[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 115 Laatste
Acties:
  • 325.777 views

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:40
BadpunK schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:13:
[...]

Kijken naar navi, snelheid o.i.d. is doorgaans korter wanneer je afgeleid bent door een spelletje. Een pokeball gooien duurt langer en is intensiever dan die 2 a 3 seconden kijken naar bijvoorbeeld je navigatie. Laat staan de frequentie van het kijken.

Jij noemt het morele schenen terwijl ik je wijs op jouw verantwoordelijkheid. Ik hoop voor je dat je niemand schept tijdens deze acties.. Want dit onder de noemer schuiven van 'risico aanvaardbaar' vind ik absurd. Hopelijk krijg je een mooie morele prent van €190 om dit te benadrukken... (er is namelijk een reden waarom dergelijke acties beboet worden).

//Nuff said
Als je tijdens het rijden een pokémon probeert te vangen is je concentratie echt grotendeels bij je telefoon... Niet doen dus. Zie je iets interessants onderweg? Eerst parkeren, dan pas spelen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:51

Passievrucht

swarma

Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:17:
[...]

Als je tijdens het rijden een pokémon probeert te vangen is je concentratie echt grotendeels bij je telefoon... Niet doen dus. Zie je iets interessants onderweg? Eerst parkeren, dan pas spelen.
Zo zelf vanochtend ook gedaan. Zag een slow en een drowzee. Even voor gestopt. Zag later nog een charmander, maar kon nergens stoppen dus dan maar pech.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
Passievrucht schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:20:
[...]

Zo zelf vanochtend ook gedaan. Zag een slow en een drowzee. Even voor gestopt. Zag later nog een charmander, maar kon nergens stoppen dus dan maar pech.
Je zou ook de charmender aan kunnen tikken en gewoon de app zo open laten staan. Zolang je niks doet rent die in eerste instantie niet weg toch? :9

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Lipst3r schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:21:
[...]

Je zou ook de charmender aan kunnen tikken en gewoon de app zo open laten staan. Zolang je niks doet rent die in eerste instantie niet weg toch? :9
O, ik stop er voor en tik dan pas aan. Wellicht had ik dat kunnen doen, maar reed net de snelweg op.

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-01 14:24
Sylver84 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:02:
[...]

Ja klopt, waarnemen noemen ze dat, je kijkt ook naar je snelheid, navi noem het maar op, kan je ook op je telefoon kijken. Ben echt niet de enige, maargoed schop hier blijkbaar tegen wat morale schenen.

De heren in het blauw zal ik zeker ooit eens tegen komen, is het vandaag niet dan misschien over een paar weken, risico is aanvaardbaar
Jij bent echt een gevaar op de weg, mag hopen dat jij je rijbewijs kwijt raakt voordat je iemand dood rijd.

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04-2025

Cai

Hoe kom je aan zo'n lure module? Kopen jullie pokemon coins met echt geld?

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
Cai schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:27:
Bij sommige levels krijg je ze bij level-up :). En je kan Coins verdienen door gyms te houden en ze dan te kopen. Geef nog geen geld uit aan spel wat nog niet officieel gereleased is :+

+ dat lures is leuk maar loop liever zelf rond. Veel efficienter voor mijn gevoel :)

[ Voor 10% gewijzigd door FlyLight3r op 13-07-2016 08:28 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Cai schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:27:
Je krijgt ze met levellen en daarnaast kan je coins krijgen door gyms op te eisen en dan op het knopje in de shop te drukken.

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11-2025

murphsy

Product Monkey

GnrlSchnavy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:00:
[...]

In haarlem centrum ben ik wel redelijk wat gastly en jinx tegen gekomen?
Ik zal rond de lunch het centrum van Utrecht eens in wandelen, kijken of het inderdaad stads pokemon zijn.

Zou balen zijn, want ik woon op het platteland; )

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:33

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik hoor hier iedereen zeggen dat ik waarschijnlijk een ban krijg omdat ik nu al speel, heeft iemand hier meer over gelezen of is dit weer onzin

BTC €94.837,08

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:13
koelebobes schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:33:
Ik hoor hier iedereen zeggen dat ik waarschijnlijk een ban krijg omdat ik nu al speel, heeft iemand hier meer over gelezen of is dit weer onzin
Het lijkt me onzin, zo kunnen ze half Nederland wel bannen. Ik denk dat het gauw afgelopen is met de hype als ze daar aan beginnen.

• mugenmarco
Een ban van tweakers of van het spel zelf? lees dit even:

http://www.eurogamer.net/...p-after-ban-rumour-begins

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:14
Tjaaaa. Wat zegt hun dat mijn Amerikaans Google account niet echt van een Australische expat is die in Nederland verblijft?

Liege, liege, liegebeest!

