Yup, idem hier ook bij mij en een collega. Nearby vak is leeg.Zidanexo schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:12:
Op dit moment zijn de nearby Pokemon niet te zien en zelfs de hoofdwegen zijn verdwenen
ongeveer 30 keer gehad gister, als het een goede worp was had ik hem vaak als nog wel.ricjuh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:14:
[...]
ik had een groter **** moment. Pikachu verschijnt op de map klik erop, gooi een pokeball en het spel hangt vast
Maar erg frustrerend inderdaad, steeds app opnieuw opstarten ook

Ik heb dit nu al met een magmar, venonath, evee en geodude gehad. Wat je wel kan doen is hopen dat die in de pokeball zit. Even bij journal kijken..ricjuh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:14:
[...]
ik had een groter **** moment. Pikachu verschijnt op de map klik erop, gooi een pokeball en het spel hangt vast
Ik heb inmiddels de app al 3 keer opnieuw geinstalleerd, denkende dat het issue aan mijn telefoon lagZidanexo schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:12:
Op dit moment zijn de nearby Pokemon niet te zien en zelfs de hoofdwegen zijn verdwenen
Wellicht heeft het iets te maken met de uitrol in de andere landen?
Ter informatie. Duizend is de maximum grootte tot waar je kunt bijkopen voor je Bag. Als je meer wilt kopen krijg je de melding dat je al aan je limiet zit.
Ik heb geen last van een kapotte radar, hij draait nu vlekkeloos
Dat heb ik ook wel vaker, enige optie is de app afsluiten en opnieuw starten. Overigens heb ik in sommige gevallen de pokemon wél gevangenricjuh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:14:
[...]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Hier ook nearby leeg, ook na restart... Wel nog een Evee tegengekomen maar niets op de nearby...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ah, niet aan de iTunes versies gedacht.Liegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:10:
[...]
Nee hoor... Apple iTunes Appstore versie 1.01 = Niantic versie 0.29.1.

Mijn radar werkt sinds het begin al niet perfect.Raek schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:17:
[...]
Ik heb inmiddels de app al 3 keer opnieuw geinstalleerd, denkende dat het issue aan mijn telefoon lagHet rare is, ik heb zojuist wel 2 pokémon gevangen die opeens verschenen, terwijl het Nearby blokje leeg was.
Wellicht heeft het iets te maken met de uitrol in de andere landen?
Ja het lijkt vooral te gebeuren bij nieuwe pokemon die nog niet in de pokedex staan. Bij Pidgey of Ratata gebeurt het nooit.assn schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:16:
[...]
Ik heb dit nu al met een magmar, venonath, evee en geodude gehad. Wat je wel kan doen is hopen dat die in de pokeball zit. Even bij journal kijken..
Ik had 1 krabby en Nidoran die alsnog in mijn lijst stonden, helaas pikachu niet.
als je de sortering op "recent" zet dan kun je het makkelijker terug vinden als hij weer kuren heeft.ijskonijn schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:18:
[...]
Dat heb ik ook wel vaker, enige optie is de app afsluiten en opnieuw starten. Overigens heb ik in sommige gevallen de pokemon wél gevangen
Als je even gaat rekenen in procenten, zal je vinden dat ze allemaal rond de 90% in CP stegen...Haay schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:12:
[...]
Dit heb ik als test gedaan. Evolueren van 3 verschillende Pidgy's en kijken wat de CP verhoging werd:
Pidgey #1 met CP 134 werd een Pidgeotto met CP 254 --> 120 CP verhoging
Pidgey #2 met CP 158 werd een Pidgeotto met CP 301 --> 143 CP verhoging
Pidgey #3 met CP 163 werd een Pidgeotto met CP 307 --> 144 CP verhoging
Dus het lijkt er in dit kleine testje op dat hoe hoger de initiële CP, hoe groter de CP vermeerdering wordt. Dat zou dus betekenen dat het zinvol is om eerst Powerup te doen, en dan pas later Evolve te doen.
Ze moeten gewoon even flink wat extra servers in de cloud opspinnen voor ze verder gaan uitrollen...
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik had het gewoon bij alle pokemon ook bij de pidgy's en rattata's.ricjuh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:19:
[...]
Ja het lijkt vooral te gebeuren bij nieuwe pokemon die nog niet in de pokedex staan. Bij Pidgey of Ratata gebeurt het nooit.
