[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
TheAncientDovah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:53:
[...]

Even een vraagje betreft die dynamo...
Een dynamo produceert wisselspanning, kan mijn telefoon dat hebben?
Ik heb namelijk een los dynamokabeltje aan mijn fiets hangen omdat mijn lamp ooit kapot was, maar heb nu eentje met batterij ter vervanging.
Nee, gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Jestar076 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:50:
Iemand goede powerbank gezien?
Mij graag quoten ivm melding
Zolang je maar niet die van de hema pakt zijn ze allemaal wel ok. Vooral die van Xiaomi zijn top.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 11:25
Meer mensen problemen met inloggen via PTC? Ik krijg nu telkens de melding dat mijn wachtwoord niet klopt (terwijl ie dit gewoon onthouden heeft, heb het niet opnieuw ingevuld)... ook via de website inloggen gaat niet. Heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd en aangemaakt, maar ook met het nieuwe wachtwoord werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

x3rius schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:54:
Meer mensen problemen met inloggen via PTC? Ik krijg nu telkens de melding dat mijn wachtwoord niet klopt (terwijl ie dit gewoon onthouden heeft, heb het niet opnieuw ingevuld)... ook via de website inloggen gaat niet. Heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd en aangemaakt, maar ook met het nieuwe wachtwoord werkt het niet.
Elke dag rond 17:00 draait alles in de soep, kan je beter even een half uur niets doen ;).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

een van deze en je zit golden (voor een mooie prijs ook)
https://tweakers.net/product/417723/xiaomi-powerbank/

maar net hoeveel je wil uitgeven ook, maar de 10k mAh zijn meer dan prima en goed voor een charge of 3-5

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crucialxnick
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-08 21:06
Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:53:
[...]

Nee klopt ik ga eerst uitrekenen of ik die 30 minuten wel vol kan maken. Heb nu 84 pokémon in totaal, kan flink wat pidgeys en weedles evolueren in ieder geval.
Ik hoor dat ~60 per Lucky egg wel de max. is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crucialxnick
Mx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:54:
[...]

Prop tip: AR uitzetten (schuifje zit rechts bovenin als je een bal naar een pokémon wil gooien). Dan kan je in elke positie, zelfs op de kop als je dat wil, perfect je ballen gooien. Werkt echt stukken beter dan met AR.

AR is heel leuk voor de photo op, maar je kan echt 10x beter Pokémon vangen met AR uit. :D
Staat inderdaad uit, maar al fietsend zijdelings ballen gooien is een skill die ik helaas niet rijk ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:53:
[...]

Nee klopt ik ga eerst uitrekenen of ik die 30 minuten wel vol kan maken. Heb nu 84 pokémon in totaal, kan flink wat pidgeys en weedles evolueren in ieder geval.
Laat je horen wat je totaal is geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
[...]

Ik heb namelijk een los dynamokabeltje aan mijn fiets hangen omdat mijn lamp ooit kapot was, maar heb nu eentje met batterij ter vervanging.
Ik zou het niet weten helaas. Was meer een grap van mij kant, zou niet weten of het realistisch is. Vast wel te doen door iemand die handig is.
Misschien door een powerbank of accu tussen de dynamo en smartphone te gooien.

[ Voor 7% gewijzigd door Valinor op 15-07-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
FitzChevalric. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:59:
[...]

Laat je horen wat je totaal is geworden?
Ik moet eerst nog level 9 worden. Zal vanavond wel weer ff op de fiets :+

Zijn weedles, spearow en caterpie ook allebei net als pidgeys dat je 12 candy nodig hebt en 3 voor een tranfer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Grootste probleem met de 30 minutes, zijn de 1st time catches door evolutie. Geeft heerlijke xp, alleen lastig uit te vogelen hoeveel tijd dat kost.

Gok zelf ook dat 50-60 wel de max is, vooral met de snelheid van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:56
Net even een rondje gelopen door het centrum om weer wat ballen te vinden :P Nog een paar Pokemon gevangen ook maar niet heel veel spannends.. Wel nog een Magmar en Grimer uit een ei getrokken maar niet mega veel CP helaas..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Xanaroth schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:00:
Grootste probleem met de 30 minutes, zijn de 1st time catches door evolutie. Geeft heerlijke xp, alleen lastig uit te vogelen hoeveel tijd dat kost.

