Ik heb ingelogd met mn google account, 3x weggelopen van de start pokemon om Pikachu te vangen, Pikachu gevangen, en daarna was dit de eerste pokemon die ik tegenkwam. Met die melding dus.Brummetje schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:16:
[...]
Dat heb ik nog niet eerder gezien op Android versie 0.29.0
Dan heb je een fysieke terug knop right? Die werkt normaal wel in het spel, maar niet meer als deze crashedVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:16:
[...]
Het toestel dat ik gebruik is een Android.
Verwijderd
Aha, zou dat het geheim zijn. Hij reageerde idd niet op de terug knop. Heb het spel maar geforce-exit. Ben er eigenlijk al wel klaar mee, ik kom over een paar maanden nog wel eens kijken als het daadwerkelijk functioneertJelmer505 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:19:
[...]
Dan heb je een fysieke terug knop right? Die werkt normaal wel in het spel, maar niet meer als deze crashed
Verwijderd
Voor de mensen die Team Valor zijn en in Rotterdam Pokémon hunten:
https://www.facebook.com/PokemonGoValorRTM
Helaas ben Team MysticVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:24:
Voor de mensen die Team Valor zijn en in Rotterdam Pokémon hunten:
Ik hoop dat dit een grap is. Wat een betutteling.Wii4all schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:59:
In de jacht op pokémon-figuurtjes in de mobiele game Pokémon Go zijn meerdere mensen op en bij het spoor gaan lopen. Bij Hattem heeft de politie maandagavond twee mensen van de rails gehaald. Tussen Delft en Schiedam moesten treinen langzamer gaan rijden.
ProRail heeft contact gehad met Nintendo en wil dat de makers de pokémon weghouden uit de buurt van de spoorlijnen. ''Je moet er toch niet aan denken dat speurneuzen onder de trein komen. Laat het spelletje niet het einde van je leven worden'', zegt een woordvoerder.
Nintendo en The Pokémon Company hebben volgens ProRail "de plicht en de verantwoordelijkheid dat iedereen het spelletje leuk en gevarenvrij moet kunnen spelen".
Als je dom genoeg bent om op een rails te gaan spelen, vind ik het knap dat je wel een smartphone kan bedienen.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Nou, ik vind het wel raar dat ze niet een klein beetje de gevaarlijke plekken Pokemon-vrij houden hoor. Natuurlijk gaat het allemaal niet handmatig, maar spoorlijnen etc zijn toch ook gewoon bekend in Google Maps?WillemAtHome schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:27:
[...]
Ik hoop dat dit een grap is. Wat een betutteling.
Als je dom genoeg bent om op een rails te gaan spelen, vind ik het knap dat je wel een smartphone kan bedienen.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Wat kan er in een ei zitten? Check:http://www.thisisinsider.com/whats-in-pokemon-go-egg-2016-7
Source: http://www.nu.nl/games/42...monzoekers-van-spoor.htmlWillemAtHome schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:27:
[...]
Ok de baan is (zoals ik hem nu even op de zolder heb gemaakt) bijna 9 meter enkel, dus zo'n 19 meter inc. de twee 180 graden bochten. Ik moet nu nog een meter of 4 overbruggen met bochtenstukjes. Ik denk dat ik genoeg heb voor zo'n 30 meter totaal, maar dan moet ik even alles buiten leggen en ik wil eerst een proof of concept.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Is deze al een aantal keer langsgekomen? Check: paar posts hier bovenSSnEAkyy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:29:
Wat kan er in een ei zitten? Check:http://www.thisisinsider.com/whats-in-pokemon-go-egg-2016-7
Grapje hoor, refresh is altijd makkelijk.
''paar posts hierboven''
10 pagina's terug misschien.
Gaat erg rap in dit tempo.
10 pagina's terug misschien.
Gaat erg rap in dit tempo.
[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 12-07-2016 15:37 ]
WTF, app bleef hangen, startte niet meer op (hangen in laadscherm) Phone herstart, opnieuw ingelogged, alles weg... 0 pokemon.... niets meer....
Raar genoeg is mijn level nog wel een soort van aanwezig, alleen is de kaart nu ook leeg.....
Raar genoeg is mijn level nog wel een soort van aanwezig, alleen is de kaart nu ook leeg.....