Ik had 1 krabby en Nidoran die alsnog in mijn lijst stonden, helaas pikachu niet.
precies!DennusB schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:19:
Ze moeten gewoon even flink wat extra servers in de cloud opspinnen voor ze verder gaan uitrollen...
[ Voor 22% gewijzigd door Zspirit op 15-07-2016 11:20 ]
Waarom zijn alle mensen die zo graag een Picachu willen daar niet gewoon mee begonnen? 
Overigens vind ik het wel jammer dat je aan je begin Pokémon niets hebt... Deze hadden ze wel iets meer speciaal mogen maken (bijv Power up zonder candy).
Overigens vind ik het wel jammer dat je aan je begin Pokémon niets hebt... Deze hadden ze wel iets meer speciaal mogen maken (bijv Power up zonder candy).
Die logica klopt deels. Wat gebeurd er als je die Pidgeotto van 254 nu gaat poweruppen, en daarna die Pidgeotto van 307 dezelfde behandeling geeft?Haay schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:12:
[...]
Dit heb ik als test gedaan. Evolueren van 3 verschillende Pidgy's en kijken wat de CP verhoging werd:
Pidgey #1 met CP 134 werd een Pidgeotto met CP 254 --> 120 CP verhoging
Pidgey #2 met CP 158 werd een Pidgeotto met CP 301 --> 143 CP verhoging
Pidgey #3 met CP 163 werd een Pidgeotto met CP 307 --> 144 CP verhoging
Dus het lijkt er in dit kleine testje op dat hoe hoger de initiële CP, hoe groter de CP vermeerdering wordt. Dat zou dus betekenen dat het zinvol is om eerst Powerup te doen, en dan pas later Evolve te doen.
Om iedere Pokémon heen staat zo'n halve cirkel. Dit is eigenlijk een progress bar naar het maximale mogelijke level van die Pokémon. Na een evolutie komt hij dan ook niet verder op die progress bar, maar omdat het maximale cp stijgt, stijgt de cp dus ook.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat ik heel erg merk is dat het vooral gebeurt na 15:00 uur. Verklaring hiervoor is dat Amerika langzaam wakker wordt en dat de servers daardoor heel druk worden. Het spel is in de ochtend veel soepeler. Zojuist rondje door het park moeiteloos gelopen, helaas alleen maar een Electabuzz die ik nog niet had maar verder niets bijzonders. Heb ook moeite met het opsporen van Pokemon die zogenaamd nearby zouden moeten zijn...ricjuh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:19:
[...]
Ja het lijkt vooral te gebeuren bij nieuwe pokemon die nog niet in de pokedex staan. Bij Pidgey of Ratata gebeurt het nooit.
Yup zo keek ik gister telkens of ik een pokemon had na het vastzitten. Helaas had ik een paras van 400+ nietArgantosNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:19:
[...]
als je de sortering op "recent" zet dan kun je het makkelijker terug vinden als hij weer kuren heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Musta op 15-07-2016 11:23 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Omdat de meeste mensen niet op het idee komen om van de drie starters weg te lopen in het begin. Ik ook niet en heb dus ook geen Pikachu.TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:21:
Waarom zijn alle mensen die zo graag een Picachu willen daar niet gewoon mee begonnen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Waarschijnlijk wisten ze niet dat als je weg loopt van je starters dat je dan uiteindelijk Pikachu krijgt.TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:21:
Het lijkt erop dat ze een region lock hebben gegooid op nederland, ik had ergens gelezen dat andere landen hier ook al last van hebben. Kaarten die niet goed updaten en je nearby lijst die leeg is, allemaal om de servers te ontlasten tot het land officieel gereleased wordt. Misschien kan iemand dit bevestigen? wel vreemd dat we dan alsnog wel pokemon kunnen vangen..
Haha omdat ik dat pas achteraf las toen ik al lvl 8 wasTheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:21:
Dus als ik een pokemon heb met cp 400 maar die bar is bijna vol dan kan ik er beter een pakken met minder cp waarbij die bar relatief minder vol is?Richh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:21:
[...]
Om iedere Pokémon heen staat zo'n halve cirkel. Dit is eigenlijk een progress bar naar het maximale mogelijke level van die Pokémon. Na een evolutie komt hij dan ook niet verder op die progress bar, maar omdat het maximale cp stijgt, stijgt de cp dus ook.
