[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.543 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Vraagje: is het trouwens nuttig om eerst je pokemon power up te doen tot je niet meer kan en dan pas evolueren of maakt dat helemaal niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Ferra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:04:
Wanneer komt de game in de nederlandse apple app store?
Morgen of overmorgen waarschijnlijk. Alleen Frankrijk, Nederland en België hebben nog geen release terwijl die net als Duitsland, Engeland, Spanje, Italië etc. wel op de Pokémon Go website staan vermeld. Ik denk dat ze Nederland en België in ieder geval tegelijk releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartios
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 13:17
Grompie schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:11:
Vraagje: is het trouwens nuttig om eerst je pokemon power up te doen tot je niet meer kan en dan pas evolueren of maakt dat helemaal niet uit?
Als je niet hoog level bent is het helemaal niet handig, dan kan je beter je stardust sparen voor later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:33
voor diegene die in of in de buurt wonen van leeuwarden

pokemondag bij de mediamarkt op de centrale
http://www.lc.nl/frieslan...Media-Markt-21501460.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:48

mvds

Totally awesome!

Houden jullie nou alle pokemons, of alleen de hoogste per soort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
ProjectB00man schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:15:

En dan zorgt de MediaMartk er wel voor dat de schappen vol liggen met powerbanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:27
Hm... Tijdens het wandelen kwam een 2km ei uit, maar het is niet in beeld gekomen. Ik zag dat hij op 2.0/2.0 km stond en dacht: nu zal het ei wel elk moment in beeld komen.
Maar dat kwam niet, en even later was de incubator waar dat ei in zat weer beschikbaar.

Kan helaas nergens terug zien wat er nou uitgekomen is. Jammer dat er in de Journal geen aparte entry komt voor eieren die uitgebroed zijn en wat daar uit kwam. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:09
mvds schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:16:
Alleen hoogste per soort. Met die anderen krijg je dan candy waarmee je die hoogste kan evolueren :)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 20:36
Ik houd van iedere pokemon 1 soort, je kan er namelijk maar 250 in je bag hebben, en er zijn er momenteel 152.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crucialxnick
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-08 21:06
Haay schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:17:
Hm... Tijdens het wandelen kwam een 2km ei uit, maar het is niet in beeld gekomen. Ik zag dat hij op 2.0/2.0 km stond en dacht: nu zal het ei wel elk moment in beeld komen.
Maar dat kwam niet, en even later was de incubator waar dat ei in zat weer beschikbaar.

Kan helaas nergens terug zien wat er nou uitgekomen is. Jammer dat er in de Journal geen aparte entry komt voor eieren die uitgebroed zijn en wat daar uit kwam. :/
Sorteer je Pokémon op 'Recent' en dan zie je de laatst 'gevangen' Pokémon. Dat is waarschijnlijk degene die uit het ei gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:57:
Ben ik nog steeds de enige hier met problemen met de app. Pokemon blijven altijd op 3 stappen afstand en worden nooit minder. Maakt niet uit welke kant en hoe ver ik loop. Is sinds een uurtje of 10:00 al. Heb me telefoon al paar keer gereboot en app opnieuw geinstalleerd zonder effect.

Paar mensen die ik ken hebben er ook last van. Maar zie nog genoeg mensen op straat die nergens last van hebben.

Niemand hier met hetzelfde probleem?
Dat lijkt hetgeen ik tijdens mijn lunch rondje net ook had. Desalnietemin genoeg pokemon gevangen, maar viel me al op dat ze telkens kwamen terwijl er volgens de nearby scanner geen in de buurt zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ProjectB00man schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:15:

Is in heel Nederland bij de Media Markt.
https://www.facebook.com/events/597924420367680/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:21

jdh009

FP ProMod
Ik houd alle pokémon nadat ik ze gevangen heb totdat ik een egg heb om ze te evalueren. Daarnaast bewaar ik van elke pokémon minimaal 1 om te zien wat ze doen en om te kijken hoeveel candy ik die soort heb.Na een egg werk ik meestal de rest ook bij om vervolgens weer alles aan te vullen tot bijna 250.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-12-2023
Wat ik mij al even afvraag...

