5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Dan denk ik dat jij meer in Nijkerk aan de gang bent? Is het daar beetje druk qua mensen en stops/gyms?
Als de hololens draagbaar/draadloos wordt
Inmiddels level 9 bereikt en het is toch wel een leuk spelletje hoor. Nog niet veel bijzonders van pokemon helaas, maar komt vast nog wel.
Is ie niet gewoon uitgekomen? Als je in je Pokémon lijst kijkt zie jw het misschien wel.copywizard schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:59:
Damn deze game is buggy net kom ik er achter dat me 5 km ei gewoon verdwenen is incl. De incubator snap er niks van waar alles heen verdwijnt?
Kan binnenkort ook nog een hele boel andere Pokemon evolueren (Evie, Nidorina, Geodude, Haunter). Was trouwens super druk in Utrecht centrum. Mijn broer woont er midden in met een hele centrale gym naast zich (die nu ook van Team blauw is, zoals het meeste daar

Verder is het prima gesteld met de servers hier overdag, nauwelijks vastlopers of ander geneuzel, 's avonds is het echt een stuk slechter, vanaf een uur of 7.
Had ik net ook last van. Kreeg wel een medaille omdat ik 10 eieren had uitgebroed maar heb nog niet gezien welke Pokémon eruit is gekomencopywizard schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:59:
Damn deze game is buggy net kom ik er achter dat me 5 km ei gewoon verdwenen is incl. De incubator snap er niks van waar alles heen verdwijnt?
Mrs. Rukapul had de app geinstallleerd dus we lopen net een rondje door de buurt, maar wtf. Een gast stopt zo met z'n auto op de doorgaande weg met z'n telefoon in de hand. Achterop een snorscooter staart er een aandachtig op een scherm. Etc.
En alle kinderdagverblijven van een bepaalde keten zijn voorzien van Pokestops. Maar de vraag of dat handig danwel wenselijk is.
Maar we hadden dus wel een paar van die krengen
[ Voor 23% gewijzigd door Rukapul op 11-07-2016 22:44 ]
Ik pak Nijkerk ja, Ik denk dat we rond de 20 spelers hebben nu. Nog geen hype. Ongeveer 9 gyms en 50 stops.Brummetje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 22:40:
[...]
Dan denk ik dat jij meer in Nijkerk aan de gang bent? Is het daar beetje druk qua mensen en stops/gyms?
Ik gebruik AR vrijwel nooit. Dat maakt het odd alleen maar moelijker.Sagaris schreef op maandag 11 juli 2016 @ 22:29:
[...]
In de rechterbovenhoek AR even uitzetten, dan staat de Pokemon midden in het scherm.
vrees ik.
Dag lumia 630
Apple iMac 2013
Bij Huawei's werkt de AR niet, vermoedelijk omdat ze geen gyroscoop hebben.Rabbitto schreef op maandag 11 juli 2016 @ 22:48:
[...]
Ik gebruik AR vrijwel nooit. Dat maakt het odd alleen maar moelijker.
en luguber..
[ Voor 46% gewijzigd door Kek op 11-07-2016 23:07 ]
Jazeker wel, ik heb een huawei mate 7 en AR werkt. Budgetmodellen hebben misschien geen gyro?FitzChevalric. schreef op maandag 11 juli 2016 @ 22:59:
[...]
Bij Huawei's werkt de AR niet, vermoedelijk omdat ze geen gyroscoop hebben.
Hi !!
Ik heb de Huawei P8 Lite.....WillemJWZ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:03:
[...]
Jazeker wel, ik heb een huawei mate 7 en AR werkt. Budgetmodellen hebben misschien geen gyro?

Niet slecht voor een dagje casual pokemonnen denk ik. Die Fearow heb ik zo in het wild gevangen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Hier de normale P8, maar het werkt prima.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Dit was een leuke vangst
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
schattig, die van mij zijn al richting de cp1400
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Vanavond een Lickitung uit een 5km egg gekregen, dat is mijn rare voor de dag
Klinkt als een verkeerde configuratie m.b.t. Inloggen met Google, niet opzettelijk.
Zal wel gefixed worden in een update. Las ook al op Twitter dat ze het zelf blijkbaar ook kunnen inperken en dat dat dus ook al gebeurd, dus dan heeft de app niet meer die volledige rechten.
Sterkste is 529CP, die ik niet verder kan krijgen vanwege mijn trainer lvl.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

https://security.google.com/settings/security/permissions
Dit geldt in elk geval voor iOS gebruikers, of dat op Android zo is weet ik niet.
