A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Bedoel je Venonat of Venomoth?SemperFidelis schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:28:
[...]
Ik heb nog geen 1 x een Venomath gezien haha.
Venonat zijn hier best common. Venomoth nog niet wild gezien, maar moet kunnen als Venonat er ook is.
PokeGo: Bwuh
Grappig dat Voltorb rare is en Magnemite zelfs Very Rare, die 2 kom ik alleen maar tegen bij mij thuis. En ik heb toch ook al een Myth (Lapras) gevangencopywizard schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:27:
[afbeelding]
vermoed dat deze al voorbij is gekomen maar als het goed is dit het vangbare lijstje? (dan wel zonder evoluties)
Damn. Eigenlijk moet je dit met 2 of 3 man doen. Gisteren gingen wij 3 kanten op toen we een hypno zagen met 3 voetjes.hexta schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:29:
Gister daadwerkelijk een uur en een kwartier rondgelopen opzoek naar de snorlax die 3 voetjes weg was. Ik heb een zo groot mogelijk rondje gelopen tot ik hem "uit het zicht verloor" en daarna dat rondje doorkruist. 1 uur en 15 minuten. En hij is nooit dichterbij gekomen dan 3 voetjes weg. Wat.De.Fuck.
Atlas#22744
Kwestie van powerlevelen en de juiste pokemon vs de juiste zetten.assn schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:28:
[...]
Dat heb ik dus ook, alle gyms bij mij in de buurt zijn rood en blauw...
Ik ben maar een lvl 6 dus kan er vrij weinig aan doen atm. Misschien toch echt maar eens een rondje gaan lopen om wat te vangen. In mijn straat zit helemaal niks, soms is die verdeling wel een beetje jammer in Amsterdam.
ps.: Hoe kan ik die google maps met poke stops en gyms aanvullen?
Een electabuzz van 900 klapt er zo 2 pidgeots van 900 uit, dat scheelt al natuurlijk.
Wat betreft de verdeling, dat idee heb ik ook dat Geel met minder is bij ons.
Echter hebben wij in verhouding weer meer sterkere spelers (en meer fanatieke) dus dat heft elkaar weer op.
Precies. Gelukkig level je best snel dus je zal vast redelijk snel met gemak een paar pokemons kunnen verslaan. Bovendien zijn er ook zat gyms van andere teams of van je eigen team maar met nog een plekje. Overigens wel een tip (voor iedereen), als het even kan, zet een ander type pokemon dan er al in zit in de gym! Maakt het overnemen weer net wat moeilijker.Beltoni schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 01:17:
[...]
Hmmm het wordt al iets duidelijker. Ben zelf pas lvl 9 dus bij de meeste gyms maak ik geen kans. Een plek in je eigen gym kan je dus afdwingen om in een soort oefengevechten te doen. Daarmee verdien je Prestige en komt er een extra plek vrij?
Eigenlijk wel ja. Ik heb wel 3 andere groepjes zien lopen die de stad volgens een ander schema doorkruisten en die waren er aan het eind van overtuigd dat het een bug was en dat hij er niet echt was.Kasai schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:30:
[...]
Damn. Eigenlijk moet je dit met 2 of 3 man doen. Gisteren gingen wij 3 kanten op toen we een hypno zagen met 3 voetjes.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik kom zowel Voltorb als Magnemite continu tegen bij ons bij de haven. Alleen daar. Rij je langs de haven, zie je alweer een rood 'rondje' wat dan de Voltorb voorstelt.The_Ghost16 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:30:
[...]
Grappig dat Voltorb rare is en Magnemite zelfs Very Rare, die 2 kom ik alleen maar tegen bij mij thuis. En ik heb toch ook al een Myth (Lapras) gevangen
Nog nooit tegen gekomen. Voornamelijk Drowzee's en Psyduck's hier.xoniq schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:31:
[...]
Ik kom zowel Voltorb als Magnemite continu tegen bij ons bij de haven. Alleen daar. Rij je langs de haven, zie je alweer een rood 'rondje' wat dan de Voltorb voorstelt.
Venomoth heb ik gisteren op m'n werk gevangenWatsonus schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:29:
[...]
Bedoel je Venonat of Venomoth?
