Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Voor stardust maakt het niet uit, verschillende, dezelfde, je krijgt er allemaal stardust voor.Fordox schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:26:
Ook meer van dezelfde? Dat is toch neit leuk, dan wordt het irritant grinden.
Voor candies moet je pokemon van dezelfde species vangen.
PS4 PSN: Dazzler2120
Zou dit ook wel willen weten!Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:14:
Is het slimmer om eerst je pokemon te levelen voordat je hem laat evolueren?
PS4 PSN: Dazzler2120
Something something
Verwijderd
Aight, happy hunting! Moge de Pokémon spawns aan jouw zijde zijn!Ricmaniac schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:16:
[...]
nee haha, ik heb ook geen stops hier in de buurt enzo. en elke 40 minuten verschijnt er misschien 1 die in range van me bureau zittot nu toe 5 ratata's en 3 weedles
(iOS) Als ik de app via de Australische account / store download, en opnieuw verwijder als deze bij ons beschikbaar komt, bestaat hier geen kan op problemen om deze op een normale manier uit onze lokale store te halen?
Ik zoek de meest 'cleane' manier om nu al te spelen :-)
Volgens mij zit je progress gewoon aan je google apple account gekoppeld, dus ik zie geen probleem.Jelliuz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:34:
Kort leek vraagje;
(iOS) Als ik de app via de Australische account / store download, en opnieuw verwijder als deze bij ons beschikbaar komt, bestaat hier geen kan op problemen om deze op een normale manier uit onze lokale store te halen?
Of pokemon in team gyms stoppen. Voor elke pokemon krijg je elke 21 uur bij de pokeshop 500 stardust en 10 pokecoins. Dus je kunt je voorstellen dat dit best hard gaat.Fordox schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:25:
Hoe krijg je eigenlijk meer Stardust om je pokemon te levelen?
PS5 PSN: UnrealKazu
Ik ebn nog net geen level 4 dus dat wordt hem niet. Maar bedankt voor de tipKazu schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:35:
[...]
Of pokemon in team gyms stoppen. Voor elke pokemon krijg je elke 21 uur bij de pokeshop 500 stardust en 10 pokecoins. Dus je kunt je voorstellen dat dit best hard gaat.
Volgens mij voor battlen alleen. Als de aanval super effective is tenminste tegen wie je battlet.Pazienza schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:36:
Boeit het nou iets wat voor aanvallen je pokémon heeft?
Zit schijnbaar een hardcap opKazu schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:35:
[...]
Of pokemon in team gyms stoppen. Voor elke pokemon krijg je elke 21 uur bij de pokeshop 500 stardust en 10 pokecoins. Dus je kunt je voorstellen dat dit best hard gaat.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Oost west, 127.0.0.1 best!
Buit tot nu toe:
Rattata
Weedle
pidgey
spearow
Bulbasaur
Squirtle
Drowzee
Eevee
Poliwag
Zubat
Zit hier ergens in de buurt een Ghastly... i want! maar ben altijd 3 pootjes verwijderd... nja thuis maar weer eens kijken.
Wisselen de pokemans in je buurt ook? of zijn het (naast de standaard rattata enzo) steeds dezelfde?
Dat vraag ik me ook af... kan alleen zien of je dichterbij komt als de pootjes minder worden volgens mij.Fordox schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:38:
Hoe werkt het eigenlijk met dat icoontje rechtsonderin met pokemon in de buurt, Hint dat ook welke richting ze op zijn? Want ik mis de heletijd een Polywag hier in de buurt
Poliwag traden tegen een Ghastly? (och al dat eens kon
[ Voor 38% gewijzigd door Waah op 07-07-2016 13:40 ]
Ja en hoever is 1 pootje, 2 pootjes en 3 pootjes?Fordox schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:38:
Hoe werkt het eigenlijk met dat icoontje rechtsonderin met pokemon in de buurt, Hint dat ook welke richting ze op zijn? Want ik mis de heletijd een Polywag hier in de buurt
Weedle
pidgey
spearow
Squirtle
Eevee
Poliwag
Zubat
Poliwirl
Meowth
Caterpie
Weedle
Kakuna
Paras
Venomoth
Ghastly
Is mijn pokemon found atm
[ Voor 11% gewijzigd door rolandos582 op 07-07-2016 13:41 ]
Gisteren heb ik een ghastly weten te vangenWaah schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:39:
Zit hier ergens in de buurt een Ghastly... i want! maar ben altijd 3 pootjes verwijderd... nja thuis maar weer eens kijken.
