Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Lijkt mij ook wel een hele kleine ronde die je dan draait.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:15:
Gelukkig hier alleen update in de playstore. Helaas werkt het lopen door middel van de telefoon op de platenspeler te leggen hier niet.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ach dan maar de ub in om te studeren eindelijk
NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd
Ja maar dan moet ik uit mijn rukbunker en wat actiefs gaan doenTk55 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:21:
Waarom gaan jullie niet gewoon aan de wandel?
Ik heb de blaren al op de voeten :-DTk55 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:21:
Doe ik ook meestal.. Maar helaas registreert de app bij mij in ider geval de GPS van geen meter.. ik loop 2x zoveel als de app daadwerkelijk registreertTk55 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:21:
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Wel oppassen hè want anders krijg je dit...Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:18:
Net geupdate in playstore, allen servers liggen plat..?
Vandaag op het werk met de heftruck wel 7 eggs uit laten komen en 40+ pokemons gevangen
(Vanaf 19 seconden...)
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Jaja alsof jij in je rukbunker niet actief bezig bentVerwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:22:
[...]
Ja maar dan moet ik uit mijn rukbunker en wat actiefs gaan doen
Verwijderd
Hier hetzelfde volgens de stappenteller op het werk loop ik gemiddeld 8km op een dag en ik mag blij zijn dat pokemon go er 2 van registreert.TgR_KILLER schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:22:
[...]
Doe ik ook meestal.. Maar helaas registreert de app bij mij in ider geval de GPS van geen meter.. ik loop 2x zoveel als de app daadwerkelijk registreert
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb geen Google-account en de registratiepagina lijkt al een tijdje plat te liggen.RemyWD schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:24:
Iemand anders problemen met een account aanmaken? (https://club.pokemon.com/...ner-club/sign-up/theme=go)
Zojuist de app gedownload..
[...]
Ja, ik ben ook benieuwd. Wilde zo'n 1,5 uur geleden juist gaan lopen, ligt de boel er juist net uit.Larkinzzz schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:28:
Gaan we uberhaupt nog kunnen spelen vandaag? Straks komen die amerikanen ook weer online enzo
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Het gaat gewoon net zoals grote AAA game publishers het doen. Uitrollen met te weinig capaciteit want kost minder geld, en als dan na een paar dagen of weken de server bevolking naar normale grote gekrompen is zijn de servers niet meer overbelastErkel schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:32:
Snap niet dat het zo slecht voorbereid is zo een release. Je kan verrast worden door de populariteit, maar daar laat je je toch niet 2x door verrassen...
[Video: http://www.dumpert.nl/mediabase/6836901/cf5e33d5/bijzondere_pok_mon_gespot.html]
Wie heeft er nou tegenwoordig geen Google account???Eitot schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:29:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb geen Google-account en de registratiepagina lijkt al een tijdje plat te liggen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
ik voel me lekkaah !!!
Nope. Wel ooit YouTube gehad, maar toen deze accounts werden samengevoegd met Google-accounts, heb ik deze gelijk verwijderd. Ik moet niets van Google hebben. Een wergwerp-account kun je inmiddels ook niet meer aanmaken zonder een mobielnummer op te geven.Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:37:
[...]
Wie heeft er nou tegenwoordig geen Google account???Ik bedoel, bijna iedereen heeft toch ooit wel eens een Android toestel gehad en/of gebruikt GMail en/of YouTube...
Niet? Ik heb volgens mij nog een aantal accounts zonder mobiel nummer hoor.Eitot schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:39:
[...]
Nope. Wel ooit YouTube gehad, maar toen deze accounts werden samengevoegd met Google-accounts, heb ik deze gelijk verwijderd. Ik moet niets van Google hebben. Een wergwerp-account kun je inmiddels ook niet meer aanmaken zonder een mobielnummer op te geven.
Als je "niets van Google moet hebben", dan heb je dus vast ook geen Microsoft ID (Hotmail / Outlook / Office365 / Windows Store etc.) en geen Apple ID want ik neem aan dat je argumenten om geen Google account te willen hebben net zo goed ook op die bedrijven van toepassing zijn. Ik vraag me af wat voor telefoon je dan hebt... Je zal wel een iPhone moeten hebben want omdat je geen Google account hebt, heb je geen Android toestel, en het enige andere systeem waar Pokémon Go op draait is iOS. Ik ruik toch een beetje hypocrisie...Eitot schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:39:
Nope. Wel ooit YouTube gehad, maar toen deze accounts werden samengevoegd met Google-accounts, heb ik deze gelijk verwijderd. Ik moet niets van Google hebben. Een wergwerp-account kun je inmiddels ook niet meer aanmaken zonder een mobielnummer op te geven.
