[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
xeromorphic schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:51:
[...]

zondag ga ik naar het strand; eens kijken of ik een diepe duitse kuil kan vinden voor een diglet :P
of een dugtrio

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:46

krietjur

Where am I?

xeromorphic schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
ben ik nou de enige die de hele dag met de themesong in z'n hoofd rondloopt? xD
Ik in elk geval niet, ik vind het deuntje vreselijk irritant en speel dus alleen met geluid uit. Snap dan ook niet dat mensen klagen over wegvallend geluid O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Zojuist eindelijk de Verification email mogen ontvangen van Pokémon.
Nu alleen de volgende issue:
Resend your activation email

We cannot find an account matching the confirmation email. Please verify that the URL from the parental consent email has been entered correctly.
Heeft iemand dat eerder meegemaakt?

[ Voor 6% gewijzigd door dennisk. op 15-07-2016 11:54 ]

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

Evatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:51:
[...]

mja de sterkste pokemon in die gyms zijn meestal rond de 1000cp en mijn sterkste is een grimer van 122 cp (ben wel nog maar lvl 6)
Probeer het nou maar ;)

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Evatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:51:
[...]

mja de sterkste pokemon in die gyms zijn meestal rond de 1000cp en mijn sterkste is een grimer van 122 cp (ben wel nog maar lvl 6)
Als je dat trucje gebruikt met dodgen, kan in principe een 20cp pokemon een 1000cp verslaan (niet aan te raden overigens, soms dodge je verkeerd of is je eigen output aan schade nihil). Soms helpt het om het spel gewoon te spelen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Xanaroth op 15-07-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
[...]

moest "meer challenged" zijn.

duidelijk tijd voor weekend.
Ik merk het ja, hier ook hoor. Heb Reddit en Tweakers open staan, kan net zo goed ermee kappen voor vandaag :9
Maar dat maakt het wel een stuk logischer!
TheFes schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
[...]

Op de 21e verdieping komen er af en toe wel wat pokemon voorbij hoor.. Vooral Ratata's en Pidey's tot nu toe :)
WahWah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
[...]

Zeker geen grond pokemon, misschien wat pidgeys en sprearows....
gps wat een uitvinding, ze meten tegenwoordig ook de hoogte waarop je zit 8)7
Ja mijn GPS spaced hem hier boven ook, gooit me meteen naar de andere kant van de stad :?
Ach, bijna weekend. Mss dat er in de trein nog wat te vangen valt.
Xanaroth schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:52:
[...]

Als je dat trucje gebruikt met dodgen, kan in principe een 20cp pokemon een 1000cp verslaan. Soms helpt het om het spel gewoon te spelen :)
Probeerde het gisteren te doen maar heb het nog niet helemaal door, bijna niks gedodged?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
Sorry, die was ik vergeten.
ProjectB00man schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
er is ook wel een kleine kans op incubators, lures en incense
Bron? Op Reddit/Youtube/hier is nergens iemand te vinden die al zoiets heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:48:
[...]

Zit hier op de 18e verdieping, komen helaas geen pokiemon voorbij. Maar wel een PokeStop waar ik zo bij kan, dus dat is iets.
Hoogte maakt geen pokebal uit. ;) Alleen je (horizontale) GPS positie is van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:55
mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:50:
[...]

Dat heb ik al de hele week. Ik heb altijd een liedje in mn hoofd en dat is zwaar vervelend, maar nu is het dus al een week hetzelfde liedje en ik word helemaal gek :X
Ik had't spel niet nodig om de eerste theme song vaak in m'n hoofd te hebben :) #Pokénerd

M'n dochter daarentegen zingt steeds de theme song van Pokémon X/Y. De schat <3

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:53:
[...]

Bron? Op Reddit/Youtube/hier is nergens iemand te vinden die al zoiets heeft gehad.
Ik heb al eens een incubator en een incense uit een Pokéstop gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:00
Arazogia schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:54:
[...]

Ik heb al eens een incubator en een incense uit een Pokéstop gehad.
Hier ook.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:53:
[...]

