[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.517 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:10
ThomasXIV schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 20:31:
Ik zit trouwens in het blauwe team :).
Het geeft niet. Iedereen maakt fouten! >:) #teamyellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Ook team blauw hier. >:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:19

NSG

Je weet niks!

Vanochtend heb ik een rondje door de vesting van Hellevoetsluis gedaan, echt een pokestop paradijs!
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/577ea352350ed/577ea35228308-photo_2016-07-07_20-42-42.jpg

Ik was blijkbaar de eerste, dus ook 6 gym's ingepikt, maar ben ze inmiddels allemaal weer kwijt :(

Edit: Kwam op een gym tegen op privé terrein, lekker handig..

[ Voor 10% gewijzigd door NSG op 07-07-2016 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:10
Wellicht interessant (kon het zo snel niet vinden in dit topic): De link naar Pokemon Go in de Android Play Store!

Helaas echter nog niet bij ons te downloaden. ;)
Oeps! :)

[ Voor 23% gewijzigd door Edzeau op 07-07-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edzeau schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 20:47:
Wellicht interessant (kon het zo snel niet vinden in dit topic): De link naar Pokemon Go in de Android Play Store!

Helaas echter nog niet bij ons te downloaden. ;)
Staat in TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Verdorie de hele tijd geen verbinding. Kom ik thuis en hij doet het gelijk weer. Het jeukt eigenlijk wel om weer naar buiten te gaan.

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 20:42
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/577ea85cf06f1/577ea85ce59ed-Screenshot_20160707-205459.png

Nog een tip voor mensen. Upgrade je pokemon als basis (als je een sterke hebt) naar het maximale level. Transfer vervolgens zoveel mogelijk lage soortgenoten van diezelfde pokemon. Iedere transfer levert een pokemon candy op.

Zo kom je uiteindelijk dus hoog uit met de evolutie.

[ Voor 10% gewijzigd door Rabbitto op 07-07-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
Draaien de servers inmiddels weer? Mijn PTC account komt er niet in ;( als ik opnieuw probeer via Google account wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 10:29
Erg instabiel al sinds een uur of 7 dus ik houdt het voor vandaag wel voor gezien. Morgen eens level 5 worden en een rondje maken

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Rabbitto schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:05:
[afbeelding]

Nog een tip voor mensen. Upgrade je pokemon als basis (als je een sterke hebt) naar het maximale level. Transfer vervolgens zoveel mogelijk lage soortgenoten van diezelfde pokemon. Iedere transfer levert een pokemon candy op.

Zo kom je uiteindelijk dus hoog uit met de evolutie.
Maakt dat uit? Eerst basis Pokémon naar maximale cp en dan pas evolueren?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
DNA_Saint schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:16:
[...]

Maakt dat uit? Eerst basis Pokémon naar maximale cp en dan pas evolueren?
Durf het niet met zekerheid te zeggem maar het lijkt goedkoper te zijn om een lage evolutie te upgraden dan later je laatste evolutie naar zn eindlevel te brengen. Moet nog wat meer testjes doen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:52:
[...]

Op mijn oude Galaxy S2 met 4.1.2 gaat het niet werken... Tijd om een nieuwe telefoon te kopen.
Komt verdorie slecht uit midden in een verhuizing qua kosten.
CM-11 op de S2 gezet: android 4.4.4 het werkt joepie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:48

Kek

3flix

manman servers gaan de hele tijd neer, en dan is inloggen een pita :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:21
Rabbitto schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:19:
[...]

Durf het niet met zekerheid te zeggem maar het lijkt goedkoper te zijn om een lage evolutie te upgraden dan later je laatste evolutie naar zn eindlevel te brengen. Moet nog wat meer testjes doen daarvoor.
Ik heb starmie en tentaqruel steeds geupgrade en kreeg per keer +30/31 en toen ik ene lage pidgey deed was t per keer 8 erbij ofzo? Maar geen idee wat stardust kost ervan was

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
[...]

Volgens mij maakt dat niet veel uit, die boog werkt met percentages. Ik had een Pidgey die op ~70% zat en upgraden kostte 600, een Pidegotto die op een lager % zat kostte 400. De kosten per upgrade is gewoon afhankelijk van hoe ver die boog is, evolutie maakt (zo ver ik gezien heb) niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Wat zijn die roze pokestops?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TvTJLXv.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Basxt op 07-07-2016 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Musta schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:25:
[...]

