[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.538 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
vinom schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:08:
Via Reddit:
Zodra de Pokemon een emotie laat zien of een beweging en je gooit de bal, schijn je hem altijd te vangen. De comments op Reddit bevestigen het redelijk.
Dit heb ik ook een tijdje gedacht, elke bal die ik gooide om de Pokemon bijvoorbeeld bij een sprong uit de lucht te vangen lukte, tot gisteren dit ineens toch niet zo bleek te zijn 8)7 . Zou dus nog even een slag om de arm houden of altijd wel echt altijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:01

Oxigeon

En zo is dat!

Ik gok dat het hele Pokemon gebeuren niet lang goed gaat in Nederland. Vanmorgen voor het werk door een grote stad gereden. Iedereen zit wat op zijn mobieltje te kijken en heeft totaal geen zicht meer op het overige verkeer.

Ik gok dus dat het 2 kanten op kan gaan:
1. Pokemon Go wordt verboden in Nederland (wat ik bijna niet kan voorstellen)
2. Veilig verkeer Nederland stelt een verbod in voor bellen op de fiets (net zoals in duitsland het geval is)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Oxigeon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:12:
Ik gok dat het hele Pokemon gebeuren niet lang goed gaat in Nederland. Vanmorgen voor het werk door een grote stad gereden. Iedereen zit wat op zijn mobieltje te kijken en heeft totaal geen zicht meer op het overige verkeer.

2. Veilig verkeer Nederland stelt een verbod in voor bellen op de fiets (net zoals in duitsland het geval is)
Vanmorgen nog op het nieuws gehoord dat men (Veilig Verkeer Nederland) een voorstel wilt doen dat smartphones uit gaan indien sneller dan 30 km/u wordt gereden in de auto. (is een wetswijziging voor nodig) Ben dan wel benieuwd wat apps zoals Waze dan nog voor meerwaarde hebben :+

Ben benieuwd of er mensen hier in een winkel (bijv. Barista oid) werken en een lure hebben geactiveerd in de winkel om (meer) klandizie aan te trekken? :)

[ Voor 73% gewijzigd door Zephyer op 14-07-2016 11:14 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
vinom schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:08:
Via Reddit:
Zodra de Pokemon een emotie laat zien of een beweging en je gooit de bal, schijn je hem altijd te vangen. De comments op Reddit bevestigen het redelijk.
At first the Pidgey was angry and proceeded to 'attack' me.
After about 20 or 30 seconds, the Pidgey jumped twice, after that he proceeded to go into what I perceived to be his 'happy' animation, where the Pidgey was cleaning itself.

Hmmm dit is waard om even zelf te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24

Als ze een verbod doen op bellen op de fiets, slaan ze finaal de plank mis. Dan kom je er met Pokemon GO gewoon onderuit. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 20:49

watercoolertje

Untertitel

Dat is toch al zo, ten minste dit jaar of eind vorig jaar was daar al sprake van? Niks mis mee lijkt mij overigens...

Anyway deze wet dekt het al:
Geen gevaar of hinder veroorzaken met fiets
Als u fietst, mag u geen gevaar zijn voor andere weggebruikers. Dit staat in artikel 5 en 6 van de Wegenverkeerswet 1994. Veroorzaakt u wel een gevaarlijke situatie? Dan kunt u veroordeeld worden. Dit geldt ook als u een verkeersongeval veroorzaakt waarbij iemand overlijdt of zwaar lichamelijk gewond raakt.
https://www.rijksoverheid...iek-luisteren-op-de-fiets

[ Voor 43% gewijzigd door watercoolertje op 14-07-2016 11:14 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
De spawn plekken zijn best wel vast. Misschien kunnen we op de kaart ook de spawn plekken aangeven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Bellen op de fiets en fietsers wat strenger aanpakken mag sowieso wel met of zonder dit spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, dit is gewoon common sense. Je kijkt toch gewoon uit, voordat je oversteekt. Je let op als je aan het rijden bent.
Ik bel zelf nooit in de auto, anders zet ik hem wel even aan de kant. Die app gaat er weinig aan veranderen, ligt meer aan de persoon die speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 06:20
Hmm lekker stabiel GPS signaal hier.. Mijn poppetje rent zelf het hele dorp door, en is net door de Waal gezwommen, om dan terug te teleporteren..
En nu komen er net 2 eieren uit, omdat het spel dus denkt dat ik net zelf even de Waal over gezwommen ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13

Dat proces liep al voor Pokemon Go ;)
http://www.nu.nl/politiek...on-fiets-onderzoeken.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
AFCAjax schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:13:
[...]