Hoogte maakt geen pokebal uit. ;) Alleen je (horizontale) GPS positie is van belang.
Drek even kijken wat hij doet als ik mijn Wifi uitzet, snap niet helemaal hoe dat dan werkt met GPS en PokemonGO. Ik sta vor het gebouw, locatie klopt. Kom boven aan, ben aan de andere kant van de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boskantman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:34
Xanaroth schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:52:
[...]

Als je dat trucje gebruikt met dodgen, kan in principe een 20cp pokemon een 1000cp verslaan (niet aan te raden overigens, soms dodge je verkeerd of is je eigen output aan schade nihil). Soms helpt het om het spel gewoon te spelen :)
Gisteren met een Gastly van 150 een Hypno van 560 bijna verslagen (80%)
Hypno's zijn zeer zwak tegen "Dark" types. Paar dodges en special moves en het was snel gedaan.
Met een 2de pokemon dan even afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:52:
[...]

Ik merk het ja, hier ook hoor. Heb Reddit en Tweakers open staan, kan net zo goed ermee kappen voor vandaag :9
Maar dat maakt het wel een stuk logischer!
Die out of sync problemen waren echt irritant.

Wel nog beter dan bij Knight and Merchants daar kwam je pas 3 uur later achter dat je out of sync was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-06 18:14
ArgantosNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:55:
[...]

Die out of sync problemen waren echt irritant.

Wel nog beter dan bij Knight and Merchants daar kwam je pas 3 uur later achter dat je out of sync was. 8)7
wel de perfecte economy uitgebouwd en zorgvuldig alles neergepoot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:54:
[...]

Drek even kijken wat hij doet als ik mijn Wifi uitzet, snap niet helemaal hoe dat dan werkt met GPS en PokemonGO. Ik sta vor het gebouw, locatie klopt. Kom boven aan, ben aan de andere kant van de stad.
Slechte GPS ontvangst of inderdaad verwarring door andere locatiebepalingsmethoden als GSM masten en/of WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:57:
[...]

Slechte GPS ontvangst of inderdaad verwarring door andere locatiebepalingsmethoden als GSM masten en/of WiFi.
Oplossing voor? Of maar gewoon die PokeStop misbruiken? Mss effe lure erbij, komen ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 11:05
TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:53:
[...]

Sorry, die was ik vergeten.

[...]

je hebt gelijk ik denk dat het toevallig tegelijk met een level up is geweest dat ik die spullen heb gekregen.
kan inderdaad nergens op internet vinden dat het mogelijk is om die items uit een pokestop te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:57:
[...]

Oplossing voor? Of maar gewoon die PokeStop misbruiken? Mss effe lure erbij, komen ze ook.
Die andere plaatsbepalingsmethoden uitzetten op je foon. Alleen GPS en dan ergens gaan staan/zitten waar je ontvangst hebt.

Een van mijn foons heeft hele leuke GPS-drift als ik binnen in huis zit. Daarmee vind ik regelmatig extra pokkebeesten en mijn eieren worden ook vanzelf uitgebroed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:54
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:01:
[...]

Die andere plaatsbepalingsmethoden uitzetten op je foon. Alleen GPS en dan ergens gaan staan/zitten waar je ontvangst hebt.

Een van mijn foons heeft hele leuke GPS-drift als ik binnen in huis zit. Daarmee vind ik regelmatig extra pokkebeesten en mijn eieren worden ook vanzelf uitgebroed. ;)
Ik heb dat helaas minder na de update

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrawlFish
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik heb sinds vanochtend een Jolteon (627). aanval thundershock (5) en discharge (40).
Het klopt toch, dat wanneer ik een andere Jolteon krijg dat die aanvallen verschillen?

Is er al een overzicht bekend van sterkste/zwakste aanvallen per pokemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Liegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:53:
[...]

