Op een gegeven moment zal het toch bijna onmogelijk zijn om een Gym over te nemen als er alleen maar van die hoge Pokemons inzitten? Dan zul je bijvoorbeeld eerst 30 uur moeten gaan grinden en levelen voordat je een kans maakt.
Wellicht een idee om aan WishmasterNL dan wel Roboafca te vragen deze op te nemen in de startpost. Ik heb hier op kantoor wat toegevoegd en een paar waarvan ik weet waar ze thuis zitten.Soul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
https://drive.google.com/...pxYpAMhdjgVik&usp=sharing
ik heb een google map aangemaakt... zo is het handig om eens te gaan kijken waar een leuke locatie is,
wie zin heeft mag uitbreiden ;-)
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Werd er aangegeven hoeveel MB/GB dit in beslag zou nemen? Zo ja, ik zou het graag willen weten.Tupac schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:07:
[...]
![]()
Thanks!
Ben nu map van heel Nederland aan het downloaden :)!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ben ik de enige die het mooi vind hoe deze community zo snel is gegroeid? De enthousiasme van de medemens is prachtig om te zien en ben blij dat er veel mensen zijn met dezelfde interesse!
1500 mb, je kan aangeven welk gedeelte je wilt downloaden. Zo is Amsterdam +- 250mbEricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:08:
[...]
Werd er aangegeven hoeveel MB/GB dit in beslag zou nemen? Zo ja, ik zou het graag willen weten.
Verdomme, zit op werk en er popt ineens een kabuto op dichtbij..
Waaro vind je de optie om alles offline te downloaden dan?Tupac schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:10:
[...]
1500 mb, je kan aangeven welk gedeelte je wilt downloaden. Zo is Amsterdam +- 250mb
Google maps > Naast zoeken klikken > Offline gebieden > Inloggen > + > Uitzoomen tot er 1500mb staat > Klikken op Utrecht > Downloadenrolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:11:
[...]
Waaro vind je de optie om alles offline te downloaden dan?
[ Voor 10% gewijzigd door Tupac op 11-07-2016 10:13 ]
Neem vervroegd pauze!CrawlFish schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:11:
Verdomme, zit op werk en er popt ineens een kabuto op dichtbij..![]()
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Binnen kort de kinderwagen weer gebruiken dus weer extra reden om te wandelen.
En ik maar denken dat ik de enigste was met het spelen vanuit spel(30)
AnimeAdicted
Goede reden om die spruiten van mij te leren fietsen.Offens1490 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:13:
Binnen kort de kinderwagen weer gebruiken dus weer extra reden om te wandelen.
Ja ik ga de hele dag wel oefenen, komt goed schat
Lvl 3 nu, mis de mogelijkheid om te trainen
Asus GL703VM
Ehm jawel ik ben in de stad geweest. Bij Parrotia zitten in ieder geval Pokéstops en een Gym dacht ik.Noctonix schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:08:
[...]
Zit er in op de oude/nieuwe markt nog wat boeiends? Heb nog geen rondje gelopen door 't centrum.
Thanks, done en gedownloadTupac schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:12:
[...]
Google maps > Naast zoeken klikken > Offline gebieden > Inloggen > + > Uitzoomen tot er 1500mb staat > Klikken op Utrecht > Downloaden
Nog niet in de stad geweest, maar ik hoorde dat daar wel erg veel pokestops zijn. Waarschijnlijk ook een hoop Pokemon dusBoost9898 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:16:
[...]
Ehm jawel ik ben in de stad geweest. Bij Parrotia zitten in ieder geval Pokéstops en een Gym dacht ik.
Ik zit hier in de Tolberg, een dood gebied. Gelukkig moet ik veel werken dus dan vertrek ik een kwartiertje eerder.Soundless schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:18:
[...]
Nog niet in de stad geweest, maar ik hoorde dat daar wel erg veel pokestops zijn. Waarschijnlijk ook een hoop Pokemon dus
Allright, bij het Station zit sowieso een gym + verder in de Brugstraat bij de verwinkel ook nog 1.Boost9898 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:16:
[...]
Ehm jawel ik ben in de stad geweest. Bij Parrotia zitten in ieder geval Pokéstops en een Gym dacht ik.