Ik heb starmie en tentaqruel steeds geupgrade en kreeg per keer +30/31 en toen ik ene lage pidgey deed was t per keer 8 erbij ofzo? Maar geen idee wat stardust kost ervan was
Dat een evolutie per upgrade meer krijgt klopt. Maar als je een pidgey op 60% evolved krijgt ie direct +100CP (ongeveer) naar Pidgeotto. Evolve je op 80%, krijg je bijv. +200CP. Het schaalt mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Hier zit een Lure module in, die kun je kopen met Pokecoins. Geeft hetzelfde effect als een Incense, trekt pokemon aan. Alleen als ze in een Pokestop zitten heeft iedereen die in de buurt is er profijt van. Op lvl10 krijg je er een gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
x3rius schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:30:
[...]

Dat een evolutie per upgrade meer krijgt klopt. Maar als je een pidgey op 60% evolved krijgt ie direct +100CP (ongeveer) naar Pidgeotto. Evolve je op 80%, krijg je bijv. +200CP. Het schaalt mee denk ik.
Dan maakt t niet echt uit wanner je ze upgrade toch denk ik? Als t zo werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Jij had dus geen server probleem om 21:22?

Ik kan al uren niet inloggen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
RekZ schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:43:
[...]

Jij had dus geen server probleem om 21:22?

Ik kan al uren niet inloggen :'(
2 iphone users naast me die ingelogd zijn, ik kom er niet in op Android ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Is deze app ook nuttig om te installeren wanneer ik er nog niet intensief mee begin zou zijn?

Met andere woorden:
- Ik zou, wegens tijdsgebrek momenteel, nog niet bewust naar allerlei locaties gaan om iets te catchen of dergelijke.
- Ik heb het er wel voor over om de app te laten draaien in mijn broekzak overal waar in heen ga.
- Ik heb het er wel voor over om thuis en buitenshuis in korte sessies met de app bezig te zijn. (Maar dus nog niet bewust locaties gaan uitzoeken.)

Zijn er dus gameplay elements die mij toelaten zo al progressie in de game te maken? Of is het beter dat ik wacht met te beginnen spelen tot ik ook actief naar allerlei locaties zou gaan?

Also, heb gelezen dat de snelheidslimiet op 5 km/u ligt. Jammer, want ik loop aan 10-11km/u en dat zou ideaal geweest zijn om nóg meer te gaan lopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Musta schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:37:
[...]

Dan maakt t niet echt uit wanner je ze upgrade toch denk ik? Als t zo werkt
Als het zo werkt (wat ik denk) niet nee. Maar tis even wachten tot we zeker zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ok merk wel dat er heel actief gespeeld wordt bij ons rdam. Oost heb ik al meerdere keren gyms zien wisselen van kleur

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Als ik zo het XP tabel zie ik de core opdracht rondlopen en nieuwe Pokemon's zoeken. Vechten levert eigenlijk maar weinig op (100 xp en 50 xp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
x3rius schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:50:
[...]

2 iphone users naast me die ingelogd zijn, ik kom er niet in op Android ;(
Een troost; deze Android gebruiker komt er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Zijn denk ik pokestops met die item, als je van hetzelfde team bent komen daar meer pokemons.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 12:24
naar deze pokestop wil je absoluut gaan! dat betekent dat een speler een item heeft gebruikt waardoor de komende 30minuten daar meer pokemons spawnen, en dus zul je ook hoogste waarschijnlijk daar trainers irl ontmoeten :D . ik gebruikte deze en er kwamen 4 mensen op af, super vet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

De afgelopen twee dagen heb ik al 28x opnieuw moeten inloggen. Hoe weet ik dat? Ik heb 2FA, dus tel de sms'jes van Google :/

Ik heb voor iOS gebruikers die niet voorbij het Loading scherm komen een "oplossing" bedacht.

1. Sluit de app geforceerd
2. Zet vliegtuigmodus aan
3. Open Pokémon GO
4. Wacht op de "No internet connectivity" melding
5. Zet vliegtuigmodus uit
6. Klik op de "Sign out" knop die verschijnt
7. Log opnieuw in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

NSG schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:10:
De afgelopen twee dagen heb ik al 28x opnieuw moeten inloggen. Hoe weet ik dat? Ik heb 2FA, dus tel de sms'jes van Google :/

Ik heb voor iOS gebruikers die niet voorbij het Loading scherm komen een "oplossing" bedacht.