• Mx. Alba
Volgens mij is dat onzin. Ten eerste omdat ze in hun systemen niet opslaan uit welk land je komt dus ze weten niet wie er echt in de VS en Australië woont en wie niet. En ten tweede omdat de mensen die het spel al installeren via omwegen voordat het officieel in hun land is uitgegeven juist de grootste fans zijn, want ze "kunnen" niet een paar dagen extra wachten - je zou dan dus juist je meest actieve fanbase wegjagen en dat lijkt me geen "sound business strategy". :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Verwijderd

Sylver84 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:53:
[...]

Jij heb dus constant je ogen op de weg en ben dus continu bezig met autorijden.

Je noemt het goed praten, maar ik vind dat ik meer dan genoeg ervaring heb om de gevaren van mezelf en anderen in te schatten
Ooit al van zelfoverschatting gehoord? Je klinkt net als mensen die alcohol drinken en dan nog rijden die denken ook dat ze genoeg ervaring hebben. Een ongeval is snel gebeurt en altijd onverwacht.
Elke afleiding in de auto is gevaarlijk en zolang je aleen jezelf in gevaar brengt is het voor mij geen probleem maar op de openbare weg ben je nooit alleen denk ik.

En zelfs als er geen fietspad of voetpad naast de baan ligt dan nog mag je er soms op fietsen. Ikken zo een baan waar ze 70 op reiden waar dat mag.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2016 08:47 ]

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:14
Leuke ochtend vandaag:
:( Bus komt te vroeg, doei bus!
:D Hey een Eve!
:( Eve has escaped!
:D Onderweg naar andere bushalte, hey een nieuwe Pokémon!
:( Touch screen reageerd ineens in dit spel niet meer. Restart telefoon.
:D Pokestop incoming!!
:( Hij laadt de checkpoint te laat en kon hem niet meer aanklikken.

En dat laatste gebeurde nog twee keer onderweg. Wel kwamen vier eieren uit met daarin twee nieuwe Pokemons. Ben nu LVL 5 :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-12-2025
BadpunK schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:13:
[...]

Kijken naar navi, snelheid o.i.d. is doorgaans korter wanneer je afgeleid bent door een spelletje. Een pokeball gooien duurt langer en is intensiever dan die 2 a 3 seconden kijken naar bijvoorbeeld je navigatie. Laat staan de frequentie van het kijken.

Jij noemt het morele schenen terwijl ik je wijs op jouw verantwoordelijkheid. Ik hoop voor je dat je niemand schept tijdens deze acties.. Want dit onder de noemer schuiven van 'risico aanvaardbaar' vind ik absurd. Hopelijk krijg je een mooie morele prent van €190 om dit te benadrukken... (er is namelijk een reden waarom dergelijke acties beboet worden).

//Nuff said
Mijn verantwoordelijkheid ligt bij mijzelf, dat jij een ander gevoel heb daarover, kan ik echt niks aan doen. Jij vind dat ik een gevaar op de weg ben, prima mag je vinden, ik kan me daar niet in vinden.
Het aan te vaarde risico is de prent krijgen, €230 euro overigens, iemand scheppen is een heel ander verhaal, overigens lastig op een weg waar geen fietspaden naast liggen of voetpaden.
Halfweg is een weg buiten bebouwde kom, 80 km/h, tenzij anders aan gegeven, omgeven door betonnen wanden, maar goed.

Asus GL703VM

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12-2025

Sorki

world wide wubbish

Ik hoor meer en meer negatieve feedback over het te snel levelen met het lucky egg op level 9.
Op hoger level worden zelfs de rat/pidg enz moeilijk te vangen en vragen ze meerdere pogingen.
Je loopt een hele hoop dust mis van de makkelijk te pakken pokémons op de lagere levels.

Sorki#2242

• Mx. Alba
Die opmerking van de politie dat als ze je in de auto Pokémon zien spelen dat dat dan gewoon direct €329 boete is... Op welke grond? Dat is volgens mij alleen als je de telefoon in je hand hebt. Maar afgezien van dat, gewoon NIET DOEN. Punt. STOP before you GO!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-01 16:07
Sylver84 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:38:
[...]

Mijn verantwoordelijkheid ligt bij mijzelf, dat jij een ander gevoel heb daarover, kan ik echt niks aan doen. Jij vind dat ik een gevaar op de weg ben, prima mag je vinden, ik kan me daar niet in vinden.
Het aan te vaarde risico is de prent krijgen, €230 euro overigens, iemand scheppen is een heel ander verhaal, overigens lastig op een weg waar geen fietspaden naast liggen of voetpaden.
Halfweg is een weg buiten bebouwde kom, 80 km/h, tenzij anders aan gegeven, omgeven door betonnen wanden, maar goed.
Punt blijft dat jij niet alleen de verantwoordelijkheid hebt over jezelf, maar ook over je mede weggebruikers.

