Een handtekening?!
Op Tweakers misschien, aangezien we wel de moeite nemen om een Australisch account aan te maken of de .apk van APKmirror te downloaden.Larkinzzz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:15:
Ik had wel verwacht dat het in meer landen gereleased zou zijn nadat ze het vanochtend in Duitsland deden. Iedereen speelt het toch al dus waarom doen ze zo langzaam?
Zodra je de game in één keer voor iedereen vrijgeeft en in de Stores zet liggen natuurlijk continu de servers er uit, daarom deze aanpak van gefaseerde uitrol.
Magmar, Pinsir, Growlithe 2x, Ekans, Cubone, Magneton, Mankey, Diglett, Bulbasaur, Dratini.
Tevreden
ja klopt , maar wel raar want zo zwaar is het spel niet .schaapiej schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:15:
[...]
4S draait bij mij ook met dezelfde problemen. Op Android geen problemen! De app wordt eigenlijk ook pas vanaf de iPhone 5 ondersteunt...
psn: taker-mart

Wel nice, ik kreeg een Eevee van 206 uit m'n 10km ei.mauro101 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:14:
Zojuist uit een 10km ei gekregen!![]()
![]()
niet de meest zeldzame, maar wel lekkere CP! (was1120, genoeg candy opgespaard)
http://i63.tinypic.com/2161kl.jpg
Net even gekeken naar de stand van wat Gyms hier in de buurt. Niet te doen! Waar ik gisteren zelf (Blue) nog een plekje had is nu overgenomen door Red en is level 5 met 14876 punten en o.a. een Gyarados van CP 1110 en een Flareon van CP1176 erin. Dan moet je dus echt wel een gecoördineerde aanval uitvoeren om die weer over te nemen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
dat heb ik hier ookjacco5555 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:25:
Elke kerk die ik in omliggende dorpen ben tegengekomen zijn pokestops behalve die 2 kerken hier in het dorp.. Dichtstbijzijnde stop is 4km en de eerste gym op 5km. Niet echt handig voor dit spel wonen in een klein dorp
Verwijderd
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Trouwens, de CP van Pokémon's is geheel random of hoe wordt dit bepaald?
Rupsen, Rapsen.
Al die duizenden mensen op straat zijn echt geen Tweakersdutchgio schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:19:
[...]
Op Tweakers misschien, aangezien we wel de moeite nemen om een Australisch account aan te maken of de .apk van APKmirror te downloaden.
Zodra je de game in één keer voor iedereen vrijgeeft en in de Stores zet liggen natuurlijk continu de servers er uit, daarom deze aanpak van gefaseerde uitrol.

Verwijderd
Nee, maar je leest hier ook van tweakers die de launch afwachten.Larkinzzz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:35:
[...]
Al die duizenden mensen op straat zijn echt geen Tweakersen ze hebben nu in Duitsland kunnen zien wat zo'n release met de servers doet, dus hopelijk snel hier ook de echte release.
En zijn er niet nu juist weer problemen?
Wel als hij maar lvl 3 is, et lvl bepaalt hoeveel pokemon erin kunnen, en je moet pokemon van je eigen gym verslaan om het lvl hoger te krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:44:
Hoe zet je een Pokemon in een gym van je team? Heb een paar gyms bezocht, maar zag iedere keer alleen het boks icoontje om te trainen. Net bijvoorbeeld een waar er 3 in zitten. Dat is niet de max toch?
Hier in de buurt was een lvl 6 gym van rood, maar ik heb nog maar 1 pokemon van boven de 200 dus die verslaan gaat m niet worden gok ik.
Naja net even rond gelopen door het centrum en pokeballs opgehaald.. Ook even een Gym overgenomen die nog maar level 1 was
Team rood en geel zijn echt in overhand hier, zie de Gyms echt vaak wisselen.. soms ook naar blauw..
