Ja ik heb het gezien. Ziek veel stops daar. Heb er een paar op de map gezet.prutser001 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:04:
Mocht je je in de omgeving van Gorinchem bevinden, pak gewoon de binnenstad mee, bijna 50 pokestops op 7 km2 en enorme variatie aan pokemon. Op sommige plekken pak je makkelijk in 1 straat een stuk of 10 stops.. (Niet normaal). Een vriend van me heeft er al 25 unieke gevangen... in 1 dag..
Plekken waar je juist dingen verwacht zit niets en gekke naambordjes/straat aanduidingen weer wel (kunst objecten e.d.)
Je heb pech, vriend van me heeft 20 pokemon gevangen op een traject van 30km, wel heen en terugreis.shoombak schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:36:
Zou het kunnen dat er bewust geen pokemon op het spoortraject te vinden zijn ivm veiligheid, of heb ik gewoon pech?
Gisteren trouwens een lickitung gevangen, die heb ik nog bij niemand in de wijk gezien hier.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Alleen maar Pidgeys, Rattatas en Weedles waarop ik ook nog eens een aantal minuten moet wachten.
Zou dit aan de locatie kunnen liggen ? Want een rondje rijden met alleen Incense aan levert een stuk meer op.
YepRobolokotobo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:41:
Maakt het ook uit hoe hoog het level van de pokemon is voordat je hem evolueert? Is het level na de evolve hoger als het level voor die tijd ook hoger is?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Xbox: Gulpener88
Goeie vraag. Ik ben zelf nog nergens een fire pokemon tegen gekomen. Kheb alleen me Charmander sinds de start and thats it...hexta schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:45:
Waar is de kans wat hoger om vuurpokemon te vinden?
woods/forrestWahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:48:
[...]
Goeie vraag. Ik ben zelf nog nergens een fire pokemon tegen gekomen. Kheb alleen me Charmander sinds de start and thats it...
bij de brandweer?? of zouden dat juis waterpokemon zijn? Had gister wel een magmar uit een 10km ei, en een maat een vulpix uit een 5km ei. bij vulkanen... hoogovens...benzinestation....circuit in zandvoort.... kolencentrale...WahWah schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:48:
[...]
Goeie vraag. Ik ben zelf nog nergens een fire pokemon tegen gekomen. Kheb alleen me Charmander sinds de start and thats it...
idunno
p.s. shellmoerdijk stikt het van de electro's en magnamite
[ Voor 6% gewijzigd door bastanl op 12-07-2016 08:52 ]
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
www.watbenjedan.nljordyyyys schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:03:
Man man, had een maxed out CP Pidgey geëvolueerd, toen 4 pidgeotto's in mijn inv en de maxed out verwijderd... Zonde!!!
Thanks voor de tip, rijd ik er vanavond even langsbastanl schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:50:
[...]
bij de brandweer?? of zouden dat juis waterpokemon zijn? Had gister wel een magmar uit een 10km ei, en een maat een vulpix uit een 5km ei. bij vulkanen... hoogovens...benzinestation....circuit in zandvoort.... kolencentrale...
idunno
p.s. shellmoerdijk stikt het van de electro's en magnamite
In de buurt van tankstations heeft iemand me gezegd, nog niet kunnen verifieren.hexta schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:45:
Waar is de kans wat hoger om vuurpokemon te vinden?
Sorki#2242
Lijkt me een gevaarlijke situatie. Klein beetje benzinedamp bij de staart van Charmander en kaboemSorki schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:06:
[...]
In de buurt van tankstations heeft iemand me gezegd, nog niet kunnen verifieren.
XBL: DonFrans
Kon mezelf wel voor me knar slaan haha
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Ja, dit vind ik persoonlijk wel jammer dat er 'vaste' spawnpoints zijn. Dit maakt het voor sommige mensen heel makkelijk die van achter het bureau of op de bank gewoon eens in de zoveel tijd wat kunnen vangen, terwijl andere er echt flink op uit moeten trekken om er 2 of 3 tegen te komen. Zelfde geldt ook een beetje voor de pokestops die je elke 5 minuten kan gebruiken als je het geluk hebt dat er eentje in je buurt zit.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:10:
[...]
Grote kans dat alles al weg getjoept is dan, je hebt overal een aantal spawnpoints die om de paar uur een kwartier lang pokemons uit poepen. Even later nog eens proberen! Afgelegen plekken werken het beste heb ik gemerkt, bossen en industrie lanen
Dit zijn eigenlijk de enige 2 dingen die ik erg jammer vind, voor de rest zit het erg goed in elkaar voor een game die nog maar in de beginfase is.
