Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.975 views

Verwijderd

Rondje door de buurt gelopen, voldoende pokestops,
Geen pokemon gezien,

Wel als een mafkees rond de groene blaadjes gelopen, niets gevonden.
Ook bij een wit cirkeltje blijven hangen. Maar geen pokemon tegen gekomen.
Ik doe duidelijk iets niet goed :P

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 16:12
White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:05:
Maar op welke manier zou je anders het verschil dicht moeten trekken met mensen die wel netjes wachten tot hij officieel beschikbaar is in de google play store?
Dat wordt al gedaan door het levelsysteem. Tot level 12-13 gaat het allemaal heel snel, daarna steeds trager en vanaf level 20 is t helemaal een ramp om te levelen. Hoogte van je level zorgt voor hoger CP Pokemon, je krijgt dus op een gegeven moment allemaal ongeveer dezelfde CP Pokemon tegen. Het enige grote nadeel zijn de Gyms.. Level 10 gyms zijn echt nooit te verslaan.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:05:
Maar op welke manier zou je anders het verschil dicht moeten trekken met mensen die wel netjes wachten tot hij officieel beschikbaar is in de google play store?
Iemand die 6 uur per dag speelt heeft binnen een paar dagen ook een grote voorsprong over iemand die drie uur per week speelt. Dat hou je toch altijd. Over een paar weken/maanden is het verschil door die 10 dagen eerder beginnen volledig weg.

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 07:08
Idd. Zelfs als je wel een reset zou doen heb je aan het eind van de dat de mensen die net lvl 3 zijn,en de mensen zonder leven (:D) die dan ook al richting de 10 aan het gaan zijn. Lekker belangrijk

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 17:54
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:08:
Wel als een mafkees rond de groene blaadjes gelopen, niets gevonden.
Ook bij een wit cirkeltje blijven hangen. Maar geen pokemon tegen gekomen.
Ik doe duidelijk iets niet goed :P
Even ter verduidelijking, bij groene blaadjes zit géén Pokémon.
Wel is het een spawnpoint waar er eentje gaat komen

Verwijderd

Audiowaste schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:09:
[...]

Thanks, en die witte target crikels?

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:11:
[...]

Ook niet. Gewoon lekker rondlopen, ze spawnen vanzelf :)

• Audiowaste
Overigens moet je bij level 20 al 50k XP hebben voordat je 21 bent.
Iemand een idee wat het max level is?

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:11:
Dat is je spot range. Degene die als eerst stopt is de range voor de gyms en stops en de 2e die net wat groter is voor de Pokémon.
Audiowaste schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:12:
Vraag me geen bron, maar ergens las ik 50.

[ Voor 32% gewijzigd door TheBrut3 op 16-07-2016 13:16 ]

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Audiowaste schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:12:
Serebii heeft inmiddels al gedocumenteerd tot en met lvl 27

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:43
Kan iemand me vertellen welke aanvallen beter zijn? De "grote" met hoge dmg of de minder grote met lagere dmg ? Dus special attacks die 4 balkjes hebben met 25 dmg vs 1 grote balk met 65 dmg?!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:29
Zerora schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:46:
[...]

De Appsstore zag mijn installatie gewoon staan anders. Ga er van uit dat het updaten dan gewoon werkt.
Ummm, nope. Ik gebruik een Duitse Apple ID dus ik had deze situatie een aantal dagen geleden al. Toen heb ik uitgevonden dat mijn uit de Australische store geïnstalleerde app door de Duitse store wel herkend werd, maar niet wilde updaten omdat hij met een ander Apple ID was "gekocht". Ik moest hem dus verwijderen en opnieuw uit de Duitse app store downloaden (en daarna de app weer activeren door invoeren van de geboortedatum en opnieuw inloggen op mijn Google account), waarna hij wel kon updaten.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mocht er overigens een onbalans in het spel ontstaan door te sterke spelers dan zal Niantic waarschijnlijk de game dynamics een beetje aanpassen om dat te compenseren. Dat de aanvalskracht van lagere CP mons bijv. wat verhoogd wordt. Kwestie van even een paar waarden in de servers tweaken. Hebben ze bij Ingress ook herhaaldelijk gedaan.

• Mx. Alba
Audiowaste schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:09:
[...]

Klopt, ik heb een spawn point in de gang. Helaas komen daar bijna altijd Pidgeys, Rattata's, Weedles, Caterpies en Spearows uit. Maar regelmatig ook een Pidgeotto, een Krabby of een Paras, en gisteren dus een Seaking en vanmiddag een Beedrill. En vanmorgen en heel sterke Eevee.

En een eindje verderop zit een spawn punt waar ik al twee keer een Jigglypuff heb gevangen. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Audiowaste
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:18:
[...]

