23. Gisteren nog aangesproken door een groep jongetjes van een jaar of 15. Of ik de Snorlax die ze zoeken gezien had in de richting waar ik vandaan kwam. 'Nee sorry jongens, alleen een jigglypuff'. Wat waren ze weer snel weg haha!
Ik dacht altijd dat ik één van de ouderen was met mijn 26, meeste die ik hier tegenkomen zijn 15-20 volgens mij. maar zo te zien valt het mee
I'm an Ironman!
Tijd voor een nieuw craftproject. Powerbank houden aan paraplu handvat.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:15:
[...]
Haha, paraplu verkoop gaat straks net zo hard als de power banks!
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Denk eigenlijk ook wel dat de leeftijden hier meer zeggen over de gemiddelde Tweaker dan de gemiddelde Pokemon speler
Zojuist level 8 geworden met een volle bag (350/350). Je raakt geen items van de level up kwijt. Zit nu op 382/350
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Bij ons geen schaamte hoor.Cwookie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:19:
[...]
24. Merk wel dat iedereen van mijn leeftijd niet naar de gyms gaan omdat ze zich schamen
Dit was in een dorp met 12.000 inwoners.
Ongeveer 50-60% staat op de foto.
Er staan er namelijk nog een aantal links.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 7% gewijzigd door tha_crazy op 12-07-2016 10:23 ]
Er was eerder een poll geplaatst. Grootste groep tussen de 25 en 30Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:17:
Vraag me toch af wat de leeftijd is van de pokemontrainers..
Zeflde probleem op level 10, dus maar even wat gym battles gedaanEricNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:22:
Zojuist level 8 geworden met een volle bag (350/350). Je raakt geen items van de level up kwijt. Zit nu op 382/350
Dat is wel heel goed om te weten, thx.EricNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:22:
Tas raakt snel vol, ik heb 257 ballen...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
https://www.twitch.tv/reynad27
12.5k viewers, die man heeft 450 pokemons and evolved niks
Hij hatched ook gewoon 9 eggs tegelijk, pay 2 win right
Ah een mede EdenaarSpacialz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:22:
[...]
Handig!
Echter kom ik uit Ede en is de biblebelt weer off the radar.
Dat wordt een lang eind brommeren
Ik heb ook incubators gekochtrolandos582 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:24:
dit is friggin awesome.
https://www.reddit.com/r/...e_energy_building_gym_in/
https://www.reddit.com/r/...e_energy_building_gym_in/
Daar was ik gister ook!!! Ik sta zelfs op die fototha_crazy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:22:
[...]
Bij ons geen schaamte hoor.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Wat denk je van straks als je kan gaan traden? Zie je het al voor je dat mensen met 5 telefoons gaan rondlopenrolandos582 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:24:
tha_crazy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:22:
[...]
Bij ons geen schaamte hoor.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
gister liep ik nog met mijn vriendin langs een kerel en zijn vriendin, wij totaal schaamteloos, maar van zijn vriendin een nerveus giecheltje toen ze doorhad dat wij haar doorhadden.
Vraagje, kan ik het google account de rechten nu afnemen of stopt de app dan? Hij heeft idd full access gekregen (iOS) en dat lijkt me een tikje overdreven. https://security.google.c...ecurity/permissions?pli=1
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Doe je ook 9 tegelijk? Bag space vind ik imo handiger, zit zo snel vol
Haha kleine wereldbastanl schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:25:
[...]
Daar was ik gister ook!!! Ik sta zelfs op die foto
team geel?
Ik was die mafketel met die enorme powerbank
Yep, en bagspace upgrade ook al naar de 500rolandos582 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:25:
[...]
Doe je ook 9 tegelijk? Bag space vind ik imo handiger, zit zo snel vol
[ Voor 30% gewijzigd door tha_crazy op 12-07-2016 10:26 ]
Ik zie die chinezen al rondlopen met 10 telefoons en allemaal 9 iccubators. En dan gaan ze handelen in pokemon en verkopen voor real moneyJunia schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:25:
[...]
Wat denk je van straks als je kan gaan traden? Zie je het al voor je dat mensen met 5 telefoons gaan rondlopen
Och als tweaker moet dat wel lukken toch!hexta schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:21:
[...]
Tijd voor een nieuw craftproject. Powerbank houden aan paraplu handvat.
23 hier, loop zonder schaamte naar de kerk om hem over te nemen! Heb zelfs gister tussen een paar kinderen gestaan om ze even te laten zien we de baas hier is en heb er een flinke pokemon in gezet die ze niet konden verslaan
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Heb 600 atmtha_crazy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:26:
[...]