PSN: xMaurice93

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Holy shit. Gisteren naar Amersfoort Eemplein geweest, was daar echt een gekkenhuis, stuk of 100 man samen pokemon aan het vangen bij een brug waar 6 pokestops dicht op elkaar zaten. Bij 3 ervan stonden lures aan. Echt zo achterlijk veel pokemon gevangen.

Daarna nog even twee nieuwe Pokemon gevangen, een Sandshrew en een Hypno. Vervolgens toen ik thuis kwam, kwam mijn 2km en 10km ei uit, daaruit kwamen een Charmander en een Electabuzz :D

Onderhand ook bijna level 15!

Atlas#22744

• Mx. Alba
Sorki schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:38:
Ik hoor meer en meer negatieve feedback over het te snel levelen met het lucky egg op level 9.
Op hoger level worden zelfs de rat/pidg enz moeilijk te vangen en vragen ze meerdere pogingen.
Je loopt een hele hoop dust mis van de makkelijk te pakken pokémons op de lagere levels.
Klopt, dat merk ik nu ook. Net drie ballen nodig gehad ... om een Weedle te vangen :/

Volgens mij valt dat alleen maar zo op omdat je in één klap twee of drie levels stijgt. Wen je ook wel weer aan denk ik.

Het was wel een 101 Weedle trouwens... :D Dus elk nadeel heeft z'n voordeel.

[ Voor 6% gewijzigd door Mx. Alba op 13-07-2016 08:42 ]

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-01 16:03

Madstorm

Derping all the way!

Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:40:
[...]

Klopt, dat merk ik nu ook. Net drie ballen nodig gehad ... om een Weedle te vangen :/

Volgens mij valt dat alleen maar zo op omdat je in één klap twee of drie levels stijgt. Wen je ook wel weer aan denk ik.
Hier stond inderdaad ook een stuk over op Reddit, ben het er wel mee eens. Ik gooi soms 1 of 2 ballen naar een middelmatige CP (+-150) Pidgey/Weedle, daarna laat ik hem gewoon gaan. Geen zin om mijn ballen/berries daar aan te verdoen.

I'm an Ironman!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-01 21:33
Maurice079 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:40:
[...]

Punt blijft dat jij niet alleen de verantwoordelijkheid hebt over jezelf, maar ook over je mede weggebruikers.
Omgekeerde wereld deze morgen:p goedpraten dat je je telefoon aan het gebruiken bent tijdens het rijden.

Hoop dat als het misgaat je dan enkel jezelf en je auto er mee hebt, helaas is dat meestal niet het geval met mensen die zich enorm overschatten :X

Lichtpuntje...

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-01 23:32
Een tip... speel het niet tijdens t autorijden. Wees verstandig. :'(

Vanochtend een 562cp Tangela gevangen en een 21 Sandshrew :O

Something something

• Mx. Alba
Madstorm schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:43:
[...]

Hier stond inderdaad ook een stuk over op Reddit, ben het er wel mee eens. Ik gooi soms 1 of 2 ballen naar een middelmatige CP (+-150) Pidgey/Weedle, daarna laat ik hem gewoon gaan. Geen zin om mijn ballen/berries daar aan te verdoen.
Ik ga op commons idd geen razz verspillen... Maar mijn ervaring is dat zulke pokémon zich vaak met die derde bal wel laten vangen dus ik gooi er in ieder geval nog een derde achteraan, anders is het ook verspilling van de eerste twee. :D

In een dag tijd had ik 250 pokéballen, dus het is niet zo dat die dingen heel zeldzaam zijn ofzo. Ballen verspillen is niet zo erg.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-01 16:10
Wat is een beetje de gemiddelde leeftijd van een Pokemon Go speler? Ik zie voornamelijk kinderen die bij een Pokestop staan ik ga daar dan niet bij staan met mn 26 jaar jullie? :P

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10-2025
michaeltjeh1 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:48:
Wat is een beetje de gemiddelde leeftijd van een Pokemon Go speler? Ik zie voornamelijk kinderen die bij een Pokestop staan ik ga daar dan niet bij staan met mn 26 jaar jullie? :P
Bij mij op de drukke plekken staan juist veel mensen met auto's dus daar ligt de gemiddelde leeftijd wel wat hoger gelukkig. Ben zelf 30 en denk dat de meesten toch wel tussen de 20 en 30 zijn.

• mugenmarco
Sylver84 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:38:
[...]

Elk blik op je telefoon kan gevaarlijk zijn en je kan mij niet vertellen dat jij vind van niet. Ik maak mij door jou echt zorgen over de veiligheid van mensen, niet omdat je denkt dat je hier geen ongeluk mee gaat veroorzaken, maar meer vanwege hoe laks jij erover doet.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
Gisteren avond kon ik het niet laten en ben op de fiets gestapt, na al jaren niet gefietst te hebben.