Zo, even een wandelingetje gemaakt naar de Gym 300m verderop. Vanmorgen was die blauw, later in de ochtend werd hij rood, zo rond het middaguur werd hij weer blauw en bleef blauw, dus ik dacht, ik loop er eens heen om hem een leveltje hoger te brengen en er dan een van mij bij in te zetten.
Terwijl ik onderweg was, werd hij opeens blanco... En toen zag ik van een afstand daar onder de bomen twee mannen staan die druk met hun telefoon in de weer waren. Toen werd hij rood - en liepen de mannen in kwestie weg. Op het moment dat zij net de hoek om verdwenen kwam ik bij de Gym en begon mijn aanval. Eerste keer de gym verslagen - die ging toen van lv2 naar lv1. Tweede keer verslagen en toen was hij blanco. Heb ik er een 222 Raticate in gezet
dus nu is hij weer blauw. Ik zou de reactie van die twee rooie rakkers wel eens willen zien. Hebben ze net 5 minuten geleden die Gym rood gemaakt - is hij weer blauw. 
De eerste keer dat ik een Gym aanval, gewoon om te kijken hoe dat werkt en om een keer de "gym bonus" te scoren. Hij zal vast binnen afzienbare tijd weer rood worden want die 222 Raticate zal het in z'n uppie niet lang uithouden. Hopen dat mijn blauwe vrienden die hem vanmorgen blauw hadden gemaakt nog in de buurt zijn om hun beestjes aan die van mij toe te voegen.
Terwijl ik onderweg was, werd hij opeens blanco... En toen zag ik van een afstand daar onder de bomen twee mannen staan die druk met hun telefoon in de weer waren. Toen werd hij rood - en liepen de mannen in kwestie weg. Op het moment dat zij net de hoek om verdwenen kwam ik bij de Gym en begon mijn aanval. Eerste keer de gym verslagen - die ging toen van lv2 naar lv1. Tweede keer verslagen en toen was hij blanco. Heb ik er een 222 Raticate in gezet
De eerste keer dat ik een Gym aanval, gewoon om te kijken hoe dat werkt en om een keer de "gym bonus" te scoren. Hij zal vast binnen afzienbare tijd weer rood worden want die 222 Raticate zal het in z'n uppie niet lang uithouden. Hopen dat mijn blauwe vrienden die hem vanmorgen blauw hadden gemaakt nog in de buurt zijn om hun beestjes aan die van mij toe te voegen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 12-07-2016 15:58 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Had ik gisteravond ook met Android. Maar bleek dat de server overbelast raakte. Map was leeg en hij bleef maar laden. Uurtje later draaide het weer gewoon.HeatWave schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:37:
WTF, app bleef hangen, startte niet meer op (hangen in laadscherm) Phone herstart, opnieuw ingelogged, alles weg... 0 pokemon.... niets meer....
Stadia: 7unkrat#5173
Ik hoop het7unkrat schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:38:
[...]
Had ik gisteravond ook met Android. Maar bleek dat de server overbelast raakte. Map was leeg en hij bleef maar laden. Uurtje later draaide het weer gewoon.
Weet dat ik niet mag klagen,zou niet eens moeten kunnen spelen, maar dit zou toch wel zonde zijn
*edit* krijg nu idd een server error.
[ Voor 4% gewijzigd door HeatWave op 12-07-2016 15:40 ]
Verwijderd
Maak je geen zorgen. Ik had het gister inderdaad ook. Map leeg, lvl 0, alle Pokémon weg. Even later deed hij het weer gewoon.
Inderdaad mogen we nog niet klagen met ze allen, alleen maar blij zijn dat het werkt op de Australische servers. Thanks Mates!HeatWave schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:39:
[...]
Ik hoop het. Start nu ook gewoon niet meer op ook. Ik wacht het wel even af dan...
Weet dat ik niet mag klagen,zou niet eens moeten kunnen spelen, maar dit zou toch wel zonde zijn.
Stadia: 7unkrat#5173
En autowegen ook vrij houden, want daar rijden auto's en fietspaden. We moeten ook de hoofdvaarwegen niet vergeten. Iemand zal maar net niet op tijd weg kunnen komen in zijn kano als er een binnenbak aan komt schuiven.HeatWave schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:28:
[...]