Yep, en bagspace upgrade ook al naar de 500
team rood!tha_crazy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:26:
[...]
Haha kleine wereld
team geel?
Ik was die mafketel met die enorme powerbank
[...]
Yep, en bagspace upgrade ook al naar de 500
Hoor net van een collega die vanuit Wageningen naar het werk moet reizen dat op het station sowieso 3 pokestops hebtwishmaster1986 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:24:
[...]
Ah een mede EdenaarNog goeie spots gevonden?
Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?
3dprinter even aanslingerenChris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:27:
[...]
Och als tweaker moet dat wel lukken toch!
23 hier, loop zonder schaamte naar de kerk om hem over te nemen! Heb zelfs gister tussen een paar kinderen gestaan om ze even te laten zien we de baas hier is en heb er een flinke pokemon in gezet die ze niet konden verslaan
Vraagje aangezien ik het (volgens mij) nog niet voorbij heb zien komen:
Het claimen van je gym rewards, kan dat eenmalig per 21 uur of kan dat per gym per 21 uur?
Het claimen van je gym rewards, kan dat eenmalig per 21 uur of kan dat per gym per 21 uur?
Hahaha, zou er bijna een bij je bestellen! Maar ik ga gewoon hardcore door in de druipende regen
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
goeie vraag ,DivineNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:30:
iemand nog tips voor stardust (kom chronisch tekort)
Veel pokémon vangen, ookal heb je ze al..JayJay schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:31:
[...]
goeie vraag ,
Eenmalig per 21 uur.DivineNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:30:
Bewaren!JayJay schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:31:
[...]
goeie vraag ,
Verwijderd
Bij de kaasboerderij in het Horabos zitten 5/6 Pokestops vlak bij elkaar. In het bos zelf ben ik helaas alleen wat pidgey's en spearows tegen gekomenwishmaster1986 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:24:
[...]
Ah een mede EdenaarNog goeie spots gevonden?
Haha het amerikaanse Marine Corps doet ook een duit in het zakje..
Is meermaals voorbij gekomen, maar topic gaat ook wel erg hard.DivineNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:30:
als je pokemon in een gym hebt staan kan je je reward claimen in het scherm waar je ook je pokebals koopt, (rechtsbovenin)
dan start er een timer die 21uur duur, na 21 kan je weer claimen. Of je nou in die 21uur alle (op 1 na) gyms verliest of er nog 10 bij verovert, als die timer afloopt kan je voor alle gyms die je op dat moment bezet houd je rewards claimen (ookal zit de laatste er pas 1 minuut in bijvoorbeel)
ja heb al 10.000 gehad maar op geven moment wil je toch levelen (cp verhopen) weliswaar al teveel in te lage pokemon gebruikt , dus dan wordt het een duur goedje
weet iemand een manier om geld van mijn google rewards account te gebruiken in dit spel (waar ik een andere gmail gebruik)?
Ik heb zelf dit formulier niet aangemaakt. Kijk even in dit topic of je de maker van dit document terug kan vinden en stuur hem.haar even een PM.fl1p schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:06:
[...]
Omdat België of een provincie daarvan niet zijn aangegeven
Ik snap niet waarom men continu screenshots maakt terwijl er in de game zelf een 'snapshot' functie zit .. Werkt toch wat makkelijker dan een fysieke knoppen combinatie. Zie het continu om me heen.Lanithro schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:33:
Haha het amerikaanse Marine Corps doet ook een duit in het zakje..
[afbeelding]

lmao, ook voor Tomorrowland is er al een event page: https://www.facebook.com/...9442485/?active_tab=posts
29 hier. Zoals het lijkt zelfs onder het gemiddelde
screenshot is bij mij maar 1 knopxoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:36:
[...]
Ik snap niet waarom men continu screenshots maakt terwijl er in de game zelf een 'snapshot' functie zit .. Werkt toch wat makkelijker dan een fysieke knoppen combinatie. Zie het continu om me heen.
Jammer, ik krijg mijn vrouw nog niet zover dat zij ook gaat beginnen. Vroeger heeft ze het wel gekeken.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
"Ik begin me vreselijk te irriteren aan jullie."Maurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:39:
https://www.facebook.com/...7/videos/763934420413238/
Niet iedereen is even blij met Pokemon Go
En ik erger me blauw aan het verkeerd gebruik van "irriteren".
