nothing stops this train
Daarom loop ik tegenwoordig rustig met het fietsje aan de hand als ik even wat wil vangen.himlims_ schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:05:
[...]
gisteren 4 fietsers vol in elkaar zien kletsen, auto's die vol in ankers gaan .... hoeft geen rtl/nieuws expert te zijn om dit te zien aankomen
Wel terwijl ik rustig liep een zwakzinnige bakfiets papa vol in de ankers zien gaan om tegen zijn kind (in de bak) te schreeuwen, waar een vrouw bijna opknalde. En vervolgens die lamlul die die vrouw uit staat te kafferen.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Haha we hebben echt moeilijk veel rood hier in de buurt, over het algemeen 'jochies' die nog op school zitten en dus lekker vakantie hebben momenteel
Atlas#22744
Daar ben ik stiekem ook wel jaloers op, ik zit maar te hopen dat ik hier bij mijn werkplek nog een pokemon tegen kom.Kasai schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:13:
[...]
Haha we hebben echt moeilijk veel rood hier in de buurt, over het algemeen 'jochies' die nog op school zitten en dus lekker vakantie hebben momenteel
ik voel me lekkaah !!!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
#TijdVoorPauze #EnAndersVoorEenAndereBaanMx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:16:
Dus voor het kantoor zijn twee PokéSpots vlak bij elkaar maar allebei net buiten mijn bereik. En op beide zijn nu lures actief. #fml
Hier heb ik letterlijks niks op kantoor, net in de pauze even naar de albert gelopen en 0 pokestops onderweg..Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:16:
Dus voor het kantoor zijn twee PokéSpots vlak bij elkaar maar allebei net buiten mijn bereik. En op beide zijn nu lures actief. #fml
Wel pokemons gevangen tho
Op facebook heb je ook een groep pokemon go enschedeMitch377 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:57:
Is er heel toevallig een groep/chat voor mensen uit Enschede? Lijkt me leuk om met wat mensen door de binnenstad van Enschede te lopen. Team Mystic FTW!
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Hahaha, handig als je een ei wil laten uitkomen.
Zit in een groepsapp waarvan de meeste uit Enschede komen(zelf woonachtend in Amersfoort, maar kom uit Enschede) en die zijn best actiefMortalboy[NL] schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:18:
[...]
Op facebook heb je ook een groep pokemon go enschede
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Yeaah team mysticTheBuddha schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:20:
Ik werk in Enschede en loop elke middag door de stad. Team Mystic FTW!
Very nice, maar werkt het ook ?!Larkinzzz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:20:
[afbeelding]
Hahaha, handig als je een ei wil laten uitkomen.
Iemand anders al eens meegemaakt dat de app hangt tijden het uitkomen van een ei?
Dus helemaal geen user input meer accepteerd. Heb het gevoel dat mijn ei wel gehatched is alleen dat ik er geen pokemon bij gekregen heb.
Ik gok van niet, te winig verplaatsing op de gps om echt kilometers te genereren
[ Voor 30% gewijzigd door freggell op 12-07-2016 14:23 ]
Verwijderd
Mijn boefje is liev!
Ik stiekem ookZspirit schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:14:
[...]
Daar ben ik stiekem ook wel jaloers op, ik zit maar te hopen dat ik hier bij mijn werkplek nog een pokemon tegen kom.
Atlas#22744
Heb hem gevonden op FB en me aangemeld. Op eBay zijn trouwens al decals en shirts te krijgen van elk team. Zien er goed uit.Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:21:
[...]
Yeaah team mysticdaar is dus ook een facebook groep voor.. team mystic enschede..
Signature
Kan je het levelen van de pre-releasers nog inhalen?
Mijn broertje is in een halve dag naar level 6 gegaan. Ik gok dat het er vooral aan ligt hoeveel tijd jij erin wilt steken en hoe actief pre-release mensen blijven in jou omgeving.makkie88 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:27:
hebben mensen die pas bij de officiele release gaan spelen veel nadeel tov de mensen die al begonnen zijn..?
Ik ben op dit moment nog maar level 9 met een 402CP pokemon, omdat ik gewoon te weinig speel.
