Er zal wel een algoritme achter zitten, die ooit ontdekt zal wordenweszz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:44:
https://www.facebook.com/pokespotnl/ misschien dit leuk? Kameraad is er mee begonnen.
Je plaatst gewoon de pokemon en locatie waar je hem hebt gevonden in een bericht. Zo kon iemand anders al mijn tentacruel ook vangen in de buurtNiet zeker of het ook echt zo werkt want volgens mij is het random...maar heey.
Hmm welke grapjassen halen de gyms weg nou uit die link die iedereen kan bewerken
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ahhh vanaf me kantoor kan ik net niet bij een pokestop, wat al genoeg marteling is. Heeft iemand er nu een Lure op gezet om het nog erger te maken >.<
Den Haag?WahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:47:
Ahhh vanaf me kantoor kan ik net niet bij een pokestop, wat al genoeg marteling is. Heeft iemand er nu een Lure op gezet om het nog erger te maken >.<
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Pokémon komen helaas constant op dezelfde plek... Heb al verhalen gehoord dat er magmars/pincirs en dergelijke meerdere keren op dezelfde plek zijn gevonden
Nee Rotterdam, ik zit naast het centraal station.
Neem vast pauzeWahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:47:
Atlas#22744
Misschien kunnen we thuis een metronoom plaatsen en de telefoon er aan bevestigen. Lijkt me wel te werken als 'fake lopen' doormiddel van de beweging.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Really? Dan is https://www.facebook.com/pokespotnl/ misschien toch nog niet zo'n slecht ideeDivineNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:48:
Pokémon komen helaas constant op dezelfde plek... Heb al verhalen gehoord dat er magmars/pincirs en dergelijke meerdere keren op dezelfde plek zijn gevonden
Who knows. Maar ik kom wel de grotere en 'rare' pokemon op zelfde plekken tegen, of buurt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:45:
[...]
Er zal wel een algoritme achter zitten, die ooit ontdekt zal wordenHopelijk...
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Verwijderd
Gewoon aan je hond hangen, die loopt toch de hele dag in de tuin.Sir_Hendro schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:48:
Misschien kunnen we thuis een metronoom plaatsen en de telefoon er aan bevestigen. Lijkt me wel te werken als 'fake lopen' doormiddel van de beweging.
Op mijn werk heb ik 3 pokestops om het gebouw heen. Ik kan ze alle 3 bereiken dus dat wordt lekker pokeballs farmen
.
Heb gister m'n telefoon op een platenspeler gelegd, als het al werkte ging het heeel langzaamSir_Hendro schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:48:
Mijn kantoorgebouw is een pokestop, en toch zegt de app dat de pokestop te ver weg is >.<Khayma schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:50:
Op mijn werk heb ik 3 pokestops om het gebouw heen. Ik kan ze alle 3 bereiken dus dat wordt lekker pokeballs farmen.
Totdat je bag full isKhayma schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:50:
Op mijn werk heb ik 3 pokestops om het gebouw heen. Ik kan ze alle 3 bereiken dus dat wordt lekker pokeballs farmen.
Ik hoop niet dat 'trainers' daadwerkelijk stickers gaan plakken op hun gym. Ik woon in een dorp met nogal wat monumenten. Kerken van rondom de 1400. Hopelijk laten ze die met rust.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Soms moet ik even lopen naar de andere hoek van het gebouw maar voor de rest kan ik ze wel gewoon bereiken. Miss is je GPS van slag?Puc van S. schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:51:
[...]
Mijn kantoorgebouw is een pokestop, en toch zegt de app dat de pokestop te ver weg is >.<
Er staat vast wel een lantaarnpaal of stroomhuisje in de buurt.TheBuddha schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:52:
Ik hoop niet dat 'trainers' daadwerkelijk stickers gaan plakken op hun gym. Ik woon in een dorp met nogal wat monumenten. Kerken van rondom de 1400. Hopelijk laten ze die met rust.
De GPS tracked je beweging. Ik denk dat d.m.v. een platenspeler jouw positie volgens de GPS niet heel veel af zal wijken...Pistolebob schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:51:
[...]
