Gister toch wel een uur rond gelopen alleen heeft ons dorp zo te zien geen enkele pokestop
Mooi om zien gisteravond dat er bij een pokestop er gewoon 20 kinderen stonden om 22:30 uur. Zelf niet veel gedaan gisteravond.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gisteravond 3 gyms overgenomen met de hoop vanochtend 30 coins te innen... Nope. 1 gym is overgebleven. Toevallig de gym waar ik in de ochtend langs kom, hij is versterkt met 2 andere teamgenoten
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vooral die lures zijn imho de beste items. Ik ben het met je eens, wil je snel levellen dan is het P2W.rolandos582 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:28:
Mensen hebben blijkbaar nog niet gezien wat 24/7 incense + lucky egg + 3 lures doen. Man man man je speelt 6 uurtjes en bent level 20+ LOL
Ik merk dat ik een beetje uitgekeken ben nu bij level 12.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb 2 PokeStops voor mijn deur en de buren spelen het ook en die hadden gister avond op 1 van die stops continue zo'n lure ding aan staan en dat ging erg rap. In een kwartiertje +10 Pokemon waarvan een lvl 798 Jynx en een 778 Jynx
Ik was zelf net aan het evolven met een lucky egg maar kon het toch ook niet laten die Pokemon te vangen. Helaas klapte de servers er op een gegeven moment uit waardoor ik 10 minuten van mijn ei kwijt was maar toch nog van begin level 16 naar begin level 18 gegaan. Vanavond nog maar een keer want heb nog zat Rattata's over om te evolven.
Iemand een idee hoeveel evoluties je in een half uur kan doen?
stuk of 60-75?RobbertDs1 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:12:
nothing stops this train
5/10 seconde per evo , reken maar uitRobbertDs1 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:12:
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
volgens mij wel meer, die animatie duurt 20 sec
nothing stops this train
Nog even sparen voordat ik men ei gebruik dan
Genoeg.tip zorg dat je genoeg candy hebt en evoluties zodat je weinig kwijt bent om te versturen naar de professor voor weer candyRobbertDs1 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:12:
AnimeAdicted
Weet iemand of er trouwens Pokestops zijn bij het honkbalstadion in Haarlem? Komend weekend zit ik daar voor een aantal honkbalwedstrijden. Het zal daar druk zijn, dus wellicht een hoop lures als er pokestops zijn.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ja, bereken eerst hoeveel evoluties je kan maken met de Pokemon die je hebt, inclusief het traden van overbodige evoluties en Pokemon die je nog over hebt en ga dan pas met het ei aan de gang. Het transferren van Pokemon duurt ook weer een tijdje, dus beter doe je dat voordat je aan het ei begint.
Dit denk ik dus ook, volgens mij doe je het al best goed als je 30-40 evoluties in een lucky egg weet te proppen. Met de server, de animatie, het selecteren. Kost nog best wat tijd.Kol Nedra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:13:
[...]
volgens mij wel meer, die animatie duurt 20 sec
Lopend vanaf mijn woning op pad gaan voor Pokémon is niet wat. Eergisteren rechtsom gelopen, gisteren linksom. In beide gevallen helemaal niets tegengekomen en in een uur en een kwartier lopen maximaal 4 a 5 Pokestops... Schiet niet echt op dus.
Dat zal mede de reden zijn dat ik nog maar één Pokeball heb.
Dat zal mede de reden zijn dat ik nog maar één Pokeball heb.
Ik kan er nu een stuk of 25 doen. Zit hier bij een pokestop en heb nog een paar lure's dus denk dat ik die eerst ga gebruiken om nog wat extra pokemons binnen te harken.spocy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:19:
[...]
Dit denk ik dus ook, volgens mij doe je het al best goed als je 30-40 evoluties in een lucky egg weet te proppen. Met de server, de animatie, het selecteren. Kost nog best wat tijd.
Ik ben ook alle rattata's/pidgy's/Weedle aan het sparen, ik kan nu 15+ evoluties maken oa ook
1x eevee
1x Nidorano, of Nidoran (welke is beter? weet iemand dat?