Signature
Het is mogelijk, maar je echt veel gaan spelen om ze in te halen.. En gyms overnemen wordt voor beginners bijna onmogelijk aangezien de pre releasers al veel sterker zijn...makkie88 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:27:
hebben mensen die pas bij de officiele release gaan spelen veel nadeel tov de mensen die al begonnen zijn..?
Hi !!
Ik gok zelf dat er een soort reset bij release komt, en alle mensen die coins gekocht hebben een refunt in de vorm van de gekochte coins krijgen.makkie88 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:27:
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Hoe werken de gevechten dan precies?TheBuddha schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:31:
Alleen de gevechten vallen me tegen. Had graag iets turn based gezien. Of iets als Pokken.
Windows Phone hier, maar loop lekker te lurken
Kunnen ze nooit voor elkaar krijgen, zeker wanneer mensen inloggen met een Google account.Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:30:
[...]
Ik gok zelf dat er een soort reset bij release komt, en alle mensen die coins gekocht hebben een refunt in de vorm van de gekochte coins krijgen.
Reken daar maar niet op, dat zou eerder negatief uitvallen dan positief. De echte fans spelen namelijk al want die kunnen niet wachten, die core is wat geld opbrengt en niet de basic speler of de speler die na een week stopt.Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:30:
[...]
Ik gok zelf dat er een soort reset bij release komt, en alle mensen die coins gekocht hebben een refunt in de vorm van de gekochte coins krijgen.
Daarnaast hoe ga je onderscheiden dat iemand pre-release gestart is, app is gedownload uit de app store / officiële apk en is geen beta meer. Ik ben van Australische bloed
Nope, wordt later wellicht toegevoegd.Cabo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:34:
Op dit moment kun je alleen bij een GYM vechten? Kan niet even nu met iemand een gevecht aangaan?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Alleen als je elkaar op straat tegenkomtCabo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:34:
Op dit moment kun je alleen bij een GYM vechten? Kan niet even nu met iemand een gevecht aangaan?
Dat zou wel mooi zijn, ik wacht ook gewoon rustig op de echte release. En als ze niet resetten ben je binnen een paar weken wel weer redelijk gelijk aangezien levelen steeds trager gaat.Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:30:
[...]
In Enschede zie ik vooral Team Instinct en Team Valor, waardoor ik juist voor blauw ben gegaan, haha.Ryatzu schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:33:
Zie inderdaad dat veel mensen voor Mystic gaan, goh dan heb je lekker weinig te doen als alle gyms al bij team blue horen. Ben ik blij dat ik team rood (Valor) ben
Signature
Khayma schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:56:
Voor mensen met iOS jailbreak en rooted android kan je ook location faker downloaden en installeren. Kan je gewoon je locatie faken en blijven farmen of Pokemon: GO spelen zonder het huis uit te gaan.
Of je speelt gewoon fair play, of je speelt gewoon niet.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hoezo?maniak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:33:
[...]
Kunnen ze nooit voor elkaar krijgen, zeker wanneer mensen inloggen met een Google account.
Hun hebben toch in hun DB staan hoeveel coins jij gekocht hebt?
Als jij over de gehele periode van de BETA in totaal 1600 coins gekocht hebt, komt de release van de stable version, alles wordt reset, en start jij met een account dat al 1600 coins heeft, ipv 0 zoals iedereen die dan pas voor het eerst begint.
Dat is hoe diverse andere games, die in BETA al microtransitions hebben, het doen
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Veel te veel werk om inderdaad coins te refunden en dat zal ze niet in dank worden afgenomen, het risico is te groot.
[ Voor 53% gewijzigd door dutchgio op 12-07-2016 14:40 ]
Door te kijken naar registerdatum?lubbertkramer schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:33:
[...]
Reken daar maar niet op, dat zou eerder negatief uitvallen dan positief. De echte fans spelen namelijk al want die kunnen niet wachten, die core is wat geld opbrengt en niet de basic speler of de speler die na een week stopt.
