Sorki#2242
Looks legit... Ik ga de eerste keer als ik een Eevee kan evolueren hem zeker Sparky noemen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
op mijn telefoon zie ik hem niet staan in de play store. als ik via mijn pc kijk zie ik hem wel in playstore maar kan hij niet op mijn teleffon omdat hij niet beschikbaar isVerwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:50:
Google play zegt nog steeds "this item is not available in your country"
Is het pootjes probleem bij de officiële versie opgelost? Ik ben er bang voor, maar vragen kan altijd.
Het is zelfs iets van 20-30km/h. Maar als de app vast loopt of hij gaat op screensaver tellen je km's niet meer mee. Je app moet echt steeds actief zijn. Kan dat het niet geweest zijn?m0ridin schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:51:
Vandaag eens geprobeerd, maar hardlopen icm broeden werkt voor geen meter... Had van iemand gehoord dat de limiet op 15km/u stond, maar lees nu in dit topic 5km/u en dat lijkt er meer op idd.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Nee dit probleem is er nog steeds.TheBrut3 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:53:
Voor de Apple users:
Is het pootjes probleem bij de officiële versie opgelost? Ik ben er bang voor, maar vragen kan altijd.
Waar heb je dat gelezen? Langzaam fietsen (10-15 km/h) is soms al te snel met de app actief...TheBrut3 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:53:
Voor de Apple users:
[...]
Het is zelfs iets van 20-30km/h. Maar als de app vast loopt of hij gaat op screensaver tellen je km's niet meer mee. Je app moet echt steeds actief zijn. Kan dat het niet geweest zijn?
Ik heb de mijne al Pyro en Sparky genoemd. Nu genoeg candy verzamelen om beide te kunnen evoluerenMx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:52:
[...]
Looks legit... Ik ga de eerste keer als ik een Eevee kan evolueren hem zeker Sparky noemen.
Nee, ik had de app nu zelfs echt de hele tijd actief (had de telefoon in mn hand zodat ik het in de gaten kon houden) dus 2 vd 10km door iets dergelijks is echt onmogelijk.TheBrut3 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:53:
Voor de Apple users:
[...]
Het is zelfs iets van 20-30km/h. Maar als de app vast loopt of hij gaat op screensaver tellen je km's niet meer mee. Je app moet echt steeds actief zijn. Kan dat het niet geweest zijn?
Mijn scherm timeout heb ik zelfs op 5min staan nu, zodat hij niet per ongeluk uit kon gaan. En het vastlopen bedoel ik vooral de touch die vastloopt, ik kreeg nog steeds trillingen en meldingen van nearby pokemons, of als de gps even weg was (onder een viaduct doorlopen).
VOlgens mij dus echt een (enorme) beperking op de snelheid, zal eens zoeken of ik daar iets meer over kan vinden. Nu vooral tegenstrijdige berichten.
5km/u lijkt me wel heel matig, vooral omdat mensen af en toe echt ergens naartoe rennen om iets te vinden/halen en om dat niet mee te tellen lijkt me ook niet de bedoeling (dat ze auto en evt fiets wegfilteren snap ik wel helemaal).
Server krijgt flink op zijn flikker schijnbaar haha.
Edit: Nu weer wel.
[ Voor 14% gewijzigd door lochpatje op 16-07-2016 11:59 ]
Die is al sinds vorige week online. Maar daar heb je niets aan zolang ie nog niet beschikbaar is voor je land.
https://www.reddit.com/r/...ments/4rizck/speed_limit/
Maar ik lees ook 100 andere dingen (10 mph, 15mph, 5kmh, etc)I did multiple precise tests with some precise speed detection tools in a steady straight 1 mile route maintaining a consistent speed through each test. My tested maximum speed limit for egg hatching is exactly what would be 10km per hour. That is 6.21 mph. Sorry for the sad news.
10 zou nog kunnen kloppen, maar dat is (voor mij met hardlopen) toch echt veel te weinig helaas... Dan is het de moeite, helemaal icm het vastlopen steeds van de touch, niet echt waard helaas.
