[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 115 Laatste
Acties:
  • 325.836 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-01 11:53
Kasai schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:08:
[...]

Ga ik zeker doen :D Mijn vriendin pikt mij half 5 ish op, dan trappen we die rode hufters eruit })
omg nee!!!
Blijf van Rood af!!! >:) >:)

nothing stops this train

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-01 14:31
himlims_ schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:05:
[...]

gisteren 4 fietsers vol in elkaar zien kletsen, auto's die vol in ankers gaan .... hoeft geen rtl/nieuws expert te zijn om dit te zien aankomen :+
Daarom loop ik tegenwoordig rustig met het fietsje aan de hand als ik even wat wil vangen. :P

Wel terwijl ik rustig liep een zwakzinnige bakfiets papa vol in de ankers zien gaan om tegen zijn kind (in de bak) te schreeuwen, waar een vrouw bijna opknalde. En vervolgens die lamlul die die vrouw uit staat te kafferen. :') je hoeft geen pokemon te spelen om een volslagen achterlijke te zijn in het verkeer dus. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Kol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:09:
[...]

omg nee!!!
Blijf van Rood af!!! >:) >:)
Haha we hebben echt moeilijk veel rood hier in de buurt, over het algemeen 'jochies' die nog op school zitten en dus lekker vakantie hebben momenteel :/

Atlas#22744

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-01 10:09
Kasai schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:13:
[...]

Haha we hebben echt moeilijk veel rood hier in de buurt, over het algemeen 'jochies' die nog op school zitten en dus lekker vakantie hebben momenteel :/
Daar ben ik stiekem ook wel jaloers op, ik zit maar te hopen dat ik hier bij mijn werkplek nog een pokemon tegen kom.

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-01 17:26

LyP0

it is I , you worst nightmare

In stratum helaas alles geel en vooral blauw. nog geen enkele rooie gym gevonden.

ik voel me lekkaah !!!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-01 16:08

krietjur

Where am I?

Ik heb nog amper bewogen vandaag, maar elke keer als ik de app opstart vind ie wel weer een pokemon. Vanavond maar eens bij mij in de buurt kijken wat er te vinden is :P

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:54
Dus voor het kantoor zijn twee PokéSpots vlak bij elkaar maar allebei net buiten mijn bereik. En op beide zijn nu lures actief. #fml

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11-2025

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:16:
Dus voor het kantoor zijn twee PokéSpots vlak bij elkaar maar allebei net buiten mijn bereik. En op beide zijn nu lures actief. #fml
#TijdVoorPauze #EnAndersVoorEenAndereBaan

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-01 20:28
Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:16:
Hier heb ik letterlijks niks op kantoor, net in de pauze even naar de albert gelopen en 0 pokestops onderweg.. ;(

Wel pokemons gevangen tho :9~

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Mitch377 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:57:
Is er heel toevallig een groep/chat voor mensen uit Enschede? Lijkt me leuk om met wat mensen door de binnenstad van Enschede te lopen. Team Mystic FTW!
Op facebook heb je ook een groep pokemon go enschede

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03-2025
Ik werk in Enschede en loop elke middag door de stad. Team Mystic FTW!

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tVW2v0N.jpg

Hahaha, handig als je een ei wil laten uitkomen. :+

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-01 23:31
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:18:
[...]

Op facebook heb je ook een groep pokemon go enschede
Zit in een groepsapp waarvan de meeste uit Enschede komen(zelf woonachtend in Amersfoort, maar kom uit Enschede) en die zijn best actief :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
TheBuddha schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:20:
Ik werk in Enschede en loop elke middag door de stad. Team Mystic FTW!
Yeaah team mystic :) daar is dus ook een facebook groep voor.. team mystic enschede..

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Larkinzzz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:20:
[afbeelding]

Hahaha, handig als je een ei wil laten uitkomen. :+
Very nice, maar werkt het ook ?! :9~

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Zolang ze niet naar Boekelo komen vind ik het goed :)

Iemand anders al eens meegemaakt dat de app hangt tijden het uitkomen van een ei?
Dus helemaal geen user input meer accepteerd. Heb het gevoel dat mijn ei wel gehatched is alleen dat ik er geen pokemon bij gekregen heb.
WestBoy_B schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:22:
[...]

