[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.551 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
DukeN schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:51:
[...]
Aaa dan ben jij die kerel uit team blauw. Ik zit in rood en overal hangt je naam rond in Hoorn. Met nogal sterke pokemons ;)
Zelf vandaag pas geinstalleerd, nu LVL6, en Team Geel gekozen, maar met 26 pokemons met een Strength van +- 100 druf ik nog geen Gym binnen te gaan, dus helaas....

Maar gelukkig wel woonzaam in het centrum dus ik loop zo van Pokestop naar Pokestop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 20:11
Zojuist voor het eerst uit huis gegaan om op zoek te gaan naar een Pokemon die op m'n radar verscheen terwijl ik op de bank zat. Nou het is gelukt. Deze boy is een Dragonair rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:43
Jammer dat ze geen minigame erin hebben zitten die je vanaf de bank kan doen. En dat je daarmee wat dust kunt verdienen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Jammer dat als ik naar buiten ga +/- 21:00 het spel al snel niet meer te spelen is door vertragingen/server problemen etc.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MrBlueEyes schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:06:
Jammer dat als ik naar buiten ga +/- 21:00 het spel al snel niet meer te spelen is door vertragingen/server problemen etc.
Ik vermoed ook dat ze nooit deze hype hadden voorzien en dat zelfs zeer rap opschalen in capaciteit het niet bij kan houden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Cwookie schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:57:
Zojuist voor het eerst uit huis gegaan om op zoek te gaan naar een Pokemon die op m'n radar verscheen terwijl ik op de bank zat.
Dat zie ik mezelf dus niet doen. Misschien toch geen game voor mij, op zich jammer want het idee is leuk. Net als naar de gym...dat komt er voor gewoon niet van (37 jaar/getrouwd/40 uur werken...no kids though)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
ShadowBumble schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:08:
[...]

Ik vermoed ook dat ze nooit deze hype hadden voorzien en dat zelfs zeer rap opschalen in capaciteit het niet bij kan houden.
Snap ik! Zoveel mensen spelen het hier ook al. Op mijn werk(in de ICT) is dat te verwachten, maar ook echt zowat ieder ander mens met een mobiel speelt het ook al.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
JamesB009 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:32:
Mijn vriendin loopt hard, net even tel meegenomen, 2 eieren uitgekomen. Volgende keer legt ze nieuwe in de incubator. :) Ideaal.

Nu sparen voor veel evolves met mijn lucky egg.

Ook nog mooi een gym in de buurt met een free spot, direct een pokemon er in gezet en bonus gepakt.
Wat zijn haar ervaringen ermee? Vooral: welk percentage van de gelopen afstand wordt ook als dusdanig herkend in de app?
Ik heb namelijk gelezen dat zodra je te snel loopt, het kan zijn dat de app gedurende een afstand niet meer telt ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Asgaro schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:12:
[...]

Wat zijn haar ervaringen ermee? Vooral: welk percentage van de gelopen afstand wordt ook als dusdanig herkend in de app?
Ik heb namelijk gelezen dat zodra je te snel loopt, het kan zijn dat de app gedurende een afstand niet meer telt ofzoiets.
Als ik 10 kilometer per uur fiets pakt hij ongeveer de helft. Maar of dat heeft te maken met de baggere GPS in mijn telefoon of de snelheid is me een raadsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

westergas schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:09:
[...]

Dat zie ik mezelf dus niet doen. Misschien toch geen game voor mij, op zich jammer want het idee is leuk. Net als naar de gym...dat komt er voor gewoon niet van (37 jaar/getrouwd/40 uur werken...no kids though)
Want als je getrouwd bent kom je niet meer buiten? He he mocht je aan kinderen beginnen staat je nog een leuke verrassing te wachten 😁

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Holy Pokémon. Gewoon net in mijn woonkamer een 394 Eevee gevangen. Razz erop en een Great Ball (wilde hem niet laten lopen haha), in één keer binnen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 16:17
Cwookie schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:21:
[...]

Als ik 10 kilometer per uur fiets pakt hij ongeveer de helft. Maar of dat heeft te maken met de baggere GPS in mijn telefoon of de snelheid is me een raadsel
Ik krijg meer het gevoel dat het niet lekker geregistreerd wordt omdat de servers staan te roken, ook als ik loop registreert hij vaak maar de helft en wanneer de servers wat beter te zijn lijkt het registreren ook beter te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Asgaro schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:12:
[...]