Richting Station en Parklaan zitten er ook een aantal!Soundless schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:18:
[...]
Nog niet in de stad geweest, maar ik hoorde dat daar wel erg veel pokestops zijn. Waarschijnlijk ook een hoop Pokemon dus
[ Voor 31% gewijzigd door Noctonix op 11-07-2016 10:20 ]
Hoe voeg je die bodybuilders toe? Was in rotterdam ff een par pokestops aan het invullen, maar weet niet hoe die gyms moetwnSoul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
https://drive.google.com/...pxYpAMhdjgVik&usp=sharing
ik heb een google map aangemaakt... zo is het handig om eens te gaan kijken waar een leuke locatie is,
wie zin heeft mag uitbreiden ;-)
NS FC: SW 2742 0448 8213
Hoe weet je welke richting?ThomasXIV schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:42:
Hmm, er zitten 2 Bulbasaurs in de buurt, en weet welke richting... Nog maar heel even de deur uit dan.
als je zo'n druppel heb toegevoegd moet je hem selecteren en dan op dat verfbusje klikkenMusta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:21:
[...]
Hoe voeg je die bodybuilders toe? Was in rotterdam ff een par pokestops aan het invullen, maar weet niet hoe die gyms moetwn
Het is ook gewoon een markering en na het opslaan krijg je rechts onderin een balkje met knopjes, daar de meest linkse van aanklikken dan kun je een andere kleur of icoon gebruiken.Musta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:21:
[...]
Hoe voeg je die bodybuilders toe? Was in rotterdam ff een par pokestops aan het invullen, maar weet niet hoe die gyms moetwn
Na het toevoegen, even klikken op het icoontje, dan staat rechtsonderin de ballon een emmertje, als je daarop klikt, kun je het icoon wijzigen.Musta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:21:
[...]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ik lees in dit artikel dat offline kaarten in Google Maps maar 30 dagen bewaard worden op de iPhone... Dan heb je er niet zoveel aan 
Bron: http://www.cultofmac.com/...e-maps-for-iphone-how-to/
Dat scheelt toch voor 30 dagen iets. Binnen die 30 dagen gewoon even updaten zodra je op wifi zitEValentino schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:24:
Ik lees in dit artikel dat offline kaarten in Google Maps maar 30 dagen bewaard worden op de iPhone... Dan heb je er niet zoveel aan
JA! Over exact 9:30 minuut level 6, want:
- Ik zit op 2 pokestops
- Elke pokestop = 50 exp
- Pokestop refreshed elke 5 minuten.
Ben ik nu officieel gedowngrade naar puber of werkt het zo niet?
- Ik zit op 2 pokestops
- Elke pokestop = 50 exp
Het spel verbruikt max 10MB per uur volgens verschillende websites... Kwa snelheid merk ik zelf geen verschil eerlijk gezegd op mijn 6s.The_Ghost16 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:25:
[...]
Dat scheelt toch voor 30 dagen iets. Binnen die 30 dagen gewoon even updaten zodra je op wifi zit
Hoe zit het met batterij verbruik?EValentino schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:27:
[...]
Het spel verbruikt max 10MB per uur volgens verschillende websites... Kwa snelheid merk ik zelf geen verschil eerlijk gezegd op mijn 6s.
Heeft iemand een idee of het waar is dat je perks krijgt met de verschillende teams? Indien dit zo is, heeft iemand een exact aantal?
Optie battery saver aanzetten helpt
Asus GL703VM
Zolang je telefoon aan de stroom hangt zit het prima met batterij verbruik, anders --> R.I.P. Batterij
Pokémon zijn van na mijn tijd maar ik zit er toch wel aan te denken om Pokémon Go eens te gaan proberen als het hier uit is - geen zin om er extra moeite voor te doen maar wel zin om straks eens te gaan kijken "what all the fuss is about"...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Volgens mij is het niet exact 5 minuten. Ik heb gehoord dat het kan variëren tussen 5 en 10 minutenEricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:26:
JA! Over exact 9:30 minuut level 6, want:
- Ik zit op 2 pokestops
- Elke pokestop = 50 exp
![]()
![]()
![]()
zelf even de volledige benelux aan het binnenhalen
www.weefab.com
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Woohoow net een Jynx gevangen... aan mijn bureau. 250 cp men beste tot nu toe
Lol iemand gevonden zonder leven
De "extra moeite" waar je het over hebt is echt peanuts:Mx. Alba schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:29:
Pokémon zijn van na mijn tijd maar ik zit er toch wel aan te denken om Pokémon Go eens te gaan proberen als het hier uit is - geen zin om er extra moeite voor te doen maar wel zin om straks eens te gaan kijken "what all the fuss is about"...
IOS:
- Maak een Australisch Apple ID (welke Tweaker heeft niet >1 e-mail accounts)
Android:
- APK'tje zoeken (Als je dit niet gevonden krijgt weet ik het ook niet meer
Wow, dat zijn wat aardige levels. Mijn hoogste is op dit moment Cp 400 (Pidgeot).Laryx schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:30:
gisteren druk geweest.
http://i.imgur.com/7fNbfyn.png
Train je ze veel met Power-up? Of alleen met evolven?
bummer ben bijna weg, zal er in Azië moeten vangen
Nadat ik vrijdag thuis kwam van vakantie ook het spel maar eens geinstalleerd. Echter even geen zin om hier speciaal voor naar buiten te gaan, wilde even lekker thuis ontspannen.
Vandaag onderweg naar het werk voorbij 7 a 8 Pokestops gereden en 5 Pokémons gevangen. Dit maakt het reizen met OV toch wel iets leuker
Vandaag onderweg naar het werk voorbij 7 a 8 Pokestops gereden en 5 Pokémons gevangen. Dit maakt het reizen met OV toch wel iets leuker
GTA VI - All aboard the hype train!!
Wat is de truc om een level omhoog te gaan?
Eerst level 5 zien te bereiken door wilde Pokemons te vangen (of kan je op een andere manier sneller naar l5)?
En vanaf level 5 ook door te vechten in de gym?
Eerst level 5 zien te bereiken door wilde Pokemons te vangen (of kan je op een andere manier sneller naar l5)?
Haters everywhere but I don’t really care
Holy crap, jij gaat naar het continent van de herkomst van PokemonsSmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:34:
bummer ben bijna weg, zal er in Azië moeten vangen
Lucky Egg, Lure, Incense tegelijk gebruiken en dan campen bij een Pokestop. Al je pokemons evolven tijdens je lucky egg zodat je x2 exp krijgt.matthijst schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:36:
Wat is de truc om een level omhoog te gaan?
Jammer dat mensen mijn zaken op de kaart ge-edit hebben. Ik had de naam van de pokestop/gym erbij gezet, die zijn nu allemaal verwijderd:(
https://www.google.com/ma...IVmvQmDC7bmvpxYpAMhdjgVik
Xbox: Gulpener88
Iemand al begin pokemon kunnen evolueren?
AnimeAdicted
Nee, maar vanochtend wel een Wartortle tegen gekomen, maar niet kunnen vangen.Offens1490 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:40:
Wel alleen APKmirror gebruiken want anders haal je rommel binnen...:EricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:30:
[...]
De "extra moeite" waar je het over hebt is echt peanuts:
IOS:
Android:
- APK'tje zoeken (Als je dit niet gevonden krijgt weet ik het ook niet meer)
nieuws: Beveiligingsonderzoekers vinden Pokémon Go-app met backdoor
Pidgey naar pigotto cp 10 naar 114Offens1490 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:40:
Asus GL703VM
Nee maar ik las dat de starters ook uit eieren kunnen komen, daarmee kun je wel weer candy gaan verzamelen.
Offens1490 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:40:
Klopt inderdaad. Ik heb een tweede Charmander uit een ei gekregen (2km volgens mij)Jacketti schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:43:
Nee maar ik las dat de starters ook uit eieren kunnen komen, daarmee kun je wel weer candy gaan verzamelen.
[...]
Dit klopt. Mijn begin pokemon is charmander en die kreeg ik gisteren ook uit een ei.Jacketti schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:43:
[...]
Is het al bijna pauze? Ben toe aan een rondje wandelen (lees: egg-hatching-walk...