1x eevee
nothing stops this train
Kan me heugen dat er weinig verschil zit tussen beide.Kol Nedra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:22:
Ik ben ook alle rattata's/pidgy's/Weedle aan het sparen, ik kan nu 15+ evoluties maken oa ook
1x eevee
Mannetje en vrouwtje toch?!
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Zit op 71 verschillende Pokemkon nu. 504 totaal gevangen. Ik ga voor een Garados nu 
400 Magicarps voor nodig lol
[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 14-07-2016 08:27 ]
ja iddJestar076 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:25:
Mannetje en vrouwtje toch?!
hoe zit het met Eeve evolution? kun je zelf bepalen wat het wordt?
nothing stops this train
Nope. Bereid je dus voor op heel veel eeve te jagen.Kol Nedra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:27:
[...]
ja idd
101 magicarps is genoegD2FValinor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:26:
Zit op 71 verschillende Pokemkon nu. 504 totaal gevangen. Ik ga voor een Garados nu
100 om te transferen, en 1 om te evolven
Per vangst krijg je 3 candy + 1 van het transferren.. Dus 4 candy per magicarp.
Nope, is op geluk. Er ging het gerucht dat het weerbericht op locatie een rol speelt maar bleek niet waar te zijn.Kol Nedra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:27:
[...]
ja idd
Bij mij in de wijk gaat het gerucht dat het de tweede aanval is die bepaalt wat het gaat worden; swift, dig of body slam.D2FValinor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:28:
[...]
Nope, is op geluk. Er ging het gerucht dat het weerbericht op locatie een rol speelt maar bleek niet waar te zijn.
Ik kan dit echter niet bevestigen ...
Echt waar, chilllll bedankt voor de infoTemujin schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:28:
[...]
101 magicarps is genoeg
Ja maar toch vraag ik me af wat nu echt de way to go isTemujin schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:28:
[...]
101 magicarps is genoeg
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
van pidgy's/weedle en rattata's wil je genoeg farmen om je xp te boosten.ShadowBumble schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:30:
[...]
Ja maar toch vraag ik me af wat nu echt de way to go isVan alles eentje houden, de rest transferren voor de candy tot je genoeg evolves heb ?
voor sommige bewaar ik meerdere, pokemons die zeldzaam zijn is zonde om te transferen (imo) want je krijgt toch maar 1 candy voor.
nothing stops this train
Ik behoud van alles 1 tenzij ik van plan ben te evolueren. Dan behoud ik de 2/3/4 sterkste (ligt aan hoeveel evoluties kunnen)ShadowBumble schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:30:
[...]
Ja maar toch vraag ik me af wat nu echt de way to go isVan alles eentje houden, de rest transferren voor de candy tot je genoeg evolves heb ?
Zo heb ik van alle pokemon in de pokedex 1.
Daarnaast behoudt ik gewoon alles boven de 500. Te waardevol voor een transfer en altijd handig voor gymbezettingen.
Ik heb gelezen dat Eeve 2 verschillende aanvallen heeft, goed kijken dus!Kol Nedra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:27:
[...]
ja idd
Wanneer je er een van de 2 hebt krijg je dus een van de 2 evoluties!
Is er ook ergens een overzicht met welke aanvallen ene pokemon kan hebben, en welke beter / sneller is?
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Hmm heb een jolteon nu.... Enig idee welke aanval daarbij hoort? Houd ik er rekening mee bij de volgende evolutie voor het geval dat die theorie klopt.stimmits schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:30:
[...]
Bij mij in de wijk gaat het gerucht dat het de tweede aanval is die bepaalt wat het gaat worden; swift, dig of body slam.
Ik kan dit echter niet bevestigen ...
Ik transfer in principe alles waar nog niet genoeg candy is voor de evolutie en de CP erg laag (<200). Zo van, tegen de tijd dat de evolutie mogelijk is, zal ik wel weer een sterke zijn tegengekomen.
