Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.973 views

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:33
Fijn moment om mijn Incense ingezet te hebben, zo tikt het half uur lekker weg. Toch jammer dat ze dit niet beter hebben voorbereid.

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-11 07:43
Meer mensen die bij Android geen install konden doen. Bij mij herkent de playstore de apk als echt. Kan enkel op open klikken.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Omdat de APK ook echt is?

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:50
m0ridin schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:10:
Fijn moment om mijn Incense ingezet te hebben, zo tikt het half uur lekker weg. Toch jammer dat ze dit niet beter hebben voorbereid.
Hoe hadden ze dit kunnen voorbereiden dan? Misschien hadden ze gedacht dat er de eerste week wereldwijd zo'n 1,2 miljoen mensen het spel zouden gaan spelen - blijkt het alleen al in Nederland 1,2 miljoen te zijn, nog voordat de app überhaupt officieel gedownload kan worden hier. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35

The_Worst

Unox

RobbertDs1 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:11:
Meer mensen die bij Android geen install konden doen. Bij mij herkent de playstore de apk als echt. Kan enkel op open klikken.
Dan heb je de laatste versie geïnstalleerd staan en hoef je niks te doen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:12:
[...]

Hoe hadden ze dit kunnen voorbereiden dan? Misschien hadden ze gedacht dat er de eerste week wereldwijd zo'n 1,2 miljoen mensen het spel zouden gaan spelen - blijkt het alleen al in Nederland 1,2 miljoen te zijn, nog voordat de app überhaupt officieel gedownload kan worden hier. :D
Nou... dat er veeeeeeeeeeeeeeel meer mensen spelen dan ze hadden verwacht weten ze al 2 weken? Misschien hadden ze even de servers x5 kunnen doen voor ze door gingen met de uitrol :+

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
beantherio schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:58:
[...]

Bitterheid dan wel het een ander iets misgunnen door een enkeling lijkt me geen motief om maar de accounts van iedereen te resetten. Sowieso is het commerciële zelfmoord.
Nu ook niet overdrijven.
De fans van het eerste uur zouden echt niet plots stoppen met de game omdat ze gereset worden hoor. Dat zijn net de die-hards.

• Mx. Alba
TgR_KILLER schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:13:
[...]

Nou... dat er veeeeeeeeeeeeeeel meer mensen spelen dan ze hadden verwacht weten ze al 2 weken? Misschien hadden ze even de servers x5 kunnen doen voor ze door gingen met de uitrol :+
"Even" de servers x5 doen. Daar ligt ook direct het geld voor klaar natuurlijk. En die hardware en niet te vergeten de nodige extra bandbreedte is natuurlijk ook op afroep beschikbaar. En die nieuwe servers zijn dan natuurlijk ook in een handomdraai volledig geïnstalleerd en geconfigureerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 16-07-2016 15:16 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Audiowaste schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:34:
Helaas heb ik aan het begin te veel Stardust besteedt aan onzinnige upgrades.
Pokémon die je veel vangt, is beter om te wachten dat je een nieuwe kan evolven.

De volgende Pokémon in principe nooit power-up doen:
- Pidgeot
- Golbat
- Fearow
- Venomoth (twijfelgeval)
- Beedrill
- Butterfree

Aangezien je Ratatta, Weedle, Caterpie, Venonat, Pidgey en Zubat vaak vangt. Dan is het beter om te wachten dat je je hoogste weer kan evolven. Zo heb ik eergisteren een 680 Golbat evolved en gisteren alweer een 954.

Je Stardust kun je dus beter bewaren voor de zeldzamere Pokémon, zoals Jynx, Pinsir, Gyarados etc.
Vaporeon, Volteon en Flareon ook een goede keuze om te power-uppen, omdat deze lang niet overal vaak voorkomt. Toevallig zit ik in een gebied waarin ik er rustig 8-10 per dag kan vangen, daarom is evolve voor mij toch wat interessanter.
Bedankt!
Ik kan pas in september beginnen, maar het zijn tips zoals deze dat efficiënt spelen van in het begin mogelijk zal maken _/-\o_

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik kon thuis via WiFi wel op de servers, dus ik weer naar buiten, kom een Nidorina ofzo tegen, poef weg servers. Dan maar de tour kijken vanmiddag.