Misschien dat je het bij bestaande accounts nog kunt uitstellen, maar bij nieuwe is het in ieder geval al een tijdje verplicht. Je moet dan natuurlijk ook een sms-code bevestigen, waardoor je er moeilijk zonder echt nummer omheen komt.spocy schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:44:
[...]
Niet? Ik heb volgens mij nog een aantal accounts zonder mobiel nummer hoor.
Daarnaast wil ik zelf ook absoluut geen accounts met diensten van derden koppelen. Als er geen manier is om een dienst zonder Google, Facebook, Twitter e.d. te gebruiken, dan wil ik er niets van weten. Ik vind het alleen maar onnodig gedoe om dat later te beheren en terug te draaien.
Ik heb inderdaad een Apple-ID, maar alleen voor aankopen in de App Store. Verder doe ik er niets mee. Ik gebruik geen Windows (account is ook niet vereist) en geen Android. Een Apple-ID is daarnaast ook iets anders dan een Google-account. Een Apple-ID kun je namelijk volledig zonder iCloud e.d. gebruiken, dus puur voor iTunes en de App Store.Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:45:
[...]
Als je "niets van Google moet hebben", dan heb je dus vast ook geen Microsoft ID (Hotmail / Outlook / Office365 / Windows Store etc.) en geen Apple ID want ik neem aan dat je argumenten om geen Google account te willen hebben net zo goed ook op die bedrijven van toepassing zijn. Ik vraag me af wat voor telefoon je dan hebt... Je zal wel een iPhone moeten hebben want omdat je geen Google account hebt, heb je geen Android toestel, en het enige andere systeem waar Pokémon Go op draait is iOS. Ik ruik toch een beetje hypocrisie...
[ Voor 41% gewijzigd door Eitot op 16-07-2016 16:51 ]
Hij zegt niet waarom hij niets met Google te maken wil hebben dus dit is ook maar een grote aanname. Maar als het om tracking gaat ben ik benieuwd of Apple en Microsoft dat ook doen. Wellicht off-topic maar toch.Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:45:
[...]
Als je "niets van Google moet hebben", dan heb je dus vast ook geen Microsoft ID (Hotmail / Outlook / Office365 / Windows Store etc.) en geen Apple ID want ik neem aan dat je argumenten om geen Google account te willen hebben net zo goed ook op die bedrijven van toepassing zijn. Ik vraag me af wat voor telefoon je dan hebt... Je zal wel een iPhone moeten hebben want omdat je geen Google account hebt, heb je geen Android toestel, en het enige andere systeem waar Pokémon Go op draait is iOS. Ik ruik toch een beetje hypocrisie...
Verwijderd
Probeerde net met mijn 2de Google account in te loggen, werkte. Terug naar mijn andere, server zijn volLyP0 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:38:
Hier ligt ie ook plat met google account...
Vind wel raar dat Azië en Australië niet rood zijn of geelRemyWD schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:44:
http://downdetector.com/status/pokemon-go/map/
Zal nog wel even duren denk ik zo..
AnimeAdicted
Het gaat een beetje off topic - maar ja, Pokémon Go is offline...Eitot schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:48:
[...]
Misschien dat je het bij bestaande accounts nog kunt uitstellen, maar bij nieuwe is het in ieder geval al een tijdje verplicht. Je moet dan natuurlijk ook een sms-code bevestigen, waardoor je er moeilijk zonder echt nummer omheen komt.
Daarnaast wil ik zelf ook absoluut geen accounts met diensten van derden koppelen. Als er geen manier is om een dienst zonder Google, Facebook, Twitter e.d. te gebruiken, dan wil ik er niets van weten. Ik vind het alleen maar onnodig gedoe om dat later te beheren en terug te draaien.
Ik vind die integratie juist handig. Je ziet aan die Pokémon Trainer Club accounts wat er mis gaat als elke app zijn eigen inlogsysteem heeft. Bovendien gaan mensen dan de neiging hebben om overal maar het zelfde wachtwoord op te zetten want anders is het niet meer te onthouden, en als dan één van die kleine diensten gehackt wordt hebben die criminelen een wachtwoord van jou dat ze ook op allerlei andere diensten kunnen gebruiken.
Dan heb ik liever een beperkt aantal goed beveiligde accounts (Google en Facebook bijvoorbeeld heb ik op two-factor authentication staan voor nieuwe devices) die ook gebruikt worden voor een heleboel andere dingen, dan een hele berg losse accountjes.
Verwijderd
MSFT schotelt je in ieder geval geen reclame voor aan de hand van de content van je email. Alleen standaard 365 reclame etc.RedHat schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:49:
[...]
Hij zegt niet waarom hij niets met Google te maken wil hebben dus dit is ook maar een grote aanname. Maar als het om tracking gaat ben ik benieuwd of Apple en Microsoft dat ook doen. Wellicht off-topic maar toch.
Dat ligt eraan hoe ver hij weg staat. Zo'n Zubat bijvoorbeeld is altijd een stuk verder weg dan een Weedle of een Pidgey. Vaak ook nadat ze een eerste keer ontstapt zijn, staan ze daarna een stukje verder weg.The.Sticky schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:53:
Ik heb welgeteld twee kunnen vangen vanmiddag, voor de servers plat gingenIk begrijp alleen niet helemaal dat pokébal gooien om zo'n beest te vangen. Las wel ergens dat het cirkeltje zo klein mogelijk moet zijn, maar hoe ver moet je vervolgens slepen om 'm goed te raken?
Vaak is dat in AR modus niet goed in te schatten. AR uitzetten, dan zie je veel beter hoe ver weg het beestje staat en kan je beter "aanvoelen" hoe hard je moet gooien.
Daar is het spel nog niet uit. Of in het geval van Australië, daar liggen ze te maffen.Offens1490 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:49:
[...]
Vind wel raar dat Azië en Australië niet rood zijn of geel
[ Voor 11% gewijzigd door Mx. Alba op 16-07-2016 16:56 ]
Bedankt voor het plek maken heVerwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:49:
[...]
Probeerde net met mijn 2de Google account in te loggen, werkte. Terug naar mijn andere, server zijn vol![]()
In De Wijk 2 stops en 1 gym, schiet ook niet echt op.hjvg schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:50:
hier (in koekange) helemaal geen pokestops en gym in de buurt. in ieder geval heb ze nog niet op de kaart zien verschijnen
Meppel daarentegen...
maar was nou nog niet echt van plan om speciaal daarvoor elke keer naar meppel te gaanA3aaN79 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:59:
[...]
In De Wijk 2 stops en 1 gym, schiet ook niet echt op.
Meppel daarentegen...
(https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us)Due to the incredible number of Pokémon GO downloads, some Trainers are experiencing server connectivity issues. Don’t worry, our team is on it!
Wel flauw, heb het spel alleen nog maar kunnen installeren
Ah lekker eindje wandelen, goed voor de conditie! Onderweg vast wel wat leuke Pokémon te vangenhjvg schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:00:
[...]
maar was nou nog niet echt van plan om speciaal daarvoor elke keer naar meppel te gaan
[ Voor 8% gewijzigd door ToFast op 16-07-2016 17:01 ]
15 km heen en 15km terug nou heb wel wat beters te doenToFast schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:01:
[...]
Ah lekker eindje wandelen, goed voor de conditie!
Da zijn toch mooi drie 5km eieren die je dan kan uitbroeden hoorhjvg schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:02:
[...]
15 km heen en 15km terug nou heb wel wat beters te doen
[ Voor 5% gewijzigd door spocy op 16-07-2016 17:03 ]
Snap ik, al ben ik gisteravond voor de gein eens naar het Wilhelminapark gegaan, zat een man of 60 rond een 3-tal stops die nog geen 20m van elkaar liggen.hjvg schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:00:
[...]
maar was nou nog niet echt van plan om speciaal daarvoor elke keer naar meppel te gaan
Wel erg gezellig trouwens
en dan in meppel aankomen er achter komen dat de servers er weer uit liggen voor een paar uurspocy schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:03:
[...]
Da zijn toch mooi drie 5km eieren die je dan kan uitbroeden hoor
Precies! hup weer 3 eieren op de terugweghjvg schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:03:
[...]
en dan in meppel aankomen er achter komen dat de servers er weer uit liggen voor een paar uur
Hopelijk is alles nog zo als het was als de servers weer draaien...