Ik heb het niet gemeten, ik zal het de volgende keer meten en laten weten. Maar ze heeft 6KM gelopen, en 1 ei moest nog 4KM, dus sowieso heeft die 4KM gepakt.
Maar zoals gezegd, volgende keer meet ik het even. :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Ik gebruik nu die ei-verwarmer! Alleen ik loop er hele tijd mee maar hij blijft maar op 06/5.0 staan maar heb zeker wel 10km gelopen in de tijd. Hij staat in de achtergrond open de app maar alsnog blijft het niet omhoog gaan. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
FaceDown schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:21:
[...]

Want als je getrouwd bent kom je niet meer buiten? He he mocht je aan kinderen beginnen staat je nog een leuke verrassing te wachten 😁
Mijn vriendin is niet gecharmeerd van spelletjes... Hoewel ze zelf bij tijd en wijle tijdelijk verslaafd is aan Candy Crush - en dan na een tijdje laat ze dat ook weer maanden liggen. :D

Tja, hoe leg je aan iemand uit waarom Pokémon Go - en spelletjes in zijn algemeenheid - zo leuk is?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:38
Zo Lucky egg van lvl 9 naar 11 hoppa.
Cool heb een raticate met hyperbeam.
En flareon

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:29:
[...]

Mijn vriendin is niet gecharmeerd van spelletjes... Hoewel ze zelf bij tijd en wijle tijdelijk verslaafd is aan Candy Crush - en dan na een tijdje laat ze dat ook weer maanden liggen. :D

Tja, hoe leg je aan iemand uit waarom Pokémon Go - en spelletjes in zijn algemeenheid - zo leuk is?
Hoe leg je iemand iets uit die niks geeft om pokemon. :'(

Ik zeg wel dat ik portals doe(ingress) })

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

theduke1989 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:29:
Ik gebruik nu die ei-verwarmer! Alleen ik loop er hele tijd mee maar hij blijft maar op 06/5.0 staan maar heb zeker wel 10km gelopen in de tijd. Hij staat in de achtergrond open de app maar alsnog blijft het niet omhoog gaan. Iemand enig idee?
De app mag niet op de achtergrond, hij moet open blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:18

Kek

3flix

Kom net uit het noorderplantsoen in groningen, wat was het daar druk zeg.. 2 lures bij elkaar en er stonden in totaal meer dan 50 mensen:

en echt overal groepjes mensen met telefoons aan het lopen.. aan elkaar vragen waar cubone te vinden is etc.. :P best wel grappig en gezellig (maar wel een beetje te koud vond ik)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iKDKuFlXE0Hsjcus6HSyUKln/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5mcTF9rLlZb2hAOPzh89X5Mw/thumb.jpgvinyl sticker

vooral het spandoek :D

ook nog even een vinyl snijwerkje van gister op mijn macbook erbij

[ Voor 15% gewijzigd door Kek op 13-07-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Offens1490 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:30:
Zo Lucky egg van lvl 9 naar 11 hoppa.
Cool heb een raticate met hyperbeam.
En flareon
Raticate met Hyperbeam zei je?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aAJsZjKTLxZ8fnfXgwQcI7np/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
FaceDown schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:21:
[...]

Ligt eraan als ze net geboren zijn kun je met de kinderwagen lopen. Heb ik zat gedaan >:)

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Yep en ik heb Quick attack

Raticate

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 18-09 21:04
is er een mogelijkheid om de stardust sneller te verhogen.
Nu zit ik echt op maar 200/500 maximaal waardoor ik dus niet kan envolven of poweren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
theduke1989 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:40:
Nu zit ik echt op maar 200/500 maximaal waardoor ik dus niet kan envolven of poweren....
Voor het uitbroeden van eieren krijg je redelijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Kek schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:33:
Kom net uit het noorderplantsoen in groningen, wat was het daar druk zeg.. 2 lures bij elkaar en er stonden in totaal meer dan 50 mensen:

en echt overal groepjes mensen met telefoons aan het lopen.. aan elkaar vragen waar cubone te vinden is etc.. :P best wel grappig en gezellig (maar wel een beetje te koud vond ik)

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ik reed net met de bus lang zuiderdiep ofzo, daar zaten ook aardig wat mensen te spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

Larkinzzz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:44:
[...]