1. Sluit de app geforceerd
2. Zet vliegtuigmodus aan
3. Open Pokémon GO
4. Wacht op de "No internet connectivity" melding
5. Zet vliegtuigmodus uit
6. Klik op de "Sign out" knop die verschijnt
7. Log opnieuw in
Alsof dit zin heeft. Als de servers down zijn, kan je opnieuw inloggen wat je wilt,maar er gebeurd toch niks.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het mogelijk dat jullie hem al spelen. Ik zie hem niet in mijn planstore staan?, wel op internet planstore. Maar daar staat dat het niet beschikbaar is in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:26:
Hoe is het mogelijk dat jullie hem al spelen. Ik zie hem niet in mijn planstore staan?, wel op internet planstore. Maar daar staat dat het niet beschikbaar is in Nederland?
Een beetje Googlen en je hebt het zo gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de APK (installatie bestand) vinden via Google: "pokémon go apk" dan zie je vanzelf wel een APK mirror website :>

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik lees dat je gebannen kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar lees je dat? Zou lullig zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

DNA_Saint schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:18:
[...]

Alsof dit zin heeft. Als de servers down zijn, kan je opnieuw inloggen wat je wilt,maar er gebeurd toch niks.
Nou de eerste keer dat ik last had van een vastlopend scherm, waren vrienden van mij anderhalf uur non-stop aan het spelen. Toen ik vervolgend die stappen uitvoerde werkte het bij mij ook weer.

Momenteel heb je er niet veel aan nee, omdat je daarna het scherm krijgt te zien met server issue blabla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

NSG schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:10:
Installeer de Authenticator app van Google, dan is het gewoon ff swipen naar die Authenticator, code kopieren en plakken.

Maar je methode haalt verder niets uit, zijn serverside issues. Zelfs nu ben ik ingelogd, zie ik m'n Pokemon trainer maar verder geen data geladen (geen pokemon, level, items etc.)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk op papier , heb ingress gespeeld echter woon in in Zuid Holland waren paar spelers uit China die alles automatische hackte 24/7. Uiteindelijk na 2 maanden op het forum hebben gedaan blijkt dat ze hun gps fackede. Google admins zeiden dat ze er niks tegen kunnen doen. Daarom sla ik deze pokemon go over. En ik heb even gekeken toevallig zelfde portals als pokemon go en ingress. Ik wil jullie er niet van weerhouden om het te spelen want het kan ook heel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:35:
Leuk op papier , heb ingress gespeeld echter woon in in Zuid Holland waren paar spelers uit China die alles automatische hackte 24/7. Uiteindelijk na 2 maanden op het forum hebben gedaan blijkt dat ze hun gps fackede. Google admins zeiden dat ze er niks tegen kunnen doen. Daarom sla ik deze pokemon go over. En ik heb even gekeken toevallig zelfde portals als pokemon go en ingress. Ik wil jullie er niet van weerhouden om het te spelen want het kan ook heel leuk zijn.
Ik was tijdens het wandelen ook al aan het denken, het moet toch niet zo moeilijk zijn om je GPS locatie te faken, maar goed, daar verziek je in deze game alleen je eigen plezier mee.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
kuusj98 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:38:
[...]

Ik was tijdens het wandelen ook al aan het denken, het moet toch niet zo moeilijk zijn om je GPS locatie te faken, maar goed, daar verziek je in deze game alleen je eigen plezier mee.
Niet helemaal natuurlijk want dan kun je gewoon gyms waar je maar wil bezetten zonder de moeite ervoor te nemen om ernaartoe te gaan. Moet je alsnog wel de Pokémon hebben natuurlijk, maar goed.

Iemand die weet waar verschillende media vandaan halen dat de game deze week nog in o.a. Nederland uitkomt? Las het vandaag op nu.nl en insidegamer, maar kan nergens iets officieels vinden.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

LOL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/U1uDj8wvuoVwEJtu5FxNZOFT/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 20:11
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:35:
Op de pokemongo subreddit heb ik al tientallen mensen zien melden dat het ze niet lukt om hun positie te faken. Het lukt ze wel, maar ze kunnen vervolgens niets doen, alle functionaliteiten werken niet/worden uigeschakeld. Het lijkt er op dat PoGo beter beveiligd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Madstorm schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:08:
[...]

