[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.523 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
WahWah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:34:
[...]

Per gym die je bezit op het moment dat je de rewards claimed krijg je:
- 500 Stardust
- 10 Coins
En die rewards kun je direct claimen zodra je Pokemon in een gym zit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
lubbertkramer schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:33:
[...]

Nope, gewoon gratis coins farmen iedere 20 uur en gratis upgraden. Neem aan dat al weleens voorbij is gekomen maar als je een aantal gyms in bezit hebt (meer is beter) ga je naar de shop en klik je rechtsbovenin op het groene schildje. Je krijgt dan x coins + x stardust (afhankelijk van hoeveel gyms in je bezit) vervolgens loopt er een teller van 20 uur en kan het opnieuw.
10 pokecoins & 500 stardust per gym die je owned of versterkt. 1 x per 21 uur mogelijk om op te halen.
Als je nog niet zo sterk bent: snel 1 of meerdere gyms overnemen en direct claimen. dan 21 uur later herhalen. Gyms hou je over het algemeen niet lang genoeg vast namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:46
shoombak schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:35:
[...]

Ja mits de teller niet loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 10:13
Mensen die Pokeballs en Potions weggooien? Sodeknetter :P Ik heb in totaal maar ~30 pokéballs en ~40 potions (level 14)... die shit ga ik echt niet weggooien, ik heb al zo weinig :(

Als je zoveel balls en potions hebt: ga dan gyms veroveren! Dan krijg je muntjes en kan je een bag upgrade kopen.

@hierboven: het is 21 uur, en per gym 500 stardust en 10 coins. Je kan eens per 21 uur claimen, je hoeft de gym dan dus niet 21 uur vast te houden (hier krijg je ook geen bonus voor) - als je teller op 0 staan moet je gewoon zoveel mogelijk gyms veroveren en je prijs claimen.

[ Voor 22% gewijzigd door Richh op 15-07-2016 10:37 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:07
Wat moet je nou doen om een Pokemon in een gym van je eigen kleur die "vol" is te krijgen?
De hele gym omhoog trainen zodat er plek is?
Geen mogelijkheid om er iemand uit te bumpen?

Dan heb je toch eigenlijk meer aan gyms die niet van je eigen kleur zijn (want die kan je ten minste helemaal overnemen zodat je er als eerste een Pokemon in kunt plaatsen)?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:21
Richh schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:36:
Mensen die Pokeballs en Potions weggooien? Sodeknetter :P Ik heb in totaal maar ~30 pokéballs en ~40 potions (level 14)... die shit ga ik echt niet weggooien, ik heb al zo weinig :(

Als je zoveel balls en potions hebt: ga dan gyms veroveren! Dan krijg je muntjes en kan je een bag upgrade kopen.

@hierboven: het is 21 uur, en per gym 500 stardust en 10 coins.
Mijn sterkste pokemon is een pidgeot met 427 CP, alle gyms in de buurt hebben allemaal 1000+ cp, No way dat ik iets kan doen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
shoombak schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:35:
[...]

Ja dat klopt, je kan dat meteen doen.
Dus het beste is als je snel een aantal gyms overneemt en dan je rewards claimed.

In een gebied met veel concurrentie meerdere gyms bezetten best moelijk zijn.
Ik claim elke dag dus ook maar met 1 gym in bezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Gyms veroveren is hier wat lastig... CP 1000-1800 in de gyms en mijn hoogste is een Raticate van 324...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
Martin0 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:37:
[...]

Mijn sterkste pokemon is een pidgeot met 427 CP, alle gyms in de buurt hebben allemaal 1000+ cp, No way dat ik iets kan doen.
Hij moet je raken en vlieg types hebben voordelen tegenover andere types

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
[...]

Dat zeggen meerdere mensen, maar als er b.v. maar 1 in zit van 1000+ en jij bezit meerdere pokemon van rond de 500 dan moet je gewoon aanvallen hoor. Jij hebt er 6 en hun maar 1.

Kwam laatst een level 7 gym tegen met allemaal 900+ pokemons erin. Ja dikke doei :+ 6 stuks ook gewoon.

