Als het goed is wel. Is gekoppeld aan je google account... Of apple account ofc
LOL denk je dat het opgeslagen word in de app zelf? Nee, daarom moet je inloggen met je google account + pokemon accountZeror schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:31:
Ik vraag me af wanneer ik overstap naar de Nederlandse App, als deze gereleased wordt, de progress behouden blijf.
Waarom zou je dat doen?Zeror schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:31:
Ik vraag me af wanneer ik overstap naar de Nederlandse App,
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ahh zo.
Ik zie Nintendo nog wel fratsen uithalen dat progress gemaakt met een andere app niet bruikbaar is bij het switchen van app.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Iemand hier die toevallig een tip/oplossing heeft om de app (in battery saver mode) in je broekzak aan te houden maar te voorkomen dat je telefoon (HTC one m7 in mijn geval) in je broekzak per ongeluk op de 'home' of 'back' knop drukt en zo de app sluit?
Is nogal een first world problem I know maar vind het een stuk makkelijker als ik rond kan lopen zonder dat ik continu mn telefoon in de hand hoef te houden maar gewoon kan wachten totdat die trilt
Is nogal een first world problem I know maar vind het een stuk makkelijker als ik rond kan lopen zonder dat ik continu mn telefoon in de hand hoef te houden maar gewoon kan wachten totdat die trilt
Hij liet net zien hoe je een curve ball gooi. Als je de pokeball vasthoudt en vervolgens begint te draaien dan gaat de pokeball spinnen. Als je hem dan goed land krijg je curve ball xp.rolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:26:
Voor de geïnteresseerden : https://www.twitch.tv/slyfoxhound . Stream kijken van pokemon go + zelf wachten op pokemons
ulTimaS schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:37:
[...]
Hij liet net zien hoe je een curve ball gooi. Als je de pokeball vasthoudt en vervolgens begint te draaien dan gaat de pokeball spinnen. Als je hem dan goed land krijg je curve ball xp.
Yep dat denk ik inderdaad ook, het zal er vast mee te maken hebben. Perfect catch ofzo zal ook iets te maken hebben met een bal op z'n hoofd gooien. Een direct hit ofzorolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:27:
Voor een curveball, aan het begin moet je even met je ball heen en weer gaan. Dan krijg je soort van sterretjes op je bal. Dan donder je hem op de pokemon en voila. +10
Ook ik wil dat wel graag weten ;DFizher schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:37:
Iemand hier die toevallig een tip/oplossing heeft om de app (in battery saver mode) in je broekzak aan te houden maar te voorkomen dat je telefoon (HTC one m7 in mijn geval) in je broekzak per ongeluk op de 'home' of 'back' knop drukt en zo de app sluit?
Level 10? Jezus, heb je nog geen werk of verplichtingen, of kun je dat combineren met rondrennen door de stad?rolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:19:
Ik zie toch wel al wat gekke pokemons naar voren komen hoor!
spoiler:
Ik denk dat 400 wel een prima getal is atm, als je daar zit ben je beast
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Hmm, volgens mij kan dat niet echt? Ik heb mijne gewoon open staan en dan in mijn zak. Gebeurt niks en ik voel de trilling welFizher schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:37:

Het is niet mijne hé, gewoon random picsJeroenneman schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:40:
[...]
Level 10? Jezus, heb je nog geen werk of verplichtingen, of kun je dat combineren met rondrennen door de stad?
[ Voor 24% gewijzigd door rolandos582 op 07-07-2016 14:41 ]
Mijn pokeballs zijn al op
kan niets meer op het werk nu haha. Vanavond maar eens de buurt aflopen/fietsen om nieuwe te verzamelen.
Tot nu toe heel erg verrast door deze titel!
Tot nu toe heel erg verrast door deze titel!
Geen informatie beschikbaar
Dit is pas een held : https://www.twitch.tv/downplusb streamen + spelen buiten. Hij loopt gewoon op straat LOL ( edit nice try maar quality is bagger )
[ Voor 15% gewijzigd door rolandos582 op 07-07-2016 14:45 ]
Ben ik goed bezig?
Heb geen idee wat ik aan het doen ben, maar ik heb een paar gym's geclaimd

Das wel gaaf. En misschien een beetje awkward.rolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:43:
Dit is pas een held : https://www.twitch.tv/downplusb streamen + spelen buiten. Hij loopt gewoon op straat LOL ( edit nice try maar quality is bagger )
Zoiets halen?Fizher schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:37:

