Ja! Echt hè! Enorm irritant die map die er de hele tijd tussendoor springt.Basxt schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:01:
Was er maar een optie om die map uit te zetten waar je je pokemon hebt gevonden. Telkens zit ie in de weg tijdens de transfers:)
Ze mogen de knop wel verplaatsen naar boven.Ossi schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:31:
[...]
Ja! Echt hè! Enorm irritant die map die er de hele tijd tussendoor springt.

Dit is mn top nu en mowt er best veel evolueren, maar eerst stardust nog verzamelen om ze gelijk te kunnen poweren erna. Vond die drowzee van 400 via een lure. Maar ik zag niemand
NS FC: SW 2742 0448 8213
Hoe heb je dat gedaan? Gebruik gemaakt van free wifi? of gewoon jou internet en gps af en toe aan gehad?assasinbats schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:19:
[...]
Awesome! Op zich wel grappig. Op Lanzarote vond ik vooral waterpokemon, en veel Fossil pokemon. Mn eerste 2 catches na de starter waren een Omanyte en een Kabuto.
Haha, wat mooi. Ik woon hier op een studentencampus en er zijn op een plek 2 stops echt naast elkaar. Had er iemand 2 lures bij gezet, binnen paar minuten stonden we er met 20 man
Haha ik ook. Vanochtend issues met 1 hp, net 1 blauwe gecapped en bij een rode bijgesprongen.ThomasXIV schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:25:
Zo. Even een blokje om gelopen. Rode gym gecapped (eerste keer dat dat lukte, want voorheen bleef de tegenstander altijd op 1hp hangen), en nog een andere aangevuld met 1 van mijn pokemon. M'n 650 Goldduck maakte wel gehakt van de 600-nogwat Pidgeot die in die gym zat trouwens, heerlijk! Was een Lvl 1 gym, nu lvl 2, dus hoop dat er snel een teamgenoot bijspringt. Ohja en nog een Koffling gevonden, die had ik nog niet.
Er was nog een ander die ik vanuit mijn huis kon zien, bezet door 3 blauwe, maar besloot dat het te laat in de avond was om nog te proberen over te nemen.
Iemand anders blijkbaar niet want hij was net opeens naar rood gesprongen.
Snel erheen gelopen om bij te springen
Vanochtend was de hele buurt blauw, nu rood
Het enige irrante vind ik dat ik van alle 'rare' pokemon maar 1 kan vinden en dus niet kan 'trainen'
[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 10-07-2016 23:03 ]
Free wifi met gps altijd aan. Af en toe een stukje boulevard met internet aan (5 cent per mb is te betalen, gezien die 55kb die 10 minuten lopen kostte)To easy schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:36:
[...]
Hoe heb je dat gedaan? Gebruik gemaakt van free wifi? of gewoon jou internet en gps af en toe aan gehad?
Vandaag, net als gister, alleen maar die stomme gym-bug tegengekomen. 8 gyms geprobeerd te veroveren, maar elke keer weer op 1% vastlopen.
Ergerlijker is dat tot 3 keer toe een groepje andere spelers langsfietste en doodleuk de gym wel over kon nemen.
Ergerlijker is dat tot 3 keer toe een groepje andere spelers langsfietste en doodleuk de gym wel over kon nemen.
Mmm oke oke. das idd niet duur. Miss maar eens proberen haha. Thanks!assasinbats schreef op zondag 10 juli 2016 @ 23:11:
[...]
Free wifi met gps altijd aan. Af en toe een stukje boulevard met internet aan (5 cent per mb is te betalen, gezien die 55kb die 10 minuten lopen kostte)
Op Reddit staan trouwens echt wat parels.
When the Pokemon jumps to dodge, but you overthrew.

Meer;
https://www.reddit.com/r/pokemongo/top/
When the Pokemon jumps to dodge, but you overthrew.

Meer;
https://www.reddit.com/r/pokemongo/top/
Om deze moest ik het meest lachen:
Xbox: Gulpener88
Hier ook, vaak vind je maar heel weinig rares, maar goed, alles op z'n tijd, dat heeft ook wel wat. Denk dat de beste (en meest zeldzame) pokemon die ik nu heb Dragonair en Goldduck zijn, verder nog wel wat rares die ik nog niet kan evolueren, al kom ik wel dichtbij met bijv. Drowzee en Staryu.D2FValinor schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:56:
[...]
