Misschien fiets je 'te snel' voor de App op sommige plekken? Want in de auto Is het hetzelfde namelijk. Boven een bepaalde snelheid wordt er inderdaad niks meegeteld of wat dan ook.
Die Magikarps vang je voor een Gyarados, je vangt goldeens voor een seakingMx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:54:
Zwom er gewoon een Seaking in mijn woonkamer. Op 8 hoog. Hoe hij er kwam weet ik niet maar met 2 Razz en 3 Great Balls heb ik hem! Wat nou 101 Magikarps vangen!

Ondervinden andere mensen problemen met inloggen? Mij lukt het momenteel niet, helaas.
Had vandaag bijna een geëvolueerde versie van die vleermuis. Kan er zo even niet op komen. Helaas ontsnapt
. Verder maar weinig speciaals in de buurt.
Had vandaag bijna een geëvolueerde versie van die vleermuis. Kan er zo even niet op komen. Helaas ontsnapt
O duh. Nou ja. Een vis. Haha.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Het duurde even...

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Verwijderd
Heeft te maken met welke 2e aanval die heeft? weet niet meer precies welke aanval welke evolutie is. Ik had er een met dig en die werd een flareon!Simyager schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:10:
Wow hoe kreeg je een jolteon? Gewoon eevee evolueren en dan hopen erop?
Woah, dat powerlevellen met een Lucky Egg gaat als een trein!
Ik had level 15,5k ongeveer, vervolgens een hele sloot Pokémon gelevelt (40+) en nog geen halfuur later zit ik op level 18!

En dit als resultaat (een beetje teleurstellend, maar goed):

Al met al tevreden
Ik had level 15,5k ongeveer, vervolgens een hele sloot Pokémon gelevelt (40+) en nog geen halfuur later zit ik op level 18!

Al met al tevreden
lvl 11 meldt zich... met een 500+ pidgeot.. daarna 400+ jinx... thats about it
2 uur rond gefietst... Maar had de hele tijd last dat alles maar op 3 voetstapjes bleef.. Normaal geen last van dus vermoed drukte op de server ofzo maar wel irritant... 3 leuke pokemon die ik nog niet had (Gastly, Machop en Growlithe) hierdoor niet kunnen vinden
Ik kan de shop ook ineens niet meer openen (blijft wit), dat heb ik nog nooit gehad.
Heb zomaar de goede evee gepakt denk ik...Simyager schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:10:
Wow hoe kreeg je een jolteon? Gewoon eevee evolueren en dan hopen erop?
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Dat had ik gisteren ook toen ik net een Gym had veroverd. Tegen de tijd dat hij het weer deed was ik er alweer uitgeknikkerd, dus de coins misgelopen.TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:26:
Ik kan de shop ook ineens niet meer openen (blijft wit), dat heb ik nog nooit gehad.
Daarnet trouwens bijna een Seadra gevangen, maar na 1 keer ontsnappen uit de pokébal verdween hij in een rookwolkje.
Het leven van een Pokémon Go speler gaat niet over rozen.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verschillende Pokémon wilde maar niet gevonden worden o.a. Ponyta, Hitmonlee, Machoke en nog wat leuk spul wat ik nog niet heb, jammer! Heb wel een Lickitung uit een ei gekregen, it's something
Heeft er nog iemand goede locaties voor Amsterdam?
Grote parken schijnen het goed te doen...Gaarheid schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:36:
Dus ik zou zeggen zoek er een uit.
Nice man! Wat zijn die sterren naast sommige pokemons?Zegato schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:12:
Woah, dat powerlevellen met een Lucky Egg gaat als een trein!
[afbeelding]
[afbeelding]
Al met al tevreden
Je kan favorieten aangeven door op het sterretje rechts bovenin de klikken: handig om even aan te geven voor jezelf welke Pokémon je wil evolven gedurende het 'halfuurtje Golden Egg'
Je kan een Pokemon als Favoriet markerenJesseSebastian schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:40:
[...]
Nice man! Wat zijn die sterren naast sommige pokemons?
Jij? En verder niemand denk ik. Alles is rood en blauw wat de klok slaat.Offens1490 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:28:
Iemand geel in Amersfoort?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Vondelpark is een goeie locatie om te level upGaarheid schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:36:
Ben benieuwd of het nog druk is in Groningen binnenstad, heb wel zin om nog wat zooi te vangen