Venonat zijn hier best common. Venomoth nog niet wild gezien, maar moet kunnen als Venonat er ook is.
Interne files spreken wel dat er referenties naar Mew zijn in Pokemon Go
[ Voor 16% gewijzigd door Ask! op 13-07-2016 09:37 ]
Juist, dus zometeen even naar de haven lopen in mijn pauze.... Thanks!xoniq schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:31:
[...]
Ik kom zowel Voltorb als Magnemite continu tegen bij ons bij de haven. Alleen daar. Rij je langs de haven, zie je alweer een rood 'rondje' wat dan de Voltorb voorstelt.
Zover ik weet zitten de eerste 151 pokemons in het spel. Dus ook Mew en Mewto gok ik zo.Ask! schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:35:
http://metro.co.uk/2016/0...n-developer-code-6002624/
Signature
Die makkelijke pokemons heb ik nu in de regel wel snel, waar ik echt gek van wordt zijn de sterkere pokemons die je ballen "afbuigen" of weer uit je bal springen. Gisteren een hele sterke Tentacruel tegengekomen die het na een paar keer uit m'n bal komen (uiteraard na het gebruik van razz berry en een great bal) voor gezien hield. Kwam er later weer 1 tegen die er ook een stuk of 6 keer weer uit kwam... Had 'm uiteindelijk wel, maar wát kut zeg.HeatWave schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:29:
Qua vangen is het 90% van de tijd doodsimpel, soms verspil ik 10 balls aan een Zubat. Het is bij net als bij poolen, zodra ik denk een idee te hebben hoe het moet verkloot ik het
.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Thuis is helaas niets te vinden (nog niet rondgelopen)
Anjunabeats
In mijn geval in Harlingen. Is ook regio gebonden hé. Gister grote Pokémon meeting in de haven met heeeeeel veel mensen, daar ook een Seal gevangen en Squirtle.filthymushroom schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:36:
[...]
Juist, dus zometeen even naar de haven lopen in mijn pauze.... Thanks!
Wtf is MissingNo?Sir_Hendro schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:39:
Eigenlijk moeten we gewoon een petitie starten om te stemmen dat MissingNo een Pokémon moet worden. Als we tegenwoordig al ijsjes en kaarsen als Pokémon moeten zien dan mag MissingNo er ook wel bij als officiele Pokémon
Verwijderd
En ik kwam een Voltorb tegen, maar toen waren m'n eieren Pokéballs op
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2016 09:45 ]
Interessant leesvoer over 'MissingNo'. Het is geen Pokémon, maar een fout in het spel die je kon vangen. Interessant leesvoer over de reden hiervan:
https://nl.wikipedia.org/wiki/MissingNo.
Een glitch, foutieve pokemon.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dat ze in de code zitten betekent nog niet dat ze al gevangen kunnen worden. Er staat ook:Ask! schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:35:
http://metro.co.uk/2016/0...n-developer-code-6002624/
"and so the big question is when they’re going to be activated and what you’ll have to do to catch them"
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Je moet ook niet met eieren gaan gooien naar pokemonVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:40:
En ik kwam een Voltorb tegen, maar toen waren m'n eieren op
Werken eieren beter om een Voltorb te vangen?Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:40:
En ik kwam een Voltorb tegen, maar toen waren m'n eieren op
nog eens getest na een relog, en nee. 1 incense, geen pokemon.Junia schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:01:
[...]
Elke 5 minuten komt er automatisch 1 naar je toe, ongeacht of je stilzit. Als het niet werkt (als je niks merkt) zou ik even opnieuw inloggen.
Verwijderd
HahaWahWah schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:43:
[...]
Je moet ook niet met eieren gaan gooien naar pokemon
Ik heb er net even 1 geactiveerd en ik kreeg meteen een magicarp op me af.hexta schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:43:
[...]
nog eens getest na een relog, en nee. 1 incense, geen pokemon.
Daarna een goldeen........ Eeeeeen toen crashte het spel en heb ik atm weer 0 pokemon... Zucht.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Wikipedia heeft geen artikel met de naam "MissingNo".xoniq schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:41:
[...]
Interessant leesvoer over 'MissingNo'. Het is geen Pokémon, maar een fout in het spel die je kon vangen. Interessant leesvoer over de reden hiervan:
https://nl.wikipedia.org/wiki/MissingNo.