Zal ik tijdens mijn eerste rare candy (nog 1 lvl te gaan), kiezen om bijvoorbeeld allemaal pidgeys te evolueren of toch 1 pidgeot te evolueren zodat ik ook de bonus krijg van een nieuwe pokemon in mijn bezit te hebben.
Wat levert volgens jullie het meeste XP op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik hou van alles degene met de hoogste CP. Met uitzondering van Rattata's, Pidgey's, Weedle's en Caterpie's. Deze kosten weinig om te evolueren en dus kun je gemakkelijk XP mee verdienen. Helemaal als je het ook nog eens kan verdubbelen met een Lucky Egg.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crucialxnick
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-08 21:06
phrenicsk schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:20:
Wat ik mij al even afvraag...

Zal ik tijdens mijn eerste rare candy (nog 1 lvl te gaan), kiezen om bijvoorbeeld allemaal pidgeys te evolueren of toch 1 pidgeot te evolueren zodat ik ook de bonus krijg van een nieuwe pokemon in mijn bezit te hebben.
Wat levert volgens jullie het meeste XP op?
Nieuwe pokémon + Lucky egg is 2000 XP voor 50 candy.
Pidgeotto is 1000 XP voor 12 candy.

Als je puur voor XP gaat, dus voor Pidgeotto's gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:36
BladeSlayer1000 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:18:
[...]

Ik houd van iedere pokemon 1 soort, je kan er namelijk maar 250 in je bag hebben, en er zijn er momenteel 152.
152? Heb ik wat gemist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Eerste 5km-ei vanachter mijn bereau: Ponyta

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Larkinzzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:17:
De oude google maps is weg (die onderin de pagina gelinkt staat), misschien beter om deze te gaan gebruiken? staan veel meer pokestops enalles op https://www.google.com/ma...qqH1AVH1aIJjGWv_HdeKTyYEI

Als er een mod online is kan die dan de link vervangen?
Bij deze aangepast, iemand anders had een topic report (linksonder de titel van het desbetreffende topic) waardoor het voor moderators sneller onder de aandacht wordt gebracht :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
zouden ze ook een knop gaan maken om veel pokemon tegelijk naar de professor te sturen? wat een takkewerk is dat zeg :D ik moet straks gewoon ff 100 pokemon op de trein gaan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
rikislief schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:27:
zouden ze ook een knop gaan maken om veel pokemon tegelijk naar de professor te sturen? wat een takkewerk is dat zeg :D ik moet straks gewoon ff 100 pokemon op de trein gaan zetten...
Gewoon transferren op het moment van vangen. Doe ik iig wel met pidgey/weedle etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Misschien dat man en vrouw Nidoran als 2 verschillende gezien wordt? De candy is ook verschillend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09 12:37
Volgens mij vreet de app minder batterij voorheen liep me accu leeg terwijl hij aan de pc hing nu laad hij daadwerkelijk op. Ik weet niet hoe jullie dit ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zeror schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:21:
[...]

Ik hou van alles degene met de hoogste CP. Met uitzondering van Rattata's, Pidgey's, Weedle's en Caterpie's. Deze kosten weinig om te evolueren en dus kun je gemakkelijk XP mee verdienen. Helemaal als je het ook nog eens kan verdubbelen met een Lucky Egg.
Zo heb ik al zo'n 30-40 pokemon klaar staan om te evolueren zodra ik een lucky egg activeer.
Ongeveer 5-10 van die pokemon evolueren ook nog eens naar pokemon die ik nog niet eerder gevangen heb :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ionicawa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-09 22:58
mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:28:
[...]

Misschien dat man en vrouw Nidoran als 2 verschillende gezien wordt? De candy is ook verschillend...
Ja, die hebben een uniek nummer in de pokedex, altijd al zo geweest in alle games. Het is dus echt gewoon 151 pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egbert-jan schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:29:
Volgens mij vreet de app minder batterij voorheen liep me accu leeg terwijl hij aan de pc hing nu laad hij daadwerkelijk op. Ik weet niet hoe jullie dit ervaren.
Turbocharger hierro, anderhalf uur tot vol, vanaf leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
Blijkbaar kun je Chikorita ook vangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:03

KoudeAardbei

Moderator

ijdod schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:26:
Eerste 5km-ei vanachter mijn bereau: Ponyta
Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Ionicawa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:30:
[...]