Heb gister m'n telefoon op een platenspeler gelegd, als het al werkte ging het heeel langzaam
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Kun je trouwens niet op een ideale plek je GPS uitschakelen om op dat plekje te blijven staan terwijl je verder gaat? Kan je lekker Pokestop farmen
OP is weer bijgewerkt.
Wat is er aangepast?
Wat is er aangepast?
- Poll geplaatst onderaan de OP om te kijken wie dit speelt qua leeftijd
- 2 linkjes toegevoegd:
Informatie over Pokémon Go, gemaakt door een Tweaker!
Meld je locatie van je bijzondere vangst!
[ Voor 0% gewijzigd door WishmasterNL op 12-07-2016 11:56 . Reden: typo ]
Gaat niet lukken dan stopt de game....Sir_Hendro schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:54:
Kun je trouwens niet op een ideale plek je GPS uitschakelen om op dat plekje te blijven staan terwijl je verder gaat? Kan je lekker Pokestop farmen
Net geïnstalleerd maar er is in echt niks bij mij inde buurt kwa stops of een gym, woon dan ook in klein dorp maar om nu echt kilometers te gaan reizen om een spel te spelen gaat wat te ver.
Misschien verandert dat nog als het spel officieel hier uit komt ?
Smiling as the shit comes down...
Voor mensen met iOS jailbreak en rooted android kan je ook location faker downloaden en installeren. Kan je gewoon je locatie faken en blijven farmen of Pokemon: GO spelen zonder het huis uit te gaan.
Verwijderd
Het spel controleert op root access, moet je ook hiervoor ook nog iets doen die je root verbergt.Khayma schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:56:
Voor mensen met iOS jailbreak en rooted android kan je ook location faker downloaden en installeren. Kan je gewoon je locatie faken en blijven farmen of Pokemon: GO spelen zonder het huis uit te gaan.
Denk niet dat het zo makkelijk is.
Beste oplossing vind ik nog altijd die drone
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2016 11:58 ]
Dit raad ik iedereen af, als ze erachter komen wordt je account verwijderd.Khayma schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:56:
En geloof me, hier komen ze heel makkelijk achter.
[ Voor 6% gewijzigd door Ryatzu op 12-07-2016 11:57 ]
Dit moet je vooral doen!Khayma schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:56:
Dan weet je zeker dat je bij de eerste ronde, waarin Niantic gaat zwaaien met de "Banhammer" je een slag om je oren krijgt!
Wat heerlijk dat we deze weer een kunnen spammen
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Nog niet....Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:58:
Veel mensen die dat hebben gedaan zijn niet gebannen hoor.
hardstikke leuk, maar er staat niets op die pagina wat jij nog niet in de TS hebt staan [..]WishmasterNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:54:
OP is weer bijgewerkt.
Wat is er aangepast?
- Poll geplaatst onderaan de OP om te kijken wie dit speelt qua leeftijd
- 2 linkjes toegevoegd:
Informatie over Pokémon Go, gemaakt door een Tweaker!
Meld je locatie van je bijzondere vangst!
Dit gezegd hebbende heb ik nu al wel 5 pokemon zonder ook maar bij mijn buro vandaan te komenScrooLoose schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:56:
Net geïnstalleerd maar er is in echt niks bij mij inde buurt kwa stops of een gym, woon dan ook in klein dorp maar om nu echt kilometers te gaan reizen om een spel te spelen gaat wat te ver.
Nog niet!Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:58:
Veel mensen die dat hebben gedaan zijn niet gebannen hoor.
Dit gaat in waves!
Een gewaarschuwd mens telt...............
Weet je zeker dat dit wel Pokemons zijn?ScrooLoose schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:59:
[...]
Dit gezegd hebbende heb ik nu al wel 5 pokemon zonder ook maar bij mijn buro vandaan te komen
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Dan maak je tog een nieuwe account proberen waard
, maar alleen doen wanneer je wat slappere pokerons hebt.
Zou je, je telefoon niet thuis kunnen laten liggen, en dan remote de app openen?
Thuis zit een pokestop
Thuis zit een pokestop
Whut?