Wisselen de pokemans in je buurt ook? of zijn het (naast de standaard rattata enzo) steeds dezelfde?
Het wisselt wel, alleen zijn er wel 'gebieden' die de spawnkans van een bepaald type kan vergroten (vlak bij het water = meer water over het algemeen. Hier zijn echter ook zeker uitzonderingen op.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Begon een uurtje of 1.5 geleden. Zit nu al op bijna level 7geerttttt schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:42:
Ik heb vandaag een Pidgeot gevangen. Leuk spel. Nu nog ff level 5 zien te halen, zit nu op 4.
Verwijderd
Bij geen voetafdrukken sta je praktisch naast de pokemon, ik geloof dat ik ergens last dat 3 voetafdrukken tegen de 300m zou zijn, dus 100m per afdruk? Who knows.Fordox schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:38:
Inderdaad: 10 gyms max for a total of 100 pokecoins and 5000 stardust
Overdag krijg je andere pokemon dan snachts althans dat heb ik gemerkt.
Burp
Zit nu iemand vlak bij mijn kantoor op de bank met een lure op een punt net buiten mijn bereik
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
En je zit in de stad....ik zit in een wijk tegen het bos aan, verdomd rustig hier.rolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:43:
[...]
Begon een uurtje of 1.5 geleden. Zit nu al op bijna level 7Het helpt wel dat ik 2 pokestops naast me heb, en een aantal lucky drops uit die shops
Yep dat maakt het wel verdomd lastigFitzChevalric. schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:45:
[...]
En je zit in de stad....ik zit in een wijk tegen het bos aan, verdomd rustig hier.
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Volgens mij moet je Niantic aardig ver gaan voor een ban, ik heb gigantisch cheaters gemeld en nooit werd er wat mee gedaan. Volgens zullen er ook in dit spel vanzelf de locatie hacks opduiken en het spel kapot maken.Noahlvb schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:46:
Iemand al last gehad van eventuele Bans?
[ Voor 14% gewijzigd door FitzChevalric. op 07-07-2016 13:48 ]
33hexta schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:40:
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wat de gemiddelde leeftijd in dit topic is
Ik denk dat mensen dachten dat ze een ban hadden omdat ze niets meer konden laden. Dat was gewoon omdat de servers overbelast waren.Noahlvb schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:46:
Iemand al last gehad van eventuele Bans?
Xbox: Gulpener88
Ben ik het met je eens hoor. Er zijn mensen die zeer dichtbij een Pokéstop wonen/werken waardoor je elke 5 minuten inderdaad kan gaan farmen. Het zou mij niks verbazen als er in de loop van de tijd een cap op een Pokéstop komt, zodat je hem dagelijks maar 5 keer kan gaan gebruiken of iets dergelijks.eddie010 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:47:
Ik merk wel dat mensen die thuis een gym en op het werk een pokestop hebben een behoorlijk voordeel hebben door de farmmogelijkheden. Wil niet teveel huilie huilie doen, maar unbalanced is dat natuurlijk wel.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Verwijderd
Dat zou ik eerlijk gezegd niet eens vervelend vinden. Ik heb op mijn werkplek de luxe dat er een stop zit (net binnen mijn bereik) en vind het net iets te gemakkelijk worden zo.BlackthunderAwf schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:49:
[...]
