'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik neem aan dat je vooral heel veel Pidgeys en Weedles hebt. Uitrekenen hoeveel je daarvan kunt evolven (rekening houdend met het feit dat een evolutie eigenlijk maar 11 kost ipv 12, want bij een evolutie krijg je één snoepje terug). Transfer een aantal van de laagste totdat je er nog maar een of twee meer hebt dan je er kunt evolven. Activeer dan een Lucky Egg en ga ze allemaal evoluëren voor 1000XP per evolutie. Hoppa, 20k XP erbij en, afhankelijk van je level en je aantal XP, één, twee of zelfs drie trainer levels erbij.Rev! schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:40:
Moet je al die dubbele pokomons nou transferren naar je Prof voor extra Candy? Begin een beetje vol te raken.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
May Lyssa aid you
Verwijderd
Als je nu bv in een bos rondloopt waar niets van straten te zien is, zitten daar ook pokemons?
Haha, hij had beter de naam gewoon in de app aan kunnen passen als Nickname.. Scheelt even photoshoppen en hij staat prachtig gecentreerdgarriej schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:44:
[...]
Niet echt, de naam staat veelte overduidelijk naar links

Wat is je punt met een fake plaatje hahaZypherNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:46:
Mjah, was meer om aan te tonen hoe simpel het is om een fake plaatje te maken. Naam te veel naar links en font grootte / dikte kan zo gefixed worden als je er meer tijd in steekt.
Zag daarnet ook een electabuzz in herestraat, kon hem alleen niet vinden.Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:39:
[...]
Zo maar even in Groningen rondfietsennet nog 6 pokémons gevangen toen ik naar de supermarkt liep.
Vraag me alleen af of al die locaties van pokémon wel nut hebben, veranderd dat niet continu? Vanuit mijn woonkamer zijn steeds weer andere pokémon nearby.
Hotspots in Groningen :
- Zara herestraat
- Minerva Westerhavenbrug
- Noorderplantsoen
Daar zijn bijna 24/7 lures, voornamelijk zara/minerva was ik te vinden, 3 lures in like 50 meter radius
het lijkt me ook een erg onwaarschijnlijke compositie van een lugia die gaat nintendo nooit zo plaatsen
Pokémon zitten vooral daar waar veel activiteit is. Dus in een druk stadscentrum is het Pokéhalla... Ik merk echt een zeer duidelijk verschil tussen op kantoor en thuis. Het kantoor is in een bedrijvenpark waar nauwelijks activiteit is en als ik mijn telefoon op mijn bureau laat liggen verschijnt er misschien één keer per uur een Pokémon, als 't niet minder is. Thuis spawnt er elk kwartier of minstens half uur wel iets, terwijl ik ook daar niet in het directe bereik van een PokéStop zit - maar wel binnen een paar honderd meter afstand van 10 stops...Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:46:
Iemand een idee of je enkel pokemon kan vinden in de buurt van straten en dorpen?
Als je nu bv in een bos rondloopt waar niets van straten te zien is, zitten daar ook pokemons?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dat die mew's die hier gepost worden net zo goed gefotoshopt kunnen zijn,
May Lyssa aid you

After :

Beetje jammer want ik had al een 1000+ flareon

[ Voor 3% gewijzigd door rolandos582 op 15-07-2016 15:50 ]
33x MagikarpMx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:45:
[...]
Ik neem aan dat je vooral heel veel Pidgeys en Weedles hebt. Uitrekenen hoeveel je daarvan kunt evolven (rekening houdend met het feit dat een evolutie eigenlijk maar 11 kost ipv 12, want bij een evolutie krijg je één snoepje terug). Transfer een aantal van de laagste totdat je er nog maar een of twee meer hebt dan je er kunt evolven. Activeer dan een Lucky Egg en ga ze allemaal evoluëren voor 1000XP per evolutie. Hoppa, 20k XP erbij en, afhankelijk van je level en je aantal XP, één, twee of zelfs drie trainer levels erbij.
25x Pidgey
26x Rattata