Very nice, maar werkt het ook ?! :9~
Ik gok van niet, te winig verplaatsing op de gps om echt kilometers te genereren

[ Voor 30% gewijzigd door freggell op 12-07-2016 14:23 ]

Verwijderd

Ik heb nu ong 7000 stardust, een aantal pokemon in de 300 (laag ja) en een scyther uit een ei met 25 candy. Wat te doen?

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-01 11:26

JB

Cédric roelt!

Poh wat een termen hier, ik moet me toch eens in gaan lezen :X

Mijn boefje is liev!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zspirit schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:14:
[...]

Daar ben ik stiekem ook wel jaloers op, ik zit maar te hopen dat ik hier bij mijn werkplek nog een pokemon tegen kom.
Ik stiekem ook :+ De enige hoop die ik heb is dat ze eerder naar bed gaan dan ik en dat ik vanavond nog even wat gyms kan wegkapen })

Atlas#22744

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-01 09:17

Mitchell

Ondertitel

Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:21:
[...]

Yeaah team mystic :) daar is dus ook een facebook groep voor.. team mystic enschede..
Heb hem gevonden op FB en me aangemeld. Op eBay zijn trouwens al decals en shirts te krijgen van elk team. Zien er goed uit. :D

Signature

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-12-2025
hebben mensen die pas bij de officiele release gaan spelen veel nadeel tov de mensen die al begonnen zijn..?
Kan je het levelen van de pre-releasers nog inhalen?

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

makkie88 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:27:
hebben mensen die pas bij de officiele release gaan spelen veel nadeel tov de mensen die al begonnen zijn..?
Mijn broertje is in een halve dag naar level 6 gegaan. Ik gok dat het er vooral aan ligt hoeveel tijd jij erin wilt steken en hoe actief pre-release mensen blijven in jou omgeving.

Ik ben op dit moment nog maar level 9 met een 402CP pokemon, omdat ik gewoon te weinig speel.

Signature

• WillemJWZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-01 18:37
Het is mogelijk, maar je echt veel gaan spelen om ze in te halen.. En gyms overnemen wordt voor beginners bijna onmogelijk aangezien de pre releasers al veel sterker zijn...

Hi !!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-12-2025

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik gok zelf dat er een soort reset bij release komt, en alle mensen die coins gekocht hebben een refunt in de vorm van de gekochte coins krijgen.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• TheBuddha
Alleen de gevechten vallen me tegen. Had graag iets turn based gezien. Of iets als Pokken :).

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
TheBuddha schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:31:
Alleen de gevechten vallen me tegen. Had graag iets turn based gezien. Of iets als Pokken :).
Hoe werken de gevechten dan precies?

Windows Phone hier, maar loop lekker te lurken :P

• TheBuddha
Simpel tikken en swypen. Zit niet heel veel diepgang in.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:14
Zie inderdaad dat veel mensen voor Mystic gaan, goh dan heb je lekker weinig te doen als alle gyms al bij team blue horen. Ben ik blij dat ik team rood (Valor) ben :)

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 11:57
Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:30:
[...]

Ik gok zelf dat er een soort reset bij release komt, en alle mensen die coins gekocht hebben een refunt in de vorm van de gekochte coins krijgen.
Kunnen ze nooit voor elkaar krijgen, zeker wanneer mensen inloggen met een Google account.

• lubbertkramer
  • Laatst online: 14-01 15:06
[...]

Reken daar maar niet op, dat zou eerder negatief uitvallen dan positief. De echte fans spelen namelijk al want die kunnen niet wachten, die core is wat geld opbrengt en niet de basic speler of de speler die na een week stopt.

Daarnaast hoe ga je onderscheiden dat iemand pre-release gestart is, app is gedownload uit de app store / officiële apk en is geen beta meer. Ik ben van Australische bloed :P Maar zonder gekkigheid, dit hebben ze ook niet met Ingress gedaan toen jaar na release er nog een iOS versie kwam, zit moeite en geld in je level :)

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Op dit moment kun je alleen bij een GYM vechten? Kan niet even nu met iemand een gevecht aangaan?