Ja, die hebben een uniek nummer in de pokedex, altijd al zo geweest in alle games. Het is dus echt gewoon 151 pokemon.
Mijn in-game pokedex loopt wel maar tot 148 (dragonair). Denk dat dragonite er pas bij komt als ik m'n dragonair evolueer? Vind het wel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ionicawa
Pepper92 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:32:
[...]

Mijn in-game pokedex loopt wel maar tot 148 (dragonair). Denk dat dragonite er pas bij komt als ik m'n dragonair evolueer? Vind het wel vaag.
Ik vind het ook vaag, bij mij gaat het namelijk maar tot 133 (eevee), maar ik weet dat er nog meer is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pepper92 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:32:
[...]

Ja, hij telt tot de hoogste Pokémon die je gevangen hebt. Alleen legandarische/mytische, Ditto en Farfetch'd kan je niet in NL krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Ask! schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:31:
[...]

Blijkbaar kun je Chikorita ook vangen!
No pic, no proof :+
Verder heb ik ook nog geen mew(to) gezien, alleen photoshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik vraag me af hoe ze ooit de legendary pokemon gaan introduceren. Het lijkt me vrij cool als je ze maar op een handjevol "speciale" (door de developer met de hand gekozen) plekken in het land kan krijgen. Het moet niet zo zijn dat je naar de alpen moet reizen om Articuno te vinden, maar als je hem in iedere middelgrote woonplaats kan vinden zou dat toch een beetje jammer zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:33:
[...]

Ja, hij telt tot de hoogste Pokémon die je gevangen hebt. Alleen legandarische/mytische, Ditto en Farfetch'd kan je niet in NL krijgen.
Oh fuck me, wilde n farfetch'd hebben :(

Brb, zie dat er een cloister envulpix in de buurt zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ionicawa
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:33:
[...]

Alleen legandarische/mytische, Ditto en Farfetch'd kan je niet in NL krijgen.
Oh? Daar had ik nog niets over gehoord. Dus je kan alleen /alle/ pokémon vangen als je ook naar het buitenland gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Denniz0229 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:33:
[...]

Mewtwo kan alleen handmatig gespawned worden door Niantic zelf.

Nouja "handmatig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Spelen met Wifi/2G/3G (als in: switchen daartussen). Al die parameters worden gebruikt voor plaatsbepaling, en daarmee verplaatst mijn avatar zich een paar honderd meter. Als ik dit rustig doe (dus met 10 min er tussen of zo) dan wordt die afstand geteld als lopen. Ik zit in de kelder van een vrij groot betonnen gebouw, dus de ontvangst is hier vrij slecht.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijdod schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:36:
[...]

Spelen met Wifi/2G/3G (als in: switchen daartussen). Al die parameters worden gebruikt voor plaatsbepaling, en daarmee verplaatst mijn avatar zich een paar honderd meter. Als ik dit rustig doe (dus met 10 min er tussen of zo) dan wordt die afstand geteld als lopen. Ik zit in de kelder van een vrij groot betonnen gebouw, dus de ontvangst is hier vrij slecht.
Ik zit bovenin een gebouw, ga je trucje is even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Ionicawa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:33:
[...]

Ik vind het ook vaag, bij mij gaat het namelijk maar tot 133 (eevee), maar ik weet dat er nog meer is :P
Ah ja heb toevallig pas in de pokedex gekeken nadat ik dragonair had, dus dat wist ik niet.

Trouwens, 2 dagen terug postte iemand een quote dat je naar het strand moest gaan met pokemon go. Iemand zou nog een terugkoppeling geven of het de moeite waard was?

[ Voor 7% gewijzigd door Pepper92 op 15-07-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

MediaMarkt doet ook lekker mee met de hype op het moment :)

https://twitter.com/mediamarkt_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:37
Denniz0229 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:33:
Is deze nep dan?
http://nintendonews.com/n...ly-caught-mew-pokemon-go/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
Xevoo schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:35:
[...]

Mewtwo kan alleen handmatig gespawned worden door Niantic zelf.

Nouja "handmatig".
Ik verwacht eenzelfde soort evenementen als met Ingress.
Dat je tijdelijk een Mewtwo of een Articuno kunt vangen bijvoorbeeld.