1% accu drain in 1 minuutrolandos582 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:50:
Before :
[afbeelding]
After :
[afbeelding]
Beetje jammer want ik had al een 1000+ flareon![]()
![]()

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL
Ik zit hier op een industrieterrein, geen enkele Pokestop in de buurt.. elke 5-10 minuten verschijnt er wel een Pokemon. Thuis heb ik meerdere Pokestops in de buurt (binnen een paar minuten fietsen), en in huis heb ik de afgelopen dagen wel 2x een Pokemon gehadMx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:49:
[...]
Pokémon zitten vooral daar waar veel activiteit is. Dus in een druk stadscentrum is het Pokéhalla... Ik merk echt een zeer duidelijk verschil tussen op kantoor en thuis. Het kantoor is in een bedrijvenpark waar nauwelijks activiteit is en als ik mijn telefoon op mijn bureau laat liggen verschijnt er misschien één keer per uur een Pokémon, als 't niet minder is. Thuis spawnt er elk kwartier of minstens half uur wel iets, terwijl ik ook daar niet in het directe bereik van een PokéStop zit - maar wel binnen een paar honderd meter afstand van 10 stops...
Dat is ook zo. Alleen ik heb het gevoel dat er boor elke gele of blauwe speler er 50 rode klaar staan. Als de gym eenmaal rood is krijgen ze het voor elkaar binnen no time een lvl 5 of 6 gym die gevuld is met pokemons van cp 900 tot 1600......
Ik heb net 4 gyms in in 10 tot 15 min level 5 tot en met 8 zien gaan. En allemaal minimaal een gem cp pokemon van wel 1000+
Ik ga ook maar over naar rood 😄 Wil ook wel wat gratis coins lol
Volgensmij is die flareon gevult met gas.rolandos582 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:50:
Before :
[afbeelding]
After :
[afbeelding]
Beetje jammer want ik had al een 1000+ flareon![]()
![]()
Maar 180 gram zwaarder en 3 keer zo groot
Veel rood hier in de binnenstad too, maar wij hebben ook een level 8 blauweApocalyptus schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:52:
@Albantar
Dat is ook zo. Alleen ik heb het gevoel dat er boor elke gele of blauwe speler er 50 rode klaar staan. Als de gym eenmaal rood is krijgen ze het voor elkaar binnen no time een lvl 5 of 6 gym die gevuld is met pokemons van cp 900 tot 1600......
Ik heb net 4 gyms in in 10 tot 15 min level 5 tot en met 8 zien gaan. En allemaal minimaal een gem cp pokemon van wel 1000+
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die staart weegt niks heArgantosNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:53:
[...]
Volgensmij is die flareon gevult met gas.