Haha ik ook. Vanochtend issues met 1 hp, net 1 blauwe gecapped en bij een rode bijgesprongen.
Er was nog een ander die ik vanuit mijn huis kon zien, bezet door 3 blauwe, maar besloot dat het te laat in de avond was om nog te proberen over te nemen.
Iemand anders blijkbaar niet want hij was net opeens naar rood gesprongen.
Snel erheen gelopen om bij te springen![]()
Vanochtend was de hele buurt blauw, nu rood
Het enige irrante vind ik dat ik van alle 'rare' pokemon maar 1 kan vinden en dus niet kan 'trainen'
Wat is nou verstandiger? Pokémon level uppen voor een evaluatie of daarna?
Doe het zelf daarna, tenzij ik echt veel candy heb, maar dan is evolueren ook geen probleem. Bij veel heb ik geen zin om candy aan power-ups te verspillen. Pas als ik er 1 in z'n beste vorm heb, zoals Goldduck.Boost9898 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 23:22:
Waar kan je dat vinden?DropjesLover schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:56:
[...]
Je krijgt exp en pokegeld, waarmee je dingen kan kopen. Denk aan potions, balls, maar ook extra incubators. Geen pay to win spullen, wel die je een stukje sneller laten gaan.
Erg is een levelcap en een maximum cp's dat een pokémon kan hebben, schijnt.
EDIT: alleen van toepassing als je een gym bezet dus...
[ Voor 6% gewijzigd door makooy op 10-07-2016 23:26 ]
Haha
je voelt je net een kinderlokker wanneer je een lure module gebruikt.
Alhoewel, het zijn inderdaad op dit moment alleen volwassenen die tevoorschijn komen
Ik zit me net eens te bedenken dat Google dit spel al eerder heeft bedacht:
YouTube: Google Maps: Pokémon Challenge
Xbox: Gulpener88
Hopelijk koopt een serieus bedrijf Pokémon Go over. (Niet Google pls) Dan kan het nog serieus wat worden. Het is leuk maar te simpel in mijn ogen.Gertjuhjan schreef op zondag 10 juli 2016 @ 23:46:
Ik zit me net eens te bedenken dat Google dit spel al eerder heeft bedacht:
Ik zou oppassen met teveel verschillende Pokemon te uppen. Stardust is moeilijk te krijgen namelijk.Boost9898 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 23:22:
Heb je net je Pokemon zitten uppen van CP 100 naar 200 met al je stardust.....kom je opeens een CP 250 Pokemon tegen. Weg stardust.
[ Voor 3% gewijzigd door Valinor op 10-07-2016 23:49 ]
Hmm daar zit wel wat in ja. Thanks.D2FValinor schreef op zondag 10 juli 2016 @ 23:48:
[...]
Ik zou oppassen met teveel verschillende Pokemon te uppen. Stardust is moeilijk te krijgen namelijk.
Heb je net je Pokemon zitten uppen van CP 100 naar 200 met al je stardust.....kom je opeens een CP 250 Pokemon tegen. Weg stardust.
Apart.ThomasXIV schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:07:
Krijg dit op Reddit te zien;
https://www.reddit.com/r/pokemongo/
[afbeelding]
Ja ik ook.ThomasXIV schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:07:
Krijg dit op Reddit te zien;
https://www.reddit.com/r/pokemongo/
[afbeelding]
Morgen maar een bike mount fixen voor mijn smartphone
Fietsen met telefoon in 1 hand werkt niet fijn.
Verwijderd
Voor 10 gyms krijg ik 100 coins en 5000 stardust dit is het maxTupac schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:47:
Iemand enig idee wat de prijzen zijn die je elke 21 uur kan claimen?
Oh the irony....Boost9898 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 23:48:
[...]
Hopelijk koopt een serieus bedrijf Pokémon Go over. (Niet Google pls) Dan kan het nog serieus wat worden. Het is leuk maar te simpel in mijn ogen.
Het was gewoon van Google, inmiddels losstaand.It was formed by Keyhole, Inc. founder John Hanke in 2010 as Niantic Labs, an internal startup at Google.[2] It spun out of Google as an independent entity in October 2015, soon after Google's announcement of its restructuring as Alphabet Inc.
Google/Nintendo/The Pokemon Company hebben er ook samen zo'n 30 miljoen in geïnvesteerd..
