hahahaha

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Is dat een group op telegram, of hoe moet ik dat zien?darkstyle25 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:12:
[...]
is de pokemon go Eindhoven group al aan het doen ^^
PokeGo: Bwuh
misschien moet je ze even toevoegen opWatsonus schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:16:
[...]
Is dat een group op telegram, of hoe moet ik dat zien?
Steam: PortoNL | PSN: PortoNL
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Mijn boefje is liev!
Had ik ook al even gedaan, gedeeltelijk. Ik werk namelijk in Franeker, en woon in Harlingen. (Had ook van Harlingen nog ff de begraafplaats gemarkeerd als gym.
Sinds gisteren avond al hoor, 22u zeker... maar helaasJaeder schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:46:
Volgens de officiële site is hij nu ook in Belgie beschikbaar, nog niet in Nederland.
Sorki#2242
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Het was wel mijn planye-roon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:21:
Hmmm, wanneer de game officieel uit is, is het dan een idee om de huidige versie weg te halen en dan de officiele uit de play store te halen? Ik neem aan dat alles dan okay blijft gezien je inlogt met een account.
Dit klopt.ye-roon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:21:
Hmmm, wanneer de game officieel uit is, is het dan een idee om de huidige versie weg te halen en dan de officiele uit de play store te halen? Ik neem aan dat alles dan okay blijft gezien je inlogt met een account.
Mijn werkplek is een pokestop. Elke 5 minuten weer minimaal 3 nieuwe pokeballs.JB schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:19:
Schiet niet op als die Pokeballs op zijn zeg... Elke keer maar 3 ballen bij een Pokestop
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dan mag je de mensen eerst op je te creëren hotspot laten inloggen, om nu al het 4g data verkeer af te vangen is ook weer zoiets.Zsub schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:08:
[...]
Geen, maar er zijn er zat die het wel kunnen. Ik heb twintig pokestops hier in de buurt zitten, het is niet ondenkbaar dat ik even met m'n laptoppie in de rugzak al die stops afwandel met een packet capture aan, en vervolgens iedere vijf minuten die twintig stops kan armen. Laat staan dat iemand in de auto gaat zitten als bijrijder.
Zo kom je toch niet aan werken toeJackal131 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:22:
[...]
Mijn werkplek is een pokestop. Elke 5 minuten weer minimaal 3 nieuwe pokeballs.
En in geval van iOS kun je pokecoins kopen..WishmasterNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:21:
[...]
Dit klopt.
Je huidige eraf gooien en dan installeren vanuit de store.
Zo blijft ook je app up-to-date.
Je kunt dan gewoon op update klikken in de play store, dan wordt de bestaande app overschreven.ye-roon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:21:
Och ja, daarom was ik hier. Dank voor de reminder!
Nee, laptop via kabel naar m'n iPhone, wireshark op laptop laten draaien, zelf lekker rondlopen en gewoon al het verkeer sniffen. Je hebt mogelijkheid om netwerk van je iPhone 1-op-1 naar Mac door te zetten.TheNiker2 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:22:
[...]
Dan mag je de mensen eerst op je te creëren hotspot laten inloggen, om nu al het 4g data verkeer af te vangen is ook weer zoiets.
FUMES et CARNES
Allen dank voor reactie, maar vooral deze, dat scheelt weerWatsonus schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:23:
[...]
Je kunt dan gewoon op update klikken in de play store, dan wordt de bestaande app overschreven.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Of ze het merken is 1 maar het kost de bedrijven bakken met geldIusedto schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:24:
Vraag me af hoe veel bazen medewerkers moeten waarschuwen omdat ze teveel tijd spenderen aan deze game
Mijn boefje is liev!
Misschien is dit een antwoord op je vraag:Iusedto schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:24:
Vraag me af hoe veel bazen medewerkers moeten waarschuwen omdat ze teveel tijd spenderen aan deze game
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Het is hier helemaal een gekkenboel. Het bedrijf waar ik werk is een pokestop met daarnaast een Gym. Vanaf mijn werkplek heb ik toegang tot beide.Iusedto schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:24:
"Get a Life"A3aaN79 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:26:
[afbeelding]
Dit kun je natuurlijk ook prima combineren
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
hahaha bij mij nbijbaan is ook een pokestop dichtbij maar kun je helaas net niet activeren..Jackal131 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:28:
[...]
Het is hier helemaal een gekkenboel. Het bedrijf waar ik werk is een pokestop met daarnaast een Gym. Vanaf mijn werkplek heb ik toegang tot beide.