In Utrecht is geel vooral heel schaars, van rood zijn er beduidend de meeste spelers maar blauw is toch wel in de meerderheid tov geel. Zodra je met geel een paar gyms overneemt zijn ze binnen de kortste keren weer (veelal) rood. Met name de hoeveelheid high level rode tov van blauw en geel maakt het frustrerendApocalyptus schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:52:
@Albantar
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Die staart telt gewoon mee voor de hoogte, en als iets warm is wordt de dichtheid minder he (ik mag toch hopen dat een vuurpokemon een beetje warm isArgantosNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:53:
[...]
Volgensmij is die flareon gevult met gas.
Die Magikarps zeker inruilen, op de hoogste (evt de hoogste twee of drie) na.
Gewoon allemaal, voordat je er 101 hebt om een gyarados te fixen heb je echt wel een hogere gevangen.Mx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:58:
[...]
Dan heb je denk ik te maken met een groepje schoolkinderen dat vakantie heeft en 24/7 samen Pokémon zit te spelen, op hun fietsje van gym naar gym gaan. Laat ze toch, spelen ze eindelijk ook eens buiten.Apocalyptus schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:52:
@Albantar
Denk dat ik ff langs de pannenkoekenhuis ga rijden, die ken ik wel. Die heuvel bij koedood niet, is dat een beetje inde buurt daar? Maak ik wel ff een omwegKalloewase schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:58:
Voor de mensen in omgeving Barendrecht:
Er zit een Pikachu spawn plek precies bij de Gym van het Pannenkoekenhuis aan de Oude maas.
Ik rij er 2x per dag langs en heb er nu een stuk of 6 weten te vangen !
Bij Carnisselande op de "heuvel" aan de Koedood zit een Growlithe spawn plek. Heel veel mensen hier in de buurt hebben inmiddels Aracanines van 1000+ CP in de Gyms zitten.
Kunnen we geen database gaan maken met goede plekken voor Pokemons ?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Het lukt me ook niet 100% van de tijd, maar zodra "a wild XXXXX appears" verschijnt begin ik met swipen op de Pokebal, regelmatig krijg ik op die manier al een nice of greatLanithro schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:01:
En toen stond er een Horsea naast je en verknoei je 10 great balls om hem te vangen.
Natuurlijk kan ie altijd nog vrijbreken, maar werkt redelijk goed.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
https://www.google.nl/map...!3d51.8411937!4d4.4985416Musta schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:02:
[...]
Denk dat ik ff langs de pannenkoekenhuis ga rijden, die ken ik wel. Die heuvel bij koedood niet, is dat een beetje inde buurt daar? Maak ik wel ff een omweg
Voor Android: Poke Radar find nearby Pokemonmark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:05:
Zou er toevallig ook een soort poké-tracker komen ofzo? Dat hij onthoudt waar welke pokemon gezien is. Was gaan fietsen vandaag en kan dan geen pokemon doen (ei komt toch niet verder als je de hele tijd 30 rijdt), vangen wordt ook niks want dan sta je meer stil dan dat je traint, maar had t wel chill gevonden als ik had geweten waar goede zitten langs die route om er gewoon nog eens naartoe te rijden.
Voor iOS: helaas nog geen goede ontdekt... Houd me aanbevolen
Ja weet ik, maar al mijn great balls kregen een irritante curveball.HeatWave schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:04:
[...]
Het lukt me ook niet 100% van de tijd, maar zodra "a wild XXXXX appears" verschijnt begin ik met swipen op de Pokebal, regelmatig krijg ik op die manier al een nice of great. (AR uit)
De vangst hangt af van hoe groot het groene vakje is (kleiner is beter), niet van een nice throw. Die throws hangen ook af van de grootte van de groene cirkel, maar dan moet je hem in de groene cirkel raken (dus kleinere cirkel raak is great, grote is nice). Verder moet hij gewoon in de buitenste cirkel komen om hem te kunnen vangen.HeatWave schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:04:
[...]
Het lukt me ook niet 100% van de tijd, maar zodra "a wild XXXXX appears" verschijnt begin ik met swipen op de Pokebal, regelmatig krijg ik op die manier al een nice of great. (AR uit)
Sinds ik een hoger level ben kom ik thuis wel andere Pokémons tegen. Ik kom nu vooral een Eevee, Lickitung, Raticate, Nidoran, Venonat, Paras en Meowth tegen. Eerst waren dit vooral Pidgeys en Weedles.TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:57:
Kan je eigenlijk alle Pokémon tegenkomen op elk level? Of worden sommige Pokémon pas unlocked als je zelf ook een bepaald level bent?
Dit kan ook gewoon toeval zijn, maar ik denk dat je wel meer Pokémons tegen komt.