Ik reed net met de bus lang zuiderdiep ofzo, daar zaten ook aardig wat mensen te spelen. :P
bij de Zara? daar zitten vaak 3 lures...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
theduke1989 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:40:
Poweren is pure dust-verspilling tenzij je het zeer selectief toepast. Stel dat je een Pidgeot helemaal powert en daar bakken vol dust aan uitgeeft, dan vind je opeens in het wild een Pidgey die al bijna 100% is en die voor een relatieve habbekrats is te evolven tot een net zo goede of zelfs betere Pidgeot.

Power alleen maar volledig uitgeëvolueerde Pokémon en alleen als ze speciaal zijn dus bijvoorbeeld met een zeer sterke aanval, of een rare Pokémon die je nauwelijks in het wild vindt zodat het niet waarschijnlijk is dat je "zomaar" een betere vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Kek schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:44:
[...]

Geen idee, gewoon op de hoek daar waar de bussen afslaan richting station. Ben verder niet zo bekend waar alles zit :+ kom bijna nooit in de stad. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

Larkinzzz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:46:
[...]

Geen idee, gewoon op de hoek daar waar de bussen afslaan richting station. Ben verder niet zo bekend waar alles zit :+ kom bijna nooit in de stad. :X
ja dat is de Herestraat, is het altijd erg gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Vanavond 1 misschien 1,5 uur gefietst en 39 pokémons gevangen. Begint hier steeds drukker te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 07:12
Nog eentje voor het slapen gaan, een Amerikaanse versie van Steven:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Haha, ja net een rondje van een paar kilometer gelopen door het park hier. Óveral groepjes mensen, ook zo'n 50 denk ik, Pokémon aan het doen. Als ik niet wist wat het was had ik er niets van gesnapt, vooral grappig ook al die flarden gesprekken die je opvangt bij het voorbijlopen.

"Nee hè, alweer een Pidgey!"
"Ik zweer het je, net was hier een Horsea!"
"Welk level ben jij nu?"
"Ik heb zoveel eieren, maar 1 zo'n harvest ding"
(Incubator bedoelde ze natuurlijk :+ )

Ook een Exeggcute gevonden waarvan ik de vorm al een paar keer op de radar had gezien, maar niet wist wat het moest voorstellen. :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:46:
[...]

Tja ik weet het niet. Misschien dat een stripboekhandel dat wel leuk zou vinden maar een kledingwinkel bijvoorbeeld, zou die echt blij zijn met tientallen mensen die alleen naar hun telefoon zitten te staren?
McStops waar elke 20 min. een zeldzamere Pokémon spawnt en/of mons met extra hoge CP, en bij een Happy Meal krijg je een kraskaart met een code die je in het spel kunt invoeren voor 200 ballen of 3 incense of xx candy van een wisselende mon met kans op hele zeldzame. Mogelijkheden te over. Men kan desnoods zelfs een nieuwe McPokémon creëren met een wedstrijd om een naam te bedenken en een tekenwedstrijd om te bedenken hoe die er uit moet zien of, of, of....

Marketing is helemaal niet moeilijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
CaptJackSparrow schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:49:
[...]

McStops waar elke 20 min. een zeldzamere Pokémon spawnt en of mons met extra hoge CP, en bij een Happy Meal krijg je een kraskaart met een code die je in het spel kunt invoeren voor 200 ballen of 3 incense of xx candy van een wisselende mon met kans op hele zeldzame. Mogelijkheden te over. Men kan desnoods zelfs een nieuwe McPokémon creëren met een wedstrijd om een naam te bedenken en een tekenwedstrijd om te bedenken hoe die er uit moet zien of, of, of....

Marketing is helemaal niet moeilijk. ;)
Breng ze nou niet op ideeën :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ben de laatste 2 5 km eieren aan het uitbroeden, voor de rest krijg ik nu alleen nog maar 2 km eieren! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Mortalboy[NL] schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:56:
Ben de laatste 2 5 km eieren aan het uitbroeden, voor de rest krijg ik nu alleen nog maar 2 km eieren! :(
Och, lekker snel. Je had de hele tijd al 2km eieren in je originele incubator moeten doen en 5km eieren in de wegwerp, zo gebruik je de beschikbare capaciteit het beste.

Ik heb alleen maar 5km eieren en zou best ook wel een paar 2km willen hebben!