Alleen Ditto blijft raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
Dat ziet er eerlijk gezegd wel vrij echt uit

EDIT:
Niet dus :p

[ Voor 4% gewijzigd door Ask! op 15-07-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Ja.
http://nintendonews.com/f...e-mew-trainer-pokemon-go/

EDIT: Er staat een link in dat eerste artikel naar een ander artikel waarin ze zeggen dat het niet echt is...

[ Voor 15% gewijzigd door DivineNL op 15-07-2016 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn wel sprites gevonden in de APK voor de legendary pokemon etc. Maar ik denk dat deze niet in de spawn pool zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Geen idee, mensen zijn tegenwoordig heel goed met photoshop.
Maar goed het zou natuurlijk kunnen, ik geloof het echter pas als er een video van is :+

en als niantic echt geld wil verdienen laten ze bedrijven gewoon betalen om speciale pokemon als mewto voor de deur te laten spawnen.

Edit: zoals hierboven al gezegd, hij is nep

[ Voor 4% gewijzigd door Denniz0229 op 15-07-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Inderdaad. Ik snap wel waarom die er nog niet regulier is. Als je met Ditto zou gaan gymvechten ben je wel behoorlijk in nadeel als je Ditto eerst moet transformen in de andere pokemon. Ik kan me voorstellen dat Niantic hier nog geen goede oplossing voor heeft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacco5555
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 11:59
Nog meer mensen die last hebben van een niet werkende radar? Alle pokemon blijven op 3 voetstappen staan welke kant ik ook op ga.

Er komen wel pokemons maar niet die op mn radar staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Zeror schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:45:
[...]

Inderdaad. Ik snap wel waarom die er nog niet regulier is. Als je met Ditto zou gaan gymvechten ben je wel behoorlijk in nadeel als je Ditto eerst moet transformen in de andere pokemon. Ik kan me voorstellen dat Niantic hier nog geen goede oplossing voor heeft.
die heb ik wel voor ze;
Als je met ditto een gymfight ingaat gewoon ditto meteen veranderen in de pokemon waartegen je vecht, alleen dan zijn eigen cp behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ionicawa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:35:
[...]

Oh? Daar had ik nog niets over gehoord. Dus je kan alleen /alle/ pokémon vangen als je ook naar het buitenland gaat?
Farfetch'd is tot nu toe alleen in Zuid-Korea gespot, gezien er een trade functie aankomt hoef je dus niet perse fysiek naar het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
jacco5555 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:47:
Nog meer mensen die last hebben van een niet werkende radar? Alle pokemon blijven op 3 voetstappen staan welke kant ik ook op ga.

Ik heb er ook last van en zelfs dat ik midden in een zee sta.
Dat hij de GPS niet goed pakt terwijl als ik ingres opstart wel goed gaat

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ionicawa
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:48:
[...]

Farfetch'd is tot nu toe alleen in Zuid-Korea gespot, gezien er een trade functie aankomt hoef je dus niet perse fysiek naar het buitenland.
Interessant, dat je helemaal moet afreizen naar Zuid-Korea voor één pokémon lijkt mij sowieso een beetje vergezocht(of moet ik zeggen Farfetch'd?). Lijkt me niet dat Niantic dat zou doen. Trading gaat helpen, maar dan zou het alsnog lang duren voordat ze hier in Nederland zijn, en dan zijn de aantallen klein, aangezien ze dus allemaal via Zuid-Korea moeten komen. Ik verwacht dus wel dat ze (uiteindelijk) ook op andere locaties tevoorschijn komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ionicawa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:55:
[...]

Interessant, dat je helemaal moet afreizen naar Zuid-Korea voor één pokémon lijkt mij sowieso een beetje vergezocht(of moet ik zeggen Farfetch'd?). Lijkt me niet dat Niantic dat zou doen. Trading gaat helpen, maar dan zou het alsnog lang duren voordat ze hier in Nederland zijn, en dan zijn de aantallen klein, aangezien ze dus allemaal via Zuid-Korea moeten komen. Ik verwacht dus wel dat ze (uiteindelijk) ook op andere locaties tevoorschijn komen.
Online trading zou de game breken, dan word het dokken voor je pokemon. Denk eerder dat er periodes/weken/dagen komen dat bepaalde pokemon te vinden zijn in bepaalde landen/steden. Of net zoals met de ''oudere'' games, dat je (gesponsorde) events krijgt waar er dan een Farfetched spawnt elk kwartier ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
jacco5555 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:47:

Jep heb tzelfde, ook werkt mn compass dan niet.