[ Voor 8% gewijzigd door RobinNL op 15-07-2016 16:07 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ja maar die radar is gewoon wat mensen ingevuld hebben (en zoals al aangegeven, hij zet mn precies neer waar je staat en kunt niet aanpassen dus zullen veel verkeerde tussen zitten), ik wil zien wat ik gemist heb tijdens mn rit.william89 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:06:
[...]
Voor Android: Poke Radar find nearby Pokemon
Voor iOS: helaas nog geen goede ontdekt... Houd me aanbevolen
Great Balls worden inderdaad irritante curveballs als je ze te hard gooit. Kennelijk is het idee dat een Great Ball groter en zwaarder is dan een gewone PokéBall waardoor je hem minder ver kunt gooien.Lanithro schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:06:
[...]
Ja weet ik, maar al mijn great balls kregen een irritante curveball.
Welk level ben je nu?RobinNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:07:
[...]
Sinds ik een hoger level ben kom ik thuis wel andere Pokémons tegen. Ik kom nu vooral een Eevee, Lickitung, Raticate, Nidoran, Venonat, Paras en Meowth tegen. Eerst waren dit vooral Pidgeys en Weedles.
Dit kan ook gewoon toeval zijn, maar ik denk dat je wel meer Pokémons tegen komt.
May Lyssa aid you
Ik hoop dat deze link werkt: https://www.google.nl/map...42589,1214m/data=!3m1!1e3Musta schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:02:
[...]
Denk dat ik ff langs de pannenkoekenhuis ga rijden, die ken ik wel. Die heuvel bij koedood niet, is dat een beetje inde buurt daar? Maak ik wel ff een omweg
Het is bij de "spiraal" die je ziet.
Vaag want met ultra balls heb ik er totaal geen last vanMx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:08:
[...]
Great Balls worden inderdaad irritante curveballs als je ze te hard gooit. Kennelijk is het idee dat een Great Ball groter en zwaarder is dan een gewone PokéBall waardoor je hem minder ver kunt gooien.
Volgens mij kan ik ze beter allemaal inwisselen op 1 na, ben overigens level 11 dus veel levels zal ik niet omhoog gaanMx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:58:
[...]
Level 12, bijna 13. Ik heb het vooral vergeleken toen ik level 1-5 was.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
True, maar je gooit sneller raak met je eerste poging op deze maniermark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:07:
[...]
De vangst hangt af van hoe groot het groene vakje is (kleiner is beter), niet van een nice throw. Die throws hangen ook af van de grootte van de groene cirkel, maar dan moet je hem in de groene cirkel raken (dus kleinere cirkel raak is great, grote is nice). Verder moet hij gewoon in de buitenste cirkel komen om hem te kunnen vangen.
Hey, bij hockeyclub Barendrecht.. da's een tochtgat daarKalloewase schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:08:
[...]
Ik hoop dat deze link werkt: https://www.google.nl/map...42589,1214m/data=!3m1!1e3
Het is bij de "spiraal" die je ziet.
Gewoon AR uitzetten, ik heb bijna altijd wel binnen 3x raak.HeatWave schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:09:
[...]
True, maar je gooit sneller raak met je eerste poging op deze manier.
Ja, doe ik ook steeds vaker eigenlijk, het is soms wel leuk als het een leuke locatie is, maar voor de rest is het idd alleen maar lastiger.Rev! schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:10:
[...]
Gewoon AR uitzetten, ik heb bijna altijd wel binnen 3x raak.
Ik was net level 15, 19k XP verwijderd van level 16, en heb toen in één klap 2 Caterpies, 2 Weedles, 10 Pidgeys, 5 Rattata's en een Polywag laten evolueren. 20k XP, hoppa, level 16.Rev! schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:09:
Volgens mij kan ik ze beter allemaal inwisselen op 1 na, ben overigens level 11 dus veel levels zal ik niet omhoog gaan
Ook veel beter voor je batterij.HeatWave schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:11:
[...]
Ja, doe ik ook steeds vaker eigenlijk, het is soms wel leuk als het een leuke locatie is, maar voor de rest is het idd alleen maar lastiger.
Lekker bezig!Mx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:11:
[...]
Ik was net level 15, 19k XP verwijderd van level 16, en heb toen in één klap 2 Caterpies, 2 Weedles, 10 Pidgeys, 5 Rattata's en een Polywhirl laten evolueren. 20k XP, hoppa, level 16.
Dit deed ik dus gister. En hoppa, level 15
Ik zeg het verkeerd - zelfs 21k XP, want die Polywag werd een Polywhirl en die was nieuw.WishmasterNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:12:
[...]
Lekker bezig!
Dit deed ik dus gister. En hoppa, level 15
https://gfycat.com/AnotherGrandAntarcticfurseal
DivineNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:17:
Zag deze net op reddit:
https://gfycat.com/AnotherGrandAntarcticfurseal