Als ik genoeg heb voor evolutie, bewaar ik de sterkste (ongeacht cp) en de rest verkoop ik tot ik genoeg heb voor een 2e evolutie. Rinse, repeat.
Met een voorraadje en een lucky egg dan xp farmen.
Enige uitzondering zijn dubbele XL's met >100CP en goede moves van 4+ balken (ryhorn/dratini
). Gewoon omdat die kans bizar klein is om te vinden - en niet met candy ofzo bewerkt worden. Dan moet ik maar een paar extra vangen om de CP te verhogen.
Als ik genoeg heb voor evolutie, bewaar ik de sterkste (ongeacht cp) en de rest verkoop ik tot ik genoeg heb voor een 2e evolutie. Rinse, repeat.
Met een voorraadje en een lucky egg dan xp farmen.
Enige uitzondering zijn dubbele XL's met >100CP en goede moves van 4+ balken (ryhorn/dratini
Ik doe exact hetzelfde.D2FValinor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:33:
[...]
Ik behoud van alles 1 tenzij ik van plan ben te evolueren. Dan behoud ik de 2/3/4 sterkste (ligt aan hoeveel evoluties kunnen)
Daarnaast behoudt ik gewoon alles boven de 500. Te waardevol voor een transfer en altijd handig voor gymbezettingen.
Vanochtend eindelijk een Pikachu gevangen
Spawnen pokemon nou vaak op dezelfde locatie?
PSN: Bellerophon-
Yep, en het is ook omgevings gevoelig(gras pokemon rondom bos, water pokemon rond je raad het al, water)Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:39:
Ja, de locaties an sich lijken erg statisch. Ze bewegen ook niet rond ofzo. Maar wát je er aantreft is heel erg random.Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:39:
Naar mijn idee wel, ik heb een voltorb/ magnemite spawnpoint die ik vanuit mijn huis kan zien.Bellerophon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:39:
Iedere keer op dezelfde plek.
Ik zit nu lekker breed in de voltorb/magnemite candy.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Ah top dat dat doe ik momenteel eigenlijk met alles, ik transfer alles en bewaar enkel de hoogste CP en hoeveel ik er kan evolven, als ik genoeg candy heb voor 1 evolve bewaar ik er nog eentje tot ik weer genoeg heb om ook die te evolven. Evolven zelf ga ik pas doen zodra ik een lucky egg heb.Kol Nedra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:32:
[...]
van pidgy's/weedle en rattata's wil je genoeg farmen om je xp te boosten.
voor sommige bewaar ik meerdere, pokemons die zeldzaam zijn is zonde om te transferen (imo) want je krijgt toch maar 1 candy voor.
Dat is wel een goede inderdaad gewoon alles boven de 500 bewaren voor Gym (alhoewel mijn hoogste momenteel CP146 isD2FValinor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:33:
[...]
