Haters everywhere but I don’t really care
Dit mag wel even in de OPharley schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:54:
[...]
In google maps offline gebied opslaan.
http://www.insidegamer.nl...go-door-map-te-downloaden
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Enige manier waarop ik ze tot nu toe heb gekregen buiten rewards van lvl up gaan.
Yep, eggs droppen bij pokestops.
Deze doe je dan in een incubator en na 2, 5 of 10km komt die uit.
Sowieso heeft het nog weinig nut om je stardust uit te geven als je zo weinig hebt. Ik ben level16 en ben eigenlijk al mijn stardust aan het sparen omdat ik steeds hogere pokemon vang en met evoluties heb ik toch een team van 800-1100. Verder gewoon alle low level pokemon zoals pidgey en ratata blijven vangen. Deze kun je ook weer gebruiken om te evolueren voor 500xp of 1000xp met een lucky egg aan.geerttttt schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:09:
Hoe komen jullie toch aan zoveel stardust? Ik heb af en toe wel aardig wat, maar dat gebruik ik ook wel weer voor mijn pokemon. Maarja, je krijgt maar 100 stardust per gevangen pokemon. Voor 13000 zoals ik hier zie moet je dus 130 pokemon vangen... das niet niks.
[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 11-07-2016 11:16 ]
nothing stops this train
Ik doe nog helemaal niets met mijn candy of dust omdat ik nog niet goed weet wat ik er het beste mee kan doen. Ben nu level 8 en genoeg voorraad dus.Tweekzor schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:14:
[...]
Sowieso heeft het nog weinig nut om je stardust uit te geven als je zo weinig hebt. Ik ben level16 en ben eigenlijk al mijn stardust aan het sparen omdat ik steeds hogere pokemon vang en met evoluties heb ik toch een team van 800-1100. Verder gewoon alle low level pokemon zoals pidgey en ratata blijven vangen. Deze kun je ook weer gebruiken om te evolueren voor 500xp of 1000xp met een lucky egg aan.
Mehh nee, die hoge worden niet vanzelf hoger. Die moet je upgraden met stardust, en elk trainer lvl dat je up gaat word die max weer omhoog geknald. Dus nu is bijv 1200 je max, maar next level is het 1400. En die 200 moet je echt zelf gaan uppen met stardust/candy.Tweekzor schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:14:
[...]
Sowieso heeft het nog weinig nut om je stardust uit te geven als je zo weinig hebt. Ik ben level16 en ben eigenlijk al mijn stardust aan het sparen omdat ik steeds hogere pokemon vang en met evoluties heb ik toch een team van 800-1100. Verder gewoon alle low level pokemon zoals pidgey en ratata blijven vangen. Deze kun je ook weer gebruiken om te evolueren voor 500xp of 1000xp met een lucky egg aan.
Gister bijna al mijn Pokeballs verspild aan een Metapod die gewoon NIET gevangen wilde worden. Ik heb het gevoel dat ik nog heel veel van de functionaliteit niet goed doorheb of gemist heb.
This space is occupied
GTA VI - All aboard the hype train!!
Is er ergens een overzicht wat de max is per level?rolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:16:
[...]
Mehh nee, die hoge worden niet vanzelf hoger. Die moet je upgraden met stardust, en elk trainer lvl dat je up gaat word die max weer omhoog geknald. Dus nu is bijv 1200 je max, maar next level is het 1400. En die 200 moet je echt zelf gaan uppen met stardust/candy.
Curved balls helpen en hij hoeft de pokemon niet perse te rakenCollaborator schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:16:
Straks een half uurtje pauze, direct op pad naar de Pokestops voor wat ballen en misschien nog wat Pokemons hopelijk!
Gister bijna al mijn Pokeballs verspild aan een Metapod die gewoon NIET gevangen wilde worden. Ik heb het gevoel dat ik nog heel veel van de functionaliteit niet goed doorheb of gemist heb.
Asus GL703VM
Verdubbeld je XP inkomen voor een half uur.Kol Nedra schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:15:
wat doet een lucky egg precies? en hoe kom je eraan?
