebben oid :'). Gym's hoever er niet veel meer te worden, want dat is wel een inwoner-gerelateerd dingetje.

Hij werkt overigens nog steeds niet bij mij, maar goed, eigenlijk kan ik er niet minder om geven, heb toch geen Pokkeballen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 14:53
Zojuist spawnde hier een Beedrill van 500cp, ik ben lvl 14, inmiddels ben ik 5 raspberry's, 10 reguliere en 11 great pokeballs lichter, en de pokemon is verdwenen... Tijd om te gaan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:12:
[...]
Nee, op dat gebied heeft het in eerlijkheid toch een hoop recht te trekken. Ja, in een dorp wonen minder inwoners, maar waarom staan meer inwoners gelijk aan meer stops? Het is niet alsof die een beperkte capaciteit hebben oid :'). Gym's hoever er niet veel meer te worden, want dat is wel een inwoner-gerelateerd dingetje.
Ze zouden prima meer items kunnen geven per stop. En bijvoorneeld in minder bevolkte gebieden (bos/hei) meer zeldzame pokémon laten spawnen. Kom je daar ook nog eens. Meer stops hangt echter samen met landmarks en die zijn minder aanwezig of gewoonweg niet ingediend door gebrek aan Ingress spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
zag net op mijn scherm dat de Gym hier om de hoek ineens op 0 stond, snel heen gerend en geclaimd! lekker hoor, zaten de hele tijd allemaal gasten met high levels in dus kon er niet bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-10 15:36
DigitalError schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:47:
zag net op mijn scherm dat de Gym hier om de hoek ineens op 0 stond, snel heen gerend en geclaimd! lekker hoor, zaten de hele tijd allemaal gasten met high levels in dus kon er niet bij.
Pak gelijk je coins/stardust in de shop maar dan, want morgen is hij snel weer weg.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Een comment op https://mobile.facebook.c...234570&id=155608091155587 zegt dat als je in Team Instinct zit, je meer kans om eggs lijkt te hebben. Iemand ook deze indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:40
Nee, ik zit constant op 9/9 eggs. Team Mystic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:09
Ik ook en ik ben rood, heb er momenteel 3 aanstaan

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Yay, mijn lucky egg kunnen activeren en gestegen van level 17 naar maar liefst level 20 *O*.

Ongeveer 20 nieuwe Pokémon in de Pokédex. Ik heb heel veel Pokémon opzettelijk niet gevangen, niet eens een Kakuna of Metapod. Ongeveer 70k exp mee gepakt met 1 lucky egg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Asgaro schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:56:
Een comment op https://mobile.facebook.c...234570&id=155608091155587 zegt dat als je in Team Instinct zit, je meer kans om eggs lijkt te hebben. Iemand ook deze indruk?
Zoveel mensen zitten niet in geel heb ik het idee, beetje kut dat ik die gekozen heb. Te snel tikken :P
Heb niet het idee dat ik meer eieren krijg dan andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:23
Ok, heeft het nut om een pokemon naar een 3e level te evolven?

Ik heb weedles en pdigeys die ik naar level 2 heb evolved, nu kan ik die naar level 3 evolven maar heeft dat uberhaupt zin/is dat nuttig? Ik zit nog op level 8 dus heb nog een hele weg te gaan en wil dus ook sparen tot ik een lucky egg heb, maar ja... gotta catch (of have) em all! Dus het evolven naar een pokemon die ik nog niet heb jeukt ook wel :P

Ook een vraag, ik wil 2km eggs hatches in mn oneindige incubator, puur omdat ik ze heb en die incubator toch niet op kan (kan ze ook niet weggooien toch, die eggs?). Daar nog iets voor, of tegen, te zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

m0ridin schreef op maandag 18 juli 2016 @ 01:48:
Ok, heeft het nut om een pokemon naar een 3e level te evolven?