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-01 14:13

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Cabo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:34:
Op dit moment kun je alleen bij een GYM vechten? Kan niet even nu met iemand een gevecht aangaan?
Nope, wordt later wellicht toegevoegd.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-01 16:08

krietjur

Where am I?

Cabo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:34:
Alleen als je elkaar op straat tegenkomt >:)

• Larkinzzz
[...]

Dat zou wel mooi zijn, ik wacht ook gewoon rustig op de echte release. En als ze niet resetten ben je binnen een paar weken wel weer redelijk gelijk aangezien levelen steeds trager gaat.

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Ryatzu schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:33:
Zie inderdaad dat veel mensen voor Mystic gaan, goh dan heb je lekker weinig te doen als alle gyms al bij team blue horen. Ben ik blij dat ik team rood (Valor) ben :)
In Enschede zie ik vooral Team Instinct en Team Valor, waardoor ik juist voor blauw ben gegaan, haha.

Signature

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:04

swv

Ik volg het topic redelijk op de voet maar dit nieuws is nog niet langsgekomen volgens mij? Nu ook trainers gesignaleerd langs het spoor! http://www.nu.nl/games/42...monzoekers-van-spoor.html Hoe dom ben je dan. Jammer dat zulke mensen het dan uiteindelijk verpesten voor de rest. Ben benieuwd of er nog wat uit voortkomt. Dus veilige zones rond vliegvelden, legerbasissen, ziekenhuizen, snelwegen, spoor etc

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Khayma schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:56:
Voor mensen met iOS jailbreak en rooted android kan je ook location faker downloaden en installeren. Kan je gewoon je locatie faken en blijven farmen of Pokemon: GO spelen zonder het huis uit te gaan.
:/ :/

Of je speelt gewoon fair play, of je speelt gewoon niet.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

maniak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:33:
[...]

Kunnen ze nooit voor elkaar krijgen, zeker wanneer mensen inloggen met een Google account.
Hoezo?
Hun hebben toch in hun DB staan hoeveel coins jij gekocht hebt?
Als jij over de gehele periode van de BETA in totaal 1600 coins gekocht hebt, komt de release van de stable version, alles wordt reset, en start jij met een account dat al 1600 coins heeft, ipv 0 zoals iedereen die dan pas voor het eerst begint.

Dat is hoe diverse andere games, die in BETA al microtransitions hebben, het doen :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• dutchgio
  • Niet online
Ain't gonna happen, ze gaan geen reset uitvoeren. :)
Veel te veel werk om inderdaad coins te refunden en dat zal ze niet in dank worden afgenomen, het risico is te groot.

[ Voor 53% gewijzigd door dutchgio op 12-07-2016 14:40 ]

• Goemies
  • Laatst online: 11-01 12:13
Als ze een reset doen zijn ze denk ik heel veel mensen die het nu al spelen kwijt

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lubbertkramer schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:33:
[...]

Reken daar maar niet op, dat zou eerder negatief uitvallen dan positief. De echte fans spelen namelijk al want die kunnen niet wachten, die core is wat geld opbrengt en niet de basic speler of de speler die na een week stopt.

Daarnaast hoe ga je onderscheiden dat iemand pre-release gestart is, app is gedownload uit de app store / officiële apk en is geen beta meer. Ik ben van Australische bloed :P Maar zonder gekkigheid, dit hebben ze ook niet met Ingress gedaan toen jaar na release er nog een iOS versie kwam, zit moeite en geld in je level :)
Door te kijken naar registerdatum?
In australie draait nu ook de BETA, en geen stable :P ..
Het is versie 0.29, niet versie 1.nogwattes :P ..

Voor zover ik begrepen heb is dit een publieke BETA die nu uitrolt, right?