Nice man
Hmm fuck dat, laat ze die maar lekker houden. Die hoef ik niet
automation fanboy
Kan ik vanaf mijn stoel naar pokestops
Elke 21h krijg je 10 coins per gym, 10 gyms = 100 coins per 21hPunkbuster schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:46:
vraagje, ik heb nu 3gyms met team roodmaar ik zag in de shop dat ik coins had verdiend, weet iemand waar je die coins mee verdiend?
DISCLAIMER:rolandos582 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:46:
[...]
Wikipedia heeft geen artikel met de naam "MissingNo".
Nice man![]()
[...]
Hmm fuck dat, laat ze die maar lekker houden. Die hoef ik niet
De . (punt) moet óók in de URL.
Ja hoe fucking verzin je het om een titel in de URL aan het einde toe te staan ...
Dus dit is de URL, tussen quotes:
"https://nl.wikipedia.org/wiki/MissingNo."
[ Voor 9% gewijzigd door xoniq op 13-07-2016 09:48 ]
http://imgur.com/Y8MJT2kPedr0 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:42:
Hoe zit het nou met die voetstapjes dan? Hoever zijn de stapjes in werkelijkheid? Is daar iets over te zeggen?
Atlas#22744
Ik vermoed dat hij dan richting de telefoonmasten in de buurt loopt ?william89 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:46:
Mooie glitch in Pokemon op iOS. Zet je wifi uit en schakel over op 3G (niet 4G), swipe vervolgens het controlcenter open en dicht (blijven doen) vervolgens loopt je poppetje honderden meters. Op GPRS loopt 'ie bij mij richting WEST en op 3G richting OOST...
Kan ik vanaf mijn stoel naar pokestopsen heb ik op deze wijze al diverse eieren uitgebroed
Mehh, ben bijna 22. De meeste pokemons wel gespeeld op gameboy etc, maar toen was ik gewoon random rondrennen en vanalles vangen en zat ik niet op internet allemaal guides te zoeken
onlinegamecarddiensten.nl
gamecardsdirect.nl
xbox360gold.nl
psncardsdirect.nl
googleplaygiftcardsdirect.nl
itunescardsdirect.com
livecardsdirect.nl
psnstore.nl
xbox360livegold.nl
25euro code
[ Voor 85% gewijzigd door himlims_ op 13-07-2016 10:02 ]
Lol, ik woon in een vergelijkbaar dorp, maar ik heb al 3 gyms gezien, en een stuk of 10 pokestops. Een van de gyms zit op 20 meter van mijn huis en binnen 50 meter van mijn huis heb ik minimaal 3 stops zittenRozw schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:57:
[...]
Dan heb je het beter voor elkaar dan mij, ik woon in een dorp met 4000 inwoners, maar echt gewoon 0 gyms en 0 pokestops, dat is echt gewoon beroerd.
zelfs de gehuchten = minder dan 1000 inwoners hebben gyms. dus ik voel me vies genaait.
maar ja, ik mag niks zeggen aangezien het spel nog niet officieel uit is in Nederland
Dan zou ik opnieuw beginnen en zou ik letten op ev's en verdiepen in breeding. Have funrolandos582 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:49:
[...]
Mehh, ben bijna 22. De meeste pokemons wel gespeeld op gameboy etc, maar toen was ik gewoon random rondrennen en vanalles vangen en zat ik niet op internet allemaal guides te zoeken
Meld dan tenminste enkel de URL, en niet een klikbare link. Maar handige tip. Sowieso zou ik nooit zulke dingen online bestellen. Al is het alleen maar omdat het duurder is dan in de winkel.
Ah oke, ja dat kan ookrolandos582 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:49:
[...]
Heb je ook niet Mew of Celebi gevangen in de verschillende games?
Met een enorme guide?
Hoe schakel je terug naar 3gwilliam89 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:46:
Mooie glitch in Pokemon op iOS. Zet je wifi uit en schakel over op 3G (niet 4G), swipe vervolgens het controlcenter open en dicht (blijven doen) vervolgens loopt je poppetje honderden meters. Op GPRS loopt 'ie bij mij richting WEST en op 3G richting OOST...