Daarnaast hoe ga je onderscheiden dat iemand pre-release gestart is, app is gedownload uit de app store / officiële apk en is geen beta meer. Ik ben van Australische bloedMaar zonder gekkigheid, dit hebben ze ook niet met Ingress gedaan toen jaar na release er nog een iOS versie kwam, zit moeite en geld in je level
In australie draait nu ook de BETA, en geen stable
Het is versie 0.29, niet versie 1.nogwattes
Voor zover ik begrepen heb is dit een publieke BETA die nu uitrolt, right?
Ik kan me niet meer herinneren wat ze bij ingress gedaan hebben. Maar denk ook niet dat er een reset komt.
Al zou het ergens ofc wel steken mijn progress die ik nu heb kwijt te raken XD
JB schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:25:
Poh wat een termen hier, ik moet me toch eens in gaan lezen
| Item/Onderdeel: | Uitleg: | Hoe te verkrijgen: |
| Egg | Een Ei wat na 2,5km/5km/10km uit komt. Meer km = meer kans op een rare Pokemon | PokeStops |
| Candy | Pokemon-specifiek Item. Nodig om Pokemon te upgraden of te laten evolueren | Pokemon Vangen / Transferen |
| Incense | Item om Pokemon naar (alleen) jou toe te laten komen | Kopen/Level Up Reward |
| Incubator | Hier stop je je Egg(s) in. Pas als het Ei hier in zit gaan je Km's tellen. | Je start met 1 "unlimited Incubator". Je kunt meerdere "limiteds" kopen. |
| Lure Module | Item om Pokemon naar een PokeStop te laten komen (geld voor iedereen in range van de betreffende PokeStop) | Kopen/Level Up Reward |
| PokeBall | Item om Pokemon te vangen | Kopen / PokeStops |
| Poke Coins | In Game Currency om diverse items mee te kopen | Kopen (€€€) of door Gymleader te zijn |
| PokeStop | Hier kun je elke 5 minuten gratis items krijgen (Pokeballs/Eggs/Potions/Revives) | Vind je overal op de map |
| Razz Berry | Item wat het vangen van Pokemon makkelijker maakt (per encounter). | Kopen / Level Up Reward |
| Star Dust | "Stof" om Pokemons sterker (hogere CP) mee te maken | Bij vangst Pokemon |
Verklaart een hoop denk ik
[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 12-07-2016 14:45 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Nee hoor, gewoon officiële release, alleen nog niet wereldwijd.Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:40:
[...]
Door te kijken naar registerdatum?
In australie draait nu ook de BETA, en geen stable..
Het is versie 0.29, niet versie 1.nogwattes..
Versienummer zegt niks over BETA of niet natuurlijk, dat is aan hun zelf hoe ze het noemen. Ze hadden het ook V12356.234 kunnen doen en het alsnog een beta noemen...
Nou, ik denk dat je een heel aantal fanatieke spelers verliest als je een reset doet. Stel jij hebt in totaal al 100km gewandeld en bent lvl 20, hebt Pokémons van 4000 CP en raakt dan alles in 1 klap kwijt, nou, dan konden ze me de boom in.Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:41:
Uiteindelijk zou het mij niet echt boeien, of er nou wel of geen reset kwam.
Al zou het ergens ofc wel steken mijn progress die ik nu heb kwijt te raken XD
True that. Even niet bij stil gestaan dat er fanaten van 20+ zijn al XD ..kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:43:
[...]
Nou, ik denk dat je een heel aantal fanatieke spelers verliest als je een reset doet. Stel jij hebt in totaal al 100km gewandeld en bent lvl 20, hebt Pokémons van 4000 CP en raakt dan alles in 1 klap kwijt, nou, dan konden ze me de boom in.
Nee, dan lijkt een reset inderdaad niet echt iets wat ze kunnen maken zonder hun bedrijf omzeep te helpen
Alleen bij transfereren krijg je geen StardustEricNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:42:
[...]
