[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 115 Laatste
Acties:
  • 325.775 views

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Een 122 Pidgey en een 142 Spearow gevangen. :D Die zeggen heeeeeeeeeeel hard "TWIET!!!"

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-01 13:37
Nat-Water schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:55:
Net eventjes een wandeling gedaan door het parkje achter mijn tuin. Score: 5 pokestops, Onyx, Geodude en Dratini :). En wat wegwerppokemon.
Ook meteen mijn 3e incubator bij een pokestop gehaald. Makkelijk, 3 eitjes tegelijkertijd!
Heb jij een incubator uit een pokéstop gekregen? Is dat mogelijk?? :o

Zelf ook maar een Xiaomi 10.000 mAh powerbank besteld. Gaat hard met die batterij, en mijn huidige 4000 mAh is dan ook nog wel een keer leeg :P

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:36
NSG schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:57:
[...]

Vergeet die 10400 en ga voor de 10000mAh, daarin zitten 3 cellen i.p.v 4 en is daarmee dus een stuk lichter.Is die 10400 uberhaubt nog wel te koop ergens, want is een vrij oud model.
Ik weet het, had die 10.400 echter al geruime tijd voordat de 10.000 variant op de markt kwam :)

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11-2025

murphsy

Product Monkey

Ik kom om in de gras en water pokemon hier in harderwijk, maar nog geen vuur en geest gezien. Weet iemand in wat voor omgeving je 'paarse' pokemon vindt?

Inmiddels 5km gelopen (deed ik al elke avond gelukkig) en lvl 5 bereikt. 33 pokemon nu. De pokestops zijn hier schaars helaas.

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Lynox schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:03:
[...]
Heb jij een incubator uit een pokéstop gekregen? Is dat mogelijk?? :o
Ja, had ik ook.

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2025
murphsy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:06:
Ik kom om in de gras en water pokemon hier in harderwijk, maar nog geen vuur en geest gezien. Weet iemand in wat voor omgeving je 'paarse' pokemon vindt?

Inmiddels 5km gelopen (deed ik al elke avond gelukkig) en lvl 5 bereikt. 33 pokemon nu. De pokestops zijn hier schaars helaas.
Ik heb gister om ongeveer 18:00 en 18:30 een Gastly en Haunter gevonden in de binnenstad van Maastricht (smalle winkelstraat). Ik was level 4.

Volgens mij was het ingame al donker/nacht toen het gebeurde..

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:50

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

NSG schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:57:
[...]

Vergeet die 10400 en ga voor de 10000mAh, daarin zitten 3 cellen i.p.v 4 en is daarmee dus een stuk lichter.Is die 10400 uberhaubt nog wel te koop ergens, want is een vrij oud model.
Ik heb de allebei, en ik kan zeggen dat je echt niet meer voor de 10400 MaH moet gaan, die is een stuk zwaarder en ik kan er niet zoveel mee opladen als de 10000 MaH. Dat ding houdt het trouwens wel echt net uit qua laden tijdens Pokémon Go, het scheelt niet veel of je zit alsnog te dischargen :') Dat geldt trouwens voor alle non-Fastcharge laders die ik gebruik. 1Ax5V=5W is gewoon niet genoeg voor een Nexus 6P op volle toeren :P.

Ik ben nog aan het testen met de Lego trein, af en toe pikt hij het wel goed op, en andere keren weer helemaal niks na 10 minuten.

[ Voor 8% gewijzigd door Kuusj op 12-07-2016 20:10 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Moet 10km lopen voor een ei, dus telefoon in de car holder :P maar dat pikte de app niet :'(

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• jksleurink
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-02-2025
Ik ga zo ook maar even voor het eerst rondstruinen door de stad, zag overal pokestops :)

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 07:17
kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:08:
[...]

Ik ben nog aan het testen met de Lego trein, af en toe pikt hij het wel goed op, en andere keren weer helemaal niks na 10 minuten.
Progress is op basis van je GPS. Als je middels de trein volgens de GPS dus niet veel beweegd zal er weinig progress zijn. Of je moet een trein rails maken die ongeveer je hele woning langs de rand door gaat...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
[...]Ik ben nog aan het testen met de Lego trein, af en toe pikt hij het wel goed op, en andere keren weer helemaal niks na 10 minuten.
Ik denk dat je de opzet van het spel helemaal mist, net zoals zovele anderen.. Ga gewoon buiten, stap erop los. Geniet van de frisse lucht..

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
TheAncientDovah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:10:
[...]

Is deze website wel veilig?
Google Chrome vertrouwt het niet.
Ik heb hier geen problemen met chrome?...

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

• Kuusj

Kuusj

Tomski1986 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:14:
[...]

Ik denk dat je de opzet van het spel helemaal mist, net zoals zovele anderen.. Ga gewoon buiten, stap erop los. Geniet van de frisse lucht..
Ja goed zo'n opmerking ga ik uiteraard niet serieus nemen :P, ik heb iedere dag minstens 2 uur gewandeld/gefietst buiten de uren die ik thuis nog bezig ben geweest met het spel en dit topic.
EricNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:12:
[...]

