SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Mehh mijn 324 eevee ging ook naar 960 flareon. En nu is hij 1050. Je hebt gewoon high lvls + hoge rankup bar op eevee nodighexta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:08:
[...]
Hoe kom je daar? Zo hoog gevangen of echt 1000 keer geupgrade?
wat is een rankup bar?rolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:09:
[...]
Mehh mijn 324 eevee ging ook naar 960 flareon. En nu is hij 1050. Je hebt gewoon high lvls + hoge rankup bar op eevee nodig
Geen diee of dit inmiddels in de vorige 40 pagina's beantwoord is, maar Eevee evoluties zijn niet random.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:50:
Is er iemand die al een eevee heeft geëvolueerd? Wat krijg je dan?
De tweede aanval bepaald waarin je Eevee evolueert:
Body Slam = Jolteon
Dig = Flareon
Swift = Vaporeon
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Dan eet ik mijn pet oplf2 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:10:
Iemand al allemaal gevangen ?
Die bar bovenin het scherm, die soort boog zeg maar. Die wil je zo vol mogelijk.
Begin maar alvast met kauwen dan. Er is namelijk altijd wel ergens 1 idioot die zo gek is om 24/7 rond te lopen...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Wat is dan high levels? Ik dacht dat dat het wasrolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:12:
[...]
Die bar bovenin het scherm, die soort boog zeg maar. Die wil je zo vol mogelijk.

Mijn sterkste na een weekendje ~50% verder gespeeld te hebben (en gewerkt x) )
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Doe maar rustig haha. Ik weet niet of het waar is maar ik heb gelezen dat legendarische Pokémon alleen op specifieke plaatsen te vangen zijn. Zo is er onder de Eifel Toren een speciale te vinden en zelfs op de Maan is er eentje. (Als ik die artikelen mag geloven.)
Ja dit is mijn eerste 1000+ de rest zit rond de 600.rolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:06:
[...]
En dat is je enige hoge? Want dat wil je ook niet, je wil meerdere high CP's
Tsja hier moet je leven : https://www.twitch.tv/omgbomber
12 pokestops + 3 gyms in 300 meter radius. Hij loopt gewoon rondjes en farmed die stops
Ik had een Eevee van 377 en heb deze laten evolueren.Hoe kom je daar? Zo hoog gevangen of echt 1000 keer geupgrade?
Ik geloof best dat Niantic dit helemaal tot de bodem uit gaat melken. De eerste 150 Pokemon is natuurlijk gewoon een begin, maar dat er 1 op de maan (Mew?) zou zijn lijkt me toch wel heel erg sterk.Boost9898 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:14:
[...]
Doe maar rustig haha. Ik weet niet of het waar is maar ik heb gelezen dat legendarische Pokémon alleen op specifieke plaatsen te vangen zijn. Zo is er onder de Eifel Toren een speciale te vinden en zelfs op de Maan is er eentje. (Als ik die artikelen mag geloven.)
Ik heb voorlopig nog niet genoeg airmiles voor een retourtje...
Lapras!Darkfreak schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:13:
[afbeelding]
Was zo blij toen ik die kreeg en over het water kon op de gameboy hahaha.
Lapras used SURF.
Hier een afbeelding die deze info verstrekt.EricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:15:
[...]
Ik geloof best dat Niantic dit helemaal tot de bodem uit gaat melken. De eerste 150 Pokemon is natuurlijk gewoon een begin, maar dat er 1 op de maan (Mew?) zou zijn lijkt me toch wel heel erg sterk.
Ik heb voorlopig nog niet genoeg airmiles voor een retourtje...
Vast dat er (gekken) fanatieke mensen zijn die hun reisschema gaan aanpassen op deze locaties.

Link: http://i.imgur.com/ZNdmVpl.png
[ Voor 6% gewijzigd door Boost9898 op 11-07-2016 09:18 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Hier ben ik ook erg benieuwd naar, heb t gek genoeg nog niet zelf kunnen testenYpho schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:18:
Maakt het trouwens nog uit voor de max CP of je voor de evolutie candy-traint of na evolutie?