[ Voor 5% gewijzigd door m0ridin op 16-07-2016 12:02 ]
Edit: Ik heb zojuist ook de officiële NL-versie binnengehaald, maar het blijft hetzelfde
[ Voor 26% gewijzigd door Kyumia op 16-07-2016 12:06 ]
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Dit is een bug en helaas nog steeds niet verholpen.Kyumia schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:06:
Sinds gisteren blijven er maar 3 stapjes bij de Pokémon staan in de nearby-list. Heeft iedereen dit? Is dit te fixen door de gebruiker?
Kunnen we eindelijk "legaal" over al die bugs klagen
Smiling as the shit comes down...
Als die in Nederland uitkomt kan ik dan gewoon verder waar ik was gebleven?/Kan ik switchen tussen Android en iOS of andersom?038Zwolle schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:09:
Dus kan nu de Amerikaanse verwijderd worden en de nederlandse gedownload uit de appstore? Of ben je dan al je gegevens kwijt?
Ja, dat kan gewoon zodra je inlogt met je Google/Pokemon Trainer Club account.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Ahh, hier werkte het wel met die link (BE)beantherio schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:00:
[...]
Die is al sinds vorige week online. Maar daar heb je niets aan zolang ie nog niet beschikbaar is voor je land.
je google/trainer account is gewoon persoonlijk.. Niets aan de hand dus.038Zwolle schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:09:
Dus kan nu de Amerikaanse verwijderd worden en de nederlandse gedownload uit de appstore? Of ben je dan al je gegevens kwijt?
Nederlandse binnenhalen en inloggen die handel.
Vang ze allemaal. WE ARE LEGIT.
Gegevens worden opgeslagen in de cloud (gekoppeld aan je account).038Zwolle schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:09:
Jup, ook kan je gewoon updaten. Ik heb 'm niet verwijderd maar gewoon geupdate via de store. Data van je account staat opgeslagen op je PTC of je google account. niet je app038Zwolle schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:09:
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Als ik de nederlandse playstore open zegt hij dat hij al bij me geinstalleerd is, volgens mij kun je de 'amerikaanse' dus gewoon laten staan.038Zwolle schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:09:
Los daarvan, volgens mij gaat alles via hun servers dus lijkt me niet dat je alles kwijt bent bij de- en herinstalleren.
Er is toch geen 'nederlandse' versie verder, hij is nu alleen hier ook beschikbaar maar uiteindelijk is het allemaal 1 app/apk.
[ Voor 11% gewijzigd door m0ridin op 16-07-2016 12:12 ]
Cache legen hoorde ik van m'n vriendjorank schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:11:
In de playstore zegt ie nog altijd niet beschikbaar bij mij..
Steam: Grim
Verwijderd
De moeite om je apk app weg te gooien en de officiële te downloaden is ook nihil.mark-k schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:12:
Het heeft toch geen nut om de apkmirror versie te deinstalleren en dan te downloaden in de play store? Is dezelfde versie en ik neem aan dat bij een volgende de update gewoon werkt.
Eindelijk hebben ze hem vrijgegeven
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kom we stoppen ermee, allemaal boycotten!
Hij gaf al aan dat ik het spel geinstaleerd had en had de optie om hem direct te updaten.
Dus hoefde niets nieuws te instaleren of deinstaleren.
Chris van der G schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:16:
[...]
Kom we stoppen ermee, allemaal boycotten!
Zijn 26 landen bijgekomen, en ondanks hij al veel is gedownload blijven er mensen wachten tot officiële release.
Haha, hopelijk zijn er ook veel mensen die denken " nu mag het, nu is het niet leuk meer " om alles te balanceren dan! Tot nu toe werkt alles prima in iedergevalDutchCrownNL schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:17:
[...]
Ben bang dat we nu nog meer problemen gaan krijgen qua servers.
Zijn 26 landen bijgekomen, en ondanks hij al veel is gedownload blijven er mensen wachten tot officiële release.
Had ik ook, toch maar gewoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Voortgang blijft toch behouden via je Google account.Deadsy schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:16:
Stond dus bij mij ook in de Playstore.
Hij gaf al aan dat ik het spel geinstaleerd had en had de optie om hem direct te updaten.
Dus hoefde niets nieuws te instaleren of deinstaleren.
Steam: Grim
Mediamarkt heeft de Pokedag vandaag!CaptJackSparrow schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:20:
Over een uurtje loop je buiten kniediep door de PoGoers. Op elke stop een lure.
Yep de meeste inderdaad van 1200 tot 1600 met luresChris van der G schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:22:
[...]
Mediamarkt heeft de Pokedag vandaag!
Vang bonus: Excellent Throw 75
Is dit niet 100? Ik kan mij herinneren dat ik een aantal dagen geleden 100 EXP had gekregen voor een excellent throw.
[ Voor 7% gewijzigd door 2020Media op 16-07-2016 12:36 ]
May Lyssa aid you
Heb een account aangemaakt voor de pokemon trainer club, wat al een beetje jammer is dat het niet via de app kan. Nu heb ik een account, heb ik volgens mij alle voorwaarden geaccepteerd en kan ik op mijn desktop inloggen. Als ik echter op de pokemon go app inlog dan krijg ik te horen dat de username of password niet kloppen. Ik vind online wel soortgelijke dingen, maar daarbij zijn nog niet alle voorwaarden geaccepteerd (zoals hier). Iemand enig idee wat te doen?
https://www.twitch.tv/projectminecraftia
Snap alleen niet waarom hij bij een Lure ook nog eens meerdere Lucky Eggs wilt activeren
Gister(middag en avond) waren er ook veel issues met PTC accounts. Meldingen zoals jij aangeeft en 'unable to log in'. Kan zijn dat het daar weer mee te maken heeft...Gropah schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:37:
Ergens gaat er iets niet helemaal lekker daar.
Heb een account aangemaakt voor de pokemon trainer club, wat al een beetje jammer is dat het niet via de app kan. Nu heb ik een account, heb ik volgens mij alle voorwaarden geaccepteerd en kan ik op mijn desktop inloggen. Als ik echter op de pokemon go app inlog dan krijg ik te horen dat de username of password niet kloppen. Ik vind online wel soortgelijke dingen, maar daarbij zijn nog niet alle voorwaarden geaccepteerd (zoals hier). Iemand enig idee wat te doen?
Ik ben om die reden gisteravond alsnog met mijn google account begonnen (was toch nog niet heel ver, level 8 ) omdat alle issues steeds alleen met PTC accounts lijken te zijn.
Met mijn google account kon ik gisteravond (en nog steeds) dan ook meteen weer inloggen.
Niet beginnen aan een PTC account, een Google account is velen malen stabielerGropah schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:37:
Ergens gaat er iets niet helemaal lekker daar.
De Appsstore zag mijn installatie gewoon staan anders. Ga er van uit dat het updaten dan gewoon werkt.dutchgio schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:43:
Nu ook maar uit de Playstore geïnstalleerd, dan weet je zeker dat je de updates via Google Play krijgt.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Met ''gecrackte'' apps is dat ook zo geloof ik, maar dan krijg je ook geen updates.Zerora schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:46:
[...]
De Appsstore zag mijn installatie gewoon staan anders. Ga er van uit dat het updaten dan gewoon werkt.
Je traint je Pokémon voor zover ik weet ook niet, maar alleen de gym en je eigen account.Twee Dee schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:46:
Klopt het dat als je je pokemon laat sparren in een friendly gym maar verliest hij ook echt al zijn HP kwijt is? Ik dacht dat het een "veilige" manier was om je eigen pokemon te trainen maar dat is niet zo dus
ik voel me lekkaah !!!
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Hier ook nog steeds. Alles staat op 3, al sta ik er bovenop.LyP0 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:48:
Is de 3 step indicator al gefixt... Hier nog steeds issues om pokemons te vinden.
- Pikachu uit een 2km ei
- Aerodactyl uit een 10km ei
- Golduck
Ook een gym gevonden die niet overpowered was. Eerste gevecht ging goed (dwz: ik had marginaal meer HP dan de tegenstander)... en toen klapte de verbinding er uit. Daarna werd ik door dezelfde tegenstander steeds met 2 tikken neergehaald. Het zal wel; maar het hele gym gebeuren kan me niet meer boeien
De GPS is brak, overigens. Afstand gelopen vs afstand gemeten wijkt fors af (telefoon is niet uit geweest)
Power save optie uitzetten helpt overigens enorm met de stabiliteit
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Don't make me use myself on ya baby!
Want? Je durfde 'm zelf niet te installeren en gunt het daarom anderen niet? Of ben je zo iemand die zich afzet tegen de hele hype puur omdat het populair is?White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:49:
Ik hoop dat alle accounts gereset gaan worden in Nederland. Zou de verdiende loon zijn om het spel al te spelen voordat het officieel uit is.
En hoe gaan ze, zonder te veel uit zoek werk, weten of jij hier was of hier daadwerkelijk woont?White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:49:
Ik hoop dat alle accounts gereset gaan worden in Nederland. Zou de verdiende loon zijn om het spel al te spelen voordat het officieel uit is.
Verder verliezen ze dan te veel spelers, dat is dus een te groot risico. Mensen hadden er maar gewoon op tijd bij moeten zijn, er zijn altijd gapers die klagen.
Merk wel dat m'n toestel erg heet wordt (Iphone 6 hier).
Mejor así
Dat is een slecht argument, had je zelf net iets meer werk moeten doen dan installeren uit de Appstore zelf, dan kon je ook eerder spelen...
Dat is dan je eigen ''verdiende loon''.
TheBrut3 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:52:
[...]
En hoe gaan ze, zonder te veel uit zoek werk, weten of jij hier was of hier daadwerkelijk woont?
Verder verliezen ze dan te veel spelers, dat is dus een te groot risico. Mensen hadden er maar gewoon op tijd bij moeten zijn, er zijn altijd gapers die klagen.
Het is gewoon eerlijk om een harde reset uit te voeren in de complete regio. Het is niet de schuld van de ontwikkelaar dat je al voor de officiële launch in de benelux gaat lopen spelen. Dat is het risico dat je zelf loopt als je begint te spelen voor de officiële releaseRecrush schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:51:
[...]
Want? Je durfde 'm zelf niet te installeren en gunt het daarom anderen niet? Of ben je zo iemand die zich afzet tegen de hele hype puur omdat het populair is?
[ Voor 20% gewijzigd door White_Collar op 16-07-2016 12:56 ]
whahaha, u jelly? Er gaan al een week lang berichten over PoGo, inclusief hoe je hem moet installeren. En nu zeuren dat er al mensen zijn die het spelletje gespeeld hebben?White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:49:
Als er dan over een maand mensen zijn die nu begonnen zijn en lvl 40 hebben, moeten die ook gereset worden omdat ze teveel tijd erin stoppen?
Het zijn juist de fanatiekelingen die er voor gezorgd hebben dat er nu al diverse resources online komen, met calculators, maps, locaties, hoe eggs / cp werken, etc. En je kunnen waarschuwen voor het gebruik van sterrenstof en bijzondere evoluties voor ±lvl 15-20.
Wil je dat allemaal niet weten? Ga het dan gewoon spelen op jezelf, en kom er zelf achter. Mensen met een hoger level zul je altijd hebben. Het leuke aan pogo is dat de eerste 10-15 levels echt keihard gaan, en je daarna gewoon mee kunt doen met de big boys, zeker als je met een groepje een gym pakt.
Niet zo butthurt doen
Op zich wel mee eens ja, maar het gaat niet gebeuren, daarom heb ik het woensdag ook maar geïnstalleerd omdat ik geen zin had om nog langer te wachten.White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:55:
[...]
Het is gewoon eerlijk om een harde reset uit te voeren in de complete regio. Het is niet de schuld van de ontwikkelaar dat je al voor de officiële launch in de benelux gaat lopen spelen. Dat is het risico dat je zelf loopt als je begint te spelen voor de officiële release
En over 10 dagen weer want de mensen die dan pas gaan spelen hebben anders teveel nadeel?White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:49:
Ga er maar van uit dat de makers het spel zo gemaakt hebben dat iedere speler na enige tijd competitief kan spelen. De hogere levels (boven 20) gaan veel langzamer dus daar hoopt de bulk van de spelers zich al snel op en daar kun je heel snel zijn.
Klopt en het andere risico van het niet op een hypetrain springen is dat je achter loopt. Basis en middelbare school een stap gemist? Daar begon dat al.White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:55:
Het is gewoon eerlijk om een harde reset uit te voeren in de complete regio. Het is niet de schuld van de ontwikkelaar dat je al voor de officiële launch in de benelux gaat lopen spelen. Dat is het risico dat je zelf loopt als je begint te spelen voor de officiële release
Bitterheid dan wel het een ander iets misgunnen door een enkeling lijkt me geen motief om maar de accounts van iedereen te resetten. Sowieso is het commerciële zelfmoord.White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:49:
Ik misgun niemand iets. Maar ze launchen het niet voor niets per regio pasbeantherio schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:58:
[...]