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
@ Leeftijden: 27 hier
Dit was trouwens gistermiddag in het centrum bij ons x)

(click voor full size
)
Er waren daar 2 pokestops naast elkaar bij die eerste foto, allemaal binnen range van elkaar.
Dus ik gooide er een lure op, en ineens was het bomvol.
Met die groep doorgelopen naar de plek van foto 2 en 3 waar er 3 lures bij elkaar zaten, en daar hetzelfde verhaal XD
Dit was trouwens gistermiddag in het centrum bij ons x)
(click voor full size
Er waren daar 2 pokestops naast elkaar bij die eerste foto, allemaal binnen range van elkaar.
Dus ik gooide er een lure op, en ineens was het bomvol.
Met die groep doorgelopen naar de plek van foto 2 en 3 waar er 3 lures bij elkaar zaten, en daar hetzelfde verhaal XD
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Bij de meeste telefoons een combo tussen 'power' en 'home' knop. Vandaar.
"wa sijn jullie viese stelletje losers van 2?"Maurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:39:
Erg indrukwekkend allemaal.
"zoek een leven begin geld te verdienen mongoluh"
Ik denk dat wij allen gemiddeld toch zeker 1,5 keer verdienen wat deze malloot binnenhaalt.
[ Voor 12% gewijzigd door hexta op 12-07-2016 10:45 ]
Ik ben 30, kom toch veel mensen tegen rond deze leeftijd.
Ben blij dat ik niet weet wie William Lagas is btw.
Atlas#22744
Ach, hij heeft gewoon geen zelf jeugd gehad. Waar wij opgroeiden met DBZ, Pokémon (serie en GameBoy games), Dexters Laboratory en al het andere moois wat Cartoon Network gratis bood over de reguliere kabel, werd hij schijnbaar onderdrukt of misschien wel op een ongepaste manier klaargestoomd voor het volwassene leven. Of hij is opgegroeid in Urk. 'Nuff said.hexta schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:43:
[...]
"wa sijn jullie viese stelletje losers van 2?"
Die vent moet even normaal leren praten, hij praat alsof hij teveel basecoke gebruikt, met de enorme slijmontwikkeling in zn waffel. En een vent van (wat zal t zijn?) 38 met een petje op? Zonder dat hij in de zon zit?
Erg indrukwekkend allemaal.
Ik ben over een half jaar 30. Dit geeft gewoon een jeugd sentiment, en het is leuk als je dan mensen tegen komt van je eigen 'volwassene' leeftijd die het ook durfden te tonen. Ik ben gister nacht met de hond wezen wandelen, gewapend met twee telefoons (die van mij en mijn vriendinKasai schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:45:
Ik ben 30, kom toch veel mensen tegen rond deze leeftijd.
[ Voor 24% gewijzigd door xoniq op 12-07-2016 10:47 ]
DBZxoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:45:
[...]
Ach, hij heeft gewoon geen zelf jeugd gehad. Waar wij opgroeiden met DBZ, Pokémon (serie en GameBoy games), Dexters Laboratory en al het andere moois wat Cartoon Network gratis bood over de reguliere kabel, werd hij schijnbaar onderdrukt of misschien wel op een ongepaste manier klaargestoomd voor het volwassene leven. Of hij is opgegroeid in Urk. 'Nuff said.
Ik kijk momenteel trouw Dragonball Super
Lekker verwarrend ... de termen die gebruikt worden:
Is het nu iOS (dus Apple) of Android?
Indien het Android is, kan iemand me uitleggen waar het iOS stuk dan een raakvlak heeft aangezien dit (zover ik weet) altijd een relatie heeft met Apple...
(zie nieuws bericht)Niantic belooft fix voor privacyprobleem iOS-versie Pokémon Go
Is het nu iOS (dus Apple) of Android?
Indien het Android is, kan iemand me uitleggen waar het iOS stuk dan een raakvlak heeft aangezien dit (zover ik weet) altijd een relatie heeft met Apple...
Woon zelf in Amersfoort, eemplein. Dacht gisteravond even met een huisgenoot een stuk te gaan lopen. Kom ik er achter dat we maar liefst 18!! pokestops redelijk(soms wel even lopen) bij elkaar hebben staan op wandel/stuiter afstand
En in de avond waren er ook een stuk of 7/8 lures aangezet op die stops dus het was echt, echt druk
Prachtig.