Nee je progressie staat opgeslagen op je Google of Pokemon account, afhankelijk wat je had gekozenQlimaxxx schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:05:
Ik begin me toch een beetje zorgen te maken. Na een herinstallatie via de NL appstore krijg ik weer de vraag of ik het spel toegang geef tot mijn gegevens. Ik zal toch niet al mijn progressie kwijt zijn? Bijna 25km gelopen inmiddels.
Hopelijk is alles nog zo als het was als de servers weer draaien...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dat zijn zeker legitieme argumenten. Ik gebruik een wachtwoordbeheerder en e-mailaliassen. Ik probeer zoveel mogelijk afstand te houden tussen mijn e-mailaccounts en derden. Mocht er ooit een probleem met een account zijn, wordt de rest niet aangetast. Ik wil niet té afhankelijk van één dienst worden en wil meer controle hebben over de informatie die gedeeld mag worden. Onlangs stond Pokémon Go nog in het nieuws dat zij meer bevoegdheden vroegen dan nodig was en daardoor zelfs volledige controle over accounts konden krijgen. Dat is juist voor onachtzame gebruikers een enorm risico.Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:52:
[...]
Het gaat een beetje off topic - maar ja, Pokémon Go is offline...
Ik vind die integratie juist handig. Je ziet aan die Pokémon Trainer Club accounts wat er mis gaat als elke app zijn eigen inlogsysteem heeft. Bovendien gaan mensen dan de neiging hebben om overal maar het zelfde wachtwoord op te zetten want anders is het niet meer te onthouden, en als dan één van die kleine diensten gehackt wordt hebben die criminelen een wachtwoord van jou dat ze ook op allerlei andere diensten kunnen gebruiken.
Dan heb ik liever een beperkt aantal goed beveiligde accounts (Google en Facebook bijvoorbeeld heb ik op two-factor authentication staan voor nieuwe devices) die ook gebruikt worden voor een heleboel andere dingen, dan een hele berg losse accountjes.
Om weer op mijn eigenlijk punt terug te komen: ik heb dus geen Google-account en wil geen aanmaken alleen voor dit spel. Bovendien moet ik dan dus ook verplicht mijn mobielnummer opgeven en daartoe ben ik niet bereid. Gelukkig kun je bij Pokémon Go kiezen, mocht de website later nog werken.
Verwijderd
Dat werkt als het spoor lang genoeg is. Mijn Roomba werkt ook....TgR_KILLER schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:49:
Waarom ben ik stiekem wel benieuwd of dat GPS truckje met een lego trein wel werkt.. xD
Die balk staat er al de gehele week volgens mij.RemyWD schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:01:
[...]
(https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us)
Wel flauw, heb het spel alleen nog maar kunnen installeren
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Des te vreemder ik het vind dat hij juist bij een Google login weer toestemming vraagt om mijn mailadres en gegevens te delen. Als ik dan vervolgens inlog(met sms auth en de hele rambam) dak krijg ik de melding dat de servers plat liggen.DutchCrownNL schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:07:
[...]
Nee je progressie staat opgeslagen op je Google of Pokemon account, afhankelijk wat je had gekozen
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Bron?Tomski1986 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:15:
Servers lijken gehacked te zijn volgens verscheidene berichten en tweets..
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
PSN: xMaurice93
"andere" app, heb ik ook gehad.Qlimaxxx schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:11:
[...]
Des te vreemder ik het vind dat hij juist bij een Google login weer toestemming vraagt om mijn mailadres en gegevens te delen. Als ik dan vervolgens inlog(met sms auth en de hele rambam) dak krijg ik de melding dat de servers plat liggen.
Ben benieuwd wanneer de servers weer online komen, en of er inderdaad een ddos gaande is
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
De servers zullen wel deels down zijn door een DDoS, en deels door miljoenen mensen die elke 5 seconde opnieuw proberen of ze niet toch er doorheen komenfuqua schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:20:
serieus hoe triest is dit ? pokemon gaan dossen ?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Amsterdam staat nou niet echt bekend als een boerengat waar niks te doen isferrywijn schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:23:
Echt balen. Heb ik een klein uur in het centrum van Amsterdam te doden. Liggen de servers plat...
Weer ontopic:
Ik hoor verhalen dat pokemons uitblinken in aanval of verdedigen. Zo ja, heeft iemand hier een handig overzichtje van?
Ben benieuwd of er ergens een lijstje is met de verborgen statistieken van pokemon. Ondanks CP level, zit er toch aanzienlijk verschil tussen de pokemon.
Haha hier hetzelfde. Gewoon afkick verschijnselen. Gotta catch them all!!