Als ze een verbod doen op bellen op de fiets, slaan ze finaal de plank mis. Dan kom je er met Pokemon GO gewoon onderuit. >:)
Dan krijg je gewoon dezelfde regel als in de auto, verbod op vasthouden van GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

FitzChevalric. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Dan krijg je gewoon dezelfde regel als in de auto, verbod op vasthouden van GSM.
Dan neem je gewoon een houder op de fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikrik schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:14:
Hmm lekker stabiel GPS signaal hier.. Mijn poppetje rent zelf het hele dorp door, en is net door de Waal gezwommen, om dan terug te teleporteren..
En nu komen er net 2 eieren uit, omdat het spel dus denkt dat ik net zelf even de Waal over gezwommen ben
En waar was dat :+
FitzChevalric. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Wat sowieso geen slecht idee is. Alhoewel deze game volgens mij goed te doen is in een carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
... Pokemon Go spelen op je smartwatch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

CappieL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:17:
Dat zou sowieso lekker zijn, iig dat je niet de hele tijd je mobiel aan moet laten staan. Maar dat zullen ze niet doen omdat ze hun Pokemon gadget willen verkopen, en daar ga ik dan weer niet mee lopen ;).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CappieL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:17:
Zal vast wel een app komen dat je Smartwatch aangeeft wat er in de buurt zit.

Op reddit lees ik nu dat na de release in de UK er meer en betere pokemon te vangen zijn. Gooi nederland er dan ook bij Niantic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:01

Oxigeon

En zo is dat!

Jullie snappen allemaal wat ik bedoel. Dit hele Pokemon gebeuren versnelt het proces alleen maar om die mobiele telefoons van de fietsen te weren. Desalnietemin vind ik het best een grappige game (heb ook wat Ingress gespeeld)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 06:20
In Wamel. Ik ben ondertussen nog even 3x de Waal over gezwommen tussen Tiel en Wamel volgens het spel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Aapenootjes schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:31:
Ik heb Pokémon Go voor de gein op mijn smartwatch geïnstalleerd. Werkte best redelijk! De GPS is zelfs een stuk beter dan die van mijn Sony Xperia Z1. De accu is echter na een half uutje wel leeg :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Yy22K80kzNhRQgmCDoYxeonp/full.jpg
Zoals Aapenootjes al aangaf... Het kan al :)

[ Voor 4% gewijzigd door CappieL op 14-07-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Elve1984 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Heb je nog bepaalde regio in gedachten? voor mensen die lid willen worden of heel nederland? Weet niet of er hier mensen uit regio Den Bosch zijn?
Ik kom toevallig uit Den Bosch :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
Plaatsen van of links naar hacks is niet de bedoeling

[ Voor 77% gewijzigd door psychoclown op 14-07-2016 12:57 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
rikrik schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:19:
[...]

In Wamel. Ik ben ondertussen nog even 3x de Waal over gezwommen tussen Tiel en Wamel volgens het spel :P
gelukkig is de waal daar niet zo gek breed ;)

Mijn game doet dat ook regelmatig hoor dan zit ik stil op me stoel maar me poppetje rent heel tilburg rond xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Lijkt me niet chill om zo pokemons te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Het is in principe al strafbaar.

https://www.rijksoverheid...iek-luisteren-op-de-fiets

Edit: spuit 11. Watercoolertje was me voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 14-07-2016 11:23 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:19:
Jullie snappen allemaal wat ik bedoel. Dit hele Pokemon gebeuren versnelt het proces alleen maar om die mobiele telefoons van de fietsen te weren. Desalnietemin vind ik het best een grappige game (heb ook wat Ingress gespeeld)
Ja het probleem is dat het zolang duurt voordat zulke regels/wetten er zijn, laat staan worden nageleefd.
Persoonlijk gebruik ik altijd een koptelefoon, omdat ik deze op heb kijk ik beter uit met fietsen/lopen (ben als kind belachelijk vaak aangereden).