Ja uiteraard. Ik heb nu in zo'n korte tijd al zulke gekke verhalen gehoord/gezien.Boost9898 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:17:
[...]
Vast dat er (gekken) fanatieke mensen zijn die hun reisschema gaan aanpassen op deze locaties.
- Mensen gaan spontaan elke avond rondjes lopen. Niet omdat het leuk/lekker is, maar --> Pokemon Go
- Ik heb een foto gezien van 2 mensen die met een kano naar een eiland ofzo waren gevaren voor een gym/pokemon
- Ik zie zelfs op GoT hier berichten staan van mensen die midden in de nacht toch nog besluiten om de schoentjes even aan te doen omdat er een Pokemon "twee stapjes verwijderd is".
Natuurlijk geef ik toe dat het een leuke hype is. Maar deze hype gaat hard, heel hard.
Ik kan er wel van genieten
Denk dat er bij jou iets anders data aan het verbruiken is. Heb al tientallen berichten gelezen dat 6-8 uur PGO ongeveer ~50 MB aan data verbruikt.SmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:20:
Spel verbruikt ook wat data. Afgelopen 3 uur 350 MB.
[ Voor 15% gewijzigd door EricNL op 11-07-2016 09:21 ]
Wow, ik niet meer dan 60MB over een uur of 6-8 afgelopen weekendSmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:20:
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Denk dat dit van iets anders komt hoor... Ik heb in 3 dagen tijd nog geen 100 gebruikt.SmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:20:
Het is een heerlijk excuus voor een avondwandeling, in de tijd dat ik normaal in mn eentje zit te gamen en mijn vriendin iets anders aan het doen isEricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:20:
[...]
Ja uiteraard. Ik heb nu in zo'n korte tijd al zulke gekke verhalen gehoord/gezien.
- Mensen gaan spontaan elke avond rondjes lopen. Niet omdat het leuk/lekker is, maar --> Pokemon Go
- Ik heb een foto gezien van 2 mensen die met een kano naar een eiland ofzo waren gevaren voor een gym/pokemon
- Ik zie zelfs op GoT hier berichten staan van mensen die midden in de nacht toch nog besluiten om de schoentjes even aan te doen omdat er een Pokemon "twee stapjes verwijderd is".
Natuurlijk geef ik toe dat het een leuke hype is. Maar deze hype gaat hard, heel hard.
Tevens al garrydos gezien, die heeft dus al 100 magicarps gevangen
Het is gewoon geweldig dat een hype als dit een succes is, gewoon jeugd sentiment voor mij!EricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:20:
[...]
Ja uiteraard. Ik heb nu in zo'n korte tijd al zulke gekke verhalen gehoord/gezien.
Gisteren door de stad gelopen met drie andere vrienden en dan gewoon andere groepen tegenkomen... gewoon GENIAAL
"That's what I do. I drink and I know things."
[ Voor 34% gewijzigd door Mitchell op 11-07-2016 09:31 ]
Signature
foto?hexta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:03:
[...]
als dat blokje eromheen soort straaltjes afgeeft (hoe de fuck leg ik dit duidelijker uit?)
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Hoe o_O?SmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:20:
Ik heb in 4 dagen, redelijk veel spelend, net 155MB verbruikt O_O
Oops, ik ben er ook zo'n eentje.EricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:20:
[...]
Xbox: Gulpener88
Ja ik roep het nu al sinds de hype echt is aangeslagen: dit is nog maar het begin.Frozenhands schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:22:
[...]
Het is gewoon geweldig dat een hype als dit een succes is, gewoon jeugd sentiment voor mij!
Gisteren door de stad gelopen met drie andere vrieden en dan gewoon andere groepen tegenkomen... gewoon GENIAAL
Zoals ik al zei: die 150 pokemon die er nu zijn is nog maar het begin.
De overige 800 (???) Pokemon zullen er ook nog wel inkomen.
