[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 115 Laatste
Acties:
  • 325.770 views

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-12-2025

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pffff 500+ CP pokemon :'(

Ik ben al blij met mijn 260CP Goldduck al moet ik wel zeggen dat ik alleen vanavond nog maar heb gespeelds en ook nog maar rank 4 ben :P

Ik vind het wel een leuk idee en de hype die nu gecreëerd word is alleen maar goed voor Pokemon.
(ik hoop nog steeds op een Pokemon mmo op de pc of Wii U want eigemlijk had deze al lang gemaakt moeten zijn :( )

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-01 14:47
Razz berry gebruikt?

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
Ja, met Greatball, kwam er meteen uit, poef ;(

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:11

Oxigeon

En zo is dat!

Ook hier eens ff gedownload en gekeken of het wat is. Heb dus alleen vanuit de bank gespeeld. Heb er ondertussen een stuk of 10 gevangen en ben level 3.

Moet wel zeggen dat ik dik in het nadeel ben en hier in her dorp maar 1 gym is en maar 1 pokecenter. Als je in de stad woont heb je gewoon alle keus.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• GnrlSchnavy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-01 00:07
murphsy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:06:
Ik kom om in de gras en water pokemon hier in harderwijk, maar nog geen vuur en geest gezien. Weet iemand in wat voor omgeving je 'paarse' pokemon vindt?

Inmiddels 5km gelopen (deed ik al elke avond gelukkig) en lvl 5 bereikt. 33 pokemon nu. De pokestops zijn hier schaars helaas.
In haarlem centrum ben ik wel redelijk wat gastly en jinx tegen gekomen?

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:07
x3rius schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:56:
[...]

Ja, met Greatball, kwam er meteen uit, poef ;(
dat had ik met een paras van 484cp :(
en dan vang ik wle een slowpoke van 500cp met 1 pokeball, raar spel :p

[ Voor 15% gewijzigd door Musta op 12-07-2016 23:01 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:44

aex351

I am the one

Thalaron schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:41:
<knip>

Nvm... App store was terug op NL wat blijkbaar een No-Go is :x
Betekend dit dat je alles kwijt bent zodra de Nederlandse versie uitgebracht is?

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

Dat dit een Gym is _/-\o_
Kabouter Buttplug

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
aex351 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:03:
[...]

Betekend dit dat je alles kwijt bent zodra de Nederlandse versie uitgebracht is?
Nee gewoon de huidige app verwijderen, NL Versie installeren en inloggen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2025
Heb trouwens wel gemerkt dat in een team opereren een stuk beter werkt. Als je in je eentje al die level 4 gyms aan moet pakken moet je ze meerdere keren verslaan en dat kost meer potions/revives. Doe je het met meerdere dan kost het iedereen maar een beetje en kun je de gym ook meteen beter verdedigen.

• Musta
hahaha ik ging e rgelijk de eerste dag naartoe, bij eendrachtsplein om te kijken of ze m als gym hadden
Raakte hem natuurlijk kwijt na een paar uur :p

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:47
Zo, binnen 20 minuten van level 8 naar level 11. Ik werd level 9, activeerde de Lucky Egg, en evolvede toen 7 Weedles, 8 Pidgeys, 2 Rattatas en een Spearow. Hoppa, Level 11.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• spocy
Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:14:
Zo, binnen 20 minuten van level 8 naar level 11. Ik werd level 9, activeerde de Lucky Egg, en evolvede toen 7 Weedles, 8 Pidgeys, 2 Rattatas en een Spearow. Hoppa, Level 11.
Haha zo heb ik vanavond ook mn levels gehaald, van lvl 10 naar 13 met evolven, en eerder al van 9 naar 10 vanmiddag. En nu zo goed als 14, dus dat red ik nog wel met een paar pokestops hier in de buurt. van 9 naar 14 op 1 avond, I like 8)7

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:16

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:14:
Goede tip, ik ben nu ook alles aan het oppotten, die Gym's hebben toch geen nut. Hier in mijn dorp domineert paars/blauw al dagen, nu zit er een Weedle van CP 14 (lol)/Krabby met CP 182 en een Goldduck van 964CP. In de andere een Clefable van 1231CP, en de twee hoogste zijn al dagen van ene "MoedersVan458" met lvl 18. Niet te doen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Mx. Alba
Vanmiddag heb ik nog mijn sterkste pokemon in een gym gezet - nu heb ik twee sterkere. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-12-2025
ben ik de enige die op een iphone 4s probeert te spelen ? 8)

psn: taker-mart

• Kuusj

Kuusj

taker1987 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:27:
Als ik zie hoe slecht het op mijn eigen toestel loopt (Snapdragon 810) dan denk ik niet dat het zo speelbaar zal zijn op een iPhone 4S :P

• Musta
Ben al mn gyms kwijt en over 6 uur was de bonus van de winkel :(
Morgenochtend dus ff wat gyms scoren >:)

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-12-2025
kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:29:
[...]

Als ik zie hoe slecht het op mijn eigen toestel loopt (Snapdragon 810) dan denk ik niet dat het zo speelbaar zal zijn op een iPhone 4S :P
heletijd crashes .. eigenlijk belachelijk op een toestel van 3/4 jaar oud .

psn: taker-mart

• spocy
taker1987 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:27:
Ik denk eerder dat ik de enige ben die het op een Nvidia Shield Tablet 4G speelt :+

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Oke...

