De J5 heeft geen gyroscope, dus dat zal ook niet gaan werken.Sylver84 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:53:
zodra ik de AR mode aan zet dan krijg ik de melding we are not receiving your camera's motion
Gisteren kwam ook de politie al bij ons langsrijden, hing opeens 40 man bij het station buiten (rustig station hier). Tja dat krijg je met 3 pokestops bij elkaar.
Kan dit alleen maar beamen, heb zelf al mijn evoluties opgespaard om binnen een halfuur van 9 naar 14 te gaan. Dit is gewoon bij verre de meest effective manier.Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:38:
[...]
Pidgeys zijn ideaal voor XP sparen want je hebt maar 12 candy nodig om ze te evolven. 4 vangen = 900XP (4x 100 + 500). Als je het evolven opspaart tot je een Lucky Egg hebt dan leveren 4 Pidgeys je 1400xp op (4x 100 zonder verdubbelaar + 500x2).
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Dank je !markisoke schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:57:
[...]
De J5 heeft geen gyroscope, dus dat zal ook niet gaan werken.
Asus GL703VM
167 charmander uit een 2km ei 
En dan wel maar een 66 Onyx uit mijn 10km
En dan wel maar een 66 Onyx uit mijn 10km
[ Voor 42% gewijzigd door Terranova op 12-07-2016 13:02 ]
Ik ben op dit moment ook aan het sparen.Benjamin- schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:57:
[...]
Kan dit alleen maar beamen, heb zelf al mijn evoluties opgespaard om binnen een halfuur van 9 naar 14 te gaan. Dit is gewoon bij verre de meest effective manier.
Ik ben wel al lvl 9 maar ik heb nu pas 8 evo's klaar staan en ik wil er meer hebben.
Dit weekend in helmond voor het kasteel gaan zitten met een lure op een van de pokestops daar en lucky egg aan zetten.
Dus nu nog even lekker sparen.
gisteren 4 fietsers vol in elkaar zien kletsen, auto's die vol in ankers gaan .... hoeft geen rtl/nieuws expert te zijn om dit te zien aankomendutchgio schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:01:
Sensatie nieuws kom er maar in:
http://www.rtlnieuws.nl/n...en-vallen-door-pokemon-go
Als iemand onveilige situaties creëert, moet je dat m.i. keihard bestraffen. Prima om het spelletje te spelen. Maar dat mag natuurlijk nooit ten koste gaan van de verkeersveiligheid.himlims_ schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:05:
[...]
gisteren 4 fietsers vol in elkaar zien kletsen, auto's die vol in ankers gaan .... hoeft geen rtl/nieuws expert te zijn om dit te zien aankomen
PSN: xMaurice93
Net even een rondje gelopen. Grappig gedaan dit
. Merk wel dat je van een best grote afstand op een Pokémon op de kaart kan tappen om hem daarna te kunnen vangen.
.
Handige tipMx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:38:
[...]
Pidgeys zijn ideaal voor XP sparen want je hebt maar 12 candy nodig om ze te evolven. 4 vangen = 900XP (4x 100 + 500). Als je het evolven opspaart tot je een Lucky Egg hebt dan leveren 4 Pidgeys je 1400xp op (4x 100 zonder verdubbelaar + 500x2).
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Kan iemand mij vertellen hoe je aan lure items kan komen? Nu zit mijn werkplek toevallig PAL naat een pokéstop dus ik kan om de 10 min aan dat ding draaien maar eigenlijk komen er alleen maar pokeballs uit en afentoe een ei.
Verder vroeg ik mij af hoe je aan die pikachu coins kunt komen waarmee je in de shop dan weer b.v. lures kunt kopen.
#newbeemode.
Verder vroeg ik mij af hoe je aan die pikachu coins kunt komen waarmee je in de shop dan weer b.v. lures kunt kopen.
#newbeemode.
Je kan ze kopen in de shop en je krijgt ze door gyms bezet te houden.RemkoDJ schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:09:
Kan iemand mij vertellen hoe je aan lure items kan komen? Nu zit mijn werkplek toevallig PAL naat een pokéstop dus ik kan om de 10 min aan dat ding draaien maar eigenlijk komen er alleen maar pokeballs uit en afentoe een ei.
#newbeemode.