Niantic heeft hier absoluut goud in handen, en als ze slim zijn melken ze dit tot de bodem.
Features als trading, friends, clans, etc zullen ongetwijfeld ook nog wel komen. Maar je gaat dat natuurlijk niet binnen 2-3 maanden allemaal uitbrengen.
ik heb een google map aangemaakt... zo is het handig om eens te gaan kijken waar een leuke locatie is,
wie zin heeft mag uitbreiden ;-)
www.weefab.com
Mijn vriendin "leuk hoor dat je zegt dat al die mensen die in groepjes rondlopen ook aan het spelen zijn, maar dat geloof ik niet, die zijn misschien gewoon aan het appen ofzo". Slaan we de hoek om naar een gym, staan er 5 groepjes in 30 M2. "Oh, euhm. ok misschien had je gelijk".Frozenhands schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:22:
[...]
Het is gewoon geweldig dat een hype als dit een succes is, gewoon jeugd sentiment voor mij!
Gisteren door de stad gelopen met drie andere vrieden en dan gewoon andere groepen tegenkomen... gewoon GENIAAL
En veel mensen gezien die spelen waarvoor het volgens mij echt goed is dat ze flink wandelen.
Netjes man! Welk level ben jezelf nu als trainer?Darkfreak schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:13:
[afbeelding]
Ja dit is een algemeen bekende fout van iOS 10 beta.Spectre schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:23:
Meer mensen het probleem dat AR niet werkt in de iOS 10 beta?
Ja en ondertussen zit ik met mijn bureau precies in het bereik van 2 PokeStops
Dat denk ik ook. Als ze slim in doen ze dat als er dip in spel begint t ontstaan.EricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
[...]
Ja ik roep het nu al sinds de hype echt is aangeslagen: dit is nog maar het begin.
Niantic heeft hier absoluut goud in handen, en als ze slim zijn melken ze dit tot de bodem.
Features als trading, friends, clans, etc zullen ongetwijfeld ook nog wel komen. Maar je gaat dat natuurlijk niet binnen 2-3 maanden allemaal uitbrengen.
Zo net als game expansions
AnimeAdicted
14 (en 1/3)GandalfTheGrey schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:25:
[...]
Netjes man! Welk level ben jezelf nu als trainer?
Dikke mazzel..EricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:25:
[...]
Ja en ondertussen zit ik met mijn bureau precies in het bereik van 2 PokeStops
Ja, dit kunnen ze helemaal uit melken door zoveel opties toe te voegen en ik kan bijna wel zeggen dat ik dit blijf spelen! Na mijn werk toe, kom ik al 5/6 stops tegen en dat in een straal van 2 kmEricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
[...]
Ja ik roep het nu al sinds de hype echt is aangeslagen: dit is nog maar het begin.
Is wel heel veel, waar heb je dat aantal vandaan? Speel het zelf sinds afgelopen woensdag en speel best veel want combineer het met mijn Ingress verslaving (waar ik ook midden in de nacht nog rustig de schoenen voor aantrekSmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:20:

Zelfde gebeurde bij Ingress, met de tijd meerwaarde door uitbreiding ingame, nieuwe items, nieuwe minigames etc etc en verwacht bij Pokemon niet anders, zeker omdat het een freetoplay game is moet je een langere termijn visie hebben om spelers te binden en geld uit te laten geven. Als je de filmpjes van Pokemon Go moet geloven moeten er ook grotere events komen net als bij Ingress (anomaly's) waarbij steden overgenomen worden door spelers (lees hier maar)EricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
[...]
[ Voor 52% gewijzigd door lubbertkramer op 11-07-2016 09:29 ]
Ja heb me vergist het is maar 21 MBlubbertkramer schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:26:
[...]
