Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
In dit geval zie ik het probleem ook niet zo. Het is namelijk niet zo dat je niet kunt bereiken wat hij bereikt heeft, integendeel, dat is "zo" gedaan voor sommige.Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:12:
[...]
Hoewel ik het ook triest vind (vooral zo kort voor de officiële release), ben ik het met bovenstaande wel eens. Hij levert gewoon een dienst waar vraag naar is, en nog voor een goed prijsje ook. Laat hem toch. Hij blij met zijn €5, de klant blij met de app, waar zeur je om?
Idd, heb dat net gedaan, binnen een half uur stuk of 40-50 pidgeys, ratata's, etc geëvolueerd. Van lvl 16 naar 18 gegaan.Batiatus schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:58:
[...]
Je moet gewoon heel veel Pidgey's vangen. Kosten 12 candy om te evolven naar een Pigeotto. Elke evolve = 500 exp, met je Lucky egg aan = 1000 exp. Gewoon veel van die beestjes vangen
Kwam er trouwens achter dat zon pidgey evolueren 12 candy kost, maar dat je er volgens mij ook 1 terug krijgt door de evolutie.
Bij mij gingen er effectief maar 11 candy af per evolutie. Scheelde toch weer 3 extra evoluties

Omslachtig zeg...aangezien evolueren 12 candy kost, en krijg je dus 1 terug. Waarom dan niet evolueren 11 candy laten kosten.mark-k schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:15:
Jep bij evolueren krijg je 1 candy.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Tja, sommige mensen durven nu eenmaal niks. Als ze er voor 5 euro dan gerust op zijn? Laat ze lekker.mark-k schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:11:
[...]
Sommige mensen moeten overal gebruik/misbruik van maken om maar geld te verdienen. Puur omdat tegenwoordig sommige mensen niks meer voor een ander over hebben. Simpel vertellen 'ga naar apkmirror en download m daar' is al teveel gevraagd, nee moeten daar weer geld uit slaan. Zelfde met die mensen die een OP3 kopen en op marktplaats zetten voor 450 euro en dan gaan doen alsof hij heel moeilijk te kopen is of nieuw duurder was...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Persoonlijk zou ik helemaal niets door een knaap van marktplaats op mijn telefoon laten installeren, al kreeg ik geld toe.Jeroenneman schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:17:
[...]
Tja, sommige mensen durven nu eenmaal niks. Als ze er voor 5 euro dan gerust op zijn? Laat ze lekker.
AHAHAHA anders word men te dikJamesB009 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:20:
[afbeelding]
edit: Crosspost uit het grote grappige plaatjes topic
Ik vind het wel slim bedacht van de makers. Zo krijgt men meer buitenlucht...
Tja, eerder had ik het ook al gezegd... Heel "toevallig" dat dat persbericht dat mensen (en vooral jongeren) teveel stilzitten samenvalt met de origineel geplande release van Pokémon Go...WestBoy_B schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:22:
[...]
AHAHAHA anders word men te diken alsnog zoeken mensen omwegen (GPS voor de gek houden / SPOOFING) om lui te doen
![]()
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd
Op Twitch zie je ook alle streamers op de bank zitten en GPS spoofing gebruiken, vervolgens zitten er 4.000 mensen op een bank te kijken naar hoe een dude op de bank het spel niet snapt.WestBoy_B schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:22:
[...]
AHAHAHA anders word men te diken alsnog zoeken mensen omwegen (GPS voor de gek houden / SPOOFING) om lui te doen
![]()
Pak je telefoon en ga lopen.
Edit: Krijg er per keer 34CP bij.
[ Voor 8% gewijzigd door The_Worst op 14-07-2016 16:51 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Zijn er ook Twitchers die lopend uitzenden??Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:24:
[...]
Op Twitch zie je ook alle streamers op de bank zitten en GPS spoofing gebruiken, vervolgens zitten er 4.000 mensen op een bank te kijken naar hoe een dude op de bank het spel niet snapt.
Pak je telefoon en ga lopen.
Lijkt me vrij lastig idd
[ Voor 3% gewijzigd door Pistolebob op 14-07-2016 16:31 ]
Kom ik bij de "Youngster" badge: "Caught 14 Rattata!" en dan 14/50 in de teller.