Net dus de cloister niet kunnen vangen omdat ik m niet vond, vulpix gelukkig wel, maar die stond ook nog op 3 stapjes toen hij spawnde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:23
Heerlijk hoe je hier op een bedrijventerrein tijdens de lunch ziet vechten voor de gym om de hoek:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:55
Voor de mensen in omgeving Barendrecht:

Er zit een Pikachu spawn plek precies bij de Gym van het Pannenkoekenhuis aan de Oude maas.
Ik rij er 2x per dag langs en heb er nu een stuk of 6 weten te vangen !

Bij Carnisselande op de "heuvel" aan de Koedood zit een Growlithe spawn plek. Heel veel mensen hier in de buurt hebben inmiddels Aracanines van 1000+ CP in de Gyms zitten.

Kunnen we geen database gaan maken met goede plekken voor Pokemons ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimvandenBelt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Backup van de kaart (andere dan die door Tweakers eerst werd gebruikt) is teruggezet :)

https://drive.google.com/...GWv_HdeKTyYEI&usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ik heb nog geen echte spawnplek kunnen ontdekken hier, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JesseSebastian schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:57:
Heerlijk hoe je hier op een bedrijventerrein tijdens de lunch ziet vechten voor de gym om de hoek:D
Hier lopen ook van die mensen die je daar eerst raar aankijken als je Go speelt, om vervolgens sneaky sneaky toch even de PokeStop mee te pakken. Ik zag je wel, en ik zag dat jij zag dat ik je zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Kalloewase schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:58:

Er zit een Pikachu spawn plek precies bij de Gym van het Pannenkoekenhuis aan de Oude maas.

Bij Carnisselande op de "heuvel" aan de Koedood zit een Growlithe spawn plek. Heel veel mensen hier in de buurt hebben inmiddels Aracanines van 1000+ CP in de Gyms zitten.

Dat kan, onder andere hier:
Google Play: Poke Radar find Pokémon nearby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ionicawa
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:56:
[...]

Online trading zou de game breken, dan word het dokken voor je pokemon. Denk eerder dat er periodes/weken/dagen komen dat bepaalde pokemon te vinden zijn in bepaalde landen/steden. Of net zoals met de ''oudere'' games, dat je (gesponsorde) events krijgt waar er dan een Farfetched spawnt elk kwartier ofzo.
Traden is sowieso fysiek, dus de farfetch'd zou een lange weg moeten afleggen (langs meerdere trainers) om hier in Nederland terecht te komen, tenzij een Zuid-Koreaan direct naar Nederland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:04
Ionicawa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:00:
[...]

Traden is sowieso fysiek, dus de farfetch'd zou een lange weg moeten afleggen (langs meerdere trainers) om hier in Nederland terecht te komen, tenzij een Zuid-Koreaan direct naar Nederland komt.
Kan je niet gewoon aan een bevriende Koreaan vragen om even in te loggen met je account dat hij 'm ff voor je vangt?

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ik zou eerst een bewijs willen zien dat hij alleen in Korea gezien is. Lees net dat hij alleen in Japan zou zijn, en op andere plaatsen dat niemand hem nog gezien heeft, dus dat laatste geloof ik eerder dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ionicawa
jra2k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:02:
[...]

Kan je niet gewoon aan een bevriende Koreaan vragen om even in te loggen met je account dat hij 'm ff voor je vangt?
Dan moet je die connectie wel hebben :P
En hem/haar je inloggegevens toevertrouwen.
En hopen dat je geen temp ban krijgt door je een paar duizend kilometer te verplaatsen binnen 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Je hebt in Zuid Korea maar één stad waar Go te spelen is. Google maps werkt niet in Zuid Korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ionicawa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:04:
[...]

En hopen dat je geen temp ban krijgt door je een paar duizend kilometer te verplaatsen binnen 5 minuten.
Ik mag hopen dat dat gewoon een perm ban wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09 12:37
[...]

zal wel meevallen met een ban wat er nu gebeurd is een soft ban dan kan je een uurtje geen pokemons vangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:04
point taken :)

[ Voor 33% gewijzigd door jra2k op 15-07-2016 15:06 ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:04:
Ik zou eerst een bewijs willen zien dat hij alleen in Korea gezien is. Lees net dat hij alleen in Japan zou zijn, en op andere plaatsen dat niemand hem nog gezien heeft, dus dat laatste geloof ik eerder dan de rest.
Bewijs:
https://www.reddit.com/r/...farfetchd_found_in_korea/

In Japan kan je het spel nog helemaal niet spelen, ze hebben de kaart geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Labbers schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:05:
Je hebt in Zuid Korea maar één stad waar Go te spelen is. Google maps werkt niet in Zuid Korea.
Klopt, en daar hebben ze die Farfetch'd gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ionicawa
garriej schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:05:
[...]

Ik mag hopen dat dat gewoon een perm ban wordt :+
Tot nu toe heb ik alleen maar berichten gezien over temp bans, dus voorlopig niet :+

Overigens is het natuurlijk niet een gegeven dat je Koreaanse vriend ff een farfetch'd voor je vind, misschien is die ook wel lekker rare zoals sommige pokémon hier in Nederland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

all pokemon downloaden :+

https://cheeaun.github.io/repokemon/

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:07:
[...]

Bewijs:
https://www.reddit.com/r/...farfetchd_found_in_korea/

In Japan kan je het spel nog helemaal niet spelen, ze hebben de kaart geblokkeerd.
Oh look, er heeft ook iemand een mew gevangen (plaatje van die link naar de fake mew vangst van vorige pagina):

Afbeeldingslocatie: http://cdn.nintendonews.com/wp-content/uploads/2016/07/trainer_randomly_caught_mew_pokemon_go_4.jpg

De gemiddelde photoshopchinees kan dat zo in elkaar steken, puur omdat eentje m in zijn lijst heeft betekent niet dat het ook echt is. Reddit vind ik dan niet echt een bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunevers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:48
Ik zie op de kaart specifieke pokémon staan.. Maar deze blijven toch niet constant op dezelfde plek 'spawnen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:13:
[...]

Oh look, er heeft ook iemand een mew gevangen (plaatje van die link naar de fake mew vangst van vorige pagina):

[afbeelding]

De gemiddelde photoshopchinees kan dat zo in elkaar steken, puur omdat eentje m in zijn lijst heeft betekent niet dat het ook echt is. Reddit vind ik dan niet echt een bron.
Daarom kijken naar de bron op Reddit en dat is de betrouwbare Sejun Park. Naast hem zijn er ook anderen die hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
theunevers schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:14:
Ik zie op de kaart specifieke pokémon staan.. Maar deze blijven toch niet constant op dezelfde plek 'spawnen'?
Sommige wel. Heb er net een Onix op gezet die al meerdere keren op exact die plek is gespawned. Ook meerdere keren per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Ben inmiddels lvl 18 team geel, maar kan bijna wel mijn spullen inpakken. Team rood is zo overheersend dat het niet meer leuk is lol. Nagenoeg alle gyms zijn rood.

En om nou weer opnieuw te beginnen vind ik zonde. Ik hoop dat als het spel hier uitkomt er meer geel en blauw bijkomt want anders heeft het gewoon geen zin meer.

Edit; als ik dit van te voren had geweten had ik ook rood gekozen hehe

[ Voor 10% gewijzigd door Apocalyptus op 15-07-2016 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:13:
[...]

[afbeelding]

Enigste wat ik zie is FireShits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Laatst online: 16-09 13:58
mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:28:
[...]

Dat worden ze sowieso al:

Nidoran (female) = 29
Nidoran (male) = 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 20:35
Apocalyptus schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:20:
Ben inmiddels lvl 18 team geel, maar kan bijna wel mijn spullen inpakken. Team rood is zo overheersend dat het niet meer leuk is lol. Nagenoeg alle gyms zijn rood.