Geen idee of het random is maar ik zag vanochtend een Magmar bij de DC Berkel vlakbij ECT Home Terminal Rotterdam en een Charmander bij De Haan vlakbij ZuidpleinSorki schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:06:
[...]
In de buurt van tankstations heeft iemand me gezegd, nog niet kunnen verifieren.
de fabriek niet de benzinepomptha_crazy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:04:
[...]
Thanks voor de tip, rijd ik er vanavond even langs
Ik woon daar in de buurtbastanl schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:13:
[...]
de fabriek niet de benzinepompVriend van me werkt daar
Dus ik doe vanavond even een tripje over industrieterrein moerdijk
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ik moet maar eens een rondje botlek/maasvlakte gaan doen denk ik..CrawlFish schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:12:
[...]
Geen idee of het random is maar ik zag vanochtend een Magmar bij de DC Berkel vlakbij ECT Home Terminal Rotterdam en een Charmander bij De Haan vlakbij Zuidplein
Wat? In afgelegen plekken kom ik geen enkele Pokemon tegen. Ik ga vaak wandelen in bossen en dan moet ik al veel geluk hebben als ik een Pidgey tegenkom.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:10:
[...]Afgelegen plekken werken het beste heb ik gemerkt, bossen en industrie lanen
Handig!Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 00:56:
[...]
https://www.google.com/ma...IVmvQmDC7bmvpxYpAMhdjgVik
Het zijn ze niet allemaal, maar zo te zien heeft een Tweaker er een paar toegevoegd.
Echter kom ik uit Ede en is de biblebelt weer off the radar.
Dat wordt een lang eind brommeren
Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?
Hier in het westen is zo goed als elke kerk een pokestop of gym.Spacialz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:22:
[...]
Handig!
Dan zou je daar toch genoeg moeten kunnen vinden?
Weet iemand of dit heel speciaal is?
[ Voor 15% gewijzigd door Joshua... op 12-07-2016 09:26 ]
Verwijderd
Ah, ik ook! Weet jij waar ik een Pikachu kan vinden?Spacialz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:22:
[...]
Handig!
Gelukkig kom je voor mijn gevoel letterlijk overal pidgey's tegenjordyyyys schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:03:
Man man, had een maxed out CP Pidgey geëvolueerd, toen 4 pidgeotto's in mijn inv en de maxed out verwijderd... Zonde!!!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik heb er 1, pokeballs zullen het probleem niet zijnEricNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:29:
Ik mag niet klagen met 2 Pokestops in bereik vanaf m'n bureau
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Het heeft ook nadelen. Ik woon bij een gym en 2 pokestops. Daar zit bijna 24/7 2 lures op. Normaal was er nooit iemand nu zijn er standaard 30 of meer mensen. Voordeel is wel dat ik al 3x een pikachu in mijn huis heb gevangen. (Ik kan vanuit mijn woning helaas niet bij de pokestops en ik heb niet echt de behoefte om tussen 30 mensen te gaan staanJunia schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:11:
[...]
Ja, dit vind ik persoonlijk wel jammer dat er 'vaste' spawnpoints zijn. Dit maakt het voor sommige mensen heel makkelijk die van achter het bureau of op de bank gewoon eens in de zoveel tijd wat kunnen vangen, terwijl andere er echt flink op uit moeten trekken om er 2 of 3 tegen te komen. Zelfde geldt ook een beetje voor de pokestops die je elke 5 minuten kan gebruiken als je het geluk hebt dat er eentje in je buurt zit.
Dit zijn eigenlijk de enige 2 dingen die ik erg jammer vind, voor de rest zit het erg goed in elkaar voor een game die nog maar in de beginfase is.
Ik moet toch zeggen dat ik geen enkel tekort aan pokeballs hebt. Ik verbruik er net zoveel als ik er tegenkom. Blijf ongeveer stabiel op 150 pokeballs staanHeatWave schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:31:
[...]
Ik heb er 1, pokeballs zullen het probleem niet zijn.
Ik zie eigenlijk enkel voordelen voor jealwind schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:31:
[...]