Dat probleem heeft iedereen precies dat komt gewoon doordat je soms slevhte verbinding hebt met de server.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:43:
[...]
Scherm stond aan, maar ben dus niet de enige. Hoop dat dat snel verholpen wordt, want 10km is niet niks als de helft maar meetelt
Ik had net voor het eerst een pokémon in een gym kunnen zetten (ik ben lvl 7 nu), en ik cash die 10 coins in, en nog geen 2 seconden later was mijn pokémon alweer weg, bleek dat zo'n aziaat aan de overkant van de weg die gym aan het pakken was, meteen helemaal in elkaar geslagen die gozer
Ik kan al 3+ uren niet spelen, ik ben iemand net een pokemon trainer club account.
Meer mensen die deze grote fout gedaan hebben ipv een Google account?
nothing stops this train
Dank! Flevo park viel me tegen oosterpark is next!
Kevintjeh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:38:
[...]
Grote parken schijnen het goed te doen...
Dus ik zou zeggen zoek er een uit.
Rood gekozen zeker? Daarvan hoor ik dergelijk verhalen meer

Vanavond met 4 jongens klein parkje in Hengelo gepakt. 3 lures geactiveerd en wij zaten in de hotspot.
Helaas enkel pidgeys, rattatas en spearows maar het tempo waarop ze spwawnden was abnormaal
Helaas enkel pidgeys, rattatas en spearows maar het tempo waarop ze spwawnden was abnormaal
[ Voor 3% gewijzigd door Switchie op 15-07-2016 21:00 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
JazekerTheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:59:
[...]
Rood gekozen zeker? Daarvan hoor ik dergelijk verhalen meer
Haha iddMx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:43:
[...]
Jij? En verder niemand denk ik. Alles is rood en blauw wat de klok slaat.
Zit in hotel, heb ik een spawnplek heb ik geen pokeballs