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-01 13:51
dutchgio schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:39:
Ain't gonna happen, ze gaan geen reset uitvoeren. :)
Ik kan me niet meer herinneren wat ze bij ingress gedaan hebben. Maar denk ook niet dat er een reset komt.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Uiteindelijk zou het mij niet echt boeien, of er nou wel of geen reset kwam.
Al zou het ergens ofc wel steken mijn progress die ik nu heb kwijt te raken XD

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 07:17
JB schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:25:
Poh wat een termen hier, ik moet me toch eens in gaan lezen :X
Item/Onderdeel:Uitleg:Hoe te verkrijgen:
EggEen Ei wat na 2,5km/5km/10km uit komt. Meer km = meer kans op een rare PokemonPokeStops
CandyPokemon-specifiek Item. Nodig om Pokemon te upgraden of te laten evoluerenPokemon Vangen / Transferen
IncenseItem om Pokemon naar (alleen) jou toe te laten komenKopen/Level Up Reward
IncubatorHier stop je je Egg(s) in. Pas als het Ei hier in zit gaan je Km's tellen.Je start met 1 "unlimited Incubator". Je kunt meerdere "limiteds" kopen.
Lure ModuleItem om Pokemon naar een PokeStop te laten komen (geld voor iedereen in range van de betreffende PokeStop)Kopen/Level Up Reward
PokeBallItem om Pokemon te vangenKopen / PokeStops
Poke CoinsIn Game Currency om diverse items mee te kopenKopen (€€€) of door Gymleader te zijn
PokeStopHier kun je elke 5 minuten gratis items krijgen (Pokeballs/Eggs/Potions/Revives)Vind je overal op de map
Razz BerryItem wat het vangen van Pokemon makkelijker maakt (per encounter).Kopen / Level Up Reward
Star Dust"Stof" om Pokemons sterker (hogere CP) mee te makenBij vangst Pokemon

Verklaart een hoop denk ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 12-07-2016 14:45 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• dutchgio
  • Niet online
Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:40:
[...]

Nee hoor, gewoon officiële release, alleen nog niet wereldwijd.
Versienummer zegt niks over BETA of niet natuurlijk, dat is aan hun zelf hoe ze het noemen. Ze hadden het ook V12356.234 kunnen doen en het alsnog een beta noemen...

• Kuusj

Kuusj

Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:41:
Uiteindelijk zou het mij niet echt boeien, of er nou wel of geen reset kwam.
Al zou het ergens ofc wel steken mijn progress die ik nu heb kwijt te raken XD
Nou, ik denk dat je een heel aantal fanatieke spelers verliest als je een reset doet. Stel jij hebt in totaal al 100km gewandeld en bent lvl 20, hebt Pokémons van 4000 CP en raakt dan alles in 1 klap kwijt, nou, dan konden ze me de boom in.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:43:
[...]

Nou, ik denk dat je een heel aantal fanatieke spelers verliest als je een reset doet. Stel jij hebt in totaal al 100km gewandeld en bent lvl 20, hebt Pokémons van 4000 CP en raakt dan alles in 1 klap kwijt, nou, dan konden ze me de boom in.
True that. Even niet bij stil gestaan dat er fanaten van 20+ zijn al XD ..
Nee, dan lijkt een reset inderdaad niet echt iets wat ze kunnen maken zonder hun bedrijf omzeep te helpen :P

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:44
EricNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:42:
[...]

EggEen Ei wat na 2,5km/5km/10km uit komt. Meer km = meer kans op een rare PokemonPokeStops
CandyPokemon-specifiek Item. Nodig om Pokemon te upgraden of te laten evoluerenPokemon Vangen / Transferen
IncenseItem om Pokemon naar (alleen) jou toe te laten komenKopen/Level Up Reward
IncubatorHier stop je je Egg(s) in. Pas als het Ei hier in zit gaan je Km's tellen.Je start met 1 "unlimited Incubator". Je kunt meerdere "limiteds" kopen.
Lure ModuleItem om Pokemon naar een PokeStop te laten komen (geld voor iedereen in range van de betreffende PokeStop)Kopen/Level Up Reward
Poke CoinsIn Game Currency om diverse items mee te kopenKopen (€€€) of door Gymleader te zijn
PokeStopHier kun je elke 5 minuten gratis items krijgen (Pokeballs/Eggs/Potions/Revives)Vind je overal op de map
Razz BerryItem wat het vangen van Pokemon makkelijker maakt (per encounter).Kopen / Level Up Reward
Star Dust"Stof" om Pokemons sterker (hogere CP) mee te makenBij vangst/transferen Pokemon

Alleen bij transfereren krijg je geen Stardust

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• lubbertkramer
Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:40:
[...]

Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:38:
[...]

Hoezo?
Hun hebben toch in hun DB staan hoeveel coins jij gekocht hebt?
Als jij over de gehele periode van de BETA in totaal 1600 coins gekocht hebt, komt de release van de stable version, alles wordt reset, en start jij met een account dat al 1600 coins heeft, ipv 0 zoals iedereen die dan pas voor het eerst begint.

Dat is hoe diverse andere games, die in BETA al microtransitions hebben, het doen :P
Nee is een officiele release, geen beta dus verwacht daarom geen reset.
Which brings us to our next adventure together. We are pleased to announce that Pokémon GO, the next evolution of Real World Gaming, is now officially available on both the App Store and on Google Play Store in Australia, New Zealand and the United States. It will be available in other countries around the world in the days ahead.
https://nianticlabs.com/blog

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 07:17
Robolokotobo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:44:
[...]

Alleen bij transfereren krijg je geen Stardust
Thanks, aangepast!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Kuusj

Kuusj

En het egg met de minste afstand is dacht ik 2.0km en niet 2.5km, niet dat dit zo veel uitmaakt maar goed. Als we toch bezig zijn :P

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-01 16:19
Ik ben benieuwd wanneer de officiele versie in Nederland gereleasd wordt. Zou de koppeling naar mijn google account werken om niks te verliezen?

• lubbertkramer
joeri681 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:47:
Ik ben benieuwd wanneer de officiele versie in Nederland gereleasd wordt. Zou de koppeling naar mijn google account werken om niks te verliezen?
Reken daar maar wel op :) Zelf van iPhone naar S6 naar iPhone naar S7 gegaan met Ingress gekoppeld aan Google account en alles behouden, zal hier hetzelfde zijn

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009

murphsy

Product Monkey

Ik snap er niks van. 4km door hartje Utrecht gelopen maar geen Pokemon gezien. Kan ook geen menu ofzo vinden. Heb wel een start Pokemon gevangen maar zit daarna vast.

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
murphsy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:49:
Ik snap er niks van. 4km door hartje Utrecht gelopen maar geen Pokemon gezien. Kan ook geen menu ofzo vinden. Heb wel een start Pokemon gevangen maar zit daarna vast.
Je moet ook eerst 10km harder dan 10km p/u rennen voordat de pokemons gaan spawnen! Dit is het algoritme van Niantic om zo te zien dat mensen niet met hun GPS f*cken.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:44
GPS aanstaan op high? Anders even de app gedwongen stoppen onder instellingen, en opnieuw opstarten

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Kuusj

Kuusj

Shadow343 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:50:
[...]

Je moet ook eerst 10km harder dan 10km p/u rennen voordat de pokemons gaan spawnen! Dit is het algoritme van Niantic om zo te zien dat mensen niet met hun GPS f*cken.
Ik begrijp dat je een grapje wil maken, maar dit is natuurlijk geen juiste informatie fyi lol...
Het kan zijn dat de servers weer eens overbelast zijn, dat de app "bevroor", dat hij je positie niet goed kon vinden enz. Had je je scherm aan? Het is dan wel een "full"-release, het zit nog bomvol met bugs.

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-01 20:35

Chris van der G

Tailchakra

Ideaal dit, morgen lekker dagje met de reachtruck.. Hoeveel kilometers zal ik maken volgens pokemon? Plug m'n telefoon in aan de reachtruck en leg m naast mij neer!

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 10:23

The_Worst

Unox

Vandaag maar ff begonnen in Enschede. Level 3 inmiddels.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Kuusj

Kuusj

Ik ga het toch proberen, jongens, meiden en mannen en vrouwen: treinbaan bouwen en kijken of m'n eggs zo hatchen. Ik heb een metric shitton aan Lego-rails liggen en een lekker lang huis dus we gaan het zien.

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 16:49
EricNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:42:
[...]