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
ben er nog steeds niet achter wat nu beste werkt:mauro101 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:14:
Zojuist uit een 10km ei gekregen!![]()
![]()
niet de meest zeldzame, maar wel lekkere CP! (was1120, genoeg candy opgespaard)
http://i63.tinypic.com/2161kl.jpg
eerst evolven - dan die cp omhoog
of eerst cp omhoog, dan evolven
iemand tips?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Haters everywhere but I don’t really care
Maakt niet uit. Maar het allerbeste is om alleen rare pokemons te upgraden. De commons daar vang je geheid later nog een betere van en dan heb je al dat stof verspild.himlims_ schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:54:
[...]
ben er nog steeds niet achter wat nu beste werkt:
eerst evolven - dan die cp omhoog
of eerst cp omhoog, dan evolven
iemand tips?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
De petitie is echt in 1 week van 25.000 naar 50.000+ signatures gevlogen!
Bon: https://www.change.org/p/...-10-and-windows-mobile-10
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Maar toch zijn er nog veel die nu nog niet spelen, en dat wel gaan doen zodra het in de market verschijnt. Bij mij op mijn werk vandaag waren er 2 die nu speelden, en nog eens 6 die wachten tot het officieel in de app store staat.Larkinzzz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:35:
[...]
Al die duizenden mensen op straat zijn echt geen Tweakersen ze hebben nu in Duitsland kunnen zien wat zo'n release met de servers doet, dus hopelijk snel hier ook de echte release.
Zonder twijfel zullen de servers dus nog best het één en ander te verduren krijgen de komen periode.
Dat kan zeker ik doe niet anders, ik blijf mooi binnenkevinl schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:28:
Vraag me af of je de GPS in je phone niet kan hacken om zo op plaatsen te komen waar je nooit zal komen.
Liep net door een park waar blijkbaar veel magmars zitten. Kwam er geen 1 tegen......maar precies daar kwam mijn 10km ei uit. Magmar cp 800
Ben lvl 16 op dit moment.
[ Voor 6% gewijzigd door Valinor op 13-07-2016 20:01 ]
Mooi lijstje! In wat voor gebied ben je geweest?Basxt schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:21:
Zo. Goed rondje gemaakt vandaag..
Magmar, Pinsir, Growlithe 2x, Ekans, Cubone, Magneton, Mankey, Diglett, Bulbasaur, Dratini.
Tevreden
Wat ik wil weten is: ik ga altijd lopen in hetzelfde park. Er zijn daar in de buurt 3 pokéstops en 1 gym, wat ongelofelijk goed uitkomt!
M'n vraag is: na hoeveel tijd replenishen pokéstops vooraleer je terug items kunt halen bij dezelfde?
Het zou ideaal zijn indien ik bij elke tour (= 1km. Zal 1.5km zijn als ik de pokéstops in het traject opneem) telkens bij die 3 pokéstops items kan halen.

Zoals deze held dus:
Source https://www.facebook.com/runningbe/posts/1064834453592916
Achja bijna level 14
Tja ik heb een ander 'probleem' zoveel pokestops in de buurt dat je niet weet waar je moet beginnen. Op de kop van zuid kan je lol op.jacco5555 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:25:
Elke kerk die ik in omliggende dorpen ben tegengekomen zijn pokestops behalve die 2 kerken hier in het dorp.. Dichtstbijzijnde stop is 4km en de eerste gym op 5km. Niet echt handig voor dit spel wonen in een klein dorp
Interessant idee als er genoeg mensen mee doen
Krijg het idee dat het vele malen erger is nu met Duitsland erbij.. volgens mij hebben ze elke keer een week of wat nodig om servers extra te kopen..
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ik draai 0.29.2 en die is net zo ruk als de vorige versie. Zeker als Nederland weer thuis is van het werk merk je dat de hamsters in het serverpark van Niantic het niet meer bij kunnen werken. Een en al vastlopers.vuurtjih schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:13:
Hebben jullie versie 0.29.2? Die werkt veel beter, althans tot nu toe.