Zo gauw je gaat zeggen dat het mss verstandiger is om geen telefoon/muziek op je fiets te gebruiken/luisteren krijg je meteen het verwijt dat je andere mensen dat niet kan verbieden, vrij keuze, wie ben jij om... blablabla. Mensen willen wat ze willen, de rest boeit ze niet echt.

Ook word het naleven van zon wet zeer lastig in de praktijk. Er zijn niet genoeg politie agenten om zoiets te handhaven, vooral niet in een fietsland zoals Nederland.

Dit heeft allemaal vrij weinig met Pokemon te maken, just my 2 cents.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Ja het probleem is dat het zolang duurt voordat zulke regels/wetten er zijn, laat staan worden nageleefd.
Persoonlijk gebruik ik altijd een koptelefoon, omdat ik deze op heb kijk ik beter uit met fietsen/lopen (ben als kind belachelijk vaak aangereden).

Zo gauw je gaat zeggen dat het mss verstandiger is om geen telefoon/muziek op je fiets te gebruiken/luisteren krijg je meteen het verwijt dat je andere mensen dat niet kan verbieden, vrij keuze, wie ben jij om... blablabla. Mensen willen wat ze willen, de rest boeit ze niet echt.

Ook word het naleven van zon wet zeer lastig in de praktijk. Er zijn niet genoeg politie agenten om zoiets te handhaven, vooral niet in een fietsland zoals Nederland.

Dit heeft allemaal vrij weinig met Pokemon te maken, just my 2 cents.
Kijk meer eens hoe veel fietsers er zonder licht rond rijden en hoe weinig meneer de agent je rond ziet rijden om deze aan te houden en te bekeuren(hint 0,0)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:25:
[...]

Kijk meer eens hoe veel fietsers er zonder licht rond rijden en hoe weinig meneer de agent je rond ziet rijden om deze aan te houden en te bekeuren(hint 0,0)
Ook zoiets inderdaad. Helaas gaan zulke problemen niet worden opgelost met een ''simpele'' game. En tegenwoordig zijn van die kleine led lamp dingetjes al voldoende. Of PokemonGo moet je flashlight aanzetten als het te donker is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.

Veilig verkeer Nederland stelt een verbod in voor bellen op de fiets (net zoals in duitsland het geval is)
Sinds wanneer vaardigen consumenten organisatie's wetten uit in Nederland? Zou wat worden.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Laatst online: 08:22

Ypho

Allround Nerd

Kon je op wachten >:)
Maar als hij rondloopt zonder dat je GPS locatie wordt aangepast is dit makkelijk te achterhalen toch? Dan is het wachten op bans. Als je rondloopt door je GPS te spoofen, is dat lastiger te achterhalen toch? Want hoe kan Niantic weten dat je niet echt rondjes loopt?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukjuh93
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-04 14:41
snap niet waarom je dit wilt, ik vind t juist lachen om eropuit te gaan, en ik heb ook gehoord dat ze hiervoor bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Ypho schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Maar als hij rondloopt zonder dat je GPS locatie wordt aangepast is dit makkelijk te achterhalen toch? Dan is het wachten op bans. Als je rondloopt door je GPS te spoofen, is dat lastiger te achterhalen toch? Want hoe kan Niantic weten dat je niet echt rondjes loopt?
Op Android is er zelfs een app die de weg blijft volgen en je je snelheid kan aanpassen etc. Werkt perfect maar ik neem het risico op een ban maar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Ypho schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Er zit meer hardware in je telefoon dan enkel de GPS die informatie over beweging kunnen geven. Hoe niantic alles precies controleert is natuurlijk onbekend. Maar de mogelijkheden liggen verder dan enkel bij de gps antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Kweenie waar jullie wonen, maar ik heb maar 2 bekeuringen gehad in mijn leven: fietsen zonder licht en door een rood stoplicht lopen. Dus mij maak je niet wijs dat er 0 controle is op dit soort regels.