Ik had't spel niet nodig om de eerste theme song vaak in m'n hoofd te hebben :) #Pokénerd

M'n dochter daarentegen zingt steeds de theme song van Pokémon X/Y. De schat <3
Ik heb het geluid ook nog nooit aangehad, maar zodra ik aan pokemon denk komt dat liedje in mn hoofd en blijft het voor een paar uur hangen, begin er nu toch wel gek van te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:01:
[...]

Helaas werkt dit niet, net even in Maps gekeken, afstand is 6.1 km, van waar ik ben tot waar hij denkt dat ik ben. Drek even het gebouw rondlopen. Bedankt voor de tip iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet wel een hele kleine kans zijn, ik heb 805x een pokestop geopend en nog nooit een gehad. ik moet eerst maar eens screenshots zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:23
CrawlFish schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:04:
Ik heb sinds vanochtend een Jolteon (627). aanval thundershock (5) en discharge (40).
Het klopt toch, dat wanneer ik een andere Jolteon krijg dat die aanvallen verschillen?

Is er al een overzicht bekend van sterkste/zwakste aanvallen per pokemon?
Die van mij heeft:
- Thunder Shock (5)
- Thunder (65), is 1 lange bar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Musta schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:02:
[...]

Ik heb dat helaas minder na de update
Die GPS drift? Maakt bij mj niets uit. Maar het is ook afhankelijk van de actuele GPS satelliet configuratie. Er is een site waar je die voor je locatie kunt checken. Heb die niet zo gauw bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhh, ik heb een mannetje geselecteerd, mijn badges zeggen echter wel:
  • Battle Girl
  • Punk Girl
  • Fairy Tale Girl
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
grrr vandaag over gestapt naar andere telefoon provider. Nu doet mijn mobiel Internet het niet meer.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Zo maar eens een rondje doen op de scooter met 10/15km/u en mn eggs maar eens hatchen!

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrawlFish
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:07:
  • Battle Girl
  • Punk Girl
  • Fairy Tale Girl
Je mag hier gewoon eerlijk jezelf zijn hoor, iedere vent heeft z'n vrouwelijke momenten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 20:58
  • Battle Girl
  • Punk Girl
  • Fairy Tale Girl
Heb ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
Jestar076 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:08:
Zo maar eens een rondje doen op de scooter met 10/15km/u en mn eggs maar eens hatchen!
Ga dan gewoon fietsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Capa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Je wil toch niet moe worden?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

De media heeft wel veel teweeggebracht hoor, gisteren op de verjaardag van mijn vader, ging het regelmatig over Pokémon Go. En dan hebben we het niet over kinderen, maar over mijn grootouders, buren van 50, oom enz.

Toen ik even wat andere games aan het doen was, hoorde ik mijn andere buurvrouw (beetje een raar mens) ook wat tegen kinderen zeggen "Enne jongens gaan jullie ook Pokémons vangen? Is leuk he? Zitten ze ook hier in de straat? Ja mijn jongste zoon doet dat nu ook". Haar jongste zoon is 30 en woont nog steeds thuis, heb ik op 10 jaar dat ik hier woon een keer of 3 gezien en is nu dus blijkbaar buiten ;( :w :')
WahWah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:06:
[...]

Die van mij heeft:
- Thunder Shock (5)
- Thunder (65), is 1 lange bar
Mijn Jolteon van CP 488 heeft ook Thunder Shock 5 en Thunder 65 met lange bar.

Het weer is hier overigens te slecht om naar buiten te gaan, jammer, want ik moet nog 100 meter lopen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Capa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:08:
[...]

De fiets staat niet hier :X

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Lui varreKUH!. Ga lopen joh. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
kuusj98 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:10:
De media heeft wel veel teweeggebracht hoor, gisteren op de verjaardag van mijn vader, ging het regelmatig over Pokémon Go. En dan hebben we het niet over kinderen, maar over mijn grootouders, buren van 50, oom enz.