Na 5 minutenAsgaro schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:05:
M'n vraag is: na hoeveel tijd replenishen pokéstops vooraleer je terug items kunt halen bij dezelfde?
Het zou ideaal zijn indien ik bij elke tour (= 1km. Zal 1.5km zijn als ik de pokéstops in het traject opneem) telkens bij die 3 pokéstops items kan halen.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dan heb ik geluk. Draait hier mooi. 't spel maar niet afsluiten dus voorlopigJohnHeroHD schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:15:
[...]
Ik draai 0.29.2 en die is net zo ruk als de vorige versie. Zeker als Nederland weer thuis is van het werk merk je dat de hamsters in het serverpark van Niantic het niet meer bij kunnen werken. Een en al vastlopers.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Een handtekening?!
Dit is de zaak omdraaien, wij spelen het allemaal tegen de regels in op de servers die ze nu online hebben gebracht, dus we delen de capaciteit met de rest terwijl ze er nog helemaal niet klaar voor zijn. Anders hadden ze het wel in 1 keer overal uitgebracht.JohnHeroHD schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:15:
[...]
Ik draai 0.29.2 en die is net zo ruk als de vorige versie. Zeker als Nederland weer thuis is van het werk merk je dat de hamsters in het serverpark van Niantic het niet meer bij kunnen werken. Een en al vastlopers.
Dus daar heeft iedereen nu last van.
En frustrerend dat dat is als je net een leuke pokemon hebt gevonden en die weet te vangen en dan blijft de bal netjes stil liggen.JohnHeroHD schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:15:
[...]
Lijkt wel een Blizzard release
Nou voor mij werkte hij juist slechter. Net geupdate buiten omdat ik dacht dat het misschien wel ietsje beter zou, nope....nu kan ik helemaal niet meer inloggen met de server problemen. Met de oude kon ik elke keer wel 2 minuten vooruit.vuurtjih schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:13:
Hebben jullie versie 0.29.2? Die werkt veel beter, althans tot nu toe.
Jij komt tenminste nog leuke pokemon tegen, ik heb inclusief evolves pas 20 verschillende gezien, 90 procent is pidgey of ratata, soms een weedle.TheNiker2 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:17:
[...]
En frustrerend dat dat is als je net een leuke pokemon hebt gevonden en die weet te vangen en dan blijft de bal netjes stil liggen.
Lijkt wel een Blizzard release
Voor of na de candy op 800cp? Mijn snorlax was maar 450 uit het level 10 ei, maar na de 30 candy die die bij had 1389D2FValinor schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:01:
Serverproblemen....ben maar naar huis gegaan.
Liep net door een park waar blijkbaar veel magmars zitten. Kwam er geen 1 tegen......maar precies daar kwam mijn 10km ei uit. Magmar cp 800
Ben lvl 16 op dit moment.
Beeromaniac
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Was in Parijs.... Elke straathoek en kruising stond een pokestopwortelsoft schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:07:
[...]
Tja ik heb een ander 'probleem' zoveel pokestops in de buurt dat je niet weet waar je moet beginnen. Op de kop van zuid kan je lol op.

Zonder, net naar 1007 'gecandied'Thompson schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:21:
[...]
Voor of na de candy op 800cp? Mijn snorlax was maar 450 uit het level 10 ei, maar na de 30 candy die die bij had 1389is nu verreweg mijn sterkste (zelf ook lvl ik 16)
Het beste wat je kan doen is de fiets pakken en naar een ander deel van de stad te gaan, vaak zie je dan andere pokemon's.mark-k schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:18:
[...]
Jij komt tenminste nog leuke pokemon tegen, ik heb inclusief evolves pas 20 verschillende gezien, 90 procent is pidgey of ratata, soms een weedle.
Als je te snel gaat met de fiets (over de 15km per uur) dan zet je de fiets ergens neer en loop je wat rond. Vaak kom ik er achter dat op bepaalde plekken in de stad er zoveel checkpoints zijn in vergelijking met mij in de buurt.