Root, Xposed, mock mock location, mock location, en elke GPS fake app; no way dat ze daar achter komen, zolang je niet opeens in NYC bent of zo
Allemaal Muk & Slimer

Kwam zojuist uit een ei. Moet dan wel een heel zwaar ei zijn geweest! Vandaar dat vandaag het fietsen door de wijk voor geen meter ging...
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Ik las dat ze met ehm, Ingress, daar volgens mij wel achter waren gekomen.MoiZie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:00:
Root, Xposed, mock mock location, mock location, en elke GPS fake app; no way dat ze daar achter komen, zolang je niet opeens in NYC bent of zo
https://www.reddit.com/r/...g_getting_more_difficult/
En met de wetenschap dat Pokemon Go op het systeem van Ingress is gebouwd.
PSN: Bellerophon-
Tof man, ik ga straks in ieder geval weer een lekker rondje lopenMoiZie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:00:
Zojuist lvl 12 geworden en me eerste great balls gekregen. Heb je dan ook kans om great balls te krijgen bij de pokestops?
Niet je eerste snorlax zo te zien, waar van je die dingen?Neodymium schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:02:
[afbeelding]
Kwam zojuist uit een ei. Moet dan wel een heel zwaar ei zijn geweest! Vandaar dat vandaag het fietsen door de wijk voor geen meter ging...
Krijg je ook meer kans op "betere" pokemon des te hoger level je ben? Also 31k stardust, nice
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Jazeker. Kreeg er laatst 6 uit 1 stopWahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:05:
Zojuist lvl 12 geworden en me eerste great balls gekregen. Heb je dan ook kans om great balls te krijgen bij de pokestops?
Ik ben er echt fanatiek in, maar dat heb ik met sport/games en alle andere dingen dat ik toch wel voorop wil staan. Maar dat is gewoon onmogelijk, en ook weer bij Pokemon Go. Ik zou gewoon je ding doen, rond lopen en vangen. Enjoy!ye-roon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:06:
[...]
Niet je eerste snorlax zo te zien, waar van je die dingen?
Krijg je ook meer kans op "betere" pokemon des te hoger level je ben? Also 31k stardust, niceIk ben gister begonnen en zit op 3k, dus ach
[ Voor 44% gewijzigd door weszz op 12-07-2016 12:08 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Yes, deze komen dan ook uit Pokestops.WahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:05:
32 jaar en checking in. Geweldige hype met fantastische sociale impact. Gisteravond de hele avond rondgelopen met 4 anderen en trof constant groepen van ongeveer 4 mensen (voornamelijk volwassenen(!)) die hetzelfde aan het doen waren. Iedereen sprak elkaar aan en gaf elkaar tips,zelden zo'n sociale verbondenheid gezien op een "normale" maandagavond. Mensen die hier serieus negatief over gaan lopen doen, zijn in mijn optiek echt verbitterd. In plaats daarvan zouden we blij moeten zijn dat mensen elkaar opzoeken voor iets anders dan de grote hoeveelheid ellende in de wereld.
Notable catches tot nu toe (buiten de hordes pidgeys, weedles, rattata's, zubats etc):
Raticate
Beedrill
Nidoran
Eevee
Oddish
Paras
Bellsprout
Jigglypuff
Drowzee
Voltorb
Abra
Magikarp
Venonat
Horsea
Notable catches tot nu toe (buiten de hordes pidgeys, weedles, rattata's, zubats etc):
Raticate
Beedrill
Nidoran
Eevee
Oddish
Paras
Bellsprout
Jigglypuff
Drowzee
Voltorb
Abra
Magikarp
Venonat
Horsea
ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...
Level 16 hiero. Is echt mijn eerste Snorlax, uit het ei krijg je ook wat extra candy en een paar duizend stardust, dus vandaar die redelijk hoge hoeveelheid. Hoewel ik in rap tempo door de vorige levels ben gelopen door pidgeys en rattatas op te sparen en te evolueren met een lucky egg (x2 exp) is eigenlijk die eierenbusiness veel lucratiever. Kans op goede pokémon, je krijgt vervolgens direct een zooi candy en stardust erbij...ye-roon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:06:
[...]