Nu heeft het bedrijf vanmiddag iets geregeld mbt tot het pokemon gebeuren...
naam van het bedrijf zal ik niet noemen. Locatie: Groningen
Hoezo? Is juist een leuke en leerzame oefening voor de programmeur/geek/liefhebber.Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:09:
[...]
In mijn nederige optiek echt al teveel moeite doen voor een paar xp, dan had je net zo goed door kunnen lopen en een gym overnemen / pokemon vangen
Liege, liege, liegebeest!
"Iets" geregeld? Wat dan?Jackal131 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:28:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zou de moeite niet meer nemen nu, kan nooit meer al te lang duren voor hij gewoon in de App store staat in NLracoon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:29:
iemand die mij kan helpen met aanmaken van een amerikaanse apple id, ik moet billing gegevens invoeren maar die heb ik niet.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Op de pc account aanmaken, dan hoeft dat nietracoon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:29:
iemand die mij kan helpen met aanmaken van een amerikaanse apple id, ik moet billing gegevens invoeren maar die heb ik niet.
Ik ga toch niet met een laptop op de rug wandelen om zo wat luttele xp te krijgen? Dan ga ik wel meteen een paar km wandelen.Liegebeest schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:30:
[...]
Hoezo? Is juist een leuke en leerzame oefening voor de programmeur/geek/liefhebber.
PSN: Bellerophon-
DM me even, dan kun je mijn disposable account wel gebruiken.racoon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:29:
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
FUMES et CARNES
Jaweel, daar krijg ik het ookSuidAkrA schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:31:
[...]
Op de pc account aanmaken, dan hoeft dat niet
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Neem een McDonalds.racoon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:29:
[ Voor 10% gewijzigd door FitzChevalric. op 14-07-2016 13:33 ]
Massa-ontslag!!!!Jackal131 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:28:
[...]
naam van het bedrijf zal ik niet noemen. Locatie: Groningen
Ik heb precies het omgedraaide, het wemelt van pokemon. Maar dan ook goede, van pidgey tot eevee tot zelfs soms wat venomoths. Maar dan raak ik snel door mijn pokeballsJackal131 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:22:
[...]
Mijn werkplek is een pokestop. Elke 5 minuten weer minimaal 3 nieuwe pokeballs.
En das erger dan 30+ kerels?Altijdgriep schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:33:
Van mij had het nog wel even mogen duren voor hij hier uit kwam, sta je daar straks tussen de huisvrouwen bij een pokestop
Zonder ingelogd te zijn een 'FREE' app 'aanschaffen in de US app store. Dan wordt je gevraagd om een Apple ID aan te maken, waarbij de betaal optie 'None' is omdat je een gratis app wilt 'aanschaffen'.racoon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:29:
Daar sta ik liever tussen dan die "pittige kapsel" types
Dat is eerder lomp van die persoon, als het al echt is. Een dikke waarschuwing als je de game start en dan nog je gezonde verstand niet gebruiken, laat staan opletten.WishmasterNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:36:
Blijkt toch maar weer dat je goed moet opletten als je achter Pokémons aanloopt.
[video]
Doe een Australische, heb je geen billing info voor nodig. Wel even op Google Maps een fictief Australisch adresje zoeken en de bijbehorende postcode opzoeken.racoon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:29:
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Nee, je hoeft maar 1x de data verkeer te onderscheppen en als je dat van 20 verschillende stops 1x doet. Dan kun je daarna een scriptje schrijven die het verkeer van de 20 stops elke 5 minuten opnieuw stuurt.Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:31:
[...]
Ik ga toch niet met een laptop op de rug wandelen om zo wat luttele xp te krijgen? Dan ga ik wel meteen een paar km wandelen.
Something something
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Ben ik zelf ook hoor, ik zie dan ook geen probleem met Poke-milfs
ach , ik ga straks een week op vakantie waar niet veel te beleven is qua pokemon denk ik. dus dan loop ik ook al weer een week "achter"..Robolokotobo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:36:
Bijna level 14. Je zou maar wachten op de release... Eigenlijk is het niet helemaal eerlijk. Die mensen lopen de eerste tij ver achter
Als het werkt en je hebt 10 PokéStops "opgeslagen" dan is het 500XP per 5 minuten... Tikt toch vrij snel aan.Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:31:
[...]
Ik ga toch niet met een laptop op de rug wandelen om zo wat luttele xp te krijgen? Dan ga ik wel meteen een paar km wandelen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Valt wel mee, je bent vrij snel level 10, maar daarna duurt het echt steeds langer voor je levelt. met een week is de rest ongeveer wel bij.Robolokotobo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:36:
Bijna level 14. Je zou maar wachten op de release... Eigenlijk is het niet helemaal eerlijk. Die mensen lopen de eerste tijd ver achter
dat dan lekker de hele nacht draaien en je bent weer wat levels verder...Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Als het werkt en je hebt 10 PokéStops "opgeslagen" dan is het 500XP per 5 minuten... Tikt toch vrij snel aan.