Het heeft ook nadelen. Ik woon bij een gym en 2 pokestops. Daar zit bijna 24/7 2 lures op. Normaal was er nooit iemand nu zijn er standaard 30 of meer mensen. Voordeel is wel dat ik al 3x een pikachu in mijn huis heb gevangen. (Ik kan vanuit mijn woning helaas niet bij de pokestops en ik heb niet echt de behoefte om tussen 30 mensen te gaan staan)
Lvl 13 en team valor hier trouwens. Sterkste pokemon is mijn trots; Electabuzz van 490CP
Heb dus nog nergens dust aan besteed dus kan waarschijnlijk nog wel een sterkere Pidgeot maken.
Beste tip; Spaar heel veel pokemon (met name Pidgey en Weedle, die kosten maar 12 om te evolueren) op. Activeer een lucky egg en ga dan als een malle evolueren. Zo ben ik gisteravond in een half uurtje van 9 naar 12 gegaan, 26000 xp
Beeromaniac
Dacht ik ook tot ik 60 pokeballs heb gebruikt aan een stomme seaking.FitzChevalric. schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:33:
[...]
Ik moet toch zeggen dat ik geen enkel tekort aan pokeballs hebt. Ik verbruik er net zoveel als ik er tegenkom. Blijf ongeveer stabiel op 150 pokeballs staan
Het spel houdt voor mij op zodra ik 146 pokemon heb. Ik ga niet wachten tot ze alles hebben gereleased en heb in mijn jeugd alleen seizoen 1 gevolgd...
Doelen voor jezelf
Ik merk meteen dat ik meer buiten kom. Afgelopen vrijdag midden in de nacht buiten gaan lopen om Pokemon te gaan vangen. Ik vertrek iets eerder thuis om onderweg op m'n gemak op de fiets langs alle stops te rijden, en om diezelfde reden ben ik wat later thuis. Straks in de pauze maar even naar het park lopen hier in de buurt, daar zijn ook flink wat stops
Seizoen 2 ook wel denk ik? Pas vanaf seizoen 3 komt de nieuwe generatie erin. Ik ben met mijn zoon en dochter een hele tijd geleden bij aflevering 1 begonnen, en merk dat ik nu in seizoen 3 mijn interesse kwijt raak, omdat ik die seizoenen vroeger niet gevolgd heb. Datzelfde geldt nu bij mij ook voor Pokemon Go, meer dan de eerste 151 Pokemon hoeven er voor mij niet inlf2 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:35:
Het spel houdt voor mij op zodra ik 146 pokemon heb. Ik ga niet wachten tot ze alles hebben gereleased en heb in mijn jeugd alleen seizoen 1 gevolgd...
[ Voor 43% gewijzigd door ChokingHazard op 12-07-2016 09:37 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Iemand wat statistiekjes van zo'n Lure Module. Hoeveel pokemon je ongeveert vangt in zo'n half uurtje?
[ Voor 26% gewijzigd door EricNL op 12-07-2016 09:39 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Oh dat zeer zeker welYogoi schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:24:
[...]
Hier in het westen is zo goed als elke kerk een pokestop of gym.
Dan zou je daar toch genoeg moeten kunnen vinden?
Doelde meer op het feit dat die map lekker leeg is rondom mijn woonplaats
Nope, nog niet zoveel vrije tijd gehad om een rondje te brommeren.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:24:
[...]
Ah, ik ook! Weet jij waar ik een Pikachu kan vinden?
Vanavond trainen ( helaas
Misschien andere lui?
Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?
Koop een 2DS, is een stuk goedkoper en heeft alleen geen 3d.kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 01:13:
Ik denk dat ik een 3DS ga kopen, Pokémon Diamond heb ik na al die jaren wel aardig kapot gespeeld. Heb ik wat te doen als de servers eruit liggen
Edit: mijn god, die dingen zijn er ook niet goedkoper op geworden... Mijn DS Lite kostte iets van 120 euro. Grappig dat die DS Lite nu al 7 jaar oud is, ik heb er 1 keer een andere accu ingedaan en als ik hem nu aanzet kan ik nog uren spelen. Ding is nog in nieuwstaat, alleen jammer dat mijn nichtje de scharnieren van het scherm half heeft gesloopt waardoor hij niet meer goed in de normale stand klikt. Rotkind, en dan ben je zelf altijd zo zuinig op je spullen
. Datzelfde nichtje heeft een paar jaar eerder trouwens ook mijn Gameboy Advance gesloopt, ik was nagenoeg ontroostbaar, en terecht.
Alleen maar Pidgeys, Rattatas en Weedles waarop ik ook nog eens een aantal minuten moet wachten.
Zou dit aan de locatie kunnen liggen ?? Want een rondje rijden met alleen Incense aan levert een stuk meer op.
