of een dugtrioxeromorphic schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:51:
[...]
zondag ga ik naar het strand; eens kijken of ik een diepe duitse kuil kan vinden voor een diglet
Asus GL703VM
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
of een dugtrioxeromorphic schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:51:
[...]
zondag ga ik naar het strand; eens kijken of ik een diepe duitse kuil kan vinden voor een diglet
Asus GL703VM
Ik in elk geval niet, ik vind het deuntje vreselijk irritant en speel dus alleen met geluid uit. Snap dan ook niet dat mensen klagen over wegvallend geluidxeromorphic schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
ben ik nou de enige die de hele dag met de themesong in z'n hoofd rondloopt? xD
Heeft iemand dat eerder meegemaakt?Resend your activation email
We cannot find an account matching the confirmation email. Please verify that the URL from the parental consent email has been entered correctly.
[ Voor 6% gewijzigd door dennisk. op 15-07-2016 11:54 ]
Probeer het nou maarEvatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:51:
[...]
mja de sterkste pokemon in die gyms zijn meestal rond de 1000cp en mijn sterkste is een grimer van 122 cp (ben wel nog maar lvl 6)
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Als je dat trucje gebruikt met dodgen, kan in principe een 20cp pokemon een 1000cp verslaan (niet aan te raden overigens, soms dodge je verkeerd of is je eigen output aan schade nihil). Soms helpt het om het spel gewoon te spelenEvatar schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:51:
[...]
mja de sterkste pokemon in die gyms zijn meestal rond de 1000cp en mijn sterkste is een grimer van 122 cp (ben wel nog maar lvl 6)
[ Voor 10% gewijzigd door Xanaroth op 15-07-2016 11:53 ]
Verwijderd
Ik merk het ja, hier ook hoor. Heb Reddit en Tweakers open staan, kan net zo goed ermee kappen voor vandaagArgantosNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
[...]
moest "meer challenged" zijn.
duidelijk tijd voor weekend.
TheFes schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
[...]
Op de 21e verdieping komen er af en toe wel wat pokemon voorbij hoor.. Vooral Ratata's en Pidey's tot nu toe
Ja mijn GPS spaced hem hier boven ook, gooit me meteen naar de andere kant van de stadWahWah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
[...]
Zeker geen grond pokemon, misschien wat pidgeys en sprearows....
gps wat een uitvinding, ze meten tegenwoordig ook de hoogte waarop je zit
Probeerde het gisteren te doen maar heb het nog niet helemaal door, bijna niks gedodged?Xanaroth schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:52:
[...]
Als je dat trucje gebruikt met dodgen, kan in principe een 20cp pokemon een 1000cp verslaan. Soms helpt het om het spel gewoon te spelen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2016 11:53 ]
Sorry, die was ik vergeten.
Bron? Op Reddit/Youtube/hier is nergens iemand te vinden die al zoiets heeft gehad.ProjectB00man schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:
er is ook wel een kleine kans op incubators, lures en incense
Hoogte maakt geen pokebal uit.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:48:
[...]
Zit hier op de 18e verdieping, komen helaas geen pokiemon voorbij. Maar wel een PokeStop waar ik zo bij kan, dus dat is iets.
Ik had't spel niet nodig om de eerste theme song vaak in m'n hoofd te hebbenmark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:50:
[...]
Dat heb ik al de hele week. Ik heb altijd een liedje in mn hoofd en dat is zwaar vervelend, maar nu is het dus al een week hetzelfde liedje en ik word helemaal gek
Liege, liege, liegebeest!
Ik heb al eens een incubator en een incense uit een Pokéstop gehad.TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:53:
[...]
Bron? Op Reddit/Youtube/hier is nergens iemand te vinden die al zoiets heeft gehad.
Hier ook.Arazogia schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:54:
[...]
Ik heb al eens een incubator en een incense uit een Pokéstop gehad.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Verwijderd
Drek even kijken wat hij doet als ik mijn Wifi uitzet, snap niet helemaal hoe dat dan werkt met GPS en PokemonGO. Ik sta vor het gebouw, locatie klopt. Kom boven aan, ben aan de andere kant van de stad.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:53:
[...]
Hoogte maakt geen pokebal uit.Alleen je (horizontale) GPS positie is van belang.
Gisteren met een Gastly van 150 een Hypno van 560 bijna verslagen (80%)Xanaroth schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:52:
[...]