Is wel heel veel, waar heb je dat aantal vandaan? Speel het zelf sinds afgelopen woensdag en speel best veel want combineer het met mijn Ingress verslaving (waar ik ook midden in de nacht nog rustig de schoenen voor aantrek) maar heb maar onderstaande verbruik:
[afbeelding]
De andere kant van het verhaal is dan dat er geen Pokemon in de buurt durft te komen van m'n kantoor
Ik vul hem wel even aan.Soul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
https://drive.google.com/...pxYpAMhdjgVik&usp=sharing
ik heb een google map aangemaakt... zo is het handig om eens te gaan kijken waar een leuke locatie is,
Lure module op de pokestop?EricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:27:
[...]
De andere kant van het verhaal is dan dat er geen Pokemon in de buurt durft te komen van m'n kantoor
Ik heb helaas gaan Lure Module. Is het uberhaupt wel mogelijk om die coins te kopen aangezien ik via een Australisc Apple ID het spel heb gedownload maar inmiddels wel weer terug geswitched ben naar mijn gewone account.
komt inderdaad door iets anders. want ik heb in de laatste 5 dagen (waarvaan 2 dagen echt veel gespeeld)SmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:20:
116 mb.
Dit weekend echt leuk bezig geweest. hoe vaak we een lure geactiveerd zagen in de buurt en er naar toe gingen en dan een groepje tegen kwamen was echt geweldig
Ook gewoon richting eind van de middag al die powerbanks tevoorschijn zien komen enzo haha wat een hype deze game.
Ik blijf het alleen vet apart vinden hoe sommige mensen zulke hoge pokemons krijgen. ik ben level 13 maar vang nog steeds alleen maar 20-200 pokemons. me hoogste pokemon is nu 600 maar heb ik echt vanaf een 80 pidgey ofzo moeten upgraden
[ Voor 49% gewijzigd door Ricmaniac op 11-07-2016 09:33 ]
zie bericht er boven was een fout -> 21 MB.Ricmaniac schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:31:
[...]
komt inderdaad door iets anders. want ik heb in de laatste 5 dagen (waarvaan 2 dagen echt veel gespeeld)
116 mb
kan iedereen zomaar ene gym opstarten ?
Ik heb trouwens sinds donderdag 154MB verbruikt met de app.
Nee. Gym's zijn toegevoegd/gemaakt door het bedrijf zelf en komen uit Ingress zover ik weet. Je kunt ze krijgen door je pokemon erin te zetten/door het huidige team te verslaan en dan je pokemon erin te zetten.SmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:32:
[...]
zie bericht er boven was een fout -> 21 MB.
kan iedereen zomaar ene gym opstarten ?
[ Voor 54% gewijzigd door Mitchell op 11-07-2016 09:33 ]
Signature
www.weefab.com
Ik heb een aantal toegevoegd op de High Tech Campus in Eindhoven!Soul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
Ik heb er een paar aangevuld. Ik heb trouwens ook het icoontje van de Gym aangepast naar een poppetje met een grote halter. ik hoop niet dat je het erg vind.Soul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
Burp
Je kunt er eentje bijzetten, zolang er niet al 3 pokes in zitten uit mijn hoofd.Wii4all schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:39:
Als je een gym van jouw kleur hebt dan moet je de pokemons toch eerst tot het huidige level verslaan voordat je er eentje van jezelf kan bijzetten?
Dan nog niet denk ik, geen idee eigenlijk. Misschien mogelijk via het Google account?EricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:30:
[...]
Ik heb helaas gaan Lure Module. Is het uberhaupt wel mogelijk om die coins te kopen aangezien ik via een Australisc Apple ID het spel heb gedownload maar inmiddels wel weer terug geswitched ben naar mijn gewone account.
Ik wil best ''even'' naar je toereizen om een lure module er op te gooien hoor.. €300,-
Something something
Ik probeer de gym bij de Lidl al 3 dagen over te nemen. Maar elke keer als er maar 1 pokemon overblijft (de 626 cp fearow), krijg ik de 1 hp bug.Boost9898 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:30:
Wie heeft de Pokéstop in Roosendaal aangegeven? Bij de Kennedylaan en de Lidl?