AnimeAdicted
Gaat sneller dan je denkt. En is goed te doen naast het gewone werk en gezin. Je kunt toch niet op tegen de jeugd die vakantie heeft.Simyager schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:13:
Iedereen dik boven lvl 12 ik ben pas vandaag lvl5 geworden
AnimeAdicted
Ik.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:50:
Ik kan al 3+ uren niet spelen, ik ben iemand net een pokemon trainer club account.
Ik heb er last van dat alles op 3 voetjes blijft in nearby, zelfs als ze naast me spawnen..heel irritant..al best wat misgelopen omdat ik geen richting kan bepalen..ben gelukkig niet de enige, maar hoop wel dat het morgen gefixt is..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Heb PTC en werkt allemaal prima hier. Bijna level 21
Wekt het zo slecht dan. Aan de andere kant je kun jemet de ervaring van nu wel snel levelen op Google account
AnimeAdicted
Jup, ook hier het geval..Kol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:50:
Daar heeft iedereen vandaag last van, tenminste, iedereen die ik tegen ben gekomen had het ook.Only schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:09:
Ik heb er last van dat alles op 3 voetjes blijft in nearby, zelfs als ze naast me spawnen..heel irritant..al best wat misgelopen omdat ik geen richting kan bepalen..ben gelukkig niet de enige, maar hoop wel dat het morgen gefixt is..
Nu niet meer, maar heb toch zeker 28 uur zonder gezeten toen die plat lag.Offens1490 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:11:
[...]
Wekt het zo slecht dan. Aan de andere kant je kun jemet de ervaring van nu wel snel levelen op Google account
Hier weer even een gym over genomen puur voor de exp, hup CP10 weedle erin
had eerder vandaag al coins gepakt toen ik 3 gyms had, iets later had ik er 4, maarja had niet verwacht dat ik die 3 zo lang vast zou houden hehe. Hoeveel hebben jullie gemiddeld als jullie coins gaan halen?
Ik neem genoegen met 1 gym...spocy schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:19:
Hier weer even een gym over genomen puur voor de exp, hup CP10 weedle erinhad eerder vandaag al coins gepakt toen ik 3 gyms had, iets later had ik er 4, maarja had niet verwacht dat ik die 3 zo lang vast zou houden hehe. Hoeveel hebben jullie gemiddeld als jullie coins gaan halen?
Met pokemons rond de 400/500 cp houd ik niet lang stand.
Hopen dat ik ooit aan kan sluiten bij een paar hoge lvl gyms en dan zou ik het kunnen proberen.
Nu zal wel iemand vloeken.ben 2 keer gym kwijt en vulde hem sneller
AnimeAdicted
Inprincipe maakt het niet uit of je voor de teller in bezit hebt. Als je maar 1 of meerdere 8n gym hebt voor je collect.Kevintjeh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:21:
[...]
Ik neem genoegen met 1 gym...
Met pokemons rond de 400/500 cp houd ik niet lang stand.
Hopen dat ik ooit aan kan sluiten bij een paar hoge lvl gyms en dan zou ik het kunnen proberen.
AnimeAdicted
Ik ga zo ff de gym van de uni overnemen, dan heb ik er 4 en kan ik daarna gelijk claimen 
Of ik wacht tot ik thuis ben en neem daar de 2 gyms in de buurt ook over
Wel risico dat ik andere kwijtraak
Of ik wacht tot ik thuis ben en neem daar de 2 gyms in de buurt ook over
Wel risico dat ik andere kwijtraak
[ Voor 38% gewijzigd door Musta op 15-07-2016 21:31 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
werkt nog steeds niet.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:15:
[...]
Nu niet meer, maar heb toch zeker 28 uur zonder gezeten toen die plat lag.
maar heb echt geen zin om weer bij lvl 1 opnieuw te beginnen eigenlijk.
heb een lvl 4 google account maar ben toch gestopt.
nothing stops this train
Helaas nog geen fix voor de afstand indicatie ?? alles blijft hier op 3 staan.
Net een butterfree van 600 proberen te vangen... heeft me 20 gewone ballen, 40 greatballs en 20 razzberry gekost. na een belachelijk aantal keer ontsnappen vluchtte hij weg
Net een butterfree van 600 proberen te vangen... heeft me 20 gewone ballen, 40 greatballs en 20 razzberry gekost. na een belachelijk aantal keer ontsnappen vluchtte hij weg
ik voel me lekkaah !!!
Merk jij ook naarmate je hoger level word dat je minder pokemon tegen komt of?rolandos582 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:10:
[...]
Heb PTC en werkt allemaal prima hier. Bijna level 21
ik heb hier een park met 14 pokestops en ik ving hier echt aan de lopende band, maar sinds een paar lvls (ben nu lvl 17) kom ik steeds minder tegen en alleen maar ratatas en pidgeys.
of zegt de game eigenlijk van oke je bent hier tevaak geweest ga maar ergens andrs vangen

Bij zoveel pech had ik mijn telefoon op de straatstenen kapot gesmetenLyP0 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:33:

Zulke pokémon vangen heeft toch geen nut, kost je 50 pokeballs en als je straks level 25+ bent komt je toch steeds veel betere pokémons tegen.LyP0 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:33:
Als ik geëvolueerde pokémons tegen kom gooi ik niet meer dan 5 ballen. anders loop ik weg, je hebt er toch niks aan behalve 1 candy