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ook met een groepje bij een pokestop met lure module aangestaan. dat werkt precies hetzelfde als incense, alleen komen ze echt naar je toe en spawnen ze om de pokestop heen.
Echt bizar om te zien dit ^^
Een handtekening?!
Euhh ja, moet hem ff weer vinden. 10k is de max cap in totaalFitzChevalric. schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:17:
[...]
Is er ergens een overzicht wat de max is per level?
Hoeft ook niet. apk mirrot heb een directe link voor versie 0.29Njay schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:17:
damnit... geen eta voor NL release? geen zin om te kloot vioolen met buitenlandse appstore meuk
Asus GL703VM
YouTube: Pokemon Go | HUNTING GONE WRONG!!
Nogmaals mijn vraag:
Heeft iemand een idee of het waar is dat je perks krijgt met de verschillende teams? Indien dit zo is, heeft iemand een exact aantal?
Zit op IOSSylver84 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:18:
[...]
Hoeft ook niet. apk mirrot heb een directe link voor versie 0.29
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
iOS? DM me even, kun je mijn disposable Apple account wel gebruiken.Njay schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:17:
damnit... geen eta voor NL release? geen zin om te kloot vioolen met buitenlandse appstore meuk
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Dit is hoe ik er voor sta nu, vannacht 4 gyms kwijt geraakt en net weer bij 2 gyms de 1hp bug
NS FC: SW 2742 0448 8213
De pokemon die je al hebt worden niet vanzelf hoger, maar je vangt weer nieuwe pokemon en in het wild kom je ze hoger tegen. Op lvl8 was bijvoorbeeld een cp200 pidgey al hoog, nu op 16 kom ik pidgey van 400 tegen. Dat betekend dus automatisch ook een hogere pidgeot als ik die pidgey evolueer.rolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:16:
[...]
Mehh nee, die hoge worden niet vanzelf hoger. Die moet je upgraden met stardust, en elk trainer lvl dat je up gaat word die max weer omhoog geknald. Dus nu is bijv 1200 je max, maar next level is het 1400. En die 200 moet je echt zelf gaan uppen met stardust/candy.
Ik denk dat ik weer skeelers ga kopen, dan is mijn hele basisschool tijdperk weer compleet
Op de nare pestkoppen na dan
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
que?!Njay schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:17:
Het is gewoon het exact zelfde gamefile als dat je uit een nederlandse store binnen haalt hoor
Je kan candycrush ook via een APK download naar binnen trekken en dan kan die ook uit een australische server komen...
Als je bedoel een buitelandse apple iD kan ik me er enigsinds iets bij voorstellen.
Buitelandse appstore meuk is gewoon bull...
Een handtekening?!
Ja dat gaat op voor commons, dus pidgeot/raticate/fearow etc. Een flareon/tentacruel/gengar/golduck kom je niet zomaar snel weer tegen, dus die kan je beter gewoon zelf upgraden in plaats van weer hard te sparen voor een evolve.Tweekzor schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:19:
[...]
De pokemon die je al hebt worden niet vanzelf hoger, maar je vangt weer nieuwe pokemon en in het wild kom je ze hoger tegen. Op lvl8 was bijvoorbeeld een cp200 pidgey al hoog, nu op 16 kom ik pidgey van 400 tegen. Dat betekend dus automatisch ook een hogere pidgeot als ik die pidgey evolueer.
Ik vraag me af of je die wel moet willen...Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:08:
[...]
gewoon met nl apple id dus nieuwe aanmaken is echt niet nodig
YouTube: How to download & install Pokemon GO! (ANY REGION!) How to Insta...
Of er is gewoon niks in je buurtlf2 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:21:
Weet niet hoe jullie het doen maar elke keer als ik het spel start zie ik een lege map (Aka server problemen)
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Neem een gym over, binnen een uur staan pestkoppen hem terug te nemenFordox schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:19:
Wow ik heb een idee!