Als je dat trucje gebruikt met dodgen, kan in principe een 20cp pokemon een 1000cp verslaan (niet aan te raden overigens, soms dodge je verkeerd of is je eigen output aan schade nihil). Soms helpt het om het spel gewoon te spelen
Die out of sync problemen waren echt irritant.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:52:
[...]
Ik merk het ja, hier ook hoor. Heb Reddit en Tweakers open staan, kan net zo goed ermee kappen voor vandaag![]()
Maar dat maakt het wel een stuk logischer!
wel de perfecte economy uitgebouwd en zorgvuldig alles neergepoot..ArgantosNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:55:
[...]
Die out of sync problemen waren echt irritant.
Wel nog beter dan bij Knight and Merchants daar kwam je pas 3 uur later achter dat je out of sync was.
Slechte GPS ontvangst of inderdaad verwarring door andere locatiebepalingsmethoden als GSM masten en/of WiFi.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:54:
[...]
Drek even kijken wat hij doet als ik mijn Wifi uitzet, snap niet helemaal hoe dat dan werkt met GPS en PokemonGO. Ik sta vor het gebouw, locatie klopt. Kom boven aan, ben aan de andere kant van de stad.
Verwijderd
Oplossing voor? Of maar gewoon die PokeStop misbruiken? Mss effe lure erbij, komen ze ook.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:57:
[...]
Slechte GPS ontvangst of inderdaad verwarring door andere locatiebepalingsmethoden als GSM masten en/of WiFi.
je hebt gelijk ik denk dat het toevallig tegelijk met een level up is geweest dat ik die spullen heb gekregen.TheBrut3 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:53:
[...]
Sorry, die was ik vergeten.
[...]
Bron? Op Reddit/Youtube/hier is nergens iemand te vinden die al zoiets heeft gehad.
Die andere plaatsbepalingsmethoden uitzetten op je foon. Alleen GPS en dan ergens gaan staan/zitten waar je ontvangst hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:57:
[...]
Oplossing voor? Of maar gewoon die PokeStop misbruiken? Mss effe lure erbij, komen ze ook.
Ik heb dat helaas minder na de updateCaptJackSparrow schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:01:
[...]
Die andere plaatsbepalingsmethoden uitzetten op je foon. Alleen GPS en dan ergens gaan staan/zitten waar je ontvangst hebt.
Een van mijn foons heeft hele leuke GPS-drift als ik binnen in huis zit. Daarmee vind ik regelmatig extra pokkebeesten en mijn eieren worden ook vanzelf uitgebroed.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik heb het geluid ook nog nooit aangehad, maar zodra ik aan pokemon denk komt dat liedje in mn hoofd en blijft het voor een paar uur hangen, begin er nu toch wel gek van te wordenLiegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:53:
[...]
Ik had't spel niet nodig om de eerste theme song vaak in m'n hoofd te hebben#Pokénerd
M'n dochter daarentegen zingt steeds de theme song van Pokémon X/Y. De schat
Verwijderd
Helaas werkt dit niet, net even in Maps gekeken, afstand is 6.1 km, van waar ik ben tot waar hij denkt dat ik ben. Drek even het gebouw rondlopen. Bedankt voor de tip iig!CaptJackSparrow schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:01:
[...]
Die andere plaatsbepalingsmethoden uitzetten op je foon. Alleen GPS en dan ergens gaan staan/zitten waar je ontvangst hebt.
Een van mijn foons heeft hele leuke GPS-drift als ik binnen in huis zit. Daarmee vind ik regelmatig extra pokkebeesten en mijn eieren worden ook vanzelf uitgebroed.
Verwijderd
Moet wel een hele kleine kans zijn, ik heb 805x een pokestop geopend en nog nooit een gehad. ik moet eerst maar eens screenshots zien.
Die van mij heeft:CrawlFish schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:04:
Ik heb sinds vanochtend een Jolteon (627). aanval thundershock (5) en discharge (40).
Het klopt toch, dat wanneer ik een andere Jolteon krijg dat die aanvallen verschillen?
Is er al een overzicht bekend van sterkste/zwakste aanvallen per pokemon?
Die GPS drift? Maakt bij mj niets uit. Maar het is ook afhankelijk van de actuele GPS satelliet configuratie. Er is een site waar je die voor je locatie kunt checken. Heb die niet zo gauw bij de hand.