Toen ik even wat andere games aan het doen was, hoorde ik mijn andere buurvrouw (beetje een raar mens) ook wat tegen kinderen zeggen "Enne jongens gaan jullie ook Pokémons vangen? Is leuk he? Zitten ze ook hier in de straat? Ja mijn jongste zoon doet dat nu ook". Haar jongste zoon is 30 en woont nog steeds thuis, heb ik op 10 jaar dat ik hier woon een keer of 3 gezien en is nu dus blijkbaar buiten ;( :w :')

[...]

Het weer is hier overigens te slecht om naar buiten te gaan, jammer, want ik moet nog 100 meter lopen.
Paraplu geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrawlFish schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Je mag hier gewoon eerlijk jezelf zijn hoor, iedere vent heeft z'n vrouwelijke momenten. 8)7
Haha, moet zeggen dat de Fairy Tale Girl in me wel naar boven komt ja!
Gelukkig, ligt dus niet aan mij, of ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrawlFish
Gisteren ook alweer paar boetes uitgedeeld zien worden door pokemonners op scooters.. hou hem in je broekzak.. en pas alsjeblieft op dat je geen ongelukken maakt. de media en menig azijnzeiker probeert het spel al in een negatief daglicht te zetten door de zombies die niet opletten.. help ze alsjeblieft niet mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:23
kuusj98 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:10:

[...]

Nou de attacks worden niet sterker iig, want mijne zit op CP 955 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ja, maar ik wil eigenlijk naar het dorp hiernaast fietsen, omdat daar 5 Pokéstops in 1 straat zitten t.o.v. hier 5 in het hele dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49

watercoolertje

Untertitel

Helpt het trouwens als je een gym veroverd om dan niet je beste pokemon er als eerste in te doen, die kan je namelijk zelf ook lastig verslaan (immers is het je beste). Is het dan slim/nuttig om een pokemon die iets slapper is er in te stoppen, en die dus een paar keer te verslaan zodat je level eerst omhoog gaat voordat je er meer bij stopt (en dan wel je sterkste)?

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

watercoolertje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:12:
Helpt het trouwens als je een gym veroverd om dan niet je beste pokemon er als eerste in te doen, die kan je namelijk zelf ook lastig verslaan (immers is het je beste). Is het dan slim/nuttig om een pokemon die iets slapper is er in te stoppen, en die dus een paar keer te verslaan zodat je level eerst omhoog gaat voordat je er meer bij stopt (en dan wel je sterkste)?
Ja dat lijkt me slim! Maar kan je niet max 1 pokemon per gym?

Sowieso handig om je hoogste zelf te houden, daarmee kan je andere gyms beuken 8)

[ Voor 7% gewijzigd door GandalfTheGrey op 15-07-2016 12:14 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rozw
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-06 18:28
je kan maar 1 pokemon per persoon in een gym stoppen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Nee, en nee.

Je stopt niet je sterkste erin, omdat je die nodig hebt om ook de andere 200+ gyms over te nemen. De beste 4-5 houd je bij je, de rest stop je in gyms.
Daarnaast heeft/hebben die vaak wat schade opgelopen waardoor je ze niet snel kunt selecteren - en dus iemand anders de gym kan wegsnipen onder je neus.

Pas als er geen andere mogelijkheden zijn stop je je sterkste erin, tot die tijd sub-top pokemon en doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
WahWah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:11:
[...]

Nou de attacks worden niet sterker iig, want mijne zit op CP 955 nu.
Dat nummer is gewoon de base attack van die aanval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een Magicarp neer pleuren, ze pakken hem toch wel af. Its about sending a message!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:04:
[...]

Ik heb het geluid ook nog nooit aangehad, maar zodra ik aan pokemon denk komt dat liedje in mn hoofd en blijft het voor een paar uur hangen, begin er nu toch wel gek van te worden
Waarom heb ik dit ook? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Je kunt maar 1 pokemon in de gym duwen zelf dus dan moet je al met meer man zijn. Zelf duw ik altijd gewoon mijn sterkste erin, loop meestal alleen rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Maurice079 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:37:
Wat is er inderdaad in godsnaam met die map gebeurd? Hij is helemaal leeg..
Fuckers dat het zijn.