Nou, ik vind het wel raar dat ze niet een klein beetje de gevaarlijke plekken Pokemon-vrij houden hoor. Natuurlijk gaat het allemaal niet handmatig, maar spoorlijnen etc zijn toch ook gewoon bekend in Google Maps?
Iedere keer als je opnieuw opstart komt er een disclaimer naar voren.
Als je dan toch op een rails gaat lopen, dan ligt volgens mij de taak niet bij Niantic maar bij de ouders.
Daarnaast is het spoor over grote trajecten zo goed als onbereikbaar gemaakt met hekken en kan je er over het algemeen alleen bij overgangen op. Dit in verband met het verminderen van aanrijdingen met personen die daar specifiek naar op zoek zijn.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Je moest eens weten hoe dom mensen kunnen zijn... Wat denk je van de berichten over mensen die blindelings hun navigatiesysteem volgen... "Ga hier links/rechtsaf", zonder ook maar te kijken of dat mogelijk is. Er is helemaal geen afslag, ze rijden de sloot/het kanaal in, of tegen een muur omhoog enz, we zijn vanalles tegengekomen in het nieuws.WillemAtHome schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:27:
[...]
Mensen denken niet meer na tegenwoordig...
Effe de app sluiten en weer opstarten en dan klopt alles als het goed is weer.HeatWave schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:37:
Meester in de kunsten van...
Hoe moeilijk kan het inderdaad zijn om gewoon een beetje je kop erbij te houden. Met een spelletje tikkertje, verstoppertje of soldaatje kunnen kinderen toch ook op gevaarlijke plekken komen als ze daar zelf niet bij nadenken? O nee wacht dat doen kinderen tegenwoordig niet meer want die zitten constant met hun neus in hun smartphone, tablet of game console... En daar zou dit juist een oplossing voor zijn om ze weer naar buiten te krijgen. Het is ook nooit goed.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dit was na een reboot (weg 51 dagen uptime), werkt inmiddels nog steeds niet, maar servers lijken plat.TheAncientDovah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:45:
[...]
Effe de app sluiten en weer opstarten en dan klopt alles als het goed is weer.
"failed to get player status from server"
[ Voor 6% gewijzigd door HeatWave op 12-07-2016 15:50 ]
Ik denk eerder dat het het geval is dat mensen (vooral jongeren) niet inzien hoe gevaarlijk het is rond het spoor, en zich daar gewoon totaal niet bewust van zijn. "Eventjes naar het spoor heen en terug moet toch kunnen? Er komt toch geen trein aan?"mvds schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:44:
[...]
Je moest eens weten hoe dom mensen kunnen zijn... Wat denk je van de berichten over mensen die blindelings hun navigatiesysteem volgen... "Ga hier links/rechtsaf", zonder ook maar te kijken of dat mogelijk is. Er is helemaal geen afslag, ze rijden de sloot/het kanaal in, of tegen een muur omhoog enz, we zijn vanalles tegengekomen in het nieuws.
Mensen denken niet meer na tegenwoordig...
Echt het prototype naïef; onvoldoende bewust van de mogelijke gevolgen van eigen handelen.
dikke snorlax hier van 1493cp 
Hoe moet ik die gym gaan verslaan?
[ Voor 37% gewijzigd door Smuggler op 12-07-2016 15:49 ]
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Oorzaak en gevolg is voor je 23e sowieso een probleem.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
HAHA ok het lijkt dus echt te werken, ik ga nog even wat testen. Heb al 50 meter erbij van 3 rondjes. Klopt dus redelijk.
Ik mis nog een meme van Oak die een getransferde pokemon ontvangt, beloofd er goed voor te zorgen, zich omdraait en de pokemon in de kartonpers tieft, om een snoepje te produceren.
Haha, nu experimenteren hoe snel je hem kunt laten gaan voor maximale afstand per uur!kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:50:
HAHA ok het lijkt dus echt te werken, ik ga nog even wat testen. Heb al 50 meter erbij van 3 rondjes. Klopt dus redelijk.
Heb je het nou over jezelf of over mij?Smuggler schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:48:
dikke snorlax hier van 1493cp
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Kan je hierbij met dezelfde username werken?Clavat schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:10:
Tip.
Stel je hebt het verkeerd gedaan vanaf de start,
Bij Android kun je 2 accounts aanmaken,
Speel je met Google+ / Log uit maak een pokemon account aan en log daarmee in.