Klopt, ik heb een spawn point in de gang. Helaas komen daar bijna altijd Pidgeys, Rattata's, Weedles, Caterpies en Spearows uit. Maar regelmatig ook een Pidgeotto, een Krabby of een Paras, en gisteren dus een Seaking en vanmiddag een Beedrill. En vanmorgen en heel sterke Eevee.

En een eindje verderop zit een spawn punt waar ik al twee keer een Jigglypuff heb gevangen. :D
Wat betreft Eevee zit ik echt perfect, liep gisteren naar huis. Pak em beet zo'n 500 meter en gewoon 3 Eevee gevangen. Daardoor heb ik Jolteon, Vaporeon en Flareon al kunnen evolven. Mijn 504 Eevee werd een 1249 Flareon.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-11 23:54

Tys

Eindelijk ook kunnen installeren, blijkt het onspeelbaar te zijn op een iPad 2.
Ach ja, was te verwachten, sinds iOS 8 is het al ellende en bij iOS 9 moest ik blij zijn als apps nog langer werken dan 5 minuten. Wel jammer, want geen Android of iOS apparaten meer in huis .. hoe moet ik nu pokemons vangen? :(

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• Mx. Alba
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:17:
Mocht er overigens een onbalans in het spel ontstaan door te sterke spelers dan zal Niantic waarschijnlijk de game dynamics een beetje aanpassen om dat te compenseren. Dat de aanvalskracht van lagere CP mons bijv. wat verhoogd wordt. Kwestie van even een paar waarden in de servers tweaken. Hebben ze bij Ingress ook herhaaldelijk gedaan.
Ik vind de Gyms best een gebalanceerd systeem al. Om je eigen gym te upgraden kan je maar met één Pokémon aanvallen, dus het beste is om er een stuk of twee relatief lage in te zetten. Als men dan met zes Pokémon aanvalt, kan men meestal al met de sterkste voorbij de eerste drie Pokémon in de gym komen - en daarna begint het echte gevecht pas. Vooral een aanval met meerderen tegelijk zou je volgens mij zelfs een Lvl 10 gym wel op de knieën kunnen krijgen.

Als er tegelijk aangevallen en "verdedigd" wordt (door de eigen gym te trainen), hebben de aanvallers sowieso de overhand.

• Audiowaste
Helaas heb ik aan het begin te veel Stardust besteedt aan onzinnige upgrades.
Pokémon die je veel vangt, is beter om te wachten dat je een nieuwe kan evolven.

De volgende Pokémon in principe nooit power-up doen:
- Pidgeot
- Golbat
- Fearow
- Venomoth (twijfelgeval)
- Beedrill
- Butterfree

Aangezien je Ratatta, Weedle, Caterpie, Venonat, Pidgey en Zubat vaak vangt. Dan is het beter om te wachten dat je je hoogste weer kan evolven. Zo heb ik eergisteren een 680 Golbat evolved en gisteren alweer een 954.

Je Stardust kun je dus beter bewaren voor de zeldzamere Pokémon, zoals Jynx, Pinsir, Gyarados etc.
Vaporeon, Volteon en Flareon ook een goede keuze om te power-uppen, omdat deze lang niet overal vaak voorkomt. Toevallig zit ik in een gebied waarin ik er rustig 8-10 per dag kan vangen, daarom is evolve voor mij toch wat interessanter.

Verwijderd

Helaas ook vandaag nog steeds het bekende 3 stappen probleem. Ik kom ook helemaal nergens andere pokemon tegen dan de standaard pidgeys rattatas weedle etc.

Ik denk dat ik maar stop tot de officiele release, het spel is nu voor mij al 2 dagen niet te spelen. Erg jammer want daarvoor vond ik het erg leuk

• Audiowaste
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:34:
Helaas ook vandaag nog steeds het bekende 3 stappen probleem. Ik kom ook helemaal nergens andere pokemon tegen dan de standaard pidgeys rattatas weedle etc.

Ik denk dat ik maar stop tot de officiele release, het spel is nu voor mij al 2 dagen niet te spelen. Erg jammer want daarvoor vond ik het erg leuk
Het spel is vandaag officieel released!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Audiowaste schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:34:
Pokémon die je veel vangt, is beter om te wachten dat je een nieuwe kan evolven.

- Pidgeot
- Golbat
- Fearow
- Beedrill
- Butterfree

Aangezien je Ratatta, Weedle, Caterpie, Venonat, Pidgey en Zubat vaak vangt. Dan is het beter om te wachten dat je je hoogste weer kan evolven. Zo heb ik eergisteren een 680 Golbat evolved en gisteren alweer een 954.