Lijkt me ook meer dan logisch, maar kun je dan niet gewoon de app openen, in de auto stappen en 'even' 5km rijden? (bijvoorbeeld onderweg naar je werk)
Nee, het werkt niet in de auto tenzij je een uur gaat doen over die 5km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
icy schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:57:
[...]

Nee, het werkt niet in de auto tenzij je een uur gaat doen over die 5km.
Het werkt gedeeltelijk.

De trein werkt namelijk ook maar het is van belang dat je af en toe stopt. Een sprinter bijvoorbeeld stopt bij iedere halte en gaat dan weer langzamerhand rijden. ik heb toch 2 eieren bijna uitgehatched puur op de trein.
Hij mist natuurlijk 90% maar die 10% telt ie wel mee.

Een stadsbus werkt trouwens perfect voor zowel pokemons vangen als poke stops omdat deze overal langs belangrijke punten komt en niet te hard gaat en veel stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Misschien is deze site ook wel handig wat betreft de servers:
http://cmmcd.com/PokemonGo/

Het werkt community based dus het is niet persé zo dat die site het aan het rechte eind heeft. Maar het geeft wel een goede indicatie lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:05

Fordox

00101010

Ik heb het ook al geprobeerd met een fake locatie. Je staat daar dan wel op de kart maar de app geeft een error aan en je UI laadt niet goed in.

En daarnaast, je moet lopen en wat geluk hebben. De plekken van de pokemon zijn dynamisch, dat is wat lastig faken :)

Ik probeerde het om bij een pokestop te komen maar die werkte dus niet.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik dacht dat onderstaande ook goed was:
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go

Maar daar staat nu allemaal online, maar dat is bij mij niet zo.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
https://club.pokemon.com/us/pokemon-trainer-club/login

Zelfs de pokemon website wil niet... morgenvroeg maar weer proberen ;( baal nu al dat ik niet met een Google account ben gestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Bah bah door die downtime en die rare fratsen met dat een pokemon ind e gym 1 hp overhoudt en maar niet doodgaat, heb ik 3 gyms gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Bevalt goed Pokémon tot nu toe. Zit in blauwe team. Nog geen gym aangevallen trouwens. Sowieso nu veel last van de server problemen maar dat zal de komende week wel opgelost worden.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:59

DropjesLover

Dit dus ->

Op welk level kan je beginnen met echt vechten / trainen van je gevangen Pokémon? Nu level 3 en een paar leuke gevangen, maar ik kan niks inzetten tegen een wilde Pokémon...

En kan ook niet inloggen, servers bezet. Zoals iedereen :p

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Mijn dorp heeft 3 stops en 1 gym. De gym en een stop daarvan kan ik bereiken vanaf m'n bureaustoel op het werk. Ik ben een blij man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

Fordox schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 23:01:
Ik heb het ook al geprobeerd met een fake locatie. Je staat daar dan wel op de kart maar de app geeft een error aan en je UI laadt niet goed in.

En daarnaast, je moet lopen en wat geluk hebben. De plekken van de pokemon zijn dynamisch, dat is wat lastig faken :)

Ik probeerde het om bij een pokestop te komen maar die werkte dus niet.
ik krijg dat wel werkend, icm met een hele berg waypoints kan je ook "lopen" waardoor je een rondje in het park kan maken en zo wat dingen verzamelen en een paar pokemon vangen. is wel grappig, zo op de bank dat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
DropjesLover schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 23:19:
Op welk level kan je beginnen met echt vechten / trainen van je gevangen Pokémon? Nu level 3 en een paar leuke gevangen, maar ik kan niks inzetten tegen een wilde Pokémon...