)
Heb gisteren een Lapras gevangen in de achtertuin, die schijnt ook niet heel common te zijn.
Ik ken alleen de omgeving rond het centrum in Oss, maar heb hem zo ver mogelijk als ik weet ingevuld
Wat is het beste, evolve of upgrade ?
gisteren een wilde squirtle kunnen vangen
www.weefab.com
Ik doe het beide nog niet en wacht tot ik lvl9 ben dan krijg je "schijnbaar" dubbel XP voor een half uur.SmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:49:
Ik had een bulbasaur gekozen als start pokemon.. kom ik gister ineens een squirtle tegen en ook nog kunnen vangen
het beste is een XL-XL pokemon eerst upgraden tot zijn max en dan evolven...SmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:49:
www.weefab.com
Wat is de max?Soul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:51:
[...]
het beste is een XL-XL pokemon eerst upgraden tot zijn max en dan evolven...
Asus GL703VM
Evolve geeft altijd 500xp. Evolve je tijdens het gebruik van een Lucky Egg is het x2 dus 1000 Xp.SmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:49:
Goeie tip:
- Transfer dus niet al die overbodige rattata's en pidgeys
- Wacht tot je een lucky egg hebt
- Activeer lucky egg
- Evolve wat overbodige Pidgey's/Rattata's.
Ik heb resultaten gezien van mensen die zo "instant" 26.000 exp of zelfs meer kregen...
nog geen idee
www.weefab.com
Volgens mij is het juist andersom want de skills van de pokemon resetten bij het evolven.. Wat dus kan betekenen dat je max upgraded pokemon na de evolve slechte skills overhoud.Soul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:51:
[...]
Wat ik me afvraag, je hebt bij pokemon die CP "boog", als die helemaal rechts staat is dat de max. Wat ik me nou afvraag, stel ik heb een XL Pidgey CP10 en een XL Pidgey CP100. Hebben die allebei dezelfde CPmax (na volledig trainen met candies)?
da het evolven begin je idd weer vanaf nul...Brummetje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:52:
[...]
Volgens mij is het juist andersom want de skills van de pokemon resetten bij het evolven.. Wat dus kan betekenen dat je max upgraded pokemon na de evolve slechte skills overhoud.
maar pidgeys zijn zo overvloedig aanwezig dat het snel te doen is...
www.weefab.com
Wat heb het maxen dan voor nut?Soul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:56:
[...]
da het evolven begin je idd weer vanaf nul...
maar pidgeys zijn zo overvloedig aanwezig dat het snel te doen is...
Asus GL703VM
omdat je dan na je evolve een hogere CP krijgt
www.weefab.com
ThnxSoul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:58:
omdat je dan na je evolve een hogere CP krijgt
Asus GL703VM
Wie heeft er zin in een Pokémon GO dag? Dan gaan we allemaal naar een dicht bevolkte Pokémon stam toe. Daar trekken we onze Ash Ketchum Trainer kleding aan die op eBay lekker goedkoop is. 
http://www.ebay.com/itm/A...m:mHd5IUay5iIIP8zkDsLNDTg
http://www.ebay.com/itm/A...m:mHd5IUay5iIIP8zkDsLNDTg
Het pand tegenover mijn werk heeft een Pokestop, tijd om van baan te wisselen?
GTA VI - All aboard the hype train!!
@boost9898; team rocket ftw http://www.ebay.com/itm/P...d5861b:g:y9QAAOSwQJhUh7uq
Niet veel mensen in Amsterdam die het spelen? Er is nu maar één Pokéstop in het document en dat is op m'n werk..
Heb ff paar plekken in rotterdam ingevuld
NS FC: SW 2742 0448 8213
XL ?Soul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:51:
[...]
Wat is een XL-XL pokemon?Soul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:51:
[...]
Gister nog geprobeerd een gym battle te doen maar de servers werken toch nog niet helemaal mee. De eerste fight lukte het om de eerste pokemon te slopen maar daarna bleef het spel iedere keer vasthangen op een pokemon die op 1 hp blijft. Heel jammer, maar verder een geweldig spel en ik krijg er genoeg beweging van.