Vandaag een plek gevonden waar in 5 minuten bereik ik 7 checkpoints constant kan rond rijden zonder te stoppen waardoor ik binnen een half uur alles opnieuw gefarmed heb
Maar je realiseert je wel dat het hier officieel nog niet te spelen zou moeten zijn?tellavist schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:16:
Ik vind het eerlijk gezegd best kwalijk. Zen lopen nu al een WEEK te kutten... als je merkt dat het zo mateloos populair is. Hoe kan je dan niet als de sodemieter servercapaciteit bij schakelen? Het is in die week ook echt geen 1 dag fatsoenlijk gegaan... volgens mij heeft Microsoft EN Amazon al hulp geboden...
Toch 15 mensen die uit het niets tevoorschijn kwamen. Gelukkig zijn het allemaal volwassenen die spelen, anders Zou je je net een kinderlokker gaan voelen als er allemaal 10-jarigen tevoorschijn komen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Oh, jazeker, ik ben het helemaal met je eens. Wij mogen ook niet klagen daar hij nog niet bij ons uitgekomen is. Maar het is wel wat het is.HeatWave schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:16:
[...]
Dit is de zaak omdraaien, wij spelen het allemaal tegen de regels in op de servers die ze nu online hebben gebracht, dus we delen de capaciteit met de rest terwijl ze er nog helemaal niet klaar voor zijn. Anders hadden ze het wel in 1 keer overal uitgebracht.
Dus daar heeft iedereen nu last van.
Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, een filmpje van Steven Brunswijk:
https://www.facebook.com/...k/videos/947050895404134/
Nee, maar we weten ook niet hoe ze de infrastructuur hebben geregeld. Kan natuurlijk prima zo zijn dat ze per land-release servers bijschalen, maar op dit moment zit iedereen over de hele wereld op servers voor US/AUS/NZ/DUI, dat was natuurlijk nooit de bedoeling.JohnHeroHD schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:31:
[...]
Oh, jazeker, ik ben het helemaal met je eens. Wij mogen ook niet klagen daar hij nog niet bij ons uitgekomen is. Maar het is wel wat het is.
Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, een filmpje van Steven Brunswijk:
Dat wij nou zo bijdehand APKs en Fake App store accounts aan gaan maken, miljoenen mensen over de hele wereld dus, dat kan je ze echt niet kwalijk nemen vind ik.
Als het overal is uitgerold en het blijft kut, dan mogen we klagen
Het heeft ook tijdens het levellen compleet geen nut, pas als je op het einde pokémon's hebt met 10.000 hp dan kan je er pas wat mee. Maar je houdt ze toch niet lang genoeg vast.Gynnad schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:31:
Heeft het nut om te gaan vechten in de gyms, krijg je hier XP of worden je pokémons hier sterker van? Mocht dit allemaal niet het geval zijn, wat heeft het dan voor nut om een gym aan te vallen? Want die ben je toch weer zo kwijt, aangezien ze potions kunnen gebruiken.
Meer status en lol, maar compleet geen nut.
Ik denk eigenlijk zelf dat ze slachtoffer zijn van hun eigen succes. Ze rekenen op een X aantal gebruikers (per uitrol) en richten daar de servers vermoedelijk op in. Nu blijkt het een hype en heel veel mensen, meer dan waar op is gerekend, beginnen het te spelen. Dan kan je 2 dingen doen: opschalen of afwachten. Opschalen is allemaal leuk en aardig, maar als een groot deel van de spelers na een weekje weer stopt zit je met een overschot aan servers die niet worden gebruikt. Ze zullen dus ook een beetje afwachten tot het aantal spelers is gestabiliseerd en dat kun je pas gaan bekijken als de uitrol compleet is. Nu zijn het natuurlijk (lijkt me heel stug in ieder geval) geen fysieke servers, maar ook Niantic zal aan minimaal een maandcontract per server zitten. Als het niet hoger is. Kan me voorstellen dat ze per jaar inkopen omdat ze dan korting kunnen krijgen.HeatWave schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:39:
[...]