Ik heb weedles en pdigeys die ik naar level 2 heb evolved, nu kan ik die naar level 3 evolven maar heeft dat uberhaupt zin/is dat nuttig? Ik zit nog op level 8 dus heb nog een hele weg te gaan en wil dus ook sparen tot ik een lucky egg heb, maar ja... gotta catch (of have) em all! Dus het evolven naar een pokemon die ik nog niet heb jeukt ook wel :P

Ook een vraag, ik wil 2km eggs hatches in mn oneindige incubator, puur omdat ik ze heb en die incubator toch niet op kan (kan ze ook niet weggooien toch, die eggs?). Daar nog iets voor, of tegen, te zeggen?
Ik zou van iedere Pokémon tot de hoogste tier proberen te komen, maar daarna gewoon zo veel mogelijk Pidgey's e.d. verzamelen en dan bij lvl 9 het lucky egg inzetten dat je krijgt. Dan krijg je zo'n 1000XP per evolve. Stel je hebt 120 Pidgey candy en 13 Pidgeys, kun je 13 evolves doen. 13? Ja, want die 12 andere kun je weer aan de professor geven en dus nog eens 12 candy. Hoppa, easy 13.000XP. Dat is ruim een level. Of 2.

En hatch gewoon zo veel mogelijk eieren, je kunt ze toch niet weggooien en als je alleen 5/10KM eieren wil broeden dan kom je bedrogen uit, omdat je nu eenmaal meer kans hebt een 2km ei te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Nou eindelijk anderhalf uur redelijk kunnen spelen, hij liep wel 5x vast ofzo, en fietste 10 minuten rond zonder pokémon tegen te komen...

4 of 5 eieren uitgebroed dacht ik, en ben nog om half 2 ff langs "enge fietstunnel" geweest met gevaar voor eigen leven voor een screenshot haha. die upload ik zo nog wel ff.

[ Voor 4% gewijzigd door Larkinzzz op 18-07-2016 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 02:06:
[...]

Ik zou van iedere Pokémon tot de hoogste tier proberen te komen, maar daarna gewoon zo veel mogelijk Pidgey's e.d. verzamelen en dan bij lvl 9 het lucky egg inzetten dat je krijgt. Dan krijg je zo'n 1000XP per evolve. Stel je hebt 120 Pidgey candy en 13 Pidgeys, kun je 13 evolves doen. 13? Ja, want die 12 andere kun je weer aan de professor geven en dus nog eens 12 candy. Hoppa, easy 13.000XP. Dat is ruim een level. Of 2.

En hatch gewoon zo veel mogelijk eieren, je kunt ze toch niet weggooien en als je alleen 5/10KM eieren wil broeden dan kom je bedrogen uit, omdat je nu eenmaal meer kans hebt een 2km ei te krijgen.
Cheers!

Zit nu vooral ook met de vraag of ik gewoon nu evolve om zsm naar level 9 te komen, met lucky egg, om dan te gaan sparen of nu al sparen om, wanneer ik eindelijk level 9 heb, snel vooruit te komen.

Verder is het natuurlijk dat je met hogere levels ook weer 'hogere pokemons' krijgt, dus wat dat betreft is evolven naar het 3e level niet heel noodzakelijk omdat je diezelfde pokemons dan vast ook in het wild gaat zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

m0ridin schreef op maandag 18 juli 2016 @ 02:12:
[...]

Cheers!

Zit nu vooral ook met de vraag of ik gewoon nu evolve om zsm naar level 9 te komen, met lucky egg, om dan te gaan sparen of nu al sparen om, wanneer ik eindelijk level 9 heb, snel vooruit te komen.

Verder is het natuurlijk dat je met hogere levels ook weer 'hogere pokemons' krijgt, dus wat dat betreft is evolven naar het 3e level niet heel noodzakelijk omdat je diezelfde pokemons dan vast ook in het wild gaat zien...
Ik zou gewoon tot lvl 9 raken door Pokémons te vangen, en dan zo lang mogelijk te sparen. je hoeft dat ei ook niet direct in te zetten. Ik heb nog een tweede Lucky egg doordat de servers brak deden. Die bewaar ik tot ik weer een stuk of 30 evolves kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 02:14:
[...]

Ik zou gewoon tot lvl 9 raken door Pokémons te vangen, en dan zo lang mogelijk te sparen. je hoeft dat ei ook niet direct in te zetten. Ik heb nog een tweede Lucky egg doordat de servers brak deden. Die bewaar ik tot ik weer een stuk of 30 evolves kan doen.
Ight, cheers :)

Relativeert ook dat een evolve nu 500xp is, en een pokemon vangen 100... Ook niet zo extreem qua verschol dus eigenlijk (niet vergeleken met 1000xp voor evolven icm lucky egg).