Gok zelf ook dat 50-60 wel de max is, vooral met de snelheid van het spel.
Vergeet de stabiliteit van het spel ook niet...werkt niet altijd mee

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:00:
[...]

Ik moet eerst nog level 9 worden. Zal vanavond wel weer ff op de fiets :+

Zijn weedles, spearow en caterpie ook allebei net als pidgeys dat je 12 candy nodig hebt en 3 voor een tranfer?
Spearow > Fearow is 50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:19
http://www.dx.com/nl/p/xi...white-432996#.V4j7C_mLQuU

Heb zelf deze, prima ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Kreeg mailtje terug na aanvraag Pokéstop:

Trainer,

Thanks for your interest in adding PokéStops and Gyms to Pokémon GO. While we’re not currently accepting new submissions, we’ll keep your city in mind in the future.

- NianticOps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Hmm, jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik heb de 16.000 mAh van Xiaomi, die doet het ook prima. Telefoon van mij en mijn neef er aan en de Iphone van mijn neef laadde zelfs op. Daarnaast hield die het ook nog eens heel lang vol. (Niet eens leeg gepompt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:01

jdh009

FP ProMod
FitzChevalric. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:04:
Kreeg mailtje terug na aanvraag Pokéstop:

Trainer,

Thanks for your interest in adding PokéStops and Gyms to Pokémon GO. While we’re not currently accepting new submissions, we’ll keep your city in mind in the future.

- NianticOps
Waarom zetten ze dat dan niet gewoon op de pagina erbij?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAncientDovah
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-08 20:02

TheAncientDovah

Meester in de kunsten van...

Nu ik erover nadenk is het een heel dom idee, tenzij ik de stroom omzet naar gelijkspanning.
Anders laadt hij het eene moment mijn accu op en het andere moment zuipt hij hem leeg 8)7 |:(

Moet zometeen naar hornbach om te werken, vraag mij collega's daar wel effe of we ook gelijkrichters verkopen, dan kan ik aan de slag :P

[ Voor 17% gewijzigd door TheAncientDovah op 15-07-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
TheAncientDovah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:08:
[...]

Nu ik erover nadenk is het een heel dom idee, tenzij ik de stroom omzet naar gelijkspanning.
Anders laadt hij het eene moment mijn accu op en het andere moment zuipt hij hem leeg 8)7 |:(

Moet zometeen naar hornbach om te werken, vraag mij collega's daar wel effe of we ook gelijkrichters verkopen, dan kan ik aan de slag :P
Ehm, nee, dynamo spanning varieert met je snelheid. Dus het ene moment voed je te weinig, de andere keer brand je alles door omdat er 12+ volt op je USB poort komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:48

mvds

Totally awesome!

Weet je dan zeker dat je geen nepper krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
mvds schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:18:
[...]

DX levert wel gewoon echte hoor, prijs is ook niet idioot laag ofzo. Maar dit is denk ik niet de juiste plek om over powerbanks te discussieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
[...]

Deal extreme is wel betrouwbaar hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAncientDovah

TheAncientDovah

mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:16:
[...]

Ehm, nee, dynamo spanning varieert met je snelheid. Dus het ene moment voed je te weinig, de andere keer brand je alles door omdat er 12+ volt op je USB poort komt te staan.
Kan ik dat niet ook op de een of andere manier begrenzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
TheAncientDovah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:20:
[...]

Zal allemaal zeker wel kunnen, maar houd het maar gewoon bij een powerbank als je er geen verstand van hebt, wel zo gezond voor je telefoon. Weet ook niet of je telefoon er gelukkig van wordt als hij elke 10 seconden wisselt tussen wel en niet laden omdat je te langzaam fietst bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:19
[...]
Nope, en anders krijg je gewoon refund. Staat ook in de regels, genoeg gekocht en ook word er niet moeilijk gedaan over refunds.

/ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Heeft iemand al contact gehad met de ANVR, of campings en hotels zonder pokestops en gyms nu al gratis om te boeken of te annuleren zijn ?? :P

oke, en nu ontopic: Ik ben zelf Windows Phone gebruiker, en ik zou Pokemon wel willen proberen, maar dan moet ik geloof ik nog heel lang wachten. Ik zit nu te kijken naar een goedkope Android voor er bij. Als enige systeemeis zie ik minimaal Android 4.4. Nou las ik hier ook in dit topic dat het geheugen belangrijk was. 2 gb loopt het lekkerst... Maar in de <100 euro prijsklasse, zie ik alleen telefoons met max 1 gb.

Is Pokemon Go nog speelbaar op zo'n toestel ? of zeggen jullie zet het maar uit je hoofd ? (Ik begrijp dat de gemiddelde tweaker een flagship phone heeft... Maar die 11-12-jarigen lopen toch ook niet met een Iphone 6 of S7 rond ??)

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Oekiejoekie schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:24:

Maar die 11-12-jarigen lopen toch ook niet met een Iphone 6 of S7 rond ??)
Nee, die gebruiken hun oude telefoons van hun ouders van 2 generaties terug ;).

Al zou het me niet verbazen als er een paar zijn die met nieuwe rondlopen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Heeft iemand al contact gehad met de ANVR, of campings en hotels zonder pokestops en gyms nu al gratis om te boeken of te annuleren zijn ?? :P

oke, en nu ontopic: Ik ben zelf Windows Phone gebruiker, en ik zou Pokemon wel willen proberen, maar dan moet ik geloof ik nog heel lang wachten. Ik zit nu te kijken naar een goedkope Android voor er bij. Als enige systeemeis zie ik minimaal Android 4.4. Nou las ik hier ook in dit topic dat het geheugen belangrijk was. 2 gb loopt het lekkerst... Maar in de <100 euro prijsklasse, zie ik alleen telefoons met max 1 gb.

Is Pokemon Go nog speelbaar op zo'n toestel ? of zeggen jullie zet het maar uit je hoofd ? (Ik begrijp dat de gemiddelde tweaker een flagship phone heeft... Maar die 11-12-jarigen lopen toch ook niet met een Iphone 6 of S7 rond ??)
Tweede handsje geen optie voor je? Dan zijn er wel onder de 100 euro te vinden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik spele het zelf op een LG G2, prima te spelen.
https://tweakers.net/product/340465/lg-g2/aanbod/

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Ook met 1GB werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Jawel hoor. Doe ik ook. Alleen moet je niet proberen te wisselen van app want dan zal PoGo meestal weer opnieuw moeten starten.

Nog een leuke tip. Als je deze fietshouder koopt kun je de siliconen zekering ook los gebruiken om een powerbank achter je foon te bevestigen voor een handzaam pakketje. Zie foto's bij reviews daar.

Deze werkt daar ook voor. Deze gaat over het midden van boven- en onderkant en die eerste laat het midden vrij. Hangt van de plaatsing van de USB aansluiting af welke beter zal bevallen.

De foto's daar bij die tweede voor de manier om hem als fietshouder te gebruiken kloppen volgens mij alleen niet. Je moet hem rond je stuur vouwen en de lange lus door de sleuf steken en dan de uiteinden om je foon. Dan zit je foon niet koud op het harde stuur en rammelt ie niet aan stukken maar zit er een laag siliconenrubber tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er met je pokemon als die in een gym die je bezet verslagen wordt door een ander team? Krijg je die terug om te reviven of ben je die dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:27:
[...]

Tweede handsje geen optie voor je? Dan zijn er wel onder de 100 euro te vinden hoor.
Omdat ik begreep dat het nogal een batterijslurper is, ging m'n voorkeur uit naar een budget-android. Bij tweedehands is de batterijduur vaak wel een bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz

Genoeg 2e hands voor onder de 100 die het wel aan zouden kunnen, hier zo een aantal:

V&A aangeboden: LG Nexus 4 16GB Zwart
V&A aangeboden: Sony Xperia Z1 Zwart
V&A aangeboden: LG G2 16GB Zwart met kapot glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 22:11

Galaxy S5 mini doet het prima (maatje van me)
Zelf heb ik een Galaxy Note 2 en werkt uitstekend, flink oud toestel en is 2e hands voor een zeer schappelijk prijsje te koop.