Kan ik vanaf mijn stoel naar pokestopsen heb ik op deze wijze al diverse eieren uitgebroed
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
[ Voor 20% gewijzigd door x3rius op 13-07-2016 09:53 ]
Instellingen -> Mobiele netwerk -> Opties mobiele data
Haha gedaan, en welk control center bedoel je in het spelwilliam89 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:52:
[...]
Instellingen -> Mobiele netwerk -> Opties mobiele data
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gewoon het iOS control panelMars18 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:52:
[...]
Haha gedaan, en welk control center bedoel je in het spel
nothing stops this train
Mijn Squirtle heeft Tackle en Water Pulse. Tegen een vuurpokemon doe je het liefste Water Pulse ipv tackle. Hoe doe je dat?
XBL: DonFrans
Normale aanval is tappen, de andere moet je eerst een blauw balke vol hebben en met je je vinger op het scherm houden.Frans92 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:55:
Een pokemon heeft twee aanvallen in dit spel. Hoe doe je de ene aanval en hoe de andere?
Mijn Squirtle heeft Tackle en Water Pulse. Tegen een vuurpokemon doe je het liefste Water Pulse ipv tackle. Hoe doe je dat?
Is dat die onderin(quick options) of bovenin(notificaties)?
En moet je die in/uitklappen achter elkaar?
Thanks!DivineNL schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:56:
[...]
Normale aanval is tappen, de andere moet je eerst een blauw balke vol hebben en met je je vinger op het scherm houden.
XBL: DonFrans
Hazelaar
Alleen onze wijk is karig man!
ik doe wel altijd het rondje ijsbaan dan langs de sfinx, rechts bij de rotonde, langs de skatebaan en weer rondje ijsbaan.
Binnen half uur 11 pokestops, bij de skatebaan EN de glijbaan op de bult bij de ijsbaan lijken wel "rare" spawnpoints te zitten.
Heb daar gisteren lickingtung, pinsir en een 877 jinx gevangen.
2x bij de skatebaan 1x bij de glijbaan op de hoge bult.
Als je nu op de map kijkt zie je dat ik al aardig wat heb toegevoegd
Een handtekening?!
Onderin, per keer in- en uitschuiven loop je ongeveer 100 meterAsk! schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:56:
[...]
Is dat die onderin(quick options) of bovenin(notificaties)?
En moet je die in/uitklappen achter elkaar?
Hou je het control center vast en swipe je dan? Of laat je ook los?william89 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:57:
[...]
Onderin, per keer in- en uitschuiven loop je ongeveer 100 meter
Ik ben zelf 1x een Gastly tegengekomen, en dat was in de middle of nowhere, maar dat kan ook een uitzondering zijn.murphsy schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:30:
[...]
Ik zal rond de lunch het centrum van Utrecht eens in wandelen, kijken of het inderdaad stads pokemon zijn.
Zou balen zijn, want ik woon op het platteland; )
Dus je kan ze tegenkomen op het platteland
Gelukkig heb ik hem kunnen vangen :)!
momenteel 51/51/17
Busted.
Ik ben eruit, ik heb het nu 2 keer getest.
1 incense. 25 min scherm aanhouden, blijven kijken, geen loading balletje, geen missing GPS.
Er spawnt NIET om de 5 min een pokemon. Misschien dat je tijdens het lopen langs een spawnpoint betere spawnrate haalt? Maar deze myth is voor mij in elk geval Busted.
Ik heb gemerkt dat een Incense veel beter werkt als je rondloopt, dan dat je op 1 plek blijft.hexta schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:59:
Does incense spawn a pokemon every 5 minutes?
Busted.
1 incense. 25 min scherm aanhouden, blijven kijken, geen loading balletje, geen missing GPS.
Er spawnt NIET om de 5 min een pokemon. Misschien dat je tijdens het lopen langs een spawnpoint betere spawnrate haalt? Maar deze myth is voor mij in elk geval Busted.
Atlas#22744
bevestig jouw verhaal/bevinding; lijkt beetje bugged ofzo, want die intense geeft bij mij zelden 2+ pokemonhexta schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:59:
Does incense spawn a pokemon every 5 minutes?
Busted.