De lader welke wordt aanbevolen door dutchgio lijkt mij ook een goeie. Ik heb zelf de 5 poorts variant besteld met losse AC kabel voor €22 omdat ik USB crisis heb op mijn bureau. Moet hem nog binnenkrijgen dus maar Blitzwolf is een prima merk. Doe maar eens een zoekactie hier op het forumDarkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:47:
[...]
Kun je misschien een quick charger adviseren?
Ik kwam deze tegen:
https://www.bol.com/nl/p/...n-black/9200000048752984/
Ik geef de voorkeur aan een QC met meerdere poorten, maar als t even kan niet pokkeduur
Hebben meer mensen problemen met GPS? Ik heb een iphone 5s die sinds vandaag steeds no gps aan geeft terwijl apple en google maps gewoon prima werkt.
Dank u!servival7 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:10:
[...]
Je kan ze kopen in de shop en je krijgt ze door gyms bezet te houden.
Yes, gisteren ook gehad. Je moet even in je instellingen je netwerkinstellingen resetten, dan doet ie het weerZspirit schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:11:
Hebben meer mensen problemen met GPS? Ik heb een iphone 5s die sinds vandaag steeds no gps aan geeft terwijl apple en google maps gewoon prima werkt.
PSN: xMaurice93
Oldenzaal zuid geupdate op de map: https://www.google.com/ma...IVmvQmDC7bmvpxYpAMhdjgVik. Daar kan nog meer bij!
Ik ben er benieuwd hoe men het spel leuk wilt gaan houden... Komen vast nog genoeg functies bij maar ben wel benieuwd over het volgende... Er zijn al behoorlijk sterke GYMs welke moeilijk zijn over te nemen... En dat worden er alleen maar meer hoe langer naar mate de tijd verstrijkt. Mensen die de GYMs bezitten worden ook sneller beter door het gene wat een GYM bied. Mensen die geen GYM bezitten (o.a. beginnenlingen) kunnen dat niet bijhouden.
Dat vraag ik me ook af, zeker aangezien er straks heel wat nieuwe spelers bij komen tijdens de release.Chip. schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:13:
Ik ben er benieuwd hoe men het spel leuk wilt gaan houden... Komen vast nog genoeg functies bij maar ben wel benieuwd over het volgende... Er zijn al behoorlijk sterke GYMs welke moeilijk zijn over te nemen... En dat worden er alleen maar meer hoe langer naar mate de tijd verstrijkt. Mensen die de GYMs bezitten worden ook sneller beter door het gene wat een GYM bied. Mensen die geen GYM bezitten (o.a. beginnenlingen) kunnen dat niet bijhouden.
Zou daar alleen mee wachten tot het spel echt officieel beschikbaar is in Nederland.servival7 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:10:
[...]
Je kan ze kopen in de shop en je krijgt ze door gyms bezet te houden.
Sowieso gaan werklozen en scholieren natuurlijk meer tijd in dit spel kunnen stoppen.
Ik verwacht niet dat ik ooit een gym kan gaan bezetten eigenlijk.
Ik verwacht niet dat ik ooit een gym kan gaan bezetten eigenlijk.
Spel draait meer om verzamelen dan op vechten imo.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Klopt.. ik zie nu alleen te vangen en candy om te upgraden.Chip. schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:13:
Thanks, nu doet ie het in eens maar als ik het weer krijg ga ik dat proberenMaurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:12:
[...]
Yes, gisteren ook gehad. Je moet even in je instellingen je netwerkinstellingen resetten, dan doet ie het weer
Volgens mij valt dat mee. Aangezien je je pokemon in de Gym niet kan vervangen tot ze eruit verslagen zijn.Chip. schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:13:
Je kan met 9 pokemon aanvallen, als je er 1 neer hebt van de tegenstander gaat de prestige omlaag, bij genoeg drop dropt er ook een slot dus heb je minder pokemon te verslaan. Ook zal de CP op een moment gelijk trekken, en een 800cp kan een 1100cp makkelijk verslaan met de goede counter
Wordt op een gegeven moment kwestie van coordineren. Nu is iedereen druk bezig met levelen enz. Maar over een week of 2 gaan mensen echt wel gecoordineerd gyms neerhalen enz.Chip. schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:13:
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
En de beginnenling dan?Groenie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:16:
[...]