Sinds het weekend het spel in handen, maar sinds gisteren dan echt actief begonnen. wat een spel hier in het dorp leeft het helemaal op :) veel bekende gezichten uit de schooljaren actief rond de pokestops (staan er 3 op een plek, man of 10/15 aanwezig net nog even met broertje langs gereden. en de gangster beheersen de buurt met Blauw.. maar Rood zit er dicht boven op. geweldig dit

Lvl 8 en m'n beste is op het moment de Pidgeot 480CP

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2025
Loopt jullie character als je stilzit ook steeds op en neer? Mijn char loopt om de paar minuten ineens naar de andere kant van de straat toe (+/-100 meter) en blijft daar ook een paar minuten staan voordat hij terug komt..

Niet dat ik dit erg vind, aan het eind van de straat zijn 2 pokestops en een riviertje (veel magikarps:D) en hij lijkt die afstand ook mee te tellen voor mijn poke eggs :D .

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:29:
[...]

Loopt hier prima op een 810(z3+). Zelfs veel beter als op de Samsung S6 van mijn GF, batterij gaat ook veel langer mee (ik had nog 37%, terwijl die van haar al leeg was >:))

• x3rius
Weet niet of dit al bekend was, maar dat stuk over dat je Eevee-lution afhankelijk is van z'n moveset klopt niet. Zojuist met Swift een Jolteon gekregen

• Mx. Alba
Feihcretsam schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:37:
Loopt jullie character als je stilzit ook steeds op en neer? Mijn char loopt om de paar minuten ineens naar de andere kant van de straat toe (+/-100 meter) en blijft daar ook een paar minuten staan voordat hij terug komt..

Niet dat ik dit erg vind, aan het eind van de straat zijn 2 pokestops en een riviertje (veel magikarps:D) en hij lijkt die afstand ook mee te tellen voor mijn poke eggs :D .
GPS jitter. Ik heb vanavond ook zo'n 200m gelopen terwijl ik stil zat. Genoeg om twee eieren te hatchen. :D

• x3rius
Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:41:
[...]

GPS jitter. Ik heb vanavond ook zo'n 200m gelopen terwijl ik stil zat. Genoeg om twee eieren te hatchen. :D
Ik doe dit regelmatig ook door de GPS iets onnauwkeuriger te zetten. Je 'nearby' vliegt dan af en toe ook helemaal om :p

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Musta schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:34:
haha iemand heeft een lure bij mn huis geplaatst, letterlijk. Heb een slowpoke van cp500 gevangen gelijk :) Me happy
hoe; bedoel gebruik je dan bepaalde items/balls? en welk lvl ben jij als trainer? heb regelmatig dat zo'n beest niet gevangen krijg en vervolgens vlucht

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Musta
Feihcretsam schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:37:

haha heb vandaag gewoon zo een ei van 2km laten hatchen, volledig achter mn bureau :p
vanochtend ei erin en hij is net gehatcht in een jigglypuff van 223cp

edit: een neiuwe ei erin en hij heeft nu al 0,07km gelopen sinds die andere eruit is. Rare GPS, maar mij hoor je niet klagen..

[ Voor 8% gewijzigd door Musta op 12-07-2016 23:53 ]

• Musta
himlims_ schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:43:
[...]

hoe; bedoel gebruik je dan bepaalde items/balls? en welk lvl ben jij als trainer? heb regelmatig dat zo'n beest niet gevangen krijg en vervolgens vlucht
Meestal gebruik ik een berry als eerst en daarna een great ball, maar dit keer gebruikte ik alleen een pokeball. Stom toeval dat t in 1x lukte, want vanochtend rende een paras van 485cp weg na een berry en een great ball.
En ben lvl 16

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vandaag weer heel veel gespeeld met m'n broer, hele centrum weer doorgelopen, veel mooie Pokemon gevonden. De mooiste die ik nu heb moet wel Graveler zijn, evolutie van Geodude, hoewel hij qua CP niet m'n sterkste is is hij fantastisch tegen zo ongeveer alles behalve water pokemon, super snelle en krachtige attacks :P. Kreeg alleen met dat ding een hele gym neer (even uit mijn hoofd, een Pidgeot, Magneton en Starmie in die volgorde).

E: Ohja, en nog maar 1 Paras tot ik m'n 403 beestje (tenzij ik nog een sterkere krijg) kan evolueren! Kan haast niet wachten.

[ Voor 11% gewijzigd door Thomas op 12-07-2016 23:57 ]

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01 12:35
Vanavond was het weer geniaal. Ik reed met de auto langs de haven van Harlingen, zag ik op de Pokemon map dat daar 2 gyms waren, en 3 pokestops op de promenade aan de waddenzee, waarvan er 2 geactiveerd waren met een module. Dus ik er voor de gein eens heen rijden, en ja hoor, meerdere auto's met jeugd, allemaal lui op skateboards en fietsen.

Uiteindelijk stond ik daar een Squirtle te vangen tussen 30 anderen. En loop je over de promenade komt er ineens een Seal enz voorbij en andere Pokemon die ik nog niet had. Briljant momentje, sta je ineens te socializen met wild vreemden op de normaal dood saaie promenade waar ineens een Pokemon fest was. Iedereen kwam erheen.

Later reed ik langs het station, waar een gym was, die zag ik op de kaart en passeerde die bijna, ineens werd die gym wit, en zag ik een groepje kinderen daar staan, ja hoor. Ook daar begon drukte toe te nemen. Geweldig om te zien.