Gyms vind ik wel heel fijn, woon er ook precies tussenin. Zelfs in het centrum zijn ze niet zo dicht op elkaar
Deze map ontbreekt de gegevens die ik gisteren gemaakt heb in den bosch?
zijn er meerdere mappen in de omloop?
btw wordt er een back-up van deze map gemaakt?
want je weet maar nooit of er iemand gaat trollen/verzieken zodat we alles kwijt zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 12-07-2016 09:45 ]
nothing stops this train
Dat kun je ook zelf doen! Wel handig want die maps worden om de haverklap verwijderd...Kol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:44:
weer wat toegevoegd
want je weet maar nooit of er iemand gaat trollen/verzieken zodat we alles kwijt zijn.
Op het werk in Amersfoort zijn er tegenover drie PokéStops (net niet bereikbaar vanaf mijn kantoor) en wat verderop nog een stuk of zes die tijdens een lunchwandeling te bereiken zijn. Er zijn drie Gyms zichtbaar, twee momenteel rood en een momenteel blauw.ThomasXIV schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:43:
Heb hier wel heel dichtbij 2 gyms. Ongeveer 400 meter van elkaar af. Verder ook wel veel pokestops in de buurt maar niet bij m'n huis. Een retourtje supermarkt (5 min heen en terug) zorgt voor 10 stops.
Gyms vind ik wel heel fijn, woon er ook precies tussenin. Zelfs in het centrum zijn ze niet zo dicht op elkaar.
Bij de zaak van mijn vriendin in Arnhem is een PokéStop die door "GPS jitter" af en toe vanuit haar winkel te bereiken is. Heel veel andere Pokéstops in de buurt en een Gym op 50m afstand; ook een aantal andere Gyms zichtbaar. Allemaal blauw...
En bij ons thuis in Nijmegen een stuk of tien PokéStops in de directe omgeving (helaas geen enkele vanuit de woning direct bereikbaar) en een blauwe Gym. Er zijn nog een stuk of drie Gyms zichtbaar verderop en die zijn ook allemaal blauw.
Onderweg slinger ik soms Pokémon Go even aan en veruit de meeste Gyms die ik onderweg zie (op de route Nijmegen - Arnhem - Ede - Barneveld - Amersfoort) zijn blauw... Ziet ernaar uit dat Team Mystic in ieder geval in Gelderland de baas is.
Mijn eerste twee eieren zijn bijna gehatched. Nog 300m nodig op een 2km ei en 200m op een 5km ei.
[ Voor 3% gewijzigd door Mx. Alba op 12-07-2016 09:51 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik heb een aantal punten toegevoegd in omgeving Rotterdam centrum, van het WTC tot aan hofplein. Ik zal vanavond aan de slag gaan om ze toe te voegen in Capelle aan den IJssel.
In Utrecht ook, centrum is vrijwel alles blauw, maar daar omheen... Hier in de wijk geel en rood vooral, in andere wijken ook erg veel rood.Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:50:
[...]
Op het werk in Amersfoort zijn er tegenover drie PokéStops (net niet bereikbaar vanaf mijn kantoor) en wat verderop nog een stuk of zes die tijdens een lunchwandeling te bereiken zijn. Er zijn drie Gyms zichtbaar, twee momenteel rood en een momenteel blauw.
Bij de zaak van mijn vriendin in Arnhem is een PokéStop die door "GPS jitter" af en toe vanuit haar winkel te bereiken is. Heel veel andere Pokéstops in de buurt en een Gym op 50m afstand; ook een aantal andere Gyms zichtbaar. Allemaal blauw...
En bij ons thuis in Nijmegen een stuk of tien PokéStops in de directe omgeving (helaas geen enkele vanuit de woning direct bereikbaar) en een blauwe Gym. Er zijn nog een stuk of drie Gyms zichtbaar verderop en die zijn ook allemaal blauw.
Onderweg slinger ik soms Pokémon Go even aan en veruit de meeste Gyms die ik onderweg zie (op de route Nijmegen - Arnhem - Ede - Barneveld - Amersfoort) zijn blauw... Ziet ernaar uit dat Team Mystic in ieder geval in Gelderland de baas is.
Mijn eerste twee eieren zijn bijna gehatched. Nog 300m nodig op een 2km ei en 200m op een 5km ei.
PSN: xMaurice93
Oeh nice, ik ben benieuwd. Ik weet alleen de gym bij Slotlaan te vindenFraxleNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:51:
Ik heb een aantal punten toegevoegd in omgeving Rotterdam centrum, van het WTC tot aan hofplein. Ik zal vanavond aan de slag gaan om ze toe te voegen in Capelle aan den IJssel.
Ik zit ook in Amersfoort met mn werk. Ik zie hier vooral rood. Op weg van waar ik werk naar het station zitten twee pokéstops en bij de bushalte op het station zit een gym. Iedere ochtend en middag even spelen.Mx. Alba schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:50:
[...]
Op het werk in Amersfoort zijn er tegenover drie PokéStops (net niet bereikbaar vanaf mijn kantoor) en wat verderop nog een stuk of zes die tijdens een lunchwandeling te bereiken zijn. Er zijn drie Gyms zichtbaar, twee momenteel rood en een momenteel blauw.
Gewoon icoontje toevoegen, hierna in de ballon op het "emmer" icoon klikken linksonder.Maurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:53:
Voel me eigenlijk een beetje stom om dit te vragen, aangezien ik het gisteren ook al voorbij heb zien komen. Dit forum gaat echter zo belachelijk snel, dat ik het nog maar een keer vraag. Hoe voeg ik in de google-map een Gym-icoontje toe?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
eerst een gewone marker toevoegen, daarna kan je de style wijzigenMaurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:53:
Voel me eigenlijk een beetje stom om dit te vragen, aangezien ik het gisteren ook al voorbij heb zien komen. Dit forum gaat echter zo belachelijk snel, dat ik het nog maar een keer vraag. Hoe voeg ik in de google-map een Gym-icoontje toe?
Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!
Een rode markering plaatsen en opslaan. Er verschijnt een klein schermpje bij de markering die je hebt geplaatst. In dit schermpje staat een potlood en daarmee kan je het icoon veranderen ( zeg het nu uit mijn hoofd ).Maurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:53:
onderstaande foto kan door sommiggen als aanstootgevend ervaren worden
https ://cdn.discordapp.com/attachments/178129164317097984/200495316384874497/IMG_0654.JPG
(er zit een spatie tussen om het minder aantrekkelijk te maken om op de foto te bekijken)
[ Voor 11% gewijzigd door ard1998 op 12-07-2016 09:56 ]
Nieuw icoontje toevoegen, dan op het verfblikje klikken (in het menutje wat dan omhoog komt). Kan je 't heel makkelijk aanpassen.Maurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:53:
Wist niet eens dat daar eeen gym zatTerranova schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:53:
[...]
Oeh nice, ik ben benieuwd. Ik weet alleen de gym bij Slotlaan te vinden
Ik weet precies wat je bedoeld, ik woon in Boekel en heb dus zo goed als geen stops, moet telkens naar 't centrum voor die ene 4 pokestops. Dus ga ik er maar telkens op uit in Uden, ook weer gezond die 15km fietsen per dag! (alleen naar Uden en terug, nog niet het pokemon vangen gerekend)Junia schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:11:
[...]
Ja, dit vind ik persoonlijk wel jammer dat er 'vaste' spawnpoints zijn. Dit maakt het voor sommige mensen heel makkelijk die van achter het bureau of op de bank gewoon eens in de zoveel tijd wat kunnen vangen, terwijl andere er echt flink op uit moeten trekken om er 2 of 3 tegen te komen. Zelfde geldt ook een beetje voor de pokestops die je elke 5 minuten kan gebruiken als je het geluk hebt dat er eentje in je buurt zit.
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Bedankt voor de foto, juist alleen maar ++++ zulke foto'sard1998 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:55:
een kennis uit amerika had laatst laatst een pokemon gevonden op een vreemde plek. ze zouden eens een lijst moeten maken waarin staat welke plekken er geen pokemon mogen spawnen.
https ://cdn.discordapp.com/attachments/178129164317097984/200495316384874497/IMG_0654.JPG
(er zit een spatie tussen om het minder aantrekkelijk te maken om op de foto te bekijken)
heb je er meer?
nothing stops this train
Nou dan keek ik toch naar wat anders dan op m'n schermpje turen voor een pidgey..ard1998 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:55:
een kennis uit amerika had laatst laatst een pokemon gevonden op een vreemde plek. ze zouden eens een lijst moeten maken waarin staat welke plekken er geen pokemon mogen spawnen.

Er zit een monster in de gang!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dat is een plaatje gestolen van Reddit..ard1998 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:55:
Wel andere vreemde taferelen *hint* *hint*Kol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:58:
[...]
Bedankt voor de foto, juist alleen maar ++++ zulke foto's
heb je er meer?