Volgens mij valt dat mee. Aangezien je je pokemon in de Gym niet kan vervangen tot ze eruit verslagen zijn.
Je kan met 9 pokemon aanvallen, als je er 1 neer hebt van de tegenstander gaat de prestige omlaag, bij genoeg drop dropt er ook een slot dus heb je minder pokemon te verslaan. Ook zal de CP op een moment gelijk trekken, en een 800cp kan een 1100cp makkelijk verslaan met de goede counter
Dat gebeurd nu al. In Eindhoven zijn er 3 telegram groepen waarin mensen afspreken waar naar toe te gaan etcBenjamin- schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:16:
[...]
Wordt op een gegeven moment kwestie van coordineren. Nu is iedereen druk bezig met levelen enz. Maar over een week of 2 gaan mensen echt wel gecoordineerd gyms neerhalen enz.
Xp krijg je vanzelf, dus op een moment trek je bij.
Je kan trouwens ook gyms op een "afgelegen" plek vinden, 1 van mijn pokemon zit er nog steeds in en de max daarin is maar 500cp
Dat is ook wel een goeie, misschien maar eens gaan rondkijken in de bossenGroenie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:18:
[...]
Je kan trouwens ook gyms op een "afgelegen" plek vinden, 1 van mijn pokemon zit er nog steeds in en de max daarin is maar 500cp
Welke afgelegen plek is dat?Groenie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:18:
[...]
Er zit hier wel een gym in een park met betaalde entree. Daar zit een hele matige Pokemon
In de bossen en afgelegen plekken is helaas niet veel te vinden.
Ik denk dat beginners gewoon even op hun tanden zullen moeten bijten tot ze een 'degelijk' level hebben. Vergeet niet dat je met meerdere tegelijk tegen een gym kan (zelf blue+yellow samen tegen rode gym). XP wordt mooi verdeeld.
Ik denk dat beginners gewoon even op hun tanden zullen moeten bijten tot ze een 'degelijk' level hebben. Vergeet niet dat je met meerdere tegelijk tegen een gym kan (zelf blue+yellow samen tegen rode gym). XP wordt mooi verdeeld.
Sorki#2242
Momenteel ben ik level 7 en vang ik enkel pokemon en transfer de dubbele met de laagste CP.
Ik hanteer nu nog de strategie dat ik niets powerup of evolueer omdat ik toch nog wel sterkere pokemon ga tegen komen. Is dit een slimme tacktiek of loop ik nu teveel xp mis?
Ik hanteer nu nog de strategie dat ik niets powerup of evolueer omdat ik toch nog wel sterkere pokemon ga tegen komen. Is dit een slimme tacktiek of loop ik nu teveel xp mis?
Komen die great balls toch nog van pas op het werk. Een shelder en een nidoran gevangen.
vertel! Hoor graag wat je mij aanbeveelt!
Ergens waar fietsers niet zo snel komen en lopend helemaal niet, had "toevallig" gym gespot tijdens rijden.
slim denk ik.Zspirit schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:24:
Momenteel ben ik level 7 en vang ik enkel pokemon en transfer de dubbele met de laagste CP.
ik ben nu lvl 9 en heb nog 0x stardust gebruikt (heb nu 16202 dust)
op lvl 9 krijg je een mystery egg, die ga ik pas volgende week gebruiken om zo alle overtollige ratatta's, pidgy en weedle te evolven voor dubbele aantal xp
nothing stops this train
lijkt alsof die dan bij mij heel vaak vastloopt, al sje met meerdere mensen een gym aanvaltSorki schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:20:
In de bossen en afgelegen plekken is helaas niet veel te vinden.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Vanaf level 8 wat meer pokemons opsparen, op level 9 krijg je een egg waarmee je per pokemon die je evalueerd een xp bonus krijgt, dus is het handig om wanneer je die activeert veel pokemons te hebben om te evalueren...
Heb je dus zowel pokemons als candy's nodig.
Er is een lure actief achter ons huis maar kan er net niet bij 
En met dit weer naar buiten gaan..
En met dit weer naar buiten gaan..
[ Voor 21% gewijzigd door Musta op 12-07-2016 13:29 ]
Tijdens de lunchpauze in de zon gelounged tussen twee PokéStops in en een Incence aangezet.xoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:32:
[...]