Ben blij dat ik screenshots heb genomen van de points of interest in mijn stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:10:
[...]

Lui varreKUH!. Ga lopen joh. :+
Gister al 15km gewandeld, afwisseling mag ook he 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
  • Battle Girl
  • Punk Girl
  • Fairy Tale Girl
Omdat het niet verwijst naar jouw eigen character. Het zijn heel erg subtiele verwijzingen naar de allereerste Pokemon games (Red en Blue) op de Gameboy. Dingen zoals Swimmer (Misty), Dragon Tamer (Lance), Black Belt (Bruno) zijn allemaal omschrijvingen van Gym leaders of mensen uit de Elite Four.

Hebben ze leuk gedaan :)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 20:59
Asgaro schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:20:
[...]

Fuckers dat het zijn.

Ben blij dat ik screenshots heb genomen van de points of interest in mijn stad.
Zijn oudere versies niet terug te zetten op de een of andere manier? Op deze manier is het zinloos om zo'n kaart te maken. Is volgens mij niet de eerste keer dat dit voor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Kazu schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:23:
[...]

Omdat het niet verwijst naar jouw eigen character. Het zijn heel erg subtiele verwijzingen naar de allereerste Pokemon games (Red en Blue) op de Gameboy. Dingen zoals Swimmer (Misty), Dragon Tamer (Lance), Black Belt (Bruno) zijn allemaal omschrijvingen van Gym leaders of mensen uit de Elite Four.

Inderdaad, zijn allemaal trainers die je in de eerste spellen tegenkwam. Niet alleen soms als leader, maar de 'random' trainers hadden over het algemeen geen eigen naam. In plaats daarvan was het 'black belt' of 'punk girl' die je aanviel.

Heel mooie knipoog naar het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49

watercoolertje

Untertitel

Rozw schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:14:
[...]
je kan maar 1 pokemon per persoon in een gym stoppen :?
Dan kan het alsnog opgaan, ik speel namelijk niet alleen, en als ik de sterkste pokemon heb dan is het voor de rest dus lastiger om de gym te levelen.

Eigenlijk moet de zwakste pokemon (van de mensen die er 1 in willen/kunnen stoppen) dus eerst zodat de rest die wel dood kan krijgen en de punten van de gym om hoog kan krikken? Idee blijft hetzelfde als ik zei dus.

Helaas woon ik in een dorp, het ondergeschoven kindje van dit soort games lijkt het, daarnaast moet ik het als full time werkende opnemen tegen een hoop mensen die nog naar school gaan en vakantie hebben, dan kan ik wel leuk mijn minder sterke pokemons er in stoppen maar dan kan ik er net zo goed niks in stoppen, de rest is lvl 15+ en ik zit net op lvl11 en mijn pokemons idem dito kwa level verschil :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kazu schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:23:
[...]
[...]

Wow nou dat je het zegt idd. Scientist, School Kid, Bird Keeper, waren allemaal random fockers die je aanvielen. Leuke easter egg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liegebeest
CrawlFish schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:08:
[...]

*checkt z'n make-up*

Maar nee, "fairy tale girl" en "battle girl" zijn bekende NPCs uit de Pokémon games. Die hebben geen mannelijke tegenhangers in het spel. Zie:

http://bulbapedia.bulbaga...Tale_Girl_(Trainer_class)
http://bulbapedia.bulbaga...ttle_Girl_(Trainer_class)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
matthijst schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:51:
Ze moeten gewoon uiteindelijk een offline spelmodus toevoegen.
Dat gotta catch 'm all is wel leuk, maar om nou honderdduuzend km door je woonplaats te blijven sjokken.....
Pls no.

Als ze dit doen, is deze game dood binnen een week.
Dan kan je even goed de games op de Nintendo platforms spelen! En kijk, die hebben geen gelijkaardige hype.

edit: Ok, een Pokémon game zoals we die kennen, op een nieuw platform zoals een smartphone dat iedereen altijd bijheeft, zal nog altijd meer hype creëren dan een Nintendo 3DS game.
Maar er zal niet veel over verteld worden: iedereen speelt daar in z'n eigen virtuele wereld.
Tenzij trading echt huge zou worden. Das nog een real-life aspect dan.