Team Valor ftw!
voor meer informatie over pokemon nearby en uitleg over de stapjesSeenD schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:40:
Hoe zit het nou precies met die nearby dingen? Kan ik ze daarmee ook vinden? Zoiets van ik heb pidgey in mn nearby met kleine stapjes.
http://www.imore.com/how-...rby-pokemon-in-pokemon-go
Dank jeProjectB00man schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:42:
[...]
voor meer informatie over pokemon nearby en uitleg over de stapjes
http://www.imore.com/how-...rby-pokemon-in-pokemon-go
Something something
Including mehexta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
[...]
En veel mensen gezien die spelen waarvoor het volgens mij echt goed is dat ze flink wandelen.
Ging al wel lopen/wandelen maar nu heb je gewoon iets te doen tijdens het lopen en hoef ik ook niet meer alleen te gaan. Stuk gezelliger en leuker
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Als de gym jou kleur is kan je daar trainen waardoor die gym in level stijgt, bij elk level kan er iemand een pokemon bij zetten. Dus bij gym level 3, 3 pokemons, level 4, 4 pokemons enz.Ypho schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:40:
[...]
Je kunt er eentje bijzetten, zolang er niet al 3 pokes in zitten uit mijn hoofd.
www.weefab.com
Ah, weer wat geleerdHariat- schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:44:
[...]
Als de gym jou kleur is kan je daar trainen waardoor die gym in level stijgt, bij elk level kan er iemand een pokemon bij zetten. Dus bij gym level 3, 3 pokemons, level 4, 4 pokemons enz.
Ik die in de Brugstraat.. die zit recht voor m'n huisSoundless schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:41:
[...]
Ik probeer de gym bij de Lidl al 3 dagen over te nemen. Maar elke keer als er maar 1 pokemon overblijft (de 626 cp fearow), krijg ik de 1 hp bug.
Team Valor ftw!
(Team Valor)
Nee, dat is er niet zover ik weetwesley17 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:45:
Iemand tips om het datagebruik laag te houden? M'n vriendin speelt het zowat de hele dag door en er gaat best wel wat data doorheen zo te zien. En aangezien ze maar 1GB heeft is dat er zo doorheen.
Ik heb mijn omgeving erin gezet.Soul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
Als jij zelf hoger hebt misschien hotspot aanzetten als jullie samen gaan? Dan kan ze haar eigen data gebruiken wanneer ze alleen bezig is.wesley17 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:45:
Iemand tips om het datagebruik laag te houden? M'n vriendin speelt het zowat de hele dag door en er gaat best wel wat data doorheen zo te zien. En aangezien ze maar 1GB heeft is dat er zo doorheen.
https://www.facebook.com/...notif_id=1468222910655013
ik ben ook wat dingen aan het toevoegen. maar hoe voeg ik zo'n gym tekentje toe ?Soul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
Zou ook leuk zijn als we een kaart maakten met locaties van pokémonRicmaniac schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:49:
[...]
ik ben ook wat dingen aan het toevoegen. maar hoe voeg ik zo'n gym tekentje toe ?
Later in de avond maar een rondje gaan lopen, en toen stonden er 3 dames vlak voor onze deur pokemon te vangen. En verderop lagen er 3 pokestops (Markthal, Rotterdam) vlak naast elkaar, en op 2 daarvan een Lure geactiveerd.
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Denk dat de evoluties van alle pokemon in de afgelopen 20 jaar vast wel ergens te vinden zijn...FitzChevalric. schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:50:
Eigenlijk zou ik een overzicht willen hebben welke candy's er zijn en welke basispokemon ik kan opgraden tot welke. En dan niet een wiki van 800 pokemon's. Gewoon een simpel overzich voor de 134 pokemon van het spel.
door op het verfblik te klikken als je je drop bewerkt.Ricmaniac schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:49:
[...]
ik ben ook wat dingen aan het toevoegen. maar hoe voeg ik zo'n gym tekentje toe ?
www.weefab.com
In google maps offline gebied opslaan.wesley17 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:45:
http://www.insidegamer.nl...go-door-map-te-downloaden
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
134? Mijn Pokedex gaat tot en met 147 momenteel.FitzChevalric. schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:50:
Eigenlijk zou ik een overzicht willen hebben welke candy's er zijn en welke basispokemon ik kan opgraden tot welke. En dan niet een wiki van 800 pokemon's. Gewoon een simpel overzich voor de 134 pokemon van het spel.