Ik behoud van alles 1 tenzij ik van plan ben te evolueren. Dan behoud ik de 2/3/4 sterkste (ligt aan hoeveel evoluties kunnen)
Hoe weet je trouwens wat rare's zijn en wat niet ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dit lijken mij de wat rare-dere pokemon:
5KM EGG POKEMON
Ekans
Sandshrew
Nidoran (Female)
Nidoran (Male)
Vulpix
Oddish
Paras
Venonat
Diglett
Meowth
Psyduck
Mankey
Growlithe
Poliwag
Abra
Machop
Bellsprout
Tentacool
Ponyta
Slowpoke
Magnemite
Farfetch’d
Doduo
Seel
Grimer
Shellder
Gastly
Drowsee
Krabby
Voltorb
Exeggcute
Cubone
Lickitung
Koffing
Rhyhorn
Tangela
Kangaskhan
Horsea
Goldeen
Staryu
Mr. Mime
Tauros
Porygon
10KM EGGS
Onix
Hitmonlee
Hitmonchan
Chansey
Scyther
Jynx
Electabuzz
Magmar
Pinsir
Lapras
Eevee
Omanyte
Kabuto
Aerodactyl
Snorlax
Dratini
5KM EGG POKEMON
Ekans
Sandshrew
Nidoran (Female)
Nidoran (Male)
Vulpix
Oddish
Paras
Venonat
Diglett
Meowth
Psyduck
Mankey
Growlithe
Poliwag
Abra
Machop
Bellsprout
Tentacool
Ponyta
Slowpoke
Magnemite
Farfetch’d
Doduo
Seel
Grimer
Shellder
Gastly
Drowsee
Krabby
Voltorb
Exeggcute
Cubone
Lickitung
Koffing
Rhyhorn
Tangela
Kangaskhan
Horsea
Goldeen
Staryu
Mr. Mime
Tauros
Porygon
10KM EGGS
Onix
Hitmonlee
Hitmonchan
Chansey
Scyther
Jynx
Electabuzz
Magmar
Pinsir
Lapras
Eevee
Omanyte
Kabuto
Aerodactyl
Snorlax
Dratini
Ik vraag mij even af, wat is het maximum level dat je kunt behalen? Ik hoorde 25 en 50. Iemand die hier meer over weet? Zit zelf op 9 nu, en vanavond gebruik ik mijn lucky egg. Zal 11-12 worden, maar ik kan lang niet op tegen al die schoolkinderen die vakantie vieren. Nu hoop ik dat er (tijdelijk) een max komt zodat onze groep weer even bij kan levelen.
Spel is nog niet lang genoeg uit - niemand die het gehaald heeft dus niemand die het kan vertellen.AFCAjax schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:44:
Ik vraag mij even af, wat is het maximum level dat je kunt behalen? Ik hoorde 25 en 50. Iemand die hier meer over weet? Zit zelf op 9 nu, en vanavond gebruik ik mijn lucky egg. Zal 11-12 worden, maar ik kan lang niet op tegen al die schoolkinderen die vakantie vieren. Nu hoop ik dat er (tijdelijk) een max komt zodat onze groep weer even bij kan levelen.
Dus eigenlijk kan je het niet hebben dat mensen verder zijn ?AFCAjax schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:44:
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pok%C3%A9mon_GO#EggsAFCAjax schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:44:
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Ieder zn ding toch, vrienden van mij gaan er juist op uit ivm vakantie.Cino schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:45:
[...]
Dus eigenlijk kan je het niet hebben dat mensen verder zijn ?
En natuurlijk de kids die hebben helemaal nergens naar te kijken...
Haha, nee hoor. Dat maakt me niet zoveel uit, ik beleef er genoeg plezier aan. Maar het zou leuk zijn om een keer een gym te bevechten. Gaat alleen nu niet, omdat ik 8 uur per dag op kantoor zit haha. Het is wel al leuk genoeg om te 'collecten'. En ik pak veel sneller de fiets naar het werk nuCino schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:45:
[...]
Dus eigenlijk kan je het niet hebben dat mensen verder zijn ?
Eens met gym verhaal, sommige zijn echt veels te hoog nu. Voordeel is wel dat je meer dan 1 pokemon kunt gebruiken dus de gyms met 2/3 pokemon erin zijn redelijk te doenAFCAjax schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:47:
[...]
Haha, nee hoor. Dat maakt me niet zoveel uit, ik beleef er genoeg plezier aan. Maar het zou leuk zijn om een keer een gym te bevechten. Gaat alleen nu niet, omdat ik 8 uur per dag op kantoor zit haha. Het is wel al leuk genoeg om te 'collecten'. En ik pak veel sneller de fiets naar het werk nu
Nadeel alleen dat je na een half uur je gym alweer kwijt bent

Ik wacht nog even tot ik mijn Eevee kan evolueren, lopen er genoeg rond mijn huis. Heb ca. 18k stardust gespaard, dus ben benieuwd hoe hoog ik kom haha.Cino schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:49:
[...]
