Volgens mij is deze inderdaad bugged. Ik heb precies hetzelfde op mijn iPhone.Metian schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:05:
Zijn hier nog meer mensen die probleem hebben met battery saver, wanneer ik beeld terug haal reageert me iPhone niet meer op aanrakingen in het spel zelf, met als gevolg opnieuw starten. 😐
Ik heb Android btw.. S7 EdgeMetian schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:10:
[...]
Ik weet het wel zeker, heb het probleem altijd incombinatie met battery saver, maar het gekke is dat ook niet altijd gebeurd.
Oh dacht al dat m'n telefoon te warm was geworden oid, paar keer gehad nu.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
-
Idem hier. Het werkt vanaf het begin al slecht/niet. . (iPhone gebruiker)Richard1989 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:10:
[...]
Volgens mij is deze inderdaad bugged. Ik heb precies hetzelfde op mijn iPhone.
[ Voor 3% gewijzigd door jdh009 op 14-07-2016 18:19 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Heb meteen maar bug report gedaan, eens zien wat ze er over zeggen. Maar zo te horen komt het ook op Android voor
Rupsen, Rapsen.
Gezien de weinig opeenvolgende reacties, is het etenstijd. Eet smakelijk
Hebben ze een update gedaan met pokemon variatie? Vandaag veel nieuwe catches op mn 'vaste' plekken, die daar voorheen niet zaten, en deel ook meerdere keren gelijk meegenomen. O.a. seal, bellsprout, nidoran m+v, magnemite..
Viel echt op, tegenover de invasie aan vogels/insecten/ratten die normaal plaats vond.
Viel echt op, tegenover de invasie aan vogels/insecten/ratten die normaal plaats vond.
Zou best mogenlijk zijn, kwam vandaag er ook achter dat er wat nieuwe gyms en stops zichtbaar waren in Zutphen. Alleen hier merk ik nog weinig van de variaties, ratata en pidgey spannen de kroon
Rupsen, Rapsen.
Ik woon naast een park met ik denk wel 10 poke stops en 3 gyms, echt super chill, redelijk veel pokemon ook.
ben pas lvl 9, ik had 2 eieren van 10km each, nou liep de app vast toen er 1 hatchte en heb ik helemaal geen pokemon gekregen wtf? leuk man... stomme bug.
uit de ander wel een hitmonchan gekregen maar slechts 192 CP omdat ik low lvl ben.. best dom ik had volgens mij beter die eieren kunne bwaren tot ik hoger lvl was he? xD
ben pas lvl 9, ik had 2 eieren van 10km each, nou liep de app vast toen er 1 hatchte en heb ik helemaal geen pokemon gekregen wtf? leuk man... stomme bug.
uit de ander wel een hitmonchan gekregen maar slechts 192 CP omdat ik low lvl ben.. best dom ik had volgens mij beter die eieren kunne bwaren tot ik hoger lvl was he? xD
Je krijgt nieuwe eieren, ik heb er nooit minder dan 7. Volgens mij hangt de cp van wat uit je ei komt ook af van het lvl waarop je m krijgt aangezien ik alleen maar meuk pokemon uit eieren heb qua cp
Volgens mij maakt dat niet zo veel uit. Ik had een 289 CP Tangela uit een 5 km ei toen ik lvl 7 was.Ambition88 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:35:
Ik woon naast een park met ik denk wel 10 poke stops en 3 gyms, echt super chill, redelijk veel pokemon ook.
Vandaag zeker 15km gewandeld door breda.
Echter niet veel soeps, wilde machamp vangen met cp ??? Maar die kapte na 2x en was hij gone.
Echter niet veel soeps, wilde machamp vangen met cp ??? Maar die kapte na 2x en was hij gone.
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
lekkur!jacco5555 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:39:
[...]
Volgens mij maakt dat niet zo veel uit. Ik had een 289 CP Tangela uit een 5 km ei toen ik lvl 7 was.
Kom er gewoon niet meer in, net een lure neergezet hier
Tijdzones...
Tijdzones...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Thanks, ik zocht al naar die rhyhorn, volgende keer daar eerst maar kijken dan. En de magmar die vaak in de buurt van het plantsoen zit spawnt hier:Sicco92 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:14:
[...]
Plekjes die ik zelf ontdekt heb zijn de Pokéstop boven de Plantsoenbrug (ten noorden daarvan dus) waar vaak een Rhyhorn zit, bijna elke dag wel.
https://www.google.nl/map...@53.2223933,6.5566077,19z
En vanmiddag heb ik hier een kabuto kunnen vangen:
https://www.google.nl/map...,19.25z/data=!4m2!4m1!3e0
Vandaag na werk thuisgekomen, bleek er een Blastoise in mijn straat te zijn
na 20 great balls en razz berries heb ik hem eindelijk kunnen vangen.
3 Scythers gevangen in het park vandaag... En Eevee in Jolteon geëvolueerd. Ja dat was wel de meeste spanning van de dag
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Kom haast nooit een Eevee tegen. Heb er 2 ofzo.
Waar halen mensen die vandaan
Haters everywhere but I don’t really care
Ik vraag me trouwens af waarom er eigenlijk meer pokemon moeten zijn in drukbevolkte gebieden. Het is niet dat als er 1 verschijnt hij maar door 1 persoon te vangen is en er dus meer zouden moeten zijn, maar iedereen in de buurt kan hem tegelijk vangen. Dus gewoon redelijk gelijk verdeelde poke spawns zouden veel eerlijker zijn, dan kan iedereen er tenminste evenveel vangen.
Ik kom ze redelijk vaak tegen, bijna men 2e eevee evolvematthijst schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:56:
Kom haast nooit een Eevee tegen. Heb er 2 ofzo.

Hebben jullie ook problemen met het geluid? Mijn valt continu uit en dan moet ik de app opnieuw starten om het te fixen.
Waar in groningen zitten die beesten? Ik zie ze bijna nooit.rolandos582 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:02:
[...]
Ik kom ze redelijk vaak tegen, bijna men 2e eevee evolve
Bij mij gebeurd het regelmatig. Android @ 0.29.2Larkinzzz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:03:
Hebben jullie ook problemen met het geluid? Mijn valt continu uit en dan moet ik de app opnieuw starten om het te fixen.
Ook dat het scherm vastloopt na hem uit de batterij-besparingsmodus te halen.
Yup de game blijft vaak ook hangen als ik hem uit de batterij bespaar mode haal...
Ook kan ik sinds 18:15 ongeveer geen pokemons vangen... de witte cirkeltjes staan er wel maar er zijn geen pokemon zichtbaar en erop klikken doet niks
Zojuist met pijn in mn hart weg moeten lopen van een wilde dragonair. Andere mensen rondom mij hadden het ook (Maastricht).
Ook kan ik sinds 18:15 ongeveer geen pokemons vangen... de witte cirkeltjes staan er wel maar er zijn geen pokemon zichtbaar en erop klikken doet niks
Verwijderd
Vanavond echt drama. Loopt vaak vast bij het vangen van pokemon. En reageert traag bij pokestops
Hier ook, loopt erg vaak vast. Het is telkens hopen dat ik er door kom.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hier geen enkel probleem. Wel nog steeds veel nieuwe pokemon onderweg (net golbat en koffing o.a.) wat erg opvallend is vandaag.
Ze zouden meen ik proberen om de verhouding iets van de rattatatataatas en de pidgeys af te halen dacht ik, dus dat zou kunnen kloppen.
Als ik een whatsapp bericht krijg met deuntje dan valt het geluid van PoGo weg. Volgens mij valt het gewoon weg zodra een ander app geluid maakt. Irritant maar valt mee te leven. Hopelijk fixen ze al deze bugs snel!Larkinzzz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:03:
In de avond is het echt dramatisch.. Gisteravond 10K ei bijna uitgekomen.
De app liep vast, refresh en ei is opeens weg..
Vandaag steeds als ik een pokerbal gooide liep de app weer vast.. Het is te hopen dat Nederland snel vrij gegeven zal worden, dan zijn deze problemen hopelijk verholpen.
Ik krijg ook steeds een melding dat inloggen niet mogelijk is. Ik klik op probeer opnieuw en dan lukt het opeens wel.
Vandaag steeds als ik een pokerbal gooide liep de app weer vast.. Het is te hopen dat Nederland snel vrij gegeven zal worden, dan zijn deze problemen hopelijk verholpen.
Ik krijg ook steeds een melding dat inloggen niet mogelijk is. Ik klik op probeer opnieuw en dan lukt het opeens wel.
Die pokéstop bij mijn woonkamer pakt hij steeds net niet, ben er nu achter dat ik ff paar meter buiten de voordeur moet lopen dan kan ik hem nog net met WiFi signaal krijgen
Het spel loopt wel erg vaak vast als ik een Pokemon in een bal heb gevangen. Er gebeurd geen fuck en moet het spel dan maar force closen. Na herstart is uiteraard de Pokemon foetsie...
MAAR, ik heb wel iets leuks uitgevonden. Als ik NIET op wifi ga zodra ik thuis ben dan teleporteer ik een beetje rond mijn huis waardoor ik lekker eindelijk die Pokestop kan aantikken en af en toe een Pokemon zie zoals een Eve, maar helaas liep het spel weer vast nadat ik die had gevangen
Naja, in ieder geval gratis items en EXP op deze manier
MAAR, ik heb wel iets leuks uitgevonden. Als ik NIET op wifi ga zodra ik thuis ben dan teleporteer ik een beetje rond mijn huis waardoor ik lekker eindelijk die Pokestop kan aantikken en af en toe een Pokemon zie zoals een Eve, maar helaas liep het spel weer vast nadat ik die had gevangen

GTA VI - All aboard the hype train!!
Elke dag rond 16:00 beginnen de servers het moeilijk te krijgen heb ik het idee. Gister viel het nog best mee maar vandaag wat minder.JS- schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:21:
In de avond is het echt dramatisch.. Gisteravond 10K ei bijna uitgekomen.
Ik weet verder niet zeker of de officiele release in NL de server problemen gaat oplossen, aangezien de NL server al sinds het begin online is. Het enige dat verandert is dat de game op google play beschikbaar is (niks inhoudelijks dus). Nou maar hopen dat ze binnenkort een grote update uitbrengen dat wel het een en ander fixed
Ik gok dat het gewoon aan de drukte ligt in de VS en andere landen. Las in de krant dat het nu al het meest populaire mobiele spel was met iets van 23 miljoen gebruikers in de VS alleen. Als die massaal inloggen in de ochtend dan kan ik me wel voorstellen dat ze hier last van kunnen krijgen.spetzje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:25:
[...]
Elke dag rond 16:00 beginnen de servers het moeilijk te krijgen heb ik het idee. Gister viel het nog best mee maar vandaag wat minder.
Ik weet verder niet zeker of de officiele release in NL de server problemen gaat oplossen, aangezien de NL server al sinds het begin online is. Het enige dat verandert is dat de game op google play beschikbaar is (niks inhoudelijks dus). Nou maar hopen dat ze binnenkort een grote update uitbrengen dat wel het een en ander fixed
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Stadspark omgevingmcbacon0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:07:
[...]
Waar in groningen zitten die beesten? Ik zie ze bijna nooit.
Ik mag hopen dat er een grotere update gaat komen inderdaad. Zodra er meer releases zijn zal het alleen maar drukker en drukker worden.spetzje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:25:
[...]
Elke dag rond 16:00 beginnen de servers het moeilijk te krijgen heb ik het idee. Gister viel het nog best mee maar vandaag wat minder.
Ik dacht eerst nog ' oh ik draai op de Australische server en daar is het nu nacht, dus het zal wel rustig zijn' maar niks ik minder waar =).
Gevechten in gyms lukken ook niet meer
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zojuist ook een paar keer gehad dat het spel vast liep nadat ik er een gevangen had.
Poké ball doet niets maar links bovenin zie je het balletje van het laden. Deze lekker laten gaan en nadat die klaar is het spel afgesloten en opnieuw gestart. Heb nu al een paar keer dat ik ze heb gevangen.
Poké ball doet niets maar links bovenin zie je het balletje van het laden. Deze lekker laten gaan en nadat die klaar is het spel afgesloten en opnieuw gestart. Heb nu al een paar keer dat ik ze heb gevangen.
Larkinzzz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:24:
Die pokéstop bij mijn woonkamer pakt hij steeds net niet, ben er nu achter dat ik ff paar meter buiten de voordeur moet lopen dan kan ik hem nog net met WiFi signaal krijgen
Ik heb dit soort problemen dus ook, maar het is simpel op te lossen: zet je GPS/locatie instelling van je telefoon anders! In mijn geval op 'alleen GPS' als ik achter de PC zit (dus geen mobiele netwerken of wifi gebruiken voor locatiebepaling, maar wel verbonden met wifi). Vaak verplaats je net iets, wat genoeg kan zijn. So much voor vaker opstaan uit mijn bureaustoel.Sir_Hendro schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:24:
..Als ik NIET op wifi ga zodra ik thuis ben dan teleporteer ik een beetje rond mijn huis waardoor ik lekker eindelijk die Pokestop kan aantikken en af en toe een Pokemon zie zoals een Eve, maar helaas liep het spel weer vast nadat ik die had gevangen
Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!
Dank, fiets ik daar morgen even heen. Misschien sowieso goed om op meerdere verschillende locaties te kijken. Om meer variatie in pokemon te krijgen.
Dat had ik net ook terwijl ik een Fearow zag op m'n balkonneorider schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:31:
Zojuist ook een paar keer gehad dat het spel vast liep nadat ik er een gevangen had.

Ik laat het spel even links liggen en wacht wel tot de officiële release, spel blijft te vaak hangen.
Hopelijk laat het niet te lang op zich wachten.
Hopelijk maken ze het ook mogelijk om buiten de bebouwde kom pokemons te vangen, woon in klein dorp en heb geen zin om hier steeds dezelfde rondes te lopen
Hopelijk maken ze het ook mogelijk om buiten de bebouwde kom pokemons te vangen, woon in klein dorp en heb geen zin om hier steeds dezelfde rondes te lopen
Smiling as the shit comes down...
Denk niet dat het iets te maken heeft met officiele release of niet.. servers kunnen gewoon de load niet aan denk ik nu ze verder aan het uitrollen zijn..
Hier is hij vandaag ook wel extreem buggy. vandaag ook paar keer gehad dat het hele scherm niet meer reageert maar je ziet nog wel jezelf lopen op t scherm.. erg raar.. al zo vaak de app opnieuw moeten starten
Hier is hij vandaag ook wel extreem buggy. vandaag ook paar keer gehad dat het hele scherm niet meer reageert maar je ziet nog wel jezelf lopen op t scherm.. erg raar.. al zo vaak de app opnieuw moeten starten
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Mijn thuis-thuis is een vrij klein dorp, maar zag vlakbij wel een gym, heb stiekem de hoop dat ik m'n 'mon daarbij kan proppen voor die sweet poke-coins.ScrooLoose schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:36:
Ik laat het spel even links liggen en wacht wel tot de officiële release, spel blijft te vaak hangen.
Tijdsverschil, de rest van de wereld wordt wakker en actief en dus gaat de load lekker de lucht in.
Klopt.. De optie battery saver aanzetten helpt overigens ook voor geen meter, aangezien het beeld vaak vast blijft zitten in de 'saver modus'. Weer de app herstarten..TgR_KILLER schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:50:
Denk niet dat het iets te maken heeft met officiele release of niet.. servers kunnen gewoon de load niet aan denk ik nu ze verder aan het uitrollen zijn..
Had hier laatste dagen weinig last van.. Denk vooral dat de toevoeging van de Duitsers het verschil maaktxStoryTeller schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:53:
Tijdsverschil, de rest van de wereld wordt wakker en actief en dus gaat de load lekker de lucht in.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Was de eerste paar dagen juist ook zo, voor de release in Duitsland..
Het zijn ook altijd dezelfdeTgR_KILLER schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:55:
[...]
Had hier laatste dagen weinig last van.. Denk vooral dat de toevoeging van de Duitsers het verschil maakt
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Daarstraks wel een bizar tafereel in het Julianapark, een uur lang 3 lure modules op 3 pokestops bijna allemaal binnen bereik van elkaar en een stuk of 20-30 mensen. Helaas toen een Hypno zonder cp aanduiding spawnde en ik hem niet de eerste keer gevangen kreeg was de server zo overbelast inclusief telefoon dat ik moest rebooten

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Heeft er wel wat mee te makenTgR_KILLER schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:50:
Met de officiële release gooien ze echt wel wat meer servers de lucht in.
Zo niet dan word het nog erger dan het nu al is en dat laten ze vast niet gebeuren.
Smiling as the shit comes down...
Hier is die daar nog nooit op vastgelopen, het enige wat ie doet is toch als je de telefoon op zn kop houd het beeld donkerder maken met een overlay (logo)?JS- schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:53:
[...]
Klopt.. De optie battery saver aanzetten helpt overigens ook voor geen meter, aangezien het beeld vaak vast blijft zitten in de 'saver modus'. Weer de app herstarten..
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Bij mij ook niet, wel dat hij soms niet in die donkere mode wil gaan, maar nooit dat hij er niet uit wil komen.
Ik heb even geprobeerd, je kan 60 evolves halen uit 1 lucky egg. Goed voor 60.000 XP. Ik vind trouwens zo'n lure module helemaal niet functioneel. Hij levert mij 1 pokemon per 2 minuten op terwijl een goede route mij 1 pokemon per minuut oplevert. Dus waarom zou ik stil blijven zitten.
[ Voor 58% gewijzigd door FitzChevalric. op 14-07-2016 20:20 ]
Werkt het ook op een Android tablet? Want ik heb daar niks over gelezen of iets gezien. Anders probeer ik wel daarmee even om pokemon go te spelen
[ Voor 18% gewijzigd door Simyager op 14-07-2016 20:21 ]
Handige info, Thanks! Ik had die trick gelukkig gelezen voordat ik begon en heb nog geen 1 dust of candy inefficient uitgegevenFitzChevalric. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:17:
Ik heb even geprobeerd, je kan 60 evolves halen uit 1 lucky egg. Goed voor 60.000 XP
Maar duurt die animatie + terug naar het menu gaan echt een volle minuut? Ik vrees dat het op mijn Galaxy s3 dan nog iets langer kan duren..
Edit: oh 30sec zie ik, dat valt nog te overzien (alhoewel ik waarschijnlijk alsnog de minuut aan ga tikken met mijn toestel
[ Voor 12% gewijzigd door Feihcretsam op 14-07-2016 20:23 ]
Egg duurt 30 minuten. animatie duurt ongeveer 20 seconden en knoppen drukken 10 secondenFeihcretsam schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:22:
[...]
Handige info, Thanks! Ik had die trick gelukkig gelezen voordat ik begon en heb nog geen 1 dust of candy inefficient uitgegeven![]()
Maar duurt die animatie + terug naar het menu gaan echt een volle minuut? Ik vrees dat het op mijn Galaxy s3 dan nog iets langer kan duren..
het werkt ook op een android tablet alleen wel handig als je er een simkaart in kan doen of anders heeft het alleen zin in grote gebieden met wifi
mobiele hotspotsnarfj schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:24:
het werkt ook op een android tablet alleen wel handig als je er een simkaart in kan doen of anders heeft het alleen zin in grote gebieden met wifi
niets anders vanavond - leg m weg; alleen maar teleurstelling heb je keertje iets leuks - freeze/lock whatever ...Cwookie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:25:
En dan de app vast bij een 617CP Gloom..

Inderdaad, ik word momenteel alleen maar verdrietig en teleurgesteld van dit spel. De stabiliteit is echt drama!himlims_ schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:30:
[...]
niets anders vanavond - leg m weg; alleen maar teleurstelling heb je keertje iets leuks - freeze/lock whatever ...
Iemand die ooit Ingress heeft gespeeld/speelt?
Wordt daar ervoor gezorgd dat de teams qua aantallen wat gelijk opgaan?
Want ik neem aan dat er ook wel "mass events" zullen gecreërd worden in de toekomst waarbij teams het tegen elkaar moeten opnemen?
Nu is team Instinct namelijk wat ondervertegenwoordigd, wat op zich nadelig kan zijn bij zulke mass events.
Er kunnen bv. tijdelijk voordelen hangen aan het kiezen van team Instinct, zodat nieuwe spelers dat team sneller kiezen.
(Ik begin pas in september met de game. Ik zou graag Instinct kiezen, omdat het wel iets heeft om in het "underdog team" te zitten, en omdat ik vroeger Pokémon Yellow had...
... maar ik zou het niet doen als er te grote nadelen blijken te zijn in de toekomst bij mass events.)
Wordt daar ervoor gezorgd dat de teams qua aantallen wat gelijk opgaan?
Want ik neem aan dat er ook wel "mass events" zullen gecreërd worden in de toekomst waarbij teams het tegen elkaar moeten opnemen?
Nu is team Instinct namelijk wat ondervertegenwoordigd, wat op zich nadelig kan zijn bij zulke mass events.
Er kunnen bv. tijdelijk voordelen hangen aan het kiezen van team Instinct, zodat nieuwe spelers dat team sneller kiezen.
(Ik begin pas in september met de game. Ik zou graag Instinct kiezen, omdat het wel iets heeft om in het "underdog team" te zitten, en omdat ik vroeger Pokémon Yellow had...
... maar ik zou het niet doen als er te grote nadelen blijken te zijn in de toekomst bij mass events.)
epicVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:34:
Ik heb twee pokestops in mijn huis. Is dat een luxe or what?
In Arnhem bij de winkel van mijn vriendin een lure op de PokeStop gezet... Super effective! Ondanks de instabiliteit van de app een 641 Tentacruel (meteen mijn 2e beest), twee Goldeens, drie Magikarps en een Kabuto... En ook de gym daar overgenomen, for what it's worth... Waarschijnlijk niets want hij zal vast heel snel weer afgepakt worden. Maar voor dat soort rare beesten moet je dus op de kruising Koningstraat / Eusebiusplein zijn, bij Dudok.
[ Voor 35% gewijzigd door Mx. Alba op 14-07-2016 20:42 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Klopt. Het donkere beeld met het 'logo' bleef soms hangen vandaag en gister.watercoolertje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:16:
[...]
Hier is die daar nog nooit op vastgelopen, het enige wat ie doet is toch als je de telefoon op zn kop houd het beeld donkerder maken met een overlay (logo)?
Bij de winkel van mijn zus is een stop en een gym en ze zitten zich al de hele week af te vragen wat die groepen met mensen voor de deur doen.Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:37:
In Arnhem bij de winkel van mijn vriendin een lure op de PokeStop gezet... Super effective! Ondanks de instabiliteit van de app een 641 Tentacruel (meteen mijn 2e beest), twee Goldeens, drie Magikarps en een Kabuto...
Ik gaf hun de tip om drinken en snacks te gaan verkopen.
Ze hebben een slecht artikel gelezen en zijn nu bang dat men gaat inbreken
Holy Pokemon...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik moet toch eens een site gaan zoeken om stops toe te voegen. Hier in het dorp is er maar 1. Kruizen en eventuele monumenten genoeg. Ook 2 kroegen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dan had je voorheen Ingress moeten spelen en portals toevoegen...Oxigeon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:47:
Ik moet toch eens een site gaan zoeken om stops toe te voegen. Hier in het dorp is er maar 1. Kruizen en eventuele monumenten genoeg. Ook 2 kroegen
atm is echt drama, moet constant weer opnieuw opstarten elke keer als ik iemand wil vangen
Just dropping this: Nederlandse app Poké Radar helpt Pokémon te vangen http://androidworld.nl/games/poke-radar-android/ via @Androidworld
Yup... Wat ik net zei, ik had die lure gezet, ik moest volgens mij wel 20x de app herstarten tijdens die 30 minuten. En toch dus nog een aantal heel interessante vangsten - maar dat is ook alles wat ik eruit kon slepen. Er was ook een Staryu maar die miste ik doordat de app bleef hangen. Geen idee waarom daar midden in Arnhem zoveel zeebeesten rondhangen.rolandos582 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:48:
atm is echt drama, moet constant weer opnieuw opstarten elke keer als ik iemand wil vangen
Net een magiccarp kunnen evolven naar een 1750 gyrados
lvl 23 atm
Lol, tablet ligt open op tafel, spawned er ineens een Venonat in de achtertuin 😄 cp100 maar, maar ach, ik ben pas net lvl5. Dit is meteen mijn hoogste.
Wat is nou een goede strategie? Deze sterker maken, of doorgaan met sparen, of...?
Wat is nou een goede strategie? Deze sterker maken, of doorgaan met sparen, of...?
Hier idemdito. Zaakje bevriest wanneer de Pokeball groter wordt.rolandos582 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:48:
Mijn boefje is liev!
Ik zou je Stardust gewoon lekker opsparen. Ik heb nu 30k stardust en ik kan gyms overnemen zonder mijn pokemons te upgraden.mvds schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:58:
Lol, tablet ligt open op tafel, spawned er ineens een Venonat in de achtertuin 😄 cp100 maar, maar ach, ik ben pas net lvl5. Dit is meteen mijn hoogste.
De gyms hier hebben beesten van cp750 en hoger erin zitten, dat is voorlopig nog te hoog gegrepen voor mij dus.Zenety schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:59:
[...]
Ik zou je Stardust gewoon lekker opsparen. Ik heb nu 30k stardust en ik kan gyms overnemen zonder mijn pokemons te upgraden.