Ben ik het met je eens hoor. Er zijn mensen die zeer dichtbij een Pokéstop wonen/werken waardoor je elke 5 minuten inderdaad kan gaan farmen. Het zou mij niks verbazen als er in de loop van de tijd een cap op een Pokéstop komt, zodat je hem dagelijks maar 5 keer kan gaan gebruiken of iets dergelijks.
Ik speel ook ingress en nu je het zegt. De kans dat er bans komen zijn heeeel klein.FitzChevalric. schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:47:
[...]
Volgens mij moet je Niantic aardig ver gaan voor een ban, ik heb gigantisch cheaters gemeld en nooit werd er wat mee gedaan. Volgens zullen er ook in dit spel vanzelf de locatie hacks opduiken en het spel kapot maken.
Dit heb ik ook ja... aan pokeballs geen tekort hierVerwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:50:
[...]
Dat zou ik eerlijk gezegd niet eens vervelend vinden. Ik heb op mijn werkplek de luxe dat er een stop zit (net binnen mijn bereik) en vind het net iets te gemakkelijk worden zo.
Wat ik echt super lachen vind, is foto's maken
Ziehier mijn wandeltje door het bos:
Bij uitgang van mijn pand, stond er een Pidgey op de trap!

Vervolgens toen ik over het bruggetje naar het bos liep nog een Pidgey!!

Stukje verder klauteren, kom ik een Oddish in het gras tegen!

Om deze Weedle kunnen vangen, moest ik door een blubberbende heen die je op de achtergrond kan zien:

Even later kwam ik zijn grotere broer tegen! na 3 pogingen had ik hem gevangen!

Stukje verderop (onderweg terug) kwam ik paras in de modder tegen.

Eindelijk weer achter mijn bureau, gaat mijn telefoon weer! rattenplaag op kantoor...

Uiteindelijk aardig wat pokemon gevangen (niet van alles foto's gemaakt) zelfs mijn pidgey kunnen laten evalueren naar pidgotto. Ben nu halverwege level 4!
Ben erg benieuwd wat voor pokemon er rond mijn huis rondlopen!
Een handtekening?!
Lopen ook hier veel rattata's op mijn bureau
Grootste doel behaald. ;D
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik zit op een spot met een steady supply van bulbasaur's en drowzee'shantheman schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:54:
Leuk spelletje, heb ook geluk met een pokestop hier in Utrecht.
Lopen ook hier veel rattata's op mijn bureau
das ook niet vervelend
bulbasaur is wel chill, is dat een bos ofzo?Waah schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:56:
[...]
Ik zit op een spot met een steady supply van bulbasaur's en drowzee's
das ook niet vervelend
Nope, bij mijn werk... blijkbaar geluk met de juiste spot.rolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:57:
[...]
bulbasaur is wel chill, is dat een bos ofzo?
zit wel in de buurt van een park. Misschien heeft dat ermee te maken.
Verwijderd
Oddish!tellavist schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:51:
Zo, in mijn pauze even een rondje door het bos gelopen met "Incense" aan. ik werk praktisch in een bos, dus opzich relaxed qua pokemon. enige nadeel is dat hier in de wijde omgeving geen Pokemon spot of Gym in de buurt heb. dit zal denk ik alleen in dorpen/steden zijn?
Wat ik echt super lachen vind, is foto's maken
Ziehier mijn wandeltje door het bos:
Bij uitgang van mijn pand, stond er een Pidgey op de trap!
[afbeelding]
Vervolgens toen ik over het bruggetje naar het bos liep nog een Pidgey!!
[afbeelding]
Stukje verder klauteren, kom ik een Oddish in het gras tegen!
[afbeelding]
Om deze Weedle kunnen vangen, moest ik door een blubberbende heen die je op de achtergrond kan zien:
[afbeelding]
Even later kwam ik zijn grotere broer tegen! na 3 pogingen had ik hem gevangen!
[afbeelding]
Stukje verderop (onderweg terug) kwam ik paras in de modder tegen.