Balen dat ik nu aan m'n scriptie moet. Zeer verleidelijk om dit plan daadwerkelijk te testen.Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Als het werkt en je hebt 10 PokéStops "opgeslagen" dan is het 500XP per 5 minuten... Tikt toch vrij snel aan.
dat timingZsub schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:40:
[...]
Balen dat ik nu aan m'n scriptie moet. Zeer verleidelijk om dit plan daadwerkelijk te testen.
Ja daar zit wel wat in. Iemand die een paar dagen alles op alles zet is mij ook zomaar voorbijHeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Valt wel mee, je bent vrij snel level 10, maar daarna duurt het echt steeds langer voor je levelt. met een week is de rest ongeveer wel bij.
Nee nee, je gaat een paar keer met een laptop op de rug wandelen om de captures te doen. Dan schrijf je thuis het programma dat elk half uur al die stops weer eens afloopt, ook als je slaaptBellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:31:
[...]
Liege, liege, liegebeest!
HeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Ben ik zelf ook hoor, ik zie dan ook geen probleem met Poke-milfs.
FUMES et CARNES
Pokestop is maar 50XP niet 500Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Ja en 10 keer 50 is?
XBL: DonFrans
Hij heeft het ook over 10 pokestops. 10*50=500 volgens mij
ja keer 10 he? mensen mogen wel wat beter lezen
En hopelijk ook maar 1x te flikken, want daarna gaat de banhammer eroverheenSeenD schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:36:
[...]
Nee, je hoeft maar 1x de data verkeer te onderscheppen en als je dat van 20 verschillende stops 1x doet. Dan kun je daarna een scriptje schrijven die het verkeer van de 20 stops elke 5 minuten opnieuw stuurt.
Oftewel je hoeft meer 1x te lopen.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Zoiets ja
[ Voor 23% gewijzigd door Brummetje op 14-07-2016 13:46 ]
Dit gaat dan ook over de cheat, niet over een legitieme wandeling.Brummetje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:45:
ja x 10 maar je loopt niet die stops in 5 min natuurlijk. En anders valt dat natuurlijk te snel op en zul je snel een ban aan je broek hebben ben ik bang
[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 14-07-2016 13:48 ]
Klopt, je kunt het level van de gym omhoog halen door er tegen te vechten en te winnen en daarna jouw pokemon erbij zetten.Donkoking schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:47:
weet iemand waarom ik geen gym kan joinen, ben dezelfde faction. Enige wat ik kan verzinnen is level van de gym?
Zou ik persoonlijk helemaal niet doen. Als je hoger level bent dan heb je die waarschijnlijk zo weer vervangen voor een hogere, mocht je die nog eens tegenkomen.Robolokotobo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:50:
Ik heb een CP 453 Rapidash. Hoe ver zou ik die kunnen levelen met de 6600 Stardust die ik heb?
Balkje zit tot 2/3 vol. De eerste power up kost 800 StardustDivineNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:52:
[...]
Zou ik persoonlijk helemaal niet doen. Als je hoger level bent dan heb je die waarschijnlijk zo weer vervangen voor een hogere, mocht je die nog eens tegenkomen.
Verder is het lastig te vertellen tot hoe hoog die kan. Tot hoe ver zit het balkje wat je om hem heen zit vol en hoeveel kost het om het te upgraden?
Wellicht omdat er later nog een evolutie (steelix) bij komt?StrongArmLance schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:47:
Ik vind het zo raar dat de cp cap van Onix zo laag ligt, had er een uit een 10km uit, ben lvl 19 en hij was 428 en die halve cirkel was zo wat vol. Zitten ze op Steelix te wachten..?
Dit heb ik dus ook al een paar keer gehad kreeg ze met een oranje ring nooit te pakken.Jackal131 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:17:
Moet je voor bepaalde pokemon ook weer een specifiek level hebben? Heb nu een met een oranje ring. Als ik 'm gevangen heb, komt ie blijkbaar weer vrij en kan ik het opnieuw doen. Na een keer of 5 lijkt het of ik 'm gevangen heb en loopt de app vast... denk ik... betreft een zgn Hypno...