Verder wel vervelend dat ik gewoon 23 pokeballs en 8 greatballs heb versplit aan een Hypno
Om vervolgens een drowzee te mogen evoulueren die beter is
Verder wel vervelend dat ik gewoon 23 pokeballs en 8 greatballs heb versplit aan een Hypno
[ Voor 6% gewijzigd door weszz op 12-07-2016 10:49 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Deze staat al in de OP.Limit-NL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:57:
[...]
BK was eerder!
[...]
Deze mag trouwens wel in de OP!
Kijk onder Q&A.
iOS staat er toch?Zephyer schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:47:
[...]
(zie nieuws bericht)
Is het nu iOS (dus Apple) of Android?![]()
Hoe kan dat verwarrend zijn precies?
.
iOS icm een Google account.....
iOS icm een Google account.....
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
In de iOS app zit een bug waardoor deze te ruime toegang verkrijgt tot het Google account waarmee men inlogt op Pokémon Go. Er wordt volgens mij nergens over Android gesproken; wel over iOS en Google waardoor wellicht verwarring ontstaat?Zephyer schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:47:
[...]
(zie nieuws bericht)
Is het nu iOS (dus Apple) of Android?![]()
Gisteren meer dan 25 km gefietst door Apeldoorn om mijn eieren uit te laten komem, met succes uit een kwam Eevee, die ik meteen kon evolueren in een Flareon met 400+ CP en uit het andere ei kwam Aerodactyl. Ook kwam ik onderweg Magmar en Electrobuzz tegen, vele stops langs gegaan.
Nog niet begonnen aan gyms.
Ik heb nu even uitgerekent enzo, heb 36 evolves klaar staan
(wel allemaal rank 1)
dus dat word in de pauze straks even een lucky egg knallen
Ik begon aan een gym zodra ik level 5, in m'n eentje, met 6 slappe PokémonDonkoking schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:51:
Gisteren meer dan 25 km gefietst door Apeldoorn om mijn eieren uit te laten komem, met succes uit een kwam Eevee, die ik meteen kon evolueren in een Flareon met 400+ CP en uit het andere ei kwam Aerodactyl. Ook kwam ik onderweg Magmar en Electrobuzz tegen, vele stops langs gegaan.
Vast leuk op feestjes enzo haha,maar als je volwassenen moet worden. Wat doen volwassenen volgens hem dan? Beetje csi en huizen jacht kijken op de tv? Kan makkelijk tegelijkertijd denk ik zoMaurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:39:
Haha nice! Gisteren ben ik met mijn vriendin en zusje door heel het dorp heen gereden met de auto opzoek naar zeldzame pokemon. Uiteindelijk een 600 slowbro gevangenxoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:45:
Ik ben over een half jaar 30. Dit geeft gewoon een jeugd sentiment, en het is leuk als je dan mensen tegen komt van je eigen 'volwassene' leeftijd die het ook durfden te tonen. Ik ben gister nacht met de hond wezen wandelen, gewapend met twee telefoons (die van mij en mijn vriendin).
Wo lucky! Ik weet waar ik van het weekend even langs gaweszz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:47:
Woon zelf in Amersfoort, eemplein. Dacht gisteravond even met een huisgenoot een stuk te gaan lopen. Kom ik er achter dat we maar liefst 18!! pokestops redelijk(soms wel even lopen) bij elkaar hebben staan op wandel/stuiter afstandEn in de avond waren er ook een stuk of 7/8 lures aangezet op die stops dus het was echt, echt druk
Prachtig.
Verder wel vervelend dat ik gewoon 23 pokeballs en 8 greatballs heb versplit aan een HypnoOm vervolgens een drowzee te mogen evoulueren die beter is
Atlas#22744
Kijk, nu wordt het logischMx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:51:
[...]
In de iOS app zit een bug waardoor deze te ruime toegang verkrijgt tot het Google account waarmee men inlogt op Pokémon Go. Er wordt volgens mij nergens over Android gesproken; wel over iOS en Google waardoor wellicht verwarring ontstaat?
Bedankt!