Moet vooral even door laten dringen dat ik het vooral voor mezelf speel end us neit perse enorm veel haast heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Dit heb ik nog gevangen zostraks in anderhalf uur:

5 Weedle
5 Pidgey
2 Caterpie
1 Paras
1 Bulbasaur (ei)
1 Nidoran F (ei)
1 Kakuna
5 Ratata
2 Zubat
1 Gastly
1 Pikachu (ei)
1 Meowth
2 Drowzee
1 Squirtle (ei)
1 Spearow

En hier nog de screenshot van de "enge fietstunnel" haha:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O89O8cr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-10 18:52
Vanavond even de auto gepakt en richting Scheveningen gegaan op goed geluk. De servers lagen plat, dus konden natuurlijk niets. Maar eenmaal op de Boulevard kon ik ineens inloggen. Zien we verderop 4 lures op een kluitje staan. Toch behoorlijk wat gevangen nog daar.

We wilden eerst naar het Vondelpark in Amsterdam, maar aangezien de servers eruit lagen toch maar doorgereden naar Scheveningen.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
eXec schreef op maandag 18 juli 2016 @ 03:48:
Vanavond even de auto gepakt en richting Scheveningen gegaan op goed geluk. De servers lagen plat, dus konden natuurlijk niets. Maar eenmaal op de Boulevard kon ik ineens inloggen. Zien we verderop 4 lures op een kluitje staan. Toch behoorlijk wat gevangen nog daar.

We wilden eerst naar het Vondelpark in Amsterdam, maar aangezien de servers eruit lagen toch maar doorgereden naar Scheveningen.
in Utrecht heb je ook meerdere van dat soort plekken. Het trekt meer trainers aan dan pokemons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Maar waar het nu aan gelegen heeft, joost mag het weten.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Het werkt weer redelijk. Alleen de neurby pokemon blijft bij mij op alles 3 stappen staan.

Vindt het nog steeds raar dat Google de ddos niet heeft kunnen verkomen met hun server capaciteit..

[ Voor 36% gewijzigd door theduke1989 op 18-07-2016 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
fevo-1190 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:37:
[...]

Poll werkt niet.
Ben gewoon benieuwd hoor, want zie haast geen oudere lopen of die doen het ongemerkt natuurlijk.

Zo'n hype bizar gewoon dit had ik niet verwacht hoor ondanks de belabberde servers.
Bouwjaar '71
Maar ik gebruik de smoes van mijn 14 en 8 jarige kids ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:02
Sow, van lvl 12 - 8000xp naar lvl 16 - 17000 XP gegaan:p

Lucky egg gaat wel erg lekker, zeker icm nieuwe pokemon dan krijg je 2000 XP:D

Even terugrekenen en dan kom ik op 72000 XP erbij

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:49
kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:12:
[...]

[rant]
In steden zijn er meer dan genoeg punten, in dorpen gewoonweg niet. Het is van de zotte dat mensen in een dorp in sommige gevallen min of meer verplicht zijn ofwel hun hele dag op te offeren ofwel geld te betalen voor Pokéballen, terwijl mensen die in een stad wonen iedere 25 meter zo'n ding hebben liggen. Daarna is het ook nog eens 50xp per stop en als je er 50 in een half uur kunt krijgen betekend dat 2500XP tegenover 300XP die je in een dorp kunt krijgen.

Wat daarnaast nog mateloos irriteert is dat je buiten de extra stops/gyms ook nog een aanzienlijk hogere kans hebt op (al dan niet zeldzamere) Pokémon die je ook niet hoeft te laten liggen vanwege Pokéballs.
[/rant]

Hij werkt overigens nog steeds niet bij mij, maar goed, eigenlijk kan ik er niet minder om geven, heb toch geen Pokkeballen.
Ik woon in een dorp met circa 6000/6500 inwoners en vind dat we hier nog redelijk veel pokestops hebben. Er is zelfs een stuk waar er op 50 meter 4 naast elkaar liggen. Dus ik denk dat dat ook nog eens verschilt per dorp. Ik ga eens inzichtelijk maken hoeveel pokéstops hier eigenlijk liggen en ook hoeveel gyms. Zo uit mijn hoofd hebben we 5 of 6 gyms.

Qua zeldzame Pokémon heb je wel gelijk, de meest zeldzame die ik binnen het dorp heb gevonden zijn eigenlijk Rhyhorn en Growlithe. Overigens vind ik hier wel veel Eevee, denk op een week zeker 25/30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Audiowaste schreef op maandag 18 juli 2016 @ 08:28:
[...]