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Omdat ie waarschijnlijk 'signed' is zal play hem gewoon her(er)kennen en een update geven, als je hem van een shady facebook link hebt heb je kans dat hij hem niet herkend. In dat geval zou ik ook even een malware/virus scanner eroverheen raggen...

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 09:15

mvds

Totally awesome!

Powerbank is onderweg :P Zonder overdrijven... Op mijn iPhone 6 is het zowat 1% per minuut. Uurtje rondlopen is 50% accu eraf.

• m0ridin
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:12:
[...]

Hehe, nou ja... Er waren al zat server issues voor deze uitrol in 20+ nieuwe landen. Had dan gehoopt dat ze voldoende capaciteit zouden 'aankopen' om zich goed voor te bereiden op deze nieuwe uitrol.

En volgens mij is t nog niet eens in azie speelbaar. Dat belooft wat wanneer ze hem daar releasen :P

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:06
Ik denk dat niemand dit aan zag komen. Maar neem aan dat ze hard aan het werk zijn om het te fixen.

• Mx. Alba
mvds schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:17:
Powerbank is onderweg :P Zonder overdrijven... Op mijn iPhone 6 is het zowat 1% per minuut. Uurtje rondlopen is 50% accu eraf.
Same here met een iPhone 6...

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:15:
[...]

"Even" de servers x5 doen. Daar ligt ook direct het geld voor klaar natuurlijk. En die hardware en niet te vergeten de nodige extra bandbreedte is natuurlijk ook op afroep beschikbaar. En die nieuwe servers zijn dan natuurlijk ook in een handomdraai volledig geïnstalleerd en geconfigureerd.
Andere / extra datacenters.. En geld verdienen ze atm volgens mij genoeg.

En ik weet dat het niet even is, daarom hadden ze moeten wachten ipv als een stoomlocomotief door denderen met uitrollen terwijl je weet dat je servers het niet gaan trekken.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Larkinzzz
Ik denk dat het ook komt omdat in veel van die 26 landen de hype waarschijnlijk vrij klein of onbekend was, en dat is nu ook daar ontploft.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:15:
[...]

Ik gok dat het allemaal in de cloud zit. Dus het is inderdaad binnen een paar sec beschikbaar en geconfigureerd. En dus ook zo weer gedownscaled wanneer de hype voorbij is.

• Zspirit
Het in zoveel landen releasen terwijl je servers roken vind ik ook raar. Maarja vrij wel alle spelers hadden de game toch al.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-11 13:23
Gisteren was het plan om 10 km+ te hardlopen voor 2 eggs te breeden. Helaas heeft ie niet allee gps dingen opgepakt, waardoor ik maar op 7,5 km uitkwam. Helaas maar 1 egg.

Vandaag de officiele versie gedownload. Ben benieuwd of dat beter is.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:59

OMX2000

By any means necessary...

TgR_KILLER schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:18:
[...]

Andere / extra datacenters.. En geld verdienen ze atm volgens mij genoeg.

En ik weet dat het niet even is, daarom hadden ze moeten wachten ipv als een stoomlocomotief door denderen met uitrollen terwijl je weet dat je servers het niet gaan trekken.
Ik ken hun architectuur niet maar ik verwacht wel dat ze een cloud oplossing hebben die in de google cloud draait. Fysieke servers hoeven niet het probleem te zijn, maar de manier van uitrollen en verdeling van alle load/berichten heeft meer impact.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 18:10
Nog net op tijd (mijn eerste) Pikachu uit een ei gekregen voordat de servers het weer zwaar kregen :p.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• m0ridin
Heh, krijg nu de melding:

"Our servers are humbled by your incredible response.

We are working to resolve this issue, please try again soon!"

• Mx. Alba
Zspirit schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:21:
Het in zoveel landen releasen terwijl je servers roken vind ik ook raar. Maarja vrij wel alle spelers hadden de game toch al.
Exact. Alleen al in Nederland 1,2 miljoen spelers. Waarschijnlijk, als ze zouden aankondigen dat de officiële release nog een of twee weken op zich zou laten wachten, zou dat aantal "grijze" spelers ook al snel stijgen tot de 2 miljoen, onder het mom van "ik wilde wachten, maar als het zo lang duurt, dan doe ik ook wel een grijze install".