En kan ook niet inloggen, servers bezet. Zoals iedereen :p
Vanaf lvl5 kan je vechten tegen een gym. Vechten tegen wilde Pokémon is niet mogelijk.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:37
Wat doet dat nearby pokemon als je op een icoontje van een pokenon klikt switcht ie daar naar en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

hoe heal je een pokemon? alleen maar door de potions of ook via andere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Het lijkt er op dat de servers het weer doen. Of het ligt aan de locatie. Was net in Amersfoort, no way dat ik het aan de gang krijg. Thuis (kleiner dorp) doet tie het wel gewoon... balen Amersfoort heeft enorm veel pokecentres en ander soort pokemon. Tijd voor een nachtwandellingetje denk ik :+ wat pokemon go wel niet ter weeg brengt :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik kan weer spelen (Waalwijk)

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Ik ben nog wel benieuwd naar twee dingen:
1) Heeft het zin om de app aan te laten als je stil zit? Kunnen ze ook random op poppen als je still zit?
2) Stel je vind een pokemon, kan je hem aanklikken en gewoon verder lopen of moet je stil staan op de plek waar je hem vond om hem te kunnen vangen?

[ Voor 4% gewijzigd door Cwookie op 08-07-2016 00:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Cwookie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 23:59:
Ik ben nog wel benieuwd naar twee dingen:
1) Heeft het zin om de app aan te laten als je stil zit? Kunnen ze ook random op poppen als je still zit?
2) Stel je vind en pokemon, kan je hem aanklikken en gewoon verder lopen of moet je stil staan op de plek waar je hem vond?
1) Ze poppen random
2) Je kan gewoon doorlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Wut. Mijn gym met een raticate met cp242 is overgenomen. Er zit nu een rattata met cp24. Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:59
Thrilseeka schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 00:13:
Wut. Mijn gym met een raticate met cp242 is overgenomen. Er zit nu een rattata met cp24. Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen ?
Skilzz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
Je raticate verslaan met een sterkere pokemon en een slappe voor in de plaats neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 12:24
ook hier gebeurt, ik had een pidgeot van 453 en nu zit er een pokemon op van 120 dus zal hem morgen wel weer terug pakken. Je mag 6 pokemons kiezen om de gym te verslaan dus waarschijnlijk heeft hij met veel moeite uit eindelijk je pokemon kunnen verslaan, ja best overdreven 6 tegen 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

6-1 erg fair. Waarschijnlijk gedaan om doorloop te bevorderen. Zodat niet 1 iemand een gym voor een maand heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
Tweakwondo schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 00:18:
[...]

ook hier gebeurt, ik had een pidgeot van 453 en nu zit er een pokemon op van 120 dus zal hem morgen wel weer terug pakken. Je mag 6 pokemons kiezen om de gym te verslaan dus waarschijnlijk heeft hij met veel moeite uit eindelijk je pokemon kunnen verslaan, ja best overdreven 6 tegen 1?
Het hele gym concept in deze app slaat sowieso nergens op. Het heeft niets met gyms te maken en levert ook totaal niets op om het te beheren of terug te pakken behalve wat karige level xp. Hij kon overigens ook gewoon 1 sterke pokemon hebben en daarna een minder sterke achter laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Via 'Pokemon Trainer Club' kom ik er nog steeds niet in, jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Ligt er helemaal aan hoeveel teammembers jij naast jezelf op je gym hebt zitten. Als er bijvoorbeeld 3 anderen met jou op je gym zit moet een tegenstander ineens 6-4. Dan wordt het al wat lastiger.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik ben zo gek geweest om een wandeling in de nacht te maken. Welgeteld 1 Pokémon in beeld gekomen, maar hoe fanatiek ik ook op de kaart tikte, ik kon niet "engagen" om hem te vangen :(

Naar een Pokéstop gelopen maar die deed het niet, foto's waren wit en ik kreeg niks. Vanmorgen, vanmiddag en vanavond ook al niet. Moet wel zeggen dat iedereen raar naar me keek toen ik op bepaalde plekken stil stond te wachten op de servers, normaal loop ik niet zo vaak zonder reden rond en misschien trek ik het me te veel aan omdat ik er bewust aan denk...

Overigens wel al iemand met een scooter naast me gestopt, die haalde z'n telefoon direct tevoorschijn, 20 seconden en hij was weg. Het is niet echt een plaats waarop je normaal gezien stil gaat staan dus dan zal dat wel degene zijn die een Pokémon in de andere Gym hier heeft zitten.