Edit: keek even op tweakers en zag bijvoorbeeld een Note2 voor 120 euro te koop staan, prima telefoons (wel tikkeltje groot :P )

[ Voor 17% gewijzigd door Junia op 15-07-2016 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:56
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:30:
Wat gebeurt er met je pokemon als die in een gym die je bezet verslagen wordt door een ander team? Krijg je die terug om te reviven of ben je die dan kwijt?
Krijg je weer terug.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAncientDovah

TheAncientDovah

mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:23:
[...]

Zal allemaal zeker wel kunnen, maar houd het maar gewoon bij een powerbank als je er geen verstand van hebt, wel zo gezond voor je telefoon. Weet ook niet of je telefoon er gelukkig van wordt als hij elke 10 seconden wisselt tussen wel en niet laden omdat je te langzaam fietst bijvoorbeeld.
Ik denk dat dit met een weerstand zou moeten lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 11:25
Ben bang dat we als PTC-users weer mogen wachten :p
https://club.pokemon.com/ geeft nu gewoon een 'Page Not Found', inloggen geeft een foutief-wachtwoord-melding.. gaat weer goed daar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

TheAncientDovah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:20:
[...]

Makkelijk zat, maak een spanningsregelaar die altijd 5V eruit gooit op max 2A :P
MOSFET of wat flinke caps om spanning vast te houden als je stilstaat. Genoeg mogelijkheden, ik heb er alleen iets te weinig kennis van.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Laatst online: 06-06 18:07
Net lucky egg gedaan. Van lvl15 naar 17,5. Achteraf had er nog meer ingezeten, kwam tot 40 evolves en had nog minuutje of 5 over.

Zaten wel aardig wat first time pokemon bij wat de xp goed omhoog gooide, en iets meer tijd kostte - minstens 50-60 pokemon klaar hebben staan is zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
jdh009 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:06:
[...]

Waarom zetten ze dat dan niet gewoon op de pagina erbij?
Niantic staat niet echt bekend om slagvaardigheid. Het zou zo een onderdeel van EA kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 20-09 09:09

Leg een beetje bij voor een Wileyfox Swift. Wellicht doet een Moto E 2015 het ook nog :) en anders is tweedehands niet gek. De Nexus 5 is nog altijd een topper, alleen de accu is een beetje brak...
Het is een 3D game, dat vereist nou eenmaal een beetje power ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
TheAncientDovah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:31:
[...]

Ik denk dat dit met een weerstand zou moeten lukken
Ik denk het niet, maargoed het is jouw feestje en jouw telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:59

krietjur

Where am I?

Vandaag vanuit m'n werk even langs een pokestop gereden die redelijk dicht bij huis zit, kom er met de auto vlak langs. Ik was kennelijk niet de enige, kinderen die langs de kant aan het spelen waren begonnen de richting aan te geven waar ik moest zijn (rustige doodlopende straat dus er komt normaal bijna niemand, "vreemde" auto's vallen dus snel op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Oekiejoekie schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:30:
[...]

Omdat ik begreep dat het nogal een batterijslurper is, ging m'n voorkeur uit naar een budget-android. Bij tweedehands is de batterijduur vaak wel een bottleneck.
Mijn nexus 4 doet het prima met Pokemon Go, zolang ik hem aan de powerbank houdt. Accu vond ik nu al om te huilen, maar toch houdt hij het wel tijdje vol op volle accu, en met de 10k powerbank van xiaomi kan ik volgens mij een hele dag door. Had ongeveer 1/4e ervan verbruikt in een paar uur tijd (denk zo'n 5 uur zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
[...]