Beetje meer bewustzijn in het verkeer, bij pokemon spelers of anderszins, lijkt me trouwens wel een goede zaak.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Vind toch wel overdreven om alle smartphones uit te schakelen boven de 30km/u. Ik gebruik die als navigatie en daar heb ik dan ook niets aan. Ik kan prima mijn telefoon een uur laten liggen zonder deze te gebruiken.

Er waren vóór pokemon go al duizenden mensen die mij inhaalde op de snelweg die vrolijk aan het whatsappen waren. Er moet een oplossing komen, maar deze voorstellen zijn allemaal niet echt doordacht. Vind het al knap genoeg dat pokemon niet eens werkt als je harder rijd dan 10km/u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
luukjuh93 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:30:
[...]

snap niet waarom je dit wilt, ik vind t juist lachen om eropuit te gaan, en ik heb ook gehoord dat ze hiervoor bannen.
Niantic was bij Ingress ook heel slecht in cheaters bannen, ik speel al 30 jaar games en cheaten hoort gewoon bij games. De beste spelers zijn vaak de grootste cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
AFCAjax schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Wat dacht je van de extra databundels die worden bijgekocht? :9~
In Google maps je woon/werkgebied markeren als offline map scheelt nogal in het datagebruik. Wel balen voor al die kindertjes met een tablet met alleen wifi trouwens (zoals m'n neefjes). >:) Zonder mobiele dataverbinding heb je niks aan deze game.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ach, het zal allemaal wel weer loslopen, de media duikt er nu massaal op. Wat hebben we nou echt gehoord qua incidenten, er spelen miljoenen en miljoenen mensen, nu al en echte drama's zijn zeldzaam.

De hype is er met een week vanaf en dan hoor je er niets meer over, het is nu gewoon een makkelijk scoren onderwerp voor op de voorpagina, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cio schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:31:
Kweenie waar jullie wonen, maar ik heb maar 2 bekeuringen gehad in mijn leven: fietsen zonder licht en door een rood stoplicht lopen. Dus mij maak je niet wijs dat er 0 controle is op dit soort regels.

Beetje meer bewustzijn in het verkeer, bij pokemon spelers of anderszins, lijkt me trouwens wel een goede zaak.
Kom uit Tilburg, nog nooit aangehouden voor door rood rijden of zonder licht, moet eerlijk zeggen dat ik nog een hoop ''dommere :+ '' dingen heb gedaan, ook nooit voor bekeurd geweest. Het is ook een beetje dweilen met de kraan open. Je houd er 1 aan, fietsen er 5 zonder licht langs.
japjaan schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:31:
[...]

Op Android is er zelfs een app die de weg blijft volgen en je je snelheid kan aanpassen etc. Werkt perfect maar ik neem het risico op een ban maar niet :)
Als de server problemen zijn opgelost zullen er wel wat meer bans gaan komen dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

FitzChevalric. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:32:
[...]

Niantic was bij Ingress ook heel slecht in cheaters bannen, ik speel al 30 jaar games en cheaten hoort gewoon bij games. De beste spelers zijn vaak de grootste cheaters.
eeeehmmm, als je de beste speler bent hoef je niet te cheaten, anders ben je automatisch niet de beste speler.

Er zullen altijd lame-asses blijven die denken status te kunnen ontlenen aan een videogame door vals te spelen, ik denk dat je eens goed moet nadenken over je leven als je er zoveel waarde aanhecht dat je anderen een oor wil aannaaien met een spelletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:33:
Ach, het zal allemaal wel weer loslopen, de media duikt er nu massaal op. Wat hebben we nou echt gehoord qua incidenten, er spelen miljoenen en miljoenen mensen, nu al en echte drama's zijn zeldzaam.

De hype is er met een week vanaf en dan hoor je er niets meer over, het is nu gewoon een makkelijk scoren onderwerp voor op de voorpagina, meer niet.
Tsja, ik vind het nooit erg als zulke games/dingen worden gebruikt om bestaande problemen op te lossen, zoals je aangaf met het Appen in de auto.
HeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:35:
[...]

eeeehmmm, als je de beste speler bent hoef je niet te cheaten, anders ben je automatisch niet de beste speler.