Heb je Lucky egg gekocht of gevonden?Ricmaniac schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:51:
Ik heb nu even uitgerekent enzo, heb 36 evolves klaar staan(wel allemaal rank 1)
Ik wacht ook heb ook veel evoluties klaarstaan
AnimeAdicted
Beste Tweakers, ik heb al een beetje op internet gezocht maar kon het niet zo 1 2 3 vinden dus vandaar dat ik het hier vraag!
als ik nu voor mijn Galaxy S7 Pokemon Go via die APK file download kan je dan alle pokemon die je tot nu toe hebt gevangen etc meenemen als de orginele versie eerdaags wordt uitgebracht?
of kan je de app die je nu download gewoon altijd houden en blijven spelen ( ook update etc )
of zeggen jullie nog even geduld tot de officiele app uitkomt?
als ik nu voor mijn Galaxy S7 Pokemon Go via die APK file download kan je dan alle pokemon die je tot nu toe hebt gevangen etc meenemen als de orginele versie eerdaags wordt uitgebracht?
of kan je de app die je nu download gewoon altijd houden en blijven spelen ( ook update etc )
Denk dat je vooral heel erg volwassen bent als je laat zien dat je ontzettend stoer bent door andere mensen 'belachelijk te maken'Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:54:
[...]
Vast leuk op feestjes enzo haha,maar als je volwassenen moet worden. Wat doen volwassenen volgens hem dan? Beetje csi en huizen jacht kijken op de tv? Kan makkelijk tegelijkertijd denk ik zo
PSN: xMaurice93
Ik ga vanaf nu ook evolves sparen. Ik weet niet of ik aan de 36 ga komen voordat ik mijn eerste Lucky Egg te pakken heb maar we zien het wel.Ricmaniac schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:51:
Ik heb nu even uitgerekent enzo, heb 36 evolves klaar staan(wel allemaal rank 1)
Ja. Wordt opgeslagen op je Google account of Pokémon Club account.Inhumanous schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:54:
Beste Tweakers, ik heb al een beetje op internet gezocht maar kon het niet zo 1 2 3 vinden dus vandaar dat ik het hier vraag!
Waarschijnlijk theoretisch update hij je bestaande app met evt bugfix etcInhumanous schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:54:
AnimeAdicted
Oh shit, en ik maar leren dat je volwassen bent als je je eigen hobbies hebt gevonden en die ongestoord kunt doen zonder andere mensen belachelijk te maken om hun hobbies. Vanmiddag toch maar even cursus tokkie volgen danMaurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:55:
[...]
Denk dat je vooral heel erg volwassen bent als je laat zien dat je ontzettend stoer bent door andere mensen 'belachelijk te maken'Kansloos.
Verwijderd
Kun je meenemen, wordt op de server opgeslagen.Inhumanous schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:54:
Ik heb laatst m'n telefoon opnieuw geïnstalleerd en alles wat ik daarvoor had verzameld stond er nog gewoon in.
Voor die cursus kan je denk ik prima bij hem terecht. Kost je 5 euro wiet en een spuitje Heroïne. Krijg je wellicht nog een orale handling cadeau als je een fooi geeft.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:56:
[...]
Oh shit, en ik maar leren dat je volwassen bent als je je eigen hobbies hebt gevonden en die ongestoord kunt doen zonder andere mensen belachelijk te maken om hun hobbies. Vanmiddag toch maar even cursus tokkie volgen dan
Net begonnen, wat heerlijk dit! Liggen binnen 200m van mijn huis 2 gyms, zijn die altijd zo dicht bij elkaar? Nu even voorbereidingen plegen en zo lekker de stad in en Pokémons vangen!
Nee soms zelfs ver weg. Ik moet er met de auto heen omdat ik lui ben. Sta ik met de auto bij het station te battelen.Beltoni schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:58:
Net begonnen, wat heerlijk dit! Liggen binnen 200m van mijn huis 2 gyms, zijn die altijd zo dicht bij elkaar? Nu even voorbereidingen plegen en zo lekker de stad in en Pokémons vangen!
Verwijderd
Hoe kan je al je eggs in 1x hatchen?rolandos582 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:24:
9 eggcubators kopen
Kan maar hoeft niet ze hebben deels random overgenomen van ingress.Beltoni schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:58:
Afhankelijk van populariteit ingress gekenmerkt als gym
AnimeAdicted
Ben nog het meest tevreden met mijn vangst van een tentacruel van 680Kasai schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:54:
[...]
Wo lucky! Ik weet waar ik van het weekend even langs ga
Merkte overigens dat wanneer je met veel spelers op hetzelfde punt zit de app echt moeite heeft en ook al een paar keer vastlopers gehad. Zo een Venomoth niet kunnen vangen
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
incubators kopen en je krijgt incubators op verschillende levels. Zo krijg je op level 20 ook 2 dacht ik. Ik doe nu 5 tegelijk en je hebt natuurlijk 1 die inf is, en de rest heeft 3 charges
[ Voor 10% gewijzigd door rolandos582 op 12-07-2016 11:00 ]
Wij merkte voornamelijk eind van de avond (uurtje of 10 half 11) dat de app traag werd, daardoor ook ea niet kunnen vangenweszz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:59:
[...]