Ja daar heb ik ook nog moeite mee, dan veranderd hij van 3 naar 2 stappen en opeens verdwijnt hij uit de lijst. Geen idee hoe je precies kan zien in welke richting je moet lopen om dichterbij te komen.assn schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:21:
[...]
Heb ook moeite met het opsporen van Pokemon die zogenaamd nearby zouden moeten zijn...
Omdat in het begin niemand nog wist hoe je dat voor elkaar moest krijgen. Ook nu zullen velen daar pas te laat achter komen. Zo moeilijk is het ook niet om ze te vangen lijkt me. Ik heb er al twee.TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:21:
Verwijderd
Op reddit schijnt het overal te zijn, ook in de landen waar hij officieel gereleased is.Shadow.exnw schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:23:
Het lijkt erop dat ze een region lock hebben gegooid op nederland, ik had ergens gelezen dat andere landen hier ook al last van hebben. Kaarten die niet goed updaten en je nearby lijst die leeg is, allemaal om de servers te ontlasten tot het land officieel gereleased wordt. Misschien kan iemand dit bevestigen? wel vreemd dat we dan alsnog wel pokemon kunnen vangen..
Nog makkelijker is even in je journal kijken, daar staat of die gevangen is of niet.ArgantosNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:19:
[...]
als je de sortering op "recent" zet dan kun je het makkelijker terug vinden als hij weer kuren heeft.
Journal open je door op je player profile links onder te klikken, onder je xp bar staat Journal
Als je 2 dezelfde pokemon hebt met cp 400 en bij de ene is de bar bijna vol, bij de ander nog ruimte, dan heeft de ander een hogere max CP.Zspirit schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:24:
[...]
Dus als ik een pokemon heb met cp 400 maar die bar is bijna vol dan kan ik er beter een pakken met minder cp waarbij die bar relatief minder vol is?
Mijn nearby vakje is weer gevuld
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Sowieso, maar de informatie is pertinent onjuist of het nu slim is of niet.Mx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:16:
[...]
Maar toch is het beter om te wachten tot ze "fully evolved" zijn. Tijdens een evolutie veranderen namelijk de eigenschappen van het beestje. Stel dat je een Pidgeotto hebt met een geweldige aanval en daar doe je allemaal powerups op - dan evolueer je hem tot een Pidgeot en dan blijkt die crappy aanvallen te hebben. Zonde. Eerst evolven dus, kijken wat het wordt, en dan eventueel upgraden.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Verwijderd
Als je in de juiste 'richting' gaat zie je een aan de rand van het nearby vakje een groene 'pulse' , mss is dit een indicatie?ricjuh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:24:
[...]
Ja daar heb ik ook nog moeite mee, dan veranderd hij van 3 naar 2 stappen en opeens verdwijnt hij uit de lijst. Geen idee hoe je precies kan zien in welke richting je moet lopen om dichterbij te komen.
Ja ik heb zojuist mijn lijstje, soort van terugVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:24:
[...]
Op reddit schijnt het overal te zijn, ook in de landen waar hij officieel gereleased is.
Ik denk dat dat niet waar is; het zou de meest ineffectieve lock zijn. Ik namelijk nog steeds spawning pokémon vangen en ook met de gyms bezig zijn. Spel zelf werkt als een tierelier.Shadow.exnw schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:23:
EDIT:
Et voila, de nearby lijst doet het weer.
[ Voor 4% gewijzigd door Liegebeest op 15-07-2016 11:26 ]
Liege, liege, liegebeest!
Hier ook weer! Niks aan 't handje dus...eddie010 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:25:
Mijn nearby vakje is weer gevuld
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Het is niet zo dat Pidgey 1 tot cp200 kan en Pidgey 2 tot cp300. Alle Pidgey's hebben eenzelfde max CP. Je wil de Pidgey met het hoogste CP, die het dichtste tot het einde van die progress bar zit, evolven: die zal net zo dicht bij het einde van de progress bar staan als het eenmaal een Pidgeot is (die een veel hoger max CP heeft).Zspirit schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:24:
[...]
Dus als ik een pokemon heb met cp 400 maar die bar is bijna vol dan kan ik er beter een pakken met minder cp waarbij die bar relatief minder vol is?
Ik heb ergens gelezen dat het max CP wel afhankelijk is van je level, maar ik weet niet of dat klopt; ik geloof het niet.
Ik zie die groene pulse ook als ik wegloop anders. Volgens mij hadden meerdere mensen op reddit de theorie dat een groene pulse de goede richting is ook al ontkracht.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:25:
[...]
Als je in de juiste 'richting' gaat zie je een aan de rand van het nearby vakje een groene 'pulse' , mss is dit een indicatie?
same, nu weer een volle lijst van 9 pokemonAsk! schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:26:
Mijn nearby doet het weer!
Weet iemand een beetje waar chile gastlys spawnen? Of dratini's. Wil echt een gengar of dragonite
Verwijderd
Wat doet ie dan? Aangeven dat het nearby vakje werkt ofzo?Zsub schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:26:
[...]
Ik zie die groene pulse ook als ik wegloop anders. Volgens mij hadden meerdere mensen op reddit de theorie dat een groene pulse de goede richting is ook al ontkracht.
Meh! Ik wil gyms bevechten, maar ondanks de twintig pokéstops in de buurt heb ik nul potions over
ik heb vanochtend iets te hard geprobeerd... Nu wat rondjes lopen dus.
aha dus de max cp is voor iedere pidgy het zelfde?Richh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:26:
[...]
Het is niet zo dat Pidgey 1 tot cp200 kan en Pidgey 2 tot cp300. Alle Pidgey's hebben eenzelfde max CP. Je wil de Pidgey met het hoogste CP, die het dichtste tot het einde van die progress bar zit, evolven: die zal net zo dicht bij het einde van de progress bar staan als het eenmaal een Pidgeot is (die een veel hoger max CP heeft).
Ik heb ergens gelezen dat het max CP wel afhankelijk is van je level, maar ik weet niet of dat klopt; ik geloof het niet.
Dan hoef je dus niet naar die progress bar te kijken maar enkel naar het cp toch?
Ja als je eigen level omhoog gaat, dan stijgen de max CP level van je pokemon.Richh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:26:
[...]
Je moet ze natuurlijk wel de power up geven, om ze weer te maxen.
Stel 1000CP is de max op jouw level.
Je gaat een level omhoog, je pokemon blijft op 1000CP, maar de max is nu 1050.
Dus dan moet je dust en candies gebruiken.
DuidelijkWahWah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:29:
[...]
Ja als je eigen level omhoog gaat, dan stijgen de max CP level van je pokemon.
Je moet ze natuurlijk wel de power up geven, om ze weer te maxen.
Stel 1000CP is de max op jouw level.
Je gaat een level omhoog, je pokemon blijft op 1000CP, maar de max is nu 1050.
Dus dan moet je dust en candies gebruiken.
Verwijderd
250 poke's gevangen, zal wat moeten dumpen. Bag is ook altijd vol, al die potions eruit.
Ga een evolutie of 16 kunnen maken met een lucky egg
Ga een evolutie of 16 kunnen maken met een lucky egg
Kon je items maar ook verkopen voor bijvoorbeeld stardust. Zoals in de games in plaats van ze weg te gooien als je vol zit
Groene pulse is volgens mij een refresh van de lijst. Ik denk dat het gewoon van links boven naar rechts onder loopt. De pokemon links boven is het dichtste bij en rechtsonder het verste. Maar ik merk niet veel verschuivingen als ik een stuk loop.Zsub schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:26:
[...]
Ik zie die groene pulse ook als ik wegloop anders. Volgens mij hadden meerdere mensen op reddit de theorie dat een groene pulse de goede richting is ook al ontkracht.
Naja, als je een Pokémon met 200cp ziet en je genoeg candy hebt kan je denken, hey ik ga 'm evolven. Dan kan je beter even kijken naar die progress bar: als die dan nog maar voor 50% gevuld is, betekent er dat dat type ook al te vinden is met 400cp. Dan zou ik nog niet evolven en wachten op een 300+cp Pokémon.Zspirit schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:28:
[...]
aha dus de max cp is voor iedere pidgy het zelfde?
Dan hoef je dus niet naar die progress bar te kijken maar enkel naar het cp toch?
Ik snap niet waarom de makers niet gewoon zelf uitleggen wat symbolen betekenen. Je maakt ze maar mensen moeten nu samen ontdekken wat het is terwijl de makers het gewoon weten.ricjuh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:30:
[...]