Item/Onderdeel: Uitleg: Hoe te verkrijgen: Egg Een Ei wat na 2,5km/5km/10km uit komt. Meer km = meer kans op een rare Pokemon PokeStops Candy Pokemon-specifiek Item. Nodig om Pokemon te upgraden of te laten evolueren Pokemon Vangen / Transferen Incense Item om Pokemon naar (alleen) jou toe te laten komen Kopen/Level Up Reward Incubator Hier stop je je Egg(s) in. Pas als het Ei hier in zit gaan je Km's tellen. Je start met 1 "unlimited Incubator". Je kunt meerdere "limiteds" kopen. Lure Module Item om Pokemon naar een PokeStop te laten komen (geld voor iedereen in range van de betreffende PokeStop) Kopen/Level Up Reward PokeBall Item om Pokemon te vangen Kopen / PokeStops Poke Coins In Game Currency om diverse items mee te kopen Kopen (€€€) of door Gymleader te zijn PokeStop Hier kun je elke 5 minuten gratis items krijgen (Pokeballs/Eggs/Potions/Revives) Vind je overal op de map Razz Berry Item wat het vangen van Pokemon makkelijker maakt (per encounter). Kopen / Level Up Reward Star Dust "Stof" om Pokemons sterker (hogere CP) mee te maken Bij vangst/transferen Pokemon
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:40:
[...]
Door te kijken naar registerdatum?
In australie draait nu ook de BETA, en geen stable..
Het is versie 0.29, niet versie 1.nogwattes..
Nee is een officiele release, geen beta dus verwacht daarom geen reset.Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:38:
[...]
Hoezo?
Hun hebben toch in hun DB staan hoeveel coins jij gekocht hebt?
Als jij over de gehele periode van de BETA in totaal 1600 coins gekocht hebt, komt de release van de stable version, alles wordt reset, en start jij met een account dat al 1600 coins heeft, ipv 0 zoals iedereen die dan pas voor het eerst begint.
Dat is hoe diverse andere games, die in BETA al microtransitions hebben, het doen
https://nianticlabs.com/blogWhich brings us to our next adventure together. We are pleased to announce that Pokémon GO, the next evolution of Real World Gaming, is now officially available on both the App Store and on Google Play Store in Australia, New Zealand and the United States. It will be available in other countries around the world in the days ahead.
Thanks, aangepast!Robolokotobo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:44:
[...]
Alleen bij transfereren krijg je geen Stardust
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
En het egg met de minste afstand is dacht ik 2.0km en niet 2.5km, niet dat dit zo veel uitmaakt maar goed. Als we toch bezig zijn
Reken daar maar wel opjoeri681 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:47:
Ik ben benieuwd wanneer de officiele versie in Nederland gereleasd wordt. Zou de koppeling naar mijn google account werken om niks te verliezen?
Je moet ook eerst 10km harder dan 10km p/u rennen voordat de pokemons gaan spawnen! Dit is het algoritme van Niantic om zo te zien dat mensen niet met hun GPS f*cken.murphsy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:49:
Ik snap er niks van. 4km door hartje Utrecht gelopen maar geen Pokemon gezien. Kan ook geen menu ofzo vinden. Heb wel een start Pokemon gevangen maar zit daarna vast.
GPS aanstaan op high? Anders even de app gedwongen stoppen onder instellingen, en opnieuw opstartenmurphsy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:49:
Ik snap er niks van. 4km door hartje Utrecht gelopen maar geen Pokemon gezien. Kan ook geen menu ofzo vinden. Heb wel een start Pokemon gevangen maar zit daarna vast.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Ik begrijp dat je een grapje wil maken, maar dit is natuurlijk geen juiste informatie fyi lol...Shadow343 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:50:
[...]
Je moet ook eerst 10km harder dan 10km p/u rennen voordat de pokemons gaan spawnen! Dit is het algoritme van Niantic om zo te zien dat mensen niet met hun GPS f*cken.
Het kan zijn dat de servers weer eens overbelast zijn, dat de app "bevroor", dat hij je positie niet goed kon vinden enz. Had je je scherm aan? Het is dan wel een "full"-release, het zit nog bomvol met bugs.murphsy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:49:
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Razz Berry komen ook uit pokestopsEricNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:42:
[...]
