Kol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:36:
[afbeelding]
Deze kwam ik ook tegen, maar geen blauwe helaas

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
nee bij de scheer & foppen was opheffingsuitverkoop
[ Voor 9% gewijzigd door TheBoess op 12-07-2016 16:42 ]
Ooooh, deze is veel vetter dan die blauwe die ik vond :O!
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Zeker, al cropt de tweakers.net software ze niet zo mooi
Moet je hem zelf eerst 60x60 maken dan gaat het vast wel goed.Ezo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:42:
[...]
Zeker, al cropt de tweakers.net software ze niet zo mooi
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
"Pokemon Go, yay or nay?" In het geval van een nay verwaand weglopen, in het geval van een yay, heb je in ieder geval gespreksstof en probeer dan ook een date te regelen om samen Pokemon te hunten ^^
Ik kan het zelf "helaas" niet uittesten, heb al een eigen "Pokemon"
Een 10.000 Jynx zeker?Ossi schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:43:
Zou het ook in werken in de kroeg?
"Pokemon Go, yay or nay?" In het geval van een nay verwaand weglopen, in het geval van een yay, heb je in ieder geval gespreksstof en probeer dan ook een date te regelen om samen Pokemon te hunten ^^
Ik kan het zelf "helaas" niet uittesten, heb al een eigen "Pokemon"
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Issie nog niet gevangen dan?
(En dan gaat het topic opeens minder hard waardoor ik per ongeluk een dubbelpost doe...
[ Voor 35% gewijzigd door Mx. Alba op 12-07-2016 16:47 ]
Pokestops en Gyms in wazeMx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:47:
Ook tijd om aan Waze toe te voegen: "Gevaar > Op de weg / Op de vluchtstrook > Pokémon"
(En dan gaat het topic opeens minder hard waardoor ik per ongeluk een dubbelpost doe...)
Daar zeg je nog wat... Je kan in Waze places toevoegen..........................
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Volgens mij heeft dat alles te maken met de lag die op de servers zitten (en soms ook lokaal bij je eigen provider).Sir_Hendro schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:52:
Wel jammer dat Pokestops soms erg traag laden. Sta ik met de bus naast een stop... loading... (witte cirkel) en pas zodra de bus gaat verder rijden net buiten het bereik komt het beeld ineens zichtbaar en kan ik hem niet meer een draai geven. Hierdoor heb ik vanmorgen al twee stops minder dan gisteren
Ik hoop dat dat soort problemen opgelost worden bij de officiele release hier in Nederland.
http://tinyurl.com/5sdar8p
GTA VI - All aboard the hype train!!
En achteraf bedenken dat je Pokemon niet hebt opgestart .......Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:09:
Je zal maar de vierdaagse lopen nu! dan hatch je even wat eggs!
Verwijderd
Morgen weer een dagxoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:11:
[...]
En achteraf bedenken dat je Pokemon niet hebt opgestart .......
van lvl 14 naar lvl 16 gegaan
Heb ook even zo ver ik weet mijn dorp toegevoegd op de kaart (zeewolde)
Ik zie gelijk dat ik nog een paar wijkjes in moet, wie weet wat daar nog allemaal rond loopt!
Gisteren nog een jinx van 802 en een golduck van 816 gevangen.
Daarnaast mijn 2e eevee evolutie: jolteon binnen gehaald.
lekker bezig geweest de afgelopen dagen
Een handtekening?!
Is de vierdaagse niet volgende week?
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
klopt, die begint dinsdag pas
ik ben trouwens benieuwd hoelang het duurt voordat snapchat de pokemon filters erin gooien...
Zie op Fb mensen plaatsen waar ze welke vinden, maar heeft dat nut?
Haters everywhere but I don’t really care
Ik kom diegene in mijn wijk eigenlijk altijd op dezelfde plek tegen.matthijst schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:53:
Zit dezelfde Pokémon altijd op dezelfde lokatie?
Zie op Fb mensen plaatsen waar ze welke vinden, maar heeft dat nut?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
neeeee waar in zeewolde? Hier atalantatellavist schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:29:
Zo, al mijn evoluties opgespaard zodat voor wanneer ik weer een lucky egg kreeg.
Ik zie gelijk dat ik nog een paar wijkjes in moet, wie weet wat daar nog allemaal rond loopt!
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Ik heb ook het trukje lucky egg toegepast. Ik eb 48 evoluties kunnen doen en dan zag ik dat mijn 30 min al op waren. Van lvl17 +10k exp ineens naar lvl19 + 17k.tellavist schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:29:
Zo, al mijn evoluties opgespaard zodat voor wanneer ik weer een lucky egg kreeg.