Vind eigenlijk ook gewoon dat je de gym van jouw kleur max een week moet vast houden en dan wordt die weer 'neutral' om vervolgens iedereen een 'kans' te geven(natuurlijk wel kut als dezelfde groep er weer in gaat)

[ Voor 16% gewijzigd door weszz op 15-07-2016 10:39 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
matthijst schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:37:
Wat moet je nou doen om een Pokemon in een gym van je eigen kleur die "vol" is te krijgen?
De hele gym omhoog trainen zodat er plek is?
Geen mogelijkheid om er iemand uit te bumpen?

Dan heb je toch eigenlijk meer aan gyms die niet van je eigen kleur zijn (want die kan je ten minste helemaal overnemen zodat je er als eerste een Pokemon in kunt plaatsen)?
Het voordeel van het trainen van de gym naar een hoger level is dat het een stuk moeilijk is om een gym met 4 pokemon in te nemen dan ee ngym met maar 1 pokemon erin.
Dus je gym blijft iets langer van jou als je een sterkere gym hebt. Wat weer handig is als je meerdere gyms in bezit wil hebben voor de rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
[...]

Zeker wel :) Je kan sowieso de eerste paar Pokémon van een gym verslaan met de 6 Pokémon die je mee mag nemen. Als ze te sterk worden, run. Daarmee kan je stap voor stap het prestige van de gym de grond in boren :) Het zal je verbazen hoeveel een 500cp pokemon nog kan aanrichten op een 1000cp pokemon. Als je de special attacks weet te dodgen is het best mogelijk.

Het gaat je waarschijnlijk wel wat HP en revives kosten, maar omdat je daar zoveel van hebt en je 't zelfs weggooit... ik zou het eens proberen.

En anders kan je altijd nog de gyms van je eigen team versterken. Wellicht kan je er dan eentje van jezelf bij plaatsen.

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 15-07-2016 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19
Zo, net tijdens de koffiepauze even een lading evoluties erdoor gejaagd met een Lucky Egg. 20k XP, level 15 > 16. Ik heb nog een kwartier Lucky Egg over maar verder niets te doen. 8)7

Trouwens ook bevestigd dat je bij elke evolutie één candy terugkrijgt. Dus een evolutie van 12 kost eigenlijk maar 11, hoewel je er wel 12 moet hebben om de evolutie te kunnen doen. Daardoor kon ik een extra Pidgey evolueren! :D

[ Voor 39% gewijzigd door Mx. Alba op 15-07-2016 10:44 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
spocy schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:39:
[...]

Het voordeel van het trainen van de gym naar een hoger level is dat het een stuk moeilijk is om een gym met 4 pokemon in te nemen dan ee ngym met maar 1 pokemon erin.
Dus je gym blijft iets langer van jou als je een sterkere gym hebt. Wat weer handig is als je meerdere gyms in bezit wil hebben voor de rewards.
Mja OK, da's waar, maar meeste gyms zitten er al aardig wat in hier...
Probeer nu gewoon als de 21 uur voorbij is zsm een paar gyms te pakken en dan snel uitcashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:22
Ik gooi ook revieves en pokeballs weg om ruimte te houden voor great balls Zo gooi ik ook alle paarse potion weg omdat ik al 50 gele heb, Voordeel vanuit mijn werk zit ik naast 2 pokestops :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
https://www.reddit.com/r/..._a_huge_discrepancy_in_a/

Haha, die verschillen slaan soms nergens op _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:16
Zo, net even Tweakers HQ aangevraagd om als Gym te fungeren. Helaas is Hema HQ een pokéstop, dus ik vraag me af of het gaat lukken.

Maar als het lukt: kijk niet verbaasd op als er minder nieuwsberichten / reviews zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Jammer dat die in omringende landen al uit is en hier nog niet officieel. Maja maakt niet uit, ben al lvl 19 :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
chengbondkwok schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:41:
Zo, net even Tweakers HQ aangevraagd om als Gym te fungeren. Helaas is Hema HQ een pokéstop, dus ik vraag me af of het gaat lukken.

Maar als het lukt: kijk niet verbaasd op als er minder nieuwsberichten / reviews zijn :+
Laat me raden, de hele crew is rood omdat dat de Tweakers kleur is? :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:43:
[...]

En wie is er ontslagen omdat hij/zij blauw koos? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Mx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:43:
[...]

Ik weet dat er een paar rood zijn, maar niet iedereen volgens mij. Ikzelf ben wel rood :P Maandag ga ik het eens inventariseren, denk dat er wel een stuk of 10 collega's dit spelen. Waaronder Zeef en Wout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:28
Mx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:40:
Zo, net tijdens de koffiepauze even een lading evoluties erdoor gejaagd met een Lucky Egg. 20k XP, level 15 > 16. Ik heb nog een kwartier Lucky Egg over maar verder niets te doen. 8)7
Incence aanzetten en hopen dat je nog wat Pokemon vangt? :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik weet trouwens niet hoe lang ik dit spel nog actief blijf spelen. Ik ben nu een paar dagen heel fanatiek geweest maar ik denk dat ik ga overschakelen naar meer casual. Het kost veel te veel tijd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:19
Overal lees ik dat je gemiste pokeballs kan oppakken. Maar dit is me nog nooit gelukt. Ik druk vaak met me vinger op de pokeball. Of ik 1 keer tap of 10 keer maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Succes, bij Ingress duurde het bijna een jaar voordat een portal gereviewd werd (en dan maar hopen dat die werd goedgekeurd...)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:21
Mx. Alba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:46:
Ik weet trouwens niet hoe lang ik dit spel nog actief blijf spelen. Ik ben nu een paar dagen heel fanatiek geweest maar ik denk dat ik ga overschakelen naar meer casual. Het kost veel te veel tijd haha.
Als de makers meer functionaliteiten gaan toevoegen op korte termijn kan dit spel voor mij een blijvertje worden. Maar het kost inderdaad veel tijd 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrawlFish
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07-2024
bronce schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:49:
Overal lees ik dat je gemiste pokeballs kan oppakken. Maar dit is me nog nooit gelukt. Ik druk vaak met me vinger op de pokeball. Of ik 1 keer tap of 10 keer maakt niet uit.
Was too good to be true :P werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Is er eigenlijk iemand die al eens getest heeft of een activity tracker op de achtergrond starten werkt icm Pokemon Go. Doe zelf namelijk veel aan hardlopen, toch altijd wel minimaal richting de 10 km, en gebruik hierbij Runkeeper. Het zou wel handig zijn als ik runkeeper kan starten, laten draaien in de achtergrond en tegelijk Pokemon Go aan zet zodat ik mijn eieren uit kan laten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ze moeten gewoon uiteindelijk een offline spelmodus toevoegen.
Dat gotta catch 'm all is wel leuk, maar om nou honderdduuzend km door je woonplaats te blijven sjokken.....

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 15-07-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
The_Ghost16 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:50:
Is er eigenlijk iemand die al eens getest heeft of een activity tracker op de achtergrond starten werkt icm Pokemon Go. Doe zelf namelijk veel aan hardlopen, toch altijd wel minimaal richting de 10 km, en gebruik hierbij Runkeeper. Het zou wel handig zijn als ik runkeeper kan starten, laten draaien in de achtergrond en tegelijk Pokemon Go aan zet zodat ik mijn eieren uit kan laten komen :)
Runtastic icm pokemon go werkt :)

Start eerst Runtastic op, klik op start en daarna Pokemon Go, zorg wel dat Pokemon Go op de voorgrond staat.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:17
matthijst schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:51:
Dat gotta catch 'm all is wel leuk, maar om nou honderdduuzend km door je woonplaats te blijven sjokken.....
Dat is het doel van het spel... Buiten komen en op andere plaatsen komen. Ik heb liever dat ze wat meer functionaliteiten aan het spel toevoegen dan een offline modus. Dan kan ik net zo goed een andere versie van Pokémon gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Daar heb je de Pokemon spellen op de 3DS voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:46

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dan sjok je buiten je woonplaats toch ? ik woon in hilversum maar ben al lekker door amersfoort geweest, zwolle enzo. hartstikke leuk. zie je ook nog is wat :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Vecodo schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:50:
[...]

Als de makers meer functionaliteiten gaan toevoegen op korte termijn kan dit spel voor mij een blijvertje worden. Maar het kost inderdaad veel tijd 8)7 .
Merk dat bij mij de interesse alweer afneemt, het blijft een ellenlange grind waar je veel tijd in moet steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrawlFish
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07-2024
Ben jij verplicht tot je eigen woonplaats dan? |:( Ik pak rondomliggende dorpjes er ook bij en ga soms met wat vrienden naar de stad ofzo..

Ik vind het juist superstoer dat je echt naar buiten moet.. nog nooit het gevoel zo erg gehad dat ik ''part of the game'' was.. Zonder mijn inzet gebeurt er niks.. dat triggerd mij enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
WahWah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:53:
Daar heb je de Pokemon spellen op de 3DS voor ;)
Klopt, maar da's een extra apparaat meesjokken :)
Telefoon altijd bij je. En mooier scherm etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrawlFish schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:54:
[...]

Ben jij verplicht tot je eigen woonplaats dan? |:( Ik pak rondomliggende dorpjes er ook bij en ga soms met wat vrienden naar de stad ofzo..

Ik vind het juist superstoer dat je echt naar buiten moet.. nog nooit het gevoel zo erg gehad dat ik ''part of the game'' was.. Zonder mijn inzet gebeurt er niks.. dat triggerd mij enorm.
En natuurlijk blikken wisselen met andere mensen die bezig zijn, wachten tot ze ver genoeg zijn om vervolgens Team Yellow te gaan kwijken, heerlijk.

Gisteren ook 2 lures hier naast elkaar. Stuk of 20 man dat gewoon rondjes aan het lopen is. Muziekje erbij en je hebt een festival haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:53:
[...]

dan sjok je buiten je woonplaats toch ? ik woon in hilversum maar ben al lekker door amersfoort geweest, zwolle enzo. hartstikke leuk. zie je ook nog is wat :P
Gaat meer om die honderdduuzend kilometer als je ze echt allemaal wilt verzamelen voor je bejaard bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Zag op een map dat er een pokemon op de noordpool zat... het zou de laatste maar eens zijn die je moet hebben :D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow.exnw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Mogelijk compleet of-topic maar zien andere mensen nog wel "nearby" pokemon, het lijkt haast wel of ze "illegale" spelers niks meer voorschotelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59

Hoe en waar vraag je dat aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Labbers schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:49:
[...]

Ik had meer geluk bij de Nederlandse PTC site. Gewoon die mail steeds opnieuw aanvragen.
Allright. Ga ik die ook nog proberen!
Wel balen dat je zo in de tussentijd niets met Pokemon Go kan.

Reviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crucialxnick
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-08 21:06
Shadow.exnw schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:58:
Mogelijk compleet of-topic maar zien andere mensen nog wel "nearby" pokemon, het lijkt haast wel of ze "illegale" spelers niks meer voorschotelen :(
Ik zie sinds een kwartier inderdaad ook niets meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
RemkoDJ schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:58:
[...]

Hoe en waar vraag je dat aan dan?
Zie de links een paar pagina's terug. Al meerdere keren voorbij gekomen. Wellicht ook iets om op te nemen in de startpost overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Ik had daarnet ook even dat ik niks zag bij me "nearby pokemon", maar toch kwamen ze tevoorschijn.
Even opnieuw opgestart, en nu zie ik wel weer wat, maar geen volle lijst... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 20:58
WahWah schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:00:
[...]

Ik had daarnet ook even dat ik niks zag bij me "nearby pokemon", maar toch kwamen ze tevoorschijn.
Even opnieuw opgestart, en nu zie ik wel weer wat, maar geen volle lijst... :/
Lijst vult zich bij mij altijd langzaam. Begint met 1-2 en loopt langzaam naar 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
crucialxnick schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:59:
[...]

Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Weet iemand of er toevallig ook een map is met pokemon in Den Bosch? Ik weet dat er een is van Eindhoven maar kan geen andere vinden via fb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Ik zie ook niks in de 'nearby' lijst, maar vang net wel een pokemon die ik op de map tegenkwam!

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow.exnw
-Marc- schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Lijst vult zich bij mij altijd langzaam. Begint met 1-2 en loopt langzaam naar 9.
Ok, maar hier hebben 4 telefoons, allemaal een lege lijst en geen blaadjes op de kaart.. sinds ~15 min

-edit ok ik vang net een eevee.. Het werkt dus wel ook al zie je niks meer nearby een bugje mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:57
crucialxnick schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:59:
[...]

Ditto.

En ik bedoel niet het roze kwabje.

Ik vang nog wel random spawns, maar de "nearby" is leeg.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
-Marc- schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Dat is een bug :| De lijst wordt wel aangevuld maar niet gecleared. Dit gebeurd pas als er nieuwe in range zijn. Daarom start ik om de 300m opnieuw op meestal. Ga je vaak van 9 naar 3-4 (die wel kloppen).
Hierdoor kan je dus "eeuwig" opzoek zijn naar iets wat eigenlijk er niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Net een Koffing cp492 gevonden op m'n werk! :D

Kut, ik moet echt even weer aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:39
TgR_KILLER schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:37:
[...]

Heb ik al wel meer gezien dat mensen niks speciaals kregen.. Het is toch afwachten wat je krijgt..
Mijn tas zit vol met 2 KM eieren.. Je kan die krengen niet deleten he? Dan moet ik ze maar eens hatchen.
Ik heb een bulbasaur gekregen ui teen 2 km egg... Niet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow.exnw
Groenie schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:03:
[...]

Dat is een bug :| De lijst wordt wel aangevuld maar niet gecleared. Dit gebeurd pas als er nieuwe in range zijn. Daarom start ik om de 300m opnieuw op meestal. Ga je vaak van 9 naar 3-4 (die wel kloppen).
Hierdoor kan je dus "eeuwig" opzoek zijn naar iets wat eigenlijk er niet meer is.
Lijkt me niet? die lijst werdt gewoon leger en voller bij mij, ging altijd goed.. maar nu vang ik net een eevee, waar ik boven op stond, zondat dat er ook maar een pokemon in de neraby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de nearby lijst ook leeg. Bij een collega ook. Er spawnen wel gewoon pokemon. Beetje vaag dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 17-09 14:36
Italië, Spanje en Portugal zijn vanochtend toegevoegd aan de lijst met landen waar je via de App Store en Play Store het spel kan downloaden, helaas moet NL weer wachten :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Hebben jullie wel allemaal de nieuwste 1.0.2 versie geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Kreeg een Magikarp uit mn 2km ei. Daar ben ik opzich wel blij mee, krijg je tenminste lekker veel candy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Gisteren bij ons in het centrum op het terras tussen 3 lure modules in gaat het hard. Alleen door de brakke servers veel te veel pokeballen kwijt geraakt, constant dat de Pokemon erin zit en dat dan de app vast loopt.
Resultaat bal weg, Pokemon niet gevangen.
En de Pokestops werkte ook niet, bleven wit bij het laden en daardoor kon ik ook geen extra ballen krijgen :p
Nu zijn ze op en hier vlakbij geen Stop :(

Daarnaast merk ik dat ik nu meer moeite moet doen om er 1 te vangen, voor sommige Pidgey's heb ik 2/3 ballen nodig + een snoepje.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:07:
Nee rock nog steeds 0.29.0, zijn er veel bug-fixes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
Capa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:06:
Italië, Spanje en Portugal zijn vanochtend toegevoegd aan de lijst met landen waar je via de App Store en Play Store het spel kan downloaden, helaas moet NL weer wachten :( .
Wisten jullie al dat het spel uit is in Duitsland en niet in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow.exnw
Nope, ik zit op de "oude" APK, is er een linkje naar de nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Capa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:06:
Nu blijven er nog 4 landen over uit de selecteerbare landenlijst van de officiële Pokemon Go website, zou toch snel moeten komen... Dacht dat ze "voor het eind van de week" al die landen gereleased wilde hebben, helaas is dat dus tot dusver niet gelukt... Zal vandaag ook wel niet komen, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Ask! schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:07:
[...]

