Is er bekend of ze nog iets fatsoenlijks van het spel gaan maken? Niet om te trollen, maar laten we eerlijk zijn: je vecht niet tegen pokemon voor je ze vangt, je vecht niet tegen andere spelers, het vechten in de gyms heeft niks met een pokemon gevecht te maken, de uitkomst van die gevechten doet er totaal niet toe...dit heeft niks met pokemon te maken anders dan dat de figuren erin voorkomen.
Ik hoor geluiden dat dit bewust is omdat het spel anders de handheld versies kanniballeerd, maar dit lijkt me een beetje een non-argument. Zeker aangezien je ook met f2p spellen een hoop kunt verdienen (zie Blizzard's Hearthstone). Ik keek erg uit naar dit spel, maar na een uurtje rondlopen ben ik het eigenlijk wel zat

. Ik hoop echt dat het iets verder uitgediept wordt, want dit is voor mij een grote farce en lijkt in de verte ook niet op wat de teasers lieten doen geloven.
Graag jullie meningen hierover. Misschien waren mijn verwachtingen namelijk gewoon te hoog. Als ik de berichten hier zo lees is iedereen namelijk wel enthousiast.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8