Nou, daar zie ik niet veel van terug to be honest. Hopelijk komt het omdat het nog een 0.xx versie is.dutchgio schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:23:
[...]
Oh the irony....
[...]
Het was gewoon van Google, inmiddels losstaand.![]()
Google/Nintendo/The Pokemon Company hebben er ook samen zo'n 30 miljoen in geïnvesteerd..
Hmm, er zitten 2 Bulbasaurs in de buurt, en weet welke richting... Nog maar heel even de deur uit dan.
Zo speel zelf al een paar daagjes vollop. Heb het spel al sinds dat het uitkwam in Australie alleen niet echt kunnen spelen omdat de GPS van mijn mobiel het niet goed deed... Is al twee jaar, maar nooit de behoefte gehad om te fixen
, GPS nu gefixed. Heb wel een paar vraagjes
- Tijdens een battle hoe kies je een aanval? Ik was in een GYM en mijn Pidgotto had CP van 500+ en andere een van ongeveer 200 CP en nog steeds verloor ik
. Iemand een goeie guide naar hoe aan te vallen?
- Wanneer kan je het beste je pokeball gooien? Als dat gele cirkeltje (dat van groot naar klein gaat) het grootste is? Of het kleinste.
- Ik heb het idee dat in kleine weggetjes waar weinig mensen komen meer Pokemon te vinden zijn?
- Het spel weet heel goed waar wegen zijn en waar niet (duh je ziet ze ook in het spel). Als je gewoon in het gras gaat lopen vind je dan sneller Pokemon?
- Ik heb zelf voor team geel gekozen alleen merk ik dat er maar echt weinig mensen die dit tleam heeft gekozen. Vrijwel alles hier (Eindhoven) is blauw of rood... er is vast geen manier om te wisselen?
- Als je een ei hebt wat je aan het broeden bent. Moet je hiervoor echt lopen? Maakt het spel onderscheid tussen lopen-fietsen-rijden?
Hoop wel dat dit niet een Pay2win spel gaat worden
en potverdikkeme een Pickachu ontsnapte!!
- Tijdens een battle hoe kies je een aanval? Ik was in een GYM en mijn Pidgotto had CP van 500+ en andere een van ongeveer 200 CP en nog steeds verloor ik
- Wanneer kan je het beste je pokeball gooien? Als dat gele cirkeltje (dat van groot naar klein gaat) het grootste is? Of het kleinste.
- Ik heb het idee dat in kleine weggetjes waar weinig mensen komen meer Pokemon te vinden zijn?
- Het spel weet heel goed waar wegen zijn en waar niet (duh je ziet ze ook in het spel). Als je gewoon in het gras gaat lopen vind je dan sneller Pokemon?
- Ik heb zelf voor team geel gekozen alleen merk ik dat er maar echt weinig mensen die dit tleam heeft gekozen. Vrijwel alles hier (Eindhoven) is blauw of rood... er is vast geen manier om te wisselen?
- Als je een ei hebt wat je aan het broeden bent. Moet je hiervoor echt lopen? Maakt het spel onderscheid tussen lopen-fietsen-rijden?
Hoop wel dat dit niet een Pay2win spel gaat worden
[ Voor 5% gewijzigd door Chip. op 11-07-2016 00:51 ]
Euh? Hoe weet je in welke richting?ThomasXIV schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:42:
Hmm, er zitten 2 Bulbasaurs in de buurt, en weet welke richting... Nog maar heel even de deur uit dan.
Net terug van een wandeling. Shit load aan pidgey en rattata. Verder nog een seal en een geodude wat ik kon laten evolueren naar een graveler
verder nog een oddish, nidoran en een bellsprout. Opzich wel leuke Pokemon erbij.
Omdat m'n GPS nog wel eens verspringt, en ik een bepaalde richting op ging en hij daar 3 i.p.v. 2 pootjes werd
-1 Gewoon tappen en dan bouw je een blauwe balk op, zodra er een blokje van het blauw vol is dan kun je je vinger op het scherm houden en doe je zijn "special attack"Chip. schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:44:
Zo speel zelf al een paar daagjes vollop. Heb het spel al sinds dat het uitkwam in Australie alleen niet echt kunnen spelen omdat de GPS van mijn mobiel het niet goed deed... Is al twee jaar, maar nooit de behoefte gehad om te fixen, GPS nu gefixed. Heb wel een paar vraagjes
-1 Tijdens een battle hoe kies je een aanval? Ik was in een GYM en mijn Pidgotto had CP van 500+ en andere een van ongeveer 200 CP en nog steeds verloor ik. Iemand een goeie guide naar hoe aan te vallen?