Ja t is maar een spelletje helochpatje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:36:
[...]
Bij zoveel pech had ik mijn telefoon op de straatstenen kapot gesmeten![]()
ik voel me lekkaah !!!
Muahh niet echt, ik was ff in binnenstad Groningen vanmiddag bij de hotspots en het ging aan de lopende band tussen 3 lures in. Elke 10-15 seconden wel een pokemonAmbition88 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:34:
[...]
Merk jij ook naarmate je hoger level word dat je minder pokemon tegen komt of?
ik heb hier een park met 14 pokestops en ik ving hier echt aan de lopende band, maar sinds een paar lvls (ben nu lvl 17) kom ik steeds minder tegen en alleen maar ratatas en pidgeys.
of zegt de game eigenlijk van oke je bent hier tevaak geweest ga maar ergens andrs vangen
Ik merk wel diversiteit op verschillende locaties, maar de basis blijft hetzelfde

Hmm maybe was ik dan gewoon unlucky heherolandos582 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:40:
[...]
Muahh niet echt, ik was ff in binnenstad Groningen vanmiddag bij de hotspots en het ging aan de lopende band tussen 3 lures in. Elke 10-15 seconden wel een pokemon
Ik merk wel diversiteit op verschillende locaties, maar de basis blijft hetzelfde
Ik ben nu nieuw met Pokemon Go, maar om te evolueren heb ik tich *soort* candy nodig, hoe kom ik aan genoeg? Tig van dezelfde soort vangen? Of langs die stops gaan?
Inmiddels al level 20 en dat voelt als behoorlijk wat. Liep ik net langs een gym met verschillende pokemon tussen de 1500 en 1900! Heb het idee dat het lastig is om erbij te komen als je '' nu'' pas begint.
Het loopt compleet uit de hand
https://pokemappie.nl
https://pokemappie.nl
Burp
Mwah valt mee... Je kan met 6 Pokemon aanvallen en als je de laagste verslaat gaat het Gym level al omlaag. Als je dan de leader overhoud kan je die wel aan met 6 Pokemonoosterhofjf schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:48:
Inmiddels al level 20 en dat voelt als behoorlijk wat. Liep ik net langs een gym met verschillende pokemon tussen de 1500 en 1900! Heb het idee dat het lastig is om erbij te komen als je '' nu'' pas begint.
Laten we eerlijk zijn levels zijn belangrijk lvl 21 is leuk maar je hoeft maar1 keer lucky te zijn op lvl 17/18 met een 10km ei en het is ggwp
heb je ook gwn meteen een hele sterke 
heb op het moment 30 hitmonchan candy, hoop echt dat ik nog een keer een goeie uit zo een ei krijg met hoge CP dan kan ik hem boosten for life
heb op het moment 30 hitmonchan candy, hoop echt dat ik nog een keer een goeie uit zo een ei krijg met hoge CP dan kan ik hem boosten for life
[ Voor 44% gewijzigd door Ambition88 op 15-07-2016 21:52 ]
Ben ik het niet mee eens. Door het enorme levelverschil als je net een gym mag betreden heb je niet eens de kans om fatsoenlijk te leren vechten. One-shots zijn dan de orde van de dag.Brummetje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:50:
[...]
Mwah valt mee... Je kan met 6 Pokemon aanvallen en als je de laagste verslaat gaat het Gym level al omlaag. Als je dan de leader overhoud kan je die wel aan met 6 Pokemon
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Leef met je mee. Logeer in hotel hebben precies een spawnplek onder mijn bed,voor voorraad pidgey en weedles is mij rugzak leeg.LyP0 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:39:
[...]
Ja t is maar een spelletje hemaaruh heb geen pokeballs of greatballs meer en er zitten geen pokestops in de buurt. Net nu kom ik een vileplume tegen....
AnimeAdicted
PTC er weer uit..? Werd midden in de game eruit gekegeld en kan niet meer inloggen
Over een maandje ofzo zitten alle Gyms vol met level 10.000 pokemon's.Ambition88 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:51:
Laten we eerlijk zijn levels zijn belangrijk lvl 21 is leuk maar je hoeft maar1 keer lucky te zijn op lvl 17/18 met een 10km ei en het is ggwpheb je ook gwn meteen een hele sterke
10CP Pidgey with an attitude... Kopt mijn eerste bal weg, ontsnapt uit de tweede en vlucht snel weg. WTF? 10CP, niet 310!