Dan kun je 2 teams kiezen of net op de manier spelen zoals je wilt.
en je hebt 2 accounts
Haha hier moest ik net even te hard om lachenassasinbats schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:51:
Ik mis nog een meme van Oak die een getransferde pokemon ontvangt, beloofd er goed voor te zorgen, zich omdraait en de pokemon in de kartonpers tieft, om een snoepje te produceren.
Ik voel me soms gewoon lichtelijk schuldig omdat ik een Pokemon met lager CP vervang door eentje met een hogere, terwijl ik die lagere al 3 dagen met me mee draag
edit:
[ Voor 10% gewijzigd door stimmits op 12-07-2016 15:57 ]
Dat was een goede rookpauze!tha_crazy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:53:
Sta je even buiten te roken, komt deze ineens tevoorschijn!!!!!!!!
Die moet ik natuurlijk wel hebben!
Wil eigenlijk wel weten wie meeste pokemons heeft verzameld (verschillende pokemon dus).
Ik zit nu op 60
Ik zit nu op 60
[ Voor 10% gewijzigd door lf2 op 12-07-2016 15:59 ]
"Sorry but you are no longer good enough..."stimmits schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:55:
[...]
Haha hier moest ik net even te hard om lachen![]()
Ik voel me soms gewoon lichtelijk schuldig omdat ik een Pokemon met lager CP vervang door eentje met een hogere, terwijl ik die lagere al 3 dagen met me mee draag![]()

[ Voor 14% gewijzigd door Sir_Hendro op 12-07-2016 16:01 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Maar een Pikachu is toch niet zo goed? Puur de sentimentele waarde dat het de iconische Pokémon is? Daar kan ik op zich wel inkomen natuurlijk, maar ik vraag me af of dat beestje ook nog praktisch nut heeft.
Gotta catch em all!!Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:00:
Maar een Pikachu is toch niet zo goed? Puur de sentimentele waarde dat het de iconische Pokémon is? Daar kan ik op zich wel inkomen natuurlijk, maar ik vraag me af of dat beestje ook nog praktisch nut heeft.
en volgens mij is een electric pokemon best wel sterk nu, want vele mensen hebben pidgeots in de gym
Alleen is pickachu best wel rare zo te zien, dus moeilijk te levelen...
[ Voor 7% gewijzigd door WahWah op 12-07-2016 16:03 ]
Een Raichu zou dan al beter zijnWahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:02:
[...]
Gotta catch em all!!![]()
en volgens mij is een electric pokemon best wel sterk nu, want vele mensen hebben pidgeots in de gym
Bij mij loopt het nog niet erg storm met goede Pokemon. Een 286 Pidgeotto is het hoogste wat ik heb. En ik ben level 10..Gyms overnemen is sowieso al onmogelijk met al die sterke Pokemon die erin zitten. Wel 25K aan Stardust dus dat is wel lekker voor later, maar I want to catch a big one.
Qua kracht is deze nog niet goed nee.Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:00:
Maar mijn favo pokemon was altijd pikachu.
Daarnaast heb ik pokemon yellow helemaal grijs gespeeld (zo veel zelfs dat er geen savegames meer op werken
Dus natuurlijk wilde ik deze erg graag hebben
Pickachu blijft een elektrische pokemon, dus tegen water heeft die altijd nog veel nut bijvoorbeeldMx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:00:
ziet er super uit! #teammysticKek schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:03:
Vandaag even met de vinyl snijder mooi Mystic logo voor op mn macbook gemaakt
[afbeelding]
En tegen de enorme hoeveelheid pidgeot's en fearows ook.TheAncientDovah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:03:
[...]
Pickachu blijft een elektrische pokemon, dus tegen water heeft die altijd nog veel nut bijvoorbeeld
Ingame username moet uniek zijn.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Dit spel draait vooral om sentimentele waarde. Toen hier een Cubone in de plantenbak zat maakte ik een vreugdesprongetje.Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:00:
Nog mensen met leuke zelfgemaakte screenshots? Voor mij is t een Kabuto in de koffie, Geodude op de bank, en een Sandshrew op t strand.
en daarom ben ik zeer blij dat mijn Eevee in een Jolteon is geevolueerdtha_crazy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:04:
[...]
En tegen de enorme hoeveelheid pidgeot's en fearows ook.
ik ga zometeen na werk eens wat gyms bezoeken
Heb je ook al voordelen zodra je een gym overneemt, ook al is het kortstondig (paar sec. bij wijze van voorbeeld?
Of krijg je enkel voordelen die afhankelijk zijn van hoelang je gym leader was?
Of krijg je enkel voordelen die afhankelijk zijn van hoelang je gym leader was?
<--- Hoppa, allez les bleus!
Ja. Je kan dan in de store rechtsboven in op het schildje klikken en wat coins claimen.Asgaro schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:06:
Heb je ook al voordelen zodra je een gym overneemt, ook al is het kortstondig (paar sec. bij wijze van voorbeeld?
Of krijg enkel voordelen die afhankelijk zijn van hoelang je gym leader was?
Overigens wel grappig dat een boel medewerkers ook Pokémon Go spelen. Prachtig om bijvoorbeeld Zeef even langs zien te lopen om een Pokémon te vangen
[ Voor 16% gewijzigd door chengbondkwok op 12-07-2016 16:09 ]
Ja, want je kan direct je dagelijkse reward claimen. Om dat een tweede keer te doen moet je hem 21 uur vasthouden, wat mij met die 222 Raticate vast niet gaat lukken - maar het was een geslaagde pauze, vooral ook omdat ik de gym terugpakte voor blauw binnen een paar minuten naardat twee gasten hem rood hadden gemaakt.Asgaro schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:06:
Of krijg enkel voordelen die afhankelijk zijn van hoelang je gym leader was?
[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 12-07-2016 16:10 ]
63, 64 gezienlf2 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:58:
Wil eigenlijk wel weten wie meeste pokemons heeft verzameld (verschillende pokemon dus).
Ik zit nu op 60
Ik ben even een kleine video aan het maken, ik denk dat hij iets te snel gaat op dit moment, maar dat moet ik dus even gaan bekijken. We zullen zien, niet geschoten is altijd mis, zeg ik altijd. En ik ben natuurlijk idioot lui, of laam zoals ze dat hier in het zuiden zeggen.
OOoooooh! en ik had mijn gym.. ik maar wachten tot ik automatisch mijn voordeel kreeg... damn..chengbondkwok schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:08:
[...]
Ja. Je kan dan in de store rechtsboven in op het schildje klikken en wat coins claimen.
Overigens wel grappig dat een boel medewerkers ook Pokémon Go spelen. Prachtig om bijvoorbeeld Zeef even langs zien te lopen om een Pokémon te vangen
Dacht in de pauze even een groot rondje langs de weilanden hier dichtbij te lopen, echt een half uur gelopen, 2 pidgy's gevangen.
Klopt mijn conclusie: Pokemons houden meer van drukbevolkte gebieden?
Ja, heel veel meer.Afvalzak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:13:
Dacht in de pauze even een groot rondje langs de weilanden hier dichtbij te lopen, echt een half uur gelopen, 2 pidgy's gevangen.
Ik ben vooral aan het kijken naar de niet gevangen pokemons. Gym's etc doe ik niets mee om eerlijk te zijn
Als je toevallig een gym vindt van een niveau "waar je wat mee kan" dan is het leuk tijdverdrijf.lf2 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:13:
[...]
Ik ben vooral aan het kijken naar de niet gevangen pokemons. Gym's etc doe ik niets mee om eerlijk te zijn
Vangen is inderdaad heel leuk, een kabuto was mijn hoogtepunt, in ieder geval het langst naar gezocht. Ben ook blij met koffing, die is gewoon geinig.lf2 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:13:
[...]
Heb nu 1 gym met team rood die nog nooit is overgenomen, de rest is in constante flux, wat ook de bedoeling is. Die ene gym is ook level 5 of 6 met alles toch wel 600+
[ Voor 18% gewijzigd door StrongArmLance op 12-07-2016 16:16 ]
64/64lf2 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:58:
Ik zit nu op 60
Is jammer, en voor veel pokemon tegenstrijdig met de andere pokemon games. Het zou meer diepgang hebben gegeven als pokemon in meer toepasselijke omgevingen terug te vinden zijn voor hun soort.
Had het heel even geprobeerd aan het begin maar het probleem is dag later is hij je alweer ontnomen. Je zal dat in teams moeten doen als je serieus ermee wilt omgaan.Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:14:
[...]
Als je toevallig een gym vindt van een niveau "waar je wat mee kan" dan is het leuk tijdverdrijf.
Een beetje heen en weer klungelen is ook heel leuk hoor - misschien zelfs leuker dan een gym stevig vasthouden.lf2 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:16:
[...]
Had het heel even geprobeerd aan het begin maar het probleem is dag later is hij je alweer ontnomen. Je zal dat in teams moeten doen als je serieus ermee wilt omgaan.
Inderdaad, zou leuk zijn als er bij weilanden zeldzame gras Pokemon zitten etc.psychodude schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:16:
[...]
Is jammer, en voor veel pokemon tegenstrijdig met de andere pokemon games. Het zou meer diepgang hebben gegeven als pokemon in meer toepasselijke omgevingen terug te vinden zijn voor hun soort.
Nog even gekeken om precies te zijn 61/76
Kon ze niet allemaal vangen vanwege de storingen soms waar elke pokemon verdween
Toevallig bij moeilijk te krijgen pokemon steeds
[ Voor 14% gewijzigd door lf2 op 12-07-2016 16:20 ]
Als je ball bugged, snel afsluiten en weer opstarten.lf2 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:18:
[...]
Nog even gekeken om precies te zijn 61/76
Kon ze niet allemaal vangen vanwege de storingen soms waar elke pokemon verdween
Toevallig bij moeilijk te krijgen pokemon steeds
Dan is de kans groot dat die er vaak nog zit.
Oldenzaal-Zuid hier ookLynox schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:13:
Oldenzaal zuid geupdate op de map: https://www.google.com/ma...IVmvQmDC7bmvpxYpAMhdjgVik. Daar kan nog meer bij!
Team Yellow toevallig?
Haha, was dit toevallig in Groningen stad (G-sleutel Muziek School)? Want dan zou ik het wel geweest kunnen zijn met een maatje van me..Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:37:
Zo, even een wandelingetje gemaakt naar de Gym 300m verderop. Vanmorgen was die blauw, later in de ochtend werd hij rood, zo rond het middaguur werd hij weer blauw en bleef blauw, dus ik dacht, ik loop er eens heen om hem een leveltje hoger te brengen en er dan een van mij bij in te zetten.
Terwijl ik onderweg was, werd hij opeens blanco... En toen zag ik van een afstand daar onder de bomen twee mannen staan die druk met hun telefoon in de weer waren. Toen werd hij rood - en liepen de mannen in kwestie weg. Op het moment dat zij net de hoek om verdwenen kwam ik bij de Gym en begon mijn aanval. Eerste keer de gym verslagen - die ging toen van lv2 naar lv1. Tweede keer verslagen en toen was hij blanco. Heb ik er een 222 Raticate in gezetdus nu is hij weer blauw. Ik zou de reactie van die twee rooie rakkers wel eens willen zien. Hebben ze net 5 minuten geleden die Gym rood gemaakt - is hij weer blauw.
zullen we over een tijdje een meeting organiseren met zijn allen? Utrecht Centraal Station?
nothing stops this train
Nope, Amersfoort De Hoef.abbelsap schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:23:
[...]
Haha, was dit toevallig in Groningen stad (G-sleutel Muziek School)? Want dan zou ik het wel geweest kunnen zijn met een maatje van me..
Iemand al een Cubone? Vond er gisteravond laat eentje!
Ook maar even aangemeld.. weet niet hoe actief ik ga zijn, maar goed 
Team Blauw!
Team Blauw!
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Hahaha wauw: kansloos. Er zullen toch niet serieus mensen zijn die dit overwegen?
PSN: xMaurice93
Iemand in Kampen toevallig zin om vanavond door de stad te struinen?
Verdient goed tien dollar voor twee kilometer.
Misschien hebben ze nog vacatures openstaan in Nederland.
OK het werkte voor mij nog steeds niet :
Pokemon GO afsluiten
iPhone in Airplane mode
Pokemom GO opstarten en wachten tot "no internet connection"
Airplane mode uit, en voila, ben weer online met al mijn Pokemon etc.
Pokemon GO afsluiten
iPhone in Airplane mode
Pokemom GO opstarten en wachten tot "no internet connection"
Airplane mode uit, en voila, ben weer online met al mijn Pokemon etc.