Wisten jullie al dat het spel uit is in Duitsland en niet in Nederland?
Nee? Vertel?!

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ik fier dat ik deze ochtend een 133cp Haunter vond aan't station in Brussel, vinden de anderen 600+ pokemons :p straks een wandeling langs het park maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Lijkt me geil als we momenteel bij 0.29.2 zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Grapjas :+

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Zie op dit moment helemaal geen pokemons op nearby, meer mensen last?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Ze gaan van 0.29.2 meteen naar een 1.0.2? Weet jij zeker dat je de juiste versie wel hebt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Punkbuster schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:08:
Hier ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furacao86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-07-2023
Ja exact zelfde probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Punkbuster schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:08:
Ja

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Gisteren kreeg ik een Pikachu uit m'n 2km ei. Dat was echt even een ultiem geluksmoment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeromorphic
  • Laatst online: 20-08 13:52
Capa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:08:
[...]

Ze gaan van 0.29.2 meteen naar een 1.0.2? Weet jij zeker dat je de juiste versie wel hebt? :+
is dat niet het verschil tussen android en ios ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
xeromorphic schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:09:
[...]

ja

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Shadow.exnw schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:07:
[...]

Nope, ik zit op de "oude" APK, is er een linkje naar de nieuwe?
Let op:
Links naar APK's uit onofficiële bron zijn niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Nee hoor... Apple iTunes Appstore versie 1.01 = Niantic versie 0.29.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:21
Morgen ga ik trouwens naar het safari park, kijken of we daar aan safari gaan doe qua pokemon(plus langzaam rijden zodat me eieren ook km gaan krijgen(A))

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rozw
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-06 18:28
Er is een verschil tussen IOS en Android met naamsaanduidingen.

bij IOS moet het perse vanaf 1.??? beginnen en Android maakt het niet uit, dus daarom bij IOS 1.0.2 en bij Android 0.29.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
xeromorphic schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:09:
[...]

Nee, iOS eist dat nummers beginnen met 1.0 dus hebben ze Pokemon GO in de apple store een nepnummer gegeven. Als je de 1.2 Pokemon GO intern bekijkt dan heeft hij gewoon nummer 0.29.2

[ Voor 11% gewijzigd door FitzChevalric. op 15-07-2016 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Capa schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:08:
[...]

op mijn iPhone heb ik vanmorgen de 1.0.2 versie gedownload in ieder geval, daar voor was 1.0.1 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Nu online
Pff zag ik gisteravond een Pikachu met 1 voetstap, had 'm nog gevonden ook. Maar hij verdween nadat ik erop klikte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:10:
[...]

op mijn iPhone heb ik vanmorgen de 1.0.2 versie gedownload in ieder geval, daar voor was 1.0.1 volgens mij
Sinds 13 juli is er geen update van iphone... Net even gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 16:07
Is er bekend hoeveel een power up opleverd aan CP?
Is dat een bepaald percentage? Of random?

Ik heb nu bijvoorbeeld een gyarados van CP 390 maar met not veel power up mogelijkheid
Kan ik enigszinds uitreken waar ik op eindig als ik dit max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:11:
[...]

Sinds 13 juli is er geen update van iphone... Net even gekeken.
US store

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Martin0 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:10:
Morgen ga ik trouwens naar het safari park, kijken of we daar aan safari gaan doe qua pokemon(plus langzaam rijden zodat me eieren ook km gaan krijgen(A))
Zit vast een pokestop bij de ingang waar je 30 safari balls kan krijgen, want gewone ballen mag je daar niet gebruiken.

Stenen en eten gooien is volgensmij niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb de AUS store.. neem aan dat dat dezelfde is? Want daar staat ook 1.0.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 16:33
spocy schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:25:
Ja volgens mij is dit de enige reden om eerst te evolven inderdaad, en daarmee ook meteen een erg goede reden. Qua CP heb ik nog nergens gezien dat het uitmaakt of je eerst power-upped en dan evolved of andersom. Met gelijke CP worden de moves toch wel relevant naar mijn mening.
Dit heb ik als test gedaan. Evolueren van 3 verschillende Pidgy's en kijken wat de CP verhoging werd:
Pidgey #1 met CP 134 werd een Pidgeotto met CP 254 --> 120 CP verhoging
Pidgey #2 met CP 158 werd een Pidgeotto met CP 301 --> 143 CP verhoging
Pidgey #3 met CP 163 werd een Pidgeotto met CP 307 --> 144 CP verhoging

Dus het lijkt er in dit kleine testje op dat hoe hoger de initiële CP, hoe groter de CP vermeerdering wordt. Dat zou dus betekenen dat het zinvol is om eerst Powerup te doen, en dan pas later Evolve te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
Is de meeste recente versie in de Australische app store nog steeds 0.29.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:18
Op dit moment zijn de nearby Pokemon niet te zien en zelfs de hoofdwegen zijn verdwenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ask! schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:12:
Is de meeste recente versie in de Australische app store nog steeds 0.29.2?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dit topic gaat zo hard dat ik het niet kan vinden, maar is er al iets bekend m.b.t. de livegang in Nederland voor iOS? Zou graag eens spelen, maar wil niet switchen naar een US account.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capa
Kecin schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:13:
Dit topic gaat zo hard dat ik het niet kan vinden, maar is er al iets bekend m.b.t. de livegang in Nederland voor iOS? Zou graag eens spelen, maar wil niet switchen naar een US account.
Niet bekend nog, maar zal niet heel lang meer duren.

[ Voor 5% gewijzigd door Capa op 15-07-2016 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Verwacht uiterlijk een week.
Misschien morgen misschien later.
No one knows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Nu online
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Musta schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:10:
Pff zag ik gisteravond een Pikachu met 1 voetstap, had 'm nog gevonden ook. Maar hij verdween nadat ik erop klikte :(
ik had een groter **** moment. Pikachu verschijnt op de map klik erop, gooi een pokeball en het spel hangt vast ;w

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Haay schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:12:
[...]

Dit heb ik als test gedaan. Evolueren van 3 verschillende Pidgy's en kijken wat de CP verhoging werd:
Pidgey #1 met CP 134 werd een Pidgeotto met CP 254 --> 120 CP verhoging
Pidgey #2 met CP 158 werd een Pidgeotto met CP 301 --> 143 CP verhoging
Pidgey #3 met CP 163 werd een Pidgeotto met CP 307 --> 144 CP verhoging

Dus het lijkt er in dit kleine testje op dat hoe hoger de initiële CP, hoe groter de CP vermeerdering wordt. Dat zou dus betekenen dat het zinvol is om eerst Powerup te doen, en dan pas later Evolve te doen.
Uiteindelijk gaat het erom wat de max CP voor de pokemon is.

Als je de eerste Pidgey een powerup geeft, zodat hij dezelfde waarde als de 3e pidgey heeft en dan evolueert, komt er waarschijnlijk de pidgeotto rond dezelfde waarde als die van de 3e pidgey uit. Echter heb je dan al een extra powerup geinvesteerd, waarbij mogelijk de moveset verpest wordt. Zet je die powerup pas in op de pidgeotto zelf, of beter op de pidgeot, dan weet je al of die goede moves heeft en krijgt ie alsnog de extra CP van de powerup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

Hoeft ook niet echt te switchen.

Je maakt op je PC via iTunes een US/AUS/DE account aan.
Je logt op je iPhone uit bij de store
Je logt in met het andere account
Je installeerd PGo
Je logt weer uit
Je logt weer in met je "eigen" account

Go

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Pagina: 1 ... 72 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.