• Mx. Alba
En dan vang je gewoon een loslopende 241 Nidorino. Razz, ball - fail. Razz, ball, hebbes!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:38
Update voor iOS moet je nog niet uitvoeren, kan nu niet meer inloggen :( "Unable to authenticate"

• Kuusj

Kuusj

https://www.facebook.com/politiezuiderpark/
Kan momenteel even geen mooie screenshot maken, maar kijk naar eerste bericht (Gevaarlijke nieuwe drug) en dan de eerste comment met de reactie van Politie :+

Het moet toch allemaal niet gekker worden, en dan moet het nog eens echt uitkomen ook 8)7

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 18:51
net bij ons met 3 vrienden door de merwelanden gereden! bizar druk voor een tijdstip van 23:30.

wel 2 pikachu's tegen gekomen waarvan ik er 1 in de bal had en hij vast liep en kwijt! en de andere te snel voorbij reed.

maar gelukkig een scyther gevangen van 345 dus het was het waard!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
't is wel echt komkommertijd zeg... Een 23 jarige jongen die ontslagen wordt omdat hij onder werktijd met zijn privé-telefoon aan het spelen is zou normaal gesproken nooit in het nieuws komen. Maar omdat het Pokemon is haalt het ineens het RTL nieuws.

• Mx. Alba
Tja, dat valt onder de zelfde categorie als idioten die op het spoor gaan lopen. Dat ligt echt niet aan het spel maar aan die mensen die zichzelf niet kunnen controleren.

Ik zag trouwens vanmiddag op een N-weg een auto in de sloot liggen die eruit getakeld werd. Mijn eerste gedachte was ook, die was zeker een Magikarp aan het vangen. :D

Het spel is nu trouwens 100x stabieler dan gisteren. Ze hebben zeker een batterij nieuwe servers neergezet!

[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 13-07-2016 00:17 ]

• Kuusj

Kuusj

RekZ schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:15:
[...]

't is wel echt komkommertijd zeg... Een 23 jarige jongen die ontslagen wordt omdat hij onder werktijd met zijn privé-telefoon aan het spelen is zou normaal gesproken nooit in het nieuws komen. Maar omdat het Pokemon is haalt het ineens het RTL nieuws.
En inderdaad 100% typisch media, 8 artikelen gisteren (Dinsdag) en de meeste negatief. Ja hoor, het circus is weer eens op gang aan het komen...

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:43
Nou, Nintendo heeft het voor elkaar. Mijn hele leven heb ik Pokemon er uit weten te houden, maar nu toch maar hier beland om er meer over te weten te komen. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:52

swv

kuusj98 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:12:
https://www.facebook.com/politiezuiderpark/
Kan momenteel even geen mooie screenshot maken, maar kijk naar eerste bericht (Gevaarlijke nieuwe drug) en dan de eerste comment met de reactie van Politie :+

Het moet toch allemaal niet gekker worden, en dan moet het nog eens echt uitkomen ook 8)7
Jij wijst op het eerste bericht en ja die comment is grappig, maar dat tweede bericht vind ik echt bezopen 8)7
UPDATE. De collega's van het servicecentrum die het nummer 0900-8844 voor u beantwoorden worden gebeld waar en welke Pokémon bij de politiebureaus zitten. Dit is niet de bedoeling. Wij weten ook niet waar ze zitten. 0900-8844 moet bereikbaar zijn voor meldingen. Iedereen is welkom om in het Zuiderpark Pokémon te zoeken.
[...]

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-12-2025

Cio

Jumpman schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:19:
..Mijn hele leven heb ik Pokemon er uit weten te houden..
Idem. Gelukkig is dit een mobiele game, lekker simpel instappen!

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:16:
[...]

Tja, dat valt onder de zelfde categorie als idioten die op het spoor gaan lopen. Dat ligt echt niet aan het spel maar aan die mensen die zichzelf niet kunnen controleren.

Ik zag trouwens vanmiddag op een N-weg een auto in de sloot liggen die eruit getakeld werd. Mijn eerste gedachte was ook, die was zeker een Magikarp aan het vangen. :D

Het spel is nu trouwens 100x stabieler dan gisteren. Ze hebben zeker een batterij nieuwe servers neergezet!
Toen ik nog naar school ging liep ik ook wel eens een stuk vlak naast het spoor omdat het veel korter was. Treinen konden met gemak passeren maar dat zullen ze ook als op het spoor rekenen zeker :)

• Mx. Alba
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:23:
[...]

Toen ik nog naar school ging liep ik ook wel eens een stuk vlak naast het spoor omdat het veel korter was. Treinen konden met gemak passeren maar dat zullen ze ook als op het spoor rekenen zeker :)
Tja, het huis van mijn schoonouders is in een omhooggevallen sloppenwijk (tegenwoordig zijn het bijna allemaal nette betonnen huizen maar toen mijn vriendin er opgroeide was het nog echt een sloppenwijk) en om daar te komen moet je ook een stuk over het spoor lopen aan beide zeiden geflankeerd door huizen die zowat tegen het spoor aan gebouwd zijn. En daar komt ook daadwerkelijk elk uur een trein langs... Lang leve derdewereldlanden. In Nederland hoef je gelukkig niet over of langs een actief gebruikt spoor te lopen. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Mx. Alba op 13-07-2016 00:28 ]

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-12-2025
Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:16:
[...]
Zou kunnen dat ze het morgen officieel releasen in europa en azië en dus de servers alvast open gooien. Dat hoop ik tenminste :P heb me nog in kunnen houden tot nu toe om het nog niet te downloaden. Denk dat ik zodra het hier echt via de appstore te krijgen is wel flink verslaafd ga raken. Mijn kamergenoot zei al dat onze flat een pokéstop is, dus dat is in ieder geval al een mooie zaak. ;)

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-12-2025

Cio

Rondje A'dam-Utrecht-R'dam-A'dam gaat zelfs midden in de nacht 2x per uur een trein overheen. Ook zat tunnels en bochten, dan is zo'n blok metaal met 140 km/u heel snel bij je.