Ik woon in een dorp met circa 6000/6500 inwoners en vind dat we hier nog redelijk veel pokestops hebben. Er is zelfs een stuk waar er op 50 meter 4 naast elkaar liggen. Dus ik denk dat dat ook nog eens verschilt per dorp. Ik ga eens inzichtelijk maken hoeveel pokéstops hier eigenlijk liggen en ook hoeveel gyms. Zo uit mijn hoofd hebben we 5 of 6 gyms.

Qua zeldzame Pokémon heb je wel gelijk, de meest zeldzame die ik binnen het dorp heb gevonden zijn eigenlijk Rhyhorn en Growlithe. Overigens vind ik hier wel veel Eevee, denk op een week zeker 25/30.
https://www.ingress.com/intel

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
Thanks, kan er alleen niet echt onderscheid maken tussen gyms en stops.
Maar als ik het goed heb, 40 stops en 5 gyms hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Meh.. Dorpje waar ik woon (ook zo'n 6000 inwoners) heeft 3 stops en 1 gym. Gisteren in Amsterdam geweest, daar is elke 50m wel een stop. Helemaal bezaaid ermee.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Gisteren wilde de applicatie helemaal niet werken, vandaag lijkt het toch een stuk beter te gaan. In de auto richting werk toch 4 Pokéstops aan kunnen tikken. Is het trouwens mogelijk om meer eggs tegelijkertijd uit te broeden? En kun je de incense ook via een Pokéstop krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:29
Kevaai schreef op maandag 18 juli 2016 @ 08:53:
Gisteren wilde de applicatie helemaal niet werken, vandaag lijkt het toch een stuk beter te gaan. In de auto richting werk toch 4 Pokéstops aan kunnen tikken. Is het trouwens mogelijk om meer eggs tegelijkertijd uit te broeden? En kun je de incense ook via een Pokéstop krijgen?
je kan incubators kopen of wachten dat je ze bij bepaalde level ups krijgt.
incense is alleen met level ups te krijgen en kopen in de shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
aicaramba schreef op maandag 18 juli 2016 @ 08:43:
Meh.. Dorpje waar ik woon (ook zo'n 6000 inwoners) heeft 3 stops en 1 gym. Gisteren in Amsterdam geweest, daar is elke 50m wel een stop. Helemaal bezaaid ermee.
Dat is wel scheef inderdaad in vergelijking bij ons, met 6.500 inwoners 40 stops en 5 gyms
Ik hoef op dit stukje maar een aantal rondjes te lopen en heb zo een hoop ballen binnen.

Stops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
LuisjeNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 08:14:
Sow, van lvl 12 - 8000xp naar lvl 16 - 17000 XP gegaan:p

Lucky egg gaat wel erg lekker, zeker icm nieuwe pokemon dan krijg je 2000 XP:D

Even terugrekenen en dan kom ik op 72000 XP erbij
Als je het nog beter wilt doen spaar zoveel mogelijk candys van ratata en pidgys meer dan 180 candys per pokemon dan de lucky egg gebruiken kan je in 1x 20.000+ XP krijgen. Is maar een tip he. En doe alleen bij dr kleinere pokemon aangezien die meer XP opleveren en minder candys gebruiken .m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
Voor iedereen uit de regio 0578, Heerde en omstreken:

https://www.facebook.com/PokemonGoHeerde/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ugghhh, zit ik met een volle bag aan items, klaar om te vechten in de gym recht tegenover ons gebouw, kan ik weer niet meer inloggen... hoe moet een mens zijn werkdag nu doorkomen ;p

Ik vond dit weekend wel grappig hoe alle jeugd en jonge volwassenen in ons boerendorp rond een van de weinige pokestops verzamelden :D

Breaking news: world obesitas dropped by 27% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Dakoina schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:06:
Ugghhh, zit ik met een volle bag aan items, klaar om te vechten in de gym recht tegenover ons gebouw, kan ik weer niet meer inloggen... hoe moet een mens zijn werkdag nu doorkomen ;p

Ik vond dit weekend wel grappig hoe alle jeugd en jonge volwassenen in ons boerendorp rond een van de weinige pokestops verzamelden :D

Breaking news: world obesitas dropped by 27% :D
AHAHAHAHA DUURT NOG WEL EVEN HOOR...voordat de obesitas van mensen droppen :P _/-\o_

Maar het is een goed begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-10 20:54

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Audiowaste schreef op maandag 18 juli 2016 @ 08:55:
[...]