Je Stardust kun je dus beter bewaren voor de zeldzamere Pokémon, zoals Jynx, Pinsir, Gyarados etc.
Vaporeon, Volteon en Flareon ook een goede keuze om te power-uppen, omdat deze lang niet overal vaak voorkomt. Toevallig zit ik in een gebied waarin ik er rustig 8-10 per dag kan vangen, daarom is evolve voor mij toch wat interessanter.
Wie welke pokemon vaak tegenkomt verschilt, maar power ups zijn vaak niet zo verstandig nee, misschien je aller sterkste pokemon, maar voor de rest kost het echt te veel stardust om van een zwakke een sterke pokemon te maken.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-11 23:27
White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:55:
[...]

[...]

Het is gewoon eerlijk om een harde reset uit te voeren in de complete regio. Het is niet de schuld van de ontwikkelaar dat je al voor de officiële launch in de benelux gaat lopen spelen. Dat is het risico dat je zelf loopt als je begint te spelen voor de officiële release
Ik denk dat als je nu gaat spelen en wilt klagen omdat je achterloopt dat dat jouw schuld en risico is voor het wachten terwijl het gewoon beschikbaar was. Heeft ook niks te maken met of het van andere spelers "netjes", of er "risico" was om wel of niet te spelen aangezien het gewoon beschikbaar was en je er helemaal geen rare hacks en cracks voor hoefde te doen. De originele APK stond gewoon op APK Mirror, Niantic was in de positie om deze te laten verwijderen maar heeft dat niet gedaan. Er is ook niets tegen mensen met App Store accounts in het buitenland. Daarnaast speel je het spel via je Google of PTC account. Deze zijn blijkbaar ook niet regio gebonden. Als je echt wilde spelen had je dat al een week kunnen doen. Dat is niet de schuld en het risico van de mensen die al spelen maar eerder van degenen die braafjes zitten te wachten.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Meer mensen die werken dat er gewoon spawns zijn voor bepaalde pokemon trouwens? Naast mijn vaders' huis altijd een Bulbasaur, bij mijn broer om de hoek altijd een magmar of onix, en bij mijzelf een Jinx een straat verderop... Vind het best prima hoor, maar maakt het wel wat minder leuk...

• Mx. Alba
Audiowaste schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:34:

- Pidgeot
- Golbat
- Fearow
- Beedrill
- Butterfree

Nou ja, niet helemaal waar... Ik heb nu een Pidgeot en een Raticate die helemaal aan hun max zitten en die goede aanvallen hebben (15/60 en 6/70 respectievelijk). Telkens als ik een level hoger kom upgrade ik die zodat ze weer aan hun nieuwe max zitten.

Ik doe dat alleen als het beest in kwestie sowieso al dicht tegen zijn max zit. Ik heb bijvoorbeeld ook een redelijk goede Tentacruel (met 15/60 aanval) maar die zit maar op zo'n 75% van zijn max en dat zou dus te veel kosten om die maximaal te upgraden. Dan is het dus een kwestie van wachten tot ik een betere vang, denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Mx. Alba op 16-07-2016 13:40 ]

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-11 22:40
Recrush schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:37:
[...]

Ik denk dat als je nu gaat spelen en wilt klagen omdat je achterloopt dat dat jouw schuld en risico is voor het wachten terwijl het gewoon beschikbaar was. Heeft ook niks te maken met of het van andere spelers "netjes", of er "risico" was om wel of niet te spelen aangezien het gewoon beschikbaar was en je er helemaal geen rare hacks en cracks voor hoefde te doen. De originele APK stond gewoon op APK Mirror, Niantic was in de positie om deze te laten verwijderen maar heeft dat niet gedaan. Er is ook niets tegen mensen met App Store accounts in het buitenland. Daarnaast speel je het spel via je Google of PTC account. Deze zijn blijkbaar ook niet regio gebonden. Als je echt wilde spelen had je dat al een week kunnen doen. Dat is niet de schuld en het risico van de mensen die al spelen maar eerder van degenen die braafjes zitten te wachten.
Los van de woede die ze dan opzich halen, ik las gister dan 1,3 miljoen mensen alleen in Nederland al speelde. Als jij al 20 uur in dat spel hebt zitten of al ettelijke euro's hebt gespendeerd en er komt ineens een hardreset gaan er veel mensen afhaken en dat is bad for business

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-11 00:00
ThomasXIV schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:38:
Meer mensen die werken dat er gewoon spawns zijn voor bepaalde pokemon trouwens? Naast mijn vaders' huis altijd een Bulbasaur, bij mijn broer om de hoek altijd een magmar of onix, en bij mijzelf een Jinx een straat verderop... Vind het best prima hoor, maar maakt het wel wat minder leuk...
Was het hier maar zo'n feest, heb die alle 4 nog niet gezien, alleen een keer een onix uit een ei gekregen.