Progress is op basis van je GPS. Als je middels de trein volgens de GPS dus niet veel beweegd zal er weinig progress zijn. Of je moet een trein rails maken die ongeveer je hele woning langs de rand door gaat...
Ons huis is zo'n 12 bij 16 meter, ik hoef dus maar 2 stukken van x meter in lengte te maken en dan 2x omdat je natuurlijk een rondje wil. Ik heb het nu even voor het snelle 19 meter in totaal gemaakt op de zolder, dus zo'n 9,5 meter heen en dan ook terug.

Dus voor de mensen die het niet zo luchtig kunnen/willen inzien: dit is gewoon ter experiment, ik wil zien of dit mogelijk is. Ik houd van dingen bedenken en ze dan gewoon uitproberen, zo kom ik erachter of iets werkt of niet :D. Niks mis met proberen denk ik zo haha.

[ Voor 10% gewijzigd door Kuusj op 12-07-2016 20:21 ]

• Tomski1986
kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:19:
[...]Ja goed zo'n opmerking ga ik uiteraard niet serieus nemen :P, ik heb iedere dag minstens 2 uur gewandeld/gefietst buiten de uren die ik thuis nog bezig ben geweest met het spel en dit topic.
Dat mag geen excuus zijn, hoor :)

• Kuusj

Kuusj

Tomski1986 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:20:
[...]

Dat mag geen excuus zijn, hoor :)
Dan niet, even goede vrienden :) :+

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:26
kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:19:
[...]

Ja goed zo'n opmerking ga ik uiteraard niet serieus nemen :P, ik heb iedere dag minstens 2 uur gewandeld/gefietst buiten de uren die ik thuis nog bezig ben geweest met het spel en dit topic.
Tsja, maar de opmerking is tenslotte wel terecht :p. Het blijft grappig om te zien hoe men nu zo snel mogelijk alles wilt behalen en met de meest absurde constructies hiertoe komt. Maar tegelijkertijd ben je waarschijnlijk een van de eerste die over 2 weken zegt dat er niets meer te doen is en je er klaar mee bent omdat je treintje het spel voor je gespeeld heeft ;).

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 22:55
Vanavond ff door het centrum gelopen.. in mijn uppie.. kwam overal hordes pokemon go spelers tegen.. allemaal groepjes turend op hun telefoon..

Ben bang dat ze van het verkeerde team zijn :( :P

Pokeballs gaan overigens echt achterlijk hard :/ @ work spelen meerdere mensen.. soms als ik even kijk zitten er gewoon 3/4 pokemon om ons pand.. Volgens mij spawnt hij dus meer zodra hij ziet dat er veel spelers op een kleine plek zitten.

[ Voor 38% gewijzigd door TgR_KILLER op 12-07-2016 20:24 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:07
Deze hype gaat wel bizarre vormen aannemen zeg. Kom echt belachelijk veel mensen tegen buiten, echt niet normaal meer haha.

PSN: xMaurice93

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11-2025

murphsy

Product Monkey

TgR_KILLER schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:23:
Vanavond ff door het centrum gelopen.. in mijn uppie.. kwam overal hordes pokemon go spelers tegen.. allemaal groepjes turend op hun telefoon..

Ben bang dat ze van het verkeerde team zijn :( :P

Pokeballs gaan overigens echt achterlijk hard :/ @ work spelen meerdere mensen.. soms als ik even kijk zitten er gewoon 3/4 pokemon om ons pand.. Volgens mij spawnt hij dus meer zodra hij ziet dat er veel spelers op een kleine plek zitten.
Alle kleuren zijn goed, zo lang het maar blauw is ;)

Ik ga mijn slowpoke maar eens lvlen, dat is wel een stoer ding.

• Lynox
Versie 1.0.1 is uit. Fixed een aantal bugs (hopelijk de 1HP bug ook) en haalt de google permissions bij iOS weg.

APK kan ik zo alleen nog niet vinden.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:14
Pakken jullie "alle" Pokémon, of alleen die om mee te levellen (en degene die je nog niet hebt?). Soms van die vleermuisdingen bv. dan denk ik: waarom 4 ballen eraan verspillen? Of heeft het toch nut?

Haters everywhere but I don’t really care

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01 12:35
Maurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:24:
Deze hype gaat wel bizarre vormen aannemen zeg. Kom echt belachelijk veel mensen tegen buiten, echt niet normaal meer haha.
Dat maakt het geniaal :-P Mensen ontdekken weer een nieuw iets: Buiten. Iets waarvan ik dacht dat wij de laatste generatie waren die wisten wat dat 'buiten' nou was.

• Kuusj

Kuusj

psychodude schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:23:
[...]