Groene pulse is volgens mij een refresh van de lijst. Ik denk dat het gewoon van links boven naar rechts onder loopt. De pokemon links boven is het dichtste bij en rechtsonder het verste. Maar ik merk niet veel verschuivingen als ik een stuk loop.
Groene puls betekend dat je dichterbij pokemon komt die je geselecteerd hebt. Grijze puls betekend gewoon updates van de lijst (dingen dichterbij, of pokemon die in/uit de lijst gaan).ricjuh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:30:
[...]
Groene pulse is volgens mij een refresh van de lijst. Ik denk dat het gewoon van links boven naar rechts onder loopt. De pokemon links boven is het dichtste bij en rechtsonder het verste. Maar ik merk niet veel verschuivingen als ik een stuk loop.
Best geniaal, zo kun je snel zien of je de goede kant op gaat zonder dat je zit te wachten op voetjes (waar je toch veel meer afstand voor moet afleggen).
Verwijderd
Ik heb ze bij lvl13 als eerste gezien.Evatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:32:
vanaf wanneer kan je great balls krijgen?
Argh, het spel concept is leuk maar de uitvoering is - iig zonder fatsoenlijke servers - zo waardeloos...
- crashes bij POI's
- "yes pokemon gevangen" *oneindig loading screen*
- zoom en kompas dat steeds resetten
- geluid dat zo nu en dan compleet wegvalt
- tracking werkt echt heel funky gaat iets van 3 naar 2 naar compleet offgrid in 20 stappen
- nearby lijst die bij iedere reboot anders is
- pokemon die oppoppen en dan klik je erop, nog een keer, rustuggg, nog 20 keer, weg ... ok!
Niet zo zeker dat Niantic de juiste keuze was, we gaan het zien met een fatsoenlijke release.
- crashes bij POI's
- "yes pokemon gevangen" *oneindig loading screen*
- zoom en kompas dat steeds resetten
- geluid dat zo nu en dan compleet wegvalt
- tracking werkt echt heel funky gaat iets van 3 naar 2 naar compleet offgrid in 20 stappen
- nearby lijst die bij iedere reboot anders is
- pokemon die oppoppen en dan klik je erop, nog een keer, rustuggg, nog 20 keer, weg ... ok!
Niet zo zeker dat Niantic de juiste keuze was, we gaan het zien met een fatsoenlijke release.
De meeste mensen deugen!
Zie de topic start, daar staat een lijst wat je op elk level krijgt.Evatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:32:
Vanaf level 12 krijg je great balls
Level 12 http://www.androidcentral...vels-and-unlockable-itemsEvatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:32:
Vanaf 20 krijg je Ultra Balls. Die schijn je ook in de shop te kunnen kopen dan (ik ben zelf nog niet in 20). Great Balls kan je niet in de shop kopen.
hmm zit nu lvl 6 dus dat is nog wel even.. heb wel nog geen enkele evolutie gedaan, ga eerst zo'n lucky egg zoeken :-P
12Evatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:32:
Level 12! Net gekregen namelijkEvatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:32:
Geen informatie beschikbaar
"You teach me and I'll teach you: Po-ké-moooooooon...."FitzChevalric. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:32:
[...]
Ik snap niet waarom de makers niet gewoon zelf uitleggen wat symbolen betekenen. Je maakt ze maar mensen moeten nu samen ontdekken wat het is terwijl de makers het gewoon weten.
Misschien daarom?
Misschien hebben ze de ambitie overgenomen te worden door EACassius schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:33:
Succes met zoeken, ik gok dat je die niet gaat vinden.Evatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:34:
hmm zit nu lvl 6 dus dat is nog wel even.. heb wel nog geen enkele evolutie gedaan, ga eerst zo'n lucky egg zoeken :-P
OMG NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:34:
[...]
Misschien hebben ze de ambitie overgenomen te worden door EA
EA Games.. Ruin everything
Bij levels 9 en 10 vind ie ze vastTheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:35:
[...]
Succes met zoeken, ik gok dat je die niet gaat vinden.
Verwijderd
EA Games, its not in the game cause you got to buy the DLC.ArgantosNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:35:
[...]
OMG NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
EA Games.. Ruin everything
En dit werkt echt zo simpel ?j1nx schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:15:
[...]
Hoeft ook niet echt te switchen.
Je maakt op je PC via iTunes een US/AUS/DE account aan.