[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 13-07-2016 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 16:14
Gisteren avond ook het spel geïnstalleerd en accountje aangemaakt, en even vlug 3 pokemon's gevangen; Squirtle, Pidgey en Venomoth.

Vanavond een avondje op de bank zitten spelen. heb het tot nu toe tot lvl 3 geschopt en de volgende buit binnen gehaald. heb 1 Incense gebruikt.

3x Weedle
2x Pidgey
2x Rattata
1x Oddish
2x Venonat
1x Eevee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:29:
[...]

Het is allemaal begonnen met Flippo's en de verzamelwoede. Sindsdien bedenkt de een na de ander waar we verzamelwoede in krijgen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 13:28
Las ergens dat je via de google maps app de maps offline kunt downloaden zodat pokemon go deze niet elke keer via internet hoeft op te halen, klopt dit of staan deze apps gewoon los van elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zo, net wat stops en gyms toegevoegd aan de map
PokemonGo map Apeldoorn

Dit is ongeveer zichtbaar vanuit mijn huis.

Ik bedacht me dat de stops en gyms vanuit Ingress gekomen zijn. Ik heb die dus ook gedownload en ben toen naar hetzelfde gebied als hierboven gegaan op https://www.ingress.com/intel. Dat levert het volgende plaatje op, met nog veel meer vermoedelijke stops/gyms....

Ingress Intel Map

Is er niet een manier om de data vanuit de Ingress map te importeren in die GoT Google Maps Pokemon Go map? Scheelt volgens mij een boel werk :)

@hierboven: dat las ik ook een paar keer, maar ik weet niet of dat klopt. Ik heb zowel het gedeelte rond mijn huis als rond mijn werk gedownload in Google Maps, maar nog geen controle uitgevoerd over hoeveel data Pokemon Go verstookt en of dat minder is in de gebieden die ik heb gedownload.

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 13-07-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
gwystyl schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:20:
Is er niet een manier om de data vanuit de Ingress map te importeren in die GoT Google Maps Pokemon Go map? Scheelt volgens mij een boel werk :)
Ik las ergens dat ze niet allemaal hetzelfde zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

gwystyl schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:20:
Zo, net wat stops en gyms toegevoegd aan de map
[afbeelding]

Dit is ongeveer zichtbaar vanuit mijn huis.

Ik bedacht me dat de stops en gyms vanuit Ingress gekomen zijn. Ik heb die dus ook gedownload en ben toen naar hetzelfde gebied als hierboven gegaan op https://www.ingress.com/intel. Dat levert het volgende plaatje op, met nog veel meer vermoedelijke stops/gyms....

[afbeelding]

Zou willen dat er hier zo veel stops waren :( Hier in het dorp (25.000 inwoners) 3 gyms en stuk of 10 stops in totaal ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:46

Haha, ik heb vanmiddag ook een behoorlijke tijd op die trap gezeten. Mooi tussen twee lures in 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mcbacon0 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:23:
[...]

Haha, ik heb vanmiddag ook een behoorlijke tijd op die trap gezeten. Mooi tussen twee lures in 8)7
Ziet zo'n lure er uit zoals de stop net rechts van de blauwe gym hieronder, die stop met wervelende roze hartjes er omheen? Daar heb je dan toch grotere kans op drops van Pokémons?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qfxZg08Lg81itJsFFlHrVhNU/full.png

edit: toen ik er op klikte bleek daar inderdaad een Lure Module actief te zijn. Die verhoogt de kans op Pokémons blijkbaar voor 30 min.

Helaas ligt de kleine hier al op bed en is vrouwlief de deur uit. Ik kan dus niet met de wandelwagen gaan rondhossen om wat te farmen.....

[ Voor 23% gewijzigd door gwystyl op 13-07-2016 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

gwystyl schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:32:
[...]

Ziet zo'n lure er uit zoals de stop net rechts van de blauwe gym hieronder, die stop met wervelende roze hartjes er omheen? Daar heb je dan toch grotere kans op drops van beestjes?

[afbeelding]
Dan is er inderdaad een lure actief. En dan komen er meer Pokemon op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 00:28
Kan je elkaars pokemons van de kaart afpakken of zijn pokemons 'eigen' gegenereerde beesten.

Oftewel, ik zie dat er 1 in de buurt zit, ziet een buurtgenoot deze dan ook? en kan deze die pokemon pakken zodat ik te laat ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Ik denk dat die eigen is...