Tsja, maar de opmerking is tenslotte wel terecht :p. Het blijft grappig om te zien hoe men nu zo snel mogelijk alles wilt behalen en met de meest absurde constructies hiertoe komt. Maar tegelijkertijd ben je waarschijnlijk een van de eerste die over 2 weken zegt dat er niets meer te doen is en je er klaar mee bent omdat je treintje het spel voor je gespeeld heeft ;).
Zeker is die opmerking terecht, alleen denk ik dat je best een nuance mag aanbrengen aan die opmerking omdat er mijns inziens toch wel degelijk een verschil is tussen iemand die een luchtig experimentje doet of iemand die daadwerkelijk er alles aan doet om maar niet uit huis te hoeven.

Gelukkig vind ik mezelf toch echt in die eerste categorie vallen en is het leuke aan een spel dat iedereen zelf mag bepalen hoe hij/zij het speelt. Zou een mooie boel worden :P Ik ga lekker verder met testen.

• xoniq
matthijst schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:27:
Pakken jullie "alle" Pokémon, of alleen die om mee te levellen (en degene die je nog niet hebt?). Soms van die vleermuisdingen bv. dan denk ik: waarom 4 ballen eraan verspillen? Of heeft het toch nut?
Je verspilt niet. Ga vaak genoeg langs PokeStops en je vult je voorraad zo weer aan. Ik vang elke pokemon, al is het voor de XP, dan wel om ze te verkopen aan de professor voor snoepjes die je weer gebruikt om die pokemon te kunnen evolueren.

Ter illustratie; Magikarp heeft 400 snoepjes nodig om te evolueren. Voor elke magikarp vangen krijg je er 3, en verkopen; 1. Dat houdt in dat je er 100 moet vangen én verkopen om die 400 te bereiken om te kunnen evolueren.

• xoniq
Toevallig dacht ik vandaag nog, zal ik eens naar mijn US account switchen op de iPhone om te kijken of er al een update is, zojuist geüpdatet. De meest verrotte bugs:

- Telkens uitgelogd worden.
- Pokemon vangen (met name zeldzame in deze omgeving) en dan hangt ie bij de pokebal.
- Oneindig lopen van het pokeballetje waarbij je weet dat je geen pokemon gaat tegenkomen

• Kuusj

Kuusj

xoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:32:
Toevallig dacht ik vandaag nog, zal ik eens naar mijn US account switchen op de iPhone om te kijken of er al een update is, zojuist geüpdatet. De meest verrotte bugs:

- Telkens uitgelogd worden.
- Pokemon vangen (met name zeldzame in deze omgeving) en dan hangt ie bij de pokebal.
- Oneindig lopen van het pokeballetje waarbij je weet dat je geen pokemon gaat tegenkomen
Zijn die bugs er nog of zijn ze nu verholpen? Want hier heeft eigenlijk iedereen wel last van denk ik :P

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:24

aex351

I am the one

Nieuwe Apple ID aanmaken werkte niet. Moet een betaal mogelijkheid opgeven. Heb het via een omweg geprobeerd, door via iCloud een account aan te maken, en dan alsnog wilde het niet werken.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-01 15:45
aex351 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:35:
Nieuwe Apple ID aanmaken werkte niet. Moet een betaal mogelijkheid opgeven. Heb het via een omweg geprobeerd, door via iCloud een account aan te maken, en dan alsnog wilde het niet werken.
Als je hem aanmaakt via je telefoon (dus uitloggen uit de app store, gratis app zoeken, downloaden en dan aangeven dat je een nieuwe account wilt aanmaken) dan hoef je geen betaalmogelijkheid op te geven. Dan krijg je namelijk de optie 'Geen'.

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
aex351 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:35:
Als je rechtstreeks naar nieuw Apple ID aanmaken gaat moet je inderdaad een betaalmogelijkheid aangeven. Ik heb via iTunes geklikt op een gratis app (zonder in te loggen), wanneer ie vraagt met welk account je desbetreffende app aan wilt kopen kan je een nieuw account aanmaken en hoef je geen betaalmogelijkheid aan te geven.. Je kan dan gewoon de optie 'none' kiezen :)

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:24

aex351

I am the one

Khayma schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:40:
[...]

Als je hem aanmaakt via je telefoon (dus uitloggen uit de app store, gratis app zoeken, downloaden en dan aangeven dat je een nieuwe account wilt aanmaken) dan hoef je geen betaalmogelijkheid op te geven. Dan krijg je namelijk de optie 'Geen'.
Nee, dat heb ik dus geprobeerd. Die optie kreeg ik niet te zien :/. Ik probeer het straks misschien nog even, ik ben echt nu al bijna een uur bezig.

< dit stukje webruimte is te huur >

• TheAncientDovah
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-01 12:28

TheAncientDovah

Meester in de kunsten van...

Zijn er nog mensen met tips waar veel pokemons te vinden zijn?
Is het bijvoorbeeld zo dat in het stadscentrum van bijvoorbeeld Sittard meer Pokémon zullen zijn?