Maargoed, vind het wel vreemd dat er pokémons spawnen op spoorwegen/snelwegen en in stations/ziekenhuizen. 't Is ook een kinderspel, toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Cio op 13-07-2016 00:32 ]

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

• Mx. Alba
Omdat ze Ingress portals hebben gebruikt en bijna alle stations Ingress portals zijn.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Haha wat een prachtig spel is het toch ook. Lekker een rondje gefietst en veel begrijpende knikjes van mede-spelers. Nog even staan ouwehoeren met een paar andere en vergeleken wat we aan pokemons hadden en ervaringen gedeeld, die hebben me nog even uitgelegd hoe het werkt als je een gym van jouw team wil joinen maar deze vol zit. Daarna nog even naar een gym gefietst die zij net hadden gepakt, vertelden ze trots, en 'm overgenomen :9

Inmiddels (dankzij een 2e lucky egg en veel evoluties) lvl 16 :)
Sterkste pokemon is nu een Flareon van 885.

Beeromaniac

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:05
Ik heb niet helemaal door wanneer je de pokebal moet gooien. Moet je dat timen met het groene cirkeltje? Meestal heb ik na 2 a 3 pogingen de Pokemon wel. Maar heb niet echt een techniek kunnen ontdekken.

Het kantoor hier zit vlakbij een brandweerkazerne wat in het spel een pokestop is, ik zit binnen het bereik, en meestal zit er een module in lijkt het. Dus ik kan vanaf mijn bureau pokemon verzamelen.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Ron
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-01 08:13

Ron

ZpAz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:45:
Ik heb niet helemaal door wanneer je de pokebal moet gooien. Moet je dat timen met het groene cirkeltje? Meestal heb ik na 2 a 3 pogingen de Pokemon wel. Maar heb niet echt een techniek kunnen ontdekken.
naar het midden swipen als het circkeltje zo klein mogenlijk is werkt meestal voor mij

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

ZpAz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:45:

Het kantoor hier zit vlakbij een brandweerkazerne wat in het spel een pokestop is, ik zit binnen het bereik, en meestal zit er een module in lijkt het. Dus ik kan vanaf mijn bureau pokemon verzamelen.
Zodra het cirkeltje op het kleinste moment is wil je de bal gooien. Soms kun je nog rekening proberen te houden met de ontwijkende moves van pokemon. Schijnbaar helpt het ook om een curvebal te gooien (rondjes draaien met je vinger op je pokeball tot er van die glinstering komt en dan met een bochtje gooien) om de kans te vergroten maar ik weet niet zeker of dat klopt.

Beeromaniac

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:07:
En dan vang je gewoon een loslopende 241 Nidorino. Razz, ball - fail. Razz, ball, hebbes!
Lekker! Nu nog candy.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-12-2025
Vandaag een kilometertje of 20 door de stad gelopen. Wat een gekkenhuis is het in Haarlem. Bij pokestaps in het centrum staan er makkelijk 15-20 man als iemand een lure module gebruikt. Met veel mensen gezellig ouwehoeren terwijl andere weer zonder te kijken langs je lopen. Prachtig spel dit!

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-12-2025
Net had ik aan de rand van een bos bij een pokestop een lure aangezet. Het was al half 12 en binnen no-time verschenen de eerste auto's en fietsers. Uiteindelijk stond er ineens 15 man. Prachtig spel!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

In Utrecht lijkt het ook steeds voller te worden. Ook fijn om te zien dat het onder veel "bevolkingsgroepen" aan slaat. Van man tot vrouw, van "nerd" tot corpsbal.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:53
Zelfs hier in Hoogeveen, nota bene om 23:30, kom ik bij een gym met wat omliggende Pokéstops gewoon twee auto's tegen en een stuk of 8 jongeren die druk op hun telefoontje aan het tikken zijn, terwijl alle omliggende stops met een Lure Module zijn geactiveerd.

Bi-zar! Maargoed, wat deed ik daar zelf eigenlijk 8)7

Level 12 inmiddels O-)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07-2025
Thompson schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:42:
ervaringen gedeeld, die hebben me nog even uitgelegd hoe het werkt als je een gym van jouw team wil joinen maar deze vol zit.
Hoe werkt dat dan? Dat is mij nog niet gelukt.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

T homass schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 01:09:
[...]

Hoe werkt dat dan? Dat is mij nog niet gelukt.
Er mee vechten totdat het genoeg prestige heeft. Er staat meestal iets als 6000/8000, bij 8000 komt er een plek bij. Hoe verder je komt hoe meer prestige, dus kies je pokemon goed en zorg voor genoeg potions. Je kunt maar 1 pokemon kiezen en moet door alle pokemon heen die al in de gym zit. Zoals ik al zei; hoe verder je komt hoe meer prestige, dus hoe sneller er een nieuwe plek bij komt.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-12-2025
ThomasXIV schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 01:14:
[...]

Er mee vechten totdat het genoeg prestige heeft. Er staat meestal iets als 6000/8000, bij 8000 komt er een plek bij. Hoe verder je komt hoe meer prestige, dus kies je pokemon goed en zorg voor genoeg potions. Je kunt maar 1 pokemon kiezen en moet door alle pokemon heen die al in de gym zit. Zoals ik al zei; hoe verder je komt hoe meer prestige, dus hoe sneller er een nieuwe plek bij komt.
Hmmm het wordt al iets duidelijker. Ben zelf pas lvl 9 dus bij de meeste gyms maak ik geen kans. Een plek in je eigen gym kan je dus afdwingen om in een soort oefengevechten te doen. Daarmee verdien je Prestige en komt er een extra plek vrij?

Verwijderd

Ik heb helaas een probleempje, ik heb vandaag geen Pokemon go kunnen spelen, nu bekijk ik even of er nog wat pokemons te vangen zijn. Helaas geeft hij de melding please activate your account in order to play Pokemon go, terwijl ik al level 14 ben? Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen heb het spel al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, het betreft een iPhone en geen Google mail account, maar een normaal log in account. Alvast bedankt voor uw hulp.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:11:
Hier kom ik gewoon te weinig pokestops tegen dichtstbijzijnde is 7km afstand waardoor ik nu dus zonder pokeballs zit :(
Ik woon in het centrum van een grote stad en heb dus 2 pokestops die ik vanuit huis kan benaderen. Is dat een luxe?

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-12-2025
poke stops farmen terwijl je met 80 km/h voorbij rijd?

Ja het kan!

Op halfweg richting amsterdam zijn 3 pokestops elke keer vlak voor de stoplichten. Om mijn mede weggebruikers niet tot last te zijn is je timing belangrijk.

Druk van te voren zeg 50 meter op de poke stop en draai dat ding. Zo al rijdend 3 pokestops te pakken.

Asus GL703VM

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik heb in mijn straat een gym van mijn kleur, daar gister een pokemon laten trainen, die is er nu nog.
Heb hem nog niet teruggehaald, wat gebeurd er als de gym overgenomen gaat worden?

Ben ik hem dan kwijt?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:45
Is een Kakuna evolven beter dan 4x een Weedle (met 50 candy).

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 05:23:
Ik heb helaas een probleempje, ik heb vandaag geen Pokemon go kunnen spelen, nu bekijk ik even of er nog wat pokemons te vangen zijn. Helaas geeft hij de melding please activate your account in order to play Pokemon go, terwijl ik al level 14 ben? Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen heb het spel al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, het betreft een iPhone en geen Google mail account, maar een normaal log in account. Alvast bedankt voor uw hulp.
Klik op de activatie link in je mail, anders inloggen op de Pokemon Trainer Club op je desktop.

• Robolokotobo
  • Laatst online: 06-01 23:39
Mars18 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 06:59:
Ik heb in mijn straat een gym van mijn kleur, daar gister een pokemon laten trainen, die is er nu nog.
Heb hem nog niet teruggehaald, wat gebeurd er als de gym overgenomen gaat worden?

Ben ik hem dan kwijt?
Nee die komt terug in je collectie. Alleen zonder health, dus heeft een revive en mischien een potion nodig

[ Voor 9% gewijzigd door Robolokotobo op 13-07-2016 07:07 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb het spel nu ook. Maar blijft deze op de achtergrond draaien als je hem niet force afsluit? Dus meet hij je km als hij gewoon in m'n broekzak zit met scherm uit enzo ?

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
jaydenjarno schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:08:
Ik heb het spel nu ook. Maar blijft deze op de achtergrond draaien als je hem niet force afsluit? Dus meet hij je km als hij gewoon in m'n broekzak zit met scherm uit enzo ?
Werkt iig niet als je in de auto zit en km's maakt 8)7

Battle.net :: FazerFreak#2695

Verwijderd

Ik ben een pokemon newbie, dit is de eerste keer. Als ik nu 5 van dezelfde poppetjes heb, wat moet ik daarmee doen? Gewoon 1 houden en die andere 4 bij de professor inleveren?

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:00:
Is een Kakuna evolven beter dan 4x een Weedle (met 50 candy).
Je krijgt 500XP per evolve. Maakt niet uit van welke naar welke. Dus als je kunt kiezen tussen 4xWeedle of 1x Kakuna zou ik voor het eerste kiezen.

Wat een handige bijkomende tip is: Spaar al je Pidgeys, Weedle's en Spearows etc een tijdje op; gebruik een lucky egg en evolve ze dan allemaal. Dan krijg je 1000xp per evolutie en dat kan aardig optellen :).

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:38

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:16:
[...]

Je krijgt 500XP per evolve. Maakt niet uit van welke naar welke. Dus als je kunt kiezen tussen 4xWeedle of 1x Kakuna zou ik voor het eerste kiezen.

Wat een handige bijkomende tip is: Spaar al je Pidgeys, Weedle's en Spearows etc een tijdje op; gebruik een lucky egg en evolve ze dan allemaal. Dan krijg je 1000xp per evolutie en dat kan aardig optellen :).
Ik ging daarmee van level 9,5 naar 12,5 binnen 30min _/-\o_

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01 15:58

GforceNL

Out of memory....