Hier een overzicht met aanval/defence pokemons: http://imgur.com/gallery/bwp3Doosterhofjf schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:36:
[...]
Amsterdam staat nou niet echt bekend als een boerengat waar niks te doen isNormaal zeg ik bij servers down of pc defect: lekker buiten spelen. Nu andersom. Mooi het huis kunnen opruimen.
Weer ontopic:
Ik hoor verhalen dat pokemons uitblinken in aanval of verdedigen. Zo ja, heeft iemand hier een handig overzichtje van?
Ben benieuwd of er ergens een lijstje is met de verborgen statistieken van pokemon. Ondanks CP level, zit er toch aanzienlijk verschil tussen de pokemon.
Naja, 3-5 werkdagen, zolang maar even via wifi, als de servers zouden werken, zit hier wel wat in de buurt gok ik zo
https://twitter.com/PokemonGoApp
Hopelijk vanavond weer Pokémon vangen
En de mensen die Pokémon Go spelen, die zijn kinderachtig... Pffff... Hoe kinderachtig is het om een "kinderachtig" spel aan te vallen?
Verwijderd
Gezien de uren die ik slaap vs de uren die Snorlax slaapt denk ik dat het hier een lichtgewicht betreftVerwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:47:
Is het normaal dat een Snorlax bijna 3 meter is en tegen de 800 kg weegt?
... en die ook bestand is tegen een DDoS-aanval?Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:50:
Wat een waardeloos bedrijf. Nintendo is $10.000.000.000 meer waard geworden in een week. Dan kun je toch wel een behoorlijke server kopen waar 250 miljoen man op kan?
Nintendo een waardeloos bedrijf? Het is een game van Niantic en the Pokemon Company... Nintendo bezit maar 1/3 van de Pokemon company.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:50:
Wat een waardeloos bedrijf. Nintendo is $10.000.000.000 meer waard geworden in een week. Dan kun je toch wel een behoorlijke server kopen waar 250 miljoen man op kan?
Het server rack waarop de Pokémon Go server draait...RekZ schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:52:
[...]
Nintendo een waardeloos bedrijf? Het is een game van Niantic en the Pokemon Company... Nintendo bezit maar 1/3 van de Pokemon company.
Eerder dit:Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:56:
[...]
Het server rack waarop de Pokémon Go server draait...
[afbeelding]
Ze moeten de cardridge van de NES even uitblazen, zal vast wel werkenMx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:56:
[...]
Het server rack waarop de Pokémon Go server draait...
[afbeelding]
Verwijderd
I once had a relationship with such a woman. Basically she was immature. I'd be at home in the bath and she'd come in and sink my boats.Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:48:
[...]
En de mensen die Pokémon Go spelen, die zijn kinderachtig... Pffff... Hoe kinderachtig is het om een "kinderachtig" spel aan te vallen?
Er wordt gezegd dat "PoodleCorp" erachter zit -> https://twitter.com/PoodleCorpbeantherio schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:32:
Is het al echt zeker dat een een DDoS-aanval is?
ze hebben uitgebreid vanwege de release in 26 landen vandaag hoor:
Verwijderd
Dit is nog een XS exemplaar.spocy schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:51:
[...]
Gezien de uren die ik slaap vs de uren die Snorlax slaapt denk ik dat het hier een lichtgewicht betreft
Dat je het hebt over "een" server voor 250 miljoen spelers zegt al een hoopVerwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:50:
https://niels.nu
Die van mij is XL en weegt letterlijk dubbel zoveel, 680kiloVerwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 18:03:
[...]
Dit is nog een XS exemplaar.
[afbeelding]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
ik nog nietHelaasPindakaas schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 18:20:
Ik kom nu weer door het laadscherm heen, overigens kan ik nog geen pokemons vangen. Maar er lijkt iets te gebeuren op de servers
Verwijderd
http://nl.ign.com/m/pokem...offline-gehaald-door-hack
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Vanmiddag naar Arnhem geweest, en lucky egg aangezet om te gaan evolven, ben er een paar keer uitgetrapt, maar meeste evolves wel kunnen doen gelukkig. Nu bijna level 15 en kan het echt beginnen.
Net na de lucky egg gingen de servers plat, net goede timing dus. Ben denk ik 5 min van het ei misgelopen.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Als die nog online is dan...
Helaas doen de voetstappen het nog steeds niet
[ Voor 25% gewijzigd door Musta op 16-07-2016 18:27 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Dit topic is gesloten.
![]()
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.