[afbeelding]
Eindelijk weer achter mijn bureau, gaat mijn telefoon weer! rattenplaag op kantoor...![]()
[afbeelding]
Uiteindelijk aardig wat pokemon gevangen (niet van alles foto's gemaakt) zelfs mijn pidgey kunnen laten evalueren naar pidgotto. Ben nu halverwege level 4!
Ben erg benieuwd wat voor pokemon er rond mijn huis rondlopen!
Doe mij er ook een paar danWaah schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:58:
[...]
Nope, bij mijn werk... blijkbaar geluk met de juiste spot.
zit wel in de buurt van een park. Misschien heeft dat ermee te maken.

Toevallig is dit precies bij mij het geval, op het werk een pokestop en thuis een gym. Of het unfair is? Misschien wel. Maar ik maak ook alleen maar gebruik van de mogelijkheden die ik heb.eddie010 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:47:
Ik merk wel dat mensen die thuis een gym en op het werk een pokestop hebben een behoorlijk voordeel hebben door de farmmogelijkheden. Wil niet teveel huilie huilie doen, maar unbalanced is dat natuurlijk wel.
Zit op zo'n 150-200 pokeballs en 3x 10km ei. Ook aan pots/revives geen gebrek hier.
Nice Drowzee kwam ik in Hoogh Catherijne vanmiddag tegenWaah schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:56:
[...]
Ik zit op een spot met een steady supply van bulbasaur's en drowzee's
das ook niet vervelend
Hebben jullie AR mode ook uitgezet? buiten is AR wel geinig alleen denken mensen dat je ze aan het filmen bent
En achter je bureau hoef je dan je telefoon niet vast te houden ook fijn.
Gelijk uit, vond het bijzonder hinderlijk eigenlijk. Doe mij maar zo'n steady achtergrond. Kan je ook beter je ballen mikken imohantheman schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:01:
[...]
Nice Drowzee kwam ik in Hoogh Catherijne vanmiddag tegenbulbasoar nog niet gezien helaas!
Hebben jullie AR mode ook uitgezet? buiten is AR wel geinig alleen denken mensen dat je ze aan het filmen bent
En achter je bureau hoef je dan je telefoon niet vast te houden ook fijn.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Als je op de link in de OP drukt zit je er inUNION1 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:02:
Wie kan mij toevoegen in het Telegram groepje? zal hier vaak te vinden zijn
Paar pagina's terug staat een link. Klik daar opUNION1 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:02:
EDIT: lol, 3 keer hetzelfde antwoord
[ Voor 8% gewijzigd door Frans92 op 07-07-2016 14:04 ]
XBL: DonFrans
Er is eerder in het topic een invite link geplaatst, die kun je gewoon gebruiken.UNION1 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:02:
Telegram groep is puur sociaal, geen verplichtingen met "veel"online zijn
Ik kan ze geeneens vinden met AR aan.rolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:02:
[...]
Gelijk uit, vond het bijzonder hinderlijk eigenlijk. Doe mij maar zo'n steady achtergrond. Kan je ook beter je ballen mikken imo
[ Voor 18% gewijzigd door Kaasdipje op 07-07-2016 14:04 ]
Gyms veroveren levert meerdere dingen op:FitzChevalric. schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:02:
Bij Ingress had je nog een reden om in een team te zijn en zo je buurt/stad blauw of rood te kleuren. Ik ben er nog niet achter waarom ik gyms zou willen veroveren of waarom erop uit zou trekken alleen maar om Pokémons te verzamelen, maar daar heb ik geen hoog level voor nodig? Ik snap het blijkbaar nog niet helemaal.