Eens met gym verhaal, sommige zijn echt veels te hoog nu. Voordeel is wel dat je meer dan 1 pokemon kunt gebruiken dus de gyms met 2/3 pokemon erin zijn redelijk te doen![]()
Nadeel alleen dat je na een half uur je gym alweer kwijt bent
Na een paar avonden lopen door bewoonde gebieden dacht ik gisteren "we hebben hier een park(ook al noemen ze het een bos)" dus ik daar naar toe gelopen. Ik denk dat ik een half uur er door heen gewandeld heb, maar gewoon geen 1 pokemon. Niks. Nada. Toen kwam ik weer bij huizen in de buurt en alle pokemon van de wereld waren daar.
Weet iemand hoe dit zit? Is het bewust gedaan om de doelgroep in de bebouwde kom te laten? Zit er een ander algoritme aan?
Weet iemand hoe dit zit? Is het bewust gedaan om de doelgroep in de bebouwde kom te laten? Zit er een ander algoritme aan?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dat probleem heb ik ook ja, en er is gewoon geen enkele pokemon hier op kantoor, nog nooit geweest ook. Te ver om te fietsenAFCAjax schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:47:
[...]
Haha, nee hoor. Dat maakt me niet zoveel uit, ik beleef er genoeg plezier aan. Maar het zou leuk zijn om een keer een gym te bevechten. Gaat alleen nu niet, omdat ik 8 uur per dag op kantoor zit haha. Het is wel al leuk genoeg om te 'collecten'. En ik pak veel sneller de fiets naar het werk nu
Dat vraag ik me ook af.ye-roon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:51:
Na een paar avonden lopen door bewoonde gebieden dacht ik gisteren "we hebben hier een park(ook al noemen ze het een bos)" dus ik daar naar toe gelopen. Ik denk dat ik een half uur er door heen gewandeld heb, maar gewoon geen 1 pokemon. Niks. Nada. Toen kwam ik weer bij huizen in de buurt en alle pokemon van de wereld waren daar.
Gisteren ook 2u gaan wandelen in de bossen. Niks, niks near enz. Paar keer spel herstart maar helemaal niks.
Wel een paar eggs die uitgekomen zijn
Misschien was je game geglitched, ik kon gister ook geen stops collecten(zat wel in de auto).ye-roon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:51:
Of ik moest 3 minuten op diezelfde plek staan...
Heb ingelogd op mijn AUS itunes account en toen zag ik een update klaar staan, nu gaat het iets beter.
Ik heb zelf al een paar keer ervaren dat op sommige plekken het GPS logo in het spel blijft draaien en dat er daardoor geen pokemon spawnen en niets geupdate wordt. Wellicht dat dat het probleem is?ye-roon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:51:
Toch had ik in het 'bos' langs water wel een aantal wat zeldzamere waterpokemon die ik in mijn buurt niet zo snel zal vinden.ye-roon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:51:
Ik heb met de AUS update van gistermorgen alleen maar meer problemen gekregen. Om de haverklap vastlopers
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Mijn gevoel zegt "Swift". Maar dat is natuurlijk nergens op gebaseerdD2FValinor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:38:
[...]
Hmm heb een jolteon nu.... Enig idee welke aanval daarbij hoort? Houd ik er rekening mee bij de volgende evolutie voor het geval dat die theorie klopt.
Op het moment alle Pokemon's aan het opsparen om over een paar dagen in 1x een mega evolueer sessie te gaan doen in combinatie met een lucky egg! 
Teller staat nu op 39 evoluaties!
PS. weet iemand de link naar de website om via google maps te kijken waar alle Pokestops en Gyms zitten? Hoorde dat je dat via internet kan bekijken om zo ideale locaties op te zoeken.
PS. weet iemand de link naar de website om via google maps te kijken waar alle Pokestops en Gyms zitten? Hoorde dat je dat via internet kan bekijken om zo ideale locaties op te zoeken.
[ Voor 34% gewijzigd door Cowamundo op 14-07-2016 08:57 ]
Yup ik doe precies hetzelfde nu, ik heb er ongeveer 20 ofzo, dus nog even doorsparen.Cowamundo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:56:
Op het moment alle Pokemon's aan het opsparen om over een paar dagen in 1x een mega evolueer sessie te gaan doen in combinatie met een lucky egg!