Was nog maar net buiten of ik kwam een gast tegen die een Kadabra zocht, kwartier lopen zoeken maar niet gevonden.

Heb 2 eieren uitgebroed en volgens mij wel een kilometer of 12 afgelegd

Werkt het fietsen een beetje qua afstand?Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:25:
Nou, voor het eerst echt buiten geweest vanwege pokémon, anderhalf uur rondgefietst![]()
Was nog maar net buiten of ik kwam een gast tegen die een Kadabra zocht, kwartier lopen zoeken maar niet gevonden.Op een gegeven moment stonden we met een stuk of 12 man voor een flat een Charmander te vangen
![]()
Heb 2 eieren uitgebroed en volgens mij wel een kilometer of 12 afgelegd
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Of de servers zijn gewoon weer ruk, of ik heb een softban door dat mn gps 'aan de wandel' is gegaan.
Kan geen pokéstops meer draaien. Kan ze draaien maar ze doen niks verder
Heb ik regelmatig als m'n bags full zitten..Goemies schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:29:
Zou maar oppassen met het gebruik van 2g en 'gps uitzetten'.
Of de servers zijn gewoon weer ruk, of ik heb een softban door dat mn gps 'aan de wandel' is gegaan.
Heb je de app al opnieuw opgestart? Soms heb ik een botched Pokéstop, die gewoon niet wil...Goemies schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:29:
1,3 miljoen mensen spelen?

1 op de 10 is ouder dan 18, valt me toch tegen
Als je Pokémon via de radar zoekt werkt fietsen veel beter. Voor eieren telt de afstand vaak niet mee omdat je te hard gaat.
Jawel, maar ik heb niet heel hard gefietst. Reken maar uit, anderhalf uur en 12km afgelegd ofzo
Is een bug of probleem m.b.t. de server. Heb ik al meermaals gehad. Gewoon ff een kwartier wachten, dan lost zich het meestal vanzelf op.Goemies schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:29:
als al je pokemons die je wil vangen vluchten na één poging heb je waarschijnlijk een soft ban.Goemies schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:29:
duurt gelukkig maar een uurtje of twee
[ Voor 4% gewijzigd door egbert-jan op 15-07-2016 16:33 ]
Nee, 1 op de 10 van de 18+ NLers speelt.rolandos582 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:30:
http://www.iculture.nl/nieuws/pokemon-go-nederland-populair/
1,3 miljoen mensen spelen?![]()
![]()
1 op de 10 is ouder dan 18, valt me toch tegen
Ja dat bedoel ik, vind ik toch redelijk weinig
Wat de .... Wat is jouw level dan?rolandos582 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:36:
Fresh catch, zijn toch wel de betere
[afbeelding]
[afbeelding]
20, halverwege 21
[ Voor 5% gewijzigd door egbert-jan op 15-07-2016 16:40 ]
Wat?rolandos582 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:40:
Dat betekend dat 9 van de 10 nederlands onder de 18 zijn die spelen, ik kijk om mij heen in Groningen centrum en ik zie daar veel 18+ LOL
Nee, van iedereen die boven de 18 is speelt 1 op de 10. 9 van de 10 spelen het niet.rolandos582 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:40:
Dat betekend dat 9 van de 10 nederlands onder de 18 zijn die spelen, ik kijk om mij heen in Groningen centrum en ik zie daar veel 18+ LOL
4 Pidgeys = 1 evolution toch? Moet ik dan 3 Pidgeys transferen en dan heb ik genoeg candy om die 4e te levelen? Of moet het anders?
Te snel gelezenLabbers schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:41:
[...]
Nee, van iedereen die boven de 18 is speelt 1 op de 10. 9 van de 10 spelen het niet.