Nee, maar we weten ook niet hoe ze de infrastructuur hebben geregeld. Kan natuurlijk prima zo zijn dat ze per land-release servers bijschalen, maar op dit moment zit iedereen over de hele wereld op servers voor US/AUS/NZ/DUI, dat was natuurlijk nooit de bedoeling.
Dat wij nou zo bijdehand APKs en Fake App store accounts aan gaan maken, miljoenen mensen over de hele wereld dus, dat kan je ze echt niet kwalijk nemen vind ik.
Als het overal is uitgerold en het blijft kut, dan mogen we klagen.
Het zal dus nog wel even duren voordat alles helemaal stabiel is en lekker draait
[ Voor 9% gewijzigd door JohnHeroHD op 13-07-2016 20:49 ]
Xbox: Gulpener88
En daarnaast hebben we helemaal geen idee hoeveel rekenkracht het per client vereist, het zal niet veel zijn, maar het is nogal een verschil of één server 100 of 10.000 clients kan bedienen. Wellicht zijn ze dan wel aan het opschalen maar gaat dat opschalen niet sneller dan het aantal spelers dat er dagelijks bij komt.HeatWave schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:39:
[...]
Nee, maar we weten ook niet hoe ze de infrastructuur hebben geregeld. Kan natuurlijk prima zo zijn dat ze per land-release servers bijschalen, maar op dit moment zit iedereen over de hele wereld op servers voor US/AUS/NZ/DUI, dat was natuurlijk nooit de bedoeling.
Als het overal is uitgerold en het blijft kut, dan mogen we klagen.
En ja, het is een hype, dus over een maand of 2 hoor je er niks meer over op het normale nieuws.
S3 heeft toch geen KitKat? Dus zonder custom ROM wordt het dan niet wattaker1987 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:59:
iemand ervaring met pokemon go op een galaxy s3 ?
Yup, ik speel hem op een S3 (eentje die dusdanig gebruikt is dat ik er al een tijdje weinig vertrouwen meer in heb) en hij speelt prima. Beeld schokt af en toe en het opstarten duurt toch 30-40sec vaak maar verder geen (non-server) issues gehad.taker1987 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:59:
iemand ervaring met pokemon go op een galaxy s3 ?
Batterij gaat ongeveer 2 tot 2.5 uur mee als je non stop bezig bent.
JohnHeroHD schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:31:
[...]
Oh, jazeker, ik ben het helemaal met je eens. Wij mogen ook niet klagen daar hij nog niet bij ons uitgekomen is. Maar het is wel wat het is.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Exy8zSEhcWI]Gertjuhjan schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:54:
Geniaal dat filmpje van "BraboNeger"!
embedd dan gewoon even?!
1
| [video]https://www.youtube.com/watch?v=Exy8zSEhcWI[/] |
De app zelf stelt eigenlijk niet zo heel veel voor, feitelijk alleen een algoritme om pokemons te generen en items op specifieke punten. daar bovenop heb je dan nog het gym concept, maar dat is nog niet zo fantastisch uitgewerkt als je het mij vraagt.
Hoe dan ook, de potentie is gigantisch als ze dit mooi weten uit te breiden.
hmm dan maar op mn oude iphone 4s blijven dus . thanxMilaNL schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:02:
[...]
S3 heeft toch geen KitKat? Dus zonder custom ROM wordt het dan niet wat
blijf het eigenlijk raar vinden dat ze deze toestellen niet ondersteunen en het hier amper op werkt .. alsof elk wezen tegenwoordig een nieuwe telefoon heeft , telefoons zijn trouwens rete duur
Volgende keer toch maar gewoon de powerbank mee.