Dat is wel scheef inderdaad in vergelijking bij ons, met 6.500 inwoners 40 stops en 5 gyms
Ik hoef op dit stukje maar een aantal rondjes te lopen en heb zo een hoop ballen binnen.

[afbeelding]
Ik woon in een kleine stad met zo'n 55k inwoners. 400 meter om bij de eerste pokestop te komen. Vervolgens nog een meter of 600 om nog 1 te vinden. Een halfuurtje fietsen levert me 3 stops en 1 gym op. (Wel toegegeven dat een ander deel van de stad het behoorlijk beter heeft getroffen)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Wij mogen hier van geluk spreken dat we nog een aantal kappelletjes hebben. Dat zijn altijd pokestops of gyms :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zymp
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-10 14:38
Hier is het duidelijk te merken dat grote steden een voordeel hebben (in mijn ogen toch).
Ik woon echt in een klein dorp, en ik moet meer dan een km gaan voor een pokestop en weet ik veel hoever voor een gym.
Ik werk in Leuven (België :) ) en daar passeer ik al 4 stops en 3 gyms als ik 10 minuten van het station naar mijn werk loop. En daar zijn er nog zoooo veel meer. Oneerlijk voordeel vind ik voor de personen die in steden wonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen een uur en 45 minuten gelopen. 4 egg laten uitkomen helaas niets wat ik nog niet had. Maar nu wel twee hoge cp Magmar.

Net toen ik bijna thuis was een Dragonair tegenkomen. Koste me 12 greatballs en wat Raspberry maar ik heb hem dan eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Nou idd, het werkt weer een beetje, bijna niets kunnen doen in het weekend, en dat terwijl ik nog wel zoveel op pad was (niet voor PoGo ;)).

Vanochtend nog even wat kunnen doen onderweg naar werk, 2 nieuwe gevangen zelfs. En vanuit de tram kan ik echt makkelijk 15 pokestops aantikken, toch weer wat XP :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-10 13:29
Haha, hier één die uit Wezep komt, ligt er praktisch naast :).

Weinig stops hier in het dorp.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Ik ben inmiddels level 20, maar ik blijf serieus alleen maar dezelfde meuk vinden.

Mijn hoogste pokemon is nog steeds een Pidgeot die ik zelf heb gelevelled (CP1205).
Had gehoopt dat ik inmiddels wel een hogere zou hebben gevonden, maar helaas.

Heb nu volgens mij iets van 61 unieke pokemons, en heb er 64 gezien.
Nog tips hoe ik meer unieke kan vangen?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Protax schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:25:
Ik ben inmiddels level 20, maar ik blijf serieus alleen maar dezelfde meuk vinden.

Mijn hoogste pokemon is nog steeds een Pidgeot die ik zelf heb gelevelled (CP1205).

Nou dan doe je het beter dan ik. Zit op lvl 19 met 54 gevangen en 55 gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 13:29
HeatWave schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:22:
Nou idd, het werkt weer een beetje, bijna niets kunnen doen in het weekend, en dat terwijl ik nog wel zoveel op pad was (niet voor PoGo ;)).

Vanochtend nog even wat kunnen doen onderweg naar werk, 2 nieuwe gevangen zelfs. En vanuit de tram kan ik echt makkelijk 15 pokestops aantikken, toch weer wat XP :P.
Trams zijn ideaal voor eggs gaat net hard genoeg om te registrere

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
GAITii schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:23:
[...]

Haha, hier één die uit Wezep komt, ligt er praktisch naast :).

Weinig stops hier in het dorp.
Hier ook niet zoveel helaas. En slechts 2 gyms op het dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:15
Die krengen zijn ook maar 10 minuten zichtbaar elke keer :(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Level 18, 66 gevangen en 68 gezien. Ik probeer steeds andere wijken te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Heb weer een paar leuke pokémons uit mijn eieren gekregen.
Dratini - Gelijk ge-evolved naar een Dragonair.
Mr. Mime
Grimer
Het enige wat ik nog mis is een goede electrische pokémon

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Offens1490 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:29:
[...]

Trams zijn ideaal voor eggs gaat net hard genoeg om te registrere
Ja, dat werkt ook best redelijk idd. Kwamen ook 2 eieren uit, maar met matige pokemon :P.