Nog plaats voor 159 pokemon in me bags dus
Ik heb hier ook een dijk vlakbij, daar lopen altijd veel mensen met de honden en zo, ook daar vind ik geen pokemon, allemaal 3steps away, loop je de dijk af naar de huizen, tada, pokemon. Je zou verwachten dat er veel water pokemon zouden zitten, maar nope. Dus ook in dat bos(park), grote vijver, dus water pokemon, maar gewoon helemaal niets.RobbertDs1 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:52:
[...]
Dat vraag ik me ook af.
Gisteren ook 2u gaan wandelen in de bossen. Niks, niks near enz. Paar keer spel herstart maar helemaal niks.
Wel een paar eggs die uitgekomen zijn
Ik speel op android, dus zou het niet wetenJestar076 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:53:
[...]
Misschien was je game geglitched, ik kon gister ook geen stops collecten(zat wel in de auto).
Of ik moest 3 minuten op diezelfde plek staan...
Heb ingelogd op mijn AUS itunes account en toen zag ik een update klaar staan, nu gaat het iets beter.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Nou die lure deed ook niet veel. 10 pokemons, enkel weedle, pidgeys en rattata's.
dit dus, wanneer mijn bags vol is ga ik evolution doen.WahWah schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:57:
[...]
Yup ik doe precies hetzelfde nu, ik heb er ongeveer 20 ofzo, dus nog even doorsparen.
ben bijna lvl 11
nothing stops this train
Mijn vriendin gaat vanavond met een groep (20 man) op het strand pokemon doen. Ik zal laten weten wat ze tegenkomtVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:36:
'if you haven't been to the beach with pokemon go yet, DO IT!
Ben nou wel benieuwd
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Pidgey's zijn beste, gewoon zoveel mogelijk sparen om te evolvenRobbertDs1 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:00:
Nou die lure deed ook niet veel. 10 pokemons, enkel weedle, pidgeys en rattata's.
Eevee evolueerd random, zoals ze hier zeggen https://www.reddit.com/r/.../?st=iqlyt01g&sh=c295a58e
Dit was eerder in de week al gepost
Dit was eerder in de week al gepost
Inderdaad, maar had toch graag een speciale pokemon gezien bij men Lure.Cino schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:01:
[...]
Pidgey's zijn beste, gewoon zoveel mogelijk sparen om te evolven
Vergeet Weedles nietCino schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:01:
[...]
Pidgey's zijn beste, gewoon zoveel mogelijk sparen om te evolven
OP weer wat bijgewerkt.
Wat is nieuw?
Wat is nieuw?
- Poll toegevoegd om aan te geven welk team jij support!
Reed ik gisteren naar huis vanuit Rijswijk, kom ik ter hoogte van Papendrecht een Onix tegen.... Wat baalde ik dat ik 120 reed.
In de topic start staat dat je voor een excellent trow 75xp krijgt. dit klopt niet. Je krijgt er 100xp voor.
oh WhatsApp groep met tweakers op pagina 1.
Ik heb mij ervoor aangemeld
Ik heb mij ervoor aangemeld
nothing stops this train
Ik heb nu 106 Pokemon in mijn bagg waarvan ik er dus 40 kan evolueren, nog plek zat dus!WahWah schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:57:
[...]
Yup ik doe precies hetzelfde nu, ik heb er ongeveer 20 ofzo, dus nog even doorsparen.
Maar aangezien zo'n lucky egg maar 30 minuten duurt denk ik dat rond de 60 wel de max is wat je in die tijd kan doen.
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar is een leuke trick.
Wellicht ook leuk om de animaties die rond pagina 175 werden uitgedeeld erbij te zettenWishmasterNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:06:
OP weer wat bijgewerkt.
Wat is nieuw?