Je logt op je iPhone uit bij de store
Je logt in met het andere account
Je installeerd PGo
Je logt weer uit
Je logt weer in met je "eigen" account
Go
Dan kunnen ze toch net zo goed de game in nederland ook uitbrengen
FUMES et CARNES
Denk dat Ubisoft onlangs wel EA is voorbijgegaan wanneer het om wanprestaties gaat 😜
Weet niet of het al voorbij is gekomen maar Pokemon Go is nu gereleased in Spanje, Portugal en Italie: https://twitter.com/PokemonGoApp/status/753843221491355648
kan zo'n lucky egg niet uit een pokestop komen? in dat geval, kut, dan moet ik snel evoluties gaan doen zodat ik mssn eens een gym kan overnemen. Iedere gym is hier rood en ik ben blauw..
Wat ik wel slecht vind is dat je heel vaak wel kunt inloggen, maar dan loopt de zaak bij de eerste vangst vast met wat ik maar even een 'dead ball' noem. En dat gebeurt dan vele malen achter elkaar. Daar heeft niemand wat aan.
Ik vind dat ze zoveel servercapaciteit moeten reserveren voor de mensen die kunnen inloggen dat die ook een goede spelervaring kunnen hebben. Als dat maximum bereikt is moet de rest dan maar voorlopig een "Vol" melding krijgen of zo tot er meer servercapaciteit is. Desnoods een wachtrij met een tellertje: "U bent over 12 minuten weer aan de beurt om in te loggen". Ga je even wat anders doen en dan weet je dat je van dat moment af normaal kunt spelen. Desnoods na bijv. max. twee uur uit de server kicken en weer achteraan aansluiten.
En manual schrijven kost moeite.
Ik vind dat ze zoveel servercapaciteit moeten reserveren voor de mensen die kunnen inloggen dat die ook een goede spelervaring kunnen hebben. Als dat maximum bereikt is moet de rest dan maar voorlopig een "Vol" melding krijgen of zo tot er meer servercapaciteit is. Desnoods een wachtrij met een tellertje: "U bent over 12 minuten weer aan de beurt om in te loggen". Ga je even wat anders doen en dan weet je dat je van dat moment af normaal kunt spelen. Desnoods na bijv. max. twee uur uit de server kicken en weer achteraan aansluiten.
Nu gaat iedereen er over praten. Voedt de hype.FitzChevalric. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:32:
[...]
Ik snap niet waarom de makers niet gewoon zelf uitleggen wat symbolen betekenen. Je maakt ze maar mensen moeten nu samen ontdekken wat het is terwijl de makers het gewoon weten.
Kan vast wel, maar ik zie het niet snel gebeuren. Die lucky eggs kan/moet je gewoon kopen in de shop voor geld natuurlijkEvatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:39:
kan zo'n lucky egg niet uit een pokestop komen? in dat geval, kut, dan moet ik snel evoluties gaan doen zodat ik mssn eens een gym kan overnemen. Iedere gym is hier rood en ik ben blauw..
Ik heb al 400+ pokestops gehad en heb er nog geen een uit gekregen.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ja het gaat zo simpel, aldus meneer Bear die woont aan Walibi Lane 1 in Brisbane.Iusedto schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:38:
[...]
En dit werkt echt zo simpel ?
Maar per land heb je een heleboel te regelen voor jouw software goed en wel op de markt kan: wetgeving, regelgeving, lokalisatie, enz.
[ Voor 18% gewijzigd door Liegebeest op 15-07-2016 11:41 ]
Level 12. Dan krijg je er al 20 stuks om mee te beginnen. Daarna krijg je ze bij elke level up t/m level 18 en kun je ze krijgen via PokéStops.Evatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:32:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Gister even gedaan bij mijn dochter, werkt gewoon zo. Updates moet je dan wel even hier in de gaten houden en weer even uit/in/update/uit/in loggen.Iusedto schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:38:
[...]
Overigens moet je via iTunes op de PC wel zorgen dat je;
- Eerst uitlogt als je ingelogt bent
- Dan voor de App-store kiezen
- Helemaal rechts onder op het vlaggetje klikken en DE/US/AUS kiezen
- Dan zoeken naar Pokemon Go
- Op install klikken, dan via het schermpje voor login aldaar kiezen voor een nieuw account
- Zorgen dat je minimaal 17 jaar bent
- Even een adresje met postcode via google maps ofzo opzoeken
- Alleen via bovenstaande krijg je dan ook standaard de betaaloptie; "None"
- Via email je nieuwe account valideren
Dan pas op je iPhone aan de slag.
EDIT: Of zeg ik nu iets te veel / wat niet mag?
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Nouja, veel mensen weten het niet (vandaar dat het gevraagd wordIusedto schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:38:
[...]
Op Android is het nog simpeler

true, vroeger was the slogan van EA challenge everything.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:37:
[...]
EA Games, its not in the game cause you got to buy the DLC.
Alleen de online service was meer challenged dat wat anders.
en day 1 DLC problemen zie je overal, meeste Indy developers doen dit niet of minder.
Ik had opeens een tweede, denk uit een Pokestop maar kan het niet bevestigen.Evatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:39:
Je krijgt er 1 op lvl 9 en 1 op lvl 10AFCAjax schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:44:
[...]
Ik had opeens een tweede, denk uit een Pokestop maar kan het niet bevestigen.
Er staat in de topic start een mooi lijstje van rewards die je krijgt bij elke level up
[ Voor 15% gewijzigd door WahWah op 15-07-2016 11:46 ]
Verwijderd
Kan aan mij liggen, of aan het feit dat het vrijdag is. Maar ik snap echt de ballen van dit verhaalArgantosNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:42:
[...]
true, vroeger was the slogan van EA challenge everything.
Alleen de online service was meet challenged dat wat anders.
en day 1 DLC problemen zie je overal, meeste Indy developers doen dit niet of minder.

Day 1 DLC problemen? Online service was meet challenged dat wat anders?
Ik denk dat je Day Zero Patch bedoeld?
Pff, ik heb de telefoon op de 'pokemon app slaapstand' op mn bureau liggend hopend dat ie gaat trillen, wat het ongeveer 1x in het uur doet, en voor de rest lekker werken en dit forum lezen.
misschien komt er van werken weinig als ik dit forum leest, maar bijna vakantie, dus maakt me nu niet heel veel.
misschien komt er van werken weinig als ik dit forum leest, maar bijna vakantie, dus maakt me nu niet heel veel.
Die tientallen, zo niet honderden, miljoenen mensen wereldwijd die tegelijkertijd spelen in de grootste online hype ooit?
Ik vind het al knap dat de servers er niet non-stop uren achter elkaar uit liggen, maar het bijna constant speelbaar is. Misschien niet helemaal soepel, alleen geen enkele grote titel heeft ooit zo'n soepele release gehad als dit.
Een warcraft met <10 miljoen spelers (niet eens tegelijk online) en enorm budget, of een guildwars, of enige andere titel dan ook... die doen dit niet na. Die crashen gewoon. Hard.
Ze verdienen eerder lof dat het nog steeds zo goed gaat ondanks de enorme hype die niemand zag aankomen.
Ik vind het al knap dat de servers er niet non-stop uren achter elkaar uit liggen, maar het bijna constant speelbaar is. Misschien niet helemaal soepel, alleen geen enkele grote titel heeft ooit zo'n soepele release gehad als dit.
Een warcraft met <10 miljoen spelers (niet eens tegelijk online) en enorm budget, of een guildwars, of enige andere titel dan ook... die doen dit niet na. Die crashen gewoon. Hard.
Ze verdienen eerder lof dat het nog steeds zo goed gaat ondanks de enorme hype die niemand zag aankomen.
[ Voor 16% gewijzigd door Xanaroth op 15-07-2016 11:47 ]
Ik denk dat ik dit weekend maar eens ga evolven. Heb er 42 klaar staan, dus dat ga hopelijk lekker aantikken.
Verwijderd
Zit hier op de 18e verdieping, komen helaas geen pokiemon voorbij. Maar wel een PokeStop waar ik zo bij kan, dus dat is iets.Rozw schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:46:
Pff, ik heb de telefoon op de 'pokemon app slaapstand' op mn bureau liggend hopend dat ie gaat trillen, wat het ongeveer 1x in het uur doet, en voor de rest lekker werken en dit forum lezen.
Uit Pokéstops komen alleen balls, pots, revives en berrys. Alle overige dingen moet je kopen of krijgen met lvl up.
Thx nog even doorzetten dan.. en meteen 10 van die pidgey en weedle evolven..WahWah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:45:
[...]