Achter mijn wijk op de dijk zit er een gym, dus ik denk daar komt niemand nu en die ga ik overnemen.
Kom ik daar aan, een heel groepje jongeren op scooters enzo die erbij staan :D
De gym was level 4 en helaas kreeg ik die 1hp bug dus was maar gestopt.

Helaas in mijn wijk wordt het gedomineerd door rood :(

Verwijderd

Ik ben 26 ik ga er gewoon bij staan ik voel me precies terug 15 _/-\o_

Mijn broer is 30 hij speelt het ook.

De gemiddelde leeftijd hier op tweakers zal wel wat hoger zijn dan op straat.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2016 08:53 ]

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
Ik ben 22, zie in mijn dorp vooral mensen van rond de 20. Van mij mag iedereen gezellig komen buurten, jong en oud :P

PokeGo: Bwuh

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 15:58

krietjur

Where am I?

Hoe is eigenlijk bepaald wat de Pokestops zijn? En komen daar nog nieuwe bij / wijzigt dat af en toe?
Hier op m'n werk zie ik er nergens eentje in de buurt. Bij me thuis heb ik er meerdere gevonden, maar dan de locaties.. "rode glijbaan", "wipkip" en "drie paaltjes (iemand met 3 RVS paaltjes in de voortuin) :+

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12-2025

Sorki

world wide wubbish

The_Ghost16 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:49:
[...]

Bij mij op de drukke plekken staan juist veel mensen met auto's dus daar ligt de gemiddelde leeftijd wel wat hoger gelukkig. Ben zelf 30 en denk dat de meesten toch wel tussen de 20 en 30 zijn.
35 hier.... ik ben eigenlijk van net na de pokemon generatie, maar door men (12 jaar) jongere broer toch vaak mee in aanraking gekomen. En hey, het is gewoon leuk hé ^^

Sorki#2242

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik ben 27

• Watsonus
krietjur schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:50:
Hoe is eigenlijk bepaald wat de Pokestops zijn? En komen daar nog nieuwe bij / wijzigt dat af en toe?
Hier op m'n werk zie ik er nergens eentje in de buurt. Bij me thuis heb ik er meerdere gevonden, maar dan de locaties.. "rode glijbaan", "wipkip" en "drie paaltjes (iemand met 3 RVS paaltjes in de voortuin) :+
Die komen rechtstreeks uit Ingress. Hier meer info over het aanmelden van "portals"/pokestops:

http://www.ingressguide.com/portals/creating/

Helaas tijdelijk dus niet mogelijk :P Ik gok vanwege de PokeGo drukte.

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-01 23:32
Gisteravond met een vriend en de honden een rondje gaan lopen.

2 Pokestops gevonden met een lure er op naast elkaar. We begonnen daar met 5 man. En al snel kwamen van alle kanten jongeren aan. Allen zo rond de 20 schat ik zo.

Ik en mn buddy waren veruit t oudst. 33 en 29. :)
Trouwens mn hond is 36 jaar in mensenjaren. :)

[ Voor 7% gewijzigd door SeenD op 13-07-2016 08:55 ]

Something something

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik denk niet dat je voornamelijk jonge kinderen zult zien... je moet namelijk een databundel hebben. Op plekken waar gratis wifi is zul je ze meer zien denk ik.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04-2025
Die incense doet bij mij niets als ik enigszins stilzit. Dat "lokt pokemon naar jou toe" valt wel erg tegen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• lf2
  • Laatst online: 06-10-2025

lf2

En op hoeveel zitten mensen vandaag

Unieke Pokemon gevangen/ Unieke Pokemon gezien/Level

71/81/13

• krietjur

krietjur

Where am I?

Watsonus schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:52:
[...]

Die komen rechtstreeks uit Ingress. Hier meer info over het aanmelden van "portals"/pokestops:

Ah, duidelijk..! Thanks :)

Ben benieuwd of er dan nog meer bij gaan komen, en zoja, hoe ze dat dan gaan doen. Als iedereen maar pokestops zou kunnen maken, maakt iedereen er natuurlijk eentje voor de deur :+

En de gyms? Komen die ook uit Ingress?