Volgens mij loopt deze teller niet goed, want ik heb al meer dan 15 Rattata in me bags zitten...
Iemand anders hetzelfde?
De rest zijn Ditto's die zich voordoen als ratata's.WahWah schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:31:
Ik kijk nu net even naar die badges om te zien wat ze nou allemaal inhouden.
Kom ik bij de "Youngster" badge: "Caught 14 Rattata!" en dan 14/50 in de teller.
Volgens mij loopt deze teller niet goed, want ik heb al meer dan 15 Rattata in me bags zitten...
Iemand anders hetzelfde?
Verwijderd
Ik heb geen idee of het mogelijk is, vind het persoonlijk jammer dat die gasten ''beloond'' worden om te cheaten. Hopelijk banned Twitch ze zelf.Pistolebob schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:31:
[...]
Zijn er ook Twitchers die lopend uitzenden??
Lijkt me vrij lastig idd
Edit : Je hebt toch aardig wat kanalen die gewoon rond lopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 16:34 ]
Overigens hetzelfde bij de badge Fisherman, staat dat ik maar 1 Magikarp heb gevangen, maar ik heb er al veel meer dan dat gevangen..WahWah schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:31:
Iemand anders hetzelfde?
Bij mij geeft ie 8 aan, terwijl mn pokedex zegt dat ik er 83 heb gevangenWahWah schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:31:
Iemand anders hetzelfde?

PokeGo: Bwuh
Die "Youngster" badge is pas sinds de laatste update ingevoerd en pas vanaf dat moment is hij gaan tellen.WahWah schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:31:
Iemand anders hetzelfde?
Stom, er wordt gewoon van iedere pokemon bijgehouden hoe veel je er van hebt gevangen dus dat kunnen ze best met terugwerkende kracht bepalen.Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:34:
[...]
Die "Youngster" badge is pas sinds de laatste update ingevoerd en pas vanaf dat moment is hij gaan tellen.
PokeGo: Bwuh
Ik kan een paar keer per dag water Pokémon vanaf m'n bureau vangen. Altijd Staryu, Magicarp, Poliwag of Psyduck. Ze verschijnen ook altijd op de zelfde plek.WillemAtHome schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:34:
[...]
Blauw ftw!
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat spawn points heel erg vast zijn qua locatie.
Ik heb bij mijn werk en thuis dat ik steeds dezelfde pokemon vang op dezelfde plek.
En er is een kleine kans dat de geevolueerde versie spawned.
Dit maakt het denk ik slimmer om spawn points in een map te gaan zetten....
Weet iemand al de tijd tussen de spawns? ik gok 2 uur.
Ik vang nu net weer een Rattata, maar de teller blijft op 14...zelfs na een restart.Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:34:
[...]
Die "Youngster" badge is pas sinds de laatste update ingevoerd en pas vanaf dat moment is hij gaan tellen.
Eigenlijk zouden ze die badge "Pest control" moeten noemen natuurlijk...Watsonus schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:35:
[...]
Stom, er wordt gewoon van iedere pokemon bijgehouden hoe veel je er van hebt gevangen dus dat kunnen ze best met terugwerkende kracht bepalen.
Staat nog nergens vermeld zover ik kan lezen dus geniet ervan zolang het duurt!
Ook rond Ziggo en Euroborg?Zsub schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:35:
Ik heb er net in Groningen een heel stel bij gedrukt.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Word niet gesynced met de server?MrGeek schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:37:
Ik heb net ondervonden dat bij incent en lucky eggs je de klok van je telefoon kan terugzetten om zo de timer weer op 30 minuten te krijgen.

https://www.youngcapital....pokemontrainers?locale=nl
Wat wij bieden:
Je wordt betaald in Pokécoins.
Je werktijden zijn flexibel.
Je werkt in de frisse lucht en geen saaie kantoorsetting.
Je kunt Pokémon vangen tijdens werktijd, need we say more?
Wat wij vragen:
Je bent competitief: you want to be the very best.
Je hebt een telefoon met een flinke batterij.
Je bent volhardend: gotta catch ‘em all!
Je bent flexibel en sportief.
Je houdt van avontuur en bent niet bang om te off-roaden.
Verwijderd
Stagiaire had een leuke dagdutchgio schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:37:
Hoor net op de radio, de eerste vacature voor Pokemon trainer is ook geplaatst
[...]