Je krijgt er 1 op lvl 9 en 1 op lvl 10
Er staat in de topic start een mooi lijstje van rewards die je krijgt bij elke level up
Dat dacht ik ook eerst, maar zowel op lvl 9 als 10 krijg je er eentje. Ik heb nog niet eens genoeg pidgeys om 1 ei te doen, laat staan 2 haha.AFCAjax schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:44:
[...]
Ik had opeens een tweede, denk uit een Pokestop maar kan het niet bevestigen.
Net wel boos toen ik eindelijk een fearow tegen kwam die er na een paar ballen vandoor ging. Verder lijkt mij nearby dingetje bugged, paar km gelopen en dezelfde pokemon blijven in het lijstje staan met 3 voetjes allemaal. Daarna crashte mn spel eens nadat hij uit battery saver kwam (snap nu dus ook wat daarmee bedoeld werd), en toen was de lijst opeens leeg op 2 pokemon na. Die toen wel gevonden, dus volgens mij update de lijst toch niet zo geweldig soms.
Heb het gevoel dat 0.29.2 meer bugs heeft dan 0.29.0 had...
Juist mooi toch?Evatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:39:
Gym aanvallen met je sterkste beestjes (whatever), in batle mode;
- Wacht op gele flash van scherm
- Swipe om te dodgen
- Tap voor quick attack
- Swipe om te dodgen
- Tap voor quick attack
- Wacht op gel......
- etc.
Wanneer gewonnen, beestje plaatsen, direct naar Shop -> Rechtsboven collect
Volgende gym en/of wachten tot de 21 uur teller weer op nul staat bij die collect knop in de shop.
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Ook eggs hoorTheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:48:
Uit Pokéstops komen alleen balls, pots, revives en berrys. Alle overige dingen moet je kopen of krijgen met lvl up.
klopte niet wat ik posteTheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:48:
[ Voor 13% gewijzigd door ProjectB00man op 15-07-2016 11:59 ]
moest "meer challenged" zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:46:
[...]
Kan aan mij liggen, of aan het feit dat het vrijdag is. Maar ik snap echt de ballen van dit verhaal![]()
Day 1 DLC problemen? Online service was meet challenged dat wat anders?
Ik denk dat je Day Zero Patch bedoeld?
duidelijk tijd voor weekend.
ben ik nou de enige die de hele dag met de themesong in z'n hoofd rondloopt? xD
Op de 21e verdieping komen er af en toe wel wat pokemon voorbij hoor.. Vooral Ratata's en Pidey's tot nu toeVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:48:
[...]
Zit hier op de 18e verdieping, komen helaas geen pokiemon voorbij. Maar wel een PokeStop waar ik zo bij kan, dus dat is iets.
Zeker geen grond pokemon, misschien wat pidgeys en sprearows....Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:48:
[...]
Zit hier op de 18e verdieping, komen helaas geen pokiemon voorbij. Maar wel een PokeStop waar ik zo bij kan, dus dat is iets.
gps wat een uitvinding, ze meten tegenwoordig ook de hoogte waarop je zit

Dat heb ik al de hele week. Ik heb altijd een liedje in mn hoofd en dat is zwaar vervelend, maar nu is het dus al een week hetzelfde liedje en ik word helemaal gekxeromorphic schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
ben ik nou de enige die de hele dag met de themesong in z'n hoofd rondloopt? xD

zondag ga ik naar het strand; eens kijken of ik een diepe duitse kuil kan vinden voor een digletWahWah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
[...]
Zeker geen grond pokemon, misschien wat pidgeys en sprearows....
gps wat een uitvinding, ze meten tegenwoordig ook de hoogte waarop je zit
tja, die heb ik dan weer niet, maar mn pokeballs kunnen er hier toch niet hard door heen gaanVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:48:
[...]
mja de sterkste pokemon in die gyms zijn meestal rond de 1000cp en mijn sterkste is een grimer van 122 cp (ben wel nog maar lvl 6)j1nx schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
[...]
Juist mooi toch?
Gym aanvallen met je sterkste beestjes (whatever), in batle mode;
- Swipe om te dodgen
- Tap voor quick attack
- Swipe om te dodgen
- Tap voor quick attack
- Wacht op gel......
- etc.
Wanneer gewonnen, beestje plaatsen, direct naar Shop -> Rechtsboven collect
Volgende gym en/of wachten tot de 21 uur teller weer op nul staat bij die collect knop in de shop.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.