Als laatste wil ik nog toevoegen dat het echt irritant is dat die app zo veel stroom zuipt. Ik snap waarom dat zo is, maar bouw dan een wandel-modus in waarin in ieder geval de 3D omgeving alsmede je scherm uitkan. Het is niet alleen de batterij die binnen een uur plat is, maar ik wordt ook crimineel van de hitte van het toestel. Dat kun je toeschrijven aan de Snapdragon 810, maar het is belachelijk dat die voor deze dermate simpele 3d omgeving op volle toeren moet draaien. Gelukkig is dit nog bèta en mag ik naar hartenlust klagen, er zijn ook genoeg dingen waar ik dolenthousiast over ben.

[ Voor 46% gewijzigd door Kuusj op 08-07-2016 01:32 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
ik ben precies niet de enige met server problemen. Ik heb 3 uur lang proberen spelen met de fiets en was misschien 30 min effectief aan het spelen. Jammer genoeg zo een gym moeten achterlaten die nog door geen enkel team ingenomen was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Got myself a Pikachu <3

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kEohHYV.jpg

65 attack :)

[ Voor 9% gewijzigd door Liber8 op 08-07-2016 01:58 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Rabbitto schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 18:46:
[...]
Wat bedoel je hier precies mee? Wat kun je spelen op de pc met Samsung sync? De game zelf niet omdat je moet bewegen toch?
Met Samsung Sync kan je je telefoon bedienen op je PC. Zoals hier zichtbaar :
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VZ3wbPD.png

Links mijn telefoon en rechts tweakers op mijn pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
[...]

Wat ik hier zie is dat het om procenten gaat qua cp. Kun je zien aan witte balkje boven je pokémon.

http://www.serebii.net/pokemongo/combatpoints.shtml

Dus eerst evolven, dan gaat het percentage naar beneden en kost het uiteindelijk minder? Omdat je dan lager begint..

Ik weet 't niet haha..

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Liber8 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 02:04:
[...]
Wat ik hier zie is dat het om procenten gaat qua cp. Kun je zien aan witte balkje boven je pokémon.

http://www.serebii.net/pokemongo/combatpoints.shtml

Dus eerst evolven, dan gaat het percentage naar beneden en kost het uiteindelijk minder? Omdat je dan lager begint..

Ik weet 't niet haha..
Het lijkt erop dat je je pidgey wil max upgraden naar 100%, dan evolven, zit je al rond de 400 wss. Dan max upgrade je die weer, en dan evolve je. Zo kom je bij de 700+ die ik eerder al zag.

Maarja ik kan niet spelen want inloggen lukt niet meer |:(
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
Volgens deze status zou die wel weer op moeten zijn,

[ Voor 6% gewijzigd door rolandos582 op 08-07-2016 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een beetje een idee kwa in welke gebieden welke types pokemon zitten? Hier in centrum Utrecht pretty much alleen Normal, Water, Psychic (veel slowpoke, drowzee, en zelfs een mr mime) en af en toe een Weedle of Caterpie.. Nog niks kwa Rock, Vuur of Electric gezien bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 02:16:
Iemand al een beetje een idee kwa in welke gebieden welke types pokemon zitten? Hier in centrum Utrecht pretty much alleen Normal, Water, Psychic (veel slowpoke, drowzee, en zelfs een mr mime) en af en toe een Weedle of Caterpie.. Nog niks kwa Rock, Vuur of Electric gezien bijv.
Lijkt veel random te zijn, wel meer water pokes bij het water. Bij heuvels etc kom ik wel meer nidoran/rhyhorn tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 02:23:
[...]

Lijkt veel random te zijn, wel meer water pokes bij het water. Bij heuvels etc kom ik wel meer nidoran/rhyhorn tegen
Kwam ook een paar charmanders en de Pikachu tegen langs het water haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Liber8 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 02:27:
[...]
Kwam ook een paar charmanders en de Pikachu tegen langs het water haha.
Not bad, ik wou dat ik ook kon spelen |:(

Wtf ik kan als ik inlog met google plus wel spelen maar ik wil inloggen met pokemon trainer club want daar staat mijn progress en dan kan het niet? Wtf is dit dan.

[ Voor 26% gewijzigd door rolandos582 op 08-07-2016 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 02:29:
[...]