Kak, mijn Pokeballs zijn op
Ik moet sowieso eens naar een gym lopen om een team te joinen.
Mijn boefje is liev!
pfff inlog issue weer ><
ik wilde mijn pokestop doen die op mijn werkplek zit
nothing stops this train
Verwijderd
Welk level ben je? Ben nu zelf level 9, en kom nog niks te kort.JB schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:16:
Kak, mijn Pokeballs zijn opIk moet sowieso eens naar een gym lopen om een team te joinen.
Gelukkig zit er hier op mijn Cursus een poke stop waar ik bij kan. Kan nog 113 items.
Je kreeg toch ook PokeCoins bij de gym? Zijn dit er genoeg om zon bag upgrade te halen, of is dat wel iets waar je voor moet dokken?
Je hoeft niet bij een gym te staan om er een te joinen. Je moet er alleen op 1 klikken en dan kan je kiezen.JB schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:16:
Kak, mijn Pokeballs zijn opIk moet sowieso eens naar een gym lopen om een team te joinen.
Ben zo dom geweest om een 10 km ei in m'n infinity-incubator te doen
Ik kom veel in het bos, en verschillende bossen, maar daar valt echt niks te halen. Alleen aan de randen.ye-roon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:51:
Ik had wel verwacht om op rustige lege plekken wel een enkele zeldzame te vinden.
Something something
Soms heb ik dit ook, vooral als ik de phone in mn broekzak doe en eruit haal freezed het scherm...Ypho schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:54:
Ik heb met de AUS update van gistermorgen alleen maar meer problemen gekregen. Om de haverklap vastlopers
Wat is daar dom aan?CappieL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:22:
Ben zo dom geweest om een 10 km ei in m'n infinity-incubator te doen
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
7 op een paar XP na 8. Dan krijg je sowieso weer nieuwe toch? Ik heb er een boel verbrast met die zwevende Zubat.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:21:
[...]
Welk level ben je? Ben nu zelf level 9, en kom nog niks te kort.
Gelukkig zit er hier op mijn Cursus een poke stop waar ik bij kan. Kan nog 113 items.
Je kreeg toch ook PokeCoins bij de gym? Zijn dit er genoeg om zon bag upgrade te halen, of is dat wel iets waar je voor moet dokken?
Mijn boefje is liev!
Je kan beter de 2/5km eggs erin doen omdat die heel vaak komen, de gekochte/verkregen incubators gebruiken voor je 10km
Terwijl ik net een Golbat wilde vangenKol Nedra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:20:
pfff inlog issue weer ><
PSN: Bellerophon-
Ik heb dat vooral als ik de battery save modus aan heb. Het scherm werkt wel, maar input doet niets. Dus die modus staat al weer uitJestar076 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:23:
[...]
Soms heb ik dit ook, vooral als ik de phone in mn broekzak doe en eruit haal freezed het scherm...
Nou in de trein werkt niet heel goed, tenminste hier in Limburg. Bij de stations wel wat pokemon maar ertussen niet.
Gisteren trouwens een onyx uit mn ei, maar wel cp36....
Zijn eieren toevallig ook gebaseerd op het lvl waarop je ze krijgt?
Zijn eieren toevallig ook gebaseerd op het lvl waarop je ze krijgt?
[ Voor 16% gewijzigd door mark-k op 14-07-2016 09:25 ]
Yup, server ligt er uit op dit moment.
<Zinloze tekst hier>
Jammer, het is veel leuker om de natuur in te gaan dan de stad...SeenD schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:22:
[...]
Ik kom veel in het bos, en verschillende bossen, maar daar valt echt niks te halen. Alleen aan de randen.
Ik had wel verwacht om op rustige lege plekken wel een enkele zeldzame te vinden.
Goede tip!spocy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:11:
[...]
Wellicht ook leuk om de animaties die rond pagina 175 werden uitgedeeld erbij te zetten
Zojuist aangepast.
Je kan nu stemmen door op het plaatje te klikken van jouw team!