-2Wanneer kan je het beste je pokeball gooien? Als dat gele cirkeltje (dat van groot naar klein gaat) het grootste is? Of het kleinste.
-3 Ik heb het idee dat in kleine weggetjes waar weinig mensen komen meer Pokemon te vinden zijn?
-4 Het spel weet heel goed waar wegen zijn en waar niet (duh je ziet ze ook in het spel). Als je gewoon in het gras gaat lopen vind je dan sneller Pokemon?
-5 Ik heb zelf voor team geel gekozen alleen merk ik dat er maar echt weinig mensen die dit tleam heeft gekozen. Vrijwel alles hier (Eindhoven) is blauw of rood... er is vast geen manier om te wisselen?
-6 Als je een ei hebt wat je aan het broeden bent. Moet je hiervoor echt lopen? Maakt het spel onderscheid tussen lopen-fietsen-rijden?
Hoop wel dat dit niet een Pay2win spel gaat wordenen potverdikkeme een Pickachu ontsnapte!!
-2 Het schijnt dat kleinste het beste is. Als je dan daar ook nog eens de Pokébal perfect op krijgt dan krijg je vaak een great of excellent throw die weer meer exp geven. Als je draait met de bal tot je goud er vanaf ziet komen dan kun je ook nog eens extra exp krijgen.
-3 Kan ik niet confirmen. Was daarstraks bij een redelijk druk kruispunt/stoplicht en daar zaten er 3 op elkaar.
-4 Van wat ik heb gezien niet. Ik denk zelfs dat steden meer en meer verschillende Pokémons hebben. Maar dit weet ik nog niet zeker.
-5 Geel is ook veel gekozen in Eindhoven
-6 Je moet onder een bepaald aantal km/h zitten met bewegen. Ik kan je niet vertellen hoeveel dit precies is maar met de auto gaat het hem in ieder geval niet worden. Ik zie mensen nog wel rustig fietsen dus dit zou ook een optie kunnen zijn.
Bedankt voor de Intel! Hoe zorg je dat je Pokeball gaat spinnen? Want heb dat geprobeerd te doen door te swipen of kleine rondjes te draaien maar dan gebeurde er niets helaas. Is er een team geel fb groep voor Ehv ofzoDivineNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:59:
[...]
-1 Gewoon tappen en dan bouw je een blauwe balk op, zodra er een blokje van het blauw vol is dan kun je je vinger op het scherm houden en doe je zijn "special attack"
-2 Het schijnt dat kleinste het beste is. Als je dan daar ook nog eens de Pokébal perfect op krijgt dan krijg je vaak een great of excellent throw die weer meer exp geven. Als je draait met de bal tot je goud er vanaf ziet komen dan kun je ook nog eens extra exp krijgen.
-3 Kan ik niet confirmen. Was daarstraks bij een redelijk druk kruispunt/stoplicht en daar zaten er 3 op elkaar.
-4 Van wat ik heb gezien niet. Ik denk zelfs dat steden meer en meer verschillende Pokémons hebben. Maar dit weet ik nog niet zeker.
-5 Geel is ook veel gekozen in Eindhoven. Maat van mij fietste daarstraks door Strijp en alles was geel. Al denk ik wel dat wij inderdaad in de minderheid zijn
.
-6 Je moet onder een bepaald aantal km/h zitten met bewegen. Ik kan je niet vertellen hoeveel dit precies is maar met de auto gaat het hem in ieder geval niet worden. Ik zie mensen nog wel rustig fietsen dus dit zou ook een optie kunnen zijn.
Verwijderd
Dat zijn wel erg veel vragen je kan tog eerst zelf wat moeite doen met antwoorden zoeken niet?Chip. schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:44:
Zo speel zelf al een paar daagjes vollop. Heb het spel al sinds dat het uitkwam in Australie alleen niet echt kunnen spelen omdat de GPS van mijn mobiel het niet goed deed... Is al twee jaar, maar nooit de behoefte gehad om te fixen, GPS nu gefixed. Heb wel een paar vraagjes
- Tijdens een battle hoe kies je een aanval? Ik was in een GYM en mijn Pidgotto had CP van 500+ en andere een van ongeveer 200 CP en nog steeds verloor ik. Iemand een goeie guide naar hoe aan te vallen?
Hoop wel dat dit niet een Pay2win spel gaat wordenen potverdikkeme een Pickachu ontsnapte!!
1 gewoon op tegenstander zijn pokemon tikken zo snel mogelijk achter elkaar je volt dan een blauwe bar ( of meerdere kleine) als die vol zijn kan je blijven drukken om zo een sterkere aanval te doen maar dat is niet echt nodig want die doet wel meer schade maar duurt ook langer.
2 Volgens de makers zelf kleine cirkel maar datgeeft ook geen garantie dat je hem vangt. Ik vang ze ook gewoon vaak met grote cirkel.
3 Dat is gewoon maar een gedacht. Laag bevolkte gebieden krijgen wel minder vaak pokemon.
4 lol nee even snel het is ook niet dat die map nauwkeurig is. Gps durft ook wel rare sprongen te maken
5 Voorlopig nog niet. Gewoon mee in aan andere buurt spelenkan ik heb bij mij 1 blauw dorp en 1 rood en ook een geel ( nadat ik er paseer vaker blauw
6 Lopen en fietsen werkt zeker een auto gaat vaak te snel ( voor een ei uit te broeden ) vangen lukt wel zeker? Heb het zelf nog niet getest sommige beweren dat het ei wel uitgebroed word als ze redelijk snel met de auto reiden.
7 pay to win is het zeker niet al helpt het altijd wel.
Zojuist de vangst van de dag laten evolueren icm met een lucky egg
6x Weedle
2x Caterpie
6x Pidgey
3x Ratata
1x Eevee (nieuwe evolutie)
1x Goldeen (nieuwe evolutie)
1x Starme (nieuwe Evolutie
Goed voor 23.000 exp
6x Weedle
2x Caterpie
6x Pidgey
3x Ratata
Goed voor 23.000 exp
Bedankt voor de tip. Ik zal ook maar eens gaan sparen en dan die lucky eggs gebruiken jaCwookie schreef op maandag 11 juli 2016 @ 01:13:
Zojuist de vangst van de dag laten evolueren icm met een lucky egg
6x Weedle
2x Caterpie
6x Pidgey
3x Ratata
Goed voor 23.000 exp
EDIT:
Daarstraks gecheckt en er is inderdaad een Facebook groep. Zoek maar op Pokemon Go Eindhoven. Er is een groep van ~150 en een groep van ~60Chip. schreef op maandag 11 juli 2016 @ 01:05:
[...]
Bedankt voor de Intel! Hoe zorg je dat je Pokeball gaat spinnen? Want heb dat geprobeerd te doen door te swipen of kleine rondjes te draaien maar dan gebeurde er niets helaas. Is er een team geel fb groep voor Ehv ofzo? Geen van mijn vrienden spelen het maar heb wel gelezen dat het handiger is om met meerdere mensen naar een Gym van de "vijand" te gaan.
[ Voor 42% gewijzigd door DivineNL op 11-07-2016 01:15 ]
Godver. Zit een venonat (heb ik nog niet) op 1 voetje afstand, maar echt geen zin meer om de deur uit te gaan. Hopen dat m'n GPS wat verspringt
.
Ik liet mijn telefoon op mijn bed liggen en in 24 uur heb ik 1km gelopen. Ook kwam ik langs een PokeStop die normaal niet binnen bereik is. Ik heb mijn locatie op zeer nauwkeurig staan (Android).ThomasXIV schreef op maandag 11 juli 2016 @ 01:14:
Godver. Zit een venonat (heb ik nog niet) op 1 voetje afstand, maar echt geen zin meer om de deur uit te gaan. Hopen dat m'n GPS wat verspringt.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Net nog ff snel terug aangekleed en een Gloom gevangenThomasXIV schreef op maandag 11 juli 2016 @ 01:14:
Godver. Zit een venonat (heb ik nog niet) op 1 voetje afstand, maar echt geen zin meer om de deur uit te gaan. Hopen dat m'n GPS wat verspringt.
Ik weet dat je Pokeballs kan kopen. Maar krijg je ook iedere dag nieuwe? Klopt het dat als je een bepaalde afstand aflegt ook nieuwe pokeballs krijgt?
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Je krijgt ze bij level ups en bij poke stops (en daar krijg je ook andere items). Krijg er bij elke stop een stuk of 3, maar soms ook 6 o.i.d.Robolokotobo schreef op maandag 11 juli 2016 @ 01:28:
Ik weet dat je Pokeballs kan kopen. Maar krijg je ook iedere dag nieuwe? Klopt het dat als je een bepaalde afstand aflegt ook nieuwe pokeballs krijgt?
Verwijderd
Die krijg je gewoon uit pokestops dus mischien ff een guide lezenRobolokotobo schreef op maandag 11 juli 2016 @ 01:28:
Ik weet niet hoe het met de zeldzaamheid zit van dratini's maar bij mij spawnen ze gewoon in de achtertuin.
(geen water in de buurt)
Ze zijn geloof ik niet super zeldzaam maar ook niet heel gangbaar ofzo. Ben er zelf al een aantal tegengekomen.Beukerz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 01:32:
Ik weet niet hoe het met de zeldzaamheid zit van dratini's maar bij mij spawnen ze gewoon in de achtertuin.(geen water in de buurt)
Ik ga nog ff een rondje doen. Zijn er snachts ook andere Pokémon?
Mijn gevoel zegt wat meer type Ghastly enzo vanaf 19:00 als de kaart donker wordt, maar in de basis hetzelfde. Kan het ook nog niet heel hard onderbouwen (3 Ghastly met avondkaart, volgens mij 1 met overdag maar nu ik erover nadenk weet ik dat laatste niet zeker).Boost9898 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 02:10:
Ik ga nog ff een rondje doen. Zijn er snachts ook andere Pokémon?
Inmiddels bijna level 5, heb het idee dat het spel dan pas begint eigenlijk
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Ongelooflijk hoe sterk de meeste gym nu al zijn.
Meesten zitten al op 300 en 600 en ik ben net pas lvl zes 2 dragen.
AnimeAdicted
Ben bijna level 18 en heb nu 2x 1000+ en de rest zit tussen 600&800 van mijn pokemonsOffens1490 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 07:47:
Ongelooflijk hoe sterk de meeste gym nu al zijn.
Op level 20 krijg je btw ultra balls =]
[ Voor 6% gewijzigd door rolandos582 op 11-07-2016 08:03 ]
Hoelang ben jij nu bezig?rolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:02:
[...]
Ben bijna level 18 en heb nu 2x 1000+ en de rest zit tussen 600&800 van mijn pokemons
Op level 20 krijg je btw ultra balls =]
En vang je alles wat je tegen komt evt transfer voor candy?
AnimeAdicted
Begonnen op 7-7 en denk dat dit nu dag 3 gaat worden. Toch zeker 40 uur niet kunnen spelen door problemen met PTC. Sowieso vang je natuurlijk alles anders ben je niet slim bezigOffens1490 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:04:
[...]
Hoelang ben jij nu bezig?
Ow u kan vrij snel gaan. Heb jij je starters pokemon al kunnen evolueren?
AnimeAdicted
Als je naar een gym gaat en je pokemon wordt verslaan. Is die dan dood of moet die recupereren ?
Pff die gyms lijken onmogelijk. Iedere keer als ik terug kom bij een gym zijn er nog sterkere pokemon bijgekomen. Zo gaat Team Valor natuurlijk nooit de wijk overnemen. Vanmiddag maar weer een rondje doen en wat extra pokemons vangen!
<Zinloze tekst hier>
Ligt er aan of het een friendly gym is geloof ik, bij friendly battle moet je gewoon healen met potions. Tegen vijandelijke gym eerste reviven.SmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:13:
Als je naar een gym gaat en je pokemon wordt verslaan. Is die dan dood of moet die recupereren ?
Ik had gisteren een bug dat vijandelijke pokemon in een gym niet lager dan 1 health ging, daardoor kon ik de gym niet overnemen. Super lame.
Atlas#22744
Verwijderd
Ik heb vraagje moet je met Pokemon GO echt naar buiten spelen om lang te lopen? Ik heb last met lopen ben zelf gehandicapt zit altijd op rolstoel maar hoe speel ik dan met Pokemon GO? Kan ook gewoon toch binnen zitte en tegen beeld bewegen om te lopen of ik weet niet ik vraag alleen maar?