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Iemand anders problemen met een account aanmaken? (https://club.pokemon.com/...ner-club/sign-up/theme=go)
Zojuist de app gedownload..
With the exciting launch of Pokémon GO, there’s an overwhelming demand for new Pokémon Trainer Club accounts. Our team is hard at work improving the sign-up process. Until the work is complete, for a brief time, we’ll be limiting the number of new accounts that can be created simultaneously. If you’re unable to create an account at this time, please try again in an hour.

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:06
m0ridin schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:22:
Heh, krijg nu de melding:

"Our servers are humbled by your incredible response.

We are working to resolve this issue, please try again soon!"
Hier heb ik dat ook de hele tijd. Komt vast door de release, want gisteren was alles nog oké.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• BAS80
Over de google servers loopt het zo te lezen wel beter maar ook daar nog issues met niet connecten en vastlopen. Ik denk dat google en Niantic er op rekenen dat het over 1 `a 2 weken wel rustiger zal zijn want dan is de hype er wel een beetje af. Die wachten eerst even af denk ik hoe het verloopt voordat ze extra capaciteit gaan inzetten/inkopen.
Hij liep me een uur geleden ook vast, ik had net een Fearow gevangen van 183CP 3x ontsnapt en liep vast op het moment ik hem ving. Zo ben ik er al een paar kwijtgeraakt. Dit keer had ik hem wel...

[ Voor 4% gewijzigd door BAS80 op 16-07-2016 15:29 ]

• m0ridin
RobinNL schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:25:
[...]

Hier heb ik dat ook de hele tijd. Komt vast door de release, want gisteren was alles nog oké.
Ah ok, ik zag hem nu net voor het eerst. Daarvoor was het gewoon "unable to log in" en dat soort algemene meldingen.

Btw, stomme vraag msschien, maar is het mogelijk het spel op een normale manier af te sluiten? Ik zie geen 'exit' oid, ook met de back knop kom ik er niet uit. Alleen door recent apps te openen en de app daar af te sluiten kan ik hem afsluiten, maar dat voelt wat... apart...

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:01
En kan weer niet inloggen met PTC, geweldig idee. Eerst paar landen per dag, en achja dan knal je er gewoon 20 tegelijk aan. Onder het mom van, de servers waren toch al ruk. Laten we ze gewoon effe crashen ;w

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-11 15:54
RemyWD schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:24:
Iemand anders problemen met een account aanmaken? (https://club.pokemon.com/...ner-club/sign-up/theme=go)
Zojuist de app gedownload..

[...]
Die melding staat er al een week.. Heeft volgens mij alleen betrekking op mensen die nog een account willen maken. Bestaande accounts doen het wel. Probeer anders via een Google account? Dit is sowieso aan te raden want de Pokemon account servers lijken veel instabieler met inloggen..

• TheBrut3
  • Nu online
Ik krijg de melding: "Failed to log in. Try a different account."

• mvds

mvds

Totally awesome!

Audiowaste schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:34:
Aangezien je Ratatta, Weedle, Caterpie, Venonat, Pidgey en Zubat vaak vangt. Dan is het beter om te wachten dat je je hoogste weer kan evolven. Zo heb ik eergisteren een 680 Golbat evolved en gisteren alweer een 954.
En wanneer is het daar een goed moment voor? Als je er een vangt die zo goed als aan zijn max dmg zit?

• rolandos582
''Unable to authenticate. Please try again'' al zo'n 2 uur

• x3rius
rolandos582 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:27:
En kan weer niet inloggen met PTC, geweldig idee. Eerst paar landen per dag, en achja dan knal je er gewoon 20 tegelijk aan. Onder het mom van, de servers waren toch al ruk. Laten we ze gewoon effe crashen ;w
Ik krijg meteen de 'awareness-gyarados' melding, dus denk dat het verifieren van je login wel lukt. Alleen het spel zelf laden wil niet, maar dit geldt momenteel voor iedereen geloof ik

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

mvds schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:28:
[...]

En wanneer is het daar een goed moment voor? Als je er een vangt die zo goed als aan zijn max dmg zit?
Als je er genoeg hebt om zoveel mogelijk uit je lucky eggs te halen en zoveel mogelijk levels te pakken met evolven. Daarna vang je vanzelf wel weer nieuwe Pokémon met hogere CP waarden.