Ik denk dat ik weer skeelers ga kopen, dan is mijn hele basisschool tijdperk weer compleet![]()
![]()
[ Voor 35% gewijzigd door FitzChevalric. op 11-07-2016 11:24 ]
idd, bij mij thuis vang ik bijna niks. misschien 1 pidgey per zoveel uur als ik geluk heb.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Dit heb ik afgelopen zaterdag ook gedaan. Sinds 3 jaar skates er weer bij gepakt. Helaas zijn het slechte skateomstandigheden in Waalwijk. Veel wegen met klinkers, dat skate echt rot.Fordox schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:19:
Wow ik heb een idee!
Ik denk dat ik weer skeelers ga kopen, dan is mijn hele basisschool tijdperk weer compleet![]()
![]()
Xbox: Gulpener88
Ik heb wel veel zeldzame pokemon's als ik een pokestop in het buitengebied pak.geerttttt schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:24:
[...]
idd, bij mij thuis vang ik bijna niks. misschien 1 pidgey per zoveel uur als ik geluk heb.
[ Voor 79% gewijzigd door Lanithro op 11-07-2016 11:34 ]
Op pokeball drukken en dan settings. Rechtsonder staat je versieFitzChevalric. schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:23:
Waar kan je zien welke versie je hebt? En wat de laatste is? Ik heb nu een 0.29

Dit lijkt helaas niet te werken!
[ Voor 7% gewijzigd door Gertjuhjan op 11-07-2016 11:41 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Als dat zo is.. Ik heb al zoveel verspildGertjuhjan schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:26:
Deze zag ik op FB voorbij komen, ik heb het helaas nog niet kunnen checken:
[afbeelding]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ik heb echt al honderden ballen verspilt dan...Gertjuhjan schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:26:
[afbeelding]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
seriously, al die ...... zubats en golbatsGertjuhjan schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:26:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Musta op 11-07-2016 11:30 ]
Gertjuhjan schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:26:
[afbeelding]
1. Australisch Apple ID aanmakenPedr0 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:29:
Hoe krijg ik nu de game op m'n iPhone? Ik serieus nog nooit iets buiten de AppStore om gedaan, haha
2. Met dat Apple ID inloggen op je iPhone
3. Pokemon Go uit de officiele appstore downloaden
4. Gaan met die banaan.
Enige nadeel: je kan geen in-app aankopen doen.
Je kan in de Pokemon Go app inloggen met een Google Account, dus zodra de release officieel is in nederland kun je zo weer swappen
Dit mogen we helaas hier niet gespreken maar via Google zul je het makkelijk vinden. Voor mijn Android had ik hem ook binnen enkele clicks erop staan.Pedr0 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:29:
Hoe krijg ik nu de game op m'n iPhone? Ik serieus nog nooit iets buiten de AppStore om gedaan, haha
Omdat het geen officiele bron is
Heb mijne op een reserve iPhone gezet ( de andere teveel nodig voor Ingress), nog steeds ingelogd op Australische store dus zou ik toch gewoon een update melding moeten krijgen.GnrlSchnavy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:19:
Ik weet niet of dit mag in hier maar ik vraag mij af. Hoe weten wij wanneer er een nieuwe update komt? Ik kan me niet voorstellen dat iemand op de officiële manier speelt en dus via de appstore een update melding krijgt. Wat als we ineens allemaal belangrijke features missen? :x
Verwijderd
wat dat betreft zit je met apple wel een stuk veiliger als met android maar goed we zullen zien.mvds schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:31:
[...]
Omdat het geen officiele bron isVoor je het weet heb je een gehackte te pakken, net zoals nu het geval is op het Android platform.
Links naar onofficiële bronnen mag niet, maar voor zover ik weet is er niets tegen de regels om een Australische Apple ID te maken en vervolgens wel de officiële AppStore te gebruiken?Sir_Hendro schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:30:
[...]
Dit mogen we helaas hier niet gespreken maar via Google zul je het makkelijk vinden. Voor mijn Android had ik hem ook binnen enkele clicks erop staan.
Niet de consument de schuld geven dat de grenzen worden opgezocht, maar de uitgever de schuld geven om niet gewoon IP's te restricten tot de officiele release...
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
De pijn die ik atm voel door alle verspilde pokeballs en greatballs is onbeschrijfelijkGertjuhjan schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:26:
[afbeelding]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ahh, voor iPhone zal het inderdaad duidelijker zijn. Android is een ander verhaal omdat we hem handmatig moeten downloaden.SuidAkrA schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:32:
[...]
Heb mijne op een reserve iPhone gezet ( de andere teveel nodig voor Ingress), nog steeds ingelogd op Australische store dus zou ik toch gewoon een update melding moeten krijgen.
(Ja, rustig dagje op het werk; vakantie denk ik?)
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
dacht dat het me net was gelukt, maar zo ff weer proberenmarkisoke schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:31:
Het pokebal terug oppakken werkt niet, zojuist getest.
Ik heb al 100den pokeballs weg moeten mikken omdat mn bag vol was. Beetje met een tourbus door parijs rijden en elke pokestop pakken, tsjaDarkfreak schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:33:
[...]
De pijn die ik atm voel door alle verspilde pokeballs en greatballs is onbeschrijfelijk
Als je bag vol is, geeft je pokestop ook geen exp!
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Als het net zoals bij Ingress werkt dan kun je de app niet meer opstarten als er een update is en je die nog niet hebt geïnstalleerd..GnrlSchnavy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:19:
Ik weet niet of dit mag in hier maar ik vraag mij af. Hoe weten wij wanneer er een nieuwe update komt? Ik kan me niet voorstellen dat iemand op de officiële manier speelt en dus via de appstore een update melding krijgt. Wat als we ineens allemaal belangrijke features missen? :x
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Je krijgt wel xp als je bag vol is hoor, alleeen geen itemsDropjesLover schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:35:
[...]
Ik heb al 100den pokeballs weg moeten mikken omdat mn bag vol was. Beetje met een tourbus door parijs rijden en elke pokestop pakken, tsja![]()
Jawel hoor?DropjesLover schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:35:
[...]
Ik heb al 100den pokeballs weg moeten mikken omdat mn bag vol was. Beetje met een tourbus door parijs rijden en elke pokestop pakken, tsja![]()
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Bij mij wel (iOS)DropjesLover schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:35:
[...]
Werkt niet, zojuist getest.Gertjuhjan schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:26:
[afbeelding]
Bewijs is onderweg btw
Als dat gebeurt dan switch je weer even terug naar je Australische ID om die update binnen te halen? Apple ID switchen is geen Team Rocket science...Wasp schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:35:
[...]
Als het net zoals bij Ingress werkt dan kun je de app niet meer opstarten als er een update is en je die nog niet hebt geïnstalleerd..
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
0.2.9 de wereld in slingeren is ook wat vroeg misschien, maar wel een mooie test over de acceptatie er van
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Wel waar...DropjesLover schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:35:
[...]
Een handtekening?!
Dan moeten de ifoonies het maar even melden, al vermoed ik dat jullie het veel sneller weten via andere wegenGnrlSchnavy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:34:
[...]
Ahh, voor iPhone zal het inderdaad duidelijker zijn. Android is een ander verhaal omdat we hem handmatig moeten downloaden.
Ik vermoed dat ik niet goed doe bij het vechten, level 10 u en ik verlies nog steeds
Iemand een Jip en Janneke uitleg?
Je moet wel aanvallenSuidAkrA schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:37:
[...]
Dan moeten de ifoonies het maar even melden, al vermoed ik dat jullie het veel sneller weten via andere wegen
Ik vermoed dat ik niet goed doe bij het vechten, level 10 u en ik verlies nog steeds![]()
Iemand een Jip en Janneke uitleg?
Bij deze:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ij-6JuGcnQ8]
[ Voor 15% gewijzigd door tha_crazy op 11-07-2016 11:40 ]
Had het idee dat dit net lukte, maar was vergeten naar het aantal te kijken dat ik had. Er gebeurde in ieder geval wel iets toen ik er op klikte nadat ik hem naast een pokemon gooide.Gertjuhjan schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:26:
[afbeelding]
Straks nog maar een keer proberen dan, alleen weinig tot geen pokemon hier in de buurt van mijn werk, zit op een industrie terrein.
Als hij officieel uitkomt kan je deze versie er toch afgooien en de echt installen?Mx. Alba schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:37:
[...]