Ok thx.
Ik zit hier op het werk en de gps doet wat raar. Ik wacht (aan mijn bureau) en na een tijd komen ze vanzelf lol.
Ik zit hier op het werk en de gps doet wat raar. Ik wacht (aan mijn bureau) en na een tijd komen ze vanzelf lol.
Dit hadden wij gister ook, stomme 1 HP bug.Kasai schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:15:
[...]
Ligt er aan of het een friendly gym is geloof ik, bij friendly battle moet je gewoon healen met potions. Tegen vijandelijke gym eerste reviven.
Ik had gisteren een bug dat vijandelijke pokemon in een gym niet lager dan 1 health ging, daardoor kon ik de gym niet overnemen. Super lame.
Het ergste is nog, we hadden twee lures op twee pokestops gezet. Dus stonden we daar opeens met 20 onbekende mensen. Toen zijn we met ze 8e uit team blauw naar een gym gegaan. Konde we hem niet pakken omdat ie op 1 hp bleef hangen... Best wel zuur.
Ja, je moet echt naar buiten behalve als je geluk hebt door in een drukke buurt te wonen en de Pokémons in je huis spawnen en je een PokéStop bij je huis hebt. Bewegen in het spel gaat niet zonder zelf te bewegen.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:16:
Ik heb vraagje moet je met Pokemon GO echt naar buiten spelen om lang te lopen? Ik heb last met lopen ben zelf gehandicapt zit altijd op rolstoel maar hoe speel ik dan met Pokemon GO? Kan ook gewoon toch binnen zitte en tegen beeld bewegen om te lopen of ik weet niet ik vraag alleen maar?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2016 08:19 ]
Nee dat kan dus niet, mits je root/jailbreak hebt, dan kan het wel. Maar niet legaal bla bla..Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:16:
alles vangen wat je tegenkomt is een must, wel hou ik enkel de XL versies van een pokemon, die kan je het hoogste in CP krijgen..... zeker handig als je voor een gym wil gaan...Offens1490 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:04:
[...]
Hoelang ben jij nu bezig?
www.weefab.com
Waar ik vandaag de hele tijd last van heb is dat ik een pokemon wil vangen, maar zodra hij uit de bal breekt, rent hij weg. In de trein kon ik dat nog begrijpen, want je hebt zelf een hoge snelheid. Maar hier, zittend op een stoel, zonder beweging, vliegt een simpele Zubat ook gewoon weg na het uitbreken. Afgelopen weekend 121 pokemon gevangen zonder dit ook maar een keer te hebben
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Toch had ik gehoopt om pokemon te vechten ipv met candy etc.
AnimeAdicted
oh is dat zo met XL? oke thx weer iets geleerd 
Ik heb een Staryu binnengeharkt, 1 straat voor mijn parkeerplekje op het werk, blij mee ^^
Ik heb een Staryu binnengeharkt, 1 straat voor mijn parkeerplekje op het werk, blij mee ^^
nothing stops this train
Gisteren 6,4km gelopen met een maat van me.. naast ontzettend verbrand te zijn, toch leuke pokemon gepakt!
Clefairy, Meowth, Nidoran, Diglett, Beedrill, Abra, Pikachu, Ponyta, Electabuzz, Voltorb, Machop, Cubone, Geodude, Oddish, Growlithe en een Starmie :-)
Clefairy, Meowth, Nidoran, Diglett, Beedrill, Abra, Pikachu, Ponyta, Electabuzz, Voltorb, Machop, Cubone, Geodude, Oddish, Growlithe en een Starmie :-)
Lekker hoor. Toen ik gister ging lopen, werkte de server niet mee dus heb ik de hele route op mn telefoon gekeken, maar zonder resultaat
Ik heb een paar keer geprobeerd een gym aan te vallen maar kom niet voorbij de 2e pokemon. Moet ik met 1 pokemon er nou 3 verslaan? Zag een filmpje online waar iemand kon switchen naar een andere?
Hier wel gezocht maar ietwat te veel resultaten
De hele treinreis een Onyx op 3 stappen afstand. Toen naar mijn werk lopen (ong 15 minuten) en nogsteeds de onyx de hele tijd op 3 stappen afstand. zou dat een bugje zijn?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
je hebt er 6 die je achter elkaar kan gebruiken.Vos schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:40:
Ik heb een paar keer geprobeerd een gym aan te vallen maar kom niet voorbij de 2e pokemon. Moet ik met 1 pokemon er nou 3 verslaan? Zag een filmpje online waar iemand kon switchen naar een andere?