Ben nog het meest tevreden met mijn vangst van een tentacruel van 680
Merkte overigens dat wanneer je met veel spelers op hetzelfde punt zit de app echt moeite heeft en ook al een paar keer vastlopers gehad. Zo een Venomoth niet kunnen vangen
680 tentacruel is wel heel nice! Mijn vriendin had die bij ons in de keuken
Atlas#22744
Tip wat betreft het uitbroeden van eieren, trouwens: Stop je kortste eieren (2km of 5km als je 2tjes op zijn) in de oneindig bruikbare incubator, en de langste eieren (5km of 10km als je die hebt) in de "3x gebruiken" incubators. Dan maak je het efficiëntst gebruik van die dingen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mx. Alba op 12-07-2016 11:01 ]
Het duurt bij mij altijd gruwelijk lang voor een ei 'hatched' omdat ik altijd in de auto ben. Als ik een eindje loop registreert ie dat ook niet altijd even lekker.Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:01:
Tip wat betreft het uitbroeden van eieren, trouwens: Stop je kortste eieren (2km of 5km als je 2tjes op zijn) in de oneindig bruikbare incubator, en de langste eieren (5km of 10km als je die hebt) in de "3x gebruiken" incubators. Dan maak je het efficiëntst gebruik van die dingen.
Verwijderd
Ik speel op een huawei p9 lite en die heeft volgens mij geen gyroscope, is er een alternatief om de AR stand toch the laten werken?
Nee .. Daar leunt het nou eenmaal op. Je kan AR ook gewoon uitzetten.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:04:
Ik speel op een huawei p9 lite en die heeft volgens mij geen gyroscope, is er een alternatief om de AR stand toch the laten werken?
heb ik ook last van, een 5km eitje doe ik dus al gauw 3-4 dagen over.xoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:04:
[...]
Het duurt bij mij altijd gruwelijk lang voor een ei 'hatched' omdat ik altijd in de auto ben. Als ik een eindje loop registreert ie dat ook niet altijd even lekker.
nothing stops this train
Wat zie je nu dan met AR stand aan?Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:04:
Het feit dat ik dit zeg is al merkwaardig genoeg, want ik fiets al 10 jaar niet meer maar: stap op de fiets. Niet te hard fietsen, 10km/u tot 15km/u. Dan hatch je vrij snel je eieren kan ik je vertellenxoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:04:
[...]
Het duurt bij mij altijd gruwelijk lang voor een ei 'hatched' omdat ik altijd in de auto ben. Als ik een eindje loop registreert ie dat ook niet altijd even lekker.
Wij doen het in de auto, rijden niet harder dan 19-20 km/u.
Atlas#22744
Ik ga wel gewoon langzaam stapvoets rijdenlolgast schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:05:
[...]
Het feit dat ik dit zeg is al merkwaardig genoeg, want ik fiets al 10 jaar niet meer maar: stap op de fiets. Niet te hard fietsen, 10km/u tot 15km/u. Dan hatch je vrij snel je eieren kan ik je vertellen
Verwijderd
Gewoon wat ik normaal zou zien als ik de camera gebruik. Er komt verder geen pokemon etc in beeld.
Dus als ik iemand door de bebouwde kom zie rijden met steevast max 20 km/u, en het is geen bejaarde, dan ben jij dat?Kasai schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:06:
Wij doen het in de auto, rijden niet harder dan 19-20 km/u.
Verwijderd
Heb ik ook. AR uitzetten is de enige optie.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:08:
[...]
Gewoon wat ik normaal zou zien als ik de camera gebruik. Er komt verder geen pokemon etc in beeld.
Daarom AR gewoon uitzetten. Dan gaat het ook niet werken. De camera werkt wel, maar de app zegt tegen de gyroscoop op hoeveel graden de pokemon zit, en de gyroscoop richt je die kant op, en dat gaat dus niet werken.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:08:
[...]
Verwijderd
Nieuwe roadrage, geen bejaarde weggebruikers maar pokemon go spelers..xoniq schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:08:
[...]
Dus als ik iemand door de bebouwde kom zie rijden met steevast max 20 km/u, en het is geen bejaarde, dan ben jij dat?(Er vanuit gaande dat je niet bejaard bent)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.