Als je gewoon heel rustig fietst, registreert ie gewoon goed en kan je eieren laten uitkomen.
Beetje cruisen om pokemon te zoeken haha
7 euro bij de hema. Nu nog een powerbank eronder

(Of aan je dynamo vastmaken lol)

Heb deze ook gekocht, ben je niet bang dat hij er op die manier uit glijdt? De verpakking zegt dat je hem alleen horizontaal moet gebruiken...D2FValinor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:44:
Ik ben net next level nerd gegaan
Als je gewoon heel rustig fietst, registreert ie gewoon goed en kan je eieren laten uitkomen.
7 euro bij de hema. Nu nog een powerbank eronder![]()
[afbeelding]
Per pidgey die je vangt krijg je 3 candy. Een pidgey evolueren kost 12 candy.Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:42:
Even een beginnersvraag, maar hoe werkt het met die Pidgeys levelen? Ik ben bijna level 9 en dan krijg je een lucky egg.
4 Pidgeys = 1 evolution toch? Moet ik dan 3 Pidgeys transferen en dan heb ik genoeg candy om die 4e te levelen? Of moet het anders?
4x3=12 (+3 candy van transfer)
Dus 4 pidgeys vangen kan je 1 evolueren.
Maar je kan ook de Pidgeys transferen en dan krijg je er 1 candy voor.
Met 3 zou je dat dus net niet redden.
3x3=9+2=11
is deze bij de action te koop?D2FValinor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:44:
[afbeelding]
Ik had een normale gehaald met plak ding maar ding pleurde bijna van mn scooter af
// verkeerd gelezen,
7 euro bij de hema dus
[ Voor 4% gewijzigd door syntesia op 15-07-2016 16:47 ]
Hij zit heel stevig. Verpakking niet gelezen, maar er stond met grote letters op dat het een 360 graden stand was dus ik ga ervan uit dat je hem 360 graden kan gebruiken.crucialxnick schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:45:
[...]
Heb deze ook gekocht, ben je niet bang dat hij er op die manier uit glijdt? De verpakking zegt dat je hem alleen horizontaal moet gebruiken...

Ik ben overly voorzichtig, opzich werkt het voor pokéstops prima horizontaal. Alleen is vangen wat lastiger.D2FValinor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:47:
[...]
Hij zit heel stevig. Verpakking niet gelezen, maar er stond met grote letters op dat het een 360 graden stand was dus ik ga ervan uit dat je hem 360 graden kan gebruiken.
Hema, Ik had effe snel bij de action gekeken, maar kon hem daar niet vinden. Alhoewel mijn lokale action vaak veel dingen niet heeft die ze elders wel hebben.syntesia schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:46:
[...]
is deze bij de action te koop?
Ik had een normale gehaald met plak ding maar ding pleurde bijna van mn scooter af
// verkeerd gelezen,
7 euro bij de hema dus
Je hebt 12 candy nodig per evolutie van Pidgey naar Pidgeotto. Stel je hebt 90 candy en 10 Pidgeys, dan kan je 7 Pidgeys evolueren (of 1 Pidgeotto naar Pidgeot en 3 Pidgeys naar Pidgeotto).Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:42:
Even een beginnersvraag, maar hoe werkt het met die Pidgeys levelen? Ik ben bijna level 9 en dan krijg je een lucky egg.
Per Pidgey/Pidgeotto/Pidgeot die je transfert krijg je 1 Pidgey candy voor terug. Zo spaar je die candy. En door te vangen uiteraard. Per vangst krijg je 3 Pidgey candy.
[ Voor 0% gewijzigd door RobinNL op 15-07-2016 21:34 . Reden: foutje verbeterd ]
12 candy nodig om te evolueren (en daarna krijg je 1 candy terug, dus voor "mass evolves" kan je 11 rekenen).Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:42:
3 candy als je een Pidgey vangt, 1 candy als je er eentje instuurt.
Dus inderdaad: 4 Pidgeys vangen, waarvan 3 inruilen = 1 Pidgey + 11 candy = 1 Pidgeotto.
Zet er alvast een heleboel klaar, activeer je Lucky Egg en gaan met die banaan.
Zelfde geldt trouwens ook voor Weedles, Caterpies en in mindere mate voor Rattata's en Spearows. Vooral die laatste zal je er veel minder van kunnen evolueren omdat je er meer candy voor nodig hebt, maar allemaal bij elkaar opgeteld kan het flink uitmaken. Zo heb ik dus vandaag in één klap 10 Pidgeys, 2 Caterpies, 2 Rattata's en een Polywag geëvolueerd, totaal 21k XP omdat ik nog geen Polywhirl had gehad, waarvan de Pidgeys dus "maar" de helft waren.
(Let niet op PSPfreaky hierboven, die heeft volgens mij last van een vlaag van verstandsverbijstering...)
[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 15-07-2016 16:50 ]
Mij graag quoten ivm melding
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Persoonlijk zou ik het niet gebruiken voor een paar evoluties, maar voor minimaal en stuk of 20 evoluties. Als het kan ook nog wat Pokémon die je nog niet hebt gehad.Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:42:
Je hebt 12 candy nodig voor Pidgey > Pidgeotto en 50 voor Pidgeotto > Pidgeot.RobinNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:49:
[...]
Je hebt 25 candy nodig per evolutie van Pidgey naar Pidgeotto. Stel je hebt 90 candy en 4 Pidgeys, dan kan je 3 Pidgeys evolueren (of 1 Pidgeotto naar Pidgeot en 1 Pidgey naar Pidgeotto).
Per Pidgey/Pidgeotto/Pidgeot die je transfert krijg je 1 Pidgey candy voor terug. Zo spaar je die candy. En door te vangen uiteraard. Per vangst krijg je 3 Pidgey candy.
Heb je hem ook van de hema? Mijne zit echt klemvast, zitten ook rubbertjes in die helpen. Zie hem er niet uit vallen. Daarnaast fiets ik niet ruig met dat ding, dus moet wel goedkomen.crucialxnick schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:48:
[...]
Ik ben overly voorzichtig, opzich werkt het voor pokéstops prima horizontaal. Alleen is vangen wat lastiger.
Enig nadeel is dat je hem zonder schroevendraaier vastschroefd. Dus als je je fiets ergens een nachtje laat staan met dat ding erop, dan is die zeker weg.
Ummm, ik weet dat een powerbank heel handig is voor het spelen van Pokémon Go, maar ik vraag me af of "welke powerbank moet ik kopen" een vraag is die in dit topic thuishoort. Daar zijn vast andere subfora / topics voor op Tweakers.Jestar076 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:50:
Iemand goede powerbank gezien?
Mij graag quoten ivm melding
Ook van de Hema inderdaad. Prima ding.D2FValinor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:52:
[...]
Heb je hem ook van de hema? Mijne zit echt klemvast, zitten ook rubbertjes in die helpen. Zie hem er niet uit vallen. Daarnaast fiets ik niet ruig met dat ding, dus moet wel goedkomen.
Enig nadeel is dat je hem zonder schroevendraaier vastschroefd. Dus als je je fiets ergens een nachtje laat staan met dat ding erop, dan is die zeker weg.
Het stelen, so be it. Is toch maar een paar euro.
Even een vraagje betreft die dynamo...D2FValinor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:44:
[afbeelding]
Een dynamo produceert wisselspanning, kan mijn telefoon dat hebben?
Ik heb namelijk een los dynamokabeltje aan mijn fiets hangen omdat mijn lamp ooit kapot was, maar heb nu eentje met batterij ter vervanging.
Meester in de kunsten van...
Nee klopt ik ga eerst uitrekenen of ik die 30 minuten wel vol kan maken. Heb nu 84 pokémon in totaal, kan flink wat pidgeys en weedles evolueren in ieder geval.TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:51:
[...]
Persoonlijk zou ik het niet gebruiken voor een paar evoluties, maar voor minimaal en stuk of 20 evoluties. Als het kan ook nog wat Pokémon die je nog niet hebt gehad.
Prop tip: AR uitzetten (schuifje zit rechts bovenin als je een bal naar een pokémon wil gooien). Dan kan je in elke positie, zelfs op de kop als je dat wil, perfect je ballen gooien. Werkt echt stukken beter dan met AR.crucialxnick schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:48:
[...]
Ik ben overly voorzichtig, opzich werkt het voor pokéstops prima horizontaal. Alleen is vangen wat lastiger.
AR is heel leuk voor de photo op, maar je kan echt 10x beter Pokémon vangen met AR uit.
Dit topic is gesloten.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.