[Signature]

• rolandos582
mvds schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:28:
[...]
Hoe hoger/voller zijn balkje, hoe hoger zijn CP zal zijn als je hem evolved. Dus je wil diegene met het volste balkje en die evolven

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
x3rius schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:28:
[...]

Ik krijg meteen de 'awareness-gyarados' melding, dus denk dat het verifieren van je login wel lukt. Alleen het spel zelf laden wil niet, maar dit geldt momenteel voor iedereen geloof ik
helaas wel, net was ik online, maar alle pokemon op de map verdewnen voor mijn neus, na reloggen kon ik niet meer in de game.

• x3rius
rolandos582 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:28:
''Unable to authenticate. Please try again'' al zo'n 2 uur
2 uur? Hij ligt er hier pas ~1 uur uit. Probeer eens je app-data en cache te verwijderen (zodat je je geboortedatum enzo weer moet invullen), dit werkte bij mij gisteren meteen nadat ik 2,5 uur had proberen in te loggen :)

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Even een andere vraag, is er een mogelijkheid om ingame pokecoins te verdienen? Of kun je die alleen maar kopen?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• mvds

mvds

Totally awesome!

woest85 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:29:
[...]

Als je er genoeg hebt om zoveel mogelijk uit je lucky eggs te halen en zoveel mogelijk levels te pakken met evolven. Daarna vang je vanzelf wel weer nieuwe Pokémon met hogere CP waarden.
Hoeveel moet je er dan hebben voordat het de moeite waard is? En ik heb geen Lucky eggs helaas

• TheBrut3
  • Nu online
Ardana schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:31:
Even een andere vraag, is er een mogelijkheid om ingame pokecoins te verdienen? Of kun je die alleen maar kopen?
Kan je verdienen, 1x per 21 uur kan je 10 coins per gym cashen als je er een Pokémon hebt zitten.

• Mx. Alba
Ardana schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:31:
Ja, die mogelijkheid is er. Als je Pokémon in een Gym hebt gestationeerd kan je eens in de 21 uur een "gym bonus" claimen, inclusief 10 Pokécoins per gestationeerde Pokémon.

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

mvds schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:31:
[...]

Hoeveel moet je er dan hebben voordat het de moeite waard is? En ik heb geen Lucky eggs helaas
Geen idee, moet je zelf ff uitrekenen voor de specifieke Pokémon die je hebt. En lucky eggs krijg je bij lvl 8 en lvl 10 volgens mij als level up reward.

[Signature]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-11 23:38

Fordox

00101010

Heb je net de gym getrained, kun je je pokemon erbij zetten, gaan de servers voor een uur offline :'(

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier is de game trouwens al een tijdje down.

• Mx. Alba
ThomasXIV schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:33:
Hier is de game trouwens al een tijdje down.
A wild Slowpoke appeared...

• mvds

mvds

Totally awesome!

woest85 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:32:
[...]

Geen idee, moet je zelf ff uitrekenen voor de specifieke Pokémon die je hebt. En lucky eggs krijg je bij lvl 8 en lvl 10 volgens mij als level up reward.
Ehhh hoe reken ik dat uit? :?

• BAS80
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:33:
[...]

_O-

• TheBrut3
  • Nu online
Stuk of 60 om te evolueren, dat lukt wel in dat half uur mits er geen problemen zijn.

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Vandaag m'n eerste 2 10km eieren gehatched, Aerodactyl en Chansey.

Ondertussen lvl 15 behaald, kost nu 20k exp. voor lvl 16, zit dus ineens een aardige lijn in.

Heb nog wel zo'n 170 weedle candy en 120 pidgey, daarnaast nog wat algemene evolve's gepland. Dus binnenkort maar weer een lucky egg activeren en alles gaan evolven en transferen voor ik tegen het limiet aan zit.

• Aldopwn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-11 10:25
mvds schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:34:
[...]

Probeer deze spreadsheet eens. https://docs.google.com/s...LaclLzqxZ2Q7e9XEbqNA/edit

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
TheBrut3 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:36:
[...]

Stuk of 60 om te evolueren, dat lukt wel in dat half uur mits er geen problemen zijn.
Wat ook handig is om te weten. Als de Pokémon die je krijgt na de evaluatie nog niet in je Pokédex staat, krijg je 1000exp (2000 met lucky egg!!). Ik vang nu opzettelijk geen Kakuna of Metapod en andere evaluaties van Pokémon die ik zelf kan evalueren. :*)

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
rnark schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:02:
[...]
Claimen bij Apple/Google?
Zojuist Apple Support gesproken, zij geven aan dat ik eerst met Niantic moet gaan babbelen om te kijken wat zij kunnen regelen. Pas wanneer zij niet reageren binnen een bepaalde (niet genoemde) tijd, of wel maar met een vervelend antwoord, dan kan ik weer contact opnemen met Apple.

tl;dr: er is nu even niets aan te doen. ;w

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
https://twitter.com/PoodleCorp/status/754298236093857792

^ Not sure if true, kan uiteraard ook gewoon overbelasting zijn van de release en skiddies die credits proberen te krijgen er voor..

• Mx. Alba
mvds schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:34:
[...]

Heel simpel. Bijvoorbeeld, je hebt een lading Pidgeys.

Voor de evolutie van een Pidgey heb je 11 candy nodig. (Het kost 12, maar voor elke evolutie krijg je 1 candy terug). Dus als je 100 candy hebt kan je er 9 evolueren. Als je 21 Pidgeys hebt, kan je er dus 11 inruilen voor een candy, dan heb je 111 candy en kan je er dus 11 evolueren (en dan hou je 1 candy over die je bij de laatste evolutie krijgt). 11 x 500XP x 2 (Lucky Egg) = 11.000 XP

Zelfde kan je ook doen met Weedles, Caterpies (11+1 candy) en zelfs met Rattata's (24+1 candy) en Spearows (49+1 candy nodig)... Die laatste twee heb je wel meer candy voor nodig maar zijn ook alomtegenwoordig dus kan je er vast ook veel van vangen.

20-30k XP is vrij eenvoudig te halen zo in één Lucky Egg evolutiesessie.

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 16-07-2016 15:39 ]

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 20:17
gvd kan niet inloggen fijn dat het officieel uit is..

Verwijderd

Audiowaste schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:35:
Het spel is vandaag officieel released!
Helaas ook de Officiele versie werkt niet. Zowaar nog minder zelfs want de gps lijkt noet te kloppen.

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Laatste geruchten zijn dat er een jaloerse Tweaker member de servers heeft gehacked en alle accounts aan het verwijderen is :+

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

• Larkinzzz
[...]

Eigenlijk kan je het best zo lang mogelijk een lager level blijven omdat hoe hoger level je wordt hoe moeilijker pokémon te vangen zijn. In 1 lucky egg (half uur) kan je in theorie 60 evolutions doen, maar reken maar dat het in de praktijk tussen de 40~50 evolutions ligt want je moet ook steeds door het menu en op knoppen drukken.

Ik spaar zelf voor een stuk of 80~90 evolutions en dan doe ik 2 lucky eggs, waarschijnlijk ga ik dan van level 12 naar 19 bijvoorbeeld. Op zich is de beste manier om te sparen voor veel meer evolves en dat je echt in 1x naar level 30 kan met een paar lucky egg.

• Kyumia
Larkinzzz schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:42:
[...]

Eigenlijk kan je het best zo lang mogelijk een lager level blijven omdat hoe hoger level je wordt hoe moeilijker pokémon te vangen zijn. In 1 lucky egg (half uur) kan je in theorie 60 evolutions doen, maar reken maar dat het in de praktijk tussen de 40~50 evolutions ligt want je moet ook steeds door het menu en op knoppen drukken.

Ik spaar zelf voor een stuk of 80~90 evolutions en dan doe ik 2 lucky eggs, waarschijnlijk ga ik dan van level 12 naar 19 bijvoorbeeld. Op zich is de beste manier om te sparen voor veel meer evolves en dat je echt in 1x naar level 30 kan met een paar lucky egg.
12 naar 19 is wel heel optimistisch :9 Daar heb je 110k exp voor nodig. http://serebii.net/pokemongo/trainer.shtml

• Zspirit
[...]

Ik heb al mijn stardust opgespaard omdat ik dacht dat dit slim was omdat ik toch steeds betere pokemon vang. Ik ben level 12 en heb 40k stardust en de meeste pokemon zijn cp 200-300. Is het dan aan te raden om met mij twee lucky eggs even flink xp te farmen met evolueren van pidgys en rattata's?

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Pikachu op de wc proberen te vangen, maar is niet gelukt. Deinst ergens voor terug! Edit: Misschien maar niet.. :X

[ Voor 28% gewijzigd door ToFast op 16-07-2016 15:48 . Reden: Te ]

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 08:58
Seriously dude...

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-11 10:09
Server issue again

AnimeAdicted

• Larkinzzz
Kyumia schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:44:
[...]

12 naar 19 is wel heel optimistisch :9 Daar heb je 110k exp voor nodig. http://serebii.net/pokemongo/trainer.shtml
80 evolves is al 80k exp, en je krijgt ook nog extra voor nieuwe pokemon in je pokedex en eventueel van de pokestop waar je bij in de buurt zit, en als je ook nog eens 3 eieren laat uikomen zit je zo op 110k

• Larkinzzz
Zspirit schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:45:
[...]

Ik heb al mijn stardust opgespaard omdat ik dacht dat dit slim was omdat ik toch steeds betere pokemon vang. Ik ben level 12 en heb 40k stardust en de meeste pokemon zijn cp 200-300. Is het dan aan te raden om met mij twee lucky eggs even flink xp te farmen met evolueren van pidgys en rattata's?
Ik spaar ook al mijn stardust, je komt toch non-stop betere pokemon tegen. Op zich moet je zelf weten hoe lang je evolutions spaart voor lucky eggs, maar hoe langer je wacht hoe makkelijker het is in theorie omdat pokemon vangen moeilijker is op hogere levels.

Pidgey, Weedle en Caterpie zijn de beste Pokémon om tegen te komen omdat die evolutions het goedkoopst is trouwens. Dus mensen wees blij als je die tegen komt, een dragonair heb je niks aan want je komt toch wel weer een betere tegen en aan die candy heb je niks :P

[ Voor 16% gewijzigd door Larkinzzz op 16-07-2016 15:50 ]

• Kyumia
Larkinzzz schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:46:
[...]

80 evolves is al 80k exp, en je krijgt ook nog extra voor nieuwe pokemon in je pokedex en eventueel van de pokestop waar je bij in de buurt zit, en als je ook nog eens 3 eieren laat uikomen zit je zo op 110k
80 evolves in een half uur gaat je waarschijnlijk niet lukken. Je bent helaas verplicht de animatie te bewonderen. Als de Pokémon dan ook nog eens niet in je Pokédex staat, krijg je nog een animatie te zien dat ie toegevoegd wordt. En je moet ook geluk hebben dat de servers voor een half uur niet ruk zijn :9 Maar ik ben benieuwd. Ik moet nog een paar Pokémon voordat ik mijn evolvesessie weer ga doen :*D

• Offens1490
Zspirit schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:45:
[...]

Mij ervaring zou zijn alleen de speciale als je daar van houd. Maar hoe hoger je wordt hoe hoger jestraks vangt. Maar daar in tegenkomen ze oorsmeer dus.

Ben benieuwd of een Pokémon steker wordt van laag lvl te trainen of hoog level en dan trainen. Uit gameboy werden ze wel sterker door te trainen ipv rare candy te geven.

AnimeAdicted

• TheBrut3
  • Nu online
Doe je een screenshot als je het haalt om in 1x naar level 30 te gaan met een paar lucky eggs?
Gezien alleen van level 29 naar 30 gaan al meer XP kost dan van 1 naar 22 in totaal, ik gok dat je al 6 lucky eggs nodig hebt om alleen level 29 door te komen en laat staan alle Pokémon die je dan moet hebben/vangen om dit vol te krijgen.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:33:
[...]

:')

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:00
ToFast schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:45:
Pikachu op de wc proberen te vangen, maar is niet gelukt. Deinst ergens voor terug! Edit: Misschien maar niet.. :X
A wild Diglet appeared!

Die kreeg ik eergisteren van mijn vrouw al door.

Denk dat de reactie erop trouwens een grapje was.