• WahWah
Gisteravond op de fiets wilde ik naar huis gaan, maar toen zag ik een pokestop met een lure.
Toen ik daar aankwam een klein groepje mensen met auto's en scooters. Ik stond eerst op een afstandje maar ze wilden graag dat ik erbij kwam haha. "ey die lure staan aan man, kom genieten" :D

Denk dat ze rond de 18-20 ofzo waren, ben zelf 30.
Maar wanneer je over pokemon praat maakt leeftijd niet uit :p
Iedereen is pokemon trainer op een avontuur om pokemon meester te worden ;)

• Kasai
  • Registratie: November 2011

Kasai

Legendary

lf2 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:55:

71/81/13
54/57/14

Ik doe iets fout, of jij iets heel goed :+

Atlas#22744

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:38
Watsonus schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:52:
[...]

Portals aanmaken kan al bijna een jaar niet, De hamsters bij Niantic waren overbelast en hebben een lange vakantie gekregen, maar met 6 miljoen portals wereldwijd kom je een heel eind : )

• Rozw
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-09-2025
TheAncientDovah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:45:
Zijn er nog mensen met tips waar veel pokemons te vinden zijn?
Is het bijvoorbeeld zo dat in het stadscentrum van bijvoorbeeld Sittard meer Pokémon zullen zijn?

Woon zelf in een dorp van nog geen 2000 inwoners en het verbaasde me al dat we 2 gyms en 8 pokestops hadden. Maar qua pokemon valt het hier vgm een beetje tegen
Dan heb je het beter voor elkaar dan mij, ik woon in een dorp met 4000 inwoners, maar echt gewoon 0 gyms en 0 pokestops, dat is echt gewoon beroerd.

zelfs de gehuchten = minder dan 1000 inwoners hebben gyms. dus ik voel me vies genaait.
maar ja, ik mag niks zeggen aangezien het spel nog niet officieel uit is in Nederland

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

westergas

rikkie_pc

SeenD schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:53:
Gisteravond met een vriend en de honden een rondje gaan lopen.
Ik en mn buddy waren veruit t oudst. 33 en 29. :)
(bijna) 37 hier. Ik ben dus te oud om in mijn jeugd met Pokemon bezig te zijn (was toen "niet cool") Vang wel af en toe een pokemon maar mis de feeling er mee. Ook is het spel niet duidelijk wat je nou precies moet doen.

Net lvl 5 maar had geen zin om gisteren van de bank af te komen om naar een gym te gaan. Denk dat dit wel een dealbreaker voor me word.

Maar ik doe braaf mee met de hype ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09-2025
Rozw schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:57:
[...]

Dan heb je het beter voor elkaar dan mij, ik woon in een dorp met 4000 inwoners, maar echt gewoon 0 gyms en 0 pokestops, dat is echt gewoon beroerd.

zelfs de gehuchten = minder dan 1000 inwoners hebben gyms. dus ik voel me vies genaait.
maar ja, ik mag niks zeggen aangezien het spel nog niet officieel uit is in Nederland
Ik woon in Spanje in een dorp met 4000 inwoners en heb 3 PokeStops en 1 Gym, enkel is mijn Pokemon vind rate belachelijk laag volgens mij.

PSN: Alvanosa

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

westergas schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:57:
Ook is het spel niet duidelijk wat je nou precies moet doen.
gotta catch m all :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Watsonus
krietjur schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:55:
[...]

Ah, duidelijk..! Thanks :)

Ben benieuwd of er dan nog meer bij gaan komen, en zoja, hoe ze dat dan gaan doen. Als iedereen maar pokestops zou kunnen maken, maakt iedereen er natuurlijk eentje voor de deur :+

En de gyms? Komen die ook uit Ingress?
Gyms zijn ook gewoon portals inderdaad. Weet niet precies hoe bepaald is wat gyms zouden worden.

De portals worden altijd gecontroleerd voordat ze echt toegevoegd worden, dus niet iedereen kan overal pokestops maken.

• lf2

lf2

Kasai schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:56:
[...]

54/57/14

Ik spendeer geen tijd aan gyms en/of al gevonden pokemons en ik reis veel

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik merk wel nu ik lvl 14 ben dat de pokemon steeds hoger worden kwa CP en dat ze soms echt moeilijk te vangen zijn!

Maar nog een vraagje over effect ballen want als ik great balls gooi dan hebben ze vaak een afwijking naar links of rechts enig idee hoe dit kan of hoe ik dit kan voorkomen ?
heeft dat te maken met dat cirkeltje om de pokemon misschien?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• WahWah
copywizard schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:00:
ik merk wel nu ik lvl 14 ben dat de pokemon steeds hoger worden kwa CP en dat ze soms echt moeilijk te vangen zijn!

Maar nog een vraagje over effect ballen want als ik great balls gooi dan hebben ze vaak een afwijking naar links of rechts enig idee hoe dit kan of hoe ik dit kan voorkomen ?
Ja dat merkte ik gisteren dus ook. Het lijkt wel alsof ze standaard een curve hebben ofzo..

Verwijderd

Het zijn geen curve balls dat je gooit? Bij mijn weten als je rechtdoor gooit gaat die ook recht.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:25
hexta schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:54:
Die incense doet bij mij niets als ik enigszins stilzit. Dat "lokt pokemon naar jou toe" valt wel erg tegen.
Elke 5 minuten komt er automatisch 1 naar je toe, ongeacht of je stilzit. Als het niet werkt (als je niks merkt) zou ik even opnieuw inloggen.

• DieVeenman
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

71/81/13
44/45/11

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

• hexta
Junia schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:01:
[...]

Elke 5 minuten komt er automatisch 1 naar je toe, ongeacht of je stilzit. Als het niet werkt (als je niks merkt) zou ik even opnieuw inloggen.
damn. even reloggen dan. incense is wel al op :') geen last van dat hij bleef laden enzo. Raar dat hij niet werkt dan.

• WahWah

71/81/13
42/43/13

ik vang alleen maar dezelfde haha

• nielsven
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-01 15:44
Zijn er eigenlijk al meer geruchten over de officiele releasedatum in Nederland?

• lf2

lf2

WahWah schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:03:
[...]

42/43/13

Ik denk dat ik maar wat goldeens/eve's/psyducks moet vangen want de gevolueerde versies ben ik nooit tegen gekomen...

• FitzChevalric.
  • Laatst online: 06-01 22:13

hmmmm zou het misschien toch pay-to-win zijn en niet zomaar een gratis spel? >:)

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

WahWah schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:03:
[...]

42/43/13

;w

38/40/12

• WahWah
Thanks, voel me meteen wat beter ;)

• Watsonus
Kasai schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:56:
[...]

54/57/14

53/53/17

Misschien fout maar alsnog beter dan ik :P

• The_Ghost16

71/81/13
31/35/9

Pas 1 avond er op uit geweest om wat te vangen. Binnenkort wordt dit vast wel meer. Helaas bij mij op het werk niks te vinden.

• krietjur

krietjur

Where am I?

7/7/3 :+

Ik ben echter nog nergens naar op zoek geweest.. deze kwamen telkens op m'n werk tevoorschijn.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 11:49

garriej

Ik las ondertieten.

71/81/13
36/36/12 :+ ik kom echt geen zak tegen....

• lf2

lf2

The_Ghost16 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:10:
[...]

31/35/9

Pas 1 avond er op uit geweest om wat te vangen. Binnenkort wordt dit vast wel meer. Helaas bij mij op het werk niks te vinden.
Bij een bepaalde klant zie ik wel wat (open het spel stiekem tijdens de pauze :)) Bij een andere klant is er helemaal niets te vindenn |:(.

Vliegvelden hoef je geen moeite te doen niets te vinden :/.

In het spel zitten er 147 pokemons...iemand ergens een lijstje gezien dat laat zien welke er allemaal zijn ? Er zijn dus een paar weggelaten maar weet niet welke.

Ik ga even uit van Mew/Mewto/Moltres

• Bellerophon
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

lf2 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:14:
[...]

Bij een bepaalde klant zie ik wel wat (open het spel stiekem tijdens de pauze :)) Bij een andere klant is er helemaal niets te vindenn |:(.

In het spel zitten er 147 pokemons...iemand ergens een lijstje gezien dat laat zien welke er allemaal zijn ? Er zijn dus een paar weggelaten maar weet niet welke.

De drie legendarische vogels zitten er wel in

PSN: Bellerophon-

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
[...]

...

Denk niet dat je Mew mee kan rekenen, die zat volgens mij toch ook niet bij de 150 pokemon? Was Mew niet #151 o.i.d.? In dat geval missen we er dus 4 als er 147 in zouden zitten en je Mew mee telt.

Correct me if I'm wrong hoor :)

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-01 10:19
Ik heb erg vaak dat mn mobiel geen GPS verbinding kan krijgen. Vanochtend ook weer. Fietsend naar werk maar in de 20 minuten continu "GPS signal not found" ook na herstarten van de app en herstarten van de telefoon zelf.

Iemand enig idee of ik hier wat aan kan doen?

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10-2025

Frans92

VFR800

Cwookie schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:17:
Ik heb erg vaak dat mn mobiel geen GPS verbinding kan krijgen. Vanochtend ook weer. Fietsend naar werk maar in de 20 minuten continu "GPS signal not found" ook na herstarten van de app en herstarten van de telefoon zelf.

GPS aanzetten op de nauwkeurigste stand

XBL: DonFrans

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
Mew was inderdaad #151. Ik denk dat Mewtwo er wel in zit, Shelly (Heb ik haar naam goed?) van Gamekings zat laatst bij RTL Late Night en die sprak van 150 pokemon; dat is dus inclusief Mewtwo.

Als ze het slim doen, voegen ze om het half jaar of iets dergelijks nieuwe pokemon toe. Dus over half jaar komt de tweede generatie, daarna derde generatie, etc. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ask! op 13-07-2016 09:19 ]

Verwijderd

Cwookie schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:17:

Ik heb hier vandaag ook meer last van dan normaal. Zit op kantoor en krijg voor geen meter verbinding :(

• stimmits
Lees net op een forum:
As it appears right now it is possible to get 146, all of which you can catch or evolve up. The 5 legendary (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew, Mewtwo) are uncatchable at least at this time. Whether they are added later or will be rewards for something special is unknown.
Maar goed, een ander zegt weer:
Pokémon, which are not in the game yet:

- Ditto
- Mew
- Mewtwo
- Zapdos
- Moltres
- Articuno

151 Kanto Pokémon - 6 = 145 catchable Pokémon

• Watsonus
[...]

Ik las bij een nieuwsbericht dat een tweaker een mewtwo had gevangen, weet natuurlijk niet hoe legit dat is want heb het nog nergens anders gezien. Ook lijkt er nog niemand een ditto gezien te hebben.

• Liegebeest
  • Laatst online: 22:14
Ik zie veel late tieners en twintigers. Ben zelf 36 en speel overdag met m'n dochter van 7, maar 'savonds alleen. Waarschuwt m'n vrouw me terecht dta het raar opgevat kan worden als ik 'savonds rondhang op een speelpleintje. Ja, er staan daar twee Pokéstops, maar alsnog misschien niet zo verstandig.

Liege, liege, liegebeest!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01 12:35
Ben benieuwd waar je 'Unknown' kunt vangen :-P.

• copywizard
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:01:
[...]

Het zijn geen curve balls dat je gooit? Bij mijn weten als je rechtdoor gooit gaat die ook recht.
ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe je een curved ball gooit ik gooi de great balls naar mijn idee net zo als ik normal balls gooi alleen bij de great balls als ik 5 ballen gooi dan gaan er 3 naar links of rechts met een boog.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-01 15:09

Ypho

Allround Nerd

45/47/12 hier. Niet echt er op uit getrokken, vooral in de omgeving beetje gefietst

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• lf2

lf2

stimmits schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:20:
Lees net op een forum:

[...]

Maar goed, een ander zegt weer:

[...]
151-6 = 145 maar de lijst laat 147 zien...waar komen die 2 vandaan dan ?

• The_Ghost16
Ik heb al wel 'gelezen' dat Ditto te vangen is. Geen bewijs van dat het ook echt zo is maar heb mensen er wel over gehoord.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
mijn zoontjes van 6 en 7 zijn helemaal gek van pokemon, maar uiteraard te jong voor een eigen telefoon.

Ik heb zelf niet zoveel met pokemon, ben net te oud (35) Heb wel veel tekenfilms met ze meegekeken en afgelopen zondag toch het spel er maar op gezet :P

Woon in een dorp waar niet heel veel gyms en pokestops zijn maar gisteravond toch ff een rondje met de boys gelopen. In een parkje verderop zitten 8 pokestops en een gym. Daar waren gisteren ook zo'n 20 man op hun scherm aan het kijken. Wel grappig om te zien dat mijn zoontjes veruit het jongst waren, de meesten waren gok ik rond 16-25.
Nu weet ik zelf niet zoveel van die pokemon maar mijn jongens hadden hele discussies over soorten/legendarische en zo met die oudere gasten. Leuk om te zien.

Inmiddels
22/22/7

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• The_Ghost16
copywizard schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:21:
[...]

ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe je een curved ball gooit ik gooi de great balls naar mijn idee net zo als ik normal balls gooi alleen bij de great balls als ik 5 ballen gooi dan gaan er 3 naar links of rechts met een boog.
Tijdens het vangen van een Pokémon kun je extra XP-punten verdienen met een curved-Pokébal. Leg je vinger op de Pokébal tot deze gaat zweven. Draai nu kleine rondjes tot een effect wordt geactiveerd, gooi (sleep) de bal dan naar de Pokémon.

Copy-Paste van facebook :)

• Bellerophon
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

xoniq schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:21:
Ben benieuwd waar je 'Unknown' kunt vangen :-P.
Bam, spel naar de klote en alles kwijt :')

PSN: Bellerophon-

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
copywizard schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:21:
[...]

Als je gooit beetje naar links of rechts swype als het ware, dan begint ie te draaien en zie je de poke ball ook naar links of rechts gaan afhankelijk natuurlijk waar je naartoe swyped

Asus GL703VM

• Watsonus
Bellerophon schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:23:
[...]

Dat is MissingNo waar jij aan denkt :P

• stimmits
lf2 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:22:
[...]

151-6 = 145 maar de lijst laat 147 zien...waar komen die 2 vandaan dan ?
Als deze twee waar blijken te zijn...
The_Ghost16 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:22:
Ik heb al wel 'gelezen' dat Ditto te vangen is. Geen bewijs van dat het ook echt zo is maar heb mensen er wel over gehoord.
Watsonus schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:20:
[...]
Ik las bij een nieuwsbericht dat een tweaker een mewtwo had gevangen, weet natuurlijk niet hoe legit dat is want heb het nog nergens anders gezien. Ook lijkt er nog niemand een ditto gezien te hebben.
... kunnen die 2 dus Mewtwo en Ditto zijn.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:35
47/47/19 , ik zie simpelweg gewoon teveel dezelfde. Erg unlucky

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Bellerophon schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:23:
[...]

Missing No? Gewoon niet varen vlak langs de kust, dan hoef je je nergens zorgen om te maken. Of uberhaupt zorgen dat je geen rare oude mannetjes tegenkomt die je laten zien hoe je een bug pokemon vangt.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-01 15:29

tha_crazy

Mafketel

Team Instinct _O_

Al sinds het begin hebben voornamelijk blauw en rood de gyms bij ons.
Gisteren er een beetje klaar mee, alle gyms af gegaan en er 4 uit gebeukt van de 5.

Komen we op de triple pokestop, iedereen ineens: WTF waarom zijn ineens zoveel gyms geel.

Wij: Team Instinct bitches _O_

Helaas aan het eind van de avond weer kwijt ;(
Vanavond nog een keer dus >:)

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Vaag, Gym op Amsterdam CS was leeg vanochtend, maar een weak ass pokemon erin geramd, omdat het kan :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01 12:35
Watsonus schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:24:
[...]

Dat is MissingNo waar jij aan denkt :P
Klopt. Unknown is een Pokémon die gewoon legitiem is:

Afbeeldingslocatie: https://orig13.deviantart.net/17e9/f/2015/118/1/7/mmd_pokemon_unown_unknown_download_by_pekoetea-d8rgq99.png

• copywizard
  • Niet online
pokemon

vermoed dat deze al voorbij is gekomen maar als het goed is dit het vangbare lijstje? (dan wel zonder evoluties)

• copywizard
  • Niet online
Sylver84 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:23:
[...]

Als je gooit beetje naar links of rechts swype als het ware, dan begint ie te draaien en zie je de poke ball ook naar links of rechts gaan afhankelijk natuurlijk waar je naartoe swyped
hmm das dus een lastige blijkbaar heb ik dan een afwijking in me vingers ofzo haha

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-12-2025
tha_crazy schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:25:
Team Instinct _O_

Al sinds het begin hebben voornamelijk blauw en rood de gyms bij ons.
Gisteren er een beetje klaar mee, alle gyms af gegaan en er 4 uit gebeukt van de 5.

Komen we op de triple pokestop, iedereen ineens: WTF waarom zijn ineens zoveel gyms geel.

Wij: Team Instinct bitches _O_

Helaas aan het eind van de avond weer kwijt ;(
Vanavond nog een keer dus >:)
Dat heb ik dus ook, alle gyms bij mij in de buurt zijn rood en blauw...

Ik ben maar een lvl 6 dus kan er vrij weinig aan doen atm. Misschien toch echt maar eens een rondje gaan lopen om wat te vangen. In mijn straat zit helemaal niks, soms is die verdeling wel een beetje jammer in Amsterdam.

ps.: Hoe kan ik die google maps met poke stops en gyms aanvullen?

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-01 16:36
copywizard schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:27:
[afbeelding]

vermoed dat deze al voorbij is gekomen maar als het goed is dit het vangbare lijstje? (dan wel zonder evoluties)
Ik heb nog geen 1 x een Venomath gezien haha.

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10-2025

71/81/13
41/42/17

Veel variatie hier... not
Gelukkig had ik nog een stuk of 20 pidgeys gevangen gister...

• Watsonus
xoniq schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:27:
[...]

Klopt. Unknown is een Pokémon die gewoon legitiem is:

[afbeelding]
Precies. Maar wel tweede generatie ofzo pas? Dus zitten nu nog niet in de game toch?

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:00
Legendaries zitten er niet in. Las gisteren een nieuwsbericht dat die handmatig moeten worden gespawned... :(

• hexta
Gister daadwerkelijk een uur en een kwartier rondgelopen opzoek naar de snorlax die 3 voetjes weg was. Ik heb een zo groot mogelijk rondje gelopen tot ik hem "uit het zicht verloor" en daarna dat rondje doorkruist. 1 uur en 15 minuten. En hij is nooit dichterbij gekomen dan 3 voetjes weg. Wat.De.Fuck.

Pagina: 1 ... 48 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.