Ik zit persoonlijk te wachten op de officiële relase terwijl ik allerlei foto's binnenkrijgen vanuit Amerika.
Nog 1 vraag: hoelang gaat het nog duren totdat de obesitaskliniek telefoons uit gaat delen met Pokémon Go voorgeïnstalleerd?
Ik had het al gezegd... Dat nieuwsbericht dat men (en vooral jongeren) te weinig beweegt en de origineel geplande release van Pokémon Go vallen wel verdacht samen...ard1998 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:03:
[...]
Wel andere vreemde taferelen *hint* *hint*
Ik zit persoonlijk te wachten op de officiële relase terwijl ik allerlei foto's binnenkrijgen vanuit Amerika.
Nog 1 vraag: hoelang gaat het nog duren totdat de obesitaskliniek telefoons uit gaat delen met Pokémon Go voorgeïnstalleerd?
Dan weet ik dat ook weer over de persoon die het naar mij doorstuurde. Eerst bronnen controleren voordat ik zijn avonturen geloof.
Ah daar ga ik vanavond een rondje makenFraxleNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:55:
[...]
Wist niet eens dat daar eeen gym zat. Weet er zat te vinden in omgeving West en 's Gravenland.
Wat mij betreft is het al verziektd. Mensen kijken gewoon niet hoe het werkt. En voegen eigen layers toe en alles. Daarnaast zijn alle namen verwijderd.Kol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:44:
Deze map ontbreekt de gegevens die ik gisteren gemaakt heb in den bosch?![]()
zijn er meerdere mappen in de omloop?
Xbox: Gulpener88
Wegwezen! Ik ga alles overnemen!
De rivaliteit is groot, prachtig dit. Door Boekel staan ook a4tjes met rood en blauw Facebook en "this church belongs to valor" etc.
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Jynx
Magnemite
Ponyta
Koffin
Miljoenen ratata's
Miljoenen pidgeys
5 Jiggly puffs
Squirtle
Doduo
Kingler
en nog een paar die ik vast vergeten ben ;p
Op werk helemaal niks, maar wellicht is dat maar beter ook
Ja absoluut. Tot nu toe nog op een vriendelijke wijze gelukkig. Mijn maten en ik zitten ook in verschillende groepen. Krijg ik een appje binnen dat een maat bij een gym van mij staat en het gaat overnemen. Fuck, dan maar de deur uit om die gozer even weg te jagen haha!Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:09:
[...]
De rivaliteit is groot, prachtig dit. Door Boekel staan ook a4tjes met rood en blauw Facebook en "this church belongs to valor" etc.
YouTube: [POKEMON GO] Pokemon Theme Video Parody!
of
YouTube: Pokemon GO Theme (Pokemon Theme Song PARODY)
Sowieso moet ik even wat rustiger aan gaan doen.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:13:
Komende dagen gaat het regenen.. Ben benieuwd hoe groot de drop van actieve Player is die dagen haha
Heb blaren op m'n voeten
Poncho aan en gaan:) Wordt natuurlijk wel minder aantrekkelijk om dan op pad te gaan.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:13:
Komende dagen gaat het regenen.. Ben benieuwd hoe groot de drop van actieve Player is die dagen haha
Haha, paraplu verkoop gaat straks net zo hard als de power banks!tha_crazy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:14:
[...]
Sowieso moet ik even wat rustiger aan gaan doen.
Heb blaren op m'n voeten
En waterdichte Galaxy S7s!Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:15:
[...]
Haha, paraplu verkoop gaat straks net zo hard als de power banks!
Volgensmij is de grootste groep rond de 24/25. Als ik voor mezelf spreek: 22 jaar:)Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:17:
Vraag me toch af wat de leeftijd is van de pokemontrainers..
38Maurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:17:
[...]
Volgensmij is de grootste groep rond de 24/25. Als ik voor mezelf spreek: 22 jaar:)
26Maurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:17:
[...]
Volgensmij is de grootste groep rond de 24/25. Als ik voor mezelf spreek: 22 jaar:)
27Maurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:17:
[...]
Denk t ook, maar vanavond even een tripje met de auto naar andere plaatsen.Chris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:15:
[...]
Haha, paraplu verkoop gaat straks net zo hard als de power banks!
26Maurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:17:
[...]
En binnenkort m'n vriendin van 23 erbij
24. Merk wel dat iedereen van mijn leeftijd niet naar de gyms gaan omdat ze zich schamenVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:17:
Vraag me toch af wat de leeftijd is van de pokemontrainers..
Dit topic is gesloten.
![]()
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.