Ik snap het ook niet helemaal. Op mijn oude telefoon werkte Ingress prima, maar Pokémon Go is (zonder tweaks) belachelijk traag. Terwijl die twee nou niet echt veel verschillen zou je zeggen.taker1987 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:05:
[...]
hmm dan maar op mn oude iphone 4s blijven dus . thanx![]()
blijf het eigenlijk raar vinden dat ze deze toestellen niet ondersteunen en het hier amper op werkt .. alsof elk wezen tegenwoordig een nieuwe telefoon heeft , telefoons zijn trouwens rete duur
Ben level 4, en heb inmiddels al een paar pokemon gevangen... Lapas, Clefairy Jigglypuf en Bellsprout, zijn deze enigszins interessant?
Heb inmiddels wat Weedles(3) en heb 17 weedle candy, is het verstandig om deze nu te evolve? of kun je dat beter niet doen? en eerst power uppen?
Als je eenmaal een gym hebt, en je pleurt daar een pokemon in, je gym word verslagen, ben je je pokemon dan kwijt?
Welke "tweaks" hebben we het dan over als ik vragen mag? Het draait wel 'oké' op mijn eigen Nexus 6P (SD810), en eigenlijk wel hetzelfde op de andere Nexus 5X'en (SD808) hier in huis, op een Moto G 1st gen met Snapdragon 400 is het zo'n 15 FPS en op een Moto G second gen (SD410) is het 20 FPS. Op de iPhone 6S van een vriendin van me draait het hetzelfde als op mijn telefoon.MilaNL schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:11:
[...]
Ik snap het ook niet helemaal. Op mijn oude telefoon werkte Ingress prima, maar Pokémon Go is (zonder tweaks) belachelijk traag. Terwijl die twee nou niet echt veel verschillen zou je zeggen.
Verwijderd
Beschamend

precies, dat bedoel ik .MilaNL schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:11:
[...]
Ik snap het ook niet helemaal. Op mijn oude telefoon werkte Ingress prima, maar Pokémon Go is (zonder tweaks) belachelijk traag. Terwijl die twee nou niet echt veel verschillen zou je zeggen.

1e keer was in de auto dus die telde maar half. 2e keer bleef het balletje liggen. Opnieuw ingelogd. In mijn journal niks te zien. Maar hij is niet meer terug gekomen. Heb wel mijn pokeballs terug gekregen. Die stond nog op hetzelfde aantal.
Ben trouwens ook maar mijn stardust gaan sparen. Zit nu op 40k. Ik merkte dat ik toch steeds sterkere pokemons ving. Denk dat ik ga wachten tot lvl 25 voordat ik weer ga upgraden.
[ Voor 23% gewijzigd door tellavist op 13-07-2016 21:21 ]
Een handtekening?!
draait die op de iphone 6 ook niet lekker dan ?kuusj98 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:14:
[...]
Welke "tweaks" hebben we het dan over als ik vragen mag? Het draait wel 'oké' op mijn eigen Nexus 6P (SD810), en eigenlijk wel hetzelfde op de andere Nexus 5X'en (SD808) hier in huis, op een Moto G 1st gen met Snapdragon 400 is het zo'n 15 FPS en op een Moto G second gen (SD410) is het 20 FPS. Op de iPhone 6S van een vriendin van me draait het hetzelfde als op mijn telefoon.
Ah dus het draait ook slecht op nieuwe telefoonskuusj98 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:14:
[...]
Welke "tweaks" hebben we het dan over als ik vragen mag? Het draait wel 'oké' op mijn eigen Nexus 6P (SD810), en eigenlijk wel hetzelfde op de andere Nexus 5X'en (SD808) hier in huis, op een Moto G 1st gen met Snapdragon 400 is het zo'n 15 FPS en op een Moto G second gen (SD410) is het 20 FPS. Op de iPhone 6S van een vriendin van me draait het hetzelfde als op mijn telefoon.
Ik heb wat properties met GLTools veranderd (heeft root nodig). Maakt een vrij groot verschil, alleen de menu's blijven laggy.