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Klopt, zelfs weedles van CP10 ontsnappenRobolokotobo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:01:
Ik gooide mijn eerste Great Ball op een geel omcirkelde Ratata en daar ontsnapte die dood leuk uit. Pokemons ontsnappen ook veel vaker nu ik een wat hoger level heb
Ja en nee. Constant item limit, maar pokemons vangen is hopeloos vanuit huis, want die worden direct door 'bezoekers' gepakt. Dat is wel met 3 pokestops (1 vanuit de huiskamer klikbaar) en een Gym, dus wellicht dat bij een geïsoleerde pokestop wonen beter uitpakt.Scrtz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:29:
[...]
Je zou ook maar bij een pokestop wonen, dan heb je het goed ^^
Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!
Tot nu toe is mijn ervaring als ik een pokémon zie, mijn vrienden die ook zien. En we kunnen 'm dan allemaal vangen..Cio schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:03:
[...]
Ja en nee. Constant item limit, maar pokemons vangen is hopeloos vanuit huis, want die worden direct door 'bezoekers' gepakt. Dat is wel met 3 pokestops (1 vanuit de huiskamer klikbaar) en een Gym, dus wellicht dat bij een geïsoleerde pokestop wonen beter uitpakt.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Goed om te weten dat een pokemon met drie vraagtekens ook gewoon meer als 1000Cp kan hebbentha_crazy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:02:
[...]
Klopt, zelfs weedles van CP10 ontsnappen
Ik heb gisteren 40-50 ballen moeten gebruiken voor 1 Slowbro.
Maar die was dan ook CP???
uitendelijk was die 1300+
Woon ik, en werk ik ook. Maar als je bag vol zit niet zo bijzonder helaasScrtz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:29:
[...]
Je zou ook maar bij een pokestop wonen, dan heb je het goed ^^
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
50XP is 50XP, ik zit ook vol, maar pak toch om de zoveeltijd even de pokestop voor de deur mee.Ypho schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:04:
[...]
Woon ik, en werk ik ook. Maar als je bag vol zit niet zo bijzonder helaas
Naja, heb gewoon eindeloos revives weggemikt vanmiddag. Ik heb dat vechten toch niet door dus zo'n gym gaat 'm echt niet wordenYpho schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:04:
[...]
Woon ik, en werk ik ook. Maar als je bag vol zit niet zo bijzonder helaas
Dat is waar, dat doe ik ook wel. Ik mik meestal ook revives en potions weg. Ik hou een stuk of 10 revives, een zwik super potions en dan pokeballs weggooien voor great ballsHeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:05:
[...]
50XP is 50XP, ik zit ook vol, maar pak toch om de zoveeltijd even de pokestop voor de deur mee.
Ben er ook achter dat een CP??? hoger is dan de hoogste die je hebt.tha_crazy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:02:
[...]
Klopt, zelfs weedles van CP10 ontsnappen
Ik heb gisteren 40-50 ballen moeten gebruiken voor 1 Slowbro.
Maar die was dan ook CP???
uitendelijk was die 1300+
Ik heb hem werkend op de nvidia shield tablet 4G. Zal op de K1 vast ook wel moeten lukken.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:10:
klein vraagje heeft iemand deze app al werkend op nividia shield k1 ?
Hoger dan hetzelfde soort waarvan je hem al hebt of hoger dan al je Pokemons?Groenie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:08:
[...]
Ben er ook achter dat een CP??? hoger is dan de hoogste die je hebt.
Ook leek de map te "glowen" voordat ik probeerde te vangen, maar dat weet ik niet zeker nog
Ik heb er vanmorgen ook 1 gevangen van in de 300 waarvan de balk bijna helemaal vol is (ikb ne level 16). Aan 1 kant denk ik inderdaad ook dat ze op steelix zitten te wachten, aan de andere kant komt er ook nog een evolve van Electabuzz en Electabuzz heb ik ook al van 800+ gezien in het wild terwijl die nog niet eens "???" was.StrongArmLance schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:47:
Ik vind het zo raar dat de cp cap van Onix zo laag ligt, had er een uit een 10km uit, ben lvl 19 en hij was 428 en die halve cirkel was zo wat vol. Zitten ze op Steelix te wachten..?
Niet klagen! Ik heb er op level 16 ook nog geen gehad maar wil er op level 18 ook best 3 achter elkaar krijgenCwookie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:16:
Krijg ik (op lvl 18) eindelijk m'n eerste 10km ei uit een stop. Krijg er wel gelijk 3 achter elkaar
[ Voor 20% gewijzigd door DivineNL op 14-07-2016 14:17 ]
In mijn geval was het dezelfde pokemonvinom schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:12:
[...]
Hoger dan hetzelfde soort waarvan je hem al hebt of hoger dan al je Pokemons?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq