[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.541 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:23:
[...]

7 op een paar XP na 8. Dan krijg je sowieso weer nieuwe toch? Ik heb er een boel verbrast met die zwevende Zubat.
Ja je krijgt per level omhoog wat leuke upgrades. Helaas mijn Lucky Egg gediscard ipv gebruikt. FML.
Ja die zwevende pokemon zijn echt k*t. Of ze vallen aan net nadat je hebt gegooid.

Weet iemand hoe groot de kans is dat er een reset komt? Het word nu uitgerold in verschillende landen, maar blijven we hiermee gewoon doorgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:06

Ypho

Allround Nerd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:29:
[...]

Ja je krijgt per level omhoog wat leuke upgrades. Helaas mijn Lucky Egg gediscard ipv gebruikt. FML.
Ja die zwevende pokemon zijn echt k*t. Of ze vallen aan net nadat je hebt gegooid.

Weet iemand hoe groot de kans is dat er een reset komt? Het word nu uitgerold in verschillende landen, maar blijven we hiermee gewoon doorgaan?
Gisteren in DE uitgerold, heb niets gehoord over een reset daar, dus verwacht die in NL ook niet.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:04

JB

Cédric roelt!

[...]

Hoe bedoel je reset? Je hebt toch gewoon een account nu? Verder maak je alleen gebruik van de app middels een omweg? Of ik begrijp het verkeerd.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-06 18:14
edit: laat maar zelf gevonden ondertussen :-)

[ Voor 62% gewijzigd door Evatar op 14-07-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 16:17
De kans op een reset lijkt mij nihil, dat zou de populariteit van het spel echt geen goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Evatar schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:31:
waar zie je hoeveel candy je van welke soort hebt?
Door op de pokemon te klikken onder pokemons

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
xStoryTeller schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:26:
[...]

Denk dat ze ook aan wat jongere kinderen gedacht hebben, en om die nu het bos in te lokken met veel pokemon.... dat zou niet heel goed uitpakken voor ze denk ik.
Weet niet of ze daar uberhaupt over na hebben gedacht. Pokémon spawnen ook in achtertuinen van mensen waar je in principe niet kan komen. Sta je daar op straat. Denk dat veel eigenwijze mensen besluiten om maar even die tuin in te hoppen >:) Het is meer dat er niks spawnt in het bos, dat is wel jammer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:31:
[...]
Hoe bedoel je reset? Je hebt toch gewoon een account nu? Verder maak je alleen gebruik van de app middels een omweg? Of ik begrijp het verkeerd.
Ypho schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:31:
[...]

Gisteren in DE uitgerold, heb niets gehoord over een reset daar, dus verwacht die in NL ook niet.
Kan me wel voorstellen dat als de game wereldwijd ''echt'' beschikbaar is. Iedereen zijn Pokemon worden gereset? Lees nogal wat over GPS spoofing en dergelijke, ik waag me er niet aan. Maar er worden al bans uitgedeeld. Ook zijn de servers nogal brak waardoor veel pokemon niet hatchen of niet te vangen zijn etc.

Weet niet hoe dit bij Ingress is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Jestar076 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:24:
[...]

Je kan beter de 2/5km eggs erin doen omdat die heel vaak komen, de gekochte/verkregen incubators gebruiken voor je 10km
Ik zie nog steeds geen reden om het niet te doen?
Want je moet toch gewoon die KM lopen, ongeacht in welke je hem stopt? 8)7 (Of mis ik iets?)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

[...]

Kans op reset is nul.
Ingress van dezelfde developer is ook nooit gereset en daar kon je tot voor kort helemaal nik skopen met geld.
Reset heeft ook weinig nut. Aangezien iedereen bekend is met het spel weten ze ook de truukjes om snel te levelen. En de fanaten zullen iedereen er weer uitlevelen.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WillemAtHome schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:35:
[...]

Kans op reset is nul.
Ingress van dezelfde developer is ook nooit gereset en daar kon je tot voor kort helemaal nik skopen met geld.
Reset heeft ook weinig nut. Aangezien iedereen bekend is met het spel weten ze ook de truukjes om snel te levelen. En de fanaten zullen iedereen er weer uitlevelen.
Ja op die fiets. Ja ik dacht meer aan als die trucjes gefixed zijn, dan iedereen op nul beginnen. Maar als Ingress nooit is gereset kan ik wel aannemen dat bij PokemonGo ook niet zal gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
JamesB009 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:35:
[...]

Want je moet toch gewoon die KM lopen, ongeacht in welke je hem stopt? 8)7 (Of mis ik iets?)
Nee klopt, maar theoretisch gezien is het kostenbesparend als je de 2km/5km eggs in je unlimited incubator stopt.

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
[...]

Je hebt 1 retainer die oneindig te gebruiken is, die wil je dus gebruiken voor de eggs met een korte afstand, want die gebruik je vaker.

De andere heb je een limiet, dus als je een 10km egg erin stopt heb je een betere km/incubator ratio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 16:17
[...]

Omdat je die tijdelijke maar 3 keer kan gebruiken is het natuurlijk het beste om daar zoveel mogelijk kilometers mee te maken, daarom dus die 2km eieren in de infinite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
[...]

Je gebruikt je incubator met onbeperkt usage voor de 2km eggs.
Tegen de tijd dat je 10km ei uitkomt met de andere incubator, heb je 5 keer je onbeperkte gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik denk ook niet dat ze iedereen gaan resetten nee. Hooguit kan ik me voorstellen dat ze dan op meer in-app aankopen hopen om weer snel op je oude niveau te zitten, maar de meeste mensen zullen het echt niet grappig vinden. Al heb je natuurlijk geen poot om op te staan.

Als niet fanatieke, maar wel plezierhebbende speler, vind ik het wel grappig dat ik in mijn korte tramrit van Amsterdam CS naar Vondelpark zoveel kan doen nog. Vanochtend pak ik sowieso een stuk of 10 stops mee voor de XP maar ik heb gewoon 4 nieuwe Pokemon gevangen in dat ene ritje :P.

Lazy-trainer-badge, here I come *).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

hmm, gister 3 10km eieren gehatcht..... 2 pidgeys en 1 evee alle 3 met minder dan 50 cp.
wat een tegenvallers

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
LyP0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:38:
hmm, gister 3 10km eieren gehatcht..... 2 pidgeys en 1 evee alle 3 met minder dan 50 cp.
wat een tegenvallers
Ik had een Chansey uit een ei gister :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

[...]

Aangezien de andere incubators maar 3 uses hebben en de infinity oneindig.
als je de andere incubators voor 2km gebruikt is ie na 6 km op en heb je alleen maar dood normale pokemons. Anders gaat ie 30 km lang mee en heb je mogelijk 3 rare pokemons.
Daarnaast kan je infinite in die 30 km no eens 15 2 km eieren uitbroeden.

Als je 30 km wandelt met 1 extra 3 uses incubator kan je het volgende uitbroeden:
Of 3 x 10 km eieren en 15 x 2 km eieren.
Of 3 x 2 km eieren en 15 x 2 km eieren

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
[...]

Gaat meer om het idee dat je de niet infinity incubators (die naar 3 keer stuk gaan) wilt gebruiken voor de 10 KM eieren omdat het het niet waard is om daar 2 km of 5 km eieren in te stoppen,

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06-2022
LyP0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:38:
wat een tegenvallers
Er kunnen geen Pidgeys uit 10km eieren komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Hoeveel ballen hebben jullie bij je?
Heb er 286 op het moment. Gister zat mijn zak vol.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Helaas gisteren bij het uitbroeden van mijn eerste ei (10km) crashte de game, gevolg --> Ei kwijt, en geen pokemon ontvangen :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:18
JiePie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:40:
[...]

Er kunnen geen Pidgeys uit 10km eieren komen.
jawel. alles dat uit een 2km ei kan komen, kan ook uit 10km ei komen. maar niet andersom

edit:ik heb geen pokeballs meer. 140 greatballs en 35 ultraballs.

[ Voor 11% gewijzigd door r4ptor op 14-07-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0

LyP0

@ JiePie, ik zal volgende keer een screenshot maken

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mars18 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:40:
Hoeveel ballen hebben jullie bij je?
Heb er 286 op het moment. Gister zat mijn zak vol.
Kun je teamgenoten geen ballen doneren? Ik heb er 0 nu maar zit op werk dus Pokestop gaat 'm niet worden.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Squishie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:40:
Helaas gisteren bij het uitbroeden van mijn eerste ei (10km) crashte de game, gevolg --> Ei kwijt, en geen pokemon ontvangen :(!
Gisteren hetzelfde, maar ik had wel een pokemon.
Heel verbaasd, want ik zag ineens een Ekans in me bag, maar die had ik niet gevangen.
Toen naar me eggs gekeken, bleek dus me 5km gehatched te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
r4ptor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:41:
[...]

jawel. alles dat uit een 2km ei kan komen, kan ook uit 10km ei komen. maar niet andersom

edit:ik heb geen pokeballs meer. 140 greatballs en 35 ultraballs.
Ah die indruk had ik dus wel. My bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Squishie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:40:
Dat had ik gisteren ook, toen ging ik eens goed tussen de pokemons kijken, stond ie er toch tussen. Maar niet in men journal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Martin0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:40:
[...]

Gaat meer om het idee dat je de niet infinity incubators (die naar 3 keer stuk gaan) wilt gebruiken voor de 10 KM eieren omdat het het niet waard is om daar 2 km of 5 km eieren in te stoppen,
Tenzij je natuurlijk geen 10km eieren hebt, hier al tijden alleen maar 5km eieren helaas, nog nooit een 10km ei gehad. Voor zover ik weet kun je de eieren niet weggooien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
RobbertDs1 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:42:
[...]

Dat had ik gisteren ook, toen ging ik eens goed tussen de pokemons kijken, stond ie er toch tussen. Maar niet in men journal.
Eggs mogen ze inderdaad wel in je journal opnemen... vrij irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
JB schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:41:
[...]

Kun je teamgenoten geen ballen doneren? Ik heb er 0 nu maar zit op werk dus Pokestop gaat 'm niet worden.
Je kan nog niks ruilen/traden etc.
Ze hebben gezegd mssn de optie tot pokemon ruilen te implementeren, maar daar is nog niks zeker van.

Items geven gaat denk ik niet gebeuren, anders krijg je mensen die pokeballs gaan verkopen voor echt geld enzo denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:49
xStoryTeller schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:26:
[...]

Denk dat ze ook aan wat jongere kinderen gedacht hebben, en om die nu het bos in te lokken met veel pokemon.... dat zou niet heel goed uitpakken voor ze denk ik.
Aan de andere kant logisch want je wilt niet verkeerde mensen hebben die juist lures in bos zouden zetten etc

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:38:
Ik denk ook niet dat ze iedereen gaan resetten nee. Hooguit kan ik me voorstellen dat ze dan op meer in-app aankopen hopen om weer snel op je oude niveau te zitten, maar de meeste mensen zullen het echt niet grappig vinden. Al heb je natuurlijk geen poot om op te staan.

Als niet fanatieke, maar wel plezierhebbende speler, vind ik het wel grappig dat ik in mijn korte tramrit van Amsterdam CS naar Vondelpark zoveel kan doen nog. Vanochtend pak ik sowieso een stuk of 10 stops mee voor de XP maar ik heb gewoon 4 nieuwe Pokemon gevangen in dat ene ritje :P.

Lazy-trainer-badge, here I come *).
We gaan het gewoon meemaken, vermaak me prima met de game tot nu toe. Liep sowieso al veel, en heb tot nu toe geen enkele battle gedaan, alleen maar gevangen en beetje rondgeneusd enz. Zie alleen dat sommige mensen op plekken wonen waar drie stops bij elkaar zitten, ondertussen zit ik in een hotel in Zwolle waar ik een goeie 20 min moet lopen voor de echt echte pokemon komen.

Ben benieuwd hoe het eruit ziet in Tilburg(waar ik woon). Las al dat pokemon te vangen zijn in de trein, mss er een keertje uitstappen en rondneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0

LyP0

JiePie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:42:
[...]

Ah die indruk had ik dus wel. My bad.
Dat dacht ik dus ook, ik denk misschien krijg je dan eindelijk eens iets anders dan een ratata, pidgy of spearow. Helaas dus.... Ben er nu wel achter waar ik een picachu en onyx kan vinden, dit weekend dus maar eens op jacht >:)

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
RobbertDs1 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:42:
[...]

Tip: Selecteer je pokemon op recent, dan zou de nieuwe pokemon bovenaan moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
WahWah schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:43:
[...]

Je kan nog niks ruilen/traden etc.
Ze hebben gezegd mssn de optie tot pokemon ruilen te implementeren, maar daar is nog niks zeker van.

Items geven gaat denk ik niet gebeuren, anders krijg je mensen die pokeballs gaan verkopen voor echt geld enzo denk ik
Dat zou ook een scheve, oneerlijk economie creëren. Sommige mensen wonen letterlijk met 2 pokestops in range en anderen moeten er een kilometer voor van huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
spocy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:43:
[...]

Tenzij je natuurlijk geen 10km eieren hebt, hier al tijden alleen maar 5km eieren helaas, nog nooit een 10km ei gehad. Voor zover ik weet kun je de eieren niet weggooien toch?
Nee je kan eieren niet discarden, Ik heb er tot nu to 2 gehad, voor de rest staan er nu bij mij nog een gigantische lading van 5KM eieren, sinds ik gisteren 2 2km eieren weg gewerkt heb door minstens 3KM + te lopen in een uurtje tijd op zoek naar leuke Pokemon :P(nja ging shag halen maar dat liep een beetje uit de handXD)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:44:
[...]

We gaan het gewoon meemaken, vermaak me prima met de game tot nu toe. Liep sowieso al veel, en heb tot nu toe geen enkele battle gedaan, alleen maar gevangen en beetje rondgeneusd enz. Zie alleen dat sommige mensen op plekken wonen waar drie stops bij elkaar zitten, ondertussen zit ik in een hotel in Zwolle waar ik een goeie 20 min moet lopen voor de echt echte pokemon komen.

Ben benieuwd hoe het eruit ziet in Tilburg(waar ik woon). Las al dat pokemon te vangen zijn in de trein, mss er een keertje uitstappen en rondneuzen.
Ik vind het ook wel leuk verder hoor, maar ik ga gewoon niet de hele tijd achter Pokemon aanlopen :P. En voor iemand die dat totaal niet doet kom ik toch een heel eind hoor. Level 9, 31 unieke Pokemon etc. En dat dus puur door vanaf mijn werkplek, bank thuis en woon- werkverkeer ;).

Wellicht dat ik van het weekend, als het mooier weer is, nog wel iets actiever word :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:44:
[...]

tilburg heeft voornamelijk Rattata's pidgey's en spearows :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeatWave schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:46:
[...]

Ik vind het ook wel leuk verder hoor, maar ik ga gewoon niet de hele tijd achter Pokemon aanlopen :P. En voor iemand die dat totaal niet doet kom ik toch een heel eind hoor. Level 9, 31 unieke Pokemon etc. En dat dus puur door vanaf mijn werkplek, bank thuis en woon- werkverkeer ;).

Wellicht dat ik van het weekend, als het mooier weer is, nog wel iets actiever word :P.
Ik kan je toch aanraden een keertje te gaan lopen, alleen al groepjes mensen zien lopen, naar hun telefoon kijken, naar jou kijken, naar jouw telefoon kijken, is het al waard. Heb al twee keer meegemaakt dat ik bij een PokeStop zat, er een auto kwam, even stil bleef staan, en tijdens het wegrijden Team Valor FTW riep. Geniaal.
Martin0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:47:
[...]

