PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Ik geloof dat het ook IGN zelf was die aangaf dat dit sinds de laatste update niet meer werkt.
PS5 PSN: UnrealKazu
De Pokedex is behoorlijk buggy. Klik op een gevangen pokemon, soort wiel scrolled maar gaat altijd naar de eerste pokemon ipv diegene die ik geselecteerd heb en de text staat op heeeeeeeeel veel lijnen (1 letter per lijn).
Andere dit ook? Of ligt het aan de P8 Lite?
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Net 7 pokemon gevangen met een insence vanuit m'n woonkamer ook. Moet je insence kopen of krijg je die soms ook uit Pokéstops of als je level up bent?
Ik krijg toch als nog maar 1 Dratini candy als ik hem transfer?Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:15:
[...]
Da's goed voer voor wanneer je een keer een betere vangt.
3 voor het vangenKalloewase schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:19:
[...]
Ik krijg toch als nog maar 1 Dratini candy als ik hem transfer?
1 extra als je hem transfert
j1nx schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:19:
Versie 0.29.2 hier op een Huawei P8 Lite hier.
De Pokedex is behoorlijk buggy. Klik op een gevangen pokemon, soort wiel scrolled maar gaat altijd naar de eerste pokemon ipv diegene die ik geselecteerd heb en de text staat op heeeeeeeeel veel lijnen (1 letter per lijn).

Ziet er wel normaal uit bij mij en geen vreemd gedrag. (OnePlus 3)
PokeGo: Bwuh
Klopt, maar je hebt ook 3 candy gekregen toen je hem ving dus dat zijn er dan toch 4.Kalloewase schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:19:
[...]
Ik krijg toch als nog maar 1 Dratini candy als ik hem transfer?
Mijn eerste Eevee was een 14cp... Daarna ving ik een 423 Eevee dus toen heb ik die 14cp snel weggegeven.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Volgens mij kan je die niet van Pokéstops krijgen, ik heb het nog nooit gehad iig (level 13)Larkinzzz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:19:
Moet je insence kopen of krijg je die soms ook uit Pokéstops of als je level up bent?
lvl12 en inderdaad alleen gekregen via lvl-upPistolebob schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Volgens mij kan je die niet van Pokéstops krijgen, ik heb het nog nooit gehad iig (level 13)
Verwijderd
Klopt, ik heb ook een keer een incubator uit een stop gekregen. Maar ik denk dat de kans erop heel klein is. 205 stops bezocht (de "Backpacker" stat), 1x voorgekomen.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:23:
hier iemand op het werk die zo'n in incubater heeft gehad uit een stop.. zou dus moeten kunnen...?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Android of ios? Ik heb ios maar dit werkt niet bij mij hoor.-Marc- schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:13:
[...]
Ik heb ook 0.29, maar bij mij werkt dit gewoon...
App afsluiten, Airplane mode, app opstarten, "no internet connection" airplane mode uitzetten.Labbers schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:24:
Ik heb al de hele dag dat ik de failed to login melding krijg bij het opstarten. Hij loopt dan ook gelijk vast, ik kan niet op retry drukken. Ik merk nu pas hoe verslaafd ik ben.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Ik heb hem ook nog nooit gehad hoor. Zelfs nog niet eens een 10 km ei. Maar goed.. het is dus mogelijkMx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:24:
[...]
Klopt, ik heb ook een keer een incubator uit een stop gekregen. Maar ik denk dat de kans erop heel klein is. 205 stops bezocht (de "Backpacker" stat), 1x voorgekomen.

even een vraagje weet een van jullie wat dat blauwe gedeelte dat achter sommige pokemons zit betekend? niet alle pokemons hebben dat en kan er weinig tot niks over vinden?
(je kan heeeeel vaag achter de pokemon een blauwe waas zien zitten zoals achter flareon maar niet achter golbat!
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Weet je of er veel van ons zijn? Kom zelf ook uit Veenendaalwilliam89 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:12:
Voor de tweakers uit Veenendaal:
http://pokemongo-veenendaal.nl/
Mooie map van alle gyms en pokéstops, wordt dagelijks bijgewerkt.

Dat zijn je 'recent' pokemonscopywizard schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:25:
[afbeelding]
even een vraagje weet een van jullie wat dat blauwe gedeelte dat achter sommige pokemons zit betekend? niet alle pokemons hebben dat en kan er weinig tot niks over vinden?
(je kan heeeeel vaag achter de pokemon een blauwe waas zien zitten zoals achter flareon maar niet achter golbat!
[ Voor 44% gewijzigd door Goemies op 14-07-2016 15:26 ]
Wow, dat is wel heel vet! Zou zoiets ook wel willen zien voor RotterdamMavors schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:55:
dit is een toffe map. Helaas voor Boston, maar als iemand zich geroepen voelt ;-)
https://www.google.com/ma...00u2SuvuNtGCifo0E-BVzTTWc
Zag ook een vraag voorbij komen over pokémon aan zee. Vanochtend even geweest en zag bij Callantsoog Tentacruels, Electrodes en Magnamites voorbij komen.
Ah leuk dat het hier ook opgepikt iswilliam89 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:12:
Voor de tweakers uit Veenendaal:
http://pokemongo-veenendaal.nl/
Mooie map van alle gyms en pokéstops, wordt dagelijks bijgewerkt.
Ik beheer de site, mocht iemand nog tips/ideeën hebben........let me know
Dat betekend dacht ik dat ie net nieuw is.copywizard schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:25:
[afbeelding]
Sterker nog, ik heb 333 (Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:24:
[...]
Klopt, ik heb ook een keer een incubator uit een stop gekregen. Maar ik denk dat de kans erop heel klein is. 205 stops bezocht (de "Backpacker" stat), 1x voorgekomen.
PS5 PSN: UnrealKazu
Dat vroeg ik me ook af. Volgens mij betekent het dat je die er de afgelopen dag bij hebt gekregen (ofwel gevangen, ofwel geëvolueerd, ofwel uit een ei gekropen). Maar daar heb ik geen bronnen voor behalve mijn eigen redenatie.copywizard schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:25:
[afbeelding]
Even sorteren op "Tijd" dus om te kijken of ze allemaal boveaan komen te staanMx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:27:
[...]
Dat vroeg ik me ook af. Volgens mij betekent het dat je die er de afgelopen dag bij hebt gekregen (ofwel gevangen, ofwel geëvolueerd, ofwel uit een ei gekropen). Maar daar heb ik geen bronnen voor behalve mijn eigen redenatie.
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Via Google erachter gekomen. Ziet er zeer goed uitPuckStar schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:26:
[...]
Ah leuk dat het hier ook opgepikt is
Ik beheer de site, mocht iemand nog tips/ideeën hebben........let me know
Veenendaal-Oost is helaas zeer mager bezaaid
Ja dus, net zelf getestj1nx schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:27:
[...]
Even sorteren op "Tijd" dus om te kijken of ze allemaal boveaan komen te staan
*duh* Inderdaad, bovenin allemaal blauw gemarkeerde Pokémon en op een gegeven moment gaat het over naar beestjes zonder blauwe gloed.j1nx schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:27:
[...]
Even sorteren op "Tijd" dus om te kijken of ze allemaal boveaan komen te staan
Met zo'n uitkomsten uit 2km eieren heb je geen 10km nodig. Ik heb nu 2x een 2km ei uit laten komen en 2x een Weedle gekregen.Batiatus schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:22:
Een charmander gekregen van 315 CP uit een 2KM ei.. mag daarmee niet klagen. Echter nog steeds geen 10km ei gekregen.. Level 14 Caught 49, seen 50. Damn Beedril waar ik 50 ballen op heb gegooid -_-.
Mijn 10km ei bracht mij een Kabuto op en de 5km een paar middelmatige pokemon (staryu, krabby, gastly, oddish etc)
mooizo dat google het ook beetje oppiktwilliam89 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:27:
[...]
Via Google erachter gekomen. Ziet er zeer goed uit![]()
Veenendaal-Oost is helaas zeer mager bezaaid
Ja weet je er moet gewoon een site komen zoals de ingress intel site. Dat je daar gewoon alle stops/gyms kunt zien.
Ik heb eigenlijk een groot vermoeden dat die site er ook wel gaat komen maar dat ze eerst de server problemen moeten oplossen.
Veenendaal Oost (en Zuid sowieso) is inderdaad erg dun bezaaid. Dat is dus in Ingress ook het geval.
Er zijn in ieder geval best wel wat Ingress spelers die ik zelf ken. PoGO zijn er ook veel spelers (kun je elke avond in het dorp wel zienGoemies schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:26:
[...]
Weet je of er veel van ons zijn? Kom zelf ook uit Veenendaal![]()
Top! Ik heb net zo'n 30 markers geplaatst in Amsterdam Oost!assn schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:59:
[...]
Gister al Amsterdam West beetje gedaan, zal komende dagen de Pijp nog wat updaten en andere zones
Ben zelf mystic én heb geen TG dus dat wordt al lastigerPuckStar schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:31:
Er zijn in ieder geval best wel wat Ingress spelers die ik zelf ken. PoGO zijn er ook veel spelers (kun je elke avond in het dorp wel zien. Maar die op de TG chat zitten zijn nog niet zoveel. Maar kom er ook bij! http://tiny.cc/ValorVeenendaalScreening
Was dinsdagavond in het dorp, de gym voor de WE was lekker druk inderdaad.
Thanks, ik was ongeduldig heb de app verwijderd en opnieuw geinstaleerd. Had ik niet moeten doen, nu moet ik inloggen en als ik dat doe zegt hij dat ik m'n account moet activeren. Wat dus niet lukt omdat PCT niet bereikbaar is.HeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:25:
[...]
App afsluiten, Airplane mode, app opstarten, "no internet connection" airplane mode uitzetten.

Blauw ftw!Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:34:
LOL... Nu heb ik opeens een "Pokémon Go" schildje bij mijn naam staan...![]()
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat spawn points heel erg vast zijn qua locatie.
Ik heb bij mijn werk en thuis dat ik steeds dezelfde pokemon vang op dezelfde plek.
En er is een kleine kans dat de geevolueerde versie spawned.
Dit maakt het denk ik slimmer om spawn points in een map te gaan zetten....
Weet iemand al de tijd tussen de spawns? ik gok 2 uur.
[ Voor 31% gewijzigd door WillemAtHome op 14-07-2016 15:35 ]
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Je spamt teveelMx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:34:
LOL... Nu heb ik opeens een "Pokémon Go" schildje bij mijn naam staan...![]()
Kakuna's zijn inderdaad wat eigenwijs, gelukkig krijg je die ook door een bak weedles te vangen en dat is al helemaal geen moeiteMusta schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:39:
Off kanuna die zoveel poke balls kost en fena ook nog een wegrent
Ik weet het wel zeker, alleen die 2 uur niet. Gisteren op exact dezelfde locatie een spearow en een ghastly gevangen. En dan heb ik het over skaten-in-the-middle-of-nowhere, waar die twee pokemon de enigen waren die ik tegenkwam.WillemAtHome schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:34:
[...]
Blauw ftw!
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat spawn points heel erg vast zijn qua locatie.
Ik heb bij mijn werk en thuis dat ik steeds dezelfde pokemon vang op dezelfde plek.
heb hetzelfde, toevallig ook een P8 Lite..j1nx schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:19:
Weedles ook, ze worden steeds moeilijker te vangen merk ikspocy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:41:
[...]
Kakuna's zijn inderdaad wat eigenwijs, gelukkig krijg je die ook door een bak weedles te vangen en dat is al helemaal geen moeite
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik denk dit ook. Al paar keer 2x Electabuzz op 1 plek gezien (echt naast elkaar), Magmars altijd op dezelfde plaats, Onix altijd op dezelfde plaats om de x aantal minuten/uur.WillemAtHome schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:34:
[...]
Blauw ftw!
Maar die Vaporeon en Lickytung nog niet zien komen op die plek waar ik ze heb gevangen. Vraag me dus af of er ook "zeldzame" of random spawns zijn.
Ik heb gemerkt dat ze elk half uur lijken te spawnen op 1 locatie. (Niet dezelfde pokemon perse)Henk schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:41:
[...]
Ik weet het wel zeker, alleen die 2 uur niet. Gisteren op exact dezelfde locatie een spearow en een ghastly gevangen. En dan heb ik het over skaten-in-the-middle-of-nowhere, waar die twee pokemon de enigen waren die ik tegenkwam.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ik heb dit niet op mijn Galaxy S7 Edge. Game draait daar behoorlijk prima op, beter dan op bijvoorbeeld de Moto X van vorig jaar (en dat mag ook welj1nx schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:19:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mogelijk langere spawntimers? Bij MMO's heb je ook boss spawns die iedere x dagen/week spawnen.DivineNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:43:
[...]
Ik denk dit ook. Al paar keer 2x Electabuzz op 1 plek gezien (echt naast elkaar), Magmars altijd op dezelfde plaats, Onix altijd op dezelfde plaats om de x aantal minuten/uur.
Maar die Vaporeon en Lickytung nog niet zien komen op die plek waar ik ze heb gevangen. Vraag me dus af of er ook "zeldzame" of random spawns zijn.
Kan natuurlijk in mijn journal kijken lol
Hypno was caught 15:31
Drowzee Ran Away 13:34
Owja Caught 45
Seen 45
[ Voor 10% gewijzigd door WillemAtHome op 14-07-2016 15:46 ]
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Android....Rule schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:24:
[...]
Android of ios? Ik heb ios maar dit werkt niet bij mij hoor.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Het gaat extreem hard ja haha. Moet er niet gewerkt wordenRobolokotobo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:45:
Ik ben een uurtje weg, kom terug, 145 nieuwe reacties
Dat komt doordat de Weedles (en Pidgeys en Rattata's) die je tegenkomt ook een steeds hogere cp hebben. Een 10cp Weedle/Pidgey/Rattata is nog steeds net zo makkelijk te vangen. Maar die kom je vanaf een bepaald niveau nauwelijks meer tegen. Ondertussen heb ik bijvoorbeeld een 233 Pidgey, een 205 Rattata en een 217 Spearow... Daar heb je wel wat ballen voor nodig. Al met al wordt de vooruitgang dus steeds trager en ben ik zelfs blij als ik eens een 10cp beestje zie rondhupsen, eindelijk weer eens makkelijke stardust + candy...Musta schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:43:
[...]
Weedles ook, ze worden steeds moeilijker te vangen merk ik
Nu weer terug in het mooie Limburg, waar pokemon het blijkbaar haten aangezien ik weer alleen weedles, rattatas, en pidgeys tegenkom (oh en 1 nidoran uiteindelijk gevonden
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Wellicht is het daarom helemaal niet zo handig om zo snel mogelijk te levellen.Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:46:
[...]
Dat komt doordat de Weedles (en Pidgeys en Rattata's) die je tegenkomt ook een steeds hogere cp hebben. Een 10cp Weedle/Pidgey/Rattata is nog steeds net zo makkelijk te vangen. Maar die kom je vanaf een bepaald niveau nauwelijks meer tegen. Ondertussen heb ik bijvoorbeeld een 233 Pidgey, een 205 Rattata en een 217 Spearow... Daar heb je wel wat ballen voor nodig. Al met al wordt de vooruitgang dus steeds trager en ben ik zelfs blij als ik eens een 10cp beestje zie rondhupsen, eindelijk weer eens makkelijke stardust + candy...
Ik ken weinig spellen waar zoveel mensen actief zijn... Zelfs Candycrush kan hier niet aan tippen denk ik!himlims_ schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:48:
ken weinig topics waar de zoveel modjes actief zijn![]()
Binnenkort toch maar eens een nieuwe foon kopen dan, zat ook te denken aan die p8 lite, neem aan dat het pokedex gedeelte alleen maar irritant is en niet echt spelbedervend ga ik vanuit.
Verwijderd
Ahaa, en het blauwe betekent dat hij geupdate is?mark-k schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:47:
Ik kan trouwens wel dat groene blokje om de 'nearby' bevestigen, bijna elke keer dat ik in de juiste richting liep kwam die om het balkje als je een pokemon geregistreerd had (elke 5 seconden ofzo, dus best een aardige indicatie), of als ik ronddraaide en dat vakje kwam even en liep die kant op ging ik ook inderdaad de juiste kant op.
Nu weer terug in het mooie Limburg, waar pokemon het blijkbaar haten aangezien ik weer alleen weedles, rattatas, en pidgeys tegenkom (oh en 1 nidoran uiteindelijk gevonden)
wileyfox swift - kan ik iedereen aanradenAkaendra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:50:
Go is Candy Crush al mijlenver voorbij
Binnenkort toch maar eens een nieuwe foon kopen dan, zat ook te denken aan die p8 lite, neem aan dat het pokedex gedeelte alleen maar irritant is en niet echt spelbedervend ga ik vanuit.
I know maar heb vanochtend nog gehad dat een 10cp Weedles weg ging rennen na paar ballenMx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:46:
[...]
Dat komt doordat de Weedles (en Pidgeys en Rattata's) die je tegenkomt ook een steeds hogere cp hebben. Een 10cp Weedle/Pidgey/Rattata is nog steeds net zo makkelijk te vangen. Maar die kom je vanaf een bepaald niveau nauwelijks meer tegen. Ondertussen heb ik bijvoorbeeld een 233 Pidgey, een 205 Rattata en een 217 Spearow... Daar heb je wel wat ballen voor nodig. Al met al wordt de vooruitgang dus steeds trager en ben ik zelfs blij als ik eens een 10cp beestje zie rondhupsen, eindelijk weer eens makkelijke stardust + candy...

Heb al meerdere Pidgey spearow en Rattata's boven de 250,kreeg een spesrow uit een ei van 2km,was die 293cp
NS FC: SW 2742 0448 8213
Heb je dat ook al eens gehad als je de verkeerde kant op ging?mark-k schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:47:
Ik kan trouwens wel dat groene blokje om de 'nearby' bevestigen, bijna elke keer dat ik in de juiste richting liep kwam die om het balkje als je een pokemon geregistreerd had (elke 5 seconden ofzo, dus best een aardige indicatie), of als ik ronddraaide en dat vakje kwam even en liep die kant op ging ik ook inderdaad de juiste kant op.
Want ik heb dit al meermaals gehad. Aangezien hij ook altijd komt nadat je die pokeball linksbovenin hebt zien draaien concludeer ik dat hij dan gweoon de tracker update.
Om een voorbeeld te geven. Voor een pokemon op 3 voetjes (ver weg idd) ben ik een paar dagen terug 500m de ene kant op gegaan en daarna direct 500m exact de tegenovergestelde richting. Tijdens beide tochten kreeg ik na dat pokeball ding het groene blokje om de nearby.
Wat?Labbers schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:48:
Hebben jullie die activatie mail gekregen van PCT?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
ik gok dat ie PTC bedoeld; pokemon trainers club
blauw heb ik nog niet gezien, maar heb mn helderheid niet heel super staan dus kan sowieso die kleur niet goed onderscheiden.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:50:
[...]
Ahaa, en het blauwe betekent dat hij geupdate is?
Had vandaag ook nog de tip gehoord dat je bij een gym battle moet dodgen precies als 'die gele flits' komt. Ik zag geen geel, maar uiteindelijk bedoelde hij dus hetzelfde moment als wanneer die 'stekeltjes' aan de rand van je scherm komen. Werkt inderdaad best prima, als je niet per ongeluk een aanval doet ipv dodge, of als de andere pokemon te snel aanvalt ofzo. Heb het tegen een drowsee geprobeerd en daardoor bijna verslagen terwijl mijn pokemon half de cp had.
Ik kom de app niet meer in omdat ik m'n account nog niet geactiveerd heb via de mail. Daar heb je twee dagen voor. Ik heb die mail nooit gehad.
en het hadden er meer kunnen zijn als het spel 'gewoon' in de store stond...Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:49:
[...]
Ik ken weinig spellen waar zoveel mensen actief zijn... Zelfs Candycrush kan hier niet aan tippen denk ik!
Overigens zal de hype wel neerstorten na x maanden

Als ik het goed begrijp selecteer jij een pokémon uit het lijstje van Neaby Pokémon en als je de juiste kan op loopt krijgt het blokje een groene gloed als je de juiste kant op loopt.mark-k schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:47:
Nu weer terug in het mooie Limburg, waar pokemon het blijkbaar haten aangezien ik weer alleen weedles, rattatas, en pidgeys tegenkom (oh en 1 nidoran uiteindelijk gevonden)
Ik heb geen mail gehad, en ook geen melding..Labbers schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:55:
[...]
Ik kom de app niet meer in omdat ik m'n account nog niet geactiveerd heb via de mail. Daar heb je twee dagen voor. Ik heb die mail nooit gehad.
Je moet dan ook flink gaan evolueren. Dat levert het meeste XP op. 1000 per evolve.Robolokotobo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:55:
Ik heb zonet een lure en een incense aangezet bij een stop, en daar een lucky egg bij aan gezet. Iemand schreef hier dat het dan als een malle zou gaan. Maar dat viel vies tegen. Maar een half level omhoog gegeaan
Niet dat ik weet. Heb een aantal keer geprobeerd zo te draaien en als het kwam (kwam niet elke keer) nog een paar keer gedraaid en kwam elke keer op ongeveer dezelfde hoek tov Noord. Die richting op lopen kwam ik m dan ook tegen. Het kan soms wel nog een beetje draaien aangezien het niet mega nauwkeurig is natuurlijk.Hogader schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:53:
[...]
Heb je dat ook al eens gehad als je de verkeerde kant op ging?
Want ik heb dit al meermaals gehad. Aangezien hij ook altijd komt nadat je die pokeball linksbovenin hebt zien draaien concludeer ik dat hij dan gweoon de tracker update.
Om een voorbeeld te geven. Voor een pokemon op 3 voetjes (ver weg idd) ben ik een paar dagen terug 500m de ene kant op gegaan en daarna direct 500m exact de tegenovergestelde richting. Tijdens beide tochten kreeg ik na dat pokeball ding het groene blokje om de nearby.
Had vandaag ook een goldeen trouwens, liep zo om de vijver heen omdat hij in die buurt zou zitten, spawnt hij 15 meter verderop op een grasveld
Je moet gewoon heel veel Pidgey's vangen. Kosten 12 candy om te evolven naar een Pigeotto. Elke evolve = 500 exp, met je Lucky egg aan = 1000 exp. Gewoon veel van die beestjes vangenRobolokotobo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:55:
Ik heb zonet een lure en een incense aangezet bij een stop, en daar een lucky egg bij aan gezet. Iemand schreef hier dat het dan als een malle zou gaan. Maar dat viel vies tegen. Maar een half level omhoog gegeaan
WhiteTiiger schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:56:
[...]
Ik heb geen mail gehad, en ook geen melding..
Correct. Elke keer dat ik dat had ging ik ook de goede kant op, maar ik heb niet bij iedere pokemon dat groene gehad op elk moment.Lanithro schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:56:
[...]
Als ik het goed begrijp selecteer jij een pokémon uit het lijstje van Neaby Pokémon en als je de juiste kan op loopt krijgt het blokje een groene gloed als je de juiste kant op loopt.
Merk ook dat hij een vakje erom doet als je er geen geselecteerd hebt, mijn gedachte daarbij was dat je richting een/meerdere van die in de lijst liep, maar niet echt gecontroleerd verder. Kan ook gewoon een refresh van de lijst betekenen zoals anderen hier suggereerden.
Ja dat weet ik. Ik had nog maar 3 evoluties over omdat ik eerder í.c.m. een lucky egg al een heleboel gedaan had. Maar ik had verwacht dat het storm zou lopen met de Pokémons, vanwege de lure plus de incenseLanithro schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:57:
[...]
Je moet dan ook flink gaan evolueren. Dat levert het meeste XP op. 1000 per evolve.
Volgende keer combineren, tijdens het lopen evolven en gewoon blijven sparen tot je weer 100 pidgey candy hebt ofzo.Robolokotobo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:00:
[...]
Ja dat weet ik. Ik had nog maar 3 evoluties over omdat ik eerder í.c.m. een lucky egg al een heleboel gedaan had. Maar ik had verwacht dat het storm zou lopen met de Pokémons, vanwege de lure plus de incense
Ik debk wel als je nog niet geregistreerde pokemons vangtRobolokotobo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:55:
AnimeAdicted
Is het niet illegaal om geld te vragen voor gratis spellen?mark-k schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:01:
Ok dit is wel echt triest, ik ga naar marktplaats, staat dit op de voorpagina: http://www.marktplaats.nl...kemon-go-installatie.html
Hij vraagt geld voor de dienst, niet voor het spel.Rule schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:02:
[...]
Is het niet illegaal om geld te vragen voor gratis spellen?
Geen idee, diep triest is het in elk geval wel.Rule schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:02:
[...]
Is het niet illegaal om geld te vragen voor gratis spellen?
Als je dat er voor over hebt is daat niks illegaals aan....
Verwijderd
Niet precies. Hij heeft het over de installatie, dus het kan ook de bestanden betekenen. Als ie die stuurt voor geld is het illegaal.. die dienst lijkt me niet.. Maar dan ben je sowieso behoorlijk achterlijk als je dat laat doenservival7 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:03:
[...]
Hij vraagt geld voor de dienst, niet voor het spel.

Voor zover bekend niet.Evatar schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:08:
is er buiten gyms hebben een manier om coins te verdienen in het spel?
google rewardsEvatar schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:08:
is er buiten gyms hebben een manier om coins te verdienen in het spel?
Puur afhankelijk van hoe actief men in dat gebied is. Er is hier bij mijn werk in de buurt eentje die ook een aantal keren per dag switcht. Dan is hij weer blauw, dan weer rood, dan weer blauw. Ik ben er zelf ook mee bezig geweest (ism met kasai). De rooie rakkers zijn o.a. twee gasten die er kennelijk tegenover werken, en een petje op een Tomos.Zsub schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:03:
Hoe vaak wisselen gyms bij jullie eigenlijk van team? Ik zie er één echt meerdere keren per dag wisselen tussen alle drie de teams.
kan iemand mij uitleggen waarom dit triest is?mark-k schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:03:
[...]
Geen idee, diep triest is het in elk geval wel.
er is vraag: installeer pokomen op mijn device, want ik ben lui/moe/stevejobs-fan
hij springt in dat gat.
super!!! laat dat menneke toch
Omdat hij zelf niet op het idee gekomen ishimlims_ schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:10:
[...]
kan iemand mij uitleggen waarom dit triest is?
er is vraag: installeer pokomen op mijn device, want ik ben lui/moe/stevejobs-fan
hij springt in dat gat.
Installeren en dan dit topic openen.Tired of seeing this children's game being discussed in the news, on Twitter and on your Facebook feed? Well now you never have to see it again! Pokemon NO will remove any mention of Pokemon and their new app from any website you visit!
Sommige mensen moeten overal gebruik/misbruik van maken om maar geld te verdienen. Puur omdat tegenwoordig sommige mensen niks meer voor een ander over hebben. Simpel vertellen 'ga naar apkmirror en download m daar' is al teveel gevraagd, nee moeten daar weer geld uit slaan. Zelfde met die mensen die een OP3 kopen en op marktplaats zetten voor 450 euro en dan gaan doen alsof hij heel moeilijk te kopen is of nieuw duurder was...himlims_ schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:10:
[...]
kan iemand mij uitleggen waarom dit triest is?
hij springt in dat gat.
Dit topic is gesloten.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.