Niet je eerste snorlax zo te zien, waar van je die dingen?
Krijg je ook meer kans op "betere" pokemon des te hoger level je ben? Also 31k stardust, niceIk ben gister begonnen en zit op 3k, dus ach
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
haha +1Neodymium schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:02:
[afbeelding]
Zoals ook vermeld in de topicwaarschuwing is het nadrukkelijk niet de bedoeling (in)directe links naar hoe de beveiliging te omzeilen te plaatsen.
[ Voor 113% gewijzigd door psychoclown op 12-07-2016 15:47 ]
Mijn boefje is liev!
Gewoon downloaden uit Australische app store en je weet zeker dat je veilig zit.
Tip.
Stel je hebt het verkeerd gedaan vanaf de start,
Bij Android kun je 2 accounts aanmaken,
Speel je met Google+ / Log uit maak een pokemon account aan en log daarmee in.
Dan kun je 2 teams kiezen of net op de manier spelen zoals je wilt.
en je hebt 2 accounts
Stel je hebt het verkeerd gedaan vanaf de start,
Bij Android kun je 2 accounts aanmaken,
Speel je met Google+ / Log uit maak een pokemon account aan en log daarmee in.
Dan kun je 2 teams kiezen of net op de manier spelen zoals je wilt.
en je hebt 2 accounts
PSN: McMillan0984
Waarom zou je de moeite nemen als je binnen 10 minuten een Nieuw-Zeelands Apple ID hebt aangemaakt en het originele spel kan downloaden?JB schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:09:
Wellicht al aan bod gekomen maar de reacties gaan zo hard hier... Ik heb net middels Youtube de Pokemon Go app gedownload zonder een app store account uit de benodigde landen:
[video]
Alleen nu krijg je dus de melding "Niet-vertrouwde bedrijfsappontwikkelaar". Is Yestech Technology Joint StocK Company de daadwerkelijke ontwikkelaar en heb ik geen crap op mijn iPhone als ik deze bedrijfsapp vertrouw
[ Voor 68% gewijzigd door herofruit op 12-07-2016 12:11 ]
Mooi, dan ga ik me bag een beetje legen voordat ik een ronde doeweszz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:06:
[...]
Jazeker. Kreeg er laatst 6 uit 1 stopOm vervolgens te gebruiken op een pidgeotto omdat je normale balls op zijn
Ik zit op android... maar dat klinkt allemaal wel erg shady idd.JB schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:09:
Wellicht al aan bod gekomen maar de reacties gaan zo hard hier... Ik heb net middels Youtube de Pokemon Go app gedownload zonder een app store account uit de benodigde landen:
[video]
Alleen nu krijg je dus de melding "Niet-vertrouwde bedrijfsappontwikkelaar". Is Yestech Technology Joint StocK Company de daadwerkelijke ontwikkelaar en heb ik geen crap op mijn iPhone als ik deze bedrijfsapp vertrouw
Kreeg er gister 8 in 1x keer (great balls), lvl 15 nog hierWahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:10:
[...]
Mooi, dan ga ik me bag een beetje legen voordat ik een ronde doe
Wat een azijnpisser. Dit zijn gasten die over alles klagen en wanneer de wereld in hun ogen eindelijk "perfect" is gaan ze klagen dat ze in een perfecte wereld leven. Optyften met zulke types.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:22:
https://www.facebook.com/tim.beumers/posts/1081552941917362
Toch wel een beetje gelijk, maar Gonna Catch 'Em All!
Ik moet overigens zeggen dat het spel niet kindvriendelijk is.. Heb zojuist m'n eerste kind aan het huilen gekregen omdat ie telkens de gym over wilde nemen, maar ik hem telkens weer terug pakte.. Toen had ik er genoeg van en zette ik mijn sterkste pokemon erin en kon hij hem niet meer aan. Plots hoorde ik een kind half stotterend tegen z'n vriendje zeggen dat ie m niet meer aan kon en hij al z'n potions al had uitgegeven aan deze gym, hij wilde zo graag een gym hebben. Nu voel ik mij ook nog eens schuldig :facepalm:
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Dit is nou juist niet aan te raden. Kost wat minder werk dan een account aanmaken misschien maar je weet niet of het veilig is of niet, en dan kun je maar beter uit gaan van dat laatste.JB schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:09:
[video]
Dat leert kinderen om om te gaan met tegenslagen.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:14:
Ik moet overigens zeggen dat het spel niet kindvriendelijk is.. Heb zojuist m'n eerste kind aan het huilen gekregen omdat ie telkens de gym over wilde nemen, maar ik hem telkens weer terug pakte.. Toen had ik er genoeg van en zette ik mijn sterkste pokemon erin en kon hij hem niet meer aan. Plots hoorde ik een kind half stotterend tegen z'n vriendje zeggen dat ie m niet meer aan kon en hij al z'n potions al had uitgegeven aan deze gym, hij wilde zo graag een gym hebben. Nu voel ik mij ook nog eens schuldig :facepalm:
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Komen echt leuke verhalen voorbijChris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:14:
later hoort je mensen anekdotes vertellen over pokenon go
Verwijderd
Ja die krijg je dan ook.WahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:05:
Je wordt niet zomaar the very best, like no one ever wasChris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:14:
Sorki#2242
Ik ben zo jaloers op de firma tegenover ons. Daar staat een gouden alien op het dak die als Pokestop wordt herkend. Dan moet ik maar eens in de nacht dat ding naar onze firma verplaatsen. Lucky bastards!! 
[ Voor 22% gewijzigd door Sir_Hendro op 12-07-2016 12:22 ]
Owee als hij z'n vriendjes erbij gaat halen, dan doe ik dat ook! Lunch pauze begint zo. Met z'n alle even mooi die gym naar level 6 gooienSorki schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:17:
[...]
Je wordt niet zomaar the very best, like no one ever was
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Hij heeft iets gekregen waar wij 16 jaar op hebben moeten wachtenChris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:14:
Ik moet hier stiekem toch wel om lachen.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:14:
Wat ik dan wel weer heb is, welk klein kind heeft een smartphone met databundel? En als het niet zo'n klein kind was, dan moet die niet huilen ook.
Maargoed, is ook een kwestie van leren dat je niet altijd kan winnen, en zeker in dit spel waar je veel moet samen werken om een gym vast te houden.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Nog even een tip / klacht / waarshuwing. Gister probeerde ik wat coins in te wisselen voor incese. Kreeg het bericht dat dit nu even niet lukte en ik het later nog eens moest proberen. dus ik wacht een minuutje probeer ik het weer. Zelfde fout. Weer minuutje wachten, zelfde fout. Ik game restarten (just in case) bleken al mn coins op te zijn en ik een stapel van 25 incense te hebben...
gvd, daar had ik lucky eggs voor willen hebben...... So... be warned!!
Een account uit Australia word overal al geblokkeerd, heb van alles al geprobeerdJB schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:09:
[video]
Held, het werkt !
[ Voor 6% gewijzigd door SoWTM op 12-07-2016 12:24 ]
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Binnen een zonnepet dragen is ook voor losersMaurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:39:
https://www.facebook.com/...7/videos/763934420413238/
Niet iedereen is even blij met Pokemon Go
dit
ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...
Heb toch stiekem een hoop tien jarige gezien die met een mobiel rondlopen.. Ik doe ieder jaar mee met jeugd aktief (kinder jeugd week) voor groep 5 en 6 en daar zie je kinderen met iPhones rondlopen.. 9/10 jaar!Benjamin- schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:19:
[...]
Ik moet hier stiekem toch wel om lachen.
Wat ik dan wel weer heb is, welk klein kind heeft een smartphone met databundel? En als het niet zo'n klein kind was, dan moet die niet huilen ook.
Maargoed, is ook een kwestie van leren dat je niet altijd kan winnen, en zeker in dit spel waar je veel moet samen werken om een gym vast te houden.
The feels. Nu voel ik mij nog slechter, ik heb het nu pas.weszz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:19:
[...]
Hij heeft iets gekregen waar wij 16 jaar op hebben moeten wachtenEn hij groeit ermee op. Als er iemand moet gaan huilen zijn wij het wel
Jullie realiseren je wel dat hij nu gewoon keihard schrijft, om zo heel veel hits te krijgen?
Die ken ik ook hoor, hoeft ook geen probleem te zijn (ik had ook al een gameboy op jonge leeftijd - en voor kinderen tegenwoordig is dat echt niet anders dan een gameboy), maar het is wel apart wanneer ze al een databundel hebben.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:24:
[...]
Heb toch stiekem een hoop tien jarige gezien die met een mobiel rondlopen.. Ik doe ieder jaar mee met jeugd aktief (kinder jeugd week) voor groep 5 en 6 en daar zie je kinderen met iPhones rondlopen.. 9/10 jaar!
[ Voor 75% gewijzigd door Benjamin- op 12-07-2016 12:27 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Goeie! Wiskundige rekensommen erop lossen laten:)Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:38:
[...]
Pidgeys zijn ideaal voor XP sparen want je hebt maar 12 candy nodig om ze te evolven. 4 vangen = 900XP (4x 100 + 500). Als je het evolven opspaart tot je een Lucky Egg hebt dan leveren 4 Pidgeys je 1400xp op (4x 100 zonder verdubbelaar + 500x2).
Shit just got serious
Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?
Ding moet naar de overkant van de snelweg, dan heb ik een Pokestop binnen handbereik. Ben net te ver weg om te accepteren, moet nu de hele snelweg overSir_Hendro schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:18:
Ik ben zo jaloers op de firma tegenover ons. Daar staat een gouden alien op het dak die als Pokestop wordt herkend. Dan moet ik maar eens in de nacht dat ding naar onze firma verplaatsen. Lucky bastards!!
[afbeelding]
>> Democracy is so overrated >>
Ach, ff heen en weer lopen. Als je overreden word respawn je toch weer op het begin. Tis toch maar een spelletje?RoelerMF schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:27:
[...]
Ding moet naar de overkant van de snelweg, dan heb ik een Pokestop binnen handbereik. Ben net te ver weg om te accepteren, moet nu de hele snelweg over
Lebara kaartjes kosten geen drol he, genoeg mama's en papa's die er wel even een kopen. Want klasgenootjes hebben er ook een. Mijn zusje van 10 wilt ook spelen, dus loop ik gezellig mee met WiFi hotspot!Benjamin- schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:25:
Jullie realiseren je wel dat hij nu gewoon keihard schrijft, om zo heel veel hits te krijgen?
[...]
Die ken ik ook hoor, hoeft ook geen probleem te zijn (ik had ook al een gameboy op jonge leeftijd - en voor kinderen tegenwoordig is dat echt niet anders dan een gameboy), maar het is wel apart wanneer ze al een databundel hebben.
Of dat spawnpunt is al vol, waardoor de map gebalanced wordt. Dan spawn je ergens anders en moet je weer een tering eind lopen.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:28:
[...]
Ach, ff heen en weer lopen. Als je overreden word respawn je toch weer op het begin. Tis toch maar een spelletje?
Dat is dan wel weer goed voor het uitbroeden van je eieren...xoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:30:
[...]
Of dat spawnpunt is al vol, waardoor de map gebalanced wordt. Dan spawn je ergens anders en moet je weer een tering eind lopen.
Yay! Pokémonpauze! Uh, lunchpauze...
[ Voor 6% gewijzigd door Mx. Alba op 12-07-2016 12:31 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Maar daar is toch vrijwel alleen maar platteland aan de andere kant van de snelweg? Ben je een boer van beroep?RoelerMF schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:27:
[...]
Ding moet naar de overkant van de snelweg, dan heb ik een Pokestop binnen handbereik. Ben net te ver weg om te accepteren, moet nu de hele snelweg over
Kom je wel telaat van je lunch pauze terug... Mmh dilemma's dilemma'sMx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:31:
[...]
Dat is dan wel weer goed voor het uitbroeden van je eieren...
Dat dan weer wel. Ik heb net een Slowpoke gevangen op mijn bureau. Nice, die had ik nog niet.Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:31:
[...]
Dat is dan wel weer goed voor het uitbroeden van je eieren...
Yay! Pokémonpauze! Uh, lunchpauze...
Same here, even naar buiten gelopen ( GPS reach is echt rukxoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:32:
[...]
Dat dan weer wel. Ik heb net een Slowpoke gevangen op mijn bureau. Nice, die had ik nog niet.
Ving even een rattata waarvan ik er nu al 6 heb
Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?
Level 5 geworden, en gekozen voor team mystic, kwam een rode gym binnen, dacht even proberen met mijn pokemon van 68, bleek de tegenstander een vogel van 567 te zijn.
Ging natuurlijk fout, is dat normaal 567 of is dat nog laag zelfs?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
567 CP is nog vrij laag hahaMars18 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:34:
Level 5 geworden, en gekozen voor team mystic, kwam een rode gym binnen, dacht even proberen met mijn pokemon van 68, bleek de tegenstander een vogel van 567 te zijn.
Kijk even wat naar boven, heeft iemand een Snorlax gevangen van 1000+. En je kan ze upgraden he met snoepjes.Mars18 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:34:
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Kun je misschien een quick charger adviserensww89 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:28:
[...]
Het zal per lader afhangen hoe je dat aan de buitenkant kan herkennen met logo's en dergelijke, maar wat alle laders gemeen hebben is dat je bij output dit bijvoorbeeld ziet staan: 5.0V/2.4A. En quick charge laders als extra 12V/1.5A. 5.0V/2.4A is van een reguliere lader zoals die van een iPad, en 12V/1.5A duidt op een quick charge lader. Op een lader zie je deze waardes vaak gecombineerd staan. Dat betekent dat de lader kan herkennen welk apparaat er is aangesloten en daar de output op aanpast. USB is immers universeel en moet ook hufterproef zijnDit houdt ook in dat laden met een iPad lader niet zo snel gaat omdat die niet op 12v kan laden. Ook hier spreek ik uit eigen ervaring. Wat de Samsung lader voor output geeft kan je dus zelf aflezen.
Ik kwam deze tegen:
https://www.bol.com/nl/p/...n-black/9200000048752984/
Ik geef de voorkeur aan een QC met meerdere poorten, maar als t even kan niet pokkeduur
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Kan iemand uitlegge waarom de AR mode niet werkt op mijn J5
Asus GL703VM
Wat werkt er niet?Sylver84 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:52:
Kan iemand uitlegge waarom de AR mode niet werkt op mijn J5
zodra ik de AR mode aan zet dan krijg ik de melding we are not receiving your camera's motion
Asus GL703VM
Even dubbelcheck: het is nu niet mogelijk om Pokemon GO te spelen met je huidige NL apple ID, toch?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Doet hij het ook echt niet? Ik krijg die melding ook op mijn 6s Plus met iOS 10 Beta maar het werkt verder wel prima.Sylver84 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:53:
zodra ik de AR mode aan zet dan krijg ik de melding we are not receiving your camera's motion
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
CorrectAngeloonie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:54:
Even dubbelcheck: het is nu niet mogelijk om Pokemon GO te spelen met je huidige NL apple ID, toch?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
I see what you did there.Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:47:
[...]
Kun je misschien een quick charger adviseren?
Ik kwam deze tegen:
https://www.bol.com/nl/p/...n-black/9200000048752984/
Ik geef de voorkeur aan een QC met meerdere poorten, maar als t even kan niet pokkeduur
Ik heb zelf deze:
http://www.banggood.com/Q...wer3S-Tech-p-1020008.html
Goedkoop is het dan sowieso.
Maak je toch even een Amerikaanse Apple ID aan, dat is 5 minuten werk en je hebt er in de toekomst ook nog wat aan, ik wissel geregeld tussen USA en NL Store op mijn iPhone.Angeloonie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:54:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Camera springt aan, maar zie geen pokemonDonstil schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:55:
[...]
Doet hij het ook echt niet? Ik krijg die melding ook op mijn 6s Plus met iOS 10 Beta maar het werkt verder wel prima.
Asus GL703VM
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.