• ToFast
mvds schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:17:
Gaat hier ook hard op Android (htc one m7). Losstaand van GPS, leunt de app wel sterk op de CPU. Samen met wat Wi-Fi of 3g/4g gebruik en het buiten zijn (hogere helderheid scherm) loopt de accu snel leeg inderdaad!

• Larkinzzz
Kyumia schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:49:
[...]

80 evolves in een half uur gaat je waarschijnlijk niet lukken. Je bent helaas verplicht de animatie te bewonderen. Als de Pokémon dan ook nog eens niet in je Pokédex staat, krijg je nog een animatie te zien dat ie toegevoegd wordt. En je moet ook geluk hebben dat de servers voor een half uur niet ruk zijn :9 Maar ik ben benieuwd. Ik moet nog een paar Pokémon voordat ik mijn evolvesessie weer ga doen :*D
Paar reacties eerder zei ik al: ik spaar 80~90 evolutions en dan doe ik 2 lucky eggs om te levelen (van lvl 12 naar 19 ofzo, hangt er vanaf welk level ik begin met die lucky eggs natuurlijk)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 20:16
Jeetje, ga ik helemaal uit mijn rukbunker om Pokemon te vangen, 4km onderweg... Ligt die server eruit.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• TheBrut3
  • Nu online
ToFast schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:52:
Gaat hier ook hard op Android (htc one m7). Losstaand van GPS, leunt de app wel sterk op de CPU. Samen met wat Wi-Fi of 3g/4g gebruik en het buiten zijn (hogere helderheid scherm) loopt de accu snel leeg inderdaad!
Vang je de Pokémon met of zonder AR camera aan? Dat scheelt al.

• Kyumia
Larkinzzz schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:52:
[...]

Paar reacties eerder zei ik al: ik spaar 80~90 evolutions en dan doe ik 2 lucky eggs om te levelen (van lvl 12 naar 19 ofzo, hangt er vanaf welk level ik begin met die lucky eggs natuurlijk)
Whoops te snel gelezen. Dan is het idd wel mogelijk ja :*) Als de servers het nou weer een keer gaan doen kan ik tenminste weer naar buiten Pokémon zoeken *O*

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Trouwens, Mooi moment gekozen van MediaMarkt om die Pokémon stunt te doen 😇

• Offens1490
Je zou toch verwachten dat ze meer servers zouden hebben in stand-by mocht een hype worden.
En zeker als je landen gaat toevoegen of ben ik gek :)

AnimeAdicted

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
Richh schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:52:
Jeetje, ga ik helemaal uit mijn rukbunker om Pokemon te vangen, 4km onderweg... Ligt die server eruit.
Same here -.-

• Robolokotobo
  • Laatst online: 02:15
Offens1490 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:56:
Je zou toch verwachten dat ze meer servers zouden hebben in stand-by mocht een hype worden.
En zeker als je landen gaat toevoegen of ben ik gek :)
Mensen maken zich veel te druk. Vanavond is het waarschijnlijk gefixed

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• ToFast
TheBrut3 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:52:
[...]

Vang je de Pokémon met of zonder AR camera aan? Dat scheelt al.
Heb ik uitgezet inderdaad, scheelt ook wat maar alleen op die momenten natuurlijk.

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
zo maar is de officiele downloaden op mn tablet, servers liggen om te spelen er nu toch uit. Net in Rotterdam centrum voordat de servers eruit gingen een hele straat vol met trainers omdat er 3 lures waren vlak bij elkaar. toch nog mooi even wat kunnen vangen voor ik eruit vloog :) Leuk om te zien hoeveel mensen er wel niet op af komen haha

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik had 53 evoluties klaar staan en heb er tijdens mijn Lucky Egg 52 kunnen doen... Met een beter toestel is meer zeker mogelijk, met mijn Galaxy S3 werd de game extreeem traag na 15-20 evoluties en heb ik hem tussendoor 2x moeten rebooten (batterij werd ook serieus heet).

Wel 58k xp totaal:D Van level 13 naar 16

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:18
Van eind level 11 naar 3/4 14 met een Lucky Egg en ong 25 evoluties. Toen een incense aangezet, maar na 10 minuten begonnen de servers te kraken..

Benieuwd of t vanavond beter is, maar tot nu toe waren de avonden juist het slechte moment..