welkom to the club, ik heb inmiddels al 5 uren niet in kunnen loggenx3rius schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:10:
PTC er weer uit..? Werd midden in de game eruit gekegeld en kan niet meer inloggen
nothing stops this train
Die heeft dus al genoeg ballenMx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:12:
10CP Pidgey with an attitude... Kopt mijn eerste bal weg, ontsnapt uit de tweede en vlucht snel weg. WTF? 10CP, niet 310!
Nah dat valt wel mee denk ik. Na meer dan een week is er bij mijn weten nog geen 2000CP. En de vooruitgang vertraagt.FitzChevalric. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:12:
[...]
Over een maandje ofzo zitten alle Gyms vol met level 10.000 pokemon's.
Same... Ondertussen toch wel spijt dat ik niet met n Gmail account ben begonnen.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:13:
[...]
welkom to the club, ik heb inmiddels al 5 uren niet in kunnen loggen
Misschien alsnog maar doen, ben toch nog 'maar' level 8 (en snap sowieso pas sinds een dag waar de bedoeling n beetje is)
Dan heb je nu totaal minder XP dan het kost om van level 21 naar 22 te gaan.m0ridin schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:15:
Misschien alsnog maar doen, ben toch nog 'maar' level 8 (en snap sowieso pas sinds een dag waar de bedoeling n beetje is)
ik ben lvl 15,5 vind het zonder om opnieuw te beginnenm0ridin schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:15:
[...]
Same... Ondertussen toch wel spijt dat ik niet met n Gmail account ben begonnen.
nothing stops this train
Ik reed vandaag wat rond, maar omdat de pokemon radar op 3 voetjes bleef hangen 3 rare pokemon niet kunnen vinden. Was pissed off dat ik 2 slechte vang dagen had, opeens kwam ik ergens waar ze 5 lures in een kring hadden aangezet.
Incense aangezet, nog nooit zoveel Pokemon gevangen in 45 minuten. 15 voltorbs en 16 magnemites en nog wat poliwags en andere pokemon. Mijn dag kon niet meer stuk lol
Mooiste is dat het mij maar 1 incense heeft gekost lol.
Incense aangezet, nog nooit zoveel Pokemon gevangen in 45 minuten. 15 voltorbs en 16 magnemites en nog wat poliwags en andere pokemon. Mijn dag kon niet meer stuk lol
Ow, dan heb ik een bijzonder erge... 7 pokebals op moeten gebruiken.....Mx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:12:
Overigens gaat mijn nice/great throw bijzonder slecht
Ik ben level 20 met een PTC account. Ik kan mij voorstellen dat het drukker is ivm het weekend, ik mag hopen dat ze dit snel oplossen.
Vergroot incense het effect van een lure dan? Kwamen die beesten niet aleen puur op die lures af?D2FValinor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:21:
Ik reed vandaag wat rond, maar omdat de pokemon radar op 3 voetjes bleef hangen 3 rare pokemon niet kunnen vinden. Was pissed off dat ik 2 slechte vang dagen had, opeens kwam ik ergens waar ze 5 lures in een kring hadden aangezet.![]()
Incense aangezet, nog nooit zoveel Pokemon gevangen in 45 minuten. 15 voltorbs en 16 magnemites en nog wat poliwags en andere pokemon. Mijn dag kon niet meer stuk lol![]()
Verwijderd
Wanneer je een pokenbal mist en er gelijk op klikt dan krijg je hem terug
Een tip voor degene die het niet weet.
Alles heeft gewoon 1x zijn eigen effect. Dus ipv steeds 5 komen er steeds 6.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:25:
Vergroot incense het effect van een lure dan? Kwamen die beesten niet aleen puur op die lures af?
Volgens mij was dat al afgedaan als hoaxVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:26:
Wanneer je een pokenbal mist en er gelijk op klikt dan krijg je hem terugEen tip voor degene die het niet weet.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Blijkbaar stacked het allemaal. ik bleef ook rondjes lopen dus ze bleven maar komen. Nog nooit meegemaaktCaptJackSparrow schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:25:
[...]
Vergroot incense het effect van een lure dan? Kwamen die beesten niet aleen puur op die lures af?
Na 7 dagen is de massa tussen de 13 en 20. De koplopers zitten rond de 30. Over 31 dagen zitten de koplopers echt wel op de 50 en begint het maxen. Dan zit de massa op de 30 tot 40Mx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:14:
[...]