Haal je voor een tientje toch een nieuwe accu van Ebay (wel een originele dan) ;) maar aan een powerbank ontkom je toch niet echt als je na werk gelijk door wil. Wellicht heb je juist meer aan een flagship met een grote accu en fast charge (zoals de S7 Edge, hahaha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:09
Hebben jullie nu ook dat als je een pokemon vangt dat er geen locatie bij staat?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
krietjur schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:45:
Vandaag vanuit m'n werk even langs een pokestop gereden die redelijk dicht bij huis zit, kom er met de auto vlak langs. Ik was kennelijk niet de enige, kinderen die langs de kant aan het spelen waren begonnen de richting aan te geven waar ik moest zijn (rustige doodlopende straat dus er komt normaal bijna niemand, "vreemde" auto's vallen dus snel op :+
Eerst die ophef over mogelijke kinderlokkers... Maar nu worden er ook al volwassenen gelokt ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Hoeveel candy krijg je als je een Ratata transfered? of krijg je voor elke pokémon maar 3 candy?

Dit heb ik nu aan pokémon en candy trouwens:

14 Pidgey (42 candy)

14 weedle (45 candy)

18 Ratata (54 candy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crucialxnick
Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:50:
Hoeveel candy krijg je als je een Ratata transfered? of krijg je voor elke pokémon maar 3 candy?

Dit heb ik nu aan pokémon en candy trouwens:

14 Pidgey (42 candy)

14 weedle (45 candy)

18 Ratata (54 candy)
Vangen - 3 candy
Transfer - 1 candy
Egg hatch - random amount (lekker veel meestal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Vangen is 3 candy, transfer is 1, ei is random.

Edit: en evolve krijg je ook 1 candy terug.

[ Voor 33% gewijzigd door mark-k op 15-07-2016 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Rattata kost 25, dus dat heeft geen nut. Weedle en Pidgey kosten 12, dus reken die ook maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:50:
Iedere transfer levert 1 extra candy op. Dus als je je 13 zwakste pidgey weg doet heb je 54 pidgey candy. Als je nog even door spaart naar 62 candy kan je gelijk naar de volgende evolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Musta schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:50:
Hebben jullie nu ook dat als je een pokemon vangt dat er geen locatie bij staat?
Ik heb het idee dat heel dat locatie-ding vandaag al naar de klote is. Eerst zagen we geen Pokémon en nu staan bij mij overal 3 pootjes bij, dus het zoeken is bijna geen doen. Geen idee of ik de juiste kant op ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20
Musta schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:50:
Ja, en radar geeft altijd 3 voetjes....

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Richh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:52:
Iedere transfer levert 1 extra candy op. Dus als je je 13 zwakste pidgey weg doet heb je 54 pidgey candy. Als je nog even door spaart naar 62 candy kan je gelijk naar de volgende evolutie.
Maar als je XP wil, dan wil je die volgende evolutie helemaal niet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:09
TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:53:
[...]

Ik heb het idee dat heel dat locatie-ding vandaag al naar de klote is. Eerst zagen we geen Pokémon en nu staan bij mij overal 3 pootjes bij, dus het zoeken is bijna geen doen. Geen idee of ik de juiste kant op ga.
Yup heb dat met de radar ook. Dacht dat t een andere bug was, maar waarschijnlijk hebben ze met elkaarte maken dan

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
Ik heb zelf erg vaak de melding "GPS signal not found" anderen die hier ook zo vaak last van hebben? :|

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
Ik heb nu al 3 keer een ei gekregen, maar totaal geen idee waar ze zijn. Dit nu net dus nog niet genoeg gelopen.

Daarnaast mijn vrouw met een iPhone die de hele tijd zeurt dat ze ook pokemon wil spelen, maar het teveel moeite vind. Als het een paar dagen is, valt het wel mee. Maar toch. Snap het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
jimz93 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:58:
Ik heb zelf erg vaak de melding "GPS signal not found" anderen die hier ook zo vaak last van hebben? :|
Indoor wel eens en heel soms buiten. Maar nooit echt lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Arunia schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 18:03:
Ik heb nu al 3 keer een ei gekregen, maar totaal geen idee waar ze zijn. Dit nu net dus nog niet genoeg gelopen.

