A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Te makkelijk naar mijn mening, plus het is volkomen random. Het is iets wat ze kunnen updaten om het spel nog wat interessanter te maken. Breeden in de ''gewone'' games is aardig uitgebreid, En in battles kan het van pas komen.Martin0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:08:
[...]
Breeden zal niet nodig zijn, je krijgt nu al harstikke makkelijk eggs.
Nee hoor want ze hebben al servers in Nederland actiefHeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:10:
[...]
Klagen doen we pas als het officieel uit is en het dan nog niet goed werkt. Op dit moment leechen we allemaal servercapaciteit van andere landen
.
Bron?FitzChevalric. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:18:
BREAKING NEWS Nederlandse Servers online DEEL dit bericht.. Veel succes iedereen!

Maar nog steeds niet compatibel in de play storeFitzChevalric. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:18:
BREAKING NEWS Nederlandse Servers online DEEL dit bericht.. Veel succes iedereen!
PokeGo: Bwuh
Op hun twitter account staat nog niks.FitzChevalric. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:18:
https://twitter.com/PokemonGoApp
Wat is er veranderd?
- Ik zag vaak de vraag voorbij komen in het topic over wat er in een 2,5 of 10KM ei kan komen. Dit was opgenomen als link in de OP. Blijkbaar werd hier overheen gekeken. De link is nu vervangen door een klikbaar plaatje zoals je hieronder kan zien.
Is er ergens een overzicht wat er uit een 2, 5 of 10 KM ei komt? - Linkje toegevoegd naar de Server status
[ Voor 11% gewijzigd door WishmasterNL op 14-07-2016 12:28 ]
Lijkt hoax bericht, ik had het van https://www.facebook.com/PokemonGoFansNL/?fref=nfWatsonus schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:19:
[...]
Maar nog steeds niet compatibel in de play storeNederlandse servers zijn volgens mij al langer online?
Sauce?FitzChevalric. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:18:
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
Ze hebben dus een server in Nederland.. dat zegt niet zoveel
FitzChevalric. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:18:

PSN: Bellerophon-
Die is ook waarschijnlijk al een tijdje onlinePistolebob schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:26:
[...]
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
Ze hebben dus een server in Nederland.. dat zegt niet zoveel
Jij gebruikt toch ook je navigatie? Daar moet ik ook regelmatig op kijken als ik ergens naar toe rij. Ik zal nooit tijdens het de telefoon uit mijn houder halen om een mogelijke pokémon te vangen.ProjectB00man schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:45:
[...]
ik vind dit persoonlijk nog steeds niet kunnen dat je tijdens het autorijden mogelijk gebruik maakt van je telefoon.
als je als passagier in de auto zit geen probleem, maar als je aan het rijden bent zou je niet bezig moeten zijn met andere zaken zoals pokemon go.
Zoals ik al zei ik doe er niets mee als ik mede weggebruikers er mee stoor of andere in gevaar breng. Ik ga wel even langzaam rijden bij een pokéstop om even een paar ballen te pakken. Maar alleen als ik er zeker van ben dat ik geen andere weg gebruikers hiermee hinder. Als er een tegenligger aankomt of er rijdt iemand achter me laat ik het lekker zitten.
sterker nog die staat er al sinds dag 1 tussen.garriej schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:27:
[...]
Die is ook waarschijnlijk al een tijdje online
daarom verwacht ik nederland release al over een paar dagen tot 1 week.
Klopt. Sinds dag 1 hield ik die site al in de gaten, in Nederland hebben ze al lang meerdere servers staan. Niet eens per definitie voor een Nederlandse release, maar om te load-balancen tussen meerdere landen. Als jij bijvoorbeeld in NL zit, en de Nederlandse server is overbalast, wordt je verplaatst naar een server in een ander buur land, etc. Dus het zegt helemaal niks.ArgantosNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:28:
[...]
sterker nog die staat er al sinds dag 1 tussen.
daarom verwacht ik nederland release al over een paar dagen tot 1 week.
Sowieso heeft Nederland een grote rol wat betreft internationaal Internet-verkeer. Helemaal niet gek dus dat ze hier servers hebben.xoniq schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:33:
[...]
Klopt. Sinds dag 1 hield ik die site al in de gaten, in Nederland hebben ze al lang meerdere servers staan. Niet eens per definitie voor een Nederlandse release, maar om te load-balancen tussen meerdere landen. Als jij bijvoorbeeld in NL zit, en de Nederlandse server is overbalast, wordt je verplaatst naar een server in een ander buur land, etc. Dus het zegt helemaal niks.
Liege, liege, liegebeest!
Het is wel typisch dat er servers staan in UK, duitsland, frankrijk en nederland.xoniq schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:33:
[...]
Klopt. Sinds dag 1 hield ik die site al in de gaten, in Nederland hebben ze al lang meerdere servers staan. Niet eens per definitie voor een Nederlandse release, maar om te load-balancen tussen meerdere landen. Als jij bijvoorbeeld in NL zit, en de Nederlandse server is overbalast, wordt je verplaatst naar een server in een ander buur land, etc. Dus het zegt helemaal niks.
Het is dan wel het meest logische om eerst in de landen waar servers staan om ze uit te rollen.
Gisteren een Snorlax van 500CP uit een 10km ei, vandaag een Vulpix en een Magmenite uit een 5km ei.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ik krijg 2x een Pinsir uit een 10km ei. Wel jammer dat ik meteen dezelfde krijg.GAITii schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:37:
Tot nu toe nog redelijk geluk met de eitjes.
Gisteren een Snorlax van 500CP uit een 10km ei, vandaag een Vulpix en een Magmenite uit een 5km ei.
En toch mis ik toch nog heel veel plekken in mijn omgeving. Iemand al naar het verschil tussen de Ingress Intel kaart en de Pokemon Go kaart gekeken?
Heb je wel gelijk heel veel candy voor een evolution.ricjuh schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:41:
[...]
Ik krijg 2x een Pinsir uit een 10km ei. Wel jammer dat ik meteen dezelfde krijg.
Edit: whoops pinsir evolueert niet. Wel veel candy om cp te verhogen.
[ Voor 12% gewijzigd door Valinor op 14-07-2016 12:44 ]
Net ook even Franeker aangevuldJelv schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:42:
Blijft bizar dit, in één dag tijd drieduizend edits: https://www.google.com/ma...IVmvQmDC7bmvpxYpAMhdjgVik
En toch mis ik toch nog heel veel plekken in mijn omgeving. Iemand al naar het verschil tussen de Ingress Intel kaart en de Pokemon Go kaart gekeken?
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Pinsir kent geen evolutie.D2FValinor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:43:
[...]
Heb je wel gelijk heel veel candy voor een evolution.
Of zou het net als bij MultiHacks in Ingress gaan dat elke volgende maar 50% van zijn waarde oplevert?
Of het kan gewoon niet natuurlijk.
Kwam leuke tip tegen om vooraf de mons die je wilt evolueren als favorieten te kiezen. Daar kun je dan op sorteren en dan staan ze achter elkaar bovenaan je lijst en kun je ze zo lekker snel afwerken als je lucky egg loopt. Zat ook te denken om gelijk een incense of lure te activeren zodat je van je vangsten ook dubbele XP krijgt. Vooral gunstig als je ook nog nieuwe vangt. Rondlopen met incense aan zou dan misschien het meeste kunnen opleveren lijkt me.
Ze mogen wel wat aan het stroomverbruik doen zeg. Aan een powerbank gaat het batterijpercentage in de zon met scherm op auto (dus vol) vanaf 100% toch nog gestaag omlaag. Ingress was ook al erg maar dit is volgens mij nog een graadje erger.

Helaas heeft Pinsir geen evolutieD2FValinor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:43:
[...]
Heb je wel gelijk heel veel candy voor een evolution.
Iemand hier bekend mee en is het inderdaad een kwestie van blijven proberen tot ik er doorheen kom?
Google account aanmaken is nu eigenlijk een beetje kut, weinig zin om opnieuw te beginnen
Waarom nou weer België eerst.Jaeder schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:46:
Volgens de officiële site is hij nu ook in Belgie beschikbaar, nog niet in Nederland.
Gaat zeker op basis van FIFA-ranking.
Dan duurt het nog wel even voor wij aan de beurt zijnPistolebob schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:49:
[...]
Waarom nou weer België eerst.
Gaat zeker op basis van FIFA-ranking.