Dat dan weer wel. Ik heb net een Slowpoke gevangen op mijn bureau. Nice, die had ik nog niet.
Horsea
Weedle
Pidgeotto
Magikarp
Poliwag
Psyduck
Rattata
En ondertussen is er ook een Squirtle uit een 2km-ei gekropen.
[ Voor 7% gewijzigd door Mx. Alba op 12-07-2016 13:33 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Zou het spel ook te spelen zijn zonder aan die gym-battles mee te (willen) doen?
Of ontkom je er niet aan?
"Enige" dat je ermee kunt verdienen zijn die 5000 punten per dag als je er 10 in een gym hebt?
En moet de gym dan 24 uur bezet zijn geweest, of na hoeveel uur krijg je punten?
"Enige" dat je ermee kunt verdienen zijn die 5000 punten per dag als je er 10 in een gym hebt?
En moet de gym dan 24 uur bezet zijn geweest, of na hoeveel uur krijg je punten?
Haters everywhere but I don’t really care
Ik heb de indruk dat sinds ik wat levels hoger ben, ik meer pokemon zie.
Je kunt gelijk claimen nadat je de gym hebt bezet.matthijst schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:30:
Zou het spel ook te spelen zijn zonder aan die gym-battles mee te (willen) doen?
Echter kan dit maar eens per 21 uur.
dit is mijn tactiek, voordat ik naar mijn werk ga kom ik 3 gyms tegen,Tricto schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:31:
[...]
Je kunt gelijk claimen nadat je de gym hebt bezet.
ff alledrie winnen en dan mijn rewards claimen
nothing stops this train
na 21 uur en als je ziet dat je al kan claimen en je hebgyms in je buurt, pak gewoond e gyms en claim gelijk erna. Ik doe het nu zo, heb hier 4/5 gyms op max 5 min afstand en ze veranderen echt snel van kleur. Dus als de 21 uur voorbij is, pak ik de gyms en claim mn moneymatthijst schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:30:
Heeft het gewicht en grote nog iets van inhoud? Aangezien bij sommige xs of xl staat, of is dat functieloos?
Precies dat heb ik telkens ook..Chckdsk! schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:35:
Toch jammer dat ik moet werken nu...
[afbeelding]
Staat al een tijdje zo.
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Heerlijke vangst in de binnenstad van Den Haag:
- ± 2.783 Pidgeys
- ± 1.312 Rattata's
- ± 89 Spearows
Maar is allemaal prima voor de exp zodra ik een Lucky Egg heb :)!
- ± 2.783 Pidgeys
- ± 1.312 Rattata's
- ± 89 Spearows
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Hier schijnt volgens de diverse Reddit threads e.d. nog onenigheid over te zijn. Het lijkt er op dat kleinere minder HP hebben, maar meer CP. Als ik de diverse discussies lees (het is niet 1 thread waar het uit blijkt anders had ik het je gelinkt) zijn ze er nog niet officieel uit wat afmeting doet met je pokemon.RemkoDJ schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:33:
Heeft het gewicht en grote nog iets van inhoud? Aangezien bij sommige xs of xl staat, of is dat functieloos?
Mensen nemen een rook pauze, dus waarom niet even een "poke pauze"Chckdsk! schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:35:
[afbeelding]
Staat al een tijdje zo.
Of beide in één keerWahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:36:
[...]
Mensen nemen een rook pauze, dus waarom niet even een "poke pauze"
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Collega's onderling moet je af en toe eens helpen, zonder dat men door heeft wat je aan het doen ben.WahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:36:
[...]
Mensen nemen een rook pauze, dus waarom niet even een "poke pauze"
Mk voor de S01?
S01 voor de Mk zeg het maar.
Mk S01 aanvang spoke ronde,
S01 succes, gaarne ook langs achterzijde lopen u heeft ruim 30 min om daar over te doen, Mk uit
Asus GL703VM
watEricNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:36:
Heerlijke vangst in de binnenstad van Den Haag:
- ± 2.783 Pidgeys
- ± 1.312 Rattata's
- ± 89 Spearows
Hoe lang deed je er over?
Atlas#22744
Volgende week eens kijken hoe het op Ibiza is gesteld met Pokémon Go. Wellicht dat daar makkelijk te veroveren gyms zijn en dat één van mijn Pokémon langer op vakantie is dan ik.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ongeveer 40 minuutjes.
Ik hoop toch wel dat je snapt dat het sarcasme is
Ik ga volgende week maar eens kijken hoe Spaanse Pokémon eruit zien.Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:42:
Volgende week eens kijken hoe het op Ibiza is gesteld met Pokémon Go. Wellicht dat daar makkelijk te veroveren gyms zijn en dat één van mijn Pokémon langer op vakantie is dan ik.
OK, en als een gym al je kleur is kan je er dan gewoon een Pokemon in dumpen en claimen?Tricto schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:31:
[...]
Je kunt gelijk claimen nadat je de gym hebt bezet.
Dan is het nog wel de moeite waard
Haters everywhere but I don’t really care
Ik eind augustus. Dag van te voren nog met Wifi even Barcelona inladenxoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:42:
[...]
Ik ga volgende week maar eens kijken hoe Spaanse Pokémon eruit zien.
[ Voor 33% gewijzigd door weszz op 12-07-2016 13:46 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Uhm. JaEricNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:42:
[...]
Ongeveer 40 minuutjes.
Ik hoop toch wel dat je snapt dat het sarcasme is![]()
Ik heb nu pas door dat je het over binnenstad den haag had
Atlas#22744
Vanochtend onderweg naar m'n werk een dratini, hitmonlee, poliwag en 2 eevee's gevonden
n00b hier.Chckdsk! schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:35:
[afbeelding]
Staat al een tijdje zo.
Wat staat al een tijdje zo? Die roze confetti bij dat pokepoint? Zag ik gisteren ook bij mij om de hoek. Wat betekend dat?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Blijft jammer dat hij niet meer met de Apple Watch kan, bijv dus dat die "aan" staat ipv de app op mijn telefoon de hele tijd live moeten houden....
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Das een lure volgens mij, iemand dropt er ook net 1 op die bij mijn kantoor, net een geodude en een Drowzee op mijn werkplek gevangenwestergas schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:46:
[...]
n00b hier.
Wat staat al een tijdje zo? Die roze confetti bij dat pokepoint? Zag ik gisteren ook bij mij om de hoek. Wat betekend dat?
De gym is grijs (en dus leeg). De Poképoint heeft een lure erop (trekt Pokémon aan).westergas schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:46:
[...]
n00b hier.
Hartjes om een Pokestop = iemand heeft een "Lure Module" er op gebruiktwestergas schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:46:
[...]
n00b hier.
Lure Module = voor iedereen in de range van die Pokestop veel pokemon. Pokemon komen als het ware op de Lure Module af. (± 30 minuten).
Denk dat hij het meer had over die gym die daar leeg staat (links).westergas schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:46:
[...]
n00b hier.
Dat roze is overigens een pokestop waar iemand een "Lure" heeft gebruikt, dat trekt dus pokemon aan en meer kans op spwns.
Bij een "Lure" krijg je heel veel pidgeys!
kan je van zoon pokespot elke 5min items krijgen? ik heb er namelijk 1tje op 2min loop afstand van mijn huis! 
wel jammer dat het regent op dit moment
wel jammer dat het regent op dit moment
Ook nog een Bellsprout op de lure nu.... tnx wie je ook bent
.
Niet waar! Pidgeys = gratis EXP. 4 Pidgeys = 1 Pidgeotto = 500exp (zonder Lucky Egg) = 1000exp (met Lucky Egg)
Duiven zijn toch ook vliegende ratten?
Wanneer komt er Apple Watch support
Mijn boefje is liev!
4 Pidgeys is zelfs 900XP (of 1400XP als je ze evolueert met een Lucky Egg). Want je vangt die 4 ook à 100XP per vangst. Nog eventueel met bonuspunten erbij voor "nice throw" enzo.EricNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:50:
[...]
Niet waar! Pidgeys = gratis EXP. 4 Pidgeys = 1 Pidgeotto = 500exp (zonder Lucky Egg) = 1000exp (met Lucky Egg)
Vet ik heb ook ei! Vanmiddag met het middag rondje van de hond maar even hatchen
Is een feestje in rotterdam, centrum heeft 6 lures ofzo actief en hier bij mij thuis ook 3 lures
Net even wat opgespaarde evolves uitgevoerd
28000 xp er bij. van level 14 naar 16 gegaan
Geen Pokemon Go gebruiker hier (ten minste, nog niet
), maar ik volg dit topic (en alle ontwikkelingen m.b.t. Pokemon Go) met bijzondere interesse! Vind het erg bijzonder allemaal!
Ik heb vroeger wel het spel Pokemon Snap gespeeld op de N64. Zou leuk zijn als Pokemon Go met dat spelelement uitgebreid wordt, dat je dan Pokemon "in het wild" zo mooi mogelijk op de foto moet zetten en dan punten krijgt
Ik heb vroeger wel het spel Pokemon Snap gespeeld op de N64. Zou leuk zijn als Pokemon Go met dat spelelement uitgebreid wordt, dat je dan Pokemon "in het wild" zo mooi mogelijk op de foto moet zetten en dan punten krijgt
Van wie zou je toch die informatie hebben?Musta schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:54:
Is een feestje in rotterdam, centrum heeft 6 lures ofzo actief en hier bij mij thuis ook 3 lures
hahaha van wie anders
hier is net de ene lure afgelopen zie ik een nieuwe ontstaan.. (richting delfshaven)
[ Voor 19% gewijzigd door Musta op 12-07-2016 13:57 ]
Je hebt een goede bron haha!
Is er heel toevallig een groep/chat voor mensen uit Enschede? Lijkt me leuk om met wat mensen door de binnenstad van Enschede te lopen. Team Mystic FTW!
Signature
Het ging mij om beide; zowel de Pokestop met lure als de Gymwestergas schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:46:
[...]
n00b hier.
Lol, nee. Ik denk dat ik twee beelden door elkaar haal. Dit is niet langs de A2 bij de Waal?Sir_Hendro schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:31:
[...]
Maar daar is toch vrijwel alleen maar platteland aan de andere kant van de snelweg? Ben je een boer van beroep?
>> Democracy is so overrated >>
Wel tijd om daarover te klagen op GoT, geen tijd om daar even heen te lopen en die gym te claimen?Chckdsk! schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:02:
[...]
Het ging mij om beide; zowel de Pokestop met lure als de Gym
Als er een plek vrij is wel. Anders moet je de pokemon trainen tot er genoeg prestige is voor een vrije plekmatthijst schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:43:
[...]
OK, en als een gym al je kleur is kan je er dan gewoon een Pokemon in dumpen en claimen?
Dan is het nog wel de moeite waard
Met klagen ben ik niet van m'n werkplek weg. Maar, we hebben de gym al te pakkenMx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:04:
[...]
Wel tijd om daarover te klagen op GoT, geen tijd om daar even heen te lopen en die gym te claimen?
1 van de blauwe gyms hier in de buurt wordt momenteel aangevallen, maar ik kan niet weg om te helpen ivm werk #fml
Atlas#22744
wat mij leuk lijkt om te doen is wanneer er een gym wordt aangevallen en als het klaar is, gelijk de gym inpikkenKasai schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:05:
1 van de blauwe gyms hier in de buurt wordt momenteel aangevallen, maar ik kan niet weg om te helpen ivm werk #fml
nothing stops this train
Nee dit ding staat in DuitslandRoelerMF schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:03:
[...]
Lol, nee. Ik denk dat ik twee beelden door elkaar haal. Dit is niet langs de A2 bij de Waal?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ga ik zeker doenKol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:07:
[...]
wat mij leuk lijkt om te doen is wanneer er een gym wordt aangevallen en als het klaar is, gelijk de gym inpikken
Atlas#22744
Weet iemand trouwens hoe je eenvoudig de nearby Pokemon kan ontdekken. Gisteren kwam er een Pikachu tevoorschijn met 1 voetstapje, maar hij kwam niet tevoorschijn. Ik kan geen echte Ash zijn zonder Pikachu natuurlijk
>> Democracy is so overrated >>
Had ik gisteren, we gingen zo om en om aanvallen, zag 2 jongens op een bankje zitten lachen. Denk dat zij geel waren. Toen was ik t zat, ging hele tijd zo doorKol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:07:
[...]
wat mij leuk lijkt om te doen is wanneer er een gym wordt aangevallen en als het klaar is, gelijk de gym inpikken
Heb ik het onderweg terug nr huis alsnog rood gemaakt
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.