Als dat gebeurt dan switch je weer even terug naar je Australische ID om die update binnen te halen? Apple ID switchen is geen Team Rocket science...
Verwijderd
lijkt me wel aangezien je inlogt met je google idhexta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:39:
[...]
Als hij officieel uitkomt kan je deze versie er toch afgooien en de echt installen?
Ja dat kan gewoon.hexta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:39:
[...]
Als hij officieel uitkomt kan je deze versie er toch afgooien en de echt installen?
Dat hoef je niet eens te doen. De app is het zelfde, is alleen in NL niet beschikbaar dus zie je hem niet in de App Store als je een NL Apple ID gebruikt.hexta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:39:
[...]
omg echt??? hahahaha straks ff proberen danGertjuhjan schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:26:
[afbeelding]
nothing stops this train
Je ziet m dan gewoon als update in de App Store staan, en zodra je die update aanzet vraagt it om het wachtwoord van je Amerikaanse/Australische account. Dat kan dus prima.GnrlSchnavy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:19:
Voor Android kin je de nieuwe update downloaden installeren.
Bespaar je de moeite, werkt niet. Je kan er op klikken en je ziet een animatie (geen idee of je die altijd ziet), maar je aantal wordt niet weer terug opgehoogd.Kol Nedra schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:40:
[...]
omg echt??? hahahaha straks ff proberen dan
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Doe ik ook, en met beetje hogere pokemon steeds. Tappen on te vuren moet je toch?Ypho schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:38:
[...]
Je moet wel aanvallenEn jouw level maakt niet heel veel uit, gaat om het lvl van je pokemon (CP)
Er komen bij de tegenstander soms ook dingen uit die ik (nog) niet ken???
Net te laat gelezen. 10 ballen verspeeld om het te testenGertjuhjan schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:38:
Pokeballen oppakken naar misthrow lijkt helaas niet te werken. Nu heb ik het zelf ook kunnen testen!
heel veel ge evolvedlaviolette schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:31:
[...]
Wow, dat zijn wat aardige levels. Mijn hoogste is op dit moment Cp 400 (Pidgeot).
Train je ze veel met Power-up? Of alleen met evolven?
geeft dikke xp
De flareon was lucky eevee uit een ei en dat geeft veel candy
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Vooral deze opmerking "Niet alleen moeten pokémonfans die illegaal het spel op hun telefoon instaleren bang zijn voor hackers, ze kunnen ook geblokkeerd worden door de ontwikkelaar".corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:42:
Holy.. AD.nl heeft wel een of andere obsessie om alles wat maar Pokemon Go is de grond in te trappen. Wat een onzin artikelen staan er nu weer
Lijkt me inderdaad logisch dat Niantic de hele community gelijk kapot maakt
Niantic lacht zich stuk. Tegen alle bugs/issue's kunnen ze zeggen: ja, dat komt omdat jullie niet konden wachten op de officiele release. Maar ondertussen profiteren ze er natuurlijk wel van.
Ik voorspel in dit geval dat Niantic 0 spelers gaat bannen die op onofficiële manier Pokemon Go hebben geinstalleerd (hackers/malwareverspreiders daar gelaten)
normale aanval is 1x tikken, speciale aanval als je een blauw balkje vol hebt ingedrukt houden tot er van die zwarte balken in beeld komen (er loop ook een soort progresbar onder je health/blauwe vakjes).
het maakt totaal niet uit waar je tikt, ik doe zelf rechts onderin net naast de runaway toets. Als je bij je enemy ziet dat hij/zij ook een speciale aanval doet, dan kan je links of rechts swipen om te dodgen (alles kan je dodgen maar het is makkelijker en zinvoller als je w8 tot je tegenstander een special attack doet
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
https://www.google.com/ma...IVmvQmDC7bmvpxYpAMhdjgVik
Dat zijn er fucking veel!
"Nintendo’s market capitalisation surged by more than $7bn on Monday"
De financiele wereld heeft er ook zin in, vandaag bijna 25% stijging in de aandelen van Nintendo.
Dit topic is gesloten.
![]()
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.