Star Dust"Stof" om Pokemons sterker (hogere CP) mee te makenBij vangst Pokemon

Razz Berry komen ook uit pokestops :)

• Nogne
  • Laatst online: 22:56

Nogne

>.<

Bij mij thuis niks gevangen. Gisteren 1.5 uur rond gelopen en geen pokemon tegen gekomen, kom ik vandaag op mijn werk spawnen opeens om de 3 minuten een pokemon (de hele ochtend, nu is het al weer een tijdje stil).

Het is dus heel random of je pokemons tegen komt.

PS/XBL: Nogne

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-01 14:53
ik heb de app op mijn iphone gedownload (via appcake), alleen krijg ik elke keer melding dat de servers een "issue" hebben. Zowel gister als vandaag. Of zou ik het op een andere manier moeten dowloaden?

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:54
Killer61 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:57:
ik heb de app op mijn iphone gedownload (via appcake), alleen krijg ik elke keer melding dat de servers een "issue" hebben. Zowel gister als vandaag. Of zou ik het op een andere manier moeten dowloaden?
Gebruik je een Pokémon account of een Google account? Ze hebben kennelijk problemen met hun eigen servers - met een Google account is het inloggen blijkbaar betrouwbaarder.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Spam

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 12-07-2016 19:14 ]

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
In de jacht op pokémon-figuurtjes in de mobiele game Pokémon Go zijn meerdere mensen op en bij het spoor gaan lopen. Bij Hattem heeft de politie maandagavond twee mensen van de rails gehaald. Tussen Delft en Schiedam moesten treinen langzamer gaan rijden.

ProRail heeft contact gehad met Nintendo en wil dat de makers de pokémon weghouden uit de buurt van de spoorlijnen. ''Je moet er toch niet aan denken dat speurneuzen onder de trein komen. Laat het spelletje niet het einde van je leven worden'', zegt een woordvoerder.

Nintendo en The Pokémon Company hebben volgens ProRail "de plicht en de verantwoordelijkheid dat iedereen het spelletje leuk en gevarenvrij moet kunnen spelen".

Burp

• dutchgio
  • Niet online
Ik zie alleen geen memes? :)

• Jestar076
meme/funny posts dan :9

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

• Killer61
Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:58:
[...]

Gebruik je een Pokémon account of een Google account? Ze hebben kennelijk problemen met hun eigen servers - met een Google account is het inloggen blijkbaar betrouwbaarder.
Via mijn google account, krijg ik de melding. Via de pokemon account lukt het al helemaal niet, ik kom niet eens in een vervolg scherm. Afwachten dan maar.

• TheBuddha
Pokemon account zijn afgesloten voor inlog (for now).

• Larkinzzz
kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:43:
[...]

Eigen risico toch? Het is hier nog niet gereleased dus je weet dat er een bepaalde kans is op een reset als je via een omweg die game speelt.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 11:49

garriej

Ik las ondertieten.

Wii4all schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:59:
In de jacht op pokémon-figuurtjes in de mobiele game Pokémon Go zijn meerdere mensen op en bij het spoor gaan lopen. Bij Hattem heeft de politie maandagavond twee mensen van de rails gehaald. Tussen Delft en Schiedam moesten treinen langzamer gaan rijden.

ProRail heeft contact gehad met Nintendo en wil dat de makers de pokémon weghouden uit de buurt van de spoorlijnen. ''Je moet er toch niet aan denken dat speurneuzen onder de trein komen. Laat het spelletje niet het einde van je leven worden'', zegt een woordvoerder.

Nintendo en The Pokémon Company hebben volgens ProRail "de plicht en de verantwoordelijkheid dat iedereen het spelletje leuk en gevarenvrij moet kunnen spelen".
Als je met je botte hersens zelf niet kan bedenken dat het levensgevaarlijk is om op een spoor te lopen, dan verdien je het ook wel een beetje om door een trein gekopt te worden :+

"maar even snel want er komt geen trein aan" is helaas iets dat te veel mensen denken. En dan opeens ben je te laat.

