Vraagje. Ik geef toe. Het is echt een leuk spel. Maar ik speel het voornamelijk voor en met mij zoontje van 5.
Hij is al 2 jaar fan van Pokemon. Ik weet inmiddels ook al best wat namen uit mijn hoofd dus haha.
Nu had ie vanavond ofwel per ongeluk uitgelogd, ofwel ligt het aan het spel zelf.
Probleem is dat we niet meer kunnen inloggen met zijn Pokemon trainer account? Dat werkte dus tot vanavond prima.
Zat ie eindelijk op level 5 (6 inmiddels) en kon hij eindelijk een Gym in...
Begon bij de iPhone 5S van mijn vrouw. Maar nu zie,ik dat ik op mijn iPhone 6,ook geen verbinding meer krijg? Inloggen via safari op de Pokemon trainer club werkt wel. Dus email en wachtwoord zijn correct.
Ik las ergens iet over de activatiemail nog eens aanklikken, maar dat werkt ook niet.
Dan nog twee vraagjes:
Staat er ergens duidelijk uitgelegd,hoe zo'n gymgevecht werkt? Want daar snap ik helemaal niks van.
Is het verstandig om een Pokemon heel sterk te maken? Of meerdere? Of...?
Loopt het spel bij jullie ook zo vaak vast? Gebeurt vaak dat ie vastloopt als je een Pokemon hebt gevangen. Soms zie je dat ie wel meetelt na opnieuw opstarten en soms niet...
Maar belangrijker is dus het Pokemon account waar we in het spel niet meer mee in kunnen loggen.
[
Voor 7% gewijzigd door
readytoflow op 16-07-2016 00:31
]