Ah thanks, ga ik dat ff proberen zodra ze thuis komt van werkharley schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:54:
[...]
In google maps offline gebied opslaan.
Al deze pokemons zitten atm niet eens in de game, we hebben enkel Moltres, Articuno en Zapdos. We hebben dan ook slechts 156 pokemons atm van de totale game. Alle pokemons op deze afbeelding komen hopelijk pas veel laterBoost9898 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:17:
[...]
Hier een afbeelding die deze info verstrekt.![]()
Vast dat er (gekken) fanatieke mensen zijn die hun reisschema gaan aanpassen op deze locaties.![]()
[afbeelding]
Link: http://i.imgur.com/ZNdmVpl.png
Ik heb gehoord dat legendaries alleen met events te verkrijgen zijn, en daar komt nog meer info over.
Ik heb in Den Helder even de nodige pokestops en gyms toegevoegdSoul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
M'n voeten doen pijn
The_Ghost16 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:56:
[...]
Ik heb in Den Helder even de nodige pokestops en gyms toegevoegd
Oh wauw, goed dat je het zegt.rolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:56:
[...]
Al deze pokemons zitten atm niet eens in de game, we hebben enkel Moltres, Articuno en Zapdos. We hebben dan ook slechts 156 pokemons atm van de totale game. Alle pokemons op deze afbeelding komen hopelijk pas veel later
Ik heb gehoord dat legendaries alleen met events te verkrijgen zijn, en daar komt nog meer info over.
Zoals andere, heb ik ook het een en ander toegevoegd.Soul__assasin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:24:
PSN: Curvaa_
Ik zal de stops/gyms bij mij in de buurt (ook DH) vanmiddag toevoegen.
Ik ook maar dat komt meer omdat ik in Keulen was voor ESLtha_crazy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:57:
26.8KM gelopen sinds vrijdag.
M'n voeten doen pijn
Uiteraard wel stiekem gebruik gemaakt van de Hot Spots in Keulen
PSN: xMaurice93
Heb ik wel gedaan, geen issues so far. Ik denk alleen dat updates niet lukken met je NL account zolang de release hier nog niet is geweest.Maurice079 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:00:
Kun je, nadat je Pokemon Go hebt gedownload met de Australische Apple ID, gewoon weer inloggen met je reguliere ID? Ik ben nogal een leek op dat gebied. Vanavond na werktijd maar eens een ommetje maken om pokemon te vinden:)
Je kan gewoon inloggen met je reguliere ID, maar om anakopen te doen moet je gebruik maken van je Australische ID. Wacht het even af tot het in Nederland uitkomt en installeer het dan opnieuw.Maurice079 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:00:
Kun je, nadat je Pokemon Go hebt gedownload met de Australische Apple ID, gewoon weer inloggen met je reguliere ID? Ik ben nogal een leek op dat gebied. Vanavond na werktijd maar eens een ommetje maken om pokemon te vinden:)
Account is gewoon verbonden met je gmail / pokemon account
Ik ben het gewoon niet meer gewendEricNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:00:
[...]
Ik ook maar dat komt meer omdat ik in Keulen was voor ESL![]()
Uiteraard wel stiekem gebruik gemaakt van de Hot Spots in Keulen![]()
harley schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:54:
[...]
In google maps offline gebied opslaan.
Ben nu map van heel Nederland aan het downloaden :)!
Zit er in op de oude/nieuwe markt nog wat boeiends? Heb nog geen rondje gelopen door 't centrum.Boost9898 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:30:
Wie heeft de Pokéstop in Roosendaal aangegeven? Bij de Kennedylaan en de Lidl?
Dit topic is gesloten.
![]()
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.