• Mx. Alba
Niantic had het bijvoorbeeld ook zo kunnen doen als ze het in Japan doen. Het spel is in Japan nog niet uit - en daar is de map dus ook blanco. Geen points, geen gyms, geen spawns, helemaal niets. Dat hadden ze dus voor andere landen waar het spel nog niet uit was ook kunnen doen, maar dat hebben ze niet gedaan.

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 20:24
A wild Slowpoke has appeared! :>

• Audiowaste
Ik zie dit net voorbij komen:

Quick tip:
You can force eevee to evolve into what you want by either naming it:
Sparky for jolteon
Rainer for vaporeon
Or pyro for flareon

• Mx. Alba
lochpatje schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:42:
[...]

A wild Slowpoke has appeared! :>
Nee, een Snorlax die net pas wakker is geworden. :D

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik heb 1 Pokestop die ik vanaf de bank kan bereiken, net maar even een Lure gebruikt, toch weer 4 nieuwe Pokemon opeens. Jynx, Hypno, Weepingbell en Tentacruel. Die had ik hier echt nog niet gezien.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:42:
Niantic had het bijvoorbeeld ook zo kunnen doen als ze het in Japan doen. Het spel is in Japan nog niet uit - en daar is de map dus ook blanco. Geen points, geen gyms, geen spawns, helemaal niets. Dat hadden ze dus voor andere landen waar het spel nog niet uit was ook kunnen doen, maar dat hebben ze niet gedaan.
Fijn toch :P? Als Niantic echt niet had gewild dat we konden spelen hadden ze dat gewoon niet moeten doen.

• Mx. Alba
Trouwens net wat ontdekt met de Great Ball. Iedereen kent het wel, een Great Ball die je denkt netjes te gooien maar het wordt een onmogelijke curve ball die niets raakt.

Volgens mij is het gelinkt aan de "target circle". Wanneer die heel groot is lijk je meer kans op zo'n irritante curve ball te hebben dan wanneer die heel klein is. Dus volgens mij is de tip: als je met Great Balls gooit, zorg dan dat je gooit als het cirkeltje zo klein mogelijk is...

• lochpatje
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:43:
[...]

Nee, een Snorlax die net pas wakker is geworden. :D
Of dat :P maar er is een speciale Slowpoke meme voor dit soort gevallen haha.

https://www.google.nl/sea...KV8XeNsWQaKKEibAL#imgrc=_

[ Voor 44% gewijzigd door lochpatje op 16-07-2016 13:50 ]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Henk schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:56:
[...]

whahaha, u jelly? Er gaan al een week lang berichten over PoGo, inclusief hoe je hem moet installeren. En nu zeuren dat er al mensen zijn die het spelletje gespeeld hebben?

Als er dan over een maand mensen zijn die nu begonnen zijn en lvl 40 hebben, moeten die ook gereset worden omdat ze teveel tijd erin stoppen?

Het zijn juist de fanatiekelingen die er voor gezorgd hebben dat er nu al diverse resources online komen, met calculators, maps, locaties, hoe eggs / cp werken, etc. En je kunnen waarschuwen voor het gebruik van sterrenstof en bijzondere evoluties voor ±lvl 15-20.

Wil je dat allemaal niet weten? Ga het dan gewoon spelen op jezelf, en kom er zelf achter. Mensen met een hoger level zul je altijd hebben. Het leuke aan pogo is dat de eerste 10-15 levels echt keihard gaan, en je daarna gewoon mee kunt doen met de big boys, zeker als je met een groepje een gym pakt.

Niet zo butthurt doen ;)
Dit. Ik zou het spel trouwens ook lekker links laten liggen als het gereset zou worden. Al ~80km gelopen ingame, die voortgang wil ik echt niet kwijt raken. Het was voor iedereen doodsimpel om een APK'tje te downloaden of even een buitenlands account aan te maken op iOS, dan heb je het aan jezelf te danken dat je het nog niet hebt gespeeld.

• Mx. Alba
White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:49:
Ik hoop dat alle accounts gereset gaan worden in Nederland. Zou de verdiende loon zijn om het spel al te spelen voordat het officieel uit is.
De 1,2 miljoen Nederlanders die het spel al speelden voor het officieel uit was zijn juist de grootste fans van het spel. Die gaat Niantic echt niet boos maken door een reset uit te voeren, dat zou commercial suicide zijn.

• lochpatje
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:45:
Trouwens net wat ontdekt met de Great Ball. Iedereen kent het wel, een Great Ball die je denkt netjes te gooien maar het wordt een onmogelijke curve ball die niets raakt.