Daarnaast mijn vrouw met een iPhone die de hele tijd zeurt dat ze ook pokemon wil spelen, maar het teveel moeite vind. Als het een paar dagen is, valt het wel mee. Maar toch. Snap het wel.
Bal in t midden onderaan je scherm, dan links pokemon, dan rechtsboven Eggs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Het viel me net op dat sommige pokemon met dezelfde naam en blauwe achtergrond hebben sommige niet .

Wat betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyknockerNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:33
Gravediggerxx schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 18:14:
Het viel me net op dat sommige pokemon met dezelfde naam en blauwe achtergrond hebben sommige niet .

Wat betekent dit?
Dat zijn recently caught Pokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Ben er nog niet uit hoe die gyms werken, mogelijk niet geholpen door lag. Alle gyms die ik tot nu toe gezien heb, zijn zwaar hoger dan mijn pokemons; ik wordt ge-one-shot, zo ongeveer. Ik ben bekend met de dodge techniek, maar enige relatie tussen wat ik doe (swipe) vs wat mijn pokemon doet (doodgaan) lijkt er niet te zijn :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
[...]

Ik zou gaan voor Xiaomi. Bekend voor lange batterijduur en relatief goedkoop.
Probleem is alleen dat het uit China komt, denk ik, en je dus enige tijd moet wachten op levering. Maar kwaliteit is het wel.
Er zijn ook GoT threads voor die devices.

Want check deze filters die ik heb ingesteld: http://www.gsmarena.com/s...ax=5&nBatCapacityMin=4000
Klik dan op 'Show x results' en je ziet Xiaomi in de lijst als eerste. (Is gesorteerd op populariteit)

Of speel zelf wat met de filters. Is een handige tool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Weet iemand of je bij elke evolve +1 candy krijgt, of dat je bij moeilijkere evoluties (zoals 100 candy voor Charmeleon > Charizard) meer candy krijgt dan 1 voor het evolueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Laatst online: 19-09 17:12
ik kreeg bij zowel pidgey en pidgeotto 1 candy bij transfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Ben niet echt een fanatieke speler maar vindt het wel grappig in te doen. Vond net een hypno. Nog nooit gezien. Is dat een beetje een minder gangbare of iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Laatst online: 02-09 10:19
Laatste 30 minuten niks meer kunnen vangen/geen items meer van pokestops, lijkt wel of ik een random softban heb gekregen terwijl GPS geen rare dingen heeft gedaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Asgaro schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 18:33:
[...]

Ik zou gaan voor Xiaomi. Bekend voor lange batterijduur en relatief goedkoop.
Probleem is alleen dat het uit China komt, denk ik, en je dus enige tijd moet wachten op levering. Maar kwalitieit is het wel.
Er zijn ook GoT threads voor die devices.

Want check deze filters die ik heb ingesteld: http://www.gsmarena.com/s...ax=5&nBatCapacityMin=4000
Klik dan op 'Show x results' en je ziet Xiaomi in de lijst als eerste. (Is gesorteerd op populariteit)

Of speel zelf wat met de filters. Is een handige tool :)
Ik moet zeggen dat ik zelf nu dubbel zo blij ben met het snel kunnen unlocken van mijn toestel (een Nexus 6P) middels vingerafdrukscan. Voor een goed Pokemon GO-toestel zou dat ook een criterium kunnen zijn.

De 6P is wat aan de prijs maar de misschien dat een van de laatste 2 Oneplus-toestellen een interessante keuze is. Of de Nexus 5X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
beantherio schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 18:38:
[...]

Ik moet zeggen dat ik zelf nu dubbel zo blij ben met het snel kunnen unlocken van mijn toestel (een Nexus 6P) middels vingerafdrukscan. Voor een goed Pokemon GO-toestel zou dat ook een criterium kunnen zijn.

De 6P is wat aan de prijs maar de misschien dat een van de laatste 2 Oneplus-toestellen een interessante keuze is. Of de Nexus 5X.
Zodra je je telefoon lockt stopt Go ook met "werken", dus dat boeit geen ene zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Ik zit me een beetje te orienteren betreft welke kleur ik ga kiezen.

Nu ben ik niet zo in het kiezen, maar uiteindelijk moet het een keer gebeuren omdat ik ook al lvl9 is het wel belangrijk om ene kleur te kiezen heb ik gehoord rondom mij heen.

Aan jullie de vraag welke kleur hebben jullie gekozen en wat is de reden daar achter. Denk daarbij aan vrienden die er in zitten- betere pokemon noem maar op. Want met meerdere aanvallen op een gym en er zoveel pokemon zetten die gym is voor mij niet echt een reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Gewoon kiezen wat je vrienden ook hebben, verder boeit het niks. Gyms wisselen uiteindelijk toch wel weer, dat is het hele doel van de gyms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik zou hetzelfde team kiezen als je vrienden.

Hier in het dorp is bijna iedereen blauw (als ik naar de gyms kijk), sommige zijn rood en maar een enkeling is geel. Helaas hoor ik bij die laatste, maar als het om gyms gaat vind ik dat niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Volgens mij maakt zelfs dat uiteindelijk niet uit. Alleen het doel is anders bij anders gekleurde gyms, maar het is in de praktijk niet alsof je opeens veel meer kan in een eigen gym. (theoretisch is het iets complexer, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Laatst online: 19-09 17:12
eigen gyms zijn natuurlijk wel handig (exp/golden coins ed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Weet iemand hoe je Pokemon kunt healen nadat ze bij een gym zijn OHKO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
maar qua pokemon zie je ook niet betere of andere pokemon qua kleur. Want dat kan ik nergens uithalen.
Puur dat je met vrienden het kan blijven houden.,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Laatst online: 05-06 19:49
Hier helaas laatste uur al niks meer aan pokemon die tevoorschijn komen, ook al meerdere restarts gedaan. Lijkt dat de servers het erg zwaar hebben nu, daarvoor nog wat leuke vangsten gehad. Gelukkig draaien de pokestops hier nog prima.

Benieuwd wanneer het officieel uitkomt, en of er dan wat problemen minder worden. Ach ik heb wel lekker gelopen zullen we maar denken, maar af en toe een bal gooien is toch ook wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Simyager schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:07:
Weet iemand hoe je Pokemon kunt healen nadat ze bij een gym zijn OHKO?
Revive eerst dan potion. Of als ze met 1 hp of beschadigd terugkomen potions alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Kevintjeh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:07:
Hiervoor kun je prima in team geel zitten vind ik, blauw is zo oververtegenwoordigd dat je een hoop moeite moet doen om bij in de gym te komen, ik vind overnemen sneller gaan dan trainen. Dus allemaal team rood en blauw, dan kan ik met team geel lekker alles overnemen als ik wil claimen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Kevintjeh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:07:
Ja, maar voor die coins moet je dus wel in een gym zijn waar je een pokemon kan parkeren. In de praktijk is me dat nog niet gelukt. Wellicht als ik verder in de endgame zit... maar dan kan ik ook andere gyms te pakken nemen.

Op een lager level zijn alle gyms in de praktijk nutteloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Gebruiker de mensen die GPS problemen hebben (Pokémon hebben allemaal 3 pootjes afstand, punten laten soms niet enz enz) de nieuwe of oude versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:17:
Gebruiker de mensen die GPS problemen hebben (Pokémon hebben allemaal 3 pootjes afstand, punten laten soms niet enz enz) de nieuwe of oude versie?
ik de oude android versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ik de nieuwe, dus onafhankelijk van versie. Ik heb wel t idee dat ik meer bugs heb met de nieuwe dan met de oude, maar ik heb wel ook meer shit gedaan op de nieuwe (gym battles enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hoe kun je dan je poke trainen, behalve de gyms dan? Ze worden namelijk OHKO. Hoe kun je trouwens een haunter laten evolueren in Gengar? Moet je die transfereren? Met die Lucky eggs, moet ik dan terwijl ik loop al die pokemons laten evolueren met die stardust net voordatdat uitkomt of terwijl ik aan het lopen ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Laatst online: 02-09 10:44
Simyager schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:24:
Hoe kun je dan je poke trainen, behalve de gyms dan? Ze worden namelijk OHKO. Hoe kun je trouwens een haunter laten evolueren in Gengar? Moet je die transfereren? Met die Lucky eggs, moet ik dan terwijl ik loop al die pokemons laten evolueren met die stardust net voordatdat uitkomt of terwijl ik aan het lopen ben?
In de eerste post staan een aantal links met tips.
Daar kun je hoop antwoorden uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ongeveer ruim 2 uur gelopen met kleine stukjes tussendoor gefietst, maar iets van 3km gelopen volgens GO. Ruim minder dan daadwerkelijk. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldopwn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 11:59
Deze spreadsheet https://docs.google.com/s...e9XEbqNA/edit?usp=sharing berekent voor je hoeveel evolves je uit je candy's en pokemon's kan halen. Je moet alleen rij C en E aanpassen. Rij E geeft met rood aan dat je niet genoeg pokemon's hebt en met groen genoeg. Ook geeft het aan hoeveel XP je er uit haalt.

Denk dat dit wel handig is voor sommige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Ik heb eens even wat rekenwerk gedaan en ik kom tot de conclusie dat je 14 evolves kan halen uit 39 Pidgey/Weedle/Caterpie.

39 Pidgey = 14 evolutions:

39x3 candy voor het vangen = 117 candy
25x1 candy voor transfers = 142 candy (117 + 25)
Evolve 12 Pidgey = 10 candy (142 - 132)
Transfer 12 Pidgeotto = 22 candy (10 + 12)
Evolve 1 Pidgey = 11 candy (22 - 11)
Transfer 1 Pidgeotto = 12 candy
Evolve 1 Pidgey = 1 candy (12 - 11)

Dan heb je 14 evolutions gedaan en je houd 1 candy + 1 Pidgeotto over (of 2 candy als je Pidgeotto transfered).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:32:
Vandaag ongeveer ruim 2 uur gelopen met kleine stukjes tussendoor gefietst, maar iets van 3km gelopen volgens GO. Ruim minder dan daadwerkelijk. Meer mensen hier last van?
Als je scherm uit staat registreert hij niet, dus zet je screen off time op het hoogste om dat te voorkomen. Verder registreert hij bij mij ook maar de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:41:
[...]

Als je scherm uit staat registreert hij niet, dus zet je screen off time op het hoogste om dat te voorkomen. Verder registreert hij bij mij ook maar de helft.
Scherm stond aan, maar ben dus niet de enige. Hoop dat dat snel verholpen wordt, want 10km is niet niks als de helft maar meetelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:08
Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:36:
Ik heb eens even wat rekenwerk gedaan en ik kom tot de conclusie dat je 14 evolves kan halen uit 39 Pidgey/Weedle/Caterpie.

39 Pidgey = 14 evolutions:

39x3 candy voor het vangen = 117 candy
25x1 candy voor transfers = 142 candy (117 + 25)
Evolve 12 Pidgey = 10 candy (142 - 132)
Transfer 12 Pidgeotto = 22 candy (10 + 12)
Evolve 1 Pidgey = 11 candy (22 - 11)
Transfer 1 Pidgeotto = 12 candy
Evolve 1 Pidgey = 1 candy (12 - 11)

Dan heb je 14 evolutions gedaan en je houd 1 candy + 1 Pidgeotto over (of 2 candy als je Pidgeotto transfered).
Dit zijn idd de goedkoopste pokemon Pidgey/Weedle/Caterpie om te evo..

Alles gewoon bewaren en daarna lucky egg aan zetten >:) gaat de XP als een raket 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j00han
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 07:51
(jarig!)
mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:41:
[...]

Als je in ontwikelaarsoptie's "always on" aanzet en en powebank gebruikt blijft je telefoon gewoon open staan.
Met een korte screen off time dimt wel de backlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Let er wel op dat ie niet te warm wordt dan, kan nogal slecht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:04
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:32:
Constant. Het is net alsof Pokémon Go ongeveer de helft van m'n kilometers negeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02
:o Zwom er gewoon een Seaking in mijn woonkamer. Op 8 hoog. Hoe hij er kwam weet ik niet maar met 2 Razz en 3 Great Balls heb ik hem! Wat nou 101 Magikarps vangen! _o-

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1 ... 78 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.