Verwijderd
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Je mag hier gewoon eerlijk jezelf zijn hoor, iedere vent heeft z'n vrouwelijke momenten.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:07:
Uhh, ik heb een mannetje geselecteerd, mijn badges zeggen echter wel:Meer mensen hier last van?
- Battle Girl
- Punk Girl
- Fairy Tale Girl
Heb ik ook!Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:07:
Uhh, ik heb een mannetje geselecteerd, mijn badges zeggen echter wel:Meer mensen hier last van?
- Battle Girl
- Punk Girl
- Fairy Tale Girl
Ga dan gewoon fietsenJestar076 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:08:
Zo maar eens een rondje doen op de scooter met 10/15km/u en mn eggs maar eens hatchen!
Mijn Jolteon van CP 488 heeft ook Thunder Shock 5 en Thunder 65 met lange bar.WahWah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:06:
[...]
Die van mij heeft:
- Thunder Shock (5)
- Thunder (65), is 1 lange bar
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
De fiets staat niet hier
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Lui varreKUH!. Ga lopen joh.Jestar076 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:08:
Zo maar eens een rondje doen op de scooter met 10/15km/u en mn eggs maar eens hatchen!
Paraplu geen optie?kuusj98 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:10:
De media heeft wel veel teweeggebracht hoor, gisteren op de verjaardag van mijn vader, ging het regelmatig over Pokémon Go. En dan hebben we het niet over kinderen, maar over mijn grootouders, buren van 50, oom enz.
Toen ik even wat andere games aan het doen was, hoorde ik mijn andere buurvrouw (beetje een raar mens) ook wat tegen kinderen zeggen "Enne jongens gaan jullie ook Pokémons vangen? Is leuk he? Zitten ze ook hier in de straat? Ja mijn jongste zoon doet dat nu ook". Haar jongste zoon is 30 en woont nog steeds thuis, heb ik op 10 jaar dat ik hier woon een keer of 3 gezien en is nu dus blijkbaar buiten![]()
![]()
![]()
[...]
Mijn Jolteon van CP 488 heeft ook Thunder Shock 5 en Thunder 65 met lange bar.
Het weer is hier overigens te slecht om naar buiten te gaan, jammer, want ik moet nog 100 meter lopen.
Verwijderd
Haha, moet zeggen dat de Fairy Tale Girl in me wel naar boven komt ja!CrawlFish schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:08:
[...]
Je mag hier gewoon eerlijk jezelf zijn hoor, iedere vent heeft z'n vrouwelijke momenten.
Gelukkig, ligt dus niet aan mij, of ons.
Gisteren ook alweer paar boetes uitgedeeld zien worden door pokemonners op scooters.. hou hem in je broekzak.. en pas alsjeblieft op dat je geen ongelukken maakt. de media en menig azijnzeiker probeert het spel al in een negatief daglicht te zetten door de zombies die niet opletten.. help ze alsjeblieft niet meeJestar076 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:08:
Nou de attacks worden niet sterker iig, want mijne zit op CP 955 nu.kuusj98 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:10:
[...]
Mijn Jolteon van CP 488 heeft ook Thunder Shock 5 en Thunder 65 met lange bar.
Ja, maar ik wil eigenlijk naar het dorp hiernaast fietsen, omdat daar 5 Pokéstops in 1 straat zitten t.o.v. hier 5 in het hele dorp.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ja dat lijkt me slim! Maar kan je niet max 1 pokemon per gym?watercoolertje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:12:
Helpt het trouwens als je een gym veroverd om dan niet je beste pokemon er als eerste in te doen, die kan je namelijk zelf ook lastig verslaan (immers is het je beste). Is het dan slim/nuttig om een pokemon die iets slapper is er in te stoppen, en die dus een paar keer te verslaan zodat je level eerst omhoog gaat voordat je er meer bij stopt (en dan wel je sterkste)?
[ Voor 7% gewijzigd door GandalfTheGrey op 15-07-2016 12:14 ]
je kan maar 1 pokemon per persoon in een gym stoppenwatercoolertje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:12:
Helpt het trouwens als je een gym veroverd om dan niet je beste pokemon er als eerste in te doen, die kan je namelijk zelf ook lastig verslaan (immers is het je beste). Is het dan slim/nuttig om een pokemon die iets slapper is er in te stoppen, en die dus een paar keer te verslaan zodat je level eerst omhoog gaat voordat je er meer bij stopt (en dan wel je sterkste)?