Spearows moet ik nog :) .
Het is niet zo omdat ik ver reis ik andere pokemon tegen kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:17
[...]

Gisteren in Tilburg ff de wijk ingegaan met maten en toch o.a. een Pikachu, Bellsprout, Koffing, Magnemite en Psyduck gevangen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:53

GforceNL

Out of memory....

1.0.2 staat ook in de App Store (iOS) trouwens. Heeft fixes voor mensen met een Pokemon Trainer Club account.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

WahWah schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:42:
[...]

Gisteren hetzelfde, maar ik had wel een pokemon.
Heel verbaasd, want ik zag ineens een Ekans in me bag, maar die had ik niet gevangen.
Toen naar me eggs gekeken, bleek dus me 5km gehatched te zijn :)
Nogmaals gecheckt, staat er echt niet tussen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Aandeel Nintendo schiet opnieuw omhoog door succes Pokémon Go

Het aandeel Nintendo is donderdag opnieuw flink meer waard geworden op de Japanse beurs. Het bedrijf stond aan het einde van de beursdag in Tokio bijna 16 procent in de plus.
Daarmee komt de totale marktwaarde van Nintendo nu op omgerekend rond de 31 miljard euro. Dat is bijna 80 procent meer dan het bedrijf acht dagen geleden waard was, vlak voor de verschijning van Pokémon Go.

De mobiele game heeft wereldwijd tientallen miljoenen spelers verzameld. Onderzoeksbureau SurveyMonkey schat in dat Pokémon Go alleen in de VS al 21 miljoen dagelijkse gebruikers heeft, meer dan alle eerdere mobiele games. Het vorige record zou op naam hebben gestaan van Candy Crush, dat in 2013 rond de 20 miljoen Amerikaanse spelers per dag had.

In de VS is Pokémon Go inmiddels bijna twee keer zo populair als Twitter op smartphones. Volgens SurveyMonkey is er zelfs een kans dat de game - die gebruikmaakt van kaartgegevens uit Google Maps - groter wordt dan Google Maps zelf.
Te bizar gewoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Martin0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:46:
(nja ging shag halen maar dat liep een beetje uit de handXD)
_O- herkenbaar.
Even een pilsje gaan doen in de stad rond half 9.
Om half 12 thuis en vergeten een pilsje te gaan doen. :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen zijn hier echt rijk mee geworden, helaas had ik dat inzicht niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
remzor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:49:
[...]

Gisteren in Tilburg ff de wijk ingegaan met maten en toch o.a. een Pikachu, Bellsprout, Koffing, Magnemite en Psyduck gevangen hoor :P
Er zit wel meer maar Voornamelijk pidgeys rattatas en spearows :P.
Om even mijn lijstje van gisteren te maken:

- machoke
- squirtle
- krabby
- pidgeot
- staryu
- magikarp
- meowth
- drowzee
- magnemite

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
  • Laatst online: 07-06 17:48
JB schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:16:
Kak, mijn Pokeballs zijn op :( Ik moet sowieso eens naar een gym lopen om een team te joinen.
Je kan ook een Gym aanklikken bij jou in de buurt zonder dat je er naast staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:54:
[...]

Om even mijn lijstje van gisteren te maken:

- machoke
- squirtle
- krabby
- pidgeot
- staryu
- magikarp
- meowth
- drowzee
- magnemite
Die heb ik nog niet, of moet ik nog evolueren, volgende week een weekje vrij, zullen mijn beenspieren blij mee zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Squishie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:51:
[...]

Nogmaals gecheckt, staat er echt niet tussen :/
Ik heb dit ook gehad. Ik was 2 5km eieren uit aan het broeden en op het moment dat ze uit zouden moeten komen is ook mijn game gecrashed. Eieren weg en geen Pokemon :'(.
[...]

Je moet de stad eens bezoeken en dan met name de steeg naast de Bart Smit. Daar zitten 3 stops naast elkaar waar vaak lures op worden gezet. Ik ben er nu 2x geweest en telkens ~30 man aanwezig daar. Echt prachtig :P.

[ Voor 37% gewijzigd door Nipje op 14-07-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ik heb de 3 starterpokemon :D
Nu nog picachu. En geen idee wat ik ermee moet eigenlijk. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:56:
Heb een Bulbasaur en een Pikachu, verder geen enkele starter tegen gekomen.
Opscheppen natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:55:
[...]

Die heb ik nog niet, of moet ik nog evolueren, volgende week een weekje vrij, zullen mijn beenspieren blij mee zijn :+
- machoke -Random
- squirtle -> kromhoutpark
- krabby -> kromhoutpark
- pidgeot -> kromhoutpark
- staryu -> kromhoutpark
- magikarp -> kromhoutpark
- meowth -> random
- drowzee -> random
- magnemite -> random

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
ik heb nog een Electric pokemon nodig om die kolere pidgeot's makkelijk uit die gyms te flikkeren

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Rexus schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:55:
[...]

Je kan ook een Gym aanklikken bij jou in de buurt zonder dat je er naast staat :)
Ja die tip kreeg ik eerder ook, thnx! Inmiddels een team gejoined :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:49:
[...]

Ik kan je toch aanraden een keertje te gaan lopen, alleen al groepjes mensen zien lopen, naar hun telefoon kijken, naar jou kijken, naar jouw telefoon kijken, is het al waard. Heb al twee keer meegemaakt dat ik bij een PokeStop zat, er een auto kwam, even stil bleef staan, en tijdens het wegrijden Team Valor FTW riep. Geniaal.
Ik ging gisteren een ijsje halen, stond iedereen Pokémon te zoeken met een ijsje en telefoon in de hand _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
hexta schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:56:
Gotta catch em all ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelv
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:57:
[...]

Heb een Bulbasaur en een Pikachu, verder geen enkele starter tegen gekomen.
Opscheppen natuurlijk!
Hier lopen regelmatig Squirtles rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:53:
[...]

Mensen zijn hier echt rijk mee geworden, helaas had ik dat inzicht niet :'(
maatje van me heeft ze jaaaaren, zal wel leuke vakantie gaan boeken dit jaar :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:57:
[...]

- machoke -Random
- squirtle -> kromhoutpark
- krabby -> kromhoutpark
- pidgeot -> kromhoutpark
- staryu -> kromhoutpark
- magikarp -> kromhoutpark
- meowth -> random
- drowzee -> random
- magnemite -> random
Ah daar ook is een middagje spenderen dan, woon zelf in de buurt van het WandelBos en de Ouwe Warande, hopelijk daar ook wat te vangen.
himlims_ schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:58:
[...]

Dan zou ik echt als een baas rond gaan lopen, jij speelt pokemonGo? Dankje! Jij speelt? Dankje!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Lanithro schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:58:
ik heb nog een Electric pokemon nodig om die kolere pidgeot's makkelijk uit die gyms te flikkeren
farm Eevee's en evolve naar electric :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boskantman
  • Laatst online: 17-09 12:34
himlims_ schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:58:
[...]

Nintendo heeft de gewoonte om te pieken bij releases van.

Zie maar eens naar november 2007 toen stond het stock nog een stuk hoger als nu (70 500), nu 25 300.
Het heeft dus nog wel wat potentieel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Kol Nedra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:59:
[...]

Helaas kom ik die niet zo heel veel tegen hier in de omgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Kol Nedra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:59:
[...]

Mijn eerste Eevee evolve was een Jolteon, geen problemen met de meeste gyms tenzij ze echt OP zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Iets wat ik trouwens merk om pokemon op je loactie te krijgen is de app geforceerd af te sluiten en opnieuw te starten. Als ik dit elk kwartier doe, dan krijg ik meestal wel een pokemon die ik kan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Hier in Helmond over een afstand van 900 meter zitten tegen de 20 pokestops.
Wel handig van en naar het werk toe, iets eerder vertrekken en pokeballs zitten weer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0

LyP0

Net een evee evolved.... werd een vaporeon :( kun je niet beïnvloeden wat t word ? heb echt een elektro nodig om de gyms hier te kunnen overnemen :P

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
LyP0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:04:
Net een evee evolved.... werd een vaporeon :( kun je niet beïnvloeden wat t word ? heb echt een elektro nodig om de gyms hier te kunnen overnemen :P
Nope is helaas random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
JB schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:58:
[...]