Nah dat valt wel mee denk ik. Na meer dan een week is er bij mijn weten nog geen 2000CP. En de vooruitgang vertraagt.
Verwijderd
Me broer probeerde het net en het werkte gewoonShadowBumble schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:28:
[...]
Volgens mij was dat al afgedaan als hoax
Het lijkt alsof je ze pakt, alleen loopt je teller niet op. Zou ook grotendeels het nut van pokestops ongedaan maken.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:45:
[...]
Me broer probeerde het net en het werkte gewoon
Ik zit sinds vandaag op 20. Vanaf 20 zal het zeer traag gaan. 50.000 XP nodig om 1 level omhoog te gaanFitzChevalric. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:35:
[...]
Na 7 dagen is de massa tussen de 13 en 20. De koplopers zitten rond de 30. Over 31 dagen zitten de koplopers echt wel op de 50 en begint het maxen. Dan zit de massa op de 30 tot 40
Ik neem eerlijk gezegd niet meer de moeite om cp te verhogen. Heb heel wat pokemon nu van rond de 1000, genoeg om gyms in te nemen. Misschien wanneer ze wat functies toevoegen aan het spel, dat ik het nut ervan ga inzien.
[ Voor 20% gewijzigd door Valinor op 15-07-2016 22:57 ]
Maar Pikachu is geen Raichu geworden???
Ongelooflijk hoeveel mensen er momenteel langs de weg lopen (en fietsen) om dit spel te spelen.
Ik zelf dus ook. Een paar leuke wilde Pokemon erbij gekregen.
Ik zelf dus ook. Een paar leuke wilde Pokemon erbij gekregen.
Ik heb het al tig keer gedaan en het werkt niet. Je kan tikken wat je wilt, maar OF de bal blijft liggen, OF hij verdwijnt, maar het aantal geeft duidelijk aan dat je'm niet er bij hebt gekregen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:45:
[...]
Me broer probeerde het net en het werkte gewoon
Ik weet haast zeker dat je gelijk hebt, ja.Robehr schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:02:
Na een maand speelt 80% het niet meer verwacht ik.
[ Voor 21% gewijzigd door Liegebeest op 15-07-2016 23:04 ]
Liege, liege, liegebeest!
Ik durf er weinig over te zeggen: echt vergelijkingsmateriaal is er namelijk niet.Robehr schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:02:
Na een maand speelt 80% het niet meer verwacht ik.
Net uit centrum Arnhem terug gekomen, veel pokestops met lures daar, en bij jou in de buurt toch? Of allen werk of zo? Want zag je er een keer iets over zeggen.. (bij de kerk of zo toch?)
Ben richting eind level 11 nu, en heb nog mijn lucky egg, morgen maar eens gebruiken en zo veel mogelijk evolves doen.
[ Voor 7% gewijzigd door JamesB009 op 15-07-2016 23:11 ]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Inderdaad. Dat maakt dat het aan de ene kant gebalanceerd is, maar aan de andere kant ook dat niemand een gym meer dan een paar uur kan "houden"...Brummetje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:50:
[...]
Mwah valt mee... Je kan met 6 Pokemon aanvallen en als je de laagste verslaat gaat het Gym level al omlaag. Als je dan de leader overhoud kan je die wel aan met 6 Pokemon
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Hoe zijn jullie ervaringen met het vinden van bepaalde types pokemon op bepaalde plaatsen? Ik heb vandaag op mn vrije dag op verschillende plekken in mijn woonplaats (Maastricht) naar vuur, electriciteit, vecht en steen pokemon gezocht maar ik kan ze nergens vinden... Heel kort een magnemite bij de nearby pokemon gezien, maar vanwege de ''3 stapjes bug'' niet kunnen vinden.
Iemand tips? Heeft het zin om naar het industrieterrein aan de rand van de stad of het dagstrand aan de Maas te gaan? Ik lees dat mensen vuur pokemon op parkeerplaatsen langs de snelweg gevonden hebben bijvoorbeeld..
In de complete oude binnenstad, het nieuwere/zakelijke deel, de stadsparken, & gebieden langs de Maas niet verder gekomen dan gras/poison/water/normal/flying/psychic/ghost('s nachts). 1 verdwaalde Diglet gevonden op een grasveldje, verder niks
Iemand tips? Heeft het zin om naar het industrieterrein aan de rand van de stad of het dagstrand aan de Maas te gaan? Ik lees dat mensen vuur pokemon op parkeerplaatsen langs de snelweg gevonden hebben bijvoorbeeld..
In de complete oude binnenstad, het nieuwere/zakelijke deel, de stadsparken, & gebieden langs de Maas niet verder gekomen dan gras/poison/water/normal/flying/psychic/ghost('s nachts). 1 verdwaalde Diglet gevonden op een grasveldje, verder niks