• HindrikVonk
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-12-2023
Killer61 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:57:
Dit komt door je jailbreak!
Download even tsprotector via cydia en zet pokemon go op de blacklist!
Hierna kun je spelen :)

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-01 15:07
kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:55:
Ik ga het toch proberen, jongens, meiden en mannen en vrouwen: treinbaan bouwen en kijken of m'n eggs zo hatchen. Ik heb een metric shitton aan Lego-rails liggen en een lekker lang huis dus we gaan het zien.
Filmpje. d:)b en natuurlijk het resultaat. :D

• Nogne

Nogne

>.<

Larkinzzz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:03:
[...]

Eigen risico toch? Het is hier nog niet gereleased dus je weet dat er een bepaalde kans is op een reset als je via een omweg die game speelt.
Maar hoe kom je er bij dat er een reset zal plaats vinden? Zowat de hele wereld speelt het al, als Niantic of Nintendo dit niet tof zouden vinden hadden ze dat echt wel in de media verteld.

Verwijderd

Heren, dames.

Ben ik de enige die een serieus gebrek aan een terug-knop heeft?

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-01 14:59

Wootlock

Evilution

Jestar076 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:58:
Vriendin stelde voor om een meme section te maken:

http://pokemongoinfo.nl/humor/
jezus wat kut :')

"Don't let your dreams be memes"

• nl-chrs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:07:
Heren, dames.

Ben ik de enige die een serieus gebrek aan een terug-knop heeft?
Jup, wie heeft dat nou nodig 8)7

• Larkinzzz
Nogne schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:06:
[...]

Maar hoe kom je er bij dat er een reset zal plaats vinden? Zowat de hele wereld speelt het al, als Niantic of Nintendo dit niet tof zouden vinden hadden ze dat echt wel in de media verteld.
Ik denk niet dat er een reset komt hoor, ik zou het alleen niet erg vinden aangezien ik gewoon wacht op de echte release, en dan is iedereen weer gelijk vanaf de start.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:51
garriej schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:04:
[...]

Als je met je botte hersens zelf niet kan bedenken dat het levensgevaarlijk is om op een spoor te lopen, dan verdien je het ook wel een beetje om door een trein gekopt te worden :+

"maar even snel want er komt geen trein aan" is helaas iets dat te veel mensen denken. En dan opeens ben je te laat.
Makkelijk gezegd.

Het is met een reden dat bij geocaching er gelet wordt op de veiligheid bij locatie van waypoints en caches.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 16:35

Passievrucht

swarma

kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:55:
Ik was er (gisteravond) al mee bezig, maar dan met duplo. Alleen laten mijn hoofd en reserve telefoon nu net geen kompas sensor hebben.

Mijn reserve reserve telefoon die als geluids/beeld camera dient voor de kinderkamer ben ik nu as we speak aan het custom rommen om minimaal versie 4.4 te hebben van android. Die heeft wel een kompas sensor alleen voldeed niet qua android versie :).

Alleen nog niet verder aan toegekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Passievrucht op 12-07-2016 15:09 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Jestar076
nl-chrs schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:07:
[...]

Site is ook in progress, thanks voor het melden!

Verwijderd

vraagje?

ik val net een gym aan 4 pokemons gebruikt tegen 4 andere en ik win het gevecht nu kijk in die gym en sta ik er niet tussen wat is dit precies?

Verwijderd

nl-chrs schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:07:
[...]

Ik, want zonder kom ik niet uit dit scherm. Tenzij ik een force-exit van de app doe.

Pokego

• Nogne

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:10:
[...]

Ik, want zonder kom ik niet uit dit scherm. Tenzij ik een force-exit van de app doe.

[afbeelding]
Onder de melding van je Pokéstop zit de knop om uit het gevecht te gaan :9

• Killer61
HindrikVonk schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:04:
[...]

Dit komt door je jailbreak!
Download even tsprotector via cydia en zet pokemon go op de blacklist!
Hierna kun je spelen :)
Top bedankt _/-\o_

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 16:35

Passievrucht

swarma

vraagje?

ik val net een gym aan 4 pokemons gebruikt tegen 4 andere en ik win het gevecht nu kijk in die gym en sta ik er niet tussen wat is dit precies?
Je moet hem tot 0 maken en dan een pokemon in zetten als het een gym van een andere kleur betreft

Als het een gym is van dezelfde kleur, vechten totdat het een gym level 5 wordt en dan je eigen pokemon bijplaatsen.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Kasai

Kasai

Legendary

vraagje?

nm

[ Voor 7% gewijzigd door Kasai op 12-07-2016 15:13 ]

Atlas#22744

• dutchgio
  • Niet online
Een terug/afsluit knop had wel gekunt, maar het zal wel een gare iOS-port zijn of iets dergelijks waardoor je de app niet normaal af kunt sluiten. :+

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:03

DropjesLover

Dit dus ->

[...]