Dat is redelijk vanaf moment 1 geloof ik, dat PTC accounts minder soepel inloggen dan Google accounts, dat zal zeker met capaciteit te maken hebben.Tuttel schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:49:
Hmm blijkbaar moet ik alsnog/opnieuw mijn Pokemon Trainer Club account verifieren, want kan niet meer inloggen op de app. Echter krijg ik nog steeds het maintenance scherm wat ik direct bij het registeren ook had dat ik dus niet kan verifieren en ik het over een uur nog eens moet proberen...
Iemand hier bekend mee en is het inderdaad een kwestie van blijven proberen tot ik er doorheen kom?
Google account aanmaken is nu eigenlijk een beetje kut, weinig zin om opnieuw te beginnen
[ Voor 50% gewijzigd door shoombak op 14-07-2016 12:51 ]
Nu nog een dynamolader erbij, of een manier om de telefoon op te laden vanuit de accu van een elektrische fiets als je die hebt, en gaan met die banaan!Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:43:
Mag ik iedereen in deze topic refereren naar dit product hiermee kun je met beide handen aan het stuur, lekker pokemon spelen en zo nu en dan naar beneden kijken om te zien of er iets op de radar is. Hou je ogen/oren gewoon open en als je speelt op de fiets ga dan niet tegelijkertijd naar muziek luisteren. Ik vind dat je dit prima kan spelen op de fiets mits je je gezonde verstand gebruikt en je oren goed open houd als je naar je scherm kijkt.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
bron?shoombak schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:51:
Nederland komt later vandaag
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Waar gevonden? In App Store is hij (nog) niet te vinden.Jaeder schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:46:
Volgens de officiële site is hij nu ook in Belgie beschikbaar, nog niet in Nederland.
http://www.pokemongo.com/nl-be/Stinu schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:51:
[...]
Waar gevonden? In App Store is hij (nog) niet te vinden.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Doe mij eens zo'n glazenbolshoombak schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:51:
Nederland komt later vandaag, maar wat maakt het uit, we spelen toch allemaal al
Klopt, en ik juist denken 3 dagen terug dat het vast beter is om een nieuw account via Trainer Club aan te maken, want dat zal vast beter geïntegreerd zijn.HeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:50:
[...]
Dat is redelijk vanaf moment 1 geloof ik, dat PTC accounts minder soepel inloggen dan Google accounts, dat zal zeker met capaciteit te maken hebben.

Kwestie van geduld dus vrees ik...
http://www.pokemongo.com/nl-nl/ dus Nederland is ook live?
Oh wacht, bij België staat 'nu verkrijgbaar' idd
[ Voor 10% gewijzigd door Pistolebob op 14-07-2016 12:53 ]
En als je op de Franstalige site voor België kijkt is hij nog niet beschikbaar

http://www.pokemongo.com/fr-be/
Ja, net om 12:00 samen met Tweaker kasai een gym overgenomen. Op de weg terug kwam ik langs een andere rode gym dus die wilde ik ook aanpakken, maar telkens wanneer ik het gevecht startte "klapte het gevecht eruit". Je ziet de "GO" en dan *floep* zit je weer in het "hoofdscherm" van de gym.HeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:46:
[...]
Precies,je staat misschien boven aan de ranglijst, maar als je daar dan ook nog trots op bent.
Anyway, schiet eens op met die officiele app, kreng crasht me toch ff te veel nu.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Met dat zoekt het wellicht wat makkelijker doordat je nu iets visueels hebt
[ Voor 56% gewijzigd door Zeror op 14-07-2016 14:26 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Yep, wat ik hierboven zei, je moet (opnieuw) verifiëren.Labbers schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:53:
Hebben meer mensen last van de failed to log in status momenteel?
Amsterdam heeft duidelijk nog wat aanvulling nodig!Jelv schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:42:
Blijft bizar dit, in één dag tijd drieduizend edits: https://www.google.com/ma...IVmvQmDC7bmvpxYpAMhdjgVik
Niet beschikbaar

Dus nogmaals, doe mij eens zo'n glazenbol
Net rondom Sloterdijk aangevultTk55 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:57:
[...]
Amsterdam heeft duidelijk nog wat aanvulling nodig!
Steam: PortoNL | PSN: PortoNL
Site stond vanochtend nog op "binnenkort beschikbaar" dus ik denk dat je met redelijke zekerheid kunt zeggen dat hij vandaag of morgen uitgebracht wordt hier.Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:57:
[...]
Niet beschikbaar![]()
<Zinloze tekst hier>
Gister al Amsterdam West beetje gedaan, zal komende dagen de Pijp nog wat updaten en andere zonesTk55 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:57:
[...]
Amsterdam heeft duidelijk nog wat aanvulling nodig!
Onmogelijk dat drie stappen 150 meter is. Ik heb maar 4 spawnplekken in mijn wijk en kan dus best precies meten hoeveel de stappen zijn.Zeror schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:54:
Is iemand al opgevallen dat wanneer naar de kaart kijkt in het spel je twee kleuren groen ziet. Lichtgroen en donkergroen. De grens van die twee kleuren is volgens mij de 150 meter/3 voetstappen- grens.
Met dat zoekt het wellicht wat makkelijker doordat je nu iets visueels hebt
Geen stap is binnen de circel.
1 stap zit altijd tot 100 meter
2 stappen zit altijd tot 200 meter
3 stappen zit altijd tot 300 meter
GforceNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:58:
[...]
Site stond vanochtend nog op "binnenkort beschikbaar" dus ik denk dat je met redelijke zekerheid kunt zeggen dat hij vandaag of morgen uitgebracht wordt hier.

Maar even serieus, dat lag toch al in de lijn der verwachting na de release in Duitsland?
Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:57:
[...]
Niet beschikbaar![]()

Overweeg niet direct om er een aan te schaffen, gewoon benieuwd of het potentie heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door stimmits op 14-07-2016 13:01 ]
Die heb ik wel in de pre-order staanstimmits schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:01:
Ben benieuwd; Zijn er mensen hier met een Pokemon Plus armband? Is het wat?
Overweeg niet direct om er een aan te schaffen, gewoon benieuwd of het potentie heeft.
Dit is wel een ernstige ontwerpfout..
[ Voor 4% gewijzigd door Pistolebob op 14-07-2016 13:03 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Als het alleen een tril functie is sla ik over voor 30 euro..stimmits schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:01:
Ben benieuwd; Zijn er mensen hier met een Pokemon Plus armband? Is het wat?
Leg hem even uit, want ik volg die gast niet op RedditPistolebob schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:02:
https://www.reddit.com/r/...is_game_doesnt_have_even/
Je onderschept het verkeer wat de Pokémon go app naar de server stuurt.Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:04:
[...]
Leg hem even uit, want ik volg die gast niet op Reddit
Je draait aan het 'wiel' van een Pokéstop.
Er gaat een pakketje naar de server, en je krijgt experience points daarvoor en items.
Dit pakketje kan je steeds opnieuw sturen, zonder in de buurt van de Pokéstop te zijn, waarna je weer exp krijgt.
Het is echt een kwestie van blijven proberen tot je er doorheen komt, tis me nu na een half uur gelukt
Dat vraag ik me dus inderdaad ook af. Las volgens mij wel dat je er Pokestops mee kan claimen zonder telefoon te kijken.Kevintjeh schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:03:
[...]
Als het alleen een tril functie is sla ik over voor 30 euro..
De network packet die over het netwerk gaat als je bij een pokestop free items krijgt, bevat teveel identieke informatie. Waardoor spoofing bijvoorbeeld makkelijk wordt.Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:04:
[...]
Bijvoorbeeld:
Je onderschept een pakketje en stuurt dat meerdere keren zelf naar de server toe, waardoor jij gewoon exp bijvoorbeeld krijgt zonder in de buurt van de pokestop te zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Ask! op 14-07-2016 13:08 ]
Met behulp van een tool als Wireshark kun je het pakketje opvangen wat er gestuurd wordt naar de server op het moment dat je een pokestop triggert. Dit pakketje kun je iedere 5 minuten opnieuw sturen voor de rewards van de pokestop.Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:04:
[...]
Maar even serieus, hoeveel van de huis-tuin & keuken gebruikers kunnen dat?Pistolebob schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:06:
[...]
Je onderschept het verkeer wat de Pokémon go app naar de server stuurt.
Je draait aan het 'wiel' van een Pokéstop.
Er gaat een pakketje naar de server, en je krijgt experience points daarvoor en items.
Dit pakketje kan je steeds opnieuw sturen, zonder in de buurt van de Pokéstop te zijn, waarna je weer exp krijgt.
Niet zoveel misschien, totdat er geautomatiseerde programmatjes worden gemaakt die dit voor je doen; en dan zitten we met duizenden noobs van level 999Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:07:
[...]
Maar even serieus, hoeveel van de huis-tuin & keuken gebruikers kunnen dat?

Hopen dat ze iedereen makkelijk kunnen verbannen die dit doet.
[ Voor 8% gewijzigd door Pistolebob op 14-07-2016 13:08 ]
Wat ik denk wat hij bedoelt: netwerkverkeer tussen de server en je telefoon wordt onderschept. Ze lezen de packets uit en sturen de packets die de informatie bevatten over exp en dergelijken, weer terug naar de server. Normaal gesproken zou je een unieke packet moeten hebben voor elke actie daarvoor, maar schijnbaar bij Pokemon Go niet. Hierdoor kun je dus continue je experience ophogen elke 5 minuten.Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:04:
[...]
Wireshark gebruiken kan iedereenBellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:07:
[...]
Nee inderdaad, het grootste percentage gebruikers weet dit niet. Maar sommigen dus ook wel, en daar gaat het om. Je kunt cheaten.
[ Voor 21% gewijzigd door Ask! op 14-07-2016 13:09 ]
Gym bezoekenSwaxie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:08:
Ik ben inmiddels lvl 5 maar hoe kan ik dat een team kiezen? of gaat dat alleen bij een Gym?
Zodra je een gym selecteerdSwaxie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:08:
Ik ben inmiddels lvl 5 maar hoe kan ik dat een team kiezen? of gaat dat alleen bij een Gym?
PSN: McMillan0984
Gewoon een gym selecteren op afstand, binnen bereik of niet, en je kan kiezen.Swaxie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:08:
Vinden ze wel weer wat voorPistolebob schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:08:
[...]
Niet zoveel misschien, totdat er geautomatiseerde programmatjes worden gemaakt die dit voor je doen; en dan zitten we met duizenden noobs van level 999
Hopen dat ze iedereen makkelijk kunnen verbannen die dit doet.
Geen, maar er zijn er zat die het wel kunnen. Ik heb twintig pokestops hier in de buurt zitten, het is niet ondenkbaar dat ik even met m'n laptoppie in de rugzak al die stops afwandel met een packet capture aan, en vervolgens iedere vijf minuten die twintig stops kan armen. Laat staan dat iemand in de auto gaat zitten als bijrijder.Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:07:
[...]
In mijn nederige optiek echt al teveel moeite doen voor een paar xp, dan had je net zo goed door kunnen lopen en een gym overnemen / pokemon vangenZsub schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:08:
[...]
Geen, maar er zijn er zat die het wel kunnen. Ik heb twintig pokestops hier in de buurt zitten, het is niet ondenkbaar dat ik even met m'n laptoppie in de rugzak al die stops afwandel met een packet capture aan, en vervolgens iedere vijf minuten die twintig stops kan armen. Laat staan dat iemand in de auto gaat zitten als bijrijder.
"People says that they" people say, BEST. BRON, EVER.Pistolebob schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:02:
https://www.reddit.com/r/...is_game_doesnt_have_even/
DIT!FitzChevalric. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:10:
Is het geen idee om spawnplekken op het kaartjes aan te geven, ik heb er al 8 in beeld rondom mijn huis. Dan kan je gewoon een route uitstippelen om ze op te pikken.
Nee, DIT is de best Bron ever...garriej schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:10:
[...]
"People says that they" people say, BEST. BRON, EVER.

Verwijderd
Waaro? Woon zelf in Delft. Kan hoop evolve nog wel gebruiken voor 2x expDennusB schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:03:
In Delft was net opeens een plek met super veel Pidgeys en Rattata! Leek haast een glitch. Wel grappig
Ik heb al zoveel gelul voorbij horen komen. Eentje was iemand die claimde dat 30% van onze stedelingen Pokemon GO spelen. Dat zou ongeveer uitkomen op 8.400 spelers in ons provincie stadje, dat is teveel eer voor Pokemon GO.garriej schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:10:
[...]
"People says that they" people say, BEST. BRON, EVER.
is de pokemon go Eindhoven group al aan het doen ^^FitzChevalric. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:10:
Is het geen idee om spawnplekken op het kaartjes aan te geven, ik heb er al 8 in beeld rondom mijn huis. Dan kan je gewoon een route uitstippelen om ze op te pikken.
Als ie een beetje hoog level is, sowieso levelen. Mijn pinsir heeft CP905 en kan Submission (fighting move, 30 damage). Super effective tegen normal types. Een van mn go-to pokemon bij het vechten tegen gyms, hij is echt super sterk.ricjuh schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:41:
[...]
Ik krijg 2x een Pinsir uit een 10km ei. Wel jammer dat ik meteen dezelfde krijg.
PokeGo: Bwuh
Hebben we ook een team Tilburg?darkstyle25 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:12:
[...]
is de pokemon go Eindhoven group al aan het doen ^^
Gewoon een monster of bal symbool toevoegen en ik begin spawnplekken toe te voegen.darkstyle25 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:12:
[...]
is de pokemon go Eindhoven group al aan het doen ^^
Naast de KFC de brug over de snelweg over, en dan stukje rechtdoor. Dan kom in die wijk bij die school, daarVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:12:
[...]
Waaro? Woon zelf in Delft. Kan hoop evolve nog wel gebruiken voor 2x exp
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
en dan ook automatisch een pokestop looten. dat moet met een arduino al in mekaar te flansen zijn.CaptJackSparrow schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:12:
Ik vraag me ook af hoe lang het zal duren voordat al die bandjes als de Mi Band e.d. het trillen bij een Pomo ook zullen gaan ondersteunen. Of domweg imitatie PoGo bandjes.
Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:11:
[...]
Nee, DIT is de best Bron ever...
[afbeelding]

Dit topic is gesloten.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.