Misschien handig om te vermelden dat bij de aankoop van een bag upgrade de kosten van de volgende upgrade niet omhoog gaat!WishmasterNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:06:
OP weer wat bijgewerkt.
Wat is nieuw?
Elke bag upgrade, hoeveel je er ook koopt blijft 200 coins.
Pokemons zitten op de plekken waar veel mensen zijn.SeenD schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:22:
[...]
Ik kom veel in het bos, en verschillende bossen, maar daar valt echt niks te halen. Alleen aan de randen.
En over de item problemen, ik heb het probleem dat ik telkens tegen het 350 item limiet aan loop xD.
Heb op het moment 200 + pokeballs.
Gisteren nog wel een leuk momentje: ik loop in het park bij ons in de buurt en daar hadden ze 2 lures naast elkaar gebruikt maar zat er een stukje verderop een pigeot, ik even informeren bij die jongens: ja die zit daar, maar let wel op, ik had 30 ballen gebruikt en hij 40 ballen maar die van mij was maar 115 en die van hem 350 ofzo.
Ik loop naar die pidgeot toe, CP 396(gelijk me sterkste op het moment lvl
Denk dat ze ook aan wat jongere kinderen gedacht hebben, en om die nu het bos in te lokken met veel pokemon.... dat zou niet heel goed uitpakken voor ze denk ik.Tk55 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:25:
[...]
Jammer, het is veel leuker om de natuur in te gaan dan de stad...
Dit ligt 100% daar aan idd. Ik heb dat al in het begin gemerkt, na een aantal keer kwam ik erachter dat het daar mee te maken moest hebben. Vooral als je het langere tijd (paar minuten) in die mode hebt gebeurt dat. Dat toen maar uitgezet en sindsdien geen last van die touch-screen freeze. Helaas heeft de laatste update dat ook niet gefixt.Ypho schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:24:
[...]
Ik heb dat vooral als ik de battery save modus aan heb. Het scherm werkt wel, maar input doet niets. Dus die modus staat al weer uit
Zit op iPhone overigens!
[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 14-07-2016 09:31 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik gok dat dat gebeurd omdat je sneller gaat dan de server content laadt. Als de server content is geladen dan duurt het meestal 1-3 seconden voordat de Pokemon verschijnen in/rond jou cirkel. Ondertussen ben je alweer met 15km/h+ doorgereden en triggered hij de spawn van Pokemon niet.mark-k schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:24:
Nou in de trein werkt niet heel goed, tenminste hier in Limburg. Bij de stations wel wat pokemon maar ertussen niet.
Dat is mijn 50 cent
DoneCowamundo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:25:
[...]
Misschien handig om te vermelden dat bij de aankoop van een bag upgrade de kosten van de volgende upgrade niet omhoog gaat!![]()
![]()
Elke bag upgrade, hoeveel je er ook koopt blijft 200 coins.
[video]
Da ge bedankt zijt da witte!WishmasterNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:25:
[...]
Goede tip!
Zojuist aangepast.
Je kan nu stemmen door op het plaatje te klikken van jouw team!
Om de 21 uur kan je de rewards claimen.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:21:
[...]
Welk level ben je? Ben nu zelf level 9, en kom nog niks te kort.
Per gym die je bezet hebt op dat moment, krijg je 500 Stardust en 10 Coins.
Een bag is 200 Coins
Het ligt eraan hoe sterk je bent en hoeveel concurrentie er is in jouw gebied.
Ik heb tot nu toe alleen maar 1 gym in bezit gehad toen ik ging claimen.
Als je dit doet, duurt het dus 20 dagen voordat je een bag kan upgraden...
Zoals bij vele games, als je de perks gratis wil, moet je er wat meer werk in steken...
En anders dokken als je niet kan wachten
Maakte bij mij geen verschil dacht ik, maar ik heb m weer uit gezet!Ypho schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:24:
[...]
Ik heb dat vooral als ik de battery save modus aan heb. Het scherm werkt wel, maar input doet niets. Dus die modus staat al weer uit
Thanks voor de tip!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.