Sparen.. Ik heb enkel in het begin wat dust gebruikt voor een pidgeotto.. maar in het begin level je zo snel dat je ook veel sterkere (CP) Pokemon tegenkomt. Dan is het gebruik van CP nutteloos. Zou het even bewaren totdat je level 20 bent ofzo.mvds schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:58:
In Zoetermeer begin ik de redelijke spots te vinden. Voor mijn appartement, bij noord aa en langs een of ander kanaal zitten behoorlijk veel Pokemon
Iemand nog tips voor het opnieuw inloggen als ie bijv. is vastgelopen? Ik refresh de app na 2-3 seconde als de loader niets doet.
Hoe bedoel je 60 evolves uit 1 egg precies?FitzChevalric. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:17:
Ik heb even geprobeerd, je kan 60 evolves halen uit 1 lucky egg. Goed voor 60.000 XP. Ik vind trouwens zo'n lure module helemaal niet functioneel. Hij levert mij 1 pokemon per 2 minuten op terwijl een goede route mij 1 pokemon per minuut oplevert. Dus waarom zou ik stil blijven zitten.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
uhm.. oké?
Verwijderd
De meeste sparen hun evoluties op en evolueren deze pas wanneer zij een lucky egg hebben. In de 30 minuten van een lucky egg is het dus iemand gelukt om 60 evoluties uit te voeren
Servers hebben wel huge problems idd. De gast is wel een held : https://www.twitch.tv/castro_1021
Haha zit hem ook al zeker een uur te kijken, mooi hoe iedereen om hem heen ook pokemon go speelt.rolandos582 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:06:
Servers hebben wel huge problems idd. De gast is wel een held : https://www.twitch.tv/castro_1021
Die snor is echt baastumtum100 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:06:
[...]
Haha zit hem ook al zeker een uur te kijken, mooi hoe iedereen om hem heen ook pokemon go speelt.
Haha true
Hij ging net een gym overnemen maar was te laat met claimen boem gym weg

Toch 2 of 3 keer toetumtum100 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:08:
[...]
Haha true![]()
Hij ging net een gym overnemen maar was te laat met claimen boem gym weg

http://www.androidcentral...-use-lucky-egg-pokemon-goVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:05:
[...]
De meeste sparen hun evoluties op en evolueren deze pas wanneer zij een lucky egg hebben. In de 30 minuten van een lucky egg is het dus iemand gelukt om 60 evoluties uit te voeren
Dat dus!
Haha de Gym hier op Koningstraat / Eusebiusplein in Arnhem is alweer van me weggejat. Laat maar. Wel een rondje plein gelopen om eens te kijken. Een stuk of zeven points en aan de lopende band spawns. Wel allemaal van het type Pidgey, Rattata, Weedle - voor de interessantere beestjes moet je dus echt een lure zetten maar dit is dus echt een super plek om te spelen. Met een lure komen er opeens allerlei interessante zeebeesten tevoorschijn!
Ik weet nog dat ik een jaar geleden de eerste trailer van Pokemon Go zag waarin groepen mensen op een virtuele Pokemon afrenden. Ik dacht toen: "Heh, yeah, right." Maar als je dit dan ziet is het ze toch verdomde goed gelukt
PS5 PSN: UnrealKazu
Komt door de Rijn volgens mij, hoe meer ik richting de vanuit Sonsbeek of de binnenstad richting de Rijn loop hoe vaker/meer ik ze tegen kom.Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:50:
[...]
Yup... Wat ik net zei, ik had die lure gezet, ik moest volgens mij wel 20x de app herstarten tijdens die 30 minuten. En toch dus nog een aantal heel interessante vangsten - maar dat is ook alles wat ik eruit kon slepen. Er was ook een Staryu maar die miste ik doordat de app bleef hangen. Geen idee waarom daar midden in Arnhem zoveel zeebeesten rondhangen.
Welke stop heb je hiervoor gebruikt?Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:14:
Haha de Gym hier op Koningstraat / Eusebiusplein in Arnhem is alweer van me weggejat. Laat maar. Wel een rondje plein gelopen om eens te kijken. Een stuk of zeven points en aan de lopende band spawns. Wel allemaal van het type Pidgey, Rattata, Weedle - voor de interessantere beestjes moet je dus echt een lure zetten maar dit is dus echt een super plek om te spelen. Met een lure komen er opeens allerlei interessante zeebeesten tevoorschijn!
[ Voor 32% gewijzigd door jdh009 op 14-07-2016 21:19 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.