[ Voor 27% gewijzigd door Asgaro op 15-07-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:30:
[...]

*checkt z'n make-up*

Maar nee, "fairy tale girl" en "battle girl" zijn bekende NPCs uit de Pokémon games. Die hebben geen mannelijke tegenhangers in het spel. Zie:

http://bulbapedia.bulbaga...Tale_Girl_(Trainer_class)
http://bulbapedia.bulbaga...ttle_Girl_(Trainer_class)
Fairy Tale Girl it is then!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
Nu alleen nog shiny pokemon toevoegen!

Dat zorgt waarschijnlijk voor nog meer oneindige zoektochten! :D

Hoewel ik dit niet helemaal geloof:
https://www.reddit.com/r/...itch_details_in_comments/

Jammer dat deze gebruiker een geschiedenis heeft van shiny pranks jammer genoeg :p

[ Voor 14% gewijzigd door Ask! op 15-07-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Xanaroth schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:26:
[...]

Inderdaad, zijn allemaal trainers die je in de eerste spellen tegenkwam. Niet alleen soms als leader, maar de 'random' trainers hadden over het algemeen geen eigen naam. In plaats daarvan was het 'black belt' of 'punk girl' die je aanviel.

Heel mooie knipoog naar het origineel.
Dat is waar ja, het waren ook daadwerkelijk random trainers in de game zelf. Zo had ik het ook nog niet gezien :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rozw
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-06 18:28
watercoolertje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:27:
[...]
Dan kan het alsnog opgaan, ik speel namelijk niet alleen, en als ik de sterkste pokemon heb dan is het voor de rest dus lastiger om de gym te levelen.

Eigenlijk moet de zwakste pokemon (van de mensen die er 1 in willen/kunnen stoppen) dus eerst zodat de rest die wel dood kan krijgen en de punten van de gym om hoog kan krikken? Idee blijft hetzelfde als ik zei dus.

Helaas woon ik in een dorp, het ondergeschoven kindje van dit soort games lijkt het, daarnaast moet ik het als full time werkende opnemen tegen een hoop mensen die nog naar school gaan en vakantie hebben, dan kan ik wel leuk mijn minder sterke pokemons er in stoppen maar dan kan ik er net zo goed niks in stoppen, de rest is lvl 15+ en ik zit net op lvl11 en mijn pokemons idem dito kwa level verschil :)
Same here, maar ja niks aan te doen dus ik leef er maar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Heeft iemand al geprobeerd om een eigen Pokestop aan te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 00:08
WestBoy_B schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:39:
Heeft iemand al geprobeerd om een eigen Pokestop aan te vragen?
Ik heb er gelijk 3 ingeschoten omdat er in een straal van 3km om mijn huis heulemaal niks te vinden is.
Denk alleen niet dat ze er wat mee doen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkman
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-09 22:54
aDutchCow schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:30:
Nee je hebt de keuze uit 3 pokemons, Bulbasaur, Charmander en Squirtle
En wanneer je weg loopt, verschijnt er na een poosje een Pikachu als starting Pokemon. (Geen grap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Rozw schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:34:
[...]

Same here, maar ja niks aan te doen dus ik leef er maar mee
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1tb2cxG.png

Ik ben ook level 11 maar heb wel al redelijke pokemon (geen 1000CP+ maar daar kom ik er ook zelden een van tegen in een gym hier).

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
ZypherNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:44:
Ik ben ook level 11 maar heb wel al redelijke pokemon (geen 1000CP+ maar daar kom ik er ook zelden een van tegen in een gym hier).
Ik ben lvl 14 en mijn sterkste is maar een Pidgeot van 836, daarna een Tentacruel van 763. Dus voel je vooral niet alleen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spetzje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-09 20:39
ZypherNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:44:
[...]

[afbeelding]

Heb je flink zitten poweruppen of heb je ze zo gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:47

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Zspirit schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:24:
[...]

Dus als ik een pokemon heb met cp 400 maar die bar is bijna vol dan kan ik er beter een pakken met minder cp waarbij die bar relatief minder vol is?
Nee je pakt juist de hoogste om te evolueren.
Die bar wordt niet kleiner :). dus ook je geevoleerde vorm zit dan aan zijn max voor jouw level.
De bar gaat alleen omlaag omdat jezelf levelt. en de pokemon niet mee levelen en dus steeds verder van hun maximum zitten.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Laatst online: 01-09-2022
Richh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:40:
[...]

Ik heb er gelijk 3 ingeschoten omdat er in een straal van 3km om mijn huis heulemaal niks te vinden is.
Denk alleen niet dat ze er wat mee doen :P
Waren er echt monumenten of heb je gwn iets uit je duim gezogen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypotweaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 19:23
Geen idee of dit al bekend is maar hier kun je lezen waar je bepaalde soorten Pokemon kunt terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
spetzje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:46:
[...]

Heb je flink zitten poweruppen of heb je ze zo gevonden?
Hypno is zo gevonden, pigeot is een evolution en golduck heeft wel powerups gehad hij begon met ~640

May Lyssa aid you

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
hypotweaker schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:48:
Geen idee of dit al bekend is maar hier kun je lezen waar je bepaalde soorten Pokemon kunt terugvinden.
Geloof ik niks van.
Waar halen ze de informatie vandaan of een stukje op een map een fabriek is of water? Die data is er niet (Correct me if I'm wrong).
De map is alleen maar voor opvulling :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ask! op 15-07-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Geen idee of dit ook maar enigszins waarheidsgetrouw is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier werkt de app al de hele dag niet meer.
Eerst bleef het nearby vak volledig leeg. Paar uur later komen er wel pokemon op te staan. Maar altijd 3 stappen afstand en wordt nooit minder maakt niet uit welke kant of hoever je loopt.

Erg vervelend te noemen, ben ook niet de enige in de stad hier die er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Liegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:50:
[...]

Er staan plaatjes van 2e generatie Pokémon :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
er zitten nog geen steelpokemon in het spel, dus lijkt me sterk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb vanochtend wel een Squirtle in mijn badkamer gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
shoombak schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:51:
[...]

er zitten nog geen steelpokemon in het spel, dus lijkt me sterk :+
magnemite is deels steel ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
WestBoy_B schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:47:
[...]

Waren er echt monumenten of heb je gwn iets uit je duim gezogen? :P
Nee, ik heb er wel echt iets van gemaakt hoor. Het kleinste huisje van Europa Drenthe, lol - lijkt me in ieder geval bijzonder genoeg voor een Pokéstop :P - volgens Google ligt 'ie in Amsterdam, maar in Drenthe zit een ander.
Net als de basisschool van het dorpje waar ik bij in de buurt woon (yup, 500 inwoners is niks, maar letterlijk geen Pokéstops is wel heel karig).

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 15-07-2016 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
[...]

Geloof het of niet, maar mijn elektrische Pokémon heb ik gevangen aan de Voltastraat, en mijn Meauwth komt van vlakbij een kattenopvang.

Excuus voor de dubbelpost O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 15-07-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Richh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:52:
[...]
Nee, ik heb er wel echt iets van gemaakt hoor. Het kleinste huisje van Europa lijkt me in ieder geval bijzonder genoeg voor een Pokéstop :P
Oh, dan ga ik de Little Free Library uit mn buurt ook nog opvoeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Liegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:54:
[...]

Oh, dan ga ik de Little Free Library uit mn buurt ook nog opvoeren :D
8)7 Je kan het proberen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:53:
[...]

Geloof het of niet, maar mijn elektrische Pokémon heb ik gevangen aan de Voltastraat, en mijn Meauwth komt van vlakbij een kattenopvang.