Dan doe je wel iets verkeerd denk ik? Ik heb gister zo'n 45 km gefietst (incense aan) en aan het einde van dit ritje was ik level 8. Denk dat ik begon op level 5, en daar ben je zo. Ik ving alles wat ik tegen kwam, dan gaat het best hard als er veel nieuwe zijn.kuusj98 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:24:
Ja doei! Wordt vanmiddag wakker na een avondje flink feesten, wil Pokémons gaan vangen, is alles overgenomen door paars met een Vaporeon van CP 906 als sterkste. Ik snap echt niet hoe men lvl 15+ kan zijn als ik al zowat ieder moment van de dag aan het wandelen ben, alles aan het vangen ben en zo actief mogelijk XP verkrijg. Ik ben lvl 8,5. Vandaag Google Fit maar weer geïnstalleerd en direct 10km gelopen en vanavond nog 25km gefietst.
Sterkste is 529CP, die ik niet verder kan krijgen vanwege mijn trainer lvl.
en aans löpt wa vast
Verwijderd
Ik heb vandaag toch een 2/3km gefietst en kreeg er 1/2km bij. Dus ik fiets langszaam, of hij telt het redelijk mee.SemperFidelis schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:32:
Fietsen heeft weinig nut he, tenzij je langzamer dan 5 km/u gaat... Dat is looptempo
Fietsen tot 15km/u gaat anders prima! En ik moet ook wel want er is hier niets in de buurtSemperFidelis schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:32:
Fietsen heeft weinig nut he, tenzij je langzamer dan 5 km/u gaat... Dat is looptempo
De lagere prijs moet toch ergens vandaan komen...
Hi !!
Gelukkig gebruik ik een dummy-account voor dit soort spellenNSG schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:25:
Het zou mij niet verbazen als het hier al tig keer gemeld is, maar kon het zo snel niet vinden: zijn jullie ervan op de hoogte dat je door op Pokémon GO in te loggen met een Google account, je ze blijkbaar volledig toegang geeft tot je account! Permissie verwijderen heeft als gevolg dat de App crasht en ik opnieuw moet inloggen.
[afbeelding]
Dit geldt in elk geval voor iOS gebruikers, of dat op Android zo is weet ik niet.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
australie is online; servers go downLyP0 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 22:34:
Kom hier nu al tijden geen pokemon meer tegen... een lure leverde alleen 2 pidgeys op ( 10 en 45 )
Yeap hier ook.spetzje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:51:
Servers down.. jullie ook?
Op Android lijkt dit fenomeen niet te spelen, want Pokemon Go staat bij mij geheel niet vermeld bij gekoppelde apps, en heeft dus ook totaal geen permissies. Waarschijnlijk een foutje in de iOS versie dus.NSG schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:25:
Het zou mij niet verbazen als het hier al tig keer gemeld is, maar kon het zo snel niet vinden: zijn jullie ervan op de hoogte dat je door op Pokémon GO in te loggen met een Google account, je ze blijkbaar volledig toegang geeft tot je account! Permissie verwijderen heeft als gevolg dat de App crasht en ik opnieuw moet inloggen.
[afbeelding]
Supervaag... Laatste 30 minuten last van
Dit heb ik ook, maar vooral met pokemon die redelijk hoog in cp (cp 200+) zijn of pokemon die zeldzaam zijn.Protax schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:58:
Als ik een bal gooi, en een pokemon vang, springt de pokemon weg.
(of bedoel je pokemon weg door slechte servers?)
[ Voor 7% gewijzigd door filthy rich op 12-07-2016 00:01 ]
en aans löpt wa vast
Is het mogelijk om te voorkomen dat een Samsung Galaxy S7 zn gps uitgooit wanneer het scherm timeout?
Zelfs met save-mode aan en telefoon andersom verlies ik gelijk mn gps zodra de auto-timeout inschakelt.
De hoogst mogelijke 'anti time-out' setting is 10minuten maar dit vreet wel echt batterij.
Dit de enige oplossing of is er iets wat ik mis?
Momenteel een vrij populaire telefoon dus lijk me dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Gaat veel te snel idd, jammer dat je lvl 2 niet weg kan gooien o.i.d.Altijdgriep schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 00:05:
Die eggs stapelen zich ook snel op zeg, van de week toch maar eens de racebaan van zolder halen xD
Verwijderd
Dat is heel normaal. Na een paar lvls krijg je sterkere pokemon tegen en die zijn moeilijker te vangen. Besjes gooien kan helpen curfbal of dergelijk of soms helpt gewoon niks. Je moet altijd een beetje geluk hebben want je kans op vangen is nooit 100%Protax schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:58:
Als ik een bal gooi, en een pokemon vang, springt de pokemon weg.
Verwijderd
Ja helaas. Wou ff wat gyms overnemen maar zal ff moeten wachten.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 00:24:
Jammer hoor, eggs hatchen tijdens mijn nachtdienst gaat 'm niet worden met deze server issues
Begin pokemon kun je ook krijgen van 2km eggs. Daarbij krijg je ook nog candy dus meer sneller kans op evolven. Sinds ik dit weet vind ik 2km eieren niet eens zo ergJestar076 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 00:11:
[...]