Anyway, 514CP Fearow en een 400+ Kabutops :D

• mvds

mvds

Totally awesome!

Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:38:
[...]

Heel simpel. Bijvoorbeeld, je hebt een lading Pidgeys.

Voor de evolutie van een Pidgey heb je 11 candy nodig. (Het kost 12, maar voor elke evolutie krijg je 1 candy terug). Dus als je 100 candy hebt kan je er 9 evolueren. Als je 21 Pidgeys hebt, kan je er dus 11 inruilen voor een candy, dan heb je 111 candy en kan je er dus 11 evolueren (en dan hou je 1 candy over die je bij de laatste evolutie krijgt). 11 x 500XP x 2 (Lucky Egg) = 11.000 XP

Zelfde kan je ook doen met Weedles, Caterpies (11+1 candy) en zelfs met Rattata's (24+1 candy) en Spearows (49+1 candy nodig)... Die laatste twee heb je wel meer candy voor nodig maar zijn ook alomtegenwoordig dus kan je er vast ook veel van vangen.

20-30k XP is vrij eenvoudig te halen zo in één Lucky Egg evolutiesessie.

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 22:00

Grvy

Bot

assasinbats schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:00:
Van eind level 11 naar 3/4 14 met een Lucky Egg en ong 25 evoluties. Toen een incense aangezet, maar na 10 minuten begonnen de servers te kraken..

Benieuwd of t vanavond beter is, maar tot nu toe waren de avonden juist het slechte moment..

Anyway, 514CP Fearow en een 400+ Kabutops :D
Ik had mn lucky egg en incense aangezet.. en toen van level 9 naar 11 gegaan.. en toen klapte de server eruit met 5minuten left op mn lucky egg. ;w

Dit is een account.

• Kyumia
Vergeet niet dat je 2000exp (met lucky egg) krijgt als de Pokémon na de evaluatie nog niet in je Pokédex staat.

Offtopic: In jouw geval (signature) spel je gebeurt met een t :X

• Robolokotobo
Kan ik gewoon de officiele release uit de play store downloaden? Is het verstandig om eerst de APK te verwijderen?

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-11 11:45
Robolokotobo schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:06:
Kan ik gewoon de officiele release uit de play store downloaden? Is het verstandig om eerst de APK te verwijderen?
Gewoon op update klikken en klaar.
Verder kan je nu toch onmogelijk knap spelen.

• The_Worst

The_Worst

Unox

Vanochtend 41 Pokémon geëvolueerd en was hier een kleine 20 minuten mee bezig. Servers werkten perfect mee en er was slechts 1 nieuwe Pokemon bij.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Robolokotobo
Denniz0229 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:06:
[...]

Gewoon op update klikken en klaar.
Verder kan je nu toch onmogelijk knap spelen.
Waar klik ik op updaten? In de play store?

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-11 00:20
Hopelijk zijn ze die afstandsbug aan het repareren! Daar wil ik wel uurtje of twee voor wachten!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 20:17
dacht even naar lvl 8 te gaan vandaag.. helaas..

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Robolokotobo schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:08:
[...]

Dat denk ik wel ja, helaas lees ik dit net te laat, ik heb de APK al verwijderd en gewoon opnieuw gedownload.
Google account zal het wel onthouden hebben denk ik.

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-11 11:45
Robolokotobo schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:08:
[...]

Ja

• Kyumia
Lucky0wn schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:10:
Hopelijk zijn ze die afstandsbug aan het repareren! Daar wil ik wel uurtje of twee voor wachten!
Inmiddels al 5 uur aan het wachten ;(

• The_Worst

The_Worst

Unox

Als er in de Play Store openen staat dan is de geïnstalleerde versie de laatste versie. Als er installeren staat heb je een aangepast (mogelijk bevat deze een virus) bestand.

Verwijderd

Gelukkig hier alleen update in de playstore. Helaas werkt het lopen door middel van de telefoon op de platenspeler te leggen hier niet.

Verwijderd

Net geupdate in playstore, allen servers liggen plat..? :(
Vandaag op het werk met de heftruck wel 7 eggs uit laten komen en 40+ pokemons gevangen :D

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
Eevee evo trick lijkt het te doen, gisteren geprobeerd met een vaporeon.
Pagina: 1 ... 83 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.