Item/Onderdeel: Uitleg: Hoe te verkrijgen: Egg Een Ei wat na 2,5km/5km/10km uit komt. Meer km = meer kans op een rare Pokemon PokeStops Candy Pokemon-specifiek Item. Nodig om Pokemon te upgraden of te laten evolueren Pokemon Vangen / Transferen Incense Item om Pokemon naar (alleen) jou toe te laten komen Kopen/Level Up Reward Incubator Hier stop je je Egg(s) in. Pas als het Ei hier in zit gaan je Km's tellen. Je start met 1 "unlimited Incubator". Je kunt meerdere "limiteds" kopen. Lure Module Item om Pokemon naar een PokeStop te laten komen (geld voor iedereen in range van de betreffende PokeStop) Kopen/Level Up Reward PokeBall Item om Pokemon te vangen Kopen / PokeStops Poke Coins In Game Currency om diverse items mee te kopen Kopen (€€€) of door Gymleader te zijn PokeStop Hier kun je elke 5 minuten gratis items krijgen (Pokeballs/Eggs/Potions/Revives) Vind je overal op de map Razz Berry Item wat het vangen van Pokemon makkelijker maakt (per encounter). Kopen / Level Up Reward Star Dust "Stof" om Pokemons sterker (hogere CP) mee te maken Bij vangst Pokemon
Bij mij thuis niks gevangen. Gisteren 1.5 uur rond gelopen en geen pokemon tegen gekomen, kom ik vandaag op mijn werk spawnen opeens om de 3 minuten een pokemon (de hele ochtend, nu is het al weer een tijdje stil).murphsy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:49:
Het is dus heel random of je pokemons tegen komt.
PS/XBL: Nogne
Gebruik je een Pokémon account of een Google account? Ze hebben kennelijk problemen met hun eigen servers - met een Google account is het inloggen blijkbaar betrouwbaarder.Killer61 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:57:
ik heb de app op mijn iphone gedownload (via appcake), alleen krijg ik elke keer melding dat de servers een "issue" hebben. Zowel gister als vandaag. Of zou ik het op een andere manier moeten dowloaden?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 12-07-2016 19:14 ]
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
ProRail heeft contact gehad met Nintendo en wil dat de makers de pokémon weghouden uit de buurt van de spoorlijnen. ''Je moet er toch niet aan denken dat speurneuzen onder de trein komen. Laat het spelletje niet het einde van je leven worden'', zegt een woordvoerder.
Nintendo en The Pokémon Company hebben volgens ProRail "de plicht en de verantwoordelijkheid dat iedereen het spelletje leuk en gevarenvrij moet kunnen spelen".
Burp
meme/funny posts dan
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Via mijn google account, krijg ik de melding. Via de pokemon account lukt het al helemaal niet, ik kom niet eens in een vervolg scherm. Afwachten dan maar.Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:58:
[...]
Gebruik je een Pokémon account of een Google account? Ze hebben kennelijk problemen met hun eigen servers - met een Google account is het inloggen blijkbaar betrouwbaarder.
Eigen risico toch? Het is hier nog niet gereleased dus je weet dat er een bepaalde kans is op een reset als je via een omweg die game speelt.kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:43:
[...]
Nou, ik denk dat je een heel aantal fanatieke spelers verliest als je een reset doet. Stel jij hebt in totaal al 100km gewandeld en bent lvl 20, hebt Pokémons van 4000 CP en raakt dan alles in 1 klap kwijt, nou, dan konden ze me de boom in.
Als je met je botte hersens zelf niet kan bedenken dat het levensgevaarlijk is om op een spoor te lopen, dan verdien je het ook wel een beetje om door een trein gekopt te wordenWii4all schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:59:
In de jacht op pokémon-figuurtjes in de mobiele game Pokémon Go zijn meerdere mensen op en bij het spoor gaan lopen. Bij Hattem heeft de politie maandagavond twee mensen van de rails gehaald. Tussen Delft en Schiedam moesten treinen langzamer gaan rijden.
ProRail heeft contact gehad met Nintendo en wil dat de makers de pokémon weghouden uit de buurt van de spoorlijnen. ''Je moet er toch niet aan denken dat speurneuzen onder de trein komen. Laat het spelletje niet het einde van je leven worden'', zegt een woordvoerder.