Herkenbaar ja, en soms zijn ze plots weg.hexta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:41:
De hele treinreis een Onyx op 3 stappen afstand. Toen naar mijn werk lopen (ong 15 minuten) en nogsteeds de onyx de hele tijd op 3 stappen afstand. zou dat een bugje zijn?
Had je niet toevallig constant een draaiend pokeballetje linksboven? Dan is er namelijk geen nieuwe data binnengekomen, en heb je naar een oude situatie gekeken.hexta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:41:
Verkeerde kant op gelopen, 3 stappen = 1km radiushexta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:41:
Even omdraaien, ze lopen achter jehexta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:41:
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Nee, ik dacht dat hij tijdens de treinreis gewoon de gps niet snapte, maar toen ik uit de trein stapte en ging lopen wel nog stops meegepakt en 2 anderen gevangen, en hij bleef gewoon 3 stapjes voor me (en aangeven dat ik de goede kant op ging)mat.hi.as schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:42:
[...]
Had je niet toevallig constant een draaiend pokeballetje linksboven? Dan is er namelijk geen nieuwe data binnengekomen, en heb je naar een oude situatie gekeken.
Een vijandijke gym kan met meer pokemon, eentje van je eigen team doe je met 1 pokemon.Vos schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:40:
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Maar met hem geselecteerd zie je of je de goede kant op loopt herolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:42:
[...]
Verkeerde kant op gelopen, 3 stappen = 1km radius
Niet te vertrouwen die klote onyx
Als je eigen gym 'aanvalt' is het een friendly battle en moet je geloof ik alles met 1 pokemon doen. Val je een gym aan van een ander team, dan staat er onder het 'vlucht' icoontje een icoontje met 2 pijlen waarmee kan wisselen.Vos schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:40:
Atlas#22744
Kan het ook zijn dat er lege gyms zijn? Ik zag gisteren naast m'n werk een grijze gym zonder iemand die erin zat. Ik twijfelde of ik de mijne erin moet zetten.Kasai schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:45:
[...]
Als je eigen gym 'aanvalt' is het een friendly battle en moet je geloof ik alles met 1 pokemon doen. Val je een gym aan van een ander team, dan staat er onder het 'vlucht' icoontje en icoontje met 2 pijlen waarmee kan wisselen.
Stel ik zet mijn Pokémon in een Gym 20km verderop. En ik wil hem terug of hij gaat dood o.i.d. Moet ik dan heel die 20km afleggen naar die gym toe om hem op te pikken?
Neen hij komt terug bij je maar je moet hem wel weer gezond maken omdat hij neergehaald isBoost9898 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:47:
[...]
Kan het ook zijn dat er lege gyms zijn? Ik zag gisteren naast m'n werk een grijze gym zonder iemand die erin zat. Ik twijfelde of ik de mijne erin moet zetten.
Stel ik zet mijn Pokémon in een Gym 20km verderop. En ik wil hem terug of hij gaat dood o.i.d. Moet ik dan heel die 20km afleggen naar die gym toe om hem op te pikken?
PSN: McMillan0984
zizo al 6 gevangen op anderhald uur aan mijn bureau xD
Je krijgt je Pokémon automatisch terug (op 1 hp) als jouw gym wordt ingenomen. Claim snel de lege gym en vergeet niet je bonus te scoren van het store scherm!Boost9898 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:47:
[...]
Kan het ook zijn dat er lege gyms zijn? Ik zag gisteren naast m'n werk een grijze gym zonder iemand die erin zat. Ik twijfelde of ik de mijne erin moet zetten.
Dat is inderdaad een leeggemaakte Gym. Die kan je vrij innemenBoost9898 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:47:
[...]
Nee, die krijg je automatisch met 1HP terug.Stel ik zet mijn Pokémon in een Gym 20km verderop. En ik wil hem terug of hij gaat dood o.i.d. Moet ik dan heel die 20km afleggen naar die gym toe om hem op te pikken?
Wat een geluk hebben jullie zeg. Je buurman is zeker een Pokéstop?SmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:49:
Heb je een incense aangezet? Ik zit ook achter mijn bureau, maar geen Mon te bekennen.SