[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.569 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 20:19
Ik ben toch wel trost op mijn stadje, bedrijven springen in op de ware hype :
http://www.rtvnoord.nl/ni...naten-in-Noorderplantsoen

Dit is toch gewoon geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het waard om te proberen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Jezus ik heb net 2 uur lang rondgefietst weer 8)7

Kwam op een moment bij zo'n park, bleek dat dus het noorderplantsoen te zijn :P wist ik veel. Stond tussen 2 lures in, maar viel me erg tegen hoeveel pokémon daar op af komen.

Had ook nog een hitmonchan uit een 10km ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Larkinzzz schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 00:00:
Jezus ik heb net 2 uur lang rondgefietst weer 8)7

Kwam op een moment bij zo'n park, bleek dat dus het noorderplantsoen te zijn :P wist ik veel. Stond tussen 2 lures in, maar viel me erg tegen hoeveel pokémon daar op af komen.

Had ook nog een hitmonchan uit een 10km ei.
Was wel druk in plantsoen doh, zeker 50 man toen ik er was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Vraagje. Ik geef toe. Het is echt een leuk spel. Maar ik speel het voornamelijk voor en met mij zoontje van 5.
Hij is al 2 jaar fan van Pokemon. Ik weet inmiddels ook al best wat namen uit mijn hoofd dus haha.

Nu had ie vanavond ofwel per ongeluk uitgelogd, ofwel ligt het aan het spel zelf.

Probleem is dat we niet meer kunnen inloggen met zijn Pokemon trainer account? Dat werkte dus tot vanavond prima.

Zat ie eindelijk op level 5 (6 inmiddels) en kon hij eindelijk een Gym in...

Begon bij de iPhone 5S van mijn vrouw. Maar nu zie,ik dat ik op mijn iPhone 6,ook geen verbinding meer krijg? Inloggen via safari op de Pokemon trainer club werkt wel. Dus email en wachtwoord zijn correct.
Ik las ergens iet over de activatiemail nog eens aanklikken, maar dat werkt ook niet.

Dan nog twee vraagjes:
Staat er ergens duidelijk uitgelegd,hoe zo'n gymgevecht werkt? Want daar snap ik helemaal niks van.
Is het verstandig om een Pokemon heel sterk te maken? Of meerdere? Of...?
Loopt het spel bij jullie ook zo vaak vast? Gebeurt vaak dat ie vastloopt als je een Pokemon hebt gevangen. Soms zie je dat ie wel meetelt na opnieuw opstarten en soms niet...

Maar belangrijker is dus het Pokemon account waar we in het spel niet meer mee in kunnen loggen.

[ Voor 7% gewijzigd door readytoflow op 16-07-2016 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
readytoflow schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 00:27:
Vraagje. Ik geef toe. Het is echt een leuk spel. Maar ik speel het voornamelijk voor en met mij zoontje van 5.
Hij is al 2 jaar fan van Pokemon. Ik weet inmiddels ook al best wat namen uit mijn hoofd dus haha.

Nu had ie vanavond ofwel per ongeluk uitgelogd, ofwel ligt het aan het spel zelf.

Probleem is dat we niet meer kunnen inloggen met zijn Pokemon trainer account? Dat werkte dus tot vanavond prima.

Zat ie eindelijk op level 5 (6 inmiddels) en kon hij eindelijk een Gym in...

Begon bij de iPhone 5S van mijn vrouw. Maar nu zie,ik dat ik op mijn iPhone 6,ook geen verbinding meer krijg? Inloggen via safari op de Pokemon trainer club werkt wel. Dus email en wachtwoord zijn correct.
Ik las ergens iet over de activatiemail nog eens aanklikken, maar dat werkt ook niet.

Dan nog twee vraagjes:
Staat er ergens duidelijk uitgelegd,hoe zo'n gymgevecht werkt? Want daar snap ik helemaal niks van.
Is het verstandig om een Pokemon heel sterk te maken? Of meerdere? Of...?

Maar belangrijker is dus het Pokemon account waar we in het spel niet meer mee in kunnen loggen.
Er waren wel meer mensen die problemen hebben met zo'n Pokémon Trainer account. Waarschijnlijk kunnen hun de drukte niet aan. Mensen die spelen met een Google Play account hebben veel minder problemen. Ik zag eerder vandaag iemand zeggen dat ie al 28 uur niet kon inloggen.

Bij een gymgevecht kan je aanvallen door te tappen (standaard aanval), of door het scherm ingedrukt houden en dan laad hij een speciale aanval. Daarnaast kan je ook aanvallen ontwijken door te swipen naar links en rechts. Verder is het niet aan te raden om in een gym tegen pokémon te vechten die meer dan 200CP hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
m0ridin schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:32:
[...]

Njah, aan de andere kant... Als het spel officieel nog maar in een beperkt deel vd wereld uit is maar de hele wereld het al speelt via een workaround vind ik het ook weer lastig de schuld bij de makers leggen.

Irritant natuurlijk dat het nog niet altijd even soepel werkt, maar ja. Gevolg van het feit dat veel meer mensen dan de bedoeling het installeren en gebruiken.

[...]
Jawel, maar het sideloaden is wel een te verwachten scenario waar je als bedrijf rekening mee kan houden en het niet aanbieden van de app in de appstores is niet de enige manier om te voorkomen dat mensen in bepaalde landen het spel gaan spelen. Ze hadden beter gewoon spelers in Europa voor nu nog kunnen blocken totdat ze het beter aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Kwam dit ook tegen op reddit en heb het gelijk getest. Ik had al een Vaporeon (gevangen) en een Flareon (evolved) dus had alleen nog maar een Jolteon nodig. De Eevee dus Sparky genoemd en geëvolved. En jawel!! Ik heb nu een Jolteon van 1036. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar tot dat iemand anders dit test en het tegenspreekt klopt het voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Tips voor de mensen die heel graag gyms willen, zit nu in Hamburg, bij de haven zie ik zo al 4 gyms welke allemaal pokemon rond de 150cp hebben:p

Toch morgen maar even eentje meepakken;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Hoe kan ik mijn raspberry gebruiken op een Pokemon? Hij staat niet tussen mijn items in mijn bag.
Laatste 10 pokemon rennen allemaal weg, na 1 worp.

[ Voor 21% gewijzigd door psvunited op 16-07-2016 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
https://www.twitch.tv/seriousgaming

Ook al haat ik deze mensen zo hard, rare streamers. Maar 121/150 already, like doe je niks anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

rolandos582 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 01:24:
https://www.twitch.tv/seriousgaming

Ook al haat ik deze mensen zo hard, rare streamers. Maar 121/150 already, like doe je niks anders?
Dit is financieel gezien een enorme pot met goud die heel makkelijk aan te spreken is, vandaar dat die inderdaad even niks anders te doen hebben.

Moet eerlijk bekennen dat ik ook wel wat erin zag een paar Pokémon Go video's te maken, maar goed, geen zin in. Morgen de hele dag werken, kan vanuit de kantine wel nét bij een Pokéstop :P Heb een uur pauze, dus reken maar uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Kuusj op 16-07-2016 01:27 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
kuusj98 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 01:25:
[...]
Dit is financieel gezien een enorme pot met goud die heel makkelijk aan te spreken is, vandaar dat die inderdaad even niks anders te doen hebben.
En hoe zou dit een pot met goud zijn? Ik zie genoeg streamers met tons of viewers die nauwelijks donaties krijgen, mensen kijken dit voornamelijk om te zien of ze iets kunnen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

rolandos582 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 01:27:
[...]

En hoe zou dit een pot met goud zijn? Ik zie genoeg streamers met tons of viewers die nauwelijks donaties krijgen, mensen kijken dit voornamelijk om te zien of ze iets kunnen leren.
Het gaat ook niet om donaties, het gaat over subscribers (dus mensen die 4,99$ per maand betalen) en natuurlijk over advertentieinkomsten. Veel video's op YouTube hebben miljoenen views. ~1 Euro per 1000 views, reken maar uit. Je hebt genoeg van die gasten die een dikke bak of 2 hebben, die moeten ze ergens van financieren. Zo kan ik ook diverse dingen financieren met YouTube, zo werkt het nu eenmaal :P

[ Voor 14% gewijzigd door Kuusj op 16-07-2016 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
kuusj98 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 01:30:
[...]

Het gaat ook niet om donaties, het gaat over subscribers (dus mensen die 4,99$ per maand betalen) en natuurlijk over advertentieinkomsten. Veel video's op YouTube hebben miljoenen views. ~1 Euro per 1000 views, reken maar uit.
Nahh het is een stuk minder dan €1 per 1k views. Ik ken mensen die ze makkelijk dus ik heb ervaringen :P , bovendien subbed er ook niemand. Heel af en toe misschien, maar dat krijgen ze normaal ook wel. Advertentie op twitch misschien, maar met zoveel addblockers zal dat ook wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

rolandos582 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 01:31:
[...]

Nahh het is een stuk minder dan €1 per 1k views. Ik ken mensen die ze makkelijk dus ik heb ervaringen :P , bovendien subbed er ook niemand. Heel af en toe misschien, maar dat krijgen ze normaal ook wel. Advertentie op twitch misschien, maar met zoveel addblockers zal dat ook wel meevallen.
Ik heb zelf een redelijk klein maar qua views succesvol kanaal (~1.000.000 totaal) en ik weet dus hoe het zit qua inkomsten. Geloof me, ~2 miljoen views per dag en je bent de man, of vrouw. Sowieso mag je contractueel gezien niet veel zeggen van Google maar geloof me maar dat vooral de populairdere mensen op YouTube er lekker warm bijzitten. Dat het nu zo immens populair is helpt natuurlijk een hele hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
kuusj98 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 01:35:
[...]
Ik heb zelf een redelijk klein maar qua views succesvol kanaal (~1.000.000 totaal) en ik weet dus hoe het zit qua inkomsten. Geloof me, ~2 miljoen views per dag en je bent de man, of vrouw. Sowieso mag je contractueel gezien niet veel zeggen van Google maar geloof me maar dat vooral de populairdere mensen op YouTube er lekker warm bijzitten. Dat het nu zo immens populair is helpt natuurlijk een hele hoop.
Maybe, maar ik heb het meer over Twitch dan over Youtube, Youtube heeft een heel ander verdienmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:44

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Kan je je trainer naam nog veranderen?? Ik had zomaar wat ingevuld omdat hij 5x een nixkname niet pakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Nee, enkel met een nieuw account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

rolandos582 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 01:37:
[...]

Maybe, maar ik heb het meer over Twitch dan over Youtube, Youtube heeft een heel ander verdienmodel.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Op Twitch moet je het meer van sponsors, donaties en subs hebben, maar mensen die 5 dagen per week 8 uur streamen met 4-5K+ live viewers zitten er alsnog lekker bij. Dat is ook niet erg, maar op dit gebied is het voor de Streamers en Youtubers toch een handige bijkomstigheid qua inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Lol verderop in de straat zet nog iemand ff een lure aan, mij niet gezien, straks wordt je overvallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
kuusj98 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 01:42:
[...]
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Op Twitch moet je het meer van sponsors, donaties en subs hebben, maar mensen die 5 dagen per week 8 uur streamen met 4-5K+ live viewers zitten er alsnog lekker bij. Dat is ook niet erg, maar op dit gebied is het voor de Streamers en Youtubers toch een handige bijkomstigheid qua inkomsten.
Nee..... Je kan wel 100 uur per week streamen, maar dat zegt allemaal niks. Ik ken mensen die gemiddeld 400-500 viewers hebben, sub button en noem maar op. Maar die verdiend niet eens genoeg om maandelijkse kosten te dekken. Je hebt gekke mensen nodig die ook daadwerkelijk goede donaties geven etc. Maar ik denk dat er genoeg streamers zijn die fulltime streamen en niet eens heel veel geld verdienen.

4 tot 5k viewers kom je echt niet zomaar op, er is maar een heel klein gedeelte wat dat haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Larkinzzz schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 01:45:
Lol verderop in de straat zet nog iemand ff een lure aan, mij niet gezien, straks wordt je overvallen :+
Haha hier in het park gaan ze 's nachts vaak ook gewoon door :P Laatst was er snachts gewoon nog een groep van 10-20 man aan het hunten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Larkinzzz schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 01:45:
Jup, vanavond een rondje gelopen en de figuren die je tegenkomt weerhouden mij ervan om het nog eens (alleen) te doen...
rolandos582 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 01:45:
[...]

Nee..... Je kan wel 100 uur per week streamen, maar dat zegt allemaal niks. Ik ken mensen die gemiddeld 400-500 viewers hebben, sub button en noem maar op. Maar die verdiend niet eens genoeg om maandelijkse kosten te dekken. Je hebt gekke mensen nodig die ook daadwerkelijk goede donaties geven etc. Maar ik denk dat er genoeg streamers zijn die fulltime streamen en niet eens heel veel geld verdienen.

4 tot 5k viewers kom je echt niet zomaar op, er is maar een heel klein gedeelte wat dat haalt.
Nou ja, goed, maakt ook niet uit. Er zijn in ieder geval weer een aantal mensen die de hype op de juiste wijze hebben gebruikt en daar nu van profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Whaha iemand heeft een lure gebruikt waar ik vanuit de woonkamer van kan profiteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Net mn eerste pokemon "dreiging" gehad. Stond om 2 uur n gym over te nemen, was gelukt. Komt daarna een pauper in een gedeukte 206 aan, en even later heeft geel de gym. Ik dus weer aanvallen, schreeuwt hij uit z'n auto "en blijf van die gym af". Duurde wat langer tot ik m over genomen had dus hij reed weg mr dacht toch ff wtf, het is een spelletje. Dus weer overgenomen, maar daarna had rood m weer (denk bewoners naast de gym).

Wel nog n paar pokemon gevangen vandaag, zat vanavond blijkbaar op n rustige spawn ofzo, paar geodude en paras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:20
mark-k schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 02:31:
Komt daarna een pauper in een gedeukte 206 aan, en even later heeft geel de gym. Ik dus weer aanvallen, schreeuwt hij uit z'n auto "en blijf van die gym af".
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nu een week gespeeld, maar ik kan me niet voorstellen dat dit over een maand nog veel gespeeld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 22:57
Nog mensen die vandaag richting mediamarkt gaan om gebruik te maken van de lure's?
Kan me niet voorstellen dat je tussen de tv's andere pokemons vangt als tussen de stofzuigers..
Klopt het nu trouwens dat er meer pokemons komen naarmate er meer activiteit is qua telefoons in een gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhuh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 08:21

duhuh

duh...

Kevintjeh schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 08:06:
Nog mensen die vandaag richting mediamarkt gaan om gebruik te maken van de lure's?
Kan me niet voorstellen dat je tussen de tv's andere pokemons vangt als tussen de stofzuigers..
Klopt het nu trouwens dat er meer pokemons komen naarmate er meer activiteit is qua telefoons in een gebied?
Ik ga niet naar de mediamarkt.
Echter is het mij gisteren wel opgevallen dat tijdens een event hier in dordrecht (Big Rivers) Op vrijwel elke pokestop een aantal lures heb gezien voor mijn gevoel had ik het wat drukker met vangen van pokemons.
Voor mijn gevoel lijkt het dus wel te kloppen dat er meer pokemons komen

nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
Iedereen nog last van 3 pootjes bug? Haalt wel een groot deel van het plezier weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
Groenie schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:12:
Iedereen nog last van 3 pootjes bug? Haalt wel een groot deel van het plezier weg
Ik twijfel sowieso aan die radar...
Zal wel aan de server problemen liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 20:58
Yep, sinds gisteren. Annoying as hell. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:03
Kevintjeh schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 08:06:
Elk bedrijf probeert nu in de hype te springen, Dierenpark Amersfoort had ook al een aktie en Albert Heijn heeft een map verzonnen.

Ik denk wel dat dit soort commerciële truukjes een hype wel sneller om zeep helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
-Marc- schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:27:
[...]

Yep, sinds gisteren. Annoying as hell. :(
Ja hier ook nog steeds last van helaas. Ondertussen maar een poging tot een review schrijven gedaan, maar de helft werkt nog niet zoals ik wil 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ja 3 pootjes en ei hatcht niet :(

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal de uitrol doorgaan dit weekend? of zijn er al zoveel problemen dat ze die eerst aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
dierenpark amersfoort pak ik wel even mee... hoopjes pokestops.. als ze die vol knallen met lures levert dat wel pret op, en pidgeys..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik hoop dat ze als alles wat rustiger is qua release van het spel in alle landen dat ze dan nog wat pokestops hier en daar gaan toevoegen vooral in de kleinere dorpen.
Want op de plekken waar ik woon/werk en andere plekken waar ik vaak kom is er echt niks qua pokestops.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:36:
Zal de uitrol doorgaan dit weekend? of zijn er al zoveel problemen dat ze die eerst aanpakken?
Niantic en problemen oplossen....dat is niet hun core business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Laatst online: 09-07 20:27
Net even de begin post doorgelezen. Is het bekend welke specs er worden aangeraden om het spel te spelen? Ik weet dat er iemand in mijn omgeving met een Android device problemen heeft met het spelen van Pokemon Go. Bij 3 kwart laden wordt het spel afgesloten.

Andere vraag is er bekend of er bij CenterParcs Kempervennen veel Pokestops zijn? Via het overzicht zie ik nog niks staan.

[ Voor 3% gewijzigd door petjekel op 16-07-2016 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:48:
Ik hoop dat ze als alles wat rustiger is qua release van het spel in alle landen dat ze dan nog wat pokestops hier en daar gaan toevoegen vooral in de kleinere dorpen.
Want op de plekken waar ik woon/werk en andere plekken waar ik vaak kom is er echt niks qua pokestops.
Ik zal binnenkort mijn appartement verhuren. Twee pokestops bereik binnen mijn woonkamer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Net voor de grap de pokemon instructie video eens bekeken (ep S01E01 :D). Niet eens heel slecht, maar daarna nog een 45678 afleveringen? Srsly? :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:36:
Ik verwacht dat ze een aantal functies uitgeschakeld hebben om de uitrol te bevorderen. Want behalve de pootjes bug verschijnt ook niet meer waar de pokemon gevangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

ScrooLoose schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:48:
Hier dorp van 1600 inwoners: 7 pokestops en een gym. Wel vol blauwe klootzakken maar ja :+

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
WTF? Hebben de pokemons aan de anobolen gezeten vandaag? Allemaal low level spul wat blijft ontsnappen

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
ijdod schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:25:
WTF? Hebben de pokemons aan de anobolen gezeten vandaag? Allemaal low level spul wat blijft ontsnappen
Haha ja ze zijn lekker tegendraads vandaag, CP10 escapes en runaways FTL :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
ijdod schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:25:
Ik heb geen idee, totdat het pootjes probleem is opgelost staat het even op een laag pitje. Wel ga ik zo even wat evoluties doen om te exp grinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:14
Bijkomend voordeel van Pokémon Go: ik heb nu elke dag een survey gekregen in Google Opinion Rewards :) Aangezien ik mijn ziel toch al verkocht heb aan Google, mogen die surveys blijven binnenstromen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
Maar de grote daarentegen laten zich vrij makkelijk vangen. Net een 436 Eevee gevangen in mijn woonkamer. Bleef netjes stil zitten en ontsnapte niet.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:34

Vos

AFCA

Nog last? Dit heb ik al vanaf dag 1 in NL. Maarjah nog geen officiële release dus klagen mag niet ;).

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 16-07-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
petjekel schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:51:
Net even de begin post doorgelezen. Is het bekend welke specs er worden aangeraden om het spel te spelen? Ik weet dat er iemand in mijn omgeving met een Android device problemen heeft met het spelen van Pokemon Go. Bij 3 kwart laden wordt het spel afgesloten.

Andere vraag is er bekend of er bij CenterParcs Kempervennen veel Pokestops zijn? Via het overzicht zie ik nog niks staan.
Hebben ze de update al geinstalleerd?

Android

Android 4.4 to Android 6.0.1
(Android N will not supported until the official Android release)
Preferred resolution of 720x1280 pixels (Not optimized for tablet)
Strong internet connection (Wi-Fi, 3G, or 4G)
GPS and Location Services
Intel CPUs are not supported
iOS

iPhone 5+
iOS 8+
Strong internet connection (Wi-Fi, 3G, or 4G)
GPS and Location Services
Jailbroken devices are not supported

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de drie pootjes bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Dat alle Pokémon op 3 pootjes afstand blijven ook al sta je er naast. Dit maakt het tracken van Pokémon heel moeilijk.

Daarnaast zie ik nu ook dat ook al is de Pokémon die dus naast je staat het dichtste bij, hij nog steeds onderaan in de lijst staat van hoe dichtbij Pokémon zijn. Dit maakt het tracken bijna onmogelijk en moet je dus eigenlijk geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
https://m.facebook.com/st...dex=0&id=1005572979494024

Hier worden de problemen ook gemeld. Zelf ook last van helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Erg rustig hier. Zit iedereen te wachten tot de nearby functie weer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik helemaal happy dat ik de ultra balls heb unlocked, krijg ik ze zo goed als nooit uit pokestops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ransom_nl schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:27:
Beetje jammer. Level 8 nog maar, tot nu toe alleen maar crap gevangen, kom ik ineens een blastoise tegen, gaat de server net op dat moment kutten, bal blijft liggen en spel freezed, nog een paar keer opnieuw geprobeerd met no luck. Daar gaat je rare dan. Haalt wel de fun uit het spel zo.
Het schijnt dat als je een tijdje wacht met zo'n bevroren bal voordat je opnieuw opstart dat je dan meer kans hebt dat het gevangen zijn toch door de server verwerkt is en je bij opstarten het beest in je dex staat. Waarschijnljk vooropgesteld dat hij niet uit die bal ontsnapt zou zijn vermoed ik. Misschien dat dat altijd al gebeurt ook als je niet wacht en is het resultaat afhankelijk van dat gegeven dat je hem niet altijd met die bal gevangen zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
DivineNL schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:39:
[...]

Dat alle Pokémon op 3 pootjes afstand blijven ook al sta je er naast. Dit maakt het tracken van Pokémon heel moeilijk.

Daarnaast zie ik nu ook dat ook al is de Pokémon die dus naast je staat het dichtste bij, hij nog steeds onderaan in de lijst staat van hoe dichtbij Pokémon zijn. Dit maakt het tracken bijna onmogelijk en moet je dus eigenlijk geluk hebben.
Mijn radar heeft nog nooit goed gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Mortalboy[NL] schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:54:
Ik helemaal happy dat ik de ultra balls heb unlocked, krijg ik ze zo goed als nooit uit pokestops...
Ze zijn moeilijker te krijgen maar heb er al redelijk wat gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Laatst online: 06-07 08:44
Net even kort een aantal streams bekeken via Twitch, wordt helaas al ontzettend veel gecheat met fake locations en overvloed aan Lure modules. Zonde maar zal je denk ik altijd houden bij populaire spellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:55:
[...]

Het schijnt dat als je een tijdje wacht met zo'n bevroren bal voordat je opnieuw opstart dat je dan meer kans hebt dat het gevangen zijn toch door de server verwerkt is en je bij opstarten het beest in je dex staat. Waarschijnljk vooropgesteld dat hij niet uit die bal ontsnapt zou zijn vermoed ik. Misschien dat dat altijd al gebeurt ook als je niet wacht en is het resultaat afhankelijk van dat gegeven dat je hem niet altijd met die bal gevangen zal hebben.
Je ziet links boven een wit pokeballetje ronddraaien, wacht tot deze gestopt is en start dan pas opnieuw op. Grote kans dat hij of gevangen is, of kort daarna weer spawned voor je volgende poging. Helaas is hij wel weg als hij weg zou rennen, wat de derde optie is uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
TOMEKKKKK schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:57:
Net even kort een aantal streams bekeken via Twitch, wordt helaas al ontzettend veel gecheat met fake locations en overvloed aan Lure modules. Zonde maar zal je denk ik altijd houden bij populaire spellen.
Igress was 1 groot cheat feest en zelfs al maakte je er melding van deed Niantic er helemaal niets mee. Zelf mijn schade door cheaten werd niet gecompenseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
TOMEKKKKK schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:57:
Is toch ook niet leuk om te zien als er elke 5 minuten 1 word gevangen, ga naar de grote stad en daar zijn ook zat lure modules voor jezelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

FitzChevalric. schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:58:
[...]

Igress was 1 groot cheat feest en zelfs al maakte je er melding van deed Niantic er helemaal niets mee. Zelf mijn schade door cheaten werd niet gecompenseerd.
Schade door cheaten? Vertel...

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009

Nickrsd

Ik heb het voor de gein ook ff nu..

Ik zie alleen maar een plattegrond waar mijn poppetje op loopt.. Hoe maak ik gebruik van m'n camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
woest85 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:59:
[...]

Schade door cheaten? Vertel...
Dat je probeert om een portal 150 dagen in handen te houden. Er zijn cheaters die bewust zoeken naar mensen die hem 149 dagen in bezit hebben en pakken hem dan af liefst 1 of twee uur voor het behalen. Mijn schade was dus dat ik mijn Onyx Guardian Badge niet kreeg terwijl ik er wel recht op had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Nickrsd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:07:
Ik heb het voor de gein ook ff nu..

Ik zie alleen maar een plattegrond waar mijn poppetje op loopt.. Hoe maak ik gebruik van m'n camera?
Dan moet je eerst een beestje vinden om te vangen. Als je die aantikt start de AR (Augmented Reality) mode voor het vangen van het beestje.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
FitzChevalric. schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:08:
[...]

Dat je probeert om een portal 150 dagen in handen te houden. Er zijn cheaters die bewust zoeken naar mensen die hem 149 dagen in bezit hebben en pakken hem dan af liefst 1 of twee uur voor het behalen. Mijn schade was dus dat ik mijn Onyx Guardian Badge niet kreeg terwijl ik er wel recht op had.
Ummm... Hoe weet je dat het een cheater is? En als ik het goed begrijp moet je zo'n ding 150 dagen in bezit hebben voor die badge, je had hem 149 dagen in bezit, dan heb je er toch niet recht op? Heel lullig natuurlijk, dat zeker, maar mijn punt is dus dat er volgens mij geen enkel bewijs is dat het een cheater was en ten tweede voldoe je gewoon niet aan de criteria voor die badge. Of zie ik het helemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:14:
[...]

Ummm... Hoe weet je dat het een cheater is? En als ik het goed begrijp moet je zo'n ding 150 dagen in bezit hebben voor die badge, je had hem 149 dagen in bezit, dan heb je er toch niet recht op? Heel lullig natuurlijk, dat zeker, maar mijn punt is dus dat er volgens mij geen enkel bewijs is dat het een cheater was en ten tweede voldoe je gewoon niet aan de criteria voor die badge. Of zie ik het helemaal verkeerd?
Er zijn programma's die dit bijhouden. Deze portal zat in een gigantisch bebost gebied op het platteland van de veluwe. En het was winter en koud. Niemand die daar kwam. De 149 dagen cheat is berucht. Het heet zelfs binnen de Ingress community de "149 club". 120 minuten later zou ik hem hebben, teveel toeval en teveel sadisten die hiervan een sport maken.

[ Voor 5% gewijzigd door FitzChevalric. op 16-07-2016 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:14:
[...]

Dat zie je zeker verkeerd ja. Mensen weten de leeftijd van zo'n portal door illegaal scrapen van de 'COMM' informatie uit de Intel map die ze dan in een database gooien wat zéér tegen de TOS is en daar bovenop kan er ook van GPS spoofing gebruikt worden wat redelijk te herkennen is door ervaren spelers. Zonder die kennis uit die database zou dat portal die 150 dagen dus gewoon gehaald hebben. Mijn guardians zijn ook 2 keer neerghehaald vrij kort voor die 150 dagen wat zeker 1 keer onmiskenbaar met behulp van zo'n illegale database was gedaan en waarschijnlijk zelfs 2 keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:24
Ik mis vooral waarom deze 'cheaters' in Pokémon Go je spel kunnen verpesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 23:20
Vraagje voor de experts hier...

Ik heb gisteren 1 van mijn 2 Lucky Eggs (lvl 9/10) gebruikt.
Hiermee een bak beesten geëvolueerd. Ben van lvl 10 naar bijna 14 gegaan.

Nu heb ik 2 Pigeot
cp808 (maxed op mijn lvl 13)
Wing Attack (12)
Aerial Ace (4 korte streepjes - 25)

&

cp 552 (75% van max op mijn lvl 13)
Wing Attack (12)
Hurricane (1 lange streep - 60)

Welke van de 2 is nu beter?
Ik kan weinig vinden over welke aanvallen beter zijn...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:20:
[...]

Dat zie je zeker verkeerd ja. Mensen weten de leeftijd van zo'n portal door illegaal scrapen van de 'COMM' informatie uit de Intel map die ze dan in een database gooien wat zéér tegen de TOS is en daar bovenop kan er ook van GPS spoofing gebruikt worden wat redelijk te herkennen is door ervaren spelers. Zonder die kennis uit die database zou dat portal die 150 dagen dus gewoon gehaald hebben. Mijn guardians zijn ook 2 keer neerghehaald vrij kort voor die 150 dagen wat zeker 1 keer onmiskenbaar met behulp van zo'n illegale database was gedaan en waarschijnlijk zelfs 2 keer.
Oké, dus het is wel aannemelijk dat een cheater die portal had overgenomen, maar geen bewijs. Zelfs midden in de winter midden op de Veluwe kan het zijn dat iemand daar toevallig langs kwam, toch? Oftewel, ja, lullig, dat zeker, maar ik denk niet dat de makers van het spel er iets tegen kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Zou de drie pootjes bug bewust gedaan zijn om de load op de servers te ontlasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
TheBrut3 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:22:
Ik mis vooral waarom deze 'cheaters' in Pokémon Go je spel kunnen verpesten?
Het punt is dat Ingress en Pokémon Go door het zelfde bedrijf zijn gemaakt, waardoor er dus waarschijnlijk ook een zelfde behandeling van cheaters is. Nou is het wel zo dat volgens mij dat type cheaten moeilijk is tegen te gaan. De enige manier zou zijn om mensen die een opvallend hoog percentage "oude" portals overnemen te blokkeren. Maar dat krijgen ze dan snel door en dan pakken ze niet meer portals van 149 dagen, maar van 140 dagen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ossi schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:25:
Zou de drie pootjes bug bewust gedaan zijn om de load op de servers te ontlasten?
Zou kunnen natuurlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mx. Alba schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:23:
[...]

Oké, dus het is wel aannemelijk dat een cheater die portal had overgenomen, maar geen bewijs. Zelfs midden in de winter midden op de Veluwe kan het zijn dat iemand daar toevallig langs kwam, toch? Oftewel, ja, lullig, dat zeker, maar ik denk niet dat de makers van het spel er iets tegen kunnen doen.
Er zijn vaak genoeg signalen dat het echt geen toeval is. Er moet dan ook zeker wat aan te doen zijn maar het frustrerende is dat dit door Niantic nooit gedaan wordt. Spoofers bannen wel maar hun daden ongedaan maken niet. Het moet ook helemaal niet moelijk zijn om spelers te identificeren die frequent 'Long Standing Portals' precies op het 'juiste' moment pakken. Er is natuurlijk een random kans maar als mensen daar dus zéér veel boven komen dan weet je echt wel genoeg. En dat is dus makkelijk uit hun serverdata te halen. Dan moeten die spelers dat ook doen met behulp van illegale databases en zouden ze gewaarschuwd en bij herhaling geband moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Hahahaha zoontje van drie heeft een knuffeldino op de grond gezet en zit er ballen naar te gooien. Live action Pokémon Go! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:24
Hmmmz... Ik heb het lucky egg evolutie gebeuren gedaan... Maar alle Pokémon zijn XS geworden :+ Weer een bug? Unlucky? Of om super XP boosts tegen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

FitzChevalric. schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:08:
[...]

Ach gut, das ook gewoon deel van het spel. Heb sinds 2012 gespeeld en pas sinds vorige week die 150 dagen te pakken. Deal with it.