Nintendo en The Pokémon Company hebben volgens ProRail "de plicht en de verantwoordelijkheid dat iedereen het spelletje leuk en gevarenvrij moet kunnen spelen".
"maar even snel want er komt geen trein aan" is helaas iets dat te veel mensen denken. En dan opeens ben je te laat.
Dit komt door je jailbreak!Killer61 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:57:
ik heb de app op mijn iphone gedownload (via appcake), alleen krijg ik elke keer melding dat de servers een "issue" hebben. Zowel gister als vandaag. Of zou ik het op een andere manier moeten dowloaden?
Download even tsprotector via cydia en zet pokemon go op de blacklist!
Hierna kun je spelen
Filmpje.kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:55:
Ik ga het toch proberen, jongens, meiden en mannen en vrouwen: treinbaan bouwen en kijken of m'n eggs zo hatchen. Ik heb een metric shitton aan Lego-rails liggen en een lekker lang huis dus we gaan het zien.
Maar hoe kom je er bij dat er een reset zal plaats vinden? Zowat de hele wereld speelt het al, als Niantic of Nintendo dit niet tof zouden vinden hadden ze dat echt wel in de media verteld.Larkinzzz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:03:
[...]
Eigen risico toch? Het is hier nog niet gereleased dus je weet dat er een bepaalde kans is op een reset als je via een omweg die game speelt.
jezus wat kutJestar076 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:58:
Vriendin stelde voor om een meme section te maken:
http://pokemongoinfo.nl/humor/
"Don't let your dreams be memes"
Jup, wie heeft dat nou nodigVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:07:
Heren, dames.
Ben ik de enige die een serieus gebrek aan een terug-knop heeft?
Ik denk niet dat er een reset komt hoor, ik zou het alleen niet erg vinden aangezien ik gewoon wacht op de echte release, en dan is iedereen weer gelijk vanaf de start.Nogne schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:06:
[...]
Maar hoe kom je er bij dat er een reset zal plaats vinden? Zowat de hele wereld speelt het al, als Niantic of Nintendo dit niet tof zouden vinden hadden ze dat echt wel in de media verteld.
Makkelijk gezegd.garriej schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:04:
[...]
Als je met je botte hersens zelf niet kan bedenken dat het levensgevaarlijk is om op een spoor te lopen, dan verdien je het ook wel een beetje om door een trein gekopt te worden![]()
"maar even snel want er komt geen trein aan" is helaas iets dat te veel mensen denken. En dan opeens ben je te laat.
Het is met een reden dat bij geocaching er gelet wordt op de veiligheid bij locatie van waypoints en caches.
Ik was er (gisteravond) al mee bezig, maar dan met duplo. Alleen laten mijn hoofd en reserve telefoon nu net geen kompas sensor hebben.kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:55:
Ik ga het toch proberen, jongens, meiden en mannen en vrouwen: treinbaan bouwen en kijken of m'n eggs zo hatchen. Ik heb een metric shitton aan Lego-rails liggen en een lekker lang huis dus we gaan het zien.
Mijn reserve reserve telefoon die als geluids/beeld camera dient voor de kinderkamer ben ik nu as we speak aan het custom rommen om minimaal versie 4.4 te hebben van android. Die heeft wel een kompas sensor alleen voldeed niet qua android versie
Alleen nog niet verder aan toegekomen.
[ Voor 4% gewijzigd door Passievrucht op 12-07-2016 15:09 ]
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Site is ook in progress, thanks voor het melden!
Verwijderd
ik val net een gym aan 4 pokemons gebruikt tegen 4 andere en ik win het gevecht nu kijk in die gym en sta ik er niet tussen wat is dit precies?
Onder de melding van je Pokéstop zit de knop om uit het gevecht te gaanVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:10:
[...]
Ik, want zonder kom ik niet uit dit scherm. Tenzij ik een force-exit van de app doe.
[afbeelding]
Top bedanktHindrikVonk schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:04:
[...]
Dit komt door je jailbreak!