Denk dat ik maar eens het rondje strand en dan richting de skatebaan/ijsbaan ga doentellavist schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:57:
[...]
Hazelaar
Alleen onze wijk is karig man!
ik doe wel altijd het rondje ijsbaan dan langs de sfinx, rechts bij de rotonde, langs de skatebaan en weer rondje ijsbaan.
Binnen half uur 11 pokestops, bij de skatebaan EN de glijbaan op de bult bij de ijsbaan lijken wel "rare" spawnpoints te zitten.
Heb daar gisteren lickingtung, pinsir en een 877 jinx gevangen.
2x bij de skatebaan 1x bij de glijbaan op de hoge bult.
Als je nu op de map kijkt zie je dat ik al aardig wat heb toegevoegdsterker nog, volgens het kaartje hebben we meer dan in amersfoort
(ik heb al aardig wat afgefietst en kan heel goed onthouden waar iets op een kaart zit
)
PSN: Bellerophon-
Gisteren heb ik de incense op mijn werk aangezet en iedere vijf minuten een Pokemon, waaronder 1x Horsea.himlims_ schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:01:
[...]
bevestig jouw verhaal/bevinding; lijkt beetje bugged ofzo, want die intense geeft bij mij zelden 2+ pokemon
blijkbaar is het of bugged, of RNG en geen regel.-Marc- schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:02:
[...]
Gisteren heb ik de incense op mijn werk aangezet en iedere vijf minuten een Pokemon, waaronder 1x Horsea.
Werkt dit ook op Android?william89 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:46:
Indien je een kompas in je telefoon hebt draai jezelf rond totdat rechtsonder een groen signaal uit dat balkje komt.
Klopt het dat je dan richting de gewenste pokemon kijkt als dat groene signaal plingt?
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Dit is bij mij helaas niet het geval, ik had maar 2 pokemon die spawnde toen ik de incense gebruikte.x3rius schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:03:
Heb al 10 incense gebruikt en ze werken allemaal hetzelfde, om de x aantal minuten spawned er iets. Het heeft iig niets met je 'nearby' map te maken.
PSN: Alvanosa
GTA VI - All aboard the hype train!!
Same here, 3x incense gebruikt kreeg echt waardeloze dingen paar pidgey's enzoAlvanosa schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:04:
[...]
Dit is bij mij helaas niet het geval, ik had maar 2 pokemon die spawnde toen ik de incense gebruikte.
zit je naast een pokestop dan?x3rius schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:03:
Heb al 10 incense gebruikt en ze werken allemaal hetzelfde, om de x aantal minuten spawned er iets. Het heeft iig niets met je 'nearby' map te maken.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Hangt er vanaf.Pedr0 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:06:
Als jullie een dubbele Pokemon hebt gevangen, stuur je de zwakste dan meteen naar de Professor?
Pidgeys en weedles zijn goed level voer, dus eerst alles evolven met een lucky egg aan en dan pas weg doen.
Meestal wel ja, als ze qua level allebei hoog zitten dan wil ik ze wel eens bewaren om allebei te evalueren. Zeker de pokemon die ik veel vind bewaar ik de twee hoogste.Pedr0 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:06:
Als jullie een dubbele Pokemon hebt gevangen, stuur je de zwakste dan meteen naar de Professor?
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Haha dit is briljant gevonden! Kan ik toch pokemon vangen op m'n werkwilliam89 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:48:
[...]
Ik vermoed dat hij dan richting de telefoonmasten in de buurt loopt ?
500xp toch? en 500xp als het een nieuwe is voor je pokedex... Of heb ik het verkeerd begrepen?Mortalboy[NL] schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:10:
Pidgeys en rattata's bewaar ik ook veel, als ik dan een lucky egg heb kan het feest beginnen, 1000 xp per evolve
edit: nvm... met lucky egg
[ Voor 4% gewijzigd door filthymushroom op 13-07-2016 10:11 ]
XP en indien je over 21 uur nog steeds de gym hebt extra daily rewards. Elke gym is 500 stardust en 10 coins met een cap van 10 gyms.jordyyyys schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:10:
Wat krijg je als je een gym overgenomen hebt? Heb me daily rewards al geclaimde.
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Met een lucky egg aan krijg je dubbel xpfilthymushroom schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:11:
[...]