Ja die tip kreeg ik eerder ook, thnx! Inmiddels een team gejoined :)
Toch wel team Instinct he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
hier zit eeen pidgeoto van 680 cp , ik woon in een dorp met paar duizend inwoners en er zit hier maar 1 gym , en 3 pokestops

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 11:59
Is er ergens een mooi overzicht online met alle evolve mogelijkheden? Sry, geen zin om googlen.....lag er pas erg laat in. Weet ook niet waarom :p

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:33

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Pedr0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:08:
Is er ergens een mooi overzicht online met alle evolve mogelijkheden? Sry, geen zin om googlen.....lag er pas erg laat in. Weet ook niet waarom :p
http://lmgtfy.com/?q=pokemon+evoluties

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Pedr0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:08:
Antwoord op je vraag: Ja er is vast ergens online een overzicht...Pokemon bestaat pas 20 jaar, dus er is vast wel wat documentatie te vinden hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkstyle25
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-05-2022
Oproep aan alle tweakers omgeving Nijmegen, markeer eens wat stops rondom Nijmegen https://drive.google.com/...pxYpAMhdjgVik&usp=sharing

Voorbereiding (50km): Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hsOAKEe.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:58
Wel echt ontzettend jammer dat je in de natuur gewoon geen pokemon kunt vinden. Zodra je de stad weer binnen komt fietsen, vliegen de pokemon je om de oren.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 11:59
WahWah schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:09:
[...]

Antwoord op je vraag: Ja er is vast ergens online een overzicht...Pokemon bestaat pas 20 jaar, dus er is vast wel wat documentatie te vinden hierover
You make my day }:O

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maurice079 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:11:
Wel echt ontzettend jammer dat je in de natuur gewoon geen pokemon kunt vinden. Zodra je de stad weer binnen komt fietsen, vliegen de pokemon je om de oren.
Inderdaad een beetje apart, hier in de weilanden ook alleen koeien te vinden. Maar die kan je dan weer niet vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Al even gezocht naar een overzichtje van welke component (fire grass bug water ice steel etc) het beste werkt tegen welke. Maar niets wat echt overzichtelijk is om mobiel bij me te houden gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:31

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
hexta schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:13:
Al even gezocht naar een overzichtje van welke component (fire grass bug water ice steel etc) het beste werkt tegen welke. Maar niets wat echt overzichtelijk is om mobiel bij me te houden gevonden.
Kijk even in de OP. Dit staat in de Q&A.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Afbeeldingslocatie: http://guidesarchive.ign.com/guides/11154/images/battlechart.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:46
Het is ook vrij complex allemaal.

Als je aan het vechten bent, en er staat bij jouw Pokémon "it's not very effective", betekent dat dan dat de aanval van je tegenstander op jou "not very effective" was, of andersom? Dat is nog een beetje onduidelijk eigenlijk...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Tja, je bent pokemon meester of je bent het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Begint de release in NL op dit moment? Ik zie de app in de AppStore verschijnen terwijl deze er niet was en kan hem alleen nog niet installeren, gebeurt niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-06 18:14
verdorie, dikke regenbui hier maar de pokemon komen niet door men raam naar binnen :-( zit op een vrij armzalige plaats zo te zien, geen stops in de buurt hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:17
Martin0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:54:
[...]

Ja, maar dat is overal, waar je ook gaat zoeken. Ik betwijfel of het überhaupt verschilt per stad/regio of dat het allemaal vrij random is. Ik gok dat laatste.

Het is wel zo dat druk bevolkte gebieden gewoon veel meer Pokemons, stops en gyms hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Mooi overzichtje _O_ Steel staat er niet tussen though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
remzor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:16:
[...]