Not bad, ik wou dat ik ook kon spelen |:(

Wtf ik kan als ik inlog met google plus wel spelen maar ik wil inloggen met pokemon trainer club want daar staat mijn progress en dan kan het niet? Wtf is dit dan.
Kan me er ook niet aanmelden. Maar wat is het precies, pokémon club? Wat zijn de voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Liber8 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 02:52:
[...]

Kan me er ook niet aanmelden. Maar wat is het precies, pokémon club? Wat zijn de voordelen?
Fuck knows, ik had al een account aangemaakt daarop. Ik had beter google plus kunnen gebruiken, dan kon ik nu wel spelen. Doordat de servers van pokemon club overbelast zijn kan het nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazardi
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 20:34
Hey'a!

Nieuw op het forum :) Maar in ieder geval, enig idee of dit een bug is, bij mij laat hij heletijd die groene blaadjes zien terwijl er niets is? Het is in ieder geval super irritant..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/D2rPhQc.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
Hazardi schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 04:25:
Hey'a!
Nieuw op het forum :) Maar in ieder geval, enig idee of dit een bug is, bij mij laat hij heletijd die groene blaadjes zien terwijl er niets is? Het is in ieder geval super irritant..

[afbeelding]
Yeah it happends, soms duurt het even voor hij eruit komt. Maar hij komt vaak wel naar voren toe.

Video : YouTube: Let's play Pokémon Go gameplay - Episode 1 briljant, dit is al wat ik verwachte van pokemon go. Waarschijnlijk gaan meer mensen dat doen :P

Ik zit maar vast hierop (inmiddels al sinds gisteravond) via google login werkt het wel allemaal prima maar ik ben level 10 op pokemon club :X
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/VNS1RTMJlg9WaG3gS06XvaVQ/full.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door rolandos582 op 08-07-2016 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 02:16:
Ik woon naast een bos en krijg bijna alleen maar bug type pokemon :P

Weet iemand of en hoe je eggs weg kan gooien? Heb er nu al 9 en wil de eggs van 2km weggooien om ruimte te maken voor 10km eggs :P

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Btw join discord met grote groep : https://discordapp.com/invite/PqkCvRz
Er is ook een nederlandse chat maar genoeg mensen in de andere chats voor vragen etc ^^

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/kvbpBru.jpg

Wtff 1000+ already, sommige mensen hebben wel luck :X

[ Voor 25% gewijzigd door rolandos582 op 08-07-2016 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimenl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-07-2017
Rabbitto schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 00:23:
[...]

Het hele gym concept in deze app slaat sowieso nergens op. Het heeft niets met gyms te maken en levert ook totaal niets op om het te beheren of terug te pakken behalve wat karige level xp. Hij kon overigens ook gewoon 1 sterke pokemon hebben en daarna een minder sterke achter laten.
Dit is niet helemaal waar.
Wanneer je een gym overneemt kun je in de shop rechts boven op het schildje drukken (1x per 20 uur) je krijgt dan per gym waar je controle over heb 10 in game coins en 500 stardust.

4 gyms is dan dus 40 coins voor de shop en 2000 stardust. he tis een moment op name dus eerst een hoop gyms over nemen en dan snel klikken vervolgens weer 20 uur wachten (hoogst waarschijnlijk ben je dan toch al weer alle gyms kwijt)

maar het is dus zeker niet nutteloos om gyms te veroveren, zeker voor de stardust die nodig is voor je pokemon upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Jep, hier ook al sinds gisteravond niets via de PTC login ;(

De website van PTC gaf gisteren een 502 error, nu staat er dat ze er mee bezig zijn:
https://club.pokemon.com/...-club/sign-up/?mo_ar=true

Waarschijnlijk kon de Pokemon site ook niet alle requests aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
x3rius schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:34:
Jep, hier ook al sinds gisteravond niets via de PTC login ;(

De website van PTC gaf gisteren een 502 error, nu staat er dat ze er mee bezig zijn:
https://club.pokemon.com/...-club/sign-up/?mo_ar=true

Waarschijnlijk kon de Pokemon site ook niet alle requests aan..
Yep PTC is down voor zo'n 10-12 uur atm. Veel mensen complainen op discord. Chrome werkt prima maar ik wel mijn high lvl account niet kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:36:
[...]

Yep PTC is down voor zo'n 10-12 uur atm. Veel mensen complainen op discord. Chrome werkt prima maar ik wel mijn high lvl account niet kwijt :P
Same here, ben uit verveling toch al een beetje gestart op mn Google account.. Hoop dat ze niet moeilijk gaan doen als je 2 accounts hebt, maar zodra PTC weer werkt zal ik de ander wel weer links laten liggen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:01
Vanmorgen weer lekker een rondje om gefietst naar me werk.
Ik heb een Psyduck gevangen :D. En kreeg een Pikachu uit een Egg.
Tis erg leuk, maar als er niet veel bij komt aan features ben ik het denk wel snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
x3rius schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:38:
[...]
Same here, ben uit verveling toch al een beetje gestart op mn Google account.. Hoop dat ze niet moeilijk gaan doen als je 2 accounts hebt, maar zodra PTC weer werkt zal ik de ander wel weer links laten liggen denk ik
Naja ik ben scared dat ik mijn andere account kwijt raakt. Tevens is het pointless om te doen wat ik wil het op mijn andere account hebben :P
Dubrillion schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:41:
Vanmorgen weer lekker een rondje om gefietst naar me werk.
Ik heb een Psyduck gevangen :D. En kreeg een Pikachu uit een Egg.
Tis erg leuk, maar als er niet veel bij komt aan features ben ik het denk wel snel zat.
We zitten in beta atm, nog geen full release. Er schijnt nog een hoop te komen.

[ Voor 30% gewijzigd door rolandos582 op 08-07-2016 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Las op Facebook dat je blijkbaar op de snelweg pokemon kan vangen tot een snelheid van maximaal 60-70 km/u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zeror schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:43:
Las op Facebook dat je blijkbaar op de snelweg pokemon kan vangen tot een snelheid van maximaal 60-70 km/u.
Ik zie straks wel weer een bericht op nu.nl dat er iemand dood is door een kettingbotsing omdat iemand 60 ging rijden op de snelweg omdat hij een pokemon wou vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
  • Laatst online: 27-08 13:57
mimenl schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:21:
[...]

Dit is niet helemaal waar.
Wanneer je een gym overneemt kun je in de shop rechts boven op het schildje drukken (1x per 20 uur) je krijgt dan per gym waar je controle over heb 10 in game coins en 500 stardust.

4 gyms is dan dus 40 coins voor de shop en 2000 stardust. he tis een moment op name dus eerst een hoop gyms over nemen en dan snel klikken vervolgens weer 20 uur wachten (hoogst waarschijnlijk ben je dan toch al weer alle gyms kwijt)

maar het is dus zeker niet nutteloos om gyms te veroveren, zeker voor de stardust die nodig is voor je pokemon upgrades.
Dit wist ik dus niet. Misschien handig om in de first post erbij te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:01
Ik vanmorgen om gefietst richting het strand. Ik denk dat wordt mega water Pokemon vangen.... Niks zeker. Fiets ik terug de dijk over zit er in het duin .... EEN VOLTORB ! 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Yeah ik heb een Psyduck en een Abra :D

Vooral een Psyduck wou ik graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Dat klopt, 100km/h lukt ook wel als je een pokemon vind. Tijd genoeg om op de pokomen te klikken. Zelfs als je langs een pokestop rijd met 50km/h lukt het zelfs om je items te krijgen, maar dan moet de server wel meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
Hier ook het probleem dat ik aan een aantal keer las in deze topic ; was gisteren begonnen met Pokémon account maar sinds gisterenavond niet meer kunnen inloggen. Dan maar via Google account gespeeld en nu heb in dus ook twee 'actieve' accounts.

Best lastig ..
Je speelt natuurlijk verder op diegene die NIET down is, omdat je (ik?) niet kan wachten, maar het blijft ook niet erg praktisch natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagpiper001
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-11-2021
Stond gisteren behoorlijk lang in de file tussen Amsterdam en 's Hertogenbosch (A2) en ben eigenlijk niks tegengekomen, als je in de buurt van dorpen kwam dan zag je wel dat er pokemon in de buurt waren (door middel van die nearby functie) maar ik kreeg geen enkele trilling dat ik er een kon vangen, pas toen ik mijn dorp binnenreed en wachtte voor een verkeerslicht had ik er weer een te pakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Gisteren kwam ik thuis, en stond er voor mijn deur een Eevee op mij te wachten :D

PSN: Alvanosa

Pagina: 1 ... 10 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.