[afbeelding]
Bugje, freeze. Force-exit is enige oplossing.
Paar keer gehad dat ik ingame geen knopjes meer had, of wel knopjes had en niet meer om me heen kon kijken, of freezes bij poging tot vangen en tussen succesvol vangen en naar overzicht-scherm. En nog veel meer dingen...

Bij elke bug is het wel force-exit en opnieuw opstarten, helaas...

[ Voor 5% gewijzigd door DropjesLover op 12-07-2016 15:13 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009

murphsy

Product Monkey

kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:52:
[...]

Ik begrijp dat je een grapje wil maken, maar dit is natuurlijk geen juiste informatie fyi lol...

[...]

Het kan zijn dat de servers weer eens overbelast zijn, dat de app "bevroor", dat hij je positie niet goed kon vinden enz. Had je je scherm aan? Het is dan wel een "full"-release, het zit nog bomvol met bugs.
Ik zag wel mijn veelstehippemannetje vrolijk met mij meelopen op het scherm. Ik ga hem even stoppen via taakbeheer en zometeen opnieuw proberen. Het voelt alsof de app vast zit in de tutorial.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

[...]

[afbeelding]
Wat is die knop "Check out a pokéstop"?

Verwijderd

Nogne schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:11:
[...]

Onder de melding van je Pokéstop zit de knop om uit het gevecht te gaan :9
Aha, dus je wilt zeggen dat er een terug knop is, maar op een plaats waar ik er niet bij kan. Useful.

I repeat, een terugknop, dat zou handig zijn! Nu moet ik het process gaan killen om er uit te komen.

Ik vind het tot nu toe allemaal erg alfa-release aanvoelen. De gemiddelde beta is beter.

Verwijderd

Passievrucht schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:12:
[...]

Je moet hem tot 0 maken en dan een pokemon in zetten als het een gym van een andere kleur betreft

Als het een gym is van dezelfde kleur, vechten totdat het een gym level 5 wordt en dan je eigen pokemon bijplaatsen.
dank je die gym was level 3 8000 punten nu zijn het er 6000 heb de zooi maar even beter gemaakt en dan nog een keer aanvallen :D

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hier in hartje Amsterdam heb ik er al een stuk of 10 gevangen door alleen maar achter mijn bureau te blijven zitten :+

• Jelmer505
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:14:
[...]

Aha, dus je wilt zeggen dat er een terug knop is, maar op een plaats waar ik er niet bij kan. Useful.

I repeat, een terugknop, dat zou handig zijn! Nu moet ik het process gaan killen om er uit te komen.

Ik vind het tot nu toe allemaal erg alfa-release aanvoelen. De gemiddelde beta is beter.
Op Android hebben wij deze wel, maar werkt niet als het spel vastloopt :(

Verwijderd

Brummetje schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:14:
[...]

Wat is die knop "Check out a pokéstop"?
Dat betekend denk ik dat ik naar mn eerste pokestop moet gaan en pokeballs oid moet halen

Verwijderd

Jelmer505 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:15:
[...]

Op Android hebben wij deze wel, maar werkt niet als het spel vastloopt :(
Het toestel dat ik gebruik is een Android.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:16:
[...]

Dat betekend denk ik dat ik naar mn eerste pokestop moet gaan en pokeballs oid moet halen
Dat heb ik nog niet eerder gezien op Android versie 0.29.0

• Ionicawa
  • Laatst online: 10-01 00:40
Brummetje schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:16:
[...]

Dat heb ik nog niet eerder gezien op Android versie 0.29.0
Dat was tijdens de tutorial, net nadat je je starter pokemon vangt.
Pagina: 1 ... 43 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.