En om nou weer opnieuw te beginnen vind ik zonde. Ik hoop dat als het spel hier uitkomt er meer geel en blauw bijkomt want anders heeft het gewoon geen zin meer.
Gewoon met een aantal gelen organiseren. De gym bij Nijmegen Dukenburg was ook onderhevig aan zeer zware gevechten. Elke dag flipte hij meerdere keren tussen rood en blauw. Gisterenavond hebben we die gym level 8 gemaakt en helemaal vol gezet. Mijn 854 Pidgeot zit daar nog steeds in en die zat op de 4e plek. Tegen de tijd dat die Pidgeot thuiskomt zou de gym dus naar level 4 gezakt zijn en dus zo goed als vernietigd - aangezien dat nog niet gebeurd is zal hij vast nog Level 8 zijn of misschien ondertussen al verder opgehoogd, want het laagste beestje is expres een kleintje zodat de gym makkelijk te upgraden is.

Dat is volgens mij de taktiek. Een of twee kleintjes erin zetten (rond de 200-300CP) en de gym flink hard levelen en dan daarboven een bak killers erin zetten.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Kalloewase schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:58:

Hier kom ik vaak Psyduck en Cubone tegen

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Die pokeradar app is ook niet echt betrouwbaar... ik wilde een Scyther toevoegen, maar die zet hij op mijn huidige locatie neer.

Als iedereen dat gedaan heeft, dan is die app verre van betrouwbaar.

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Extera schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:30:
Die pokeradar app is ook niet echt betrouwbaar... ik wilde een Scyther toevoegen, maar die zet hij op mijn huidige locatie neer.

Als iedereen dat gedaan heeft, dan is die app verre van betrouwbaar.
Jup, doet hij bij iedereen, je kan geen locatie kiezen. En je kan gewoon random zonder bewijs een kiezen dus als je wil zet je overal scythers neer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:37
Wanneer geven jullie eigenlijk Razz Berry en/of gooien jullie Great Balls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Laatst online: 16-09 13:58
TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:33:
Razz berry kan je het best altijd doen bij een pokemon boven CP150, want anders zorgen ze ar alleen voor dat je bag vol komt te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
Hopelijk voegen ze snel een functie toe om snel pokemons te transferen want krijg lamme arm zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:49
Waarom kan ik sommige gyms niet joinen?
Heb ik te laag lvl of pokemon telaat lvl.

Dag Amersfoort is wel lucratief :)

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

mijn Pokéballs zijn bijna op, hoe kan ik aan nieuwe komen?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Bij een fatsoenlijk hoge CP gebruik ik Razz Berries, daar heb ik er toch meer dan zat van. Great Balls bij Pokémon die ik echt graag wil hebben (ofwel door zeldzame soort, ofwel door hoge cp).

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 10:20
racoon schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:36:
Naar een pokestop gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
racoon schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:36:
Een jengel geven aan pokestops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Moet je al die dubbele pokomons nou transferren naar je Prof voor extra Candy? Begin een beetje vol te raken.

Hier midden in Amsterdam had ik er net een stuk of 18 binnen 15 minuten, dus dat gaat wel hard dan. Ff rondje lopen in mn break en ik heb er weer een zooi :P

[ Voor 42% gewijzigd door Rev! op 15-07-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3J9KxM5.png

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 20:35
Als de ring donkerder is dan geel gebruik ik een Great Ball als het een beestje is dat ik graag wil hebben. En als hij dan nog donkerder dan geel blijft, en/of als het beestje heel onrustig lijkt (veel springen en aanvallen) dan gaat er een Razz overheen.

De Razz Berry maakt de Pokémon rustiger waardoor ze minder heen en weer springen, minder verdedigen (je kent het wel, een Pidgey die gewoon je bal terugkopt), en meer kans om ze in de bal te houden als je eenmaal raakgegooid hebt. Dus eigenlijk gebruik je een Razz als je denkt dat het lastig is om dat beestje te vangen, of als het er eentje is die je echt niet wil laten lopen (bijvoorbeeld de eerste Pikachu die je tegenkomt, of een beestje dat een veel hogere CP heeft dan zijn soortgenootjes die je al hebt).

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Niet echt, de naam staat veelte overduidelijk naar links :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Gast als je gaat photoshoppen doe het dan goed.. :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:01
je weet wel dat lugia pokemon nr 249 is? Moet er wel om lachen. Ziet er goed uit.
Pagina: 1 ... 76 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.