Bitterheid dan wel het een ander iets misgunnen door een enkeling lijkt me geen motief om maar de accounts van iedereen te resetten. Sowieso is het commerciële zelfmoord.
[ Voor 39% gewijzigd door White_Collar op 16-07-2016 12:59 ]
Niantic had heel makkelijk een IP geoblock kunnen implementeren maar dat hebben ze waarschijnlijk bewust niet gedaan. Natuurlijk wisten ze dat dit zou gaan gebeuren en het gaf ze de kans om de respons al vroeg te meten en hun servers voor de release al wat beter te tweaken.White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:58:
Jullie kunnen wel heel hard nee roepen, maar dat betekend niet dat het legaal is om een de APK te gebruiken en te spelen. Hoe je het ook bekijkt. Het is gewoon fair om een harde reset uit te voeren in de regio's waar het spel dan beschikbaar komt. En dat geldt niet voor alleen Nederland
En zo'n reset komt er niet, dus helaas voor jou...
Ah vandaar de topic warning?dutchgio schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:01:
Dat is gewoon legaal hoor, niks mis mee.
En zo'n reset komt er niet, dus helaas voor jou...
Nee hoor, ik hou zelf van fairplay. Maar daar zijn de mening wel over verdeeld. (ik had ook niks anders verwacht hoor qua reacties na het posten van het bericht. Natuurlijk zou het ronduit klote zijn als je alle accounts gaat resetten)
[ Voor 45% gewijzigd door White_Collar op 16-07-2016 13:05 ]
Maar dan heb je geen hype maar een afkeer. Dat wil je niet. Bij een reset krijg je dat ook. Dus dat gaat ook niet gebeuren.
Kan ik dat gewoon zonder raarheid doen? Of beter eerst deleten dan via google play downloaden?
Uit onofficiele bron ja.
Een AppStore (Apple) of PlayStore (Android) is volgens mij nog altijd het officiële kanaal
Het beleid hier op GoT of het wel of niet installeren van een game buiten de app stores om heeft toch niets met legaliteit te maken?
Kan je 'zomaar' doen, net gedaan, no probsEek2nd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:02:
In Google Play staat ' updaten'...
Kan ik dat gewoon zonder raarheid doen? Of beter eerst deleten dan via google play downloaden?
Mocht het toch raar doen om de een of andere reden, hele game verwijderen, opnieuw installeren en inloggen. Je gegevens worden opgeslagen op de google/niantic/pokemon servers.
Niet, waarom zou dat moeten? Nivelleren is geen feest!White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:05:
Maar op welke manier zou je anders het verschil dicht moeten trekken met mensen die wel netjes wachten tot hij officieel beschikbaar is in de google play store?
Niet, daarom is het ook je eigen fout als je denkt dat wachten 'netjes' is.White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:05:
Maar op welke manier zou je anders het verschil dicht moeten trekken met mensen die wel netjes wachten tot hij officieel beschikbaar is in de google play store?
[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 18-07-2016 17:15 ]
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Levelen gaat steeds langzamer, als je een week actief speelt ben je de meeste mensen wel weer voorbij. niks aan de hand.White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:05:
Dat balanceert zich vanzelf. Zoals gezegd, de eerste levels knal je echt keihard doorheen. Vanaf level 15 gaat het wat stroever, vanaf level 20 zit er eigenlijk een soort van 'cap' op, omdat de experience benodigd om level up te gaan dan echt bizar is.White_Collar schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:05:
Beste tip die ik kan geven aan iedereen die nog moet beginnen;
1) kies team geel (Henk is immers ook geel, tweakers spirit!)
2) Spaar je sterrenstof tot level 15 a 20
3) evolueer alleen hoge CP pokemon, en begin met de bijzondere ook pas rond level 20
4) Gebruik je tijdelijke incubators alleen voor eieren van 5 of 10 km.
5) GENIET. Kijk om je heen, wees je bewust van de leuke omgeving waar pogo je naar toe brengt
6) be social. De grootste lol heb je met andere spelers
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Dit topic is gesloten.
![]()
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.