En wat stel je dan hoe in?MilaNL schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:20:
[...]
Ah dus het draait ook slecht op nieuwe telefoons
Ik heb wat properties met GLTools veranderd (heeft root nodig). Maakt een vrij groot verschil, alleen de menu's blijven laggy.
Verwijderd
Eigenlijk niet, beetje rondlopen en veel Pokéstops bezoeken doet al veel.
Dit zal best gemakkelijk zonder ook maar een cent te betalen te spelen zijn.. Alleen duurt het wat langer zoals gewoonlijk.
Vind het wel meevallen, je kan geen stardust kopen dus je moet wel blijven spelen wil je echt sterke Pokemon kunnen maken, natuurlijk kan je wel je voordeel doen met echt geld, maar je kan niet alles ff kopen en klaar.
Mwa vindt het wel mee vallen. Sowieso is het "win" gehalte erg laag. Wat kan je nou winnen dan?
Daarnaast is clash of clans of clash royale 10x erger.
Pokeballs kan je prima farmen als je een paar pokestops in de buurt van elkaar kan vinden. Heb al met al denk ik 10eu uitgegeven aan incubators. Voor de rest niks. Ben gewoon lvl 18. En behoor tot de top 10 van waar ik woon. (Heb nog geen hogere pokemon in gyms gezien dan die van mij)
Een handtekening?!
Niet echt.. Het is zo eenvoudig om alles te krijgen zonder te betalen.
Force 16 bit rendering: aan
Optimize GLSL shaders: aan
Enable texture decompression: All
Enable texture recompression: Disable
En dan Downscale textures en Use lower render resolution moet je beetje mee spelen. Lager is sneller maar maakt het vrij snel lelijker
Ik zou nog niet evolven of poweruppen. Gewoon vangen en alleen de hoogste houden.Swaxie schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:13:
Ik heb een paar noobvragen aangezien ik uit sommige dingen nog niet helemaal uit ben.
Ben level 4, en heb inmiddels al een paar pokemon gevangen... Lapas, Clefairy Jigglypuf en Bellsprout, zijn deze enigszins interessant?
Heb inmiddels wat Weedles(3) en heb 17 weedle candy, is het verstandig om deze nu te evolve? of kun je dat beter niet doen? en eerst power uppen?
Als je eenmaal een gym hebt, en je pleurt daar een pokemon in, je gym word verslagen, ben je je pokemon dan kwijt?
Als je een Gym vangt: vergeet niet naar de shop in de app te gaan, nadat je je Pokémon erin hebt gezet, om je bonus te claimen. Die bonus krijg je iedere 21 uur.
Je krijgt je Pokémon terug als je Gym wordt verslagen.
Altijd de lage cp Pokémon transferen.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
het rare is , ik kan hitman en gta enzo makkelijk op mn 4s draaien , en een simpel spelletje als pokemon go werkt niet eens fatsoenlijk op een 4s , lees nu dus ook berichten dat het op een 5 en een 5s ook niet echt lekker draait . echt een slechte zet dit .MilaNL schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:11:
[...]
tuurlijk snap ik dat ze nieuwe telefoons ondersteunen , maar gaat het tegenwoordig niet wat snel .. en kom op 800 euro voor een telefoon die je over 2 jaar niet meer kan gebruiken voor apps omdat een bedrijf het niet meer ondersteunt .
Neuh je moet nog steeds die Pokémon vangen en rondlopen. Het kan alleen maar sneller.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
juist niet, je kan geen stardust kopen met echt geld
nothing stops this train
Nu sparen voor veel evolves met mijn lucky egg.