Helaas ligt de server er uit nu :(

<Zinloze tekst hier>

• Mars18
Robolokotobo schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:06:
[...]

Nee die komt terug in je collectie. Alleen zonder health, dus heeft een revive en mischien een potion nodig
Dank

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• T-Rhidon
  • Laatst online: 09-09-2025

T-Rhidon

Move IT ;)

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:16:
[...]

Betaal je dan voor elke weedle de evolve kosten van '12' candy? Anders heb je er bij 4, 48 nodig.

Andere vraag is het eerst verstandig je pokemon max cp te maken en vervolgens te levelen? Of blijft die even hoog na het evolve?

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:18
Ik zou zweren dat ik vanochtend de app had geupdated naar 1.01 en m'n Appstore history laat dat ook zien.

Ga ik naar het settings-scherm dan staat daar echter nog steeds lollig 0.29.1. Hebben die lui van Niantic gewoon de version-string niet aangepast? :D Of ben ik nou maf?

Liege, liege, liegebeest!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:08

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Sylver84 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 06:58:
poke stops farmen terwijl je met 80 km/h voorbij rijd?

Ja het kan!

Op halfweg richting amsterdam zijn 3 pokestops elke keer vlak voor de stoplichten. Om mijn mede weggebruikers niet tot last te zijn is je timing belangrijk.

Druk van te voren zeg 50 meter op de poke stop en draai dat ding. Zo al rijdend 3 pokestops te pakken.
Dit soort acties leiden tot een natuurlijkr selectie... nooit geleerd dat je op moet letten tijdens het rijden?

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:45
T-Rhidon schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:30:
[...]
Betaal je dan voor elke weedle de evolve kosten van '12' candy? Anders heb je er bij 4, 48 nodig.
Kakuna kost 50, daarom de vraag. Dan is 4x dus handiger, qua punten.

Haters everywhere but I don’t really care

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2025

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Richh schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 01:03:
Zelfs hier in Hoogeveen, nota bene om 23:30, kom ik bij een gym met wat omliggende Pokéstops gewoon twee auto's tegen en een stuk of 8 jongeren die druk op hun telefoontje aan het tikken zijn, terwijl alle omliggende stops met een Lure Module zijn geactiveerd.

Bi-zar! Maargoed, wat deed ik daar zelf eigenlijk 8)7

Level 12 inmiddels O-)
Ik verbaas me over de activiteit hier in Hoogeveen. Ben zelf wonende in Oost relatief dichtbei 'De arend' (flat). Zie de gym daar regelmatig switchen tussen blauw geel en rood.

Gister zelf even voor 10 minuten ons station in handen kunnen krijgen. Binnen no-time de gym weer kwijt.

Ben nu level 9 zelf. Lijk in m'n omgeving toch een van de zwakkere spelers te zijn.

Verwijderd

[...]

Andere vraag is het eerst verstandig je pokemon max cp te maken en vervolgens te levelen? Of blijft die even hoog na het evolve?
elke weedle kost 12 candy. Elke Kakuna kost 50 candy, dus inderdaad 4x weedle is 48 candy. Als je 50 candy hebt is dat dus interessanter.

Ik zou er zelf voor kiezen om je Stardust alleen te gebruiken voor maximaal geëvolueerde pokemon. Het versterken van je pokemon voor een evolutie heeft geen effect op het CP na de evolutie.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 07:17
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:11:
Ik ben een pokemon newbie, dit is de eerste keer. Als ik nu 5 van dezelfde poppetjes heb, wat moet ik daarmee doen? Gewoon 1 houden en die andere 4 bij de professor inleveren?
Alles bewaren. Ondanks je een bepaalde Pokemon al hebt, als je deze evolueert krijg je gegarandeerd 500 EXP. Evolueer je als je een Lucky Egg (krijg je op level 9 en 10) hebt geactiveerd dan krijg krijg je 1000 EXP per evolutie.

Standaard tip om wat EXP binnen te harken:
- Vang & Bewaar zoveel mogelijk Pidgeys/Weedles/Caterpies (en Rattata's)
- Voor elke vangst krijg je 3 candy's
- Op Rattata na kost de evolutie van bovenstaande maar 12 candy's
- Wacht tot je een Lucky Egg hebt (level 9 of 10)
- Activeer Lucky Egg
- Evolueer al je opgespaarde Pokemon
- Geniet van alle EXP

Als je Pokemon naar de professor stuurt krijg je er maar 1 candy voor.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Mars18
Ik snap alleen nog niet waarom mijn Iphone niet gaat trillen bij nieuwe pokemons, staat in de pokemon app wel aangevinkt.

en trillen bij geluid uit staat ook aan.

• Robolokotobo
  • Laatst online: 06-01 23:39
[...]

Ik heb dat getest en hoe hoger het level voor de evolve, des the hoger is het level na de evolve

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Sylver84
BadpunK schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:33:
[...]

Dit soort acties leiden tot een natuurlijkr selectie... nooit geleerd dat je op moet letten tijdens het rijden?
om 05:00 in de ochtend rijden er zeeeeer weinig mensen op de weg kan ik je vertellen. Had welgeteld 2 andere weggebruikers tussen haarlem en de ring

Asus GL703VM

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:26

krietjur

Where am I?

Zeer weinig weggebruikers, maar wel aangeven:
Om mijn mede weggebruikers niet tot last te zijn is je timing belangrijk.
Met autorijden komt verantwoordelijkheid.. een spelletje spelen hoort daar niet bij vind ik, moet je het niet goed gaan praten met "er rijdt toch bijna niemand".

Verwijderd

Topicstarter
Liegebeest schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:32:
Ik zou zweren dat ik vanochtend de app had geupdated naar 1.01 en m'n Appstore history laat dat ook zien.

Ga ik naar het settings-scherm dan staat daar echter nog steeds lollig 0.29.1. Hebben die lui van Niantic gewoon de version-string niet aangepast? :D Of ben ik nou maf?
Andere telling, Apple verplicht dat apps beginnet met 1.0

• Sylver84
krietjur schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:50:
Zeer weinig weggebruikers, maar wel aangeven:

[...]

Met autorijden komt verantwoordelijkheid.. een spelletje spelen hoort daar niet bij vind ik, moet je het niet goed gaan praten met "er rijdt toch bijna niemand".
Jij heb dus constant je ogen op de weg en ben dus continu bezig met autorijden.

Je noemt het goed praten, maar ik vind dat ik meer dan genoeg ervaring heb om de gevaren van mezelf en anderen in te schatten

[ Voor 13% gewijzigd door Sylver84 op 13-07-2016 07:53 ]

Asus GL703VM

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:53
Temujin schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:34:
[...]

Ik verbaas me over de activiteit hier in Hoogeveen. Ben zelf wonende in Oost relatief dichtbei 'De arend' (flat). Zie de gym daar regelmatig switchen tussen blauw geel en rood.

Gister zelf even voor 10 minuten ons station in handen kunnen krijgen. Binnen no-time de gym weer kwijt.

Ben nu level 9 zelf. Lijk in m'n omgeving toch een van de zwakkere spelers te zijn.
Ik vind het ook heel bijzonder dat het hier, in het noorden van Nederland, zo populair is :P
De afgelopen 15 minuten was de stations-gym in mijn handen, btw :D

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:26

krietjur

Where am I?

Sylver84 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:53:
[...]

Ik ga in elk geval niet mijn telefoon gebruiken in de auto nee. Maar blijf het vooral lekker goed praten joh :F

• Sylver84
krietjur schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:54:
[...]

Ik ga in elk geval niet mijn telefoon gebruiken in de auto nee. Maar blijf het vooral lekker goed praten joh :F
Nee jij doet waarschijnlijk andere dingen waarvan ik zoiets heb dat doe je niet, maargoed zo hebben we allemaal wat.

Asus GL703VM

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-01 23:23

Chris van der G

Tailchakra

[...]

Je noemt het goed praten, maar ik vind dat ik meer dan genoeg ervaring heb om de gevaren van mezelf en anderen in te schatten
Ja, is meestal wat je doet tijdens het autorijden toch? Als jij er eentje bent die met z'n telefoon zit, hoop ik dat jij ene keer gezien mag worden door meneer in het blauw (niet zo blauw meer)

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• T-Rhidon
  • Laatst online: 09-09-2025

T-Rhidon

Move IT ;)

Robolokotobo schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:47:
[...]

Ik heb dat getest en hoe hoger het level voor de evolve, des the hoger is het level na de evolve
Bedankt, dit leek me namelijk ook logisch waarom anders de moeite doen.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Verwijderd

Ik heb het 1x gedaan, zo eens vluchtig gekeken in de wagen, maar het is te riskant :p En ook niet waard.

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

[...]

Dat is wel de bedoeling ja. Als je een apparaat van 1000 tot 2500 kg met 80 km/h ergens in boort krijg je een behoorlijke deuk.
In woonwijken heb je spelende kinderen.
Als je graag een spelletje wil spelen parkeer dan je auto even.
Je moet namelijk ook op andere niet oplettende weggebruikers letten. Soms krijg je ongeluk maar kan je er echt niks aan doen.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb hetzelfde met de fiets... Ik fiets liever niet met mijn telefoon in m'n hand, en in mijn broekzak locked de telefoon en tellen mn ei-kilometers niet meer :/

Ik ga lekker lopen!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Sylver84 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:47:
[...]

om 05:00 in de ochtend rijden er zeeeeer weinig mensen op de weg kan ik je vertellen. Had welgeteld 2 andere weggebruikers tussen haarlem en de ring
Beetje een drogreden. Leuk dat jij minder op wilt letten en tot en gevaar op de weg wilt zijn, maar doe dat zonder andere te betrekken... ook al zijn dat er welgeteld 2...

..iets met 'common sense' ofzo..

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Sylver84
Chris van der G schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:56:
[...]

Ja, is meestal wat je doet tijdens het autorijden toch? Als jij er eentje bent die met z'n telefoon zit, hoop ik dat jij ene keer gezien mag worden door meneer in het blauw (niet zo blauw meer)
Ja klopt, waarnemen noemen ze dat, je kijkt ook naar je snelheid, navi noem het maar op, kan je ook op je telefoon kijken. Ben echt niet de enige, maargoed schop hier blijkbaar tegen wat morale schenen.

De heren in het blauw zal ik zeker ooit eens tegen komen, is het vandaag niet dan misschien over een paar weken, risico is aanvaardbaar

Asus GL703VM

• Mx. Alba
Ik heb mijn telefoon aan mijn dashboard en werp onderweg af en toe een blik op Pokémon Go. Ik heb hem niet in mijn hand... En verkeer gaat altijd voor natuurlijk - als ik iets interessants zie dan zoek ik een geschikte parkeerplaats in de buurt en vind ik die niet... jammer dan. Zo werd ik door Waze via Otterlo gestuurd en daar zag ik een blauwe gym langs de weg. Yes, parkeerplaatsje. Even gaan staan, kijken naar die gym - hee, er is een free slot. Uitgestapt, er naartoe gelopen, en een Pokémon van mij erbij gezet. Een tijdje later zag ik in the middle of nowhere een interessante gym, maar helaas, geen parkeerplaats in de buurt. Wel een goede gym dus om een pokémon in te stallen want je moet er echt met de auto naartoe en er is kennelijk geen makkelijk bereikbare parkeerplaats in de buurt. Een volgende keer als ik daar langs kom weet ik dat die gym daar is en ga ik al wat eerder zoeken naar een parkeerplaats. Maar terwijl ik aan het rijden ben doe ik in ieder geval niet meer dan af en toe een blik werpen op het scherm. Al wel een paar keer terwijl ik stilstond in de file of bij een stoplicht een pokémon gevangen of een slinger aan een pokéstop gegeven, maar zodra ik weer rij zijn mijn ogen op de weg gericht. Een leuk spel maar verkeersveiligheid gaat voor.

Op 80km woon-werk-verkeer rij ik kennelijk 1km langzaam genoeg dat het telt. Helpt ook iets voor het uitbroeden. ;)

O, oké, er was wel het Pikachu-incident... Ik sloeg bij een kruising rechtsaf - zit er gewoon een Pikachu aan de kant van de weg. Auto in meteen in het gras gezet en proberen die Pikachu te pakken... Helaas, na twee gefaalde vangpogingen rende hij weg. -O-

[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 13-07-2016 08:13 ]

• bastanl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Mx. Alba schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:09:
Ik heb mijn telefoon aan mijn dashboard en werp onderweg af en toe een blik op Pokémon Go. Ik heb hem niet in mijn hand... En verkeer gaat altijd voor natuurlijk - als ik iets interessants zie dan zoek ik een geschikte parkeerplaats in de buurt en vind ik die niet... jammer dan. Zo werd ik door Waze via Otterlo gestuurd en daar zag ik een blauwe gym langs de weg. Yes, parkeerplaatsje. Even gaan staan, kijken naar die gym - hee, er is een free slot. Uitgestapt, er naartoe gelopen, en een Pokémon van mij erbij gezet. Een tijdje later zag ik in the middle of nowhere een interessante gym, maar helaas, geen parkeerplaats in de buurt. Wel een goede gym dus om een pokémon in te stallen want je moet er echt met de auto naartoe en er is kennelijk geen makkelijk bereikbare parkeerplaats in de buurt. Een volgende keer als ik daar langs kom weet ik dat die gym daar is en ga ik al wat eerder zoeken naar een parkeerplaats. Maar terwijl ik aan het rijden ben doe ik in ieder geval niet meer dan af en toe een blik werpen op het scherm. Al wel een paar keer terwijl ik stilstond in de file of bij een stoplicht een pokémon gevangen of een slinger aan een pokéstop gegeven, maar zodra ik weer rij zijn mijn ogen op de weg gericht. Een leuk spel maar verkeersveiligheid gaat voor.

Op 80km woon-werk-verkeer rij ik kennelijk 1km langzaam genoeg dat het telt. Helpt ook iets voor het uitbroeden. ;)
Op die manier gebruik je het niet veel anders dan een tomtom.... of heet het dan een pickapicka :P

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Sylver84 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:02:
[...]

Ja klopt, waarnemen noemen ze dat, je kijkt ook naar je snelheid, navi noem het maar op, kan je ook op je telefoon kijken. Ben echt niet de enige, maargoed schop hier blijkbaar tegen wat morale schenen.

De heren in het blauw zal ik zeker ooit eens tegen komen, is het vandaag niet dan misschien over een paar weken, risico is aanvaardbaar
Kijken naar navi, snelheid o.i.d. is doorgaans korter wanneer je afgeleid bent door een spelletje. Een pokeball gooien duurt langer en is intensiever dan die 2 a 3 seconden kijken naar bijvoorbeeld je navigatie. Laat staan de frequentie van het kijken.

Jij noemt het morele schenen terwijl ik je wijs op jouw verantwoordelijkheid. Ik hoop voor je dat je niemand schept tijdens deze acties.. Want dit onder de noemer schuiven van 'risico aanvaardbaar' vind ik absurd. Hopelijk krijg je een mooie morele prent van €190 om dit te benadrukken... (er is namelijk een reden waarom dergelijke acties beboet worden).

//Nuff said

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
Ach, de 2 3 blikken die je af en toe op je telefoon werpt is zelfde als je naar een TomTom kijkt. En die ene tik en swipe voor een pokestop stelt niks voor. Pokemon vangen al rijdend is ander verhaal. Grappig dat iedereen hier zo van schrikt terwijl als je ingress speelt je hele groepen ''cargressers'' kent. Die spelen niet anders dan vanuit de auto. Natuurlijk is het verschil dat er met ingress niet op een onaangekondigd moment iets tevoorschijn springt :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Pagina: 1 ... 47 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.