//edit
En ja, ik sloop mogelijke guardians van de tegenstander ook. En hou daarvoor ook capture data bij aan de hand van mail.

[ Voor 10% gewijzigd door woest85 op 16-07-2016 11:37 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik zie hem nu in de Nederlandse store. Maar als ik hem wil downloaden krijg ik "item niet meer beschikbaar". iPhone hier.

Heb de Australische app verwijderd. Opnieuw gestart. Maar de app store geeft aan dat er een update is. Als ik de store open verschijnt er niks. Ik vermoed dat het installatiebestand blijft haken :(

[ Voor 45% gewijzigd door Eduardboon op 16-07-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
Eduardboon schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:38:
Ik zie hem nu in de Nederlandse store. Maar als ik hem wil downloaden krijg ik "item niet meer beschikbaar". iPhone hier.

Heb de Australische app verwijderd. Opnieuw gestart. Maar de app store geeft aan dat er een update is. Als ik de store open verschijnt er niks. Ik vermoed dat het installatiebestand blijft haken :(
dan zijn we echt dichtbij de release >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Hier hetzelfde. nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Idem voor België. Aussie versie niet installed voorheen.

[ Voor 4% gewijzigd door Sorki op 16-07-2016 11:42 ]

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Laatst online: 18:52
Hier, iphone 6, gewoon kunnen downloaden ! Hij is echt nu net binnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
bastiaan NL store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
Hier is ie hem nu ook aan het downloaden in de NL appstore! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Hij is zojuist hier ook gedownload op iOS in de NL store! Nu nog even wachten op mijn eigen Android store!

[ Voor 3% gewijzigd door MartijnRGS op 16-07-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 22:58
Heb 'm zonet succesvol opnieuw gedownload uit de NL App Store!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tip hoe je de evolutie van je Eevee kunt bepalen.

[ Voor 30% gewijzigd door CaptJackSparrow op 16-07-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Afbeeldingslocatie: https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13700188_796554392252_6170986478823452855_n.jpg?oh=cce598cdc942bfe1920460c023ee77d4&oe=57EB928A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heb hem kunnen downloaden nu. Helaas download hij 1.01 uit de NL store en niet 1.02 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pokémon GO is available in twenty-six new countries. As of tonight, Trainers living in Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, Greece, Greenland, Hungary, Iceland, Ireland, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Romania, Slovakia, Slovenia, Sweden, and Switzerland are able to download Pokémon GO from the Play Store or App Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
Gelukkig is de app uit de Nederlandse store ook gewoon Engelstalig.
Eduardboon schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:47:
Heb hem kunnen downloaden nu. Helaas download hij 1.01 uit de NL store en niet 1.02 :+
Vreemd ik heb toch echt 1.0.2 van de appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:57

swv

Het mooie is dat de app ook is geoptimaliseerd voor de iPad. En laat ik nou net de variant met GPS module hebben 8)

Maar zo ga ik natuurlijk niet over straat :D

[ Voor 18% gewijzigd door swv op 16-07-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google play zegt nog steeds "this item is not available in your country" :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:50:
Google play zegt nog steeds "this item is not available in your country" :(
Dit is wat ik krijg;
This app is incompatible with all of your devices.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:46
The_Ghost16 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:50:
Is er eigenlijk iemand die al eens getest heeft of een activity tracker op de achtergrond starten werkt icm Pokemon Go. Doe zelf namelijk veel aan hardlopen, toch altijd wel minimaal richting de 10 km, en gebruik hierbij Runkeeper. Het zou wel handig zijn als ik runkeeper kan starten, laten draaien in de achtergrond en tegelijk Pokemon Go aan zet zodat ik mijn eieren uit kan laten komen :)
Vandaag eens geprobeerd, maar hardlopen icm broeden werkt voor geen meter... Had van iemand gehoord dat de limiet op 15km/u stond, maar lees nu in dit topic 5km/u en dat lijkt er meer op idd.

Heb namelijk ~10km hardgelopen met ~12km/u en er is misschien 2km bij mn ei gekomen. Niet helemaal wat ik gehoopt had hehe. Voordeel is wel dat je wat beestjes tegenkomt en als je eenmaal aan het vangen bent je gewoon door kan lopen.

Maar wat loopt het scherm vaak vast bij me zeg! Pokemon draait nog wel (zie de kaart aanpassen en mezelf lopen) maar reageert gewoon compleet niet meer op touch input. Switchen naar een andere app en terug werkt niet, alleen afsluiten.

Dacht eerst dat het aan energysave optie in pokemon lag, maar dat lijkt het niet te zijn. MEer mensen hier last van? Of een idee hoe dit te fixen is?

Dit allemaal op een Galaxy S7 (non-edge)
Pagina: 1 ... 80 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.