Woon zelf in een dorp van nog geen 2000 inwoners en het verbaasde me al dat we 2 gyms en 8 pokestops hadden. Maar qua pokemon valt het hier vgm een beetje tegen

Meester in de kunsten van...

• xoniq
TheAncientDovah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:45:
Zijn er nog mensen met tips waar veel pokemons te vinden zijn?
Is het bijvoorbeeld zo dat in het stadscentrum van bijvoorbeeld Sittard meer Pokémon zullen zijn?

Woon zelf in een dorp van nog geen 2000 inwoners en het verbaasde me al dat we 2 gyms en 8 pokestops hadden. Maar qua pokemon valt het hier vgm een beetje tegen
Binnen de winkelcentra komen ze het meeste voor. En parken etc.

• xoniq
kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:34:
[...]

Zijn die bugs er nog of zijn ze nu verholpen? Want hier heeft eigenlijk iedereen wel last van denk ik :P
Geen idee, ben ik nu aan t testen. Heb de update geinstalleerd.

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:34
https://www.google.com/ma...qqH1AVH1aIJjGWv_HdeKTyYEI

Hier een kaart met locaties van meer (iig voor gronigen) pokestops en gyms dan op de tweakers kaart staan.

• EricNL
  • Laatst online: 06-01 07:17
Voor de IOS Users:

WHAT’S NEW on 1.0.1

- Trainers do not to have to enter their username and password repeatedly after a force log out
- Added stability to Pokémon Trainer Club account log-in process
- Resolved issues causing crashes
- Fixed Google account scope

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-11-2025

Kaw

Vandaag heb ik met het gezin in het centrum van een vrij grote stad gewinkeld. Ik had het behoorlijk druk met het vangen van ratten en duiven en ging van lvl 3 naar midden lvl 5 in een uur tijd.
In mijn buurt zijn er zoveel pokestops dat ik nu al langzamerhand tegen de itemlimiet aan het aanlopen ben, terwijl ik nog maar lvl 5 ben. Het aantal pokemons in mijn buurt is wel veel lager. Een half uurtje lopen levert iets van 5 op.
Tegelijk verbaas ik me over het aantal spelers. Ik heb het 4 dagen geleden gedownload, maar toen waren de 4 gyms in mijn omgeving al bezet met spelers tot lvl 15. Vandaag in de winkelstraat stikte het van de in de telefoon gedoken pubers. Zelfs in mijn straat zag ik het nodige lopen.

• matthijst
Half uurtje rondfietsen leverde hier 10 gevangen Pokemons op (3 nieuwe). En een stuk of 7-8 pokestops.

Kan je eigenlijk in theorie alle Pokemons "overal" en "altijd" tegenkomen? Of moet je wel echt in andere richtingen gaan zoeken en zijn sommige pas op latere levels te vinden? Kan ik bij wijze van spreken elke avond hetzelfde rondje wandelen en dan na verloop van tijd alle types gevangen hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 12-07-2016 21:11 ]

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-01 22:13
Zijn er nog andere 12 candy evolve's naast Weedle, Rattate & Pidgey?

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
FitzChevalric. schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:11:
Caterpie

• FitzChevalric.
Ik zie het, alleen die is hier best zeldzaam.

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-01 15:19

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

40 minuten wandelen in 't mooie Zuiderpark alleen maar om een jeugddroom in vervulling te laten gaan. Heerlijk spelletje. :')

Bijna level 5...

Maar de verbroedering onder de vele generaties is echt genieten. "Pikachu zit die kant op!" zei een jongen tegen me tijdens mijn wandeling.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
FitzChevalric. schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:11:
Ik weet niet of er andere 3 traps evoluties zijn, misschien die ook?

• firecaps30
  • Laatst online: 07-01 12:57
Wordt de afgelegde afstand alleen meegenomen als je het spel open hebt op je telefoon?

• Ed.juh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:12
mcbacon0 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:50:

Hier een kaart met locaties van meer (iig voor gronigen) pokestops en gyms dan op de tweakers kaart staan.
Maar de tweakerskaart bevat weer andere locaties, ofwel, dit moet of gemerged worden, of er moet wat anders gebeuren. Dit is niet zo handig.

• Tomski1986
mcbacon0 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:50:

Hier 'n map met België bij, of toch voor een klein deel.
https://www.google.com/ma...IVmvQmDC7bmvpxYpAMhdjgVik

• TgR_KILLER
Hmmz, bij anderen ook down? had hem toenstraks afgesloten (android) en wilde hem opnieuw starten.. moest opnieuw inloggen.. en na een tijdje denken staat er alleen dat de servers een error hebben en dat ik later terug moet komen :(

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Lynox
TgR_KILLER schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:21:
Hmmz, bij anderen ook down? had hem toenstraks afgesloten (android) en wilde hem opnieuw starten.. moest opnieuw inloggen.. en na een tijdje denken staat er alleen dat de servers een error hebben en dat ik later terug moet komen :(
Jep, hier ook. Wilde net de deur uit gaan omdat er een pikachu in de buurt zat. Helaas helaas.