Gaat veel te snel idd, jammer dat je lvl 2 niet weg kan gooien o.i.d.
Volgens mij krijg je dan de melding dat je dat item al gebruikt hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 00:26:
wat gebeurt er eigenlijk als je 2 lucky egg tegelijk gebruikt?
Wellicht leuk als andere Tweakers het ook oppakken voor jullie stad?
Die kans is niet heel groot. Maar wat ik toch heb meegemaakt met die 2km eggs...DivineNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 00:31:
[...]
Begin pokemon kun je ook krijgen van 2km eggs. Daarbij krijg je ook nog candy dus meer sneller kans op evolven. Sinds ik dit weet vind ik 2km eieren niet eens zo erg
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Ga daar maar vanuit
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
https://www.google.com/ma...IVmvQmDC7bmvpxYpAMhdjgVikjordyyyys schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 00:50:
Zijn er in het centrum van Rotterdam veel Pokestops en Gyms, ik woon zelf in Zuid en ben benieuwd of het loont maar bijvoorbeeld de markthal of de Erasmusbrug te gaan!
Het zijn ze niet allemaal, maar zo te zien heeft een Tweaker er een paar toegevoegd.
Bedankt chef!Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 00:56:
[...]
https://www.google.com/ma...IVmvQmDC7bmvpxYpAMhdjgVik
Het zijn ze niet allemaal, maar zo te zien heeft een Tweaker er een paar toegevoegd.
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Klopt, Niantic heeft de gegevens van Ingress gebruikt om zo Pokémon te verdelen. In gebieden waar vaak de telefoon wordt gebruikt zullen meer Pokémon opduiken. Daarom zie je ook dat in afgelegen gebieden bijna niks te vinden is en in dichtbevolkte gebieden juist veel.kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 00:57:
Alle Pokéstops en Gym's zijn locaties die overgenomen zijn van Ingress, maar nu kijk ik net in Ingress en bedenk me dat je daar die clusters met witte puntjes hebt die XM(?) opleveren. Nu lijkt het zo te zijn dat op de plekken waar in Ingress veel van die puntjes zijn, ik ook de meeste Pokémons kan vinden. Kunnen jullie je vinden in die theorie of sla ik de plank compleet mis?
Verwijderd
Net na 23.00 over de TU campus gelopen. Opvallend veel mensen met smartphone in de hand die ik meerdere keren tegenkwam. Gym in het CWI gebouw (dat rood/grijze ding met een klok erop), redelijk wat van die stops, ook op minder bekende plekken.
Ik ga zeker nog eens terug als de servers wat beter werken, nog niet eens mijn ei kunnen uitbroeden
Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!
Op de wilhelminapier heb je heel veel pokestops zitten. Ik zie zo snel 1 gym, bij hotel new york.jordyyyys schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 00:50:
Zijn er in het centrum van Rotterdam veel Pokestops en Gyms, ik woon zelf in Zuid en ben benieuwd of het loont maar bijvoorbeeld de markthal of de Erasmusbrug te gaan!
Edit: mijn god, die dingen zijn er ook niet goedkoper op geworden... Mijn DS Lite kostte iets van 120 euro. Grappig dat die DS Lite nu al 7 jaar oud is, ik heb er 1 keer een andere accu ingedaan en als ik hem nu aanzet kan ik nog uren spelen
[ Voor 70% gewijzigd door Kuusj op 12-07-2016 01:46 ]
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
PSN: xMaurice93
Daar wordt ook over geschrevenMaurice079 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 06:41:
Jammer dat alle media deze morgen enkel de 'negatieve' kanten van het spel belichten. Lees overal dat spelers tot overlast zorgen etc. Naar mijn idee is dit toch een geweldige ontwikkeling aangezien veel mensen weer op stap gaan en soms ook nog eens sociale interactie hebben. Jammer dat daar niet over geschreven wordt.
http://motherboard.vice.c...rbroedering-tussen-mensen
Mooi stukje
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
http://www.rtlnieuws.nl/n...o-het-was-wel-even-heftig
Da's even wat anders dan een virtueel figuur.
[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 12-07-2016 19:15 ]
Maar de vraag is mag je haar nu ook toevoegen aan je pokedex?Domokun schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 06:56:
'Jip vond stervende vrouw in vijver tijdens spelen Pokémon Go'
http://www.rtlnieuws.nl/n...o-het-was-wel-even-heftig
Da's even wat anders dan een virtueel figuur.
FitzChevalric. schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 07:30:
[...]
Maar de vraag is mag je haar nu ook toevoegen aan je pokedex?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Dit zou het een stukje mooier maken, maar het is een kinderspel en die kan je niet dwingen om te reizen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 01:08:
Vind ik jammer, in plaats dat je bijvoorbeeld naar een bepaald bosrijk/bergachtig/moeras gebied moet gaan voor specifieke pokemons, dat zou mij veel meer aanspreken
Nee dat klopt, en de hoeveelheid spawns lijken ook in verband te staan met de hoeveelheid spelers in het gebied.kuusj98 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 00:57:
Alle Pokéstops en Gym's zijn locaties die overgenomen zijn van Ingress, maar nu kijk ik net in Ingress en bedenk me dat je daar die clusters met witte puntjes hebt die XM(?) opleveren. Nu lijkt het zo te zijn dat op de plekken waar in Ingress veel van die puntjes zijn, ik ook de meeste Pokémons kan vinden. Kunnen jullie je vinden in die theorie of sla ik de plank compleet mis?
Er zijn er genoeg op Rotterdam Zuid, Woon zelf bij de Spinozaweg en daar is zat te doen.jordyyyys schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 00:50:
<Zinloze tekst hier>
Rondom Maasstad ziekenhuis/Keizerswaard ook zat te doen.GforceNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 07:50:
[...]
Er zijn er genoeg op Rotterdam Zuid, Woon zelf bij de Spinozaweg en daar is zat te doen.
Plekken waar je juist dingen verwacht zit niets en gekke naambordjes/straat aanduidingen weer wel (kunst objecten e.d.)
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
https://support.google.com/maps/answer/6291838?hl=enFitzChevalric. schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:04:
Hoe download ik google maps offline?
het maakt niet uit of je een pokemon upgrade voor of na de evolutie. De stand in het wiel der combatpoints blijft (ongeveer) gelijk. Dus vang een magikarp die al max in dat wiel zit en je hebt er 101 nodig.So_Surreal schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:31:
[...]
Ja dat is om 1 Magikarp te evolven.
Maar wat als je die eerst wil upgraden, dan evolven, en vervolgens die Gyraedos helemaal wil upgraden ?
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 12-07-2016 08:07 ]
nothing stops this train
Ja je moet dan ook niet fietsen, maar lopenNiekserr schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:07:
Ben ik de enige bij wie het hatchen van eggs extreem slecht werkt? Heb laatst dikke 20 kilometer gefietst en bij mijn ei staat dat ik dan pas iets van 0,5 - 1 km heb afgelegd....
Nie zo hard fietsen jonge!, en je app moet wel actief aan staan.Niekserr schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:07:
Ben ik de enige bij wie het hatchen van eggs extreem slecht werkt? Heb laatst dikke 20 kilometer gefietst en bij mijn ei staat dat ik dan pas iets van 0,5 - 1 km heb afgelegd....
nothing stops this train
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Ook geprobeerd, werkt ook niet super bij mij...
Plus ik vind hier in het dorp waar ik woon 0 pokemon, ben een half uur aan het lopen geweest met als resultaat enkel een paar kut pidgey's en ratata's
Scherm is constant aan, zit er de hele tijd op te turen. Had wel een scyther gevonden, wat wel even leuk was...bastanl schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:07:
[...]
Nie zo hard fietsen jonge!, en je app moet wel actief aan staan.
Grote kans dat alles al weg getjoept is dan, je hebt overal een aantal spawnpoints die om de paar uur een kwartier lang pokemons uit poepen. Even later nog eens proberen! Afgelegen plekken werken het beste heb ik gemerkt, bossen en industrie lanenNiekserr schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:09:
[...]
Ook geprobeerd, werkt ook niet super bij mij...
Plus ik vind hier in het dorp waar ik woon 0 pokemon, ben een half uur aan het lopen geweest met als resultaat enkel een paar kut pidgey's en ratata's.
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Hmm oke, ja ik liep hier redelijk afgelegen waar normaal gesproken niet veel mensen komen. Heb hier in t dorp ook maar iets van 3 gyms ofzoChris van der G schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:10:
[...]
Grote kans dat alles al weg getjoept is dan, je hebt overal een aantal spawnpoints die om de paar uur een kwartier lang pokemons uit poepen. Even later nog eens proberen! Afgelegen plekken werken het beste heb ik gemerkt, bossen en industrie lanen
Het is mij gelukt maar de omschrijving klopt niet.....
Je moet naar Instelling -> Offline -> Download

Kijk dit dan, dit is fking lure heaven. https://www.twitch.tv/reynad27 10k viewers in NA, hij is live op straat en ziet daar letterlijk honderden mensen
Stond wel ff verbaasd te kijken toen we aan kwamen lopen. De hele pakeerplaats stond vol met auto's, fietsers en wandelaars
Wel een Lapras en een Squirtle kunnen vangen daar.
nu is de vraag; is die file door een pokemon trainer ontstaan?Kol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:08:
Ben ik trouwens de enige die denkt van YES er is file op de snelweg?haha
Dit topic is gesloten.
![]()
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.