Er zullen altijd lame-asses blijven die denken status te kunnen ontlenen aan een videogame door vals te spelen, ik denk dat je eens goed moet nadenken over je leven als je er zoveel waarde aanhecht dat je anderen een oor wil aannaaien met een spelletje...
Ik denk dat wij meer plezier halen uit het spel zelf, dan om de beste te zijn. Wat volgens mij ook niet het doel is, i just wanna Catch Them All!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-06 18:14
Zou er van pokemon go ook een map komen zoals van ingress? Zodat je kan zien welke gym onder wie zijn controle valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Evatar schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:37:
Zou er van pokemon go ook een map komen zoals van ingress? Zodat je kan zien welke gym onder wie zijn controle valt?
Ik denk het wel, ze hebben de code en de data al. Ik denk dat het wachten is op meer server cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:36:
[...]

Tsja, ik vind het nooit erg als zulke games/dingen worden gebruikt om bestaande problemen op te lossen, zoals je aangaf met het Appen in de auto.

[...]

Ik denk dat wij meer plezier halen uit het spel zelf, dan om de beste te zijn. Wat volgens mij ook niet het doel is, i just wanna Catch Them All!!!
Tuurlijk, beetje bewustzijn kweken kan nooit kwaad. Dit is wel een goeie aanleiding om kinderen weer even op bepaalde zaken te wijzen.

En idd, wat is de lol van cheaten, waarom zou je nog blij zijn als je bijv die ene Pokemon hebt gevonden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Tuurlijk, beetje bewustzijn kweken kan nooit kwaad. Dit is wel een goeie aanleiding om kinderen weer even op bepaalde zaken te wijzen.

En idd, wat is de lol van cheaten, waarom zou je nog blij zijn als je bijv die ene Pokemon hebt gevonden ofzo.
Vanaf volgend jaar Poketiquette op alle basisscholen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik heb één keer gezien dat iemand twee auto's verder vol in de remmen moest op ongeveer 70 km/u. Allemaal rook van de banden en mensen erachter uitwijken naar vluchtstroken. Toen ik hem 20 km verder inhaalde zat hij doodleuk weer te appen. Mensen leren er ook niet van.

Ik heb Pokémon Go aanstaan in de auto, Maar ik doe alleen iets als ik geen gevaar ben voor andere weg gebruikers. Ik ga niet zomaar 10 km/u rijden als er iemand achter mij zit om een paar pokéstops te pakken.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik iedereen in deze topic refereren naar dit product hiermee kun je met beide handen aan het stuur, lekker pokemon spelen en zo nu en dan naar beneden kijken om te zien of er iets op de radar is. Hou je ogen/oren gewoon open en als je speelt op de fiets ga dan niet tegelijkertijd naar muziek luisteren. Ik vind dat je dit prima kan spelen op de fiets mits je je gezonde verstand gebruikt en je oren goed open houd als je naar je scherm kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:41:
[...]

Vanaf volgend jaar Poketiquette op alle basisscholen!
:P. Je houdt ze toch niet tegen, boeit me verder ook niet. Maar met trots verkondigen dat je cheat en dus "de beste speler" bent is echt een beetje zielig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:43:
[...]

:P. Je houdt ze toch niet tegen, boeit me verder ook niet. Maar met trots verkondigen dat je cheat en dus "de beste speler" bent is echt een beetje zielig :).
Maar dan ben je dus niet de beste speler haha. Dat is het mooie aan cheaten. Jij bent niet goed, jou aimbot is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Lanithro schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:41:
Ik heb één keer gezien dat iemand twee auto's verder vol in de remmen moest op ongeveer 70 km/u. Allemaal rook van de banden en mensen erachter uitwijken naar vluchtstroken. Toen ik hem 20 km verder inhaalde zat hij doodleuk weer te appen. Mensen leren er ook niet van.

Ik heb Pokémon Go aanstaan in de auto, Maar ik doe alleen iets als ik geen gevaar ben voor andere weg gebruikers. Ik ga niet zomaar 10 km/u rijden als er iemand achter mij zit om een paar pokéstops te pakken.
ik vind dit persoonlijk nog steeds niet kunnen dat je tijdens het autorijden mogelijk gebruik maakt van je telefoon.
als je als passagier in de auto zit geen probleem, maar als je aan het rijden bent zou je niet bezig moeten zijn met andere zaken zoals pokemon go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Laatst online: 08:22

Ypho

Allround Nerd

HeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:43:
[...]