Mijn 10 km eitje uitgbroed in kreeg arodactyl
Verwijderd
Over het algemeen wordt volgens mij aangenomen dat een stapje tussen de 50 en 100 meter bedraagt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:17:
Het is vast al een aantal keer gevraagd, maar hoe ver zijn de pokemons bij je uit de buurt met die stapjes er onder?
PSN: xMaurice93
Geweldig die app... xD
ID.3 Pro 58 kWh | Ede | 5740 Wp | PVOutput
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Telefoon net mee met hond uitlaten heb ruim 4 kilometer gelopen maar ik ben geen enkele tegen gekomen, stond ook geen pokemon in het lijstje als ze dichtbij zijn.
Ik kom weer vlakbij de bewoonde wereld en ik word links en recht besrongen door die beesten.
Heb hier wel last van een Rattatatatata plaag.
Smiling as the shit comes down...
Hoogste wat ik had was 400 Scyther.
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Blijft het pokebal symbool draaien als je buiten de bebouwde kom bent?ScrooLoose schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:26:
Zitten er geen pokemon buiten de bebouwde kom ofzo ?
Telefoon net mee met hond uitlaten heb ruim 4 kilometer gelopen maar ik ben geen enkele tegen gekomen, stond ook geen pokemon in het lijstje als ze dichtbij zijn.
Ik kom weer vlakbij de bewoonde wereld en ik word links en recht besrongen door die beesten.
Dan laad hij helemaal geen pokemons...
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Het lijkt een beetje wispelturig. Ik woon in een dorp met ~750 inwoners en hier is niets, ook in de direct omgeving lijkt niets te zijn. Als ik echter naar een dorpje verderop ga (wel iets groter) dan zit daar genoeg, ook in de polder er omheen.ScrooLoose schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:26:
Ook meteen mijn 3e incubator bij een pokestop gehaald. Makkelijk, 3 eitjes tegelijkertijd!
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Haha, dat ken ik. Ik kan vanaf mijn bureau 2 pokestops activeren ^^jip_86 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:38:
Hier een pokestop op het werk. Score met lunchwandeling is 9 eieren vandaag. Mag totaal 40km gaan lopen
Het fijne is: onderweg naar huis heb ik altijd voldoende pokeballs om alles te vangen onderweg
Zoals ook eerder gezegd is reclame maken voor je eigen website niet de bedoeling.
[ Voor 46% gewijzigd door psychoclown op 12-07-2016 19:10 ]
Smiling as the shit comes down...
Bijv. deze: http://www.pdashop.nl/pro...free-xb102-15000-mah.html
Vs. deze: http://www.pdashop.nl/pro...a-solar-air-6000-mah.html
Wie adviseert mij? :-)
Ligt eraan hoe je het bekijkt..
Iemand die dit kan toelichten?
In Nederland valt het gelukkig nog mee. We hebben hier tenslotte geen echte afgelegen gebieden. Maar op reddit zijn al diverse klachten voorbij gekomen van de absurde afstanden tot pokestops die in andere landen gezien worden en het absolute gebrek aan pokemon op het platteland. Soms meer dan 20 mijl, oftewel ruim 32 km, verwijderd van een pokestop. Ook de pokemon opbrengst in die gebieden is nagenoeg 0.ScrooLoose schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:26:
Ik ben benieuwd of en wanneer ze dit probleem op zullen lossen.
Wat dacht je van de gulden middenweg? Gebruik zelf een Xiaomi 10.400 mAh powerbank, heb nu een Blitzwolf 10.000 mAh met ondersteuning voor Quick Charge 3.0 in bestelling staanJohnHeroHD schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:58:
Vraagje voor de mensen die een Powerbank gebruiken (of er een mening over hebben) om het jagen te verlengen, voor welke capaciteit zijn jullie gegaan? Ik twijfel nog een beetje tussen hoge capaciteit (15000mah) die je niet lekker in een broekzak kunt stoppen maar wel lekker lang mee gaat vs. een wat mindere capaciteit maar die qua portability weer top is (6000mah)
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Ingress is een ander spel van Niantic dat al een aantal jaren bestaat. Deze twee games gebruiken echter dezelfde mappen, dus via de browser intel map van Ingress is het mogelijk te zien wat, waar zit in pokemon!Autodrop schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:00:
Gister maakte iemand hier de opmerking dat het mogelijk zou zijn om aan de hand van de Ingress intelkaart de spawnlocaties van Pokémon te achterhalen.
Iemand die dit kan toelichten?
Waar? Mijn motorola kan wel een leuke quick charge powerbank gebruiken!MiBe schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:01:
[...]
Wat dacht je van de gulden middenweg? Gebruik zelf een Xiaomi 10.400 mAh powerbank, heb nu een Blitzwolf 10.000 mAh met ondersteuning voor Quick Charge 3.0 in bestelling staan
[ Voor 26% gewijzigd door Chris van der G op 12-07-2016 19:01 ]
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
hangt er van af hoe snel je m moet hebben maar ik (en ik denk vele andere tweakers) raad je een xiaomi powerbank aan. Beste prijs kwaliteit verhouden alleen wel een dag of 10 wachten.JohnHeroHD schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:58:
Vraagje voor de mensen die een Powerbank gebruiken (of er een mening over hebben) om het jagen te verlengen, voor welke capaciteit zijn jullie gegaan? Ik twijfel nog een beetje tussen hoge capaciteit (15000mah) die je niet lekker in een broekzak kunt stoppen maar wel lekker lang mee gaat vs. een wat mindere capaciteit maar die qua portability weer top is (6000mah)
10.000 mah http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html
16.000 mah http://www.banggood.com/O...-Power-Bank-p-953908.html
de 10.000 mah past perfect in je broekzak.
Bij Banggood, is momenteel als pre-order te bestellen, vanaf 20 juli leverbaar.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:01:
[...]
Waar? Mijn motorola kan wel een leuke quick charge powerbank gebruiken!
Zo he die prijs, ik vind het altijd maar zo fishy als het zo goedkoop isMiBe schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:02:
[...]
Bij Banggood, is momenteel als pre-order te bestellen, vanaf 20 juli leverbaar.
Dat ik de Pokégyms en Pokéstops te zien zijn was duidelijk, al is niet te zien welk punt wat is.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:01:
[...]
Ingress is een ander spel van Niantic dat al een aantal jaren bestaat. Deze twee games gebruiken echter dezelfde mappen, dus via de browser intel map van Ingress is het mogelijk te zien wat, waar zit in pokemon!
Het ging mij er echter om dat iemand zij dat de spawnlocaties van Pokémon ook ergens uit op te maken zouden zijn. Als dat waar is zou dat makkelijk zijn om te bepalen waar ik zometeen een ronde ga doen.

Zag deze net op Reddit
[ Voor 45% gewijzigd door Larkinzzz op 12-07-2016 19:06 ]
Blitzwolf is mooi spul. Heb al een aantal producten van ze en kwalitatief stijgen ze nog boven de westerse norm uit naar mijn mening, en dat tegen een veel lagere prijs. Doet Xiaomi trouwens ook, stevige aluminium powerbanks voor de helft van wat je voor de plastic troep in Nederland betaalt.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:04:
[...]
Zo he die prijs, ik vind het altijd maar zo fishy als het zo goedkoop is
[ Voor 14% gewijzigd door MiBe op 12-07-2016 19:08 ]
Hmm, dat is inderdaad ook een optie, maar past die wel een beetje fatsoenlijk in je zakken? Ziet er een beetje dikkig uit... Hoogte is wel een stuk minder dan een 16000 versie.MiBe schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:01:
[...]
Wat dacht je van de gulden middenweg? Gebruik zelf een Xiaomi 10.400 mAh powerbank, heb nu een Blitzwolf 10.000 mAh met ondersteuning voor Quick Charge 3.0 in bestelling staan
@Zspirit - thanks, geduld is echter niet een van mijn sterke kanten.
Die Xiaomi 10.400 mAh past gemakkelijk in mijn broekzak, heb niet het idee dat die Blitzwolf groter is.JohnHeroHD schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:08:
[...]
Hmm, dat is inderdaad ook een optie, maar past die wel een beetje fatsoenlijk in je zakken? Ziet er een beetje dikkig uit... Hoogte is wel een stuk minder dan een 16000 versie.
@Zspirit - thanks, geduld is echter niet een van mijn sterke kanten.
Is deze website wel veilig?Jestar076 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:56:
Heb veel te weinig incubators en veel te veel eieren....
Spam
Google Chrome vertrouwt het niet.
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 12-07-2016 19:13 ]
Meester in de kunsten van...
Verwijderd
Toppie, bedankt voor de informatie. Ga ik die bestellen. Mijn Motorola Nexus 6 ondersteund geen Quick Charge 3.0, dus is die Blitz volgens mij niet zo interessant voor mij. Wel Quick Charge 2.0, denk ik. In ieder geval zit er een "snellaad" functie op als ik de Motorola Marketingafdeling mag geloven. Fijn, die arbitraire termen.MiBe schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:09:
[...]
Die Xiaomi 10.400 mAh past gemakkelijk in mijn broekzak, heb niet het idee dat die Blitzwolf groter is.
Dan maar even wat meuk weggooien, tas zit vol
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Schandalig, ik rijd met iemand naast me die in de gaten houdt waar we heen moeten, dichtbij is parkeren en lopenLarkinzzz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:04:
[afbeelding]
Zag deze net op RedditMooie illustratie hoe dom sommige mensen zijn (op treinsporen lopen, niet uitkijken bij het oversteken, spelen tijdens autorijden etc.)
Yep hier ook een Xiaomi onderweg maar dan de 20k. Moet wel goedkomen voor mijn Note 5JohnHeroHD schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:14:
[...]
Toppie, bedankt voor de informatie. Ga ik die bestellen. Mijn Motorola Nexus 6 ondersteund geen Quick Charge 3.0, dus is die Blitz volgens mij niet zo interessant voor mij. Wel Quick Charge 2.0, denk ik. In ieder geval zit er een "snellaad" functie op als ik de Motorola Marketingafdeling mag geloven. Fijn, die arbitraire termen.
Verwacht hem een deze dagen binnen, en dat voor 30 euro
2x 10k is een stuk goedkoper met de kortingscoderolandos582 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:16:
[...]
Yep hier ook een Xiaomi onderweg maar dan de 20k. Moet wel goedkomen voor mijn Note 5![]()
Verwacht hem een deze dagen binnen, en dat voor 30 euro
Mehh dat wel, maar i don't mindAltijdgriep schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:17:
[...]
2x 10k is een stuk goedkoper met de kortingscode
Hij staat ook in de OP.dutchgio schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:36:
''paar posts hierboven''
10 pagina's terug misschien.
Gaat erg rap in dit tempo.
Kijk onder Q&A.
Hij is backwards compatible met QC 2.0 dus ook daar zou je profijt van moeten hebbenJohnHeroHD schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:14:
[...]
Toppie, bedankt voor de informatie. Ga ik die bestellen. Mijn Motorola Nexus 6 ondersteund geen Quick Charge 3.0, dus is die Blitz volgens mij niet zo interessant voor mij. Wel Quick Charge 2.0, denk ik. In ieder geval zit er een "snellaad" functie op als ik de Motorola Marketingafdeling mag geloven. Fijn, die arbitraire termen.
nothing stops this train
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik was al een tijd gestopt. Er was naar mijn idee geen uitdaging meer.Altijdgriep schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:14:
Hoe zit het eigenlijk met de Ingress spelers? Zijn die massaal overgestapt of staan die nu portals te hacken tussen de pokemons?
Maar dit is een ander concept en elke keer een nieuwe uitdaging.(meer pokemon,uitgebreid battle.
AnimeAdicted
Heb gelukkig wel een aantal pokestops in de buurt zitten, eentje helaas net buiten bereik van mijn huis (en de rest wat verder weg). Schijnbaar zitten er trouwens meer pokemon in dichtbevolkte gebieden las ik ergens? Zou wel verklaren waarom ik in het bos nauwelijks iets tegenkwam (alleen een polywhirl bij de visvijver, dat was dan wel weer chill).
Edit: oh en iemand was me helaas voor toen ik achter een golduck aan liep, ging van 3 naar 2 stapjes, en toen opeens poef weg.
[ Voor 7% gewijzigd door mark-k op 12-07-2016 19:49 ]
Meester in de kunsten van...
Schijnbaar heeft een ontwikkelaar van de Google Maps API al aangegeven dat dat helemaal niets helpt.Pater19 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:51:
Ik heb een vraagje hoe download je die maps van je woonplaats??
Liege, liege, liegebeest!
nothing stops this train
Gewoon doorlopen en doorzoeken. Iedereen ziet wel dezelfde Pokémon, maar als ik me niet vergis kunnen meerdere mensen ze vangen... hebben ook elk eigen CP waarden.mark-k schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:44:
Edit: oh en iemand was me helaas voor toen ik achter een golduck aan liep, ging van 3 naar 2 stapjes, en toen opeens poef weg.
Liege, liege, liegebeest!
Vergeet die 10400 en ga voor de 10000mAh, daarin zitten 3 cellen i.p.v 4 en is daarmee dus een stuk lichter.Is die 10400 uberhaubt nog wel te koop ergens, want is een vrij oud model.MiBe schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:09:
[...]
Die Xiaomi 10.400 mAh past gemakkelijk in mijn broekzak, heb niet het idee dat die Blitzwolf groter is.
Dit topic is gesloten.
![]()
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.