Ik heb in Tilburg wel hetzelfde probleem, in de binnenstad kom ik vooral Pidgey en Rattata tegen met soms een uitzondering. Als ik dan bij de haven ben dan merk ik wel duidelijk dat er veel meer water Pokémon zijn.
Maar in een woonwijk heb ik vooral het idee dat ik minder vang (wel ook vooral Pidgey en Rattata), omdat er in de binnenstad zoveel points zijn.
Maar in een woonwijk heb ik vooral het idee dat ik minder vang (wel ook vooral Pidgey en Rattata), omdat er in de binnenstad zoveel points zijn.
Verwijderd
Tilburg!!!TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:22:
Ik heb in Tilburg wel hetzelfde probleem, in de binnenstad kom ik vooral Pidgey en Rattata tegen met soms een uitzondering. Als ik dan bij de haven ben dan merk ik wel duidelijk dat er veel meer water Pokémon zijn.
Benieuwd wat hier allemaal te vangen is, op men nearby lijst staat wel een Magmar
Beetje jammer. Level 8 nog maar, tot nu toe alleen maar crap gevangen, kom ik ineens een blastoise tegen, gaat de server net op dat moment kutten, bal blijft liggen en spel freezed, nog een paar keer opnieuw geprobeerd met no luck. Daar gaat je rare dan. Haalt wel de fun uit het spel zo.
hier vandaag meerdere eieren uitgebroed, gewoon 3 x een sandscrew, met de 3e gelukkig wel genoeg candy om hem te evolven, dus eigenlijk 15km gelopen voor een sandslash
ook nog een geodude uitgebroed trouwens
wel leuk aangezien ik in mijn omgeving water/grass land heb, en geen droog/zand land
Njah, aan de andere kant... Als het spel officieel nog maar in een beperkt deel vd wereld uit is maar de hele wereld het al speelt via een workaround vind ik het ook weer lastig de schuld bij de makers leggen.Ransom_nl schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:27:
Beetje jammer. Level 8 nog maar, tot nu toe alleen maar crap gevangen, kom ik ineens een blastoise tegen, gaat de server net op dat moment kutten, bal blijft liggen en spel freezed, nog een paar keer opnieuw geprobeerd met no luck. Daar gaat je rare dan. Haalt wel de fun uit het spel zo.
Irritant natuurlijk dat het nog niet altijd even soepel werkt, maar ja. Gevolg van het feit dat veel meer mensen dan de bedoeling het installeren en gebruiken.
Lol, dat relativeert weer.TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:17:
[...]
Dan heb je nu totaal minder XP dan het kost om van level 21 naar 22 te gaan.
Ondertussen toch maar begonnen met n google account. Even de hond uitlaten en weer level 3
Probably bs.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:49:
Waarschijnlijk al gepost maar toch:
[video]
https://www.reddit.com/r/.../?st=iqo9zize&sh=66e8bdd1

Dit topic is gesloten.
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.