Zwaar qua gewicht, soms staat er dan 'XL' of 'XS' naast het gewicht van de pokemon
Mijn pokeballs zijn op, en nu? Naar een Pokestop?
This space is occupied
jepCollaborator schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:06:
Helemaal goedCollaborator schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:06:
Over een uurtje met een paar vrienden afgesproken om even lekker op avontuur te gaan
. Tijd om wat gyms terug te veroveren!
Pokestops farmen inderdaad of kopen in de store. Denk er ook aan om wat potions weg te gooien als je bag vol zit.Collaborator schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:06:
ja, wat goed is is in het centrum van een grotere stad even wat rondjes lopenCollaborator schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:06:
Het waren weer 3 goede 10k eieren.

En als klap op de vuurpijl

En als klap op de vuurpijl
Hoeveel CP hebben je pokemon dan?GnrlSchnavy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:06:
Over een uurtje met een paar vrienden afgesproken om even lekker op avontuur te gaan. Tijd om wat gyms terug te veroveren!
Ik merkte trouwens op dat je notificaties nog gewoon zichtbaar zijn in de 'battery saver' modus. Dat betekent dat hij het scherm niet uit zet maar enkel zwart kleurt. Battery saver heeft dus alleen nut als je een AMOLED scherm hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door Lunaticc op 11-07-2016 11:08 ]
Verwijderd
gewoon met nl apple id dus nieuwe aanmaken is echt niet nodigEricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:30:
[...]
De "extra moeite" waar je het over hebt is echt peanuts:
IOS:
Android:
- APK'tje zoeken (Als je dit niet gevonden krijgt weet ik het ook niet meer)
YouTube: How to download & install Pokemon GO! (ANY REGION!) How to Insta...
ik weet niet wat ik foutdoe maar ik ben gisteren 4 km gaan wandelen, en vandaag ook ff een toer rond het werkgebouw gedaan maar ik kom nooit geen pokemons tegen.
De pokestops werken wel. Enkel met zon incentieve werkt het. beetje frustrerend.
De pokestops werken wel. Enkel met zon incentieve werkt het. beetje frustrerend.
Ik weet niet of je in een beetje dunbevolkt gebied zit.Ashtaria schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:08:
ik weet niet wat ik foutdoe maar ik ben gisteren 4 km gaan wandelen, en vandaag ook ff een toer rond het werkgebouw gedaan maar ik kom nooit geen pokemons tegen.
Maar toen ik gisteren naar belgie ging en echt in het buitengebied zat, kwam ik ook niks meer tegen.
Hoe komen jullie toch aan zoveel stardust? Ik heb af en toe wel aardig wat, maar dat gebruik ik ook wel weer voor mijn pokemon. Maarja, je krijgt maar 100 stardust per gevangen pokemon. Voor 13000 zoals ik hier zie moet je dus 130 pokemon vangen... das niet niks.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Eggs krijg je redelijk wat uit.geerttttt schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:09:
Hoe komen jullie toch aan zoveel stardust? Ik heb af en toe wel aardig wat, maar dat gebruik ik ook wel weer voor mijn pokemon. Maarja, je krijgt maar 100 stardust per gevangen pokemon. Voor 13000 zoals ik hier zie moet je dus 130 pokemon vangen... das niet niks.
Dat is eigenlijk mijn hoofdvoorraad aan stardust.
Gaat snel hoor. Hier 65 gevangen, voornamelijk vanuit huis. Dus als je er echt op uit trekt haal je dat zo.geerttttt schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:09:
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ik zelf zit nog niet heel erg hoog, lvl 15 en mn hoogste zitten rond de 800. Die andere 2 vrienden, van hetzelfde team hebben al aantal 1000+ cp pokemon. Ik lift een beetje mee
Ligt eraan waar je woont.vuurtjih schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:10:
[...]
Gaat snel hoor. Hier 65 gevangen, voornamelijk vanuit huis. Dus als je er echt op uit trekt haal je dat zo.
Eens. Hier thuis vang ik ze wel binnen, bij m'n vriendin helemaal niks. Maar die heeft een pokestop voor de deur dus dat maakt het wel weer goed
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.