Ook nog mooi een gym in de buurt met een free spot, direct een pokemon er in gezet en bonus gepakt.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Maar zonder geld uit te geven kom je daar ook wel. Duurt alleen langer. P2W is spellen waar je bijvoorbeeld moet betalen om dingen het laatste stapje te upgraden en waar je het zonder die laatste upgrade toch net niet redt. Dat is hier dus niet het geval. Betalen maakt het makkelijker en sneller maar zonder te betalen kan je het zelfde bereiken.rolandos582 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:28:
Mensen hebben blijkbaar nog niet gezien wat 24/7 incense + lucky egg + 3 lures doen. Man man man je speelt 6 uurtjes en bent level 20+ LOL
Ik zeg maar wat... Je zou ook met haar mee kunnen lopen?JamesB009 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:32:
Mijn vriendin loopt hard, net even tel meegenomen, 2 eieren uitgekomen. Volgende keer legt ze nieuwe in de incubator.Ideaal.
Ook nog mooi een gym in de buurt met een free spot, direct een pokemon er in gezet en bonus gepakt.
Verwijderd
Is wel een strak plan, kan je dan Runkeeper aanzetten en moet je alleen Pokémon Go aan hebben staan tijdens het hardlopen (dus niet op standby)?JamesB009 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:32:
Mijn vriendin loopt hard, net even tel meegenomen, 2 eieren uitgekomen. Volgende keer legt ze nieuwe in de incubator.Ideaal.
Nee, ik doe niet aan hardlopen.Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:34:
[...]
Ik zeg maar wat... Je zou ook met haar mee kunnen lopen?
Pokemon op de app open, en scherm niet uit laten gaan. (Ze gebruikt geen runkeeper, ze heeft een horloge met GPS om het hardlopen bij te houden.)Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:35:
[...]
Is wel een strak plan, kan je dan Runkeeper aanzetten en moet je alleen Pokémon Go aan hebben staan tijdens het hardlopen (dus niet op standby)?
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ze doen altijd
- ofwel advertenties
- ofwel in app aankopen
- ofwel free/pro version
- ofwel betaalde app
Naar mijn gevoel is die laatste het beste als het om een fatsoenlijk spel gaat omdat er dan na de aankoop geen ergernissen of oneerlijkheden zijn
Meester in de kunsten van...
Tja ik weet het niet. Misschien dat een stripboekhandel dat wel leuk zou vinden maar een kledingwinkel bijvoorbeeld, zou die echt blij zijn met tientallen mensen die alleen naar hun telefoon zitten te staren?MilaNL schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:41:
Ik vond dat idee om Pokéstops/Gyms bij de lokale middenstand in huis te zetten wel een goed idee. Hindert je niet en ik denk dat er best horeca/winkeliers zijn die daarvoor willen betalen. Tot de hype over is dan.
Zojuist even langsgelopen ( daarna crashte mijn Tijdelijke Phone, de Samsung S3, ) maar daar is het nog nooit zo druk geweest, gemiddeld 50 tot 60 man die op dat stukje rondhing, en dat ik terug liep zag ik ruim 30 man nog die kant op lopen.
50% van de mensen met een powerbank aan hun phone, en Zelfs de parkeerplaats en fietsenrek waren aardig gevult.
Het was een oude hang-jongeren plek die de laatste tijd weer rustig was, nu is het Hangplek 2.0 !
Aaa dan ben jij die kerel uit team blauw. Ik zit in rood en overal hangt je naam rond in Hoorn. Met nogal sterke pokemons_trickster_ schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:46:
Hier in Hoorn heb je aan de 6 Pokestops en 2 Gyms op nog geen 100 meter,
Zojuist even langsgelopen ( daarna crashte mijn Tijdelijke Phone, de Samsung S3, ) maar daar is het nog nooit zo druk geweest, gemiddeld 50 tot 60 man die op dat stukje rondhing, en dat ik terug liep zag ik ruim 30 man nog die kant op lopen.
50% van de mensen met een powerbank aan hun phone, en Zelfs de parkeerplaats en fietsenrek waren aardig gevult.
Het was een oude hang-jongeren plek die de laatste tijd weer rustig was, nu is het Hangplek 2.0 !
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Dit topic is gesloten.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.