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zeker, beetje evolven + uplevelen nog welbottom line schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:48:
Ben ik goed bezig?
[afbeelding]
[afbeelding]

Het is een geweldig idee, en waarschijnlijk met full release komen er wel meer.Noahlvb schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:49:
[...]
Das wel gaaf. En misschien een beetje awkward.
Eerst eens kijken wat hier allemaal in dit topic staatrolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:50:
[...]
Zeker, beetje evolven + uplevelen nog wel
Nog even een tip aan de mensen die al Pokémon in de gym hebben zitten.
In de shop van Pokémon Go zit rechtsboven een icoontje. Wat ik net begreep is dat dit een defendersbonus is. Deze bonus kun je eens in de 21 uur claimen en levert Pokémonmunten en Stardust op.
In de shop van Pokémon Go zit rechtsboven een icoontje. Wat ik net begreep is dat dit een defendersbonus is. Deze bonus kun je eens in de 21 uur claimen en levert Pokémonmunten en Stardust op.
Hoe kan je trouwens bij meerdere stops spul halen? Ik krijg telkens geen stop module beschikbaar oid. Al de hele dag.
Ik denk dat een betere vraag zou zijn: "Wat is het nadeel van een Psyduck?"
Waarop mede Psyduckfans en ik antwoorden: "Niks, een Psyduck heeft geen nadelen want het is Psyduck. Master of Ducks."
Misschien zit je rugzak vol?Terranova schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:55:
Hoe kan je trouwens bij meerdere stops spul halen? Ik krijg telkens geen stop module beschikbaar oid. Al de hele dag.
CrawlFish schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:57:
[...]
Ik denk dat een betere vraag zou zijn: "Wat is het nadeel van een Psyduck?"
Waarop mede Psyduckfans en ik antwoorden: "Niks, een Psyduck heeft geen nadelen want het is Psyduck. Master of Ducks."
En blijkbaar ook omdat je geen "in app purchases" kan doen vanaf je 'nieuwe' Aussie account.
Ik heb de app nog niet zo lang geinstalleerd. Je begint volgens mij met 60 pokeballs. Is er een manier om meer te krijgen NAAST daadwerkelijk geld uitgeven? Kun je ze ergens verdienen of vinden?
Poke Stops bezoeken, en die coin ronddraaien (swipe naar links/rechts).iamjustin schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:02:
Ik heb de app nog niet zo lang geinstalleerd. Je begint volgens mij met 60 pokeballs. Is er een manier om meer te krijgen NAAST daadwerkelijk geld uitgeven? Kun je ze ergens verdienen of vinden?
Wat gebeurt er als je er een aanklikt in het "nearby" scherm? doet dat iets?
hexta schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:04:
Wat gebeurt er als je er een aanklikt in het "nearby" scherm? doet dat iets?
Madstorm schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:27:
Dan tracked hij alleen de geselecteerde pokemon. Dus als de voetstappen van 3 naar 2 gaat weet je dat je dichterbij komt.
I'm an Ironman!
Je moet hem draaien als een wervelwind.rolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:27:
Voor een curveball, aan het begin moet je even met je ball heen en weer gaan. Dan krijg je soort van sterretjes op je bal. Dan donder je hem op de pokemon en voila. +10
Zie ook onderstaand youtube filmpje
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9rTdYMqu9_c]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Met 1 ei en 3 pokeballen erbij? Moet wel 10km lopen helaas
Hm. vraagje, Als ik straks een teamkleur kan kiezen, en alle Gyms hier in de buurt zijn rood. Kan ik dan beter blauw kiezen? Ik neeem aan als ik rood ben en de Gym is rood dat ik niet kan battlen daar? (want hij is al van een teamgenoot)
Oost west, 127.0.0.1 best!
Zelfde kleur = defenden, andere kleur = aanvallengeerttttt schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:19:
Hm. vraagje, Als ik straks een teamkleur kan kiezen, en alle Gyms hier in de buurt zijn rood. Kan ik dan beter blauw kiezen? Ik neeem aan als ik rood ben en de Gym is rood dat ik niet kan battlen daar? (want hij is al van een teamgenoot)
het is eigenlijk een beetje Ingress, maar dan leuker
Haha nou (A) Ingress heeft voor nu nog meerwaarde en meer plezier...het spel is leuker maar zie nog weinig meerwaarde om de gym te ownen/defenden en levert eigenlijk nog niets op, minder teamgevoel dan bij ingress maar kan aan mij liggen doordat ik dat al ruim twee jaar doeLanithro schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:20:
Vergelijking ingress = 8 spelers nodig om lvl 8 portal te maken, meerdere spelers nodig om grote velden te maken (ops) etc etc....) en zie hier nu vooral een solo spel om een gym ondanks een mp variant van samen defenden.
Ook zou ik gewoon op straat willen kunnen spelen als ik iemand tegenkom, hup een battle zoals het in Pokemon ook ging/gaat, niet op een vaste plek maar gewoon met AR aan 3,2,1 battle!.
Een uitgeklede versie. Het heeft wat tijd nodig.Lanithro schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:20:
Ben wel bang dat er op een gegeven moment zoveel mensen gaan no-lifen dat t onmogelijk gaat worden om een gym over te nemen.
Gegroet!
Volgens het filmpje op de officiële fb pagina kun je wel samen tegelijk een gym proberen te verslaan. In het filmpje zie je dat 2 mensen een gym proberen te verslaan en elkaars pokémon kunnen zien
iemand al geprobeerd?
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Tijdje gespeeld maar nu maar gestopt, men telefoon is na n uur of 4 dit spelen echt warm geworden
. Helaas is er ook niet zoveel in mijn buurt te vinden.
Ik hoop zo dat dit erin komt iddlubbertkramer schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:23:
[...]
Ook zou ik gewoon op straat willen kunnen spelen als ik iemand tegenkom, hup een battle zoals het in Pokemon ook ging/gaat, niet op een vaste plek maar gewoon met AR aan 3,2,1 battle!.
Daar heb ik op android geen last vanJelliuz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:58:
[...]
En blijkbaar ook omdat je geen "in app purchases" kan doen vanaf je 'nieuwe' Aussie account.
Wat is dit fantastisch leuk zeg. Inmiddels level 4 en heb een Pidgeotto van CP 45 en een Raticate van 158
. Als ik level 5 ben ga ik de gym hier maar eens veroveren, zit iemands Pidgeotto in en ik denk dat mijn Raticate wel sterker is
.