- Prestige het is natuurlijk best leuk om jouw pokemon te zien bij de gym
- Voor elke gym krijg je 10 gold? waarmee je in de shop items kan halen, dus pokemons over 5 gyms verdeeld is 50 gold
- Je krijgt ook experience als je een gym battle wint
Geen idee wanneer.Bullettooth schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:03:
Wie weet er eigenlijk wanneer hij in de nederlandse appstore normaal komt te staan? Heb geen zin in Australische nep accounts bij apple e.d.
maar google de APK en zoek een betrouwbare site
Tesla M3LR '21
Het gaat om de IOS versie, APK werkt daar niet op. Maar er is ook nergens een NL/EU release datum te vinden.Waah schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:04:
[...]
Geen idee wanneer.
maar google de APK en zoek een betrouwbare site
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Ik verwacht eind deze week. Vandaag is Pokemon Go voor de US te downloaden. (bron)Bullettooth schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:03:
Wie weet er eigenlijk wanneer hij in de nederlandse appstore normaal komt te staan? Heb geen zin in Australische nep accounts bij apple e.d.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Wat ik ervan begrijp is als de bewegnede cirkel op zn kleinst is, je de grootste kans hebt om de pokemon te vangen.Kek schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:05:
ik snap er nog niet veel van, ik heb wat rond geloppen, kom pokemon tegen, maar als ik ze probeer te vangen met een bal dan springen ze er steeds weer uit... hoe krijg ik ze in de bal... ?
dat had ik ook al gevonden, maar nog steeds ontsnappen ze... moet ik dan ook speciale lvls gaan zoeken enzo? of maakt dat niet uit...ulTimaS schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:06:
[...]
Wat ik ervan begrijp is als de bewegnede cirkel op zn kleinst is, je de grootste kans hebt om de pokemon te vangen.
dat bal gooie werkt trouwens ook kak, net 5 ballen weg gegooid...
Gewoon vaker proberen.Kek schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:05:
ik snap er nog niet veel van, ik heb wat rond geloppen, kom pokemon tegen, maar als ik ze probeer te vangen met een bal dan springen ze er steeds weer uit... hoe krijg ik ze in de bal... ?
Ik heb ook 4x iets tegen een Pidgeotto moeten gooien. Maar worth it, want gelijk CP 240.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Wat me nog opviel is dat als de cirkel op zijn kleinst is en je laat hem los dat ik dan een Nice krijg maar bij de animatie is de circel dan al wel net op zijn grootst.ulTimaS schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:06:
[...]
Wat ik ervan begrijp is als de bewegnede cirkel op zn kleinst is, je de grootste kans hebt om de pokemon te vangen.
Was het cirkeltje groen of rood? Als hij rood is lijkt het erop dat je hem niet kan vangen.Kek schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:07:
[...]
dat had ik ook al gevonden, maar nog steeds ontsnappen ze... moet ik dan ook speciale lvls gaan zoeken enzo? of maakt dat niet uit...
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Geluk? xDKek schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:07:
[...]
dat had ik ook al gevonden, maar nog steeds ontsnappen ze... moet ik dan ook speciale lvls gaan zoeken enzo? of maakt dat niet uit...
De rattata's en pidgey's van het spel vang ik vaak in één keer, maar een pidgeotto heb ik een stuk of 5 ballen voor nodig gehad.
ik heb dat dus ook, en dan ontsnaptie alsnog..hantheman schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:08:
[...]
Wat me nog opviel is dat als de cirkel op zijn kleinst is en je laat hem los dat ik dan een Nice krijg maar bij de animatie is de circel dan al wel net op zijn grootst.
#134 Vaporeon Water
#135 Jolteon Electric
#136 Flareon Fire
Pokémon with Green (Easy) Capture RingRobinNL schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:08:
[...]
Was het cirkeltje groen of rood? Als hij rood is lijkt het erop dat je hem niet kan vangen.
Pokémon with Orange (Medium) Capture Ring
Pokémon with Red (Difficult) Capture Ring
Er zijn meerdere soorten die je kan vangen, hogere levels en zeldzame etc
Verwijderd
Ah, ok, dat vroeg ik me ook al af! Jammer dat er geen stones zijn.rolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:09:
Zo te zien zijn er maar 3 eevee evoluties en ze zijn random, geen stones oid.