Maar damn wat zuipt dat spel energie zeg :X.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Iemand die al pokemappie.nl gebruikt en kan bevestigen dat het ook echt werkt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Net met <15 km/h naar kantoor gefietst (~5 km) en misschien 30 meter erbij gekregen oid. What the fuck.. telefoon gewoon aan in broekzak (en niet ondersteboven). Hoe registreert de game die shit (of beter gezegd: waarom niet?)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:43
Heb soms het idee dat ie het al niet doet als je een beetje stevig doorloopt, dus fietsen zal wel niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Omisys schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:33:
Heb soms het idee dat ie het al niet doet als je een beetje stevig doorloopt, dus fietsen zal wel niet werken.
Ik heb ook het idee dat de registratie niet deftig werkt als je van de zichtbare paden afstapt (vb veldbaantjes niet zichtbaar op een kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
theduke1989 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:32:
Iemand die al pokemappie.nl gebruikt en kan bevestigen dat het ook echt werkt ??
Ik vrees dat Helmond het druk gaat krijgen met hun Pikachu en Charizard.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Angeloonie schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:33:
Net met <15 km/h naar kantoor gefietst (~5 km) en misschien 30 meter erbij gekregen oid. What the fuck.. telefoon gewoon aan in broekzak (en niet ondersteboven). Hoe registreert de game die shit (of beter gezegd: waarom niet?)
Soms word het pas later bijgewerkt.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

De servers zijn weer eens humbled by our incredible response :N
Net een plekje gevonden waar ik vaak kom waar gewoon een paar stops op 50m zitten liggen de servers er weer uit ....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g72xBz3eSzFhBlYHj1ZZnM5h/full.jpg

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Lanithro schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:37:
[...]

Ik vrees dat Helmond het druk gaat krijgen met hun Pikachu en Charizard.
Ik ga vanavond wel even na het werk langs, moet toch nog een boodschap doen.

Meer mensen uit helmond hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Voor diegene die geintereseerd zijn in zo'n pokemon map visualisatie, ik heb een screenshot gemaakt hoe dit eruit ziet:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/boQ8WXn.jpg

Ik woon zelf in Purmerend, vandaar dit voorbeeld ;) Als je op een pokemon klikt kan je zien hoe lang deze pokemon nog verschijnt. Hierdoor kan je dus inschatten of je op tijd bij de pokemon bent of niet.

Ik moet wel zeggen dat dit in je voordeel kan werken, maar dat je misschien ook eerder bent uitgekeken op de game. Het is dan slechts een kwestie van op het juiste moment en op de juiste plek zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 09:46
ScrooLoose schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:39:
De servers zijn weer eens humbled by our incredible response :N
Net een plekje gevonden waar ik vaak kom waar gewoon een paar stops op 50m zitten liggen de servers er weer uit ....
Huh..? Bij mij doet die het 's ochtends altijd prima zonder problemen... de problemen beginnen meestal rond half 5 pas. Nu ook nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 09:37
Protax schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:25:

Op veel geografisch verschillende plekken komen. Stad, kust, natuurgebied, eiland etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

-WarAx- schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:40:
Voor diegene die geintereseerd zijn in zo'n pokemon map visualisatie, ik heb een screenshot gemaakt hoe dit eruit ziet:
[afbeelding]

Ik woon zelf in Purmerend, vandaar dit voorbeeld ;) Als je op een pokemon klikt kan je zien hoe lang deze pokemon nog verschijnt. Hierdoor kan je dus inschatten of je op tijd bij de pokemon bent of niet.

Ik moet wel zeggen dat dit in je voordeel kan werken, maar dat je misschien ook eerder bent uitgekeken op de game. Het is dan slechts een kwestie van op het juiste moment en op de juiste plek zijn. :/
Daarnaast, loop je het risico een ban te krijgen als je zo'n map gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Hoe vaak verschijnt een Pokémon overigens op dezelfde plek en voor hoe lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Audiowaste schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:41:
Ik heb vlak bij mijn huis een Pincir drop locatie, wat ik weet is dat deze ongeveer twee keer per dag tevoorschijn komt. Het tijdstip kan variëren. Het is wel elke keer dezelfde locatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
Audiowaste schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:41:
dit kwam ik tegen op reddit
https://www.reddit.com/r/...nd_despawn_times_to_find/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Dus samengevat, 2 keer per dag voor 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:18
Osxy schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:41:
[...]

Daarnaast, loop je het risico een ban te krijgen als je zo'n map gebruikt.
Het gebruiken van een kaart lijkt me niet echt cheaten. hoe willen ze überhaupt iemand betrappen op het gebruik ervan?

