Mx. Alba schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:04:
[...]
Jaja. Hier om mij heen zijn een stuk of tien PokéSpots. Een is een zwart flatgebouw. Een het grote leeuw logo van een bank, gefotografeerd door een hek en genaamd "caged lion". Een is een "Nijmeegse prullenbak". En een is "Riding with the hamster" - het hamster autootje bij de AH XL, je weet wel, dat ding waar je 50 cent in gooit en dan haat hij een paar minuten op en neer terwijl je kroost naast de hamster in die auto zit.

[rant]
In steden zijn er meer dan genoeg punten, in dorpen gewoonweg niet. Het is van de zotte dat mensen in een dorp in sommige gevallen min of meer verplicht zijn ofwel hun hele dag op te offeren ofwel geld te betalen voor Pokéballen, terwijl mensen die in een stad wonen iedere 25 meter zo'n ding hebben liggen. Daarna is het ook nog eens 50xp per stop en als je er 50 in een half uur kunt krijgen betekend dat 2500XP tegenover 300XP die je in een dorp kunt krijgen.
Wat daarnaast nog mateloos irriteert is dat je buiten de extra stops/gyms ook nog een aanzienlijk hogere kans hebt op (al dan niet zeldzamere) Pokémon die je ook niet hoeft te laten liggen vanwege Pokéballs.
[/rant]
Nee, op dat gebied heeft het in eerlijkheid toch een hoop recht te trekken. Ja, in een dorp wonen minder inwoners, maar waarom staan meer inwoners gelijk aan meer stops? Het is niet alsof die een beperkte capaciteit hebben oid

. Gym's hoever er niet veel meer te worden, want dat is wel een inwoner-gerelateerd dingetje.
Hij werkt overigens nog steeds niet bij mij, maar goed, eigenlijk kan ik er niet minder om geven, heb toch geen Pokkeballen.