Nee, en nee.watercoolertje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:12:
Dat nummer is gewoon de base attack van die aanval.WahWah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:11:
[...]
Nou de attacks worden niet sterker iig, want mijne zit op CP 955 nu.
Verwijderd
Gewoon een Magicarp neer pleuren, ze pakken hem toch wel af. Its about sending a message!watercoolertje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:12:
Waarom heb ik dit ook?mark-k schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:04:
[...]
Ik heb het geluid ook nog nooit aangehad, maar zodra ik aan pokemon denk komt dat liedje in mn hoofd en blijft het voor een paar uur hangen, begin er nu toch wel gek van te worden
Fuckers dat het zijn.Maurice079 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:37:
Wat is er inderdaad in godsnaam met die map gebeurd? Hij is helemaal leeg..
Gister al 15km gewandeld, afwisseling mag ook he
Omdat het niet verwijst naar jouw eigen character. Het zijn heel erg subtiele verwijzingen naar de allereerste Pokemon games (Red en Blue) op de Gameboy. Dingen zoals Swimmer (Misty), Dragon Tamer (Lance), Black Belt (Bruno) zijn allemaal omschrijvingen van Gym leaders of mensen uit de Elite Four.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:07:
- Battle Girl
- Punk Girl
- Fairy Tale Girl
PS5 PSN: UnrealKazu
Zijn oudere versies niet terug te zetten op de een of andere manier? Op deze manier is het zinloos om zo'n kaart te maken. Is volgens mij niet de eerste keer dat dit voor komt?Asgaro schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:20:
[...]
Fuckers dat het zijn.
Ben blij dat ik screenshots heb genomen van de points of interest in mijn stad.
Inderdaad, zijn allemaal trainers die je in de eerste spellen tegenkwam. Niet alleen soms als leader, maar de 'random' trainers hadden over het algemeen geen eigen naam. In plaats daarvan was het 'black belt' of 'punk girl' die je aanviel.Kazu schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:23:
[...]
Omdat het niet verwijst naar jouw eigen character. Het zijn heel erg subtiele verwijzingen naar de allereerste Pokemon games (Red en Blue) op de Gameboy. Dingen zoals Swimmer (Misty), Dragon Tamer (Lance), Black Belt (Bruno) zijn allemaal omschrijvingen van Gym leaders of mensen uit de Elite Four.
Hebben ze leuk gedaan
Dan kan het alsnog opgaan, ik speel namelijk niet alleen, en als ik de sterkste pokemon heb dan is het voor de rest dus lastiger om de gym te levelen.Rozw schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:14:
[...]
je kan maar 1 pokemon per persoon in een gym stoppen
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
Wow nou dat je het zegt idd. Scientist, School Kid, Bird Keeper, waren allemaal random fockers die je aanvielen. Leuke easter egg!Kazu schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:23:
[...]
[...]
Omdat het niet verwijst naar jouw eigen character. Het zijn heel erg subtiele verwijzingen naar de allereerste Pokemon games (Red en Blue) op de Gameboy. Dingen zoals Swimmer (Misty), Dragon Tamer (Lance), Black Belt (Bruno) zijn allemaal omschrijvingen van Gym leaders of mensen uit de Elite Four.
Hebben ze leuk gedaan
*checkt z'n make-up*CrawlFish schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:08:
[...]
Je mag hier gewoon eerlijk jezelf zijn hoor, iedere vent heeft z'n vrouwelijke momenten.
Pls no.matthijst schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:51:
Ze moeten gewoon uiteindelijk een offline spelmodus toevoegen.
Dat gotta catch 'm all is wel leuk, maar om nou honderdduuzend km door je woonplaats te blijven sjokken.....
[ Voor 27% gewijzigd door Asgaro op 15-07-2016 12:33 ]
Verwijderd
Fairy Tale Girl it is then!Liegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:30:
[...]
*checkt z'n make-up*
Maar nee, "fairy tale girl" en "battle girl" zijn bekende NPCs uit de Pokémon games. Die hebben geen mannelijke tegenhangers in het spel. Zie:
http://bulbapedia.bulbaga...Tale_Girl_(Trainer_class)
http://bulbapedia.bulbaga...ttle_Girl_(Trainer_class)
[ Voor 14% gewijzigd door Ask! op 15-07-2016 12:34 ]
Dat is waar ja, het waren ook daadwerkelijk random trainers in de game zelf. Zo had ik het ook nog niet gezienXanaroth schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:26:
[...]
Inderdaad, zijn allemaal trainers die je in de eerste spellen tegenkwam. Niet alleen soms als leader, maar de 'random' trainers hadden over het algemeen geen eigen naam. In plaats daarvan was het 'black belt' of 'punk girl' die je aanviel.
Heel mooie knipoog naar het origineel.
PS5 PSN: UnrealKazu
Same here, maar ja niks aan te doen dus ik leef er maar meewatercoolertje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:27:
[...]
Dan kan het alsnog opgaan, ik speel namelijk niet alleen, en als ik de sterkste pokemon heb dan is het voor de rest dus lastiger om de gym te levelen.
Eigenlijk moet de zwakste pokemon (van de mensen die er 1 in willen/kunnen stoppen) dus eerst zodat de rest die wel dood kan krijgen en de punten van de gym om hoog kan krikken? Idee blijft hetzelfde als ik zei dus.
Helaas woon ik in een dorp, het ondergeschoven kindje van dit soort games lijkt het, daarnaast moet ik het als full time werkende opnemen tegen een hoop mensen die nog naar school gaan en vakantie hebben, dan kan ik wel leuk mijn minder sterke pokemons er in stoppen maar dan kan ik er net zo goed niks in stoppen, de rest is lvl 15+ en ik zit net op lvl11 en mijn pokemons idem dito kwa level verschil
Ik heb er gelijk 3 ingeschoten omdat er in een straal van 3km om mijn huis heulemaal niks te vinden is.WestBoy_B schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:39:
Heeft iemand al geprobeerd om een eigen Pokestop aan te vragen?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En wanneer je weg loopt, verschijnt er na een poosje een Pikachu als starting Pokemon. (Geen grap)aDutchCow schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:30:
Nee je hebt de keuze uit 3 pokemons, Bulbasaur, Charmander en Squirtle
Rozw schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:34:
[...]
Same here, maar ja niks aan te doen dus ik leef er maar mee
May Lyssa aid you
Ik ben lvl 14 en mijn sterkste is maar een Pidgeot van 836, daarna een Tentacruel van 763. Dus voel je vooral niet alleenZypherNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:44:
Ik ben ook level 11 maar heb wel al redelijke pokemon (geen 1000CP+ maar daar kom ik er ook zelden een van tegen in een gym hier).
Heb je flink zitten poweruppen of heb je ze zo gevonden?ZypherNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:44:
[...]
[afbeelding]
Ik ben ook level 11 maar heb wel al redelijke pokemon (geen 1000CP+ maar daar kom ik er ook zelden een van tegen in een gym hier).
Nee je pakt juist de hoogste om te evolueren.Zspirit schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:24:
[...]
Dus als ik een pokemon heb met cp 400 maar die bar is bijna vol dan kan ik er beter een pakken met minder cp waarbij die bar relatief minder vol is?
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Waren er echt monumenten of heb je gwn iets uit je duim gezogen?Richh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:40:
[...]
Ik heb er gelijk 3 ingeschoten omdat er in een straal van 3km om mijn huis heulemaal niks te vinden is.
Denk alleen niet dat ze er wat mee doen
Hypno is zo gevonden, pigeot is een evolution en golduck heeft wel powerups gehad hij begon met ~640spetzje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:46:
[...]
Heb je flink zitten poweruppen of heb je ze zo gevonden?
May Lyssa aid you
Geloof ik niks van.hypotweaker schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:48:
Geen idee of dit al bekend is maar hier kun je lezen waar je bepaalde soorten Pokemon kunt terugvinden.
[ Voor 16% gewijzigd door Ask! op 15-07-2016 12:51 ]
Geen idee of dit ook maar enigszins waarheidsgetrouw ishypotweaker schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:48:
Geen idee of dit al bekend is maar hier kun je lezen waar je bepaalde soorten Pokemon kunt terugvinden.
Verwijderd
Er staan plaatjes van 2e generatie PokémonLiegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:50:
[...]
Geen idee of dit ook maar enigszins waarheidsgetrouw is
er zitten nog geen steelpokemon in het spel, dus lijkt me sterkhypotweaker schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:48:
Verwijderd
Ik heb vanochtend wel een Squirtle in mijn badkamer gevonden...Liegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:50:
[...]
magnemite is deels steelshoombak schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:51:
[...]
er zitten nog geen steelpokemon in het spel, dus lijkt me sterk
Nee, ik heb er wel echt iets van gemaakt hoor. Het kleinste huisje van Europa Drenthe, lol - lijkt me in ieder geval bijzonder genoeg voor een PokéstopWestBoy_B schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:47:
[...]
Waren er echt monumenten of heb je gwn iets uit je duim gezogen?
[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 15-07-2016 12:56 ]
Geloof het of niet, maar mijn elektrische Pokémon heb ik gevangen aan de Voltastraat, en mijn Meauwth komt van vlakbij een kattenopvang.Liegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:50:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 15-07-2016 12:54 ]
Oh, dan ga ik de Little Free Library uit mn buurt ook nog opvoerenRichh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:52:
[...]
Nee, ik heb er wel echt iets van gemaakt hoor. Het kleinste huisje van Europa lijkt me in ieder geval bijzonder genoeg voor een Pokéstop
Liegebeest schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:54:
[...]
Oh, dan ga ik de Little Free Library uit mn buurt ook nog opvoeren
Verwijderd
En wij hebben in de tuin een dewgong gevangen. Wonen midden in het bos.... behalve uit de kraan is er weinig water te vindenRichh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:53:
[...]
Geloof het of niet, maar mijn elektrische Pokémon heb ik gevangen aan de Voltastraat, en mijn Meauwth komt van vlakbij een kattenopvang.
Excuus voor de dubbelpost![]()
De hoeveelheid te vangen pokemon in het spel is van 150 omhooggegooid naar 250. Dus gen 2 is niet zo raar.Pistolebob schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:50:
[...]
Er staan plaatjes van 2e generatie Pokémon
Ik heb een wegkruis achter mijn huis staan, waar kan ik die verzoeken indienen?
eind van het jaar misschien jaArunia schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:55:
[...]
De hoeveelheid te vangen pokemon in het spel is van 150 omhooggegooid naar 250. Dus gen 2 is niet zo raar.
Ik denk dat je vooral kans maakt mocht er helemaal geen Pokéstop in je omgeving zitten. En hier: https://support.pokemongo...new?ticket_form_id=319928kuusj98 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:56:
[...]
Ik heb een wegkruis achter mijn huis staan, waar kan ik die verzoeken indienen?
Dit is het aantal Pokémon dat je in je inventory kunt hebbenArunia schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:55:
[...]
De hoeveelheid te vangen pokemon in het spel is van 150 omhooggegooid naar 250. Dus gen 2 is niet zo raar.
België is toch al beschikbaar sinds gisteren? Ze zijn daar niet zo heel vlot dan met bijwerken.WishmasterNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:06:
OP weer bijgewerkt.
Wat is er nieuw/veranderd?
- Linkje toegevoegd onder Spel Edities: Schrijf jezelf in om direct een mailtje te krijgen wanneer Pokemon Go uitkomt!
Is niet beschikbaar in België... Is hier al door een aantal Belgen gezegd en ook door mij aangezien ik wat vrienden heb in België die me vertelden dat het niet waar isCapa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:07:
[...]
België is toch al beschikbaar sinds gisteren? Ze zijn daar niet zo heel vlot dan met bijwerken.
Heb ik overheen gelezen danDivineNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:08:
[...]
Is niet beschikbaar in België... Is hier al door een aantal Belgen gezegd en ook door mij aangezien ik wat vrienden heb in België die me vertelden dat het niet waar is
Irritant he? Alsof de looks nog belangrijk zijn da de zoveelste keer. Zie je wel vaker in games..m0ridin schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:03:
Is er trouwens een manier om de animatie na het vangen van een pokemon te versnellen/skippen?
Bij een pokestop kan je na het spinnen gewoon kruisje klikken en daarmee alsnog je items krijgen maar is zoiets ook mogelijk bij het vangen? (of is het gewoon meer een manier om de server communicatie af te vangen). Ik ben duidelijk niet gezegend met al te veel geduld
Geen probleem, het topic gaat snel. Vandaar de knipoogCapa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:10:
[...]
Heb ik overheen gelezen dan![]()
Ik ging uit van de eerdere berichten gisteren en de website van Pokémon Go zelf.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq