[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 115 Laatste
Acties:
  • 325.848 views

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-01 13:30
Kol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:05:
[...]

heb ik ook last van, een 5km eitje doe ik dus al gauw 3-4 dagen over.
Als ik er niet expres voor omloop, duurt dat me zo anderhalve week vermoed ik :+

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-01 10:22
Vangen jullie alle pokémon die jullie zien of moet je zuinig zijn op je pokéballs?

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

xoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:08:
[...]

Dus als ik iemand door de bebouwde kom zie rijden met steevast max 20 km/u, en het is geen bejaarde, dan ben jij dat? :+ (Er vanuit gaande dat je niet bejaard bent)
Ja klopt :D En ook dat ik geen bejaarde ben :+ Ik let wel goed op wie er achter mij zit, mijn vriendin en zusje zaten gisteren hele tijd te schreeuwen STOPPP. Waarop ik ze even duidelijk moest maken dat er iemand achter mij zat en dus gewoon 50 moest rijden :+

Atlas#22744

• xoniq
Beltoni schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:09:
Vangen jullie alle pokémon die jullie zien of moet je zuinig zijn op je pokéballs?
Ik vang alles, puur om de candies en de XP. Af en toe rondje door de binnenstad om elke PokéStop te activeren om weer PokéBalls aan te vullen.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:41
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:08:
Ik loop gewoon iedere avond mijn 8km :) Helpt ook veel, en nog sportief.
Doe ik ook ja, heb ook een Fitbit dus daar pak ik ook de challenges mee. Twee vliegen in één klap :)

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 07:17
Ik vang alles. Pokeballs is voor de meeste niet zo'n probleem. Nu heb ik de mazzel dat ik vanaf mijn bureau letterlijk in het bereik van 2 Pokestops zit, dus elke 5 minuten ongeveer +5 pokeballs.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/fc/53/d6/fc53d62d8b69408ad54474fefb9b7bf2.jpg

:') Zo sta ik er ongeveer in

PSN: Bellerophon-

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-01 07:04
Ik heb 190+ pokeballs dus vang alles voor de dust.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:27
allemaal, maar ik heb het geluk dat ik op mijn werkplek elke 5 minuten een pokestop kan plunderen :P
heb inmiddels weer 162 pokeballs

nothing stops this train

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:37

swv

Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:51:
[...]

In de iOS app zit een bug waardoor deze te ruime toegang verkrijgt tot het Google account waarmee men inlogt op Pokémon Go. Er wordt volgens mij nergens over Android gesproken; wel over iOS en Google waardoor wellicht verwarring ontstaat? ;)
Dit blijkt dus niet het geval te zijn. Door gebruik van een oude Google API verschijnt onterecht de melding van volledige toegang aldus http://www.onemorething.n...-go-leest-je-e-mail-niet/

Verwijderd

xoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:09:
[...]

Daarom AR gewoon uitzetten. Dan gaat het ook niet werken. De camera werkt wel, maar de app zegt tegen de gyroscoop op hoeveel graden de pokemon zit, en de gyroscoop richt je die kant op, en dat gaat dus niet werken.
ok dankje, misschien men oude telefoon maar is weer opzoeken.. :P

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
alles vangen, want je hebt alle exp en stardust nodig die je kan krijgen

• xoniq
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:12:
[...]

ok dankje, misschien men oude telefoon maar is weer opzoeken.. :P
Of geen uitgeklede 'lite' versies kopen :+

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:17

DropjesLover

Dit dus ->

Ik heb AR sowieso uit staan. Batterij enzo :P
Plus irritant ergens op moeten blijven richten...

Stapvoets rijden voor zeker 2km in de file, ik denk ik gooi PoGo ff aan. Registreert ie maar 300m :'(

Gisteravond rond het Griftpark gelopen, niks zeldzaams, weinig pokemon uberhaupt, veel loading, meerdere vastlopers :/

Hoop dat ze snel met updates komen.

Is er overigens ook een kaart wat waar gevangen is, voor de zeldzameren?
Ik kom in Utrecht alleen Pidgey, Spearow en Rattata tegen, 1x een Goldeen, een Gastly en een Eevee tegen...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-12-2025

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Volgens mij stijgt de verkoop van powerbanks ook door PkmnGO XD ..
Ik sprak gister aardig wat mensen die een nieuwe powerbank gehaald hebben,

En twee vrienden en ik hebben net ook ieder een hiervan besteld:
https://www.bol.com/nl/p/...sb-white/9200000052197248

XD

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Verwijderd

Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:09:
[...]

De rivaliteit is groot, prachtig dit. Door Boekel staan ook a4tjes met rood en blauw Facebook en "this church belongs to valor" etc.
Het probleem met weinig vinden in boekel is helaas ook in erp :P

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

DropjesLover schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:13:

Stapvoets rijden voor zeker 2km in de file, ik denk ik gooi PoGo ff aan. Registreert ie maar 300m :'(

Gisteravond rond het Griftpark gelopen, niks zeldzaams, weinig pokemon uberhaupt, veel loading, meerdere vastlopers :/

Ik kom in Utrecht alleen Pidgey, Spearow en Rattata tegen, 1x een Goldeen, een Gastly en een Eevee tegen...
Dat is overal momenteel volgens mij... ben wel in het bezit van alle 4 de starters :o O+

• xoniq
DropjesLover schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:13:

Ik kom uit Harlingen (Friesland, niet Texas) en ga na m'n werk ff langs het strand om te kijken wat ik daar vang.

• xoniq
Bellerophon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:14:
[...]

Dat is overal momenteel volgens mij... ben wel in het bezit van alle 4 de starters :o O+
Hoe dat? Ik wil die ook!

• Kol Nedra
als je file rijd is het belangrijk dat je stapvoets beweegt , dus maak een groot gat voor je voorganger en rij enkel op versnelling 1. steeds beetje stapvoets rijden en stoppen registreert ie minder

nothing stops this train

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:14:

XD
Haha en de providers, met grotere data bundels?
Hier ook een pokepunt op mijn plek zitten :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Ik had gelukkig mijn Xiaomi 16000mah bank binnen :) Maar met de dash charge op de OP3 nog nooit moeten gebruiken... :/

Ga wel een GPS houdertje kopen op Ali voor op de fiets. Ideaal voor in de zomer.

• Kasai

Kasai

Legendary

Telefoon opladen in de auto gaat niet bar snel, 1 % per 5 minuten ofzo. (terwijl de app aanstaat).

Atlas#22744

• Kol Nedra
ik heb een 30.000 mah powerbank gekocht, duurt nog wel 3-5 weken tot ie binnen is want hij komt uit Honkkong.
Er zitten ook zonnepanelen op, dus de powerbank kan via net stroom en via de zon opgeladen worden :)

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 12-07-2016 11:18 ]

nothing stops this train

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mars18 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Haha en de providers, met grotere data bundels?
Hier ook een pokepunt op mijn plek zitten :)
Nou. Mijn vriendin overweegt om een databundel aan te schaffen (ze kan nu alleen thuis, in de buurt van hotspots, of als ik met haar onderweg ben spelen). Haar broertje gaat binnenkort (deels door Pkmn) een nieuwe telefoon (met databundel) aanschaffen omdat zijn huidige Android de game niet trekt :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-01 23:31
Kasai schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Wij merkte voornamelijk eind van de avond (uurtje of 10 half 11) dat de app traag werd, daardoor ook ea niet kunnen vangen :(

680 tentacruel is wel heel nice! Mijn vriendin had die bij ons in de keuken :+ Meestal hebben we alleen psyducks bij ons thuis :')
Hahaha, psyduck is echt tof! Vond eergisteren een goldduck van 79cp :+ I was not amased. Heb een psyduck van 289 namelijk. Dus dat voelt echt zuur, ik denk dat het ook komt omdat misschien dan de landen ver, ver in het oosten wakker worden. Servers zijn nog te zwaar belast waarschijnlijk.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-01 20:28
Kasai schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:16:
Telefoon opladen in de auto gaat niet bar snel, 1 % per 5 minuten ofzo. (terwijl de app aanstaat).
Loopt die in ieder geval niet leeg :)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

xoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:14:
[...]

Hoe dat? Ik wil die ook!
Charmander gekozen, een Bulbasaur uit een ei en een Pikachu en Squirtle in het wild tegengekomen :D Deze jongen van 31 is een blij kind :')

Ik ben serieus gewoon 'loop sessies' aan het inplannen. Vanavond weer even 5 km lopen

• swv

swv

XD
Goede powerbank. Zelf bestelt bij Banggood een paar weken geleden (ongeveer 12 dagen levertijd) voor bijna de helft van het geld. Zorg wel voor een quick charge 2 lader anders dan kan je alsnog niet de volgende dag spelen (want dan zit ie nog steeds in de lader :p).

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:15:
Ik had gelukkig mijn Xiaomi 16000mah bank binnen :) Maar met de dash charge op de OP3 nog nooit moeten gebruiken... :/

Ga wel een GPS houdertje kopen op Ali voor op de fiets. Ideaal voor in de zomer.
Ik heb een Nexus 5x, de originele fastcharger in de muur kan het niet bijbenen, maar mijn Xiaomi Power bank (10k mah) laat mijn telefoon wel bijladen.. Vind het erg apart, maar misschien kan het toestel alleen in 'rust' goed laden met zo'n fast-charge..

Vanavond in ieder geval met Powerbank op pad :9

• EricNL
Bellerophon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:17:
[...]

Ik ben serieus gewoon 'loop sessies' aan het inplannen. Vanavond weer even 5 km lopen
Present :w

Gister ook gezellig een rondje van 5km met vriendin-lief gelopen...
...Oftewel: +5km voor m'n 10km ei :Y

Kwam overigens wel ineens opvallend veel stelletjes tegen waarin de man toch wel erg gehecht was aan z'n telefoon. Suspicious....

[ Voor 16% gewijzigd door EricNL op 12-07-2016 11:19 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

EricNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:18:
[...]

Present :w

Gister ook gezellig een rondje van 5km met vriendin-lief gelopen...
...Oftewel: +5km voor m'n 10km ei :Y
En serieus, het is lang geleden dat ik zoveel 'kinderen' buiten heb zien 'spelen' :D
Deze game doet in ieder geval 1 ding echt goed, mensen laten bewegen

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

sww89 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:17:
[...]

Goede powerbank. Zelf bestelt bij Banggood een paar weken geleden voor bijna de helft van het geld. Zorg wel voor een quick charge 2 lader anders dan kan je alsnog niet de volgende dag spelen (want dan zit ie nog steeds in de lader :p).
Volgens mij zijn de laders van de SGS7 Quickcharge?
En hoe zit het met de iPad?

Oftewel: Waar kan ik aan zien of het een QuickCharge2 charger is XD?

• xoniq
Bellerophon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:17:
[...]

Charmander gekozen, een Bulbasaur uit een ei en een Pikachu en Squirtle in het wild tegengekomen :D Deze jongen van 31 is een blij kind :')

Dit topic is geen moment stil, en zijn alleen maar mensen +25 8)7 Toch goed om te horen dat ik niet een kinderachtige (bijna) dertig-jarige ben :-P Maar dat alle overige 30+ers het nu gewoon durven te tonen :+

Verwijderd

XD
Vond het ook leuk hoe snel bol.com er ook al op inspeelt met advertenties:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13652893_10153828037102428_2532033434160997110_o.jpg

• Kasai

Kasai

Legendary

weszz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:16:
[...]

Hahaha, psyduck is echt tof! Vond eergisteren een goldduck van 79cp :+ I was not amased. Heb een psyduck van 289 namelijk. Dus dat voelt echt zuur, ik denk dat het ook komt omdat misschien dan de landen ver, ver in het oosten wakker worden. Servers zijn nog te zwaar belast waarschijnlijk.
Psyduck is een baas :)

Ja lame is dat he. Ik had al heel snel pidgey evolved, maar later ving ik veel hogere Pidgey's dan mijn Pidgeot. Gisteren opnieuw een 200 + pidgey evolved, die kwam uit op 550 Pidgeot, vervolgens volledig power ups gedaan en is nu 750 :D Nog paar Psyducks vangen en dan kan ik hetzelfde bij hem doen :)

Atlas#22744

• herofruit
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07-2023
xoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:07:
[...]

Ik ga wel gewoon langzaam stapvoets rijden :+. Gewoon hele tijd woonwijken doorrijden, heeft niemand last van me.
Ik wil niet overkomen als een 'groene', maar dit is natuurlijk wel een beetje waanzin... :X

4800wp zuid - pvoutput.org

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:33
damn 158 paginas, de normale pokemon topic gaat zo ingehaald worden

NS FC: SW 2742 0448 8213

Verwijderd

https://www.facebook.com/tim.beumers/posts/1081552941917362

Toch wel een beetje gelijk, maar Gonna Catch 'Em All!

• Musta
Kasai schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:21:
[...]

Psyduck is een baas :)

Ja lame is dat he. Ik had al heel snel pidgey evolved, maar later ving ik veel hogere Pidgey's dan mijn Pidgeot. Gisteren opnieuw een 200 + pidgey evolved, die kwam uit op 550 Pidgeot, vervolgens volledig power ups gedaan en is nu 750 :D Nog paar Psyducks vangen en dan kan ik hetzelfde bij hem doen :)
Goed om te weten, heb een paar pidgeys van rond de 240 en nog ff een paar vangen voor de lucky egg xp

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:26
Krullebol.nl schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:18:
[...]

Ik heb een Nexus 5x, de originele fastcharger in de muur kan het niet bijbenen, maar mijn Xiaomi Power bank (10k mah) laat mijn telefoon wel bijladen.. Vind het erg apart, maar misschien kan het toestel alleen in 'rust' goed laden met zo'n fast-charge..

Vanavond in ieder geval met Powerbank op pad :9
Goed om te weten! Heb ook een Xiaomi besteld van 16k dus dat zal dan ook een stuk beter gaan. Helaas zit daar volgens mij niet standaard een USB-C kabel bij en is mijn nieuw kapot... Gelukkig krijg ik meteen een nieuwe opgestuurd maar die zal ik vanavond niet kunnen gebruiken :'(

• xoniq
herofruit schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:21:
[...]

Ik wil niet overkomen als een 'groene', maar dit is natuurlijk wel een beetje waanzin... :X
Uiteraard als ik toch al ergens heen moet, maar dan met een omweg stapvoets. Voor mijn eigen portemonee (ik rijdt een BMW op benzine :X ) rijdt ik niet teveel om.

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:21:
[...]

Vond het ook leuk hoe snel bol.com er ook al op inspeelt met advertenties:

[afbeelding]
slim bij bol.com

ik heb btw deze besteld, duurt wel ff voordat ie binnen is....

http://www.ebay.co.uk/itm...c7d16a:g:IWgAAOSwzgRWxoZC

nothing stops this train

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-01 12:03
Ah kak!! Ik dacht dat die egg apparaatjes allemaal oneindig waren. Blijkt dat je ze maar 3x kan gebruiken. Dat vind ik toch wel weer zonde van het geld :/

GTA VI - All aboard the hype train!!

• weszz
Ik zou trouwens adviseren dat mensen met Android en Google maps locaties waar ze veel zitten OFFLINE te downloaden. Dat scheelt bij mij wel in mijn batterij duur. Ingress maakte gewoon gebruik van Google Maps en als ze offline staan scheelt dat wel iets merkte ik.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Musta
Kol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:23:
[...]

slim bij bol.com

Lijkt me niet echt te kloppen, 30000mah voor 12 pond maar..

• Kasai

Kasai

Legendary

Musta schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Goed om te weten, heb een paar pidgeys van rond de 240 en nog ff een paar vangen voor de lucky egg xp
Hopelijk representeer je team blauw :+

Atlas#22744

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-01 00:47
je heb ook een oneindig incubator

Asus GL703VM

Verwijderd

weszz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:24:
Ik zou trouwens adviseren dat mensen met Android en Google maps locaties waar ze veel zitten OFFLINE te downloaden. Dat scheelt bij mij wel in mijn batterij duur. Ingress maakt gewoon gebruik van Google Maps en als ze offline staan scheelt dat wel iets merkte ik.
Kan je gemakkelijk België of Nederland downloaden, nooit geen zorgen meer :)
Als is het wel per straal van zoveel km dacht ik?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2016 11:25 ]

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:04
Hij kent toch verdacht veel Pokémon-referenties. Stiekem zit hij het vast zelf ook te doen. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Musta
Kasai schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:24:
[...]

Hopelijk representeer je team blauw :+
hahah team reddd 8)
Ook een vriend red gemaakt, de ander wilt blauw worden maar wacht tot de game officieel uit is :D

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-01 00:47
nieuwe route naar me werk, 13 poke stops, met 20km/h aankomen rijden, aantikken en weer door rijden. Mensen snappen er niks van.............. whahahahahahaha

Asus GL703VM

• Kasai

Kasai

Legendary

weszz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:24:
Ik zou trouwens adviseren dat mensen met Android en Google maps locaties waar ze veel zitten OFFLINE te downloaden. Dat scheelt bij mij wel in mijn batterij duur. Ingress maakte gewoon gebruik van Google Maps en als ze offline staan scheelt dat wel iets merkte ik.
Hoe zit dat voor iOS?

Atlas#22744

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Musta schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:24:
[...]

Lijkt me niet echt te kloppen, 30000mah voor 12 pond maar..
Betreft inderdaad een fake exemplaar, annuleren nu het nog kant, en gewoon een Xiaomi Power Bank halen bij BangGood!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-01 20:35

Chris van der G

Tailchakra

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:14:
[...]

Het probleem met weinig vinden in boekel is helaas ook in erp :P
Gelukkig zijn er in Uden en veghel genoeg te vinden!

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• swv

swv

[...]

slim bij bol.com

Ik wil er geen powerbank topic van maken maar hier moet ik ook even ingrijpen. Je kan beter deze bestellen http://m.banggood.com/Ori...-Smartphone-p-977406.html Dan heb je effectief ongeveer 6500 mAh waarmee je menig telefoon ruim 2 keer kunt opladen voor minder geld. Gebruik ook de coupon code bovenaan de productpagina voor extra korting :)
Darkfreak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Volgens mij zijn de laders van de SGS7 Quickcharge?
En hoe zit het met de iPad?

Oftewel: Waar kan ik aan zien of het een QuickCharge2 charger is XD?
Het zal per lader afhangen hoe je dat aan de buitenkant kan herkennen met logo's en dergelijke, maar wat alle laders gemeen hebben is dat je bij output dit bijvoorbeeld ziet staan: 5.0V/2.4A. En quick charge laders als extra 12V/1.5A. 5.0V/2.4A is van een reguliere lader zoals die van een iPad, en 12V/1.5A duidt op een quick charge lader. Op een lader zie je deze waardes vaak gecombineerd staan. Dat betekent dat de lader kan herkennen welk apparaat er is aangesloten en daar de output op aanpast. USB is immers universeel en moet ook hufterproef zijn ;) Dit houdt ook in dat laden met een iPad lader niet zo snel gaat omdat die niet op 12v kan laden. Ook hier spreek ik uit eigen ervaring. Wat de Samsung lader voor output geeft kan je dus zelf aflezen.

[ Voor 40% gewijzigd door swv op 12-07-2016 11:37 ]

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:46

tha_crazy

Mafketel

Ach er valt op beide manieren wel wat over te zeggen.
Aan de ene kant, toen ik het dag 1 speelde voelde ik me wel wat beschaamd ja, want 26 jaar en dan zoiets spelen. En er nog voor naar buiten gaan ook om kilometers te lopen.

Aan de andere kant, ik kom weer meer buiten wat goed voor mij is.
Sportschool haat ik dus sporten deed ik al zo goed als niet.
Het liefste zat ik binnen te gamen of tv te kijken.

Nu sta ik vrolijk met 50 anderen bij de kerk pokemon te vangen en slap te lullen.
Ga ik naar buiten om even 10km te lopen om een ei uit te broeden.

Als me dat een kind maakt, so be it, volgens m'n vriendin ben ik toch al niet al te volwassen geestelijk.
Kan ik me er beter naar gedragen ;)

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
DivineNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Goed om te weten! Heb ook een Xiaomi besteld van 16k dus dat zal dan ook een stuk beter gaan. Helaas zit daar volgens mij niet standaard een USB-C kabel bij en is mijn nieuw kapot... Gelukkig krijg ik meteen een nieuwe opgestuurd maar die zal ik vanavond niet kunnen gebruiken :'(
Ik heb deze kabel laatst besteld, tevens deze omvormertjes, just in case dat soort dingen gebeuren.
Beide via Banggood

Heb het omvormertje nog niet nodig gehad, maar die kabel werkt perfect

Verwijderd

Deze speknek kan de beweging zelf ook wel gebruiken.

• xoniq
[...]

slim bij bol.com

MediaMarkt speelt ook grappig in op de hype:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p480x480/13658964_10154378452836096_1283910205138859532_n.jpg?oh=174595084e1848fe418b1680331acbe3&oe=5824BDC6

Kom allemaal massaal naar de Mediamarkt voor een Mewtwo die niet bestaat.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:17

DropjesLover

Dit dus ->

Sir_Hendro schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:23:
Ah kak!! Ik dacht dat die egg apparaatjes allemaal oneindig waren. Blijkt dat je ze maar 3x kan gebruiken. Dat vind ik toch wel weer zonde van het geld :/
Ja, daarom vind ik die dingen ook erg duur om echt te kopen :/
Ik ben sowieso niet van de in-app purchases, daar speel ik ook niet genoeg voor doorgaans.

Maar het max rendement is om 10k eieren in die 3x use dingen te doen en de 2km en 5km in de eerste die je gekregen hebt, die heeft unlimited uses.

Vanochtend ook een 10Ah accu gekocht. Maar ook omdat mn andere, no-name kleine ronde sowieso stuk was (bleek dit weekend).

[ Voor 10% gewijzigd door DropjesLover op 12-07-2016 11:31 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-01 16:22

Ypho

Allround Nerd

Lijkt me voor iOS niet mogelijk omdat apps niet bepaald met elkaars data mogen spelen.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• weszz
I have no idea. Als er een offline mogelijkheid is voor de app om dingen te downloaden dan wel.
Hahaha, zelden zo'n grote hypocriet meegemaakt en dan aan het einde janken over politiek :F *pats shoulders* sad man. Hoop zo dat die beste man hier mee leest en in ziet dat dit soort artikelen gewoon de hype alleen maar groter maken.

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Rondje breda, tilburg en heb weer eggs + pokeballs gespaard

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:29:
[...]

Deze speknek kan de beweging zelf ook wel gebruiken.
QFT

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-01 11:23
waar kan je apk downloaden en vraag 2 is wordt je niet gebanned?

PSN: libbes1979

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-01 15:44
Gebruik al langetijd met Xiaomi Batterypack 10K werkt perfect met Pokemon Go :D

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
sww89 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:28:
[...]

Ik wil er geen powerbank topic van maken maar hier moet ik ook even ingrijpen. Je kan beter deze bestellen http://m.banggood.com/Ori...-Smartphone-p-977406.html Dan heb je effectief ongeveer 6500 mAh waarmee je menig telefoon ruim 2 keer kunt opladen voor minder geld. Gebruik ook de coupon code bovenaan de productpagina voor extra korting :)
Ik heb daar de 16000mAh versie van. Topding, zeker met kortingsbonnen niet veel duurder, maar wel een aardige baksteen om mee te zeulen...

Verwijderd

off-topic: Altijd al een QFT willen verdienen O-)

on-topic: Dankjewel 2 hotspots bij het werk :D

• xoniq
libbes1979 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:31:
Dit staat OVERAL in dit topic:
Links naar APK's uit onofficiële bron zijn niet toegestaan.

• WahWah
libbes1979 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:31:
zelf ff googlen, en nee je wordt niet gebanned voor het spelen van het spel

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:31:
[...]

off-topic: Altijd al een QFT willen verdienen O-)

on-topic: Dankjewel 2 hotspots bij het werk :D
:D :D

En noooo, ik gewoon geen hotspots in de buurt :'(

• Cr0kie
  • Laatst online: 19:41
Nog maar 3 pokeballs :'( Op weg van het werk naar huis zitten 15 stops, die maar eens langsrijden en collecten. Ik hoop toch op een balletje of 45.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:52
Dit soort mensen vinden zichzelf zo ongelooflijk volwassen. Waar halen deze mensen in godsnaam het plezier vandaan in hun leven? Moet alles zo serieus en geforceerd volwassen zijn? Ik vind het alleen maar mooi wat er gebeurd, aangezien er veel meer sociale interactie tussen mensen ontstaat. Dat is iets waar het ons landje de laatste jaren nogal aan ontbreekt denk ik.

PSN: xMaurice93

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10-2025

Frans92

VFR800

Gisteren bij metrostation Blijdorp in Rotterdam de gym veroverd. Ik ben nog geen 10 meter verder gefietst of de gym is geel... Kom ik 3 minuten later thuis, is de gym rood.
Niet normaal hoe druk het daar is zeg.

XBL: DonFrans

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-01 12:03
Dat vind ik wel onaardig. Laat deze mensen toch lekker hun ding doen en maak gebruik van de situatie dat er meer 'bitches' voor Tim zijn omdat de andere het te druk hebben met Pokémon Go :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Spacialz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-01 11:38

Spacialz

Ovenvers

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:33:
[...]

Bij de kaasboerderij in het Horabos zitten 5/6 Pokestops vlak bij elkaar. In het bos zelf ben ik helaas alleen wat pidgey's en spearows tegen gekomen
Nice! Ik woon op 5 min. fiets afstand..
Maar pidgeys en spearows :| teveel van die krengen

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Frans92 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:33:
Gisteren bij metrostation Blijdorp in Rotterdam de gym veroverd. Ik ben nog geen 10 meter verder gefietst of de gym is geel... Kom ik 3 minuten later thuis, is de gym rood.
Had ik gisteren op station Den Helder Zuid (of all places). Ik had de gym leader eruit gekickt, en voordat ik mijn pokemon er in kon zetten (was aan het healen), was ie al rood. Meteen maar weer verslagen en de mijne er alsnog in gezet. Niet veel later was ie er al weer uit :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ye-roon

knaak

Ik heb een vraag en ik krijg met m'n google query niet echt een duidelijk antwoord. Dus misschien weet iemand het hier wel.

Is er een mogelijkheid om de app te laten draaien? Nu vraagt de app dat ik elke zoveel seconden met me vinger over het scherm beweeg, anders is er "geen activiteit" en gaat het scherm op zwart. Ik zou dit graag gewoon aan hebben staan, ook als ik cover dichtklap, zodat ik gewoon in m'n pauze die app aanzet en m'n loop kilometers geregistreerd worden, maar met de het scherm uit registreert dit niet.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

ye-roon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:35:
Ik heb een vraag en ik krijg met m'n google query niet echt een duidelijk antwoord. Dus misschien weet iemand het hier wel.

Is er een mogelijkheid om de app te laten draaien? Nu vraagt de app dat ik elke zoveel seconden met me vinger over het scherm beweeg, anders is er "geen activiteit" en gaat het scherm op zwart. Ik zou dit graag gewoon aan hebben staan, ook als ik cover dichtklap, zodat ik gewoon in m'n pauze die app aanzet en m'n loop kilometers geregistreerd worden, maar met de het scherm uit registreert dit niet.
Kun je niet instellen op je telefoon dat ie niet automatisch uitschakelt na x minuten?

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:32
ye-roon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:35:

asttu

Google Play: Stay Alive! Keep screen awake

• WahWah
Frans92 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:33:
Hier voor het centraal station Rotterdam is hetzelfde, gisteren zag ik alle kleuren voorbij komen.
Nu staat hij wel al heel de ochtend op blauw..

[ Voor 5% gewijzigd door WahWah op 12-07-2016 11:36 ]

• Mx. Alba
Spacialz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:34:
[...]

Nice! Ik woon op 5 min. fiets afstand..
Maar pidgeys en spearows :| teveel van die krengen
Pidgeys zijn ideaal voor XP sparen want je hebt maar 12 candy nodig om ze te evolven. 4 vangen = 900XP (4x 100 + 500). Als je het evolven opspaart tot je een Lucky Egg hebt dan leveren 4 Pidgeys je 1400xp op (4x 100 zonder verdubbelaar + 500x2).

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Spam

[ Voor 95% gewijzigd door psychoclown op 12-07-2016 19:14 ]

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

• Musta
WahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:36:
[...]

Hier voor het centraal station Rotterdam is hetzelfde, gisteren zag ik alle kleuren voorbij komen.
haha jaa daarom probeer ik het daar ook niet xD hier ligt een gym bij mij nog steeds op geel, iedereen schrikt van die snorlax van 1081 ..
okay pff, ik zie dta er nu zelfs 7 pokemon erin zitten :?

[ Voor 6% gewijzigd door Musta op 12-07-2016 11:39 ]

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-01 17:26

LyP0

it is I , you worst nightmare

Musta schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:39:
[...]

haha jaa daarom probeer ik het daar ook niet xD hier ligt een gym bij mij nog steeds op geel, iedereen schrikt van die snorlax van 1081 ..
toevallig in eindhoven ;)

ik voel me lekkaah !!!

• tha_crazy
  • Laatst online: 23:46

tha_crazy

Mafketel

Musta schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Ik snap niet waarom iedereen schrikt van een snorlax?
Die beuk je zo omver.

Tevens hoef je niet ALLE pokemon te verslaan om een gym te loweren, een aantal zijn al voldoende.

• Musta
LyP0 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:40:
[...]

toevallig in eindhoven ;)
Rotterdam west 8)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-01 09:05
Oh nostalgie, wat maak je toch weer makkelijk duidelijk hoeveel mensen geen leven hebben en het liefst fantasie diertjes willen vangen en ze trainen ipv iets nuttigs doen met hun leven.
Daar maar gestopt met lezen.
Blijkbaar heeft deze volwassen meneer net zo weinig leven als hij mensen op zoiets gaat afbranden. De ene gaat Pokémon vangen en de andere gaat op social media lopen bitchen over mensen die Pokémon vangen 8)7

<GoT>NightStalker

• Musta
tha_crazy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:40:
[...]

Ik snap niet waarom iedereen schrikt van een snorlax?
Die beuk je zo omver.

Tevens hoef je niet ALLE pokemon te verslaan om een gym te loweren, een aantal zijn al voldoende.
Yup daarom ga ik die ff vanmiddag als ik tijd heb claimen voor red :+
Heb genoeg pokmeons van 800 om ze ff te verslaan

[ Voor 6% gewijzigd door Musta op 12-07-2016 11:41 ]

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11-2025

FraxleNL

PSN: FraxleHD

WahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:36:
[...]

Rotterdam Centrum Bijenkort toont vandaag ook alle kleuren.

• Mx. Alba
Hoe werkt trouwens het trainen in een gym van je eigen kleur? Heb ik gisterenavond wat mee geëxperimenteerd... De eerste (laagste) kon ik steeds zonder problemen verslaan maar door de tweede werd ik dan in elkaar gehakt omdat ik nog maar de helft van de HP van de door mij ingezette Fearow over had. En dan krijg je "You lost" en maar heel weinig XP... Vrij nutteloos zo. Is er een betere taktiek? Vluchten voordat je het tweede gevecht aangaat ofzo?

• Kuip33
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-11-2022
Reclame/werving is niet toegestaan, mocht ik ernaast zitten dan kun je mij persoonlijk berichten.

[ Voor 76% gewijzigd door psychoclown op 12-07-2016 15:44 ]

• weszz
https://www.facebook.com/pokespotnl/ misschien dit leuk? Kameraad is er mee begonnen.

Je plaatst gewoon de pokemon en locatie waar je hem hebt gevonden in een bericht. Zo kon iemand anders al mijn tentacruel ook vangen in de buurt :+ Niet zeker of het ook echt zo werkt want volgens mij is het random...maar heey.

• Musta
Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:42:
Hoe werkt trouwens het trainen in een gym van je eigen kleur? Heb ik gisterenavond wat mee geëxperimenteerd... De eerste (laagste) kon ik steeds zonder problemen verslaan maar door de tweede werd ik dan in elkaar gehakt omdat ik nog maar de helft van de HP van de door mij ingezette Fearow over had. En dan krijg je "You lost" en maar heel weinig XP... Vrij nutteloos zo. Is er een betere taktiek? Vluchten voordat je het tweede gevecht aangaat ofzo?
Geen idee eerlijk gezegd, vraag het me ook af dus.

Ik heb het gisteravond ook een beetje zo gedaan toen mijn sterkere een gym bezetten. Werd ik met mn lage ook steeds afgemaakt tegen een 2e of 3e pokmeon

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-01 19:53
Als je een pokemon bij iemand in de gym zet van dezelfde kleur krijg je dan ook de bonus of moet jij de persoon zijn die de gym heeft overgenomen/geclaimd wil je die bonus pas krijgen?

PSN: McMillan0984

• Nogne
  • Laatst online: 22:48

Nogne

>.<

Whop Whop, eindelijk mijn 2e pokemon gevangen. Bij mijn huis is niks te vangen, daarom gisteren 2 uur rondgelopnen. Kwam maar niks tegen, en ik ben nu op mijn werk en vind constant pokemons.

Ze mogen de verdeling wel wat aanpassen, of in het bos lopen meer pokemons rond dan op een industrieterrein. (Ik woon aan de rand van een industrie terrein en mijn werk zit zo goed als in het bos)

PS/XBL: Nogne

• Musta
Clavat schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:44:
Als je een pokemon bij iemand in de gym zet van dezelfde kleur krijg je dan ook de bonus of moet jij de persoon zijn die de gym heeft overgenomen/geclaimd wil je die bonus pas krijgen?
Gewoon erbij zetten

Er komen zelfs 8 itmes uit een stop heb ik gemerkt gister :)

[ Voor 9% gewijzigd door Musta op 12-07-2016 11:45 ]

• EricNL
Heerlijk, eindelijk zo'n zuurverdiende lure module geactiveerd. Vangst tot nu toe:
3x Pidgey
1x Rattata

Leuk voor de exp, maar iets nieuws is ook welkom...

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ye-roon

knaak

Ypho schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:35:
[...]

Kun je niet instellen op je telefoon dat ie niet automatisch uitschakelt na x minuten?
Mja maar op de Iphone blijft de app altijd open. En op mijn android gebeurt hetzelfde met apps als youtube/twitch. Ik kan instellen dat hij 30min aanblijft, maar is niet heel erg handig.
Een app gebruiken zodat andere app niet uit gaat? Misschien is naar kijken.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Pagina: 1 ... 40 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.