My new baby

Netjes! Je kunt 'm wel een power upje gevenrolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:38:
[afbeelding]
My new baby![]()
kost wel een hoop om te evolven maja. Level 8 also
Oh en als je een aanval uitvoert, lang drukken en loslaten voor de sterke dashboard aanval en de minder krachtige is gewoon tappen. Met de korte aanvallen bouw je stamina op die je weer kan gebruiken met je sterke aanval. Kan in de Op Ook erbij denk ik.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ja 3 soon maar idk of ik dat wil. I feel like i wanna save voor 100. Kan je hem ook power uppen als ie evolved is. Dus 6x power up? Want hij krijgt meer power up als die evolved is.ThomasXIV schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:39:
[...]
Netjes! Je kunt 'm wel een power upje geven.
Nice die zocht ik ook, maar hij bleef telkens op die 3 voetstappen. Dus niet gevondenrolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:38:
[afbeelding]
My new baby![]()
kost wel een hoop om te evolven maja. Level 8 also
Och, gewoon 1 of 2 er bij voor de fun. Volgens mij laat het gebogen balkje er boven zien hoe sterk hij is. Mijn Raticate ga ik volledig upgraden, want verder evolueren gaat niet.rolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:40:
[...]
Ja 3 soon maar idk of ik dat wil. I feel like i wanna save voor 100. Kan je hem ook power uppen als ie evolved is. Dus 6x power up? Want hij krijgt meer power up als die evolved is.
Yes dat kan ookrolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:40:
[...]
Ja 3 soon maar idk of ik dat wil. I feel like i wanna save voor 100. Kan je hem ook power uppen als ie evolved is. Dus 6x power up? Want hij krijgt meer power up als die evolved is.
Ingress is ook met veel minder functionaliteiten begonnen als wat er nu in zit. Dus ik heb goede hoop voor deze game. Wel jammer dat ze de gyms van begin af aan niet wat veelzijdiger hebben gemaakt. Sowieso een gemis dat je geen teamgevoel hebt, vanwege het ontbreken van een chat.
PS5 PSN: UnrealKazu
als ik nu bij een gym sta en deze aanval, ik kies natuurlijk me sterkste pokemon. Als ik dan de 1ste verslagen heb, moet ik direct de 2de en soms zelfs een 3de pokemon verslaan. maar ik kan zelf geen pokemons wisselen. dan is het toch vrijwel onmogelijk om een gym te verslaan ? of doe ik iets verkeerds ?
Mijne is al goed op weg. 268 atmThomasXIV schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:41:
[...]
Och, gewoon 1 of 2 er bij voor de fun. Volgens mij laat het gebogen balkje er boven zien hoe sterk hij is. Mijn Raticate ga ik volledig upgraden, want verder evolueren gaat niet.
U sure>??
Spel is wel bugged zeg. Net bij 2 verschillende gyms de vijand verslagen maar dan blijft hij gewoon doodleuk stil hangen, vijandelijk pokemon valt niet meer aan hij is gewoon dood maar spel gaat maar niet verder..
Wel 1 gym overgenomen die nog niet bezet was en bij 2 van mijn eigen team pokemon erin gezet, dat kan dan weer wel.
Stom want ik had ze keihard afgemaakt met mijn Golbat met 330 CP.
Wel 1 gym overgenomen die nog niet bezet was en bij 2 van mijn eigen team pokemon erin gezet, dat kan dan weer wel.