Ik ga het niet gebruiken, maar het enige wat je kan is zogenaamd lopen. Nouja, dan "loop" je vanaf de bank naar de pokestops. Anderen pakken de auto. Ik zou het erger vinden als je op deze manier CP1000 pokes kon "maken".

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-06 18:14
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:43:
Mag ik iedereen in deze topic refereren naar dit product hiermee kun je met beide handen aan het stuur, lekker pokemon spelen en zo nu en dan naar beneden kijken om te zien of er iets op de radar is. Hou je ogen/oren gewoon open en als je speelt op de fiets ga dan niet tegelijkertijd naar muziek luisteren. Ik vind dat je dit prima kan spelen op de fiets mits je je gezonde verstand gebruikt en je oren goed open houd als je naar je scherm kijkt.
ik heb iets wat er op lijkt besteld, wel waterdicht (ik ga iedere dag met de fiets naar het werk, ook als het regent :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Lanithro schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:41:

Ik heb hem in de auto ook aan staan alleen ik tik hem om de 3 minuten even snel blind aan om het scherm aan te houden.

Mocht ik in de file staan ofzo dan pak ik hem er eventueel wel even bij maar anders niet(stoplichten werken ook leuk als je weet dat sommige best lang duren).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:44:
[...]

Maar dan ben je dus niet de beste speler haha. Dat is het mooie aan cheaten. Jij bent niet goed, jou aimbot is goed.
Precies,je staat misschien boven aan de ranglijst, maar als je daar dan ook nog trots op bent :X.

Anyway, schiet eens op met die officiele app, kreng crasht me toch ff te veel nu :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:45
Kan het zijn dat bepaalde Pokemon alleen maar spawnen tussen een bepaalde tijd en/of als er een Lure actief is?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje tussendoor. Zit nu in Zwolle. cursus. Als ik hier buiten rondloop klopt de GPS gewoon. Zit ik echter hier boven in het gebouw, denkt hij dat ik in de buurt van het PEC Zwolle stadion ben? Ligt dit aan de WiFi?
HeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:46:
[...]

Precies,je staat misschien boven aan de ranglijst, maar als je daar dan ook nog trots op bent :X.

Anyway, schiet eens op met die officiele app, kreng crasht me toch ff te veel nu :P.
Gisteren naar centrum gelopen om wat te vangen, kon ik de servers niet op. Kom terug in het hotel, werkt hij weer. 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:47:
Klein vraagje tussendoor. Zit nu in Zwolle. cursus. Als ik hier buiten rondloop klopt de GPS gewoon. Zit ik echter hier boven in het gebouw, denkt hij dat ik in de buurt van het PEC Zwolle stadion ben? Ligt dit aan de WiFi?

[...]

Gisteren naar centrum gelopen om wat te vangen, kon ik de servers niet op. Kom terug in het hotel, werkt hij weer. 8)7
Nee aan je GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 11:55

[...]

Kan, GPS is in ieder geval onbetrouwbaar in gebouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:44

swv

Eerder aan het feit dat je mogelijk niet genoeg satellieten vind voor nauwkeurige plaatsbepaling. Maar WiFi netwerken kunnen ook gebruikt worden voor een snelle(re) fix. Dus wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
Bij Kerkbrugje zit regelmatig een Scyther, als je die nog zoekt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah, wou wat in het gebouw rondlopen in de hoop dat hij denkt dat ik hier rondloop :D
P.K. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:49:
[...]