Volgens mij is het gelinkt aan de "target circle". Wanneer die heel groot is lijk je meer kans op zo'n irritante curve ball te hebben dan wanneer die heel klein is. Dus volgens mij is de tip: als je met Great Balls gooit, zorg dan dat je gooit als het cirkeltje zo klein mogelijk is...
Dacht ergens gelezen te hebben dat je die bal niet te hard kan gooien anders doet ie ook z'n curve, maar weet het niet 100% zeker.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:43
Ach, vandaag nieuwe foon binnen, en dan hopelijk op tijd dat ik nog ff een nieuwe sim kan fixen bij de winkel. Anders gewoon morgen aan de slag ermee :) maakt mij het wat uit dat anderen een voorsprong hebben, dat heb je toch wel zo overbrugd.

• Mx. Alba
lochpatje schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:48:
[...]

Dacht ergens gelezen te hebben dat je die bal niet te hard kan gooien anders doet ie ook z'n curve, maar weet het niet 100% zeker.
Nou ja, van mij is ook maar giswerk, maar ik merkte het net. Volgens mij gooide ik die bal beide keren even hard. De eerste keer was het zo'n onmogelijke curveball, terwijl de cirkel heel groot was (ik wilde een "Nice!" hebben), de tweede keer gooide ik hem naar mijn gevoel net zo hard, maar toen het cirkeltje heel klein was en toen ging het wel goed.

• Mx. Alba
Akaendra schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:49:
Ach, vandaag nieuwe foon binnen, en dan hopelijk op tijd dat ik nog ff een nieuwe sim kan fixen bij de winkel. Anders gewoon morgen aan de slag ermee :) maakt mij het wat uit dat anderen een voorsprong hebben, dat heb je toch wel zo overbrugd.
Gefeliciteerd met je nieuwe foon! Wat is het geworden? :D

Als je sim trouwens maar één maatje kleiner hoeft (dus van mini naar micro, of van micro naar nano) dan kan je ook zelf met een schaar in de weer. Mini naar nano gaat meestal niet goed, trouwens.

(Noteer wel even je simkaartnummer voordat je gaat knippen - je weet maar nooit of je die nog een keer nodig hebt...)

[ Voor 8% gewijzigd door Mx. Alba op 16-07-2016 13:52 ]

• TheBrut3
  • Nu online
Ik heb weer een lekker probleem... Steeds na het vangen van 1 of 2 Pokémon blijft de ball in het beeld staan en stopt het spel. Vanmorgen gewoon lekker kunnen spelen, maar helaas. Tijd voor soep en MotoGp :+

• Akaendra
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:51:
[...]

Gefeliciteerd met je nieuwe foon! Wat is het geworden? :D

Als je sim trouwens maar één maatje kleiner hoeft (dus van mini naar micro, of van micro naar nano) dan kan je ook zelf met een schaar in de weer. Mini naar nano gaat meestal niet goed, trouwens.
Ja dat knippen doe ik liever niet, was nooit zo goed in handenarbeid ;)/ tis van mini naar micro, maar dan heb ik liever een nieuwe sim, tis een huawei p8 lite geworden in dit geval. Moet nog bezorgd worden, vandaar :P

• Mx. Alba
TheBrut3 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:52:
Ik heb weer een lekker probleem... Steeds na het vangen van 1 of 2 Pokémon blijft de ball in het beeld staan en stopt het spel. Vanmorgen gewoon lekker kunnen spelen, maar helaas. Tijd voor soep en MotoGp :+
Ja dat is een bekend probleem. Wachten tot dat witte pokéballetje links bovenin uitgedraaid is, app geforceerd sluiten en weer opstarten. Als je de Pokémon zou hebben gevangen, dan zit hij in je inventaris. En zo niet, dan spawnt hij weer opnieuw. Tenzij hij weggerend zou zijn, dan is hij weg.

Ik vermoed dat de server al wel besloten heeft wat er met de Pokémon gaat gebeuren (gevangen; ontsnappen en blijven staan; ontsnappen en vluchten) maar dat op de een of andere manier de app die info niet binnenkrijgt.

• Mx. Alba
Akaendra schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:53:
[...]

Ja dat knippen doe ik liever niet, was nooit zo goed in handenarbeid ;)/ tis van mini naar micro, maar dan heb ik liever een nieuwe sim, tis een huawei p8 lite geworden in dit geval. Moet nog bezorgd worden, vandaar :P
Dan kan je nu alvast naar een winkel om een micro sim te halen toch? Meestal zijn die simkaarten tegenwoordig "drie in een", dus kan je die nieuwe sim ook nog even in je oude foon gebruiken totdat je nieuwe afgeleverd wordt - en dan druk je gewoon het goede formaat eruit en gaan met die banaan. :)

(En dan kan je ook nog via je simkaart contacten overzetten, eventueel... Eerst op de oude foon naar je nieuwe simkaart exporteren en dan op de nieuwe weer uit de simkaart trekken.)