500xp toch? en 500xp als het een nieuwe is voor je pokedex... Of heb ik het verkeerd begrepen?
Misschien een raampje open zettenSir_Hendro schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:04:
Als ik een incense binnen gebruik komt er helemaal geen ene fuck.
Ik heb ze op dit moment ook alleen maar binnen gebruikt.
Resultaat is niet denderend.
Dit weekend een aan de wandel gaan en er een gebruiken.
met een lucky egg krijg je een boost.filthymushroom schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:11:
[...]
500xp toch? en 500xp als het een nieuwe is voor je pokedex... Of heb ik het verkeerd begrepen?
edit: nvm... met lucky egg
statusjordyyyys schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:10:
Wat krijg je als je een gym overgenomen hebt? Heb me daily rewards al geclaimde.
Hangt het aantal XP af van hoelang of is dat altijd gelijk?Passievrucht schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:11:
[...]
XP en indien je over 21 uur nog steeds de gym hebt extra daily rewards. Elke gym is 500 stardust en 10 coins met een cap van 10 gyms.
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Je kan ook je pokemon opzij swipen om een aanvallen van de tegenstander te dodgen.DivineNL schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:56:
[...]
Normale aanval is tappen, de andere moet je eerst een blauw balke vol hebben en met je je vinger op het scherm houden.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Werkt dat ook op pokedex xp? Ik heb er vanavond wss 10 klaar om te evolueren, waarvan 4 die nog niet in de pokedex staan... Met een lucky egg gereed uiteraard... als alles dubbel werkt is dat toch even snel 14k xp
[ Voor 0% gewijzigd door filthymushroom op 13-07-2016 10:13 . Reden: spelling ]
ja het werkt ook bij nieuwefilthymushroom schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:13:
[...]
Werkt dat ook op pokedex xp? Ik heb er vanavond wss 10 klaar om te evolueren, waarvan 4 die nog niet in de pokedex staan... Met een lucky egg gereed uiteraard... als alles dubbel werkt is dat toch even snel 14k xp
Wat veel mensen doen is sparen.... Zeker de 12 candy pokemon. Wanneer je er veel hebt zet je lucky egg aan en evole je alle pokemon en stuur je ze daarna naar de prof. Zo krijg je dubbele EXP per evole.Pedr0 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:06:
Dat betekent veel goeds, wellicht deze week of misschien vandaag al in Nederland?!MartijnRGS schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:16:
Zojuist officieel in Duitsland uitgekomen! Hopelijk komt hij vandaag ook in Nederland beschikbaar :-). Ja ik ben iemand die wacht op de officiële release, waarom geen idee maar that's me... Link naar het bericht: https://www.reddit.com/r/...ical_launched_in_germany/.
Gisteren samen met mijn vriendin een rondje door de Polderwijk gedaan. Bijna niets tegengekomen. Moet ook eerlijk bekennen dat ik toen ook nog geen idee had hoe dat zat met de nearby Pokemons en voetjes.Bellerophon schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:01:
[...]
Denk dat ik maar eens het rondje strand en dan richting de skatebaan/ijsbaan ga doen
Vanavond maar eens een nieuwe poging wagen met al die nieuwe kennis
Haha, zo leer je nog eens wat hier!dennisk. schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:20:
[...]
Gisteren samen met mijn vriendin een rondje door de Polderwijk gedaan. Bijna niets tegengekomen. Moet ook eerlijk bekennen dat ik toen ook nog geen idee had hoe dat zat met de nearby Pokemons en voetjes.
Grappig hoe het spel super eenvoudig over komt en dan telkens toch weer trucjes of mogelijkheden of omwegen vind
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Door rond te lopen zodat app denkt dat je ze alle 3 niet wilt hebben.
Ach ja kleinigheidje
AnimeAdicted
Zitten twee pokemon go stops vlak bij mijn huisdennisk. schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:20:
[...]
Gisteren samen met mijn vriendin een rondje door de Polderwijk gedaan. Bijna niets tegengekomen. Moet ook eerlijk bekennen dat ik toen ook nog geen idee had hoe dat zat met de nearby Pokemons en voetjes.
PSN: Bellerophon-
Dit topic is gesloten.
![]()
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.