Sinds de radar niet meer fatsoenlijk werkt ben ik al vanalles misgelopen. Een kaart zou wel uitkomst bieden. Zijn Lisse en Nieuw Vennep al ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:31
[afbeelding]

Hoe kom je aan zo'n map dan? Zelf gemaakt/bijgehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 13-10 17:19

Heb het gister ook even gedaan, voor de avontuurlijke uitstapjes is het niet zo leuk om te doen nee. Maar wel handig als je thuis zit om even de vaste spawn points beter te leren kennen. Als er iets leuks op je radar staat even kijken waar het precies zit voordat je de deur uitgaat en met "3 poojtes" moet gaan lopen zoeken nu...

Vooral die bug maakt het wel fijn dat je nog wel iets kan vinden zonder puur geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dat eieren uitkomen en dan gewoon verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 13-10 17:19
clockw1ze schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:49:
[...]

Even zoeken op internet naar pokemon map generation oid, vindt je vanzelf een linkje naar source code die je zelf kan draaien. Weet niet of ik het hier mag posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 11-10 19:24
clockw1ze schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:49:
[...]

Er zijn wat mensen die hebben uitgevogeld hoe je connectie kan maken naar de API van Pokemon Go, en hier data uit kunnen halen.
Er zijn op Reddit wat devs, die hier nu een tool voor beschikbaar hebben gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 11:58
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:50:
Ja. en dan geen Pokemon krijgen.
Dit had ik bij een 10 km ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:50:
Ik had vanmorgen wel dat ze uit waren gekomen maar ik geen melding ervan kreeg.
Gekeken in journal en zag dat ze wel gewoon netjes waren uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

ErikT738 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:48:
[...]

Het gebruiken van een kaart lijkt me niet echt cheaten. hoe willen ze überhaupt iemand betrappen op het gebruik ervan?

Sinds de radar niet meer fatsoenlijk werkt ben ik al vanalles misgelopen. Een kaart zou wel uitkomst bieden. Zijn Lisse en Nieuw Vennep al ingevuld?
Om die map te maken moet je gebruik maken van API's die niet officieel beschikbaar zijn, je moet daarbij inloggen met een account. Daarnaast als je de fout maakt je exacte GPS locatie te gebruiken kunnen ze dit matchen.

Als je het slim gebruikt minimaliseer je de risico's maar het is niet officieel toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Zijn er geen rewards op lvl 13? Of heb ik die door bugs gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Misschien spel herstarten?
Moet ik ook bij ieder level...

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:40
Kan weer niet inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:02
theduke1989 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 08:56:
[...]

Als je het nog beter wilt doen spaar zoveel mogelijk candys van ratata en pidgys meer dan 180 candys per pokemon dan de lucky egg gebruiken kan je in 1x 20.000+ XP krijgen. Is maar een tip he. En doe alleen bij dr kleinere pokemon aangezien die meer XP opleveren en minder candys gebruiken .m
Dat is ook precies wat ik gedaan heb, vandaar 72000 xp erbij heb;)

Sochtends vroeg is de verbinding ook nog eens goed met de servers, dan gaat het echt rap

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Laatst online: 16:37

krietjur

Where am I?

Probleemloos hier vanochtend. Wel ineens andere pokemons te vinden op m'n werk dan vorige week. Vorige week alleen rattata's, weedle's en pidgey's. Nu ineens andere. Geen hoge CP, maar toch. Horsea, metapod en paras. Daarnaast wel ook nog 2 ratta's, een weedle en ene pidgey. :P (in 2,5 uur tijd, gewoon vanaf m'n werkplek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Laatst online: 16:18
Osxy schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:51:
[...]
Om die map te maken moet je gebruik maken van API's die niet officieel beschikbaar zijn, je moet daarbij inloggen met een account. Daarnaast als je de fout maakt je exacte GPS locatie te gebruiken kunnen ze dit matchen.