[/offtopic] :+

[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 16-07-2016 13:56 ]

• Tourniquet
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

ThomasXIV schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:38:
Dat lijkt wel af en toe te veranderen. De hele week spawnde er Drowzees voor mijn huis maar de afgelopen dagen lijkt dat te zijn veranderd in Nidoran♂

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Akaendra
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:56:
[...]

Dan kan je nu alvast naar een winkel om een micro sim te halen toch? Meestal zijn die simkaarten tegenwoordig "drie in een", dus kan je die nieuwe sim ook nog even in je oude foon gebruiken totdat je nieuwe afgeleverd wordt - en dan druk je gewoon het goede formaat eruit en gaan met die banaan. :)

(En dan kan je ook nog via je simkaart contacten overzetten, eventueel... Eerst op de oude foon naar je nieuwe simkaart exporteren en dan op de nieuwe weer uit de simkaart trekken.)

[/offtopic] :+
als enige thuis, dus dat gaat em niet worden, anders zul je net zien dat ze em komen bezorgen op het moment dat ik weg ben :P. Ik ben geduldig :)

• Mx. Alba
Tourniquet schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:56:
[...]

Dat lijkt wel af en toe te veranderen. De hele week spawnde er Drowzees voor mijn huis maar de afgelopen dagen lijkt dat te zijn veranderd in Nidoran♂
Idd, zo heb ik thuis ondertussen ook twee Drowzees en zelfs een Hypno (CP15 :') ) gevangen terwijl ik die de afgelopen dagen nooit had gezien.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:25

Louw Post

Cerenas

Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:58:
[...]

Idd, zo heb ik thuis ondertussen ook twee Drowzees en zelfs een Hypno (CP15 :') ) gevangen terwijl ik die de afgelopen dagen nooit had gezien.
Bij mij zijn het vooral Magnemites en Voltorbs, maar gister en vandaag toevallig een Jigglypuff en Meowth mogen vangen haha :+

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik ben trouwens net zo lang aan het doorsparen tot ik 2 lucky eggs vol kan doen met evolves, ben benieuwd hoeveel ik dan omhoog ga. denk wel van lvl 12 naar 19 als het zo ver is.

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Louw Post schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:00:
[...]

Bij mij zijn het vooral Magnemites en Voltorbs, maar gister en vandaag toevallig een Jigglypuff en Meowth mogen vangen haha :+
In wat voor gebied zit jij? Woonwijk/binnenstad/flatgebouw/etc? Ik zoek me al enkele dagen helemaal rot naar die 2... (en andere electric pokemon) maar vind echt helemaal niks ;(

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-11 00:00
Feihcretsam schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:08:
[...]

In wat voor gebied zit jij? Woonwijk/binnenstad/flatgebouw/etc? Ik zoek me al enkele dagen helemaal rot naar die 2... (en andere electric pokemon) maar vind echt helemaal niks ;(
Ik heb ook nog geen electric pokemon gezien, zowel hier in Limburg niet als in Eindhoven.

• Mx. Alba
Ik heb een Magnemite gevonden bij de PokéStop voor het politiebureau in het centrum van Arnhem. :D

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-11 22:40
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:10:
Ik heb een Magnemite gevonden bij de PokéStop voor het politiebureau in het centrum van Arnhem. :D
Gister heb ik er daar echt 20 van gevangen, best grappig hoe je soms een pokemon nooit ziet en dan ineens constant langs ziet komen.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35

The_Worst

Unox

Zojuist 1 lucky egg gebruikt: 41 Pokémon geëvolueerd, ben van halverwege level 11 naar begin level 15 gegaan. Mooi resultaat. Nu maar weer focussen op het hatchen van eieren en het vangen van hopelijk sterkere Pokémon. In de buurt zitten alle gyms vol met 1200CP beesten en mijn sterkste is een Magmar 854.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:25

Louw Post

Cerenas

Feihcretsam schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:08:
[...]

Woonwijk (Urk) dichtbij wat water (IJsselmeer en vijver).

• Robolokotobo
  • Laatst online: 02:15
Server ligt voor het eerst sinds dagen nu weer plat hier

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• HeatWave
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ja, krijg nu ook voor het eerst een officiele melding 'our servers are humbled by your incredible response..."

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Servers weer plat ? Hier is inloggen iig niet mogelijk, de hele ochtend geen enkele stop weekend en niks gespawnd

ik voel me lekkaah !!!

Verwijderd

Robolokotobo schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:27:
Server ligt voor het eerst sinds dagen nu weer plat hier
Ja hier ook, had net een ratatta, blijft hangen op pokenbals scherm, failed to log in :|

• Ardana
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Yup, probeer nu voor het eerst te spelen, maar failed to connect.

Overigens las ik nog een andere tip:

Als je 3-4 keer wegloopt van je 3 start-pokemon, kun je Pikachu krijgen als start-pokemon. Niet dat die zo goed is, maar voor de leuk is het grappig :)

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-11 14:14

Madstorm

Derping all the way!

Ik zit er inmiddels weer in, nog wel steeds 3 pootjes bij alle nearby pokemon.

I'm an Ironman!

• Mx. Alba
Ardana schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:32:
Yup, probeer nu voor het eerst te spelen, maar failed to connect.

Overigens las ik nog een andere tip:

Als je 3-4 keer wegloopt van je 3 start-pokemon, kun je Pikachu krijgen als start-pokemon. Niet dat die zo goed is, maar voor de leuk is het grappig :)
Die startpokémon daar heb je sowieso niets aan, welke je ook kiest. :D

• Ardana
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Goed te weten, dan ga ik voor Pickachu!

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-11 20:09
Jullie nog problemen met inloggen? Het laadbalkje komt bij mij tot een kwart en dan na een aantal minuten krijg ik de melding: "failed to get player information from the server"

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-10 20:09
YinYang schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:44:
Jullie nog problemen met inloggen? Het laadbalkje komt bij mij tot een kwart en dan na een aantal minuten krijg ik de melding: "failed to get player information from the server"
Dat krijg ik momenteel ook. Niet eerder gehad.

Verwijderd

YinYang schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:44:
Ligt er volgens mij helemaal uit nu :D

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Hebben jullie allemaal de NL versie gedownload?

• YinYang
Ik heb de Australische versie, hoop niet dat het daar aan ligt... :)

• Audiowaste
zorss schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:45:
Hebben jullie allemaal de NL versie gedownload?
Volgens mij is er geen "NL versie". Iedereen speelt op dezelfde versie.

• Lunaticc
  • Laatst online: 16-11 21:29
Leuk, Lucky Egg gebruikt en kan er zeker al 20 minuten niet meer in :Z

[ Voor 3% gewijzigd door Lunaticc op 16-07-2016 14:47 ]

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Audiowaste schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:46:
[...]

Volgens mij is er geen "NL versie". Iedereen speelt op dezelfde versie.
Maar de Australische versie kon ik net weer een keer bijwerken in de NL store

• YinYang
zorss schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:46:
[...]

Hoe bedoel je dat? Je hebt Autralische iTunes gemaakt, Pokemon gedownload en nu ben je weer ingelogd met de Nederlandse iTunes en werk je daarmee de Pokemon app bij?

• Audiowaste
zorss schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:46:
[...]

Omdat je niet de laatste versie had geïnstalleerd.

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:52
Ik krijg al twintig tot dertig minuten draaiende bal, m'n vriendin kan er ook niet in op dit moment. Lijkt alsof er een datacentrum in de hens staat :P

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
Ja ik kan er ook niet in.. Wel lekker balen was net ff in de stad en dacht daar ff wat pokeballs te verzamelen voor thuis maar nee hoor.. het ligt weer eens plat.. meh..

Hopelijk schakelen ze echt als een donder servers bij anders houd het eens op.. Als met elke verdere uitrol er dagen server problemen zijn.. pff..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik kon ook niet inloggen, ben maar naar de supermarkt gefietst, nog een keer geprobeerd, weer niet. Nu zit ik binnen en doet ie het weer :F

Hoe moeilijk is het om extra servers gereed te krijgen? serieuze vraag.

[ Voor 21% gewijzigd door Larkinzzz op 16-07-2016 14:51 ]

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
TgR_KILLER schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:49:
Ja ik kan er ook niet in.. Wel lekker balen was net ff in de stad en dacht daar ff wat pokeballs te verzamelen voor thuis maar nee hoor.. het ligt weer eens plat.. meh..

Hopelijk schakelen ze echt als een donder servers bij anders houd het eens op.. Als met elke verdere uitrol er dagen server problemen zijn.. pff..
Hou eens op met dat gezeur en ga buitenspelen man...oh wacht oOo

• TheBrut3
  • Nu online
Wat een klote app, die Pokéradar. Ik wilde een Pokémon toevoegen, dus ik scroll naar de juiste plaats op maps en wat doet die app... Die zet de Pokémon vrolijk in mijn achtertuin omdat ik daar zit.

Als dat bij iedereen zo gaat is die data dus vet onbetrouwbaar en kunnen ze beter opnieuw beginnen!

• YinYang
Downloaden jullie allemaal opnieuw de NL versie? Of blijven jullie op de Amerikaanse/Australische?

• LyP0
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Zo erg als vandaag is t tot nu toe nog niet geweest

ik voel me lekkaah !!!