Ja, maar dat is overal, waar je ook gaat zoeken. Ik betwijfel of het überhaupt verschilt per stad/regio of dat het allemaal vrij random is. Ik gok dat laatste.

Het is wel zo dat druk bevolkte gebieden gewoon veel meer Pokemons, stops en gyms hebben.
Steden hebben meer Stadspokemon(rattata, pidgey, spearow), waar je ana het strand bvb meer water pokemons tegen komt en zo Geloof ik.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

remzor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:16:
[...]

Pidgey en rattata lijken overal te zitten. Een kennis van me was echter lvl 6 toen hij voor het eerst een spearow bij mij thuis vond. Bij hem in het drop zitten deze niet. Lijkt dus nog wel iets te verschillen per locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Waar je ook bijzonder veel pokemon vind is bij parkeerplaatsen langs de snelweg bij een benzine station, ideaal als je tijdens naar huis of naar je werk rijdt, ff extra stoppen :P
je ziet veel auto's komen en dan even stoppen en vervolgens weer door rijden ^^
een typische pokemon speler :P

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
hexta schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:16:
[...]

Puur gen 1:

Afbeeldingslocatie: https://img.pokemondb.net/images/typechart-gen1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:46
Ik mis bijvoorbeeld "Dark" en "Steel" in dat overzicht. Bij mijn beste zes Pokémon zijn er 5 met Dark of Steel standaard attacks dus dat overzicht is niet erg nuttig voor mij zo...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
WahWah schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:15:
[...]

Tja, je bent pokemon meester of je bent het niet :P
Ik ben meer een pokemon hoarder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

hexta schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:16:
[...]

Er zitten ook nog geen steel pokemon in AFAIK.

Misschien over een poosje wanneer niantic besluit meer pokemon toe te voegen, maar dan mist er wel meer dan enkel steel.

Dit overzichtje zou nu moeten voldoen.

*edit*

Magnemite vergeten :|
Mis dus inderdaad steel.

Dark types zitten er nog niet in. Dark attack moves echter wel inderdaad.

[ Voor 15% gewijzigd door Temujin op 14-07-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Kol Nedra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:17:
Waar je ook bijzonder veel pokemon vind is bij parkeerplaatsen langs de snelweg bij een benzine station, ideaal als je tijdens naar huis of naar je werk rijdt, ff extra stoppen :P
je ziet veel auto's komen en dan even stoppen en vervolgens weer door rijden ^^
een typische pokemon speler :P
Is het zo?
Straks naar huis na het werk even op de A4 proberen dan :)
Ik weet dat er in ieder geval een gym bij het tankstation zit (bij Brugrestaurant op de A4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Temujin schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:18:
[...]

Er zitten ook nog geen steel pokemon in AFAIK.

Misschien over een poosje wanneer niantic besluit meer pokemon toe te voegen, maar dan mist er wel meer dan enkel steel.

Dit overzichtje zou nu moeten voldoen.
Ik heb al een Steel pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnRGS schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:15:
Begint de release in NL op dit moment? Ik zie de app in de AppStore verschijnen terwijl deze er niet was en kan hem alleen nog niet installeren, gebeurt niets...
Zie in de Play Store nog niks veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Yogoi schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:19:
[...]

Is het zo?
Straks naar huis na het werk even op de A4 proberen dan :)
Ik weet dat er in ieder geval een gym bij het tankstation zit (bij Brugrestaurant op de A4)
ja, gisteren toen ik naar huis reed had ik mooi een Hitmonchan binnen geharkt langs de snelweg tussen best en boxtel langs de A2 :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Mx. Alba schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:18:
[...]

Ik mis bijvoorbeeld "Dark" en "Steel" in dat overzicht. Bij mijn beste zes Pokémon zijn er 5 met Dark of Steel standaard attacks dus dat overzicht is niet erg nuttig voor mij zo...
hey're strong against the Psychic
They're strong against the Ghost
They're weak against the Fighting
They're weak against the Bug
They're weak against the Fairy

Pagina: 1 ... 60 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.