Hahah heerlijk
Imagine a world where you had the flexibility to do what you wanted to do like watch tv, sit on a stationary bike, stand on a skateboard, and not have to move to collect Pokemon. We want the millions of Pokemon Go players to have the freedom to do what they want without the pressure of walking.
Heb jij die Drie Fonteinen gym?
Atlas#22744
It's going down in Hengelo. Laagste cp 380 en hoogste 1100 cp.
http://s1346.photobucket....2360_zps5ejlwkrp.png.html
http://s1346.photobucket....2360_zps5ejlwkrp.png.html
[ Voor 3% gewijzigd door chalkboardje op 12-07-2016 16:31 ]
Yup.
Nice! Ik gooi zo mijn 750 Pidgeot erbij
Atlas#22744
En ik kan niet meer inloggen
. Zegt dat ik mijn account moet activeren terwijl ik al 3 dagen speel
Er heeft ook al iemand een 106 Staryu op gezet maar er is nog een open slot. Achteraf had ik er natuurlijk mijn 329 Fearow op moeten zetten ipv die 222 Raticate maar die was knock-out van het gevecht en het was mijn eerste gym win dus ik dacht niet goed na haha.
Zoo vandaag de tijd gehad om lekker actief te spelen. De schaamte voorbij en gewoon lekker aan de slag 
Van level 7 naar eind level 11. Ik had namelijk een lure met een lucky egg en een aantal evolves. Nu een paar pokemon boven de 400 en 500CP eindelijk. Hilarisch alle mensen die het spelen en proberen te verbergen
Mensen in Utrecht-(oost) in team rood? Dan kunnen we keer samen wat gyms pakken?
Van level 7 naar eind level 11. Ik had namelijk een lure met een lucky egg en een aantal evolves. Nu een paar pokemon boven de 400 en 500CP eindelijk. Hilarisch alle mensen die het spelen en proberen te verbergen
Mensen in Utrecht-(oost) in team rood? Dan kunnen we keer samen wat gyms pakken?
[ Voor 10% gewijzigd door GandalfTheGrey op 12-07-2016 16:32 ]
De Gym op de barchman wuytierslaan in Amersfoort is hevig onder gevecht. Hier op kantoor zijn we allemaal mystic, maar de rooie (COMMUNISTS) blijven m maar terug pakken.
Gaat hard tegen hard.
edit:
Mensen die in Utrecht(centrum) spelen. Collega van me stuurt net deze door van gisteravond. Bij de oude gracht in de buurt van de winkel van sinkel. Hij is van level 7 naar level 12 gegaan in no-time. Ideale spot dit.
Gaat hard tegen hard.
edit:
Mensen die in Utrecht(centrum) spelen. Collega van me stuurt net deze door van gisteravond. Bij de oude gracht in de buurt van de winkel van sinkel. Hij is van level 7 naar level 12 gegaan in no-time. Ideale spot dit.
[ Voor 42% gewijzigd door Goemies op 12-07-2016 16:36 ]
Ik ben dan wel blauw maar dat is een cool filmpje.
Geeft nietMx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:32:
[...]
Er heeft ook al iemand een 106 Staryu op gezet maar er is nog een open slot. Achteraf had ik er natuurlijk mijn 329 Fearow op moeten zetten ipv die 222 Raticate maar die was knock-out van het gevecht en het was mijn eerste gym win dus ik dacht niet goed na haha.
Atlas#22744

Deze kwam ik ook tegen, maar geen blauwe helaas
nothing stops this train
Nope... Hij is weer rood. Die zelfde rooie rakkers weer. Hebben er een 474 Pidgeot en een 585 Jynx op gezet.
[edit]
En nu ook een 329 Raticate erbij...
[ Voor 8% gewijzigd door Mx. Alba op 12-07-2016 16:38 ]
Nicee, net een magneton en haunter gevangen toch wel 2 toppers van vandaag tot nu toe
Richard_AFC schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:26:
Iemand al een Cubone? Vond er gisteravond laat eentje!

Paar dagen terug ^^
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Een Magnetron? In de BCC zeker?syntesia schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:37:
Nicee, net een magneton en haunter gevangen toch wel 2 toppers van vandaag tot nu toe
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.