• FitzChevalric.
Bij mij is die radar compleet fucked up, ik kan er niets meer. Elke 100 meter gaat de lijst compleet overhoop

• TgR_KILLER
Denk dat alles atm fucked up is ;)

• Kuusj

Kuusj

mikeelroy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:14:
Wordt de afgelegde afstand alleen meegenomen als je het spel open hebt op je telefoon?
Je moet de telefoon bij alles wat je in Pokémon Go wil doen open/aan hebben. Dus tijdens het wandelen zonder uit te zetten in je broek en hopen dat het een keertje werkt :P

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-01 08:54
Goed om te lezen. Kunnen we weer zonder angst een gym aanvallen :P

PS5 PSN: UnrealKazu

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Vanmiddag voor en na boodschappen doen wat rondgefiets en een beetje Ingress en wat meer PoGo gespeeld. Waar je bij de Ingress portals anders nooit mensen zag behalve gewone passanten zie je nu frequent mensen met smartphones staan. Toen ik even bij een portal stond te Ingressen riep een lokale krantenbezorger tegen me: "Ook Pokemon aan het spelen"? In al die jaren Ingress heeft nog nooit iemand me dat daarover gevraagd. ;)

Ik denk dat ik nog even een rondje ga wandelen. Voor mij niet echt bijzonder met mijn Ingress achtergrond. Kijken hoeveel mensen er nog even hun telefoon aan het uitlaten zijn. :+

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:29:
Ik denk dat ik nog even een rondje ga wandelen. Voor mij niet echt bijzonder met mijn Ingress achtergrond. Kijken hoeveel mensen er nog even hun telefoon aan het uitlaten zijn. :+
Net 5KM hard gelopen denk dat ik ongeveer 60 mensen met pokemon heb zien lopen hier door de buurt, varierende van 14 tot zeker 50+. Heb ik inderdaad toen ik Ingress speelde nog nooit meegemaakt :D Maakt het wel heel leuk :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-01 12:46
Ik heb hier vrij veel suggesties gezien voor power banks.
Ik had zelf al over de afgelopen maanden wat bookmarks verzameld omtrent power banks, en heb deze nu doorgenomen.

Mijn conclusie: als je hét beste wilt, moet je rekening houden met volgende specs:
- 20.000+ mAh (edit: Misschien wat overkill, maar je kan ook bv. de smartphones van je vrienden opladen. Simultaan meerdere devices opladen kan dus ook.)
- meerdere ports
- Qualcomm Quickcharge 3.0 (Eerlijk gezegd een must! Je wilt niet dat je smartphone traag oplaadt terwijl je met je power bank gekoppeld onderweg bent! Of het kan zelfs zijn dat zonder Quickcharge je smartphone niet of nauwelijks oplaadt terwijl de game openstaat...
Meeste smartphones zijn slechts 2.0 maar je volgende smartphone wordt zeker 3.0 of recenter.)

- battery life indicator
- naast USB ook Type-C port (Veel smartphones hebben dit nog niet, maar je volgende smartphone zal dit gegarandeerd hebben! Dan toch beter direct een power bank kopen die dat al heeft, ipv een nieuwe te moeten kopen over een paar jaar.)
- vorm dat nog in de broekzak zou moeten passen. Maw. geen "plaat vorm" zoals ik er ook wel vond...

Maar 1 optie die hieraan voldoet:
[Qualcomm Certified Quick Charge 3.0] RAVPower 20100mAh Portable Charger with USB-C / Type-C Port & QC 3.0 Input & Output for Phones, Tablets and More
https://www.amazon.com/Qu...h-Portable/dp/B019IFIJW8/

Het artikel en de comments eronder hebben me overhaald: http://www.androidpolice....sb-type-c-rapid-charging/

Leverancier page: http://www.ravpower.com/2...charger-QC3.0-type-c.html

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61hhacRVq4L._SL1000_.jpg

Als je echt nog geen Type-C port nodig hebt, heb je nog dit alternatief van Anker:

PowerCore 20000 with Quick Charge 3.0, Anker's First Qualcomm Quick Charge 3.0 Portable Charger, Backwards Compatible with All Versions of Qualcomm Quick Charge, For Samsung, iPhone, iPad and more

https://www.amazon.com/Po...Compatible/dp/B00VLNT9KW/

Leverancier page: https://www.anker.com/products/A1272011

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51ZICsmSUhL.jpg

Ik heb al bij Amazon co.uk besteld en dit zonder problemen.

Er waren nog wat meer opties als je ook tevreden genoeg bent met Quickcharge 2.0 ipv 3.0:
(En geen Type-C):

https://www.amazon.com/Po...Flashlight/dp/B014GRM294/
https://www.amazon.com/Ex...uickCharge/dp/B01CZR3LT2/
https://www.amazon.co.uk/...-Supported/dp/B01428T9DO/
https://www.reddit.com/r/...ah_power_bank_with_quick/

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 12-07-2016 21:42 ]

• Kuusj

Kuusj

Asgaro schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:32:
Ik heb hier vrij veel suggesties gezien voor power banks.
Ik had zelf al over de afgelopen maanden wat bookmarks verzameld omtrent power banks, en heb deze nu doorgenomen.

Mijn conclusie: als je hét beste wilt, moet je rekening houden met volgende specs:
- 20.000+ mAh
- meerdere ports
- Qualcomm Quickcharge 3.0 (Eerlijk gezegd een must! Je wilt niet dat je smartphone traag oplaadt terwijl je met je power bank gekoppeld onderweg bent! Of het kan zelfs zijn dat zonder Quickcharge je smartphone niet of nauwelijks oplaadt terwijl de game openstaat...
Meeste smartphones zijn slechts 2.0 maar je volgende smartphone wordt zeker 3.0 of recenter.)

- battery life indicator
- naast USB ook Type-C port (Veel smartphones hebben dit nog niet, maar je volgende smartphone zal dit gegarandeerd hebben! Dan toch beter direct een power bank kopen die dat al heeft, ipv een nieuwe te moeten kopen over een paar jaar.)
- vorm dat nog in de broekzak zou moeten passen. Maw. geen "plaat vorm" zoals ik er ook wel vond...

Maar 1 optie die hieraan voldoet:
[Qualcomm Certified Quick Charge 3.0] RAVPower 20100mAh Portable Charger with USB-C / Type-C Port & QC 3.0 Input & Output for Phones, Tablets and More
https://www.amazon.com/Qu...h-Portable/dp/B019IFIJW8/

Het artikel en de comments eronder hebben me overhaald: http://www.androidpolice....sb-type-c-rapid-charging/

Leverancier page: http://www.ravpower.com/2...charger-QC3.0-type-c.html

[afbeelding]

Als je echt nog geen Type-C port nodig hebt, heb je nog dit alternatief van Anker:

PowerCore 20000 with Quick Charge 3.0, Anker's First Qualcomm Quick Charge 3.0 Portable Charger, Backwards Compatible with All Versions of Qualcomm Quick Charge, For Samsung, iPhone, iPad and more

https://www.amazon.com/Po...Compatible/dp/B00VLNT9KW/

Leverancier page: https://www.anker.com/products/A1272011

[afbeelding]

Ik heb al bij Amazon co.uk besteld en dit zonder problemen.
Met 10.000mAh kom ik ook al een hele dag door, maar het is inderdaad verdomde lastig een Quickcharge met USB Type C te vinden. Zelf vind ik 56$ toch echt veel te veel, en blijf de Xiaomi's meeslepen.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-01 11:45
Ik wordt zojuist uitgelogd en ben nu al m'n pokemon kwijt en weer lvl1, WTF!!

Ik zie wel rewards nog. Hopelijk server problemen en geen reset.

iOS versie

(Edit: net ingelogd en alles weer terug gelukkig 😂😂)

[ Voor 18% gewijzigd door Pedr0 op 12-07-2016 21:44 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Jestar076
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D0XKW1y2wXJkExkoM07x3LjK/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ohXpe51tqYZx5mUupgF92HGu/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FElIVt76jGMdWHe32hffJPqv/full.jpg

Maatje had nog n leuks vangst!

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:55
Ik hang de telefoon gewoon meteen aan de lader, bij 100%. Dan hoef je niet te wachten met laden, hij gaat gewoon niet leeg... Lijkt me dat er gezocht wordt naar een oplossing voor een probleem dat niet hoeft te bestaan :)

• nookeh
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-08-2022
Toch maar aan moeten geloven... m'n vriendin blijkt ineens een stiekeme pokemonfan te zijn en wou het graag spelen dus mooi meegenomen!

Kan vanaf mn huis een pokestop bereiken.. luxe dus!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:15

Zerora

Ik Henk 'm!

Was dit al hier voorbij gekomen?

http://www.theverge.com/t...ating-cheater-mccheatface

Kun je toch lekker lui in je stoel blijven zitten :P

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-01 16:19

Kek

3flix

Zerora schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:41:

waarom zo moeilijk, je kan eht ook gewoon met alleen een macbook en je iphone doen...
Zspirit schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:44:
hebben meer mensen server problemen?
Ik heb net 10 pokestops ofzo niet kunnen looten
werkt hier prima..

[ Voor 22% gewijzigd door Kek op 12-07-2016 21:44 ]

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-01 09:47
hebben meer mensen server problemen?
Ik heb net 10 pokestops ofzo niet kunnen looten

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
Hebben jullie 1 pokemon op hoog level of meerdere op een medium level? Ik ben level 10 maar mijn maximale pokemon is 443.

Het over nemen van een vijandelijke gym lukt nog wel omdat ik dan meerdere pokomon kan gebruiken. Maar een gym van mijn kleur helpen lukt meestal niet omdat mijn pokemon te laag is.

• Jestar076
Meerdere op medium

Verwijderd

Haha hier ook een drukte van belang bij een punt waar 3 pokestops zitten en een gym :p

• TgR_KILLER
Ik ben nog niet echt bezig met pokemon levelen.. Heb er een paar wat omhoog gebracht maar ben pas level 6.. heb er zo een paar rond CP 100 en paar erboven. :P Ben meer aan t klooien dan gericht wat aan het doen..

Overigens kan ik nog steeds niet terug opstarten door de server issues :(

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:43

Osxy

Holy crap on a cracker

https://www.reddit.com/r/...on_into_the_evolutionary/

Betreffende het verband (of gebrek aan) tussen gewicht, cp en height.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Zspirit
Kan ik thuis een insense gebruiken en lekker op de bank blijven of werkt dat niet zo goed?

• jksleurink
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-02-2025
M'n eerste uurtje specifiek voor pokemon go buiten de deur en zeker een kwart van de mensen die ik ben tegengekomen speelden het :D
Ik heb ook op de harde manier geleerd dat ik nog veel tijd moet besteden aan m'n pokemon poweren voordat ik gyms ga proberen te verslaan

Zaterdag heb ik wat vrienden over de vloer dus dan kunnen we mooi met een groepje op pad

[ Voor 3% gewijzigd door jksleurink op 12-07-2016 22:02 ]

• matthijst
Kek schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:44:
Waarom zo moeilijk, je kan eht ook gewoon met alleen een macbook en je iphone doen...
Hoe?

• TgR_KILLER
Zspirit schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:01:
Kan ik thuis een insense gebruiken en lekker op de bank blijven of werkt dat niet zo goed?
Gisteren ook gedaan, werkte best ok.. om de paar minuten kwam er een Pokemon.. Zelfs 1 met CP 100 ofzo (let wel, ik was net level 3 toen dus dat was best hoog :P)

• Jestar076
Stap je net in bad zie je dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bYDjExxHPr6MAxRulR9yBHl6/full.jpg

• Zspirit
TgR_KILLER schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:02:
[...]

Gisteren ook gedaan, werkte best ok.. om de paar minuten kwam er een Pokemon.. Zelfs 1 met CP 100 ofzo (let wel, ik was net level 3 toen dus dat was best hoog :P)
mooi dan blijf ik vandaag binnen. uurtje terug even naar de appie gefietst waren er net server problemen, 1 pokemon tegen gekomen en 15 pokestops gemist :(

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

Kek schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:44:
[...]

waarom zo moeilijk, je kan eht ook gewoon met alleen een macbook en je iphone doen...

[...]

werkt hier prima..
De cheater manier bedoel je?

PSN: Bellerophon-

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-01 16:19

Kek

3flix

geheim van de smid.. nee al sik dat ga vertellen gaat iedereen dat doen, en dan is het spel vernaggelt..

• Basxt
  • Registratie: November 2011
Kek schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:08:
[...]

geheim van de smid.. nee al sik dat ga vertellen gaat iedereen dat doen, en dan is het spel vernaggelt..
Begin er dan ook niet over :) :P

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Obvious troll is obvious

PSN: Bellerophon-

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:59
Dit kan ook

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:53
Zerora schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:41:

Awesome, ik zou bijna een drone kopen :+

Vandaag magere vangst, helaas veel gewerkt en moest lopen in een niet zo'n druk gebied.
Het scheelt wel echt enorm hoeveel pokemon je ziet in verhouding tot de drukte van de locatie. De McDonald's hier in hoorn is echt een hotspot, puur omdat het daar altijd druk is. Verder in de binnenstad bij de haven ook veel meer pokemon te vinden dan elders in de stad.
Gelukkig woon ik vlakbij de binnenstad, maar kan me voorstellen dat als je in een dorp woont er echt niks aan is.

• Tomski1986
Nog iemand die het spel om zeep helpt! Rep je luie kont naar buiten en ga stappen.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dat is zon extra 'lure' (?) vanmiddag ook eentje getroffen, maar niet idee dat het zo'n invloed/effect had (misschien bugged)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Jestar076
himlims_ schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:18:
[...]

dat is zon extra 'lure' (?) vanmiddag ook eentje getroffen, maar niet idee dat het zo'n invloed/effect had (misschien bugged)
inderdaad een lure, had zelf een ecense aangezet maar dit gaf geen effect.
stelletje kapers |:(

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-01 10:19
[...]

Ga dan ook niet tof lopen in dit topic over je geweldige (blijkbaar dus 'illegaal' verkregen) pokemon zoals de afgelopen dagen.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:51

Passievrucht

swarma

Cwookie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:28:
[...]

Ga dan ook niet tof lopen in dit topic over je geweldige (blijkbaar dus 'illegaal' verkregen) pokemon zoals de afgelopen dagen.
Tip van de smid is al door iemand hier eerder doorgegeven hoor. Locatie spoofen ;-)

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

Verwijderd

[...]

Hier dus wel was op loop afstand en toch een paar leuke pokemon gevangen welke ik anders bijna nooit tegenkom zoals Psyduck Horsea en Mankey

• NSG
  • Laatst online: 07-01 10:31

NSG

Je weet niks!

[...]

Ik heb de allebei, en ik kan zeggen dat je echt niet meer voor de 10400 MaH moet gaan, die is een stuk zwaarder en ik kan er niet zoveel mee opladen als de 10000 MaH. Dat ding houdt het trouwens wel echt net uit qua laden tijdens Pokémon Go, het scheelt niet veel of je zit alsnog te dischargen :') Dat geldt trouwens voor alle non-Fastcharge laders die ik gebruik. 1Ax5V=5W is gewoon niet genoeg voor een Nexus 6P op volle toeren :P.

Ik heb ze ook allebei, of beter gezegd: de 5200, 5000, 10400 en 10000.

Daarvan vindt ik de 5000 het handigst, maar zelfs die trok ik in een uur of 4 leeg :P

• TgR_KILLER
Iets wat ik niet zo snel met mijn google kunsten kan vinden..
Kan je die potions en dingen uit je inventory ook echt verkopen of enkel in de prullenbak donderen?
Ik heb zoveel potions enzo gehad van al die pokestops dat mijn rugzak er vol mee begint te raken xD

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
haha iemand heeft een lure bij mn huis geplaatst, letterlijk. Heb een slowpoke van cp500 gevangen gelijk :) Me happy

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10-2025
Ik wou dat je op de een of andere manier items kon ruilen ofzo. Ik gebruik die potions/revives nooit. Ik wil juist Pokéballs hebben :(. Tegenwoordig kost het me 5 Pokéballs voor een Pidgey :'(

Verwijderd

Topicstarter
Welk centrum van een Nederlandse stad heeft de meeste Pokestops dicht bij elkaar? Amsterdam? Utrecht? Kan ik morgen wat Pokeballs inslaan, ik heb toch studenten OV.

• Tomski1986
Kyumia schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:35:
Ik wou dat je op de een of andere manier items kon ruilen ofzo. Ik gebruik die potions/revives nooit. Ik wil juist Pokéballs hebben :(. Tegenwoordig kost het me 5 Pokéballs voor een Pidgey :'(
Dan doe je toch iets verkeerds, hoor.. Curve ball en goede timing moet altijd prijs zijn. (natuurlijk bij groene cirkel)

• Zspirit
Dmn ik wist gewoon dat dit kon maar wist niet hoe ik het moest aan pakken.
Zie ik dat filmpje terwijl ik echt letterlijk tegen mijn platenspeler aan kijk :F
kijken of het werkt, wel een beetje cheaten maar vind dit nog wel kunnen voor een keer.

• Jestar076
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:36:
Welk centrum van een Nederlandse stad heeft de meeste Pokestops dicht bij elkaar? Amsterdam? Utrecht? Kan ik morgen wat Pokeballs inslaan, ik heb toch studenten OV.
Breda is ook prima!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2025
Nou opzich best productief avondje geweest, helaas weinig bijzonders. Merken jullie ook dat je in dezelfde buurt altijd maar dezelfde pokemon tegenkomt met weinig variatie?

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57
Vreemd... Had hem vandaag geinstalleerd op mijn iPhone (US account). Start het spel net opnieuw op. Had lvl 4 ofzo met wat knullige Pokemons... Heb nu geen enkele Pokemon meer... Ook niet die in het begin. Ben level 0 en heb geen Pokemons gezien. Wel zie ik in journal vanalles staan wat ik nu dus mis ingame?!? Iemand die weet wat het probleem is?

Nvm... App store was terug op NL wat blijkbaar een No-Go is :x

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 12-07-2016 22:45 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• TgR_KILLER
Ik had wel hele avond problemen met de server.. uiteindelijk verbond hij net weer.. moest wel alle setttings (geluid / battery saving etc.) opnieuw doen.. maar progress is gewoon bewaard hier.

Maar ik heb dus Android..

• FitzChevalric.
[...]

Hij lured vooral extra spelers die juist ook voor extra spawns zorgen....

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
Venomoth CP594, ran away :'(

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05-2025
the ultimate powerbank 200 PK EN 70LTR diesel ;)
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/62/BMW_E46_Touring_front_20080103.jpg
Past enkel niet in de broekzak...

2 Dagen bezig geweest, niet op zoek gewoon pakken wat ik tegenkom met mijn werk en een beetje spotten voor anderen. Ik heb er nu 33 gevonden. Einde vd week maar eens gaan trainen. De gym en 2 windmills kan zijn in bereik van mijn huis, Relaxed! pokeballs zat in ieder geval...

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Pagina: 1 ... 46 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.