Excuus voor de dubbelpost O-)
En wij hebben in de tuin een dewgong gevangen. Wonen midden in het bos.... behalve uit de kraan is er weinig water te vinden ;)

Overigens vind ik het wel heel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Pistolebob schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:50:
[...]

Er staan plaatjes van 2e generatie Pokémon :s
De hoeveelheid te vangen pokemon in het spel is van 150 omhooggegooid naar 250. Dus gen 2 is niet zo raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Richh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:55:
[...]

8)7 Je kan het proberen xD
Ik heb een wegkruis achter mijn huis staan, waar kan ik die verzoeken indienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Arunia schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:55:
[...]

De hoeveelheid te vangen pokemon in het spel is van 150 omhooggegooid naar 250. Dus gen 2 is niet zo raar.
eind van het jaar misschien ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
kuusj98 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:56:
[...]

Ik heb een wegkruis achter mijn huis staan, waar kan ik die verzoeken indienen?
Ik denk dat je vooral kans maakt mocht er helemaal geen Pokéstop in je omgeving zitten. En hier: https://support.pokemongo...new?ticket_form_id=319928

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Arunia schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:55:
[...]

Dit is het aantal Pokémon dat je in je inventory kunt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:36
Is er trouwens een manier om de animatie na het vangen van een pokemon te versnellen/skippen?

Bij een pokestop kan je na het spinnen gewoon kruisje klikken en daarmee alsnog je items krijgen maar is zoiets ook mogelijk bij het vangen? (of is het gewoon meer een manier om de server communicatie af te vangen). Ik ben duidelijk niet gezegend met al te veel geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:22

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
OP weer bijgewerkt.

Wat is er nieuw/veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
België is toch al beschikbaar sinds gisteren? Ze zijn daar niet zo heel vlot dan met bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Capa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:07:
[...]

België is toch al beschikbaar sinds gisteren? Ze zijn daar niet zo heel vlot dan met bijwerken.
Is niet beschikbaar in België... Is hier al door een aantal Belgen gezegd en ook door mij aangezien ik wat vrienden heb in België die me vertelden dat het niet waar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGQ
  • Laatst online: 22-04-2022

LGQ

is nog niet beschikbaar bij ons (België), zonet nog eens gekeken in zowel de App Store als de Play Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
DivineNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:08:
[...]

Is niet beschikbaar in België... Is hier al door een aantal Belgen gezegd en ook door mij aangezien ik wat vrienden heb in België die me vertelden dat het niet waar is ;)
Heb ik overheen gelezen dan :+
Ik ging uit van de eerdere berichten gisteren en de website van Pokémon Go zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-06 18:14
Idem, hier nog niet beschikbaar hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimvandenBelt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ook de Pokemon Go kaart hier is verwijderd door een leukerd. Ook zo 1 die ik was begonnen met nagenoeg evenveel pins.

Echter, ik heb wel een backup .kmz. Google limiteert het echter tot 2000 per bestand. Weet iemand hoe je het bestand kan splitten per 2000? Dan kan m'n backup terugzetten.

Gaat om deze kaart:
https://www.google.com/ma...qqH1AVH1aIJjGWv_HdeKTyYEI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
m0ridin schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:03:
Is er trouwens een manier om de animatie na het vangen van een pokemon te versnellen/skippen?

Bij een pokestop kan je na het spinnen gewoon kruisje klikken en daarmee alsnog je items krijgen maar is zoiets ook mogelijk bij het vangen? (of is het gewoon meer een manier om de server communicatie af te vangen). Ik ben duidelijk niet gezegend met al te veel geduld ;)
Irritant he? Alsof de looks nog belangrijk zijn da de zoveelste keer. Zie je wel vaker in games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Shiiit!!! Net een Dragonair van 729 gezien maar die vluchtte weg!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Capa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:10:
[...]

Heb ik overheen gelezen dan :+
Ik ging uit van de eerdere berichten gisteren en de website van Pokémon Go zelf.
Geen probleem, het topic gaat snel. Vandaar de knipoog :p
Pagina: 1 ... 74 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.