• Zsub
YinYang schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:54:
Downloaden jullie allemaal opnieuw de NL versie? Of blijven jullie op de Amerikaanse/Australische?
Ik heb de NL gedownload, dan weet ik zeker dat 'ie automatisch update.

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

YinYang schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:54:
Er is niet zoiets als een NL versie.

[Signature]

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35

The_Worst

Unox

26 landen er officieel bij. Nu weet ik niet hoeveel mensen hebben gewacht op de officiële release maar schijnbaar genoeg.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Zsub
woest85 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:55:
[...]

Er is niet zoiets als een NL versie.
Behalve dat je op iOS hem uit de app store van diverse landen kan downloaden, waardoor je in essentie toch meerdere versies hebt. Natuurlijk heb je hetzelfde ding, maar het komt toch net op iets anders neer.

• YinYang
Zsub schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:56:
[...]

Behalve dat je op iOS hem uit de app store van diverse landen kan downloaden, waardoor je in essentie toch meerdere versies hebt. Natuurlijk heb je hetzelfde ding, maar het komt toch net op iets anders neer.
Voor het spel zelf maakt dat toch niet uit lijkt me? Alleen voor de taal die gebruikt wordt in de app?

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-11 16:29

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Kan niet inloggen omdat de accent é niet in Pokemon GO word geaccepteerd.
Pokemon.com daarentegen wel.

Trein?

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

YinYang schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:58:
[...]

Voor het spel zelf maakt dat toch niet uit lijkt me? Alleen voor de taal die gebruikt wordt in de app?
Nee maar het is wel fijn dat je gewoon je nl itunes account kan gebruiken ivm updates, aankopen etc etc.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Zsub
YinYang schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:58:
[...]

Nope, de taal van de app wordt bepaald door je region settings en de taal van je iPhone. (niet alle talen zijn beschikbaar)

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:26
Server down voor iedereen lijkt me toch?

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
ShadowBumble schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:59:
[...]

Nee maar het is wel fijn dat je gewoon je nl itunes account kan gebruiken ivm updates, aankopen etc etc.
Aankopen kun je beter nog even mee wachten. Net voor €20 aan coins gekocht, transactie liep vast.
Weg geld, geen coins er bij.
Dit wordt dus een ticket naar Niantic waar ik nog wel even op mag gaan wachten..

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

[...]

Maar ook dat maakt voor het spel zelf niets uit lijkt me, je logt op iOS voor het spel toch nog steeds in met een google account of een pokemon account?

[Signature]

• YinYang
[...]

De versie uit het andere land wordt toch ook gewoon geupdate lijkt me..?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 09:15

mvds

Totally awesome!

YinYang schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:47:
[...]

Hoe bedoel je dat? Je hebt Autralische iTunes gemaakt, Pokemon gedownload en nu ben je weer ingelogd met de Nederlandse iTunes en werk je daarmee de Pokemon app bij?
Precies dat ja! :D

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-11 14:19

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:01
Bonthouse schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:01:
[...]

Aankopen kun je beter nog even mee wachten. Net voor €20 aan coins gekocht, transactie liep vast.
Weg geld, geen coins er bij.
Dit wordt dus een ticket naar Niantic waar ik nog wel even op mag gaan wachten..
Claimen bij Apple/Google?

• TgR_KILLER
YinYang schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:01:
[...]

De versie uit het andere land wordt toch ook gewoon geupdate lijkt me..?
Betwijfel het.. als jij op je iphone met een US account dat ding hebt geinstalleerd en daarna weer naar je normale account switched... en op android had je een losse APK gedownload.

Ik heb in ieder geval net uit de Play store de officiele versie gedownload.. kleine moeite en weet je zeker dat t goed is.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-11 00:54
TgR_KILLER schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:03:
[...]

Betwijfel het.. als jij op je iphone met een US account dat ding hebt geinstalleerd en daarna weer naar je normale account switched... en op android had je een losse APK gedownload.

Ik heb in ieder geval net uit de Play store de officiele versie gedownload.. kleine moeite en weet je zeker dat t goed is.
Android gaf aan dat er een update was. Apk had ik al eens los gedownload.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• YinYang
TgR_KILLER schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:03:
[...]

Ohja je pokemon hou je wel gewoon natuurlijk, want je logt in met een Google account toch? :)

• TgR_KILLER
Oh nou bij mij niet xD
YinYang schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:05:
[...]

Ohja je pokemon hou je wel gewoon natuurlijk, want je logt in met een Google account toch? :)
Google dan wel pokemon site dingetje account.. data staat niet op je phone.. dus je voortgang zou er nog moeten zijn ja :P

[ Voor 88% gewijzigd door TgR_KILLER op 16-07-2016 15:06 ]

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Losse APK en store snapt Android gewoon. Altijd al zo geweest als de APK signed is.
Pagina: 1 ... 82 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.