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frankvbr schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:42:
Kan je elkaars pokemons van de kaart afpakken of zijn pokemons 'eigen' gegenereerde beesten.

Oftewel, ik zie dat er 1 in de buurt zit, ziet een buurtgenoot deze dan ook? en kan deze die pokemon pakken zodat ik te laat ben?
Nee, iedereen ziet dezelfde pokemon (tenzij je ze via een incense verkrijgt) en iedereen kan ze vangen, ze verdwijnen niet doordat iemand anders ze vangt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
CT schreef op zondag 10 juli 2016 @ 08:59:
[...]

Heb je daar bronnen van? Ik zag wel dat er al kinderen op een lijk waren gestuit in amerika tijdens hun zoektocht. Maar over (waar iedereen zo bang voor was) ongelukken of criminele dingen heb ik nog niks gelezen.
3 uur geleden stak er iemand onverwachts ineens over op de dijk omdat hij iets zag aan de andere kant van de dijk, het scheelde maar een haartje of hij lag onder mijn auto...

Sommige mensen hebben geen flauw idee meer wat ze aan het doen zijn, totaal geobsedeerd en hebben niets anders meer in de gaten.

Enige verantwoordelijk is wel op zijn plaats, geen enkel normaal denkend mens wil verongelukken of iemand een levenslang trauma aandoen.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:58:
[...]

Och, lekker snel. Je had de hele tijd al 2km eieren in je originele incubator moeten doen en 5km eieren in de wegwerp, zo gebruik je de beschikbare capaciteit het beste.

Ik heb alleen maar 5km eieren en zou best ook wel een paar 2km willen hebben!
Broeden die dingen alleen maar als je met de app geopend aan het lopen bent? Ik heb al een tijdje een ei in zo'n incubator zitten maar staat nog op 0,67/5km :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zou dit werken? :o

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nn9zx6M.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

hmm.. Dat groene vlakje is me wel opgevallen, volgens mij. Wist nog niet waar het voor diende. Morgen eens checken.

[ Voor 58% gewijzigd door Zeror op 14-07-2016 00:01 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
fast-server schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:56:
[...]

3 uur geleden stak er iemand onverwachts ineens over op de dijk omdat hij iets zag aan de andere kant van de dijk, het scheelde maar een haartje of hij lag onder mijn auto...

Sommige mensen hebben geen flauw idee meer wat ze aan het doen zijn, totaal geobsedeerd en hebben niets anders meer in de gaten.

Enige verantwoordelijk is wel op zijn plaats, geen enkel normaal denkend mens wil verongelukken of iemand een levenslang trauma aandoen.
Nou sorry hoor, het is overal op het nieuws dus je kan er ook even rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:05
Die groene pulses heb ik ook vaak gezien, dacht al dat het betekende dat ik dichter bij een pokemon kwam maar wist het niet zeker

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Altijdgriep schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:59:
[...]

Nou sorry hoor, het is overal op het nieuws dus je kan er ook even rekening mee houden.
Ik mag toch hopen dat je dit niet serieus meent...

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

UPDATE:

De Discordserver is uitgebreid met extra kanalen. Voor elk deel van Nederland + de 4 grote steden hebben zo hun eigen chatkanaal. Daar kun je regio specifieke pokemon info delen met elkaar. Bijvoorbeeld de locatie van pokemon X in Rotterdam ofzo. Cheers!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
fast-server schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:01:
[...]

Ik mag toch hopen dat je dit niet serieus meent...
Nee ik meen het niet serieus, maar het was wel een goeie he? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

[...]

Dat zal, maar dat betekend echt helemaal niet dat je dan maar overal mag doen wat je zelf wil lol, het moet niet gekker worden...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

In NY :)

[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 14-07-2016 00:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Het schijnt dat binnenkort Carmageddon GO wordt gereleased als antwoord op Pokemon GO.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
FaceDown schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:08:
[...]

Het schijnt dat binnenkort Carmageddon GO wordt gereleased als antwoord op Pokemon GO.
Top, wanneer is de beta? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Tesla is 'm stiekum al gestart. ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
FaceDown schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:15:
[...]