#134 Vaporeon Water
#135 Jolteon Electric
#136 Flareon Fire
Word dus gewoon een paar vangen en hopen op het beste =]Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:12:
[...]
Ah, ok, dat vroeg ik me ook al af! Jammer dat er geen stones zijn.
Gistere nacht was de release in australie
Afgelopen nacht is de USA erbij gekomen
Komende nacht latijns amerika?
Vannacht of morgen nacht de EU?
Je kan het hier zien:
http://www.pokemongo.com/en-au/ >> staat available
http://www.pokemongo.com/en-us/ >> staat available
http://www.pokemongo.com/es-la/ >> staat te verwachten
http://www.pokemongo.com/nl-nl/ >> staat te verwachten
Burp
Echter stond ik er net echt bovenop (5 min gewacht ook) maar geen pokemon te bekennen...

Een handtekening?!

Ik denk dat 400 wel een prima getal is atm, als je daar zit ben je beast
[ Voor 5% gewijzigd door rolandos582 op 07-07-2016 14:21 ]
Normaal als m'n vrouw zegt: kom dan gaan we een stukje lopen met z'n 3en dan zeg ik neeehhhhhh maar nu hahaha.
Verwijderd
Haha ja, hoe hoger jouw trainer level, des te meer zeldzame Pokémon je tegen KAN komen. Tevens is de marge aan CP van de te vinden Pokémon breder.rolandos582 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:19:
Ik zie toch wel al wat gekke pokemons naar voren komen hoor!
spoiler:
Ik denk dat 400 wel een prima getal is atm, als je daar zit ben je beast
Van wat ik begreep betekend het staan op blaadjes niet direct dat er Pokémon spawnen, je moet in de buurt van de blaadjes (blijven?) lopen en dan zouden ze vanzelf moeten komentellavist schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:18:
Ik snap nog steeds niet wat de blaadjes op de map betekenen. Ik dacht dat daar sowieso een Pokemon zou zitten.
Echter stond ik er net echt bovenop (5 min gewacht ook) maar geen pokemon te bekennen...
[afbeelding]
Linkjes naar Telegram en Discord zijn toegevoegd.
Ik had daarstraks een gele, in 1x gevangenmat.hi.as schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:10:
Rode cirkel betekent kleine catch-rate, maar niet onmogelijk. Gewoon meer gooien!
Grapjas dat ik was wou proberen om te kijken of je de boel ook om de tuin kon leiden, dus iphone aan de mac en xcode aan, even een aantal exotische locaties geprobeert en ja hoor het spel gaat ook echt daar heen.
Zal wel een mechanische ingebouwd zijn dat je na dat soort grappen niets meer kan vangen ofzo
nouja, nu maar met een verse account verder
edit: met een verse account vang ik gelijk alles weer dus echt; als je gaat gps spoofen vang je niks meer...
[ Voor 11% gewijzigd door Kek op 07-07-2016 14:32 ]
Ik ook ja. dan misschien zonder Pay-to-win potions en shit maar alleen aanvallen.RekZ schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:27:
Ik had gehoopt op de originele turn-based gevechten, maar dit was meer domweg sliden en op de tegenstander drukken.
nee maakt geen reet uitJelliuz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:34:
Kort leek vraagje;
nope.. zit aan je google / pokemon account. dus het maakt niet uit wat je met je apple account doet. daarom kan je gewoon met je NL account verder spelen als je hem op AUS/US hebt gedownload.Fordox schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:34:
[...]
Volgens mij zit je progress gewoon aan je google apple account gekoppeld, dus ik zie geen probleem.
Edit: zelfde vraag als hierboven.
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 07-07-2016 14:33 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
tuurlijk, de progress is aan je google accoutn gelinkt..Zeror schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:31:
Ik vraag me af wanneer ik overstap naar de Nederlandse App, als deze gereleased wordt, de progress behouden blijf.
Dit topic is gesloten.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.