Als je het slim gebruikt minimaliseer je de risico's maar het is niet officieel toegestaan.
Als ze de radar niet snel fixen maak ik er even een tweede account voor aan. Op deze manier is het gewoon willekeurig rondlopen en hopen dat je wat vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Wat hierboven staat klopt allemaal, ik ben hier voorzichtig mee en heb een speciale dummy account aangemaakt om de pokemon te bekijken. Geen idee of Niantic hier wat tegen gaat doen. Ik weet ook niet of ik het altijd ga gebruiken, aangezien dit nogal wat spelplezier bederft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
shoombak schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:54:
Zijn er geen rewards op lvl 13? Of heb ik die door bugs gemist?
dit is wat je zou moeten krijgen op level 13
Great Ball x10
Super Potion x10
Revive x3
Razz Berry x3

http://www.ign.com/wikis/...ards_and_Unlockable_Items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
damn:
Afbeeldingslocatie: http://pokemongoinfo.nl/wp-content/uploads/2016/07/spot-179x300.png

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Zijn de CP welke een Pokémon krijgt na evolutie eigenlijk nog afhankelijk van het trainer level? Ik heb nu bijvoorbeeld een 480 Eevee welke ik kan evolueren. Gewoon doen of zal de evolutie sterker zijn als ik lekker wacht tot ik zelf 20 ben? Ik weet dat het trainer level invloed heeft op de te vangen Pokémon, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe dit zit met evoluties :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
-WarAx- schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:59:
Wat hierboven staat klopt allemaal, ik ben hier voorzichtig mee en heb een speciale dummy account aangemaakt om de pokemon te bekijken. Geen idee of Niantic hier wat tegen gaat doen. Ik weet ook niet of ik het altijd ga gebruiken, aangezien dit nogal wat spelplezier bederft.
Over welke map hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 15:46
[afbeelding]

hoe kan ik dat zien van bijv almere stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Als je curveballs gooit is de kans dan groter dat je de pokemon daadwerkelijk vangt ?
Ben er een beetje mee aan het experimenteren maar echt verschil met gewoon recht gooien merk ik nog niet echt.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 21:52
dit weekend ook een locatie gehad met een paar lures dicht bij elkaar.. jammer genoeg daar met mijn vriendin waardoor ik meteen een boze blik kreeg bij het vangen van de eerste pokemon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

-WarAx- schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:59:
Ga er maar vanuit dat Niantic hier iets mee gaat doen. Toen men een 'extensie' had geschreven (die zelfs client-side draaide) voor de Ingress Intel map werd deze ook de nek om gedraaid, en die gaf een stuk minder info dan deze map..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
ScrooLoose schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:05:
Als je curveballs gooit is de kans dan groter dat je de pokemon daadwerkelijk vangt ?
Ben er een beetje mee aan het experimenteren maar echt verschil met gewoon recht gooien merk ik nog niet echt.
puur meer xp nothing else

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
ScrooLoose schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:05:
Mwah heb geen verschil ontdekt, alleen dat het moeilijker raken is :p
En natuurlijk de xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Op mijn "Nederlandse" Pokemon Go (iPhone) krijg ik geen verbinding, maar op mijn "US" Pokemon Go geen problemen ... het gaat toch via dezelfde servers? schiet mij maar lek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

CappieL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:06:
Op mijn "Nederlandse" Pokemon Go (iPhone) krijg ik geen verbinding, maar op mijn "US" Pokemon Go geen problemen ... het gaat toch via dezelfde servers? schiet mij maar lek..
Zelfde account cq. inlogmethode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Osxy schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:07:
[...]

Zelfde account cq. inlogmethode?
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 12:59
Nipje schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:02:
Zijn de CP welke een Pokémon krijgt na evolutie eigenlijk nog afhankelijk van het trainer level? Ik heb nu bijvoorbeeld een 480 Eevee welke ik kan evolueren. Gewoon doen of zal de evolutie sterker zijn als ik lekker wacht tot ik zelf 20 ben? Ik weet dat het trainer level invloed heeft op de te vangen Pokémon, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe dit zit met evoluties :).
Voor zo ver ik weet schaalt het max CP met je level en de pokemon die je vangt worden hierdoor ook hoger in CP. Je vangt dus hogere level pokemon op een hoger trainer level. Als je evolueert blijft het % van de max hetzelfde, je max gaat alleen de lucht in. Dus je hebt bijvoorbeeld 250/500 CP ( 50% ), je evolueert en gaat naar 500/1000 CP ( 50% ). Vang je dus een 300/600 ( 50% ) Eevee op hoger level en evolve je die dan krijg je 600/1200 ( 50% ). Er is ook de kans dat je dan een eevee vind met mer dan 50% CP gevuld, scheelt je weer powerups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Heel apart maar heb het ook meegemaakt met verschillen tussen iOS en Android.

Pagina: 1 ... 93 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.