[ Voor 10% gewijzigd door sjaak88 op 07-07-2016 15:48 ]
Dit had ik net ook de hele tijd ..sjaak88 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:44:
Spel is wel bugged zeg. Net bij 2 verschillende gyms de vijand verslagen maar dan blijft hij gewoon doodleuk stil hangen, vijandelijk pokemon valt niet meer aan hij is gewoon dood maar spel gaat maar niet verder..
[afbeelding]
Kwartiertje later bij dezelfde gym gekomen, beide trainers nog eens verslagen en toen liep die wel door.
Ohja, ik heb er nu nog een gym bij x) (6 total atm)
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Tip van de eeuw :
Als je aan het vangen bent, grote cirkel = bonus punten voor catch, kleine cirkel = hogere % kans op vangen
Als je aan het vangen bent, grote cirkel = bonus punten voor catch, kleine cirkel = hogere % kans op vangen
Kan iemand mij uitleggen waarom ik een credit kaart moet koppelen aan een australische account ? Weet iemand hoe je dit omzeilt op een Iphone ?
Warhammer en PC games en lego
Niet echt een antwoord op zijn vraag, meer een flame baitArnevld schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:54:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik een credit kaart moet koppelen aan een australische account ? Weet iemand hoe je dit omzeilt op een Iphone ?
[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 07-07-2016 18:09 ]
Hoeft niet, je kan een app selecteren die geen geld kost, dan kan je als betaalmethode 'none' gebruiken.
[ Voor 37% gewijzigd door Lonestander op 07-07-2016 15:55 ]
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Als het goed is door een app die gratis is te selecteren, en dan vanuit daar een account aan te maken.Arnevld schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:54:
De discord link is helaas verlopen!
Xbox: Gulpener88
of de account aanmaken vanaf je PC, dan kan je voor 'none' kiezen bij betaalmogelijkheden.Arnevld schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:54:
Uitloggen met je huidige account. Dan een gratis app aanklikken en dan kiezen voor nieuwe account aanmaken. Dan kun je bij betaalopties Geen kiezen. Succes!!Arnevld schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:54:
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Ik heb het idee dat je na een tijdje offline geweest te zijn meer pokemon tegen komt dan wanneer je je mobiel gewoon aan laat staan.
Bij bol.com is die bracelet ook al te pre-orderen trouwens.
Schrok wel best van de prijs! Daarnaast zie ik mezelf ook echt niet met zo'n armband rondlopen eerlijk gezegd
Schrok wel best van de prijs! Daarnaast zie ik mezelf ook echt niet met zo'n armband rondlopen eerlijk gezegd
Een handtekening?!
Je kan er altijd een 'been'band van maken natuurlijk, valt niet zo op en dat voel je ook wel trillen :-)tellavist schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:07:
Rond mijn huis al een Charmander en Pidgey gekregen
nog niet veel gelopen vandaag. Dus de rest ontdek ik vanzelf wel.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hoef je dan ook niet de app open hebben staan? Toch wel jammer dat de applicatie zoveel batterij slurpt!tellavist schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:07:
Moet je de app eigenlijk open hebben als je voor het lopen gaat met hatchen e.d.
Verwijderd
Ja, helaas wel. Er is bij de opties een Battery Saver, als je je telefoon dan ondersteboven houdt (en in je broekzak stopt) dan gaat het scherm op zwart om batterij te sparen.Terranova schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:11:
Moet je de app eigenlijk open hebben als je voor het lopen gaat met hatchen e.d.
Je kan ook pokemon vangen met dat ding. moet je met je been in de lucht gaan staan alsof je een gitaar aan het spelen bentJelliuz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:09:
[...]
Je kan er altijd een 'been'band van maken natuurlijk, valt niet zo op en dat voel je ook wel trillen :-)
Een handtekening?!
Moeten we proberen!tellavist schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:12:
[...]
Je kan ook pokemon vangen met dat ding. moet je met je been in de lucht gaan staan alsof je een gitaar aan het spelen bent
jij snapt hem, ik wil willekeurig battlen overal. Ik wil kunnen ruilen en ook naar gekke plekken reizen voor zeldzame pokemon's. Bijvoorbeeld velden maken voor automatisch pokémon's vangen in die velden. Je merkt dat dit eigenlijk een kinderspel is.lubbertkramer schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:23:
[...]
Haha nou (A) Ingress heeft voor nu nog meerwaarde en meer plezier...het spel is leuker maar zie nog weinig meerwaarde om de gym te ownen/defenden en levert eigenlijk nog niets op, minder teamgevoel dan bij ingress maar kan aan mij liggen doordat ik dat al ruim twee jaar doeMis nog wel een aantal dingen in pokemon go, wat vooral het samenspelen element inhoudt.
Vergelijking ingress = 8 spelers nodig om lvl 8 portal te maken, meerdere spelers nodig om grote velden te maken (ops) etc etc....) en zie hier nu vooral een solo spel om een gym ondanks een mp variant van samen defenden.
Meer mensen last van rare gewichten van de pokemons?
Mijn Pidgeot weegt 0.02 kg maar is wel 1.62m groot XD
Die is gemaakt van earogel?davevogel0 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:20:
Een handtekening?!
mijn pigeotto is 30 kilodavevogel0 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:20:
Pidgeys .. Pidgeys everywhere ..
Zo .. Veel .. Pidgeys ><
Zo .. Veel .. Pidgeys ><
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Francis heeft ook Pokemon Go ontdekt ^^
OOOhhhhh dus dat is die dude die alle twitch streams spammed met de vraag: How can I get my character to waaaallkkk!!!
Klein gewichtsverschil?rolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:31:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen
HOOOOOOOOOOOOOOLLLYY SHIIIITNostordici schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:28:
[video]

Get the car so we can catch some Pokèman xD i'll buy you dinner
Een handtekening?!
Dikke vette pidgeotto
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Waarom zijn er normal, xl en xs versies?rolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:31:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen
maakt het gewicht van een pokemon nog iets uit ?
Ja en hoe, man man man. Het gemiddelde gewicht van mijn pokemons is zo'n 22kg
Zo ver bekend is niet.ProjectB00man schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:33:
Ik heb een XL tentacool van 72,58 KG
Ik vond het al bijzonder
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Deze gast is toch godverdomme briljant. Waarom heb ik die man nooit eerder gezien.Nostordici schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:28:
[video]
Die is lekker moddervet, wacht maar tot die tentacruel word. 100+Fordox schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:36:
Ik heb een XL tentacool van 72,58 KGIk vond het al bijzonder
[ Voor 28% gewijzigd door rolandos582 op 07-07-2016 16:37 ]
Als je overigens ook een Ingress account hebt, kan je hier zien waar alle POI's staan https://www.ingress.com/intel. Ze gebruiken namelijk dezelfde als Ingress
ProjectB00man schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:33:
Jawel. XS / Normal / XL op zowel grootte als ook gewicht beinvloeden de max CP die een bepaald soort kan hebben.
Dit verschilt echter per soort, zo zijn er soorten die er profijt van hebben XL zwaar te zijn, en anderen XS groot te zijn.
Voor raticate telt XL op gewicht als ik mij niet vergis.
Also:

Een ontzettende horde aan pidgeys heeft er even voor gezorgd dat ik een pidgeotto kon evolueren (mijn tweede) en die gelijk flink kon boosten XD ..
Is die 371 zwaar of juist heel licht?Darkfreak schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:39:
[...]
[...]
Jawel. XS / Normal / XL op zowel grootte als ook gewicht beinvloeden de max CP die een bepaald soort kan hebben.
Dit verschilt echter per soort, zo zijn er soorten die er profijt van hebben XL zwaar te zijn, en anderen XS groot te zijn.
Voor raticate telt XL op gewicht als ik mij niet vergis.
Also:
[afbeelding]
Een ontzettende horde aan pidgeys heeft er even voor gezorgd dat ik een pidgeotto kon evolueren (mijn tweede) en die gelijk flink kon boosten XD ..
Wat betekent dat rode icoontje naast sommige Pokemon?
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Dit topic is gesloten.
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.