Dacht ik ook, is blijkbaar niet zo. Net zoals met candycrush.
Volgens mij is dat wel als je app vast hangt en je uitlogt. Het inloggen daarna lukte (bij een collega van me) niet meer.MrGeek schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:38:
[...]
Dacht ik ook, is blijkbaar niet zo. Net zoals met candycrush.
Edit: Zelf nog niet getest.
[ Voor 4% gewijzigd door Batiatus op 14-07-2016 16:40 ]
op android 0.29 versie gaat het specifiek om klein of light ratata.Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:34:
[...]
in 0.29.2 is dat weg
Zal dit bannable zijn? (Kunnen ze het uberhaupt zien als je dat doet?)MrGeek schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:37:
Ik heb net ondervonden dat bij incent en lucky eggs je de klok van je telefoon kan terugzetten om zo de timer weer op 30 minuten te krijgen.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Heb net een insence aangezet, maar ff testen danMrGeek schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:37:

Inderdaad, hilarisch om al die mensen tijdens een wandeling tegen te komenMx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:49:
[...]
Ik ken weinig spellen waar zoveel mensen actief zijn... Zelfs Candycrush kan hier niet aan tippen denk ik!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Niet "Top Percentage"?Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:36:
[...]
Eigenlijk zouden ze die badge "Pest control" moeten noemen natuurlijk...
Verwijderd
Iemand die een kleine indicatie kan geven hoelang je met een bepaalde capaciteit kan?

Zoals je hier kan zien een meer dan een half uur.
Verwijderd
Leukste is als ze weg lopen.psychoclown schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:41:
[...]
Inderdaad, hilarisch om al die mensen tijdens een wandeling tegen te komen
Zij: Wij lopen door.
Ik: Jo is goed. Hallee
Zij: TEAM VALOR BITCHES!!!
Ik: team instinct jeej
Benieuwd of je over half uurtje ook nog kan spelen/vangen.MrGeek schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:42:
[afbeelding]
P.S. Fopchinees
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 16:44 ]
Het liep al de spuigaten uit, terwijl het spel officieel nog niet eens in Nederland in de stores is, maar dit spant toch wel de kroon wat mij betreftdutchgio schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:37:
Hoor net op de radio, de eerste vacature voor Pokemon trainer is ook geplaatst
[...]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dat is opzich niet zo spannend. Je kunt kijken wat de batterijcapaciteit is van jouw mobiel en die van de powerbank. Die van mij is bijvoorbeeld 3200mAh en de Powerbank is 10400 mAh. Daar zou ik hem dus zeker 3x volledig mee kunnen opladen voordat de powerbank leeg is.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:42:
Iemand een idee hoelang je met zo'n powerbank kan? Ik zie ze namelijk met allemaal verschillende capaciteiten staan..
Iemand die een kleine indicatie kan geven hoelang je met een bepaalde capaciteit kan?
WTF! Zo slecht......MrGeek schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:42:
[afbeelding]
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
En eigenlijk compleet onnodig ook. De grootste XP-klapper die je kunt maken tijdens een Lucky Egg is het massaal evolueren van Weedles en Pidgeys. Na 20 minuten ben je daar wel klaar mee.WestBoy_B schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:46:
Belachelijke bug ... met die lucky egg hoor...
Schijnt ook met insence te werken, ik ga het meemaken...Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:49:
[...]
En eigenlijk compleet onnodig ook. De grootste XP-klapper die je kunt maken tijdens een Lucky Egg is het massaal evolueren van Weedles en Pidgeys. Na 20 minuten ben je daar wel klaar mee.
Maar het werkt ook bij incentiveMx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:49:
[...]
En eigenlijk compleet onnodig ook. De grootste XP-klapper die je kunt maken tijdens een Lucky Egg is het massaal evolueren van Weedles en Pidgeys. Na 20 minuten ben je daar wel klaar mee.
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Zou het ook met pokestops werken? Een stop pakken, je telefoon 5 minuten terugzetten en hem dan opnieuw pakken?
Zit een multiplyer oid in. Ik en vriendin lopen over straat, beiden (oa) een Rattata. Ik level 11, zij level 7. Verschil in cp was vaak ~60mark-k schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:25:
De starmie die ik ving was bij mij ???, en werd 519. Bij een andere kerel die hem ook ving was hij ook 519, we waren beide lvl 10.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Zelf ga ik het niet gebruiken wegens te graag zonder glitches spelen. Een vriend had het ontdekt.
Nou het werkt wel, maar je moet dan niet je tijd terug instellen maar juist vooruit... ik vind het alsnog raar werken, want voor je het wist was mijn incense voorbijMrGeek schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:54:
Zo sick dat het nog nergens op reddit of iets dergelijke staat. Dus geniet ervan zolang het duurt. Insence + lucky egg is een leuke boost natuurlijk.
Zelf ga ik het niet gebruiken wegens te graag zonder glitches spelen. Een vriend had het ontdekt.
Huh, vooruit instellen?WestBoy_B schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:55:
[...]
Nou het werkt wel, maar je moet dan niet je tijd terug instellen maar juist vooruit... ik vind het alsnog raar werken, want voor je het wist was mijn incense voorbij![]()

JA dat werktte dus ook niet... Ik stelde mijn apparaat net 20 min terug... bleek er 20 minuten van de tijd af te gaanLarkinzzz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:56:
[...]
Huh, vooruit instellen?wat is daar de logica van?

Zal wel alleen clientside zijn hahaMortalboy[NL] schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:58:
ik hbe het minuten terug gezet dat werkt wel, alleen heb nog geen pokemon meer gevonden met incense
Ja, gisteren was Summit1g (bekende streamer) gewoon aan het lopen of in de auto bezig. Was wel geinig om te zien. Die gast had overigens 10k+ viewers (heeft die altijd maar met Pokémon dus ookPistolebob schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:31:
[...]
Zijn er ook Twitchers die lopend uitzenden??
Lijkt me vrij lastig idd
Dat lijkt me een bizar slechte zaak. Lijkt me waarschijnlijker dat het jongens zijn die voor zichzelf bedacht hebben dat ze zo bij kunnen verdienen, de Lotto zal dit niet verzonnen hebben denk ik.Sicco92 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:05:
In het Noorderplantsoen in Groningen liepen vanmiddag jongens van een jaar of 22-24 rond om andere spelers op locaties van zeldzame Pokémon te wijzen. Na een kort praatje werd je helaas wel een folder van de Lotto in handen gedrukt en een poging gedaan om je over te halen om mee te doen aan de Lotto. Zelfs medespelers zijn niet meer te vertrouwen. Vraag me af of die mensen wel echt van de Lotto waren, want dat mag toch niet zomaar?
Enneh, die locaties, weet je die toevallig?

De locatie die hij noemde was voor een Rhyhorn, maar die was al weg nadat hij zijn praatje had gedaan dus daar had ik niks meer aan. Plekjes die ik zelf ontdekt heb zijn de Pokéstop boven de Plantsoenbrug (ten noorden daarvan dus) waar vaak een Rhyhorn zit, bijna elke dag wel. Ook zit er regelmatig een Cubone bij het basketbalveldje dichtbij de muziekkapel.
Is opzich wel makkelijk te testen met een lucky egg toch, dan kan je het verschil in xp zien
Wellicht omdat de tijd van je telefoon niet meer klopt met die van de server. Dat is ook iets wat je er met een eenvoudie "sanity check" kunt uitvissen, natuurlijk...Larkinzzz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:14:
Zo te zien werkt het niet, je kan wel de tijd veranderen maar er komen geen Pokémon meer. Heb nu al 10 minuten geen Pokémon gezien terwijl mijn insence timer nog loopt.
Zit er zeker om de 6 uur
De laatste die ik tegen kwam had een cp van 1005
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Hier ook Veenendaal!Goemies schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:26:
[...]
Weet je of er veel van ons zijn? Kom zelf ook uit Veenendaal![]()
[...]
Dat zijn je 'recent' pokemons
Wel team Mystic!!
Alleen heb ik mijn level 15 rewards niet gekregen (het schermpje met gefeliciteerd je bent level 15!). Hier zit o.a. een lucky egg en een incubator bij... Kan dit nog komen? Is dit een bug? Ik baal als een stekker
Ze hebben zeker last van Magnemites op het datacenter...JustTweak schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:20:
Iedereen last van ontzettende kloteservers opt moment?
Grapje! Blijkbaar stond ik nog ingelogd met Australische Apple ID. Hehe
[ Voor 33% gewijzigd door NeHoX op 14-07-2016 17:22 ]
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Kan nog komen, bij mij kwamen die van 9 en 10 ook erg laat...GandalfTheGrey schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:21:
Vandaag weer even intensief gespeeld. Van level 11 naar 15 :-) Alleen nu 20.000XP nodig voor een level. Niet normaal meer :-)
Alleen heb ik mijn level 15 rewards niet gekregen (het schermpje met gefeliciteerd je bent level 15!). Hier zit o.a. een lucky egg en een incubator bij... Kan dit nog komen? Is dit een bug? Ik baal als een stekker
Heb je de items niet al in je inventory staan toevallig?
[ Voor 74% gewijzigd door Zsub op 14-07-2016 17:24 ]
Thanks, staan er nog niet bij, servers lijken wel heel traag atmschaapiej schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:22:
[...]
Kan nog komen, bij mij kwamen die van 9 en 10 ook erg laat...
Heb je de items niet al in je inventory staan toevallig?
Bij mij duurt het ook vaak even voordat ik de notification krijg.GandalfTheGrey schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:25:
[...]
Thanks, staan er nog niet bij, servers lijken wel heel traag atm
Allright, was denk ik echt 15 minuten geleden, maar ik heb alles binnen! Mijn pokebag puilt uit 423/350 itemsZsub schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:27:
[...]
Bij mij duurt het ook vaak even voordat ik de notification krijg.
[ Voor 18% gewijzigd door GandalfTheGrey op 14-07-2016 17:32 ]
Daarna naar huis gelopen, mn 2km ei is uitgekomen zonder een pokemon tegen te komen. Daarna een horsea (midden in de straat, geen water te bekennen), crasht bij het vangen, en bij de 2 keer opstarten erna. Gelukkig had ik m wel gevangen.
Schiet echt niet op op die manier, kan straks elke dag met de trein naar Eindhoven om n beetje leuk pokemon te vangen volgens mij.
Edit: Oh en ik zit op 0.29.2 dus 1HP bug is daarmee nog niet opgelost.
[ Voor 3% gewijzigd door mark-k op 14-07-2016 17:33 ]
ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...
ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...
Of toch wat minder: er zijn blijkbaar energieverliezen. Zie artikel: http://www.androidauthori...ies-gary-explains-699550/vinom schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:44:
[...]
Dat is opzich niet zo spannend. Je kunt kijken wat de batterijcapaciteit is van jouw mobiel en die van de powerbank. Die van mij is bijvoorbeeld 3200mAh en de Powerbank is 10400 mAh. Daar zou ik hem dus zeker 3x volledig mee kunnen opladen voordat de powerbank leeg is.
Conclusie: je kan ongeveer 2/3de van de capaciteit van je power bank werkelijk ook gebruiken voor je smartphone.
Rupsen, Rapsen.
Dat klopt. Heb er zelf nu 2 bij me, Xiaomi 10400mAh en een 10000mAh.Asgaro schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:54:
[...]
Of toch wat minder: er zijn blijkbaar energieverliezen. Zie artikel: http://www.androidauthori...ies-gary-explains-699550/
Conclusie: je kan ongeveer 2/3de van de capaciteit van je power bank werkelijk ook gebruiken voor je smartphone.
Vandaag met 2 andere vrienden gaan rondfietsen in het dorp, diverse mensen tegengekomen. Dat reikt van mooie dames tot meneren van de gemeente die hun busje voor de Pokéstop stilzetten
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Jep ik had ook al het gevoel dat het aan battery saver lag... of het is puur toeval.Metian schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:05:
Zijn hier nog meer mensen die probleem hebben met battery saver, wanneer ik beeld terug haal reageert me iPhone niet meer op aanrakingen in het spel zelf, met als gevolg opnieuw starten. 😐
Ik weet het wel zeker, heb het probleem altijd incombinatie met battery saver, maar het gekke is dat ook niet altijd gebeurd.Mortalboy[NL] schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:08:
[...]
Jep ik had ook al het gevoel dat het aan battery saver lag... of het is puur toeval.
Rupsen, Rapsen.
Dit topic is gesloten.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.