Bij Kerkbrugje zit regelmatig een Scyther, als je die nog zoekt. :P
Zwaar, straks ff rondlopen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Was gisteravond een rondje aan het fietsen om Pokeballs te sprokkelen. Op een gegeven moment werd ik gevolgd door een auto en werd een beetje nerveus. Ik stop bij een Pokestop op een parkeerplaats, komt die auto aanrijden. 4 man sterk, leken een beetje gangster typetjes. Gaat het raampje omlaag; "Yo, heb je Pikachu gezien?" Fucking geniaal. Echt iedereen speelt het. Kwam ook een stelletje tegen met een kinderwagen. Moeders was druk bezig met pokemon vangen, terwijl vaders met de kinderwagen aan het rijden was en ondertussen ook vrolijk pokemon aan het spelen was.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ShadowSaiyan schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:51:
Was gisteravond een rondje aan het fietsen om Pokeballs te sprokkelen. Op een gegeven moment werd ik gevolgd door een auto en werd een beetje nerveus. Ik stop bij een Pokestop op een parkeerplaats, komt die auto aanrijden. 4 man sterk, leken een beetje gangster typetjes. Gaat het raampje omlaag; "Yo, heb je Pikachu gezien?" Fucking geniaal. Echt iedereen speelt het. Kwam ook een stelletje tegen met een kinderwagen. Moeders was druk bezig met pokemon vangen, terwijl vaders met de kinderwagen aan het rijden was en ondertussen ook vrolijk pokemon aan het spelen was.
Oh dat laatste maak ik me ook schuldig aan maar ik zorg wel dat ik voldoende op kijken zodat het veilig is voor mij en de kleine.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Gvd, vanochtend een mr mime aan het tracken op tu/e terrein, crasht mn gps. Na herstart was hij weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Laatst online: 17-09 18:30
Pedr0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:46:
Kan het zijn dat bepaalde Pokemon alleen maar spawnen tussen een bepaalde tijd en/of als er een Lure actief is?
Alles kan, maar aangezien er geen medewerkers van Niantic op het forum actief zijn zul je niet snel een eenduidig antwoord krijgen.

Er is voor zo ver ik weet niets over bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelv
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
*Bump*

Poll: Welk team ben jij gejoined?
Klik op het plaatje van jouw team om te stemmen!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4oJoLtS.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aqJ9Sdk.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RvpNkQF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spetzje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-09 20:39
Jelv schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:57:
*Bump*

Poll: Welk team ben jij gejoined?
Klik op het plaatje van jouw team om te stemmen!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoeveel stemmen heb je al? Results? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

OOOOOOPS klikte op het verkeerde plaatje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Laatst online: 03:18

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
spetzje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:57:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=397296&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
garriej schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:58:
OOOOOOPS klikte op het verkeerde plaatje :+
LEKKER DAN :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelv
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
spetzje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:57:
[...]

Staat onderaan in de topic start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
wow zitten gewoon 103 mensen naar dit scherm te kijken nu! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Atomsk schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:32:
[...]

In Google maps je woon/werkgebied markeren als offline map scheelt nogal in het datagebruik. Wel balen voor al die kindertjes met een tablet met alleen wifi trouwens (zoals m'n neefjes). >:) Zonder mobiele dataverbinding heb je niks aan deze game.
Mijn dorp heb ik al gedownload op WiFi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ach de grootste hype zal binnen een week wel over zijn gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spetzje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-09 20:39
shoombak schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:01:
Tenzij Niantic op tijd met een goeie update komt dat zowel bugs fixed als nieuwe functies toevoegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Dat wordt nu al een week gezegd, maar de hype is er nog. Ik denk dat het nog wel even blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Komt nog wel een golfje overheen als je app klaar is voor NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gok er maar niet op. Weer zou beter moeten worden, spel word alleen maar groter, en ik blijf wel spelen. Rondlopen/fietsen/rijden moeten we toch. Dat is denk ik het geniale, je kan naar buiten om te gaan spelen. Of je gaat spelen omdat je toch buiten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 20:11
Klopt. Helemaal wanneer de "casuals" de hogere levels bereiken en zich realiseren dat ze extreem moeten grinden om een lvl omhoog te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Player battles en de volgende generatie pokemons ... zal nog wel even doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 15:39
Zal alleen maar groter worden wanneer hij straks door iedereen op iOS te downloaden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Laatst online: 03:18

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
Ik hoop eigenlijk dat Niantic snel de functie erin zet om Pokémons te kunnen ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio

Cio

Laatste update (0.29.2?) op android was voor mij een ramp. Constant vastlopen of niet eens willen laden/inloggen. Oude versie er weer op en geen problemen meer. Iemand anders soortgelijke problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 13:08
WishmasterNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:03:
Ik hoop eigenlijk dat Niantic snel de functie erin zet om Pokémons te kunnen ruilen.
En tegen elkaar kan battelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 17:35

GforceNL

Out of memory....