Download even tsprotector via cydia en zet pokemon go op de blacklist!
Hierna kun je spelen
Je moet hem tot 0 maken en dan een pokemon in zetten als het een gym van een andere kleur betreftVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:10:
vraagje?
ik val net een gym aan 4 pokemons gebruikt tegen 4 andere en ik win het gevecht nu kijk in die gym en sta ik er niet tussen wat is dit precies?
Als het een gym is van dezelfde kleur, vechten totdat het een gym level 5 wordt en dan je eigen pokemon bijplaatsen.
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
nmVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:10:
vraagje?
[ Voor 7% gewijzigd door Kasai op 12-07-2016 15:13 ]
Atlas#22744
Bugje, freeze. Force-exit is enige oplossing.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:10:
[...]
Ik, want zonder kom ik niet uit dit scherm. Tenzij ik een force-exit van de app doe.
[afbeelding]
Paar keer gehad dat ik ingame geen knopjes meer had, of wel knopjes had en niet meer om me heen kon kijken, of freezes bij poging tot vangen en tussen succesvol vangen en naar overzicht-scherm. En nog veel meer dingen...
Bij elke bug is het wel force-exit en opnieuw opstarten, helaas...
[ Voor 5% gewijzigd door DropjesLover op 12-07-2016 15:13 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ik zag wel mijn veelstehippemannetje vrolijk met mij meelopen op het scherm. Ik ga hem even stoppen via taakbeheer en zometeen opnieuw proberen. Het voelt alsof de app vast zit in de tutorial.kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:52:
[...]
Ik begrijp dat je een grapje wil maken, maar dit is natuurlijk geen juiste informatie fyi lol...
[...]
Het kan zijn dat de servers weer eens overbelast zijn, dat de app "bevroor", dat hij je positie niet goed kon vinden enz. Had je je scherm aan? Het is dan wel een "full"-release, het zit nog bomvol met bugs.
Wat is die knop "Check out a pokéstop"?Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:10:
[...]
[afbeelding]
Verwijderd
Aha, dus je wilt zeggen dat er een terug knop is, maar op een plaats waar ik er niet bij kan. Useful.Nogne schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:11:
[...]
Onder de melding van je Pokéstop zit de knop om uit het gevecht te gaan
I repeat, een terugknop, dat zou handig zijn! Nu moet ik het process gaan killen om er uit te komen.
Ik vind het tot nu toe allemaal erg alfa-release aanvoelen. De gemiddelde beta is beter.
Verwijderd
dank je die gym was level 3 8000 punten nu zijn het er 6000 heb de zooi maar even beter gemaakt en dan nog een keer aanvallenPassievrucht schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:12:
[...]
Je moet hem tot 0 maken en dan een pokemon in zetten als het een gym van een andere kleur betreft
Als het een gym is van dezelfde kleur, vechten totdat het een gym level 5 wordt en dan je eigen pokemon bijplaatsen.
Op Android hebben wij deze wel, maar werkt niet als het spel vastlooptVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:14:
[...]
Aha, dus je wilt zeggen dat er een terug knop is, maar op een plaats waar ik er niet bij kan. Useful.
I repeat, een terugknop, dat zou handig zijn! Nu moet ik het process gaan killen om er uit te komen.
Ik vind het tot nu toe allemaal erg alfa-release aanvoelen. De gemiddelde beta is beter.
Verwijderd
Dat betekend denk ik dat ik naar mn eerste pokestop moet gaan en pokeballs oid moet halen
Verwijderd
Het toestel dat ik gebruik is een Android.Jelmer505 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:15:
[...]
Op Android hebben wij deze wel, maar werkt niet als het spel vastloopt
Dat heb ik nog niet eerder gezien op Android versie 0.29.0Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:16:
[...]
Dat betekend denk ik dat ik naar mn eerste pokestop moet gaan en pokeballs oid moet halen
Dat was tijdens de tutorial, net nadat je je starter pokemon vangt.Brummetje schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:16:
[...]
Dat heb ik nog niet eerder gezien op Android versie 0.29.0
Dit topic is gesloten.
![]()
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.