Tesla is 'm stiekum al gestart. ;)
Pokemon GO op dat Tesla scherm is hun volgende project. Kun je in de file mooi die Rattata nog mee pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Gewoon je telefoon pakken, volgens de meesten is een tesla tegenwoordig toch een zelfrijdende auto (ook al is het in de werkelijkheid maar gewoon een lane assist 2.0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:46
Jammer, kan niet meer inloggen, net voordat het spawnpunt onder mijn flat er een pokemon neer gaat zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Liep vanavond even naar de supermarkt en terug (Pokéstop), om een ei te hatchen. Dat was het plan tenminste. Tegenover dat kruis is een eetzaal van een bejaardentehuis en ik merkte op dat 3 mensen (medewerkers) me wat aan zaten te kijken en ze hadden alle drie hun telefoon vast. Ik dacht, oeioei nu wordt je op de foto gezet. Maar toen begonnen ze wat te lachen en bleken ook even de Pokéstop mee te willen pakken :P Mensen van rond de 50 haha.

Daarna zag ik dat een nearby gym werd aangevallen, dus ik rennen en er stealth naartoe lopen. Herken ik een oude basisschool kameraad, met nog 3 anderen die ik niet kende. Hele dorp een keer of 3 gelopen en nog de andere Gym's ingenomen die na 5 minuten weer waren ingenomen. Ik begon om 21:20 met 70% accu, een uur later had ik nog 12% en viel hij opeens uit. Lekker dan, rot telefoon van 650 piek. Daarna nog tot 23:00 meegelopen en snel een frietje gepakt (volgens Google Fit mocht het vanmiddag al! :)) en naar huis. Nu lvl 9 en een stuk of 10 evolves klaarliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Spawnt er een Hypno CP475 voor m'n huis, loopt de app weer vast als hij in de bal zit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Nee, dit ga je niet menen...
Ik dat lucky egg ding ingezet, stuk of 6 evolves gedaan, wilt hij het nu niet meer doen! Grr, af en toe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:22
Kek schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:44:
[...]
Ye, bij zara + noorderplantsoen zijn wel de gekke spots inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
JB schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:56:
[...]

Broeden die dingen alleen maar als je met de app geopend aan het lopen bent? Ik heb al een tijdje een ei in zo'n incubator zitten maar staat nog op 0,67/5km :?
20e keer dat die info in dit topic wordt gegeven: alleen met de app open op de voorgrond en scherm ontgrendeld.

Ik hoop echt dat dat bij volgende versies veranderd wordt, dat de app ook in de achtergrond kan draaien en je een notificatie geeft als er een Pokémon in de buurt is of een ei uitkomt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:45:
[...]

20e keer dat die info in dit topic wordt gegeven: alleen met de app open op de voorgrond en scherm ontgrendeld.

Ik hoop echt dat dat bij volgende versies veranderd wordt, dat de app ook in de achtergrond kan draaien en je een notificatie geeft als er een Pokémon in de buurt is of een ei uitkomt ofzo.
Topic gaat nogal hard maar dank voor de info! Hoop dat ze dat inderdaad anders in gaan regelen, met name ook ivm batterij

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Hmm, nu doet ie 't weer.
Resultaat:
- 5 Kakuna's
- 7 Pidgeotto's
- 4 Raticate's

En dan doe ik een paar Pidgeotto's weg en dan kan ik nog 1 Pidgey evolven. Van lvl 9 naar bijna 11. Netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:09
Lijkt hier en daar wel meer The Walking Dead IRL dan op Pokemon overigens lol.

Dat de game op de voorgrond moet blijven is wel, naast zwaar irritant, een behoorlijke batterij killer...

Ben benieuwd hoeveel geld mensen er al in hebben gepompt via "micro" transacties (tot 100€ mini noemen gaat wat ver)

Flinke boswanding gemaakt en 1 Pokemon tegengekomen nabij huizen is we triest overigens... Pokemon horen in natuurgebieden en pokestops / gyms bij bebouwing IMO

[ Voor 21% gewijzigd door Thalaron op 14-07-2016 00:55 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Thalaron schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:54:
Lijkt hier en daar wel meer The Walking Dead IRL dan op Pokemon overigens lol.

Dat de game op de voorgrond moet blijven is wel, naast zwaar irritant, een behoorlijke batterij killer...

Ben benieuwd hoeveel geld mensen er al in hebben gepompt via "micro" transacties (tot 100€ mini noemen gaat wat ver)

Flinke boswanding gemaakt en 1 Pokemon tegengekomen nabij huizen is we triest overigens... Pokemon horen in natuurgebieden en pokestops / gyms bij bebouwing IMO
Bij het bereiken van €100 noem je het gewoon transaction, bij €1.000 een kilo-transaction ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond een Scyther en Ponyta uit een ei gekregen :)
Daarna kwak ik nog een Hypno tegen op straat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
In het centrum van Leiden is het niet veel anders 😁
Ik schat dat 60-70% van de lopende mensen aan het spelen is.

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:07

Thompson

Beeromaniac

Damn was net lekker bezig met gyms ownen hier in het dorp, gingen de servers moeilijk doen.

Achter elkaar door gyms van lvl 5/6 naar beneden knallen (en dat gaat makkelijk met een snorlax van 1389, tot nu toe alle gyms solo xD) levert toch behoorlijk snel experience op. Misschien dat ik dat morgen maar eens ga doen met een lucky egg geactiveerd :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vreemd van de media dat ze het spel bekritiseren dat je je privacy opgeeft om Pokemon Go te kunnen spelen terwijl het nog niet eens officiëel in Europa is uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 01:05:
Wel vreemd van de media dat ze het spel bekritiseren dat je je privacy opgeeft om Pokemon Go te kunnen spelen terwijl het nog niet eens officiëel in Europa is uitgegeven.
De media probeert op dit moment iedere kans te vinden om het spel de grond in te boren, trek je er niet te veel van aan, anders hebben ze hun doel weer eens bereikt. Dat Facebook een idiote hoeveelheid gegevens van je heeft is geen nieuws, maar omdat die bug op iOS er was met volledige permissie moet het natuurlijk onder het vergrootglas :P

Damn, nog 1200XP tot lvl 11. En volgens mij heeft die bugged Lucky Egg mij nog een Lucky Egg opgeleverd :P Edit: Jazeker, ik heb er gewoon nog eentje in mijn inventory, dat is natuurlijk geweldig!

[ Voor 5% gewijzigd door Kuusj op 14-07-2016 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:07

Thompson

Beeromaniac

Ik ben zelf zojuist level 17 geworden, ik ben nog even flink pokemons aan het sparen voor een lading evoluties, denk dat het er morgenavond wel weer een stuk of 25 worden. Dus met wat geluk morgenavond level 19 :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

En heb mijn Eevee kunnen evolven (met dubbele XP), het is een Jolteon met 396 CP geworden.
Dus nu is de lineup:
- 614 CP Pigeot
- 396 CP Jolteon
- 331 CP Raticate
- 306 CP Beedrill
- 254 CP Pidgeotto
- 168 CP Drowzee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Bij mij crasht het spel echt constant. Dan is het leuke er snel van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:58

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:45:
[...]
In de instellingen batterijbesparing aanzetten en je telefoon op zijn kop houden, dan is iniedergeval het scherm gedimd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
ricjuh schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:46:
[...]

Ik heb ook een charmander gekozen als start pokemon, nog geen tegen gekomen in het wild. Nu lvl 12 en geen mogelijkheid om hem te evalueren. Waar heb jij de charmanders gevonden?
Ik zag dinsdag een warturtle die ik helaas niet kon zoeken want het begon te regenen. De kans dat je een charmeleon vind is dus wel groter dan dat je genoeg charmender candy vind denk ik.

Lol daarstraks een auto met boze mensen gezien omdat ik al hun gyms terug had afgepakt. _/-\o_

En ik was een gym aan het overnemen en ik ston naast een haag waarin ik geritsel hoorde. Na een tijd kwam een egel tevoorschijn die aan mijn schoen kwam knabbelen. Ik vergat een foto te nemen :(

[ Voor 14% gewijzigd door Gravediggerxx op 14-07-2016 01:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
[b]Gravediggerxx schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 01:34

En ik was een gym aan het overnemen en ik ston naast een haag waarin ik geritsel hoorde. Na een tijd kwam een egel tevoorschijn die aan mijn schoen kwam knabbelen. Ik vergat een foto te nemen :(
Heb je hem wel kunnen vangen met een Pokeball?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Er is hier iemand in het dorp die volgens mij iets te veel tijd over heeft. Net nog alle drie de gym's binnen no-time overgenomen en er zit nu een Slowbro van CP 1552 in 1 gym en een Kingler van CP 970 in een andere. De derde kan ik even niet zien, maar daar zal ook wel 900+ CP inzitten.

Ik vraag me toch af, hoe doe je dat? Op een paar dagen lvl 21 worden, en dan "MoedersVan458" heten. Of het is geen moeder, of ik wens haar kinderen veel succes met een moeder die nooit thuis is. Dat nummer heeft overigens betrekking op de netcode hier van de telefoon dus "ze" komt zeker uit dit dorp.

Edit: en as we speak is eentje alweer overgenomen door team rood. Er zit nu een Hypno in van 532. Zal Moeders vast blij mee zijn, ik gok dat die binnen 5 minuten weer weg is. :') :') :') 1 minuut...
Edit 2: ah, "ze" heeft er nu toch maar een CP 1291 Hypno ingezet 7(8)7

Morgen (vandaag) ga ik een gym overnemen en dan gewoon op een bankje wat wachten wie die Moeders is, misschien ken ik hem/haar wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Kuusj op 14-07-2016 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:02
Je kan alle evoluties opsparen tot je die lucky egg gaat gebruiken, dan krijg je 1000XP per evolutie. Dan stijg je enorm snel in level. Natuurlijk kan die persoon geld hebben uitgegeven voor lures, lucky eggs etc.

In het afgelopen uur heb ik hier ook veel gyms zien veranderen van kleur. Dat mensen tot 2 uur 's nachts bezig zijn met overnemen.

[ Voor 23% gewijzigd door RobinNL op 14-07-2016 02:41 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:24

The_Worst

Unox

Vrienden hebben mij overgehaald om 'even' een rondje te doen. Tochtje gemaakt over Universiteit Twente, en daarna in de buurt. Van level 5 naar level 7 en het heeft mij een Pidgeot opgeleverd van CP303, daarna komt een Pidgetto van CP120 dus dat was wel een mooie stijging. Alleen de 3 gyms in de buurt zijn rood en allemaal minimaal level 2 met CP600 beesten erin.

Team Mystic heeft in Enschede weer 3 nieuwe leden erbij!

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Dit is pas dedication 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.reddituploads.com/0b6e2ef63dfe4e1da71a1516e27df7ff?fit=max&h=1536&w=1536&s=b398783c7fa6e97893498e6a9658205e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pff en dan nog de verkeerde ook :P GO TEAM INSTINCT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
Net even geprobeerd. Tijd van gymreward was overschreden vanochtend 1 in gym kunnen plaatsen en toch kunnen colecten.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Ik heb een Pokémon in een Gym staan vanaf afgelopen dinsdagmiddag met nog 1 hp, wanneer krijg je daar de rewards voor?

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
RobinNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 02:41:
Je kan alle evoluties opsparen tot je die lucky egg gaat gebruiken, dan krijg je 1000XP per evolutie. Dan stijg je enorm snel in level. Natuurlijk kan die persoon geld hebben uitgegeven voor lures, lucky eggs etc.

In het afgelopen uur heb ik hier ook veel gyms zien veranderen van kleur. Dat mensen tot 2 uur 's nachts bezig zijn met overnemen.
N al je dan ook nog pokedex nieuwe Pokémon registreert krijg je nog meer

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Lijkt het niet op. Iedere keer als ik een rondje langzaam draaide verscheen de groene ring in een wezenlijk andere richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
T-Rhidon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 06:56:
Ik heb een Pokémon in een Gym staan vanaf afgelopen dinsdagmiddag met nog 1 hp, wanneer krijg je daar de rewards voor?
Moet je rechtsboven in shop kijken zie je een schildje

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 16-09 09:47
Ik ving zojuist even een CP 453 Rapidash (Hele grote vuur Pokémon)

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Offens1490 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 06:57:
[...]

Moet je rechtsboven in shop kijken zie je een schildje
Strange, er staat dat ik er eerst een aan een gym moet toevoegen. Maar dat theb ik gedaan vandaar de 1 hp nog over.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:47

Osxy

Holy crap on a cracker

T-Rhidon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 07:04:
[...]

Strange, er staat dat ik er eerst een aan een gym moet toevoegen. Maar dat theb ik gedaan vandaar de 1 hp nog over.
Dan is hij al eruit gezet ;)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 16-09 09:47
T-Rhidon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 07:04:
[...]

Je moet geloof ik ook op het schildje in de shop klikken en dan begint de 21 uur af te tellen

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mx. Alba
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zlsRw35YFzceDtNcXIykkTnP/full.jpg

Mind=blown...

[ Voor 59% gewijzigd door Mx. Alba op 14-07-2016 07:31 ]

Pagina: 1 ... 58 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.