Ruilen en PvP zouden erg welkome toevoegingen zijn!

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Iemand een idee hoe dat evolve werkt? En dan hoe de CP boost gaat? sommige gaan beter dan anderen.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WishmasterNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:03:
En battle, lijkt me best vet om met AR tegen je maat te strijden. Hoop stiekem dat ze die slechte battle mechanics ditchen en terug gaan naar old school turn based.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Cio schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:03:
Laatste update (0.29.2?) was voor mij een ramp. Constant vastlopen of niet eens willen laden/inloggen. Oude versie er weer op en geen problemen meer. Iemand anders soortgelijke problemen?
ik had wel wat problemen, maar die langen volgens mij aan de servers. vannochtend nergens last van, gister avond was een ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Cwookie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:02:
[...]

Klopt. Helemaal wanneer de "casuals" de hogere levels bereiken en zich realiseren dat ze extreem moeten grinden om een lvl omhoog te gaan.
Dat inderdaad, als straks iedereen zijn 150 pokemon heeft zal het snel over zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
GforceNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:04:
Ruilen en PvP zouden erg welkome toevoegingen zijn!
Vetste zou zijn als je dan als 3e er ook bij kan staan en met je eigen mobiel via AR mee kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:05:
[...]

Dat inderdaad, als straks iedereen zijn 150 pokemon heeft zal het snel over zijn
Wanneer de volgende generaties worden toegevoegd kun je weer even vooruit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

shoombak schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:05:
[...]

Gelukkig zijn er nog zo'n 600 andere Pokémons van de nieuwe gen's. En Sun en Moon zal er nog wel 100 ofwat bovenop gooien.

Het allerbelangrijkste om de game langdurig in leven te houden is het kunnen traden van Pokémon, en kunnen battlen met andere trainers.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieVeenman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:06:
[...]

Wanneer de volgende generaties worden toegevoegd kun je weer even vooruit. :)
Toch pas in December hadden ze aangegeven

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:07:
[...]

Gelukkig zijn er nog zo'n 600 andere Pokémons van de nieuwe gen's. En Sun en Moon zal er nog wel 100 ofwat bovenop gooien.

Het allerbelangrijkste om de game langdurig in leven te houden is het kunnen traden van Pokémon, en kunnen battlen met andere trainers.
Als ze het breeden een update geven komt er weer een heel nieuw aspect bij. Game heeft veel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio

Cio

fjux schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:04:
[...]

ik had wel wat problemen, maar die langen volgens mij aan de servers. vanochtend nergens last van, gister avond was een ramp
Dank. Zat tegen 03.00 bij R'dam CS te wachten op de bus, gozer naast me had nergens last van, ik kon niet eens meer in game komen. Thuisgekomen oude versie en *poef* alles werkt. Dus dat zou erg toevallig zijn, maar goed om te weten dat niet alle problemen aan mijn kant zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Laatst online: 07-04 20:01
DieVeenman schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:07:
[...]

Toch pas in December hadden ze aangegeven
Dat is nog niet bevestigd volgens mij.

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Als ze het breeden een update geven komt er weer een heel nieuw aspect bij. Game heeft veel potentie.
Breeden zal niet nodig zijn, je krijgt nu al harstikke makkelijk eggs.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
Volgens mij is dat 'Happy Gesture' meer iets in de richting van 'caught off guard'.

[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Hendro op 14-07-2016 12:11 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 21:17
Cio schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Dank. Zat tegen 03.00 bij R'dam CS te wachten op de bus, gozer naast me had nergens last van, ik kon niet eens meer in game komen. Thuisgekomen oude versie en *poef* alles werkt. Dus dat zou erg toevallig zijn, maar goed om te weten dat niet alle problemen aan mijn kant zaten.
Bij mij liep die gisteren ook om de haverklap vast. Duurde vaak niet langer dan een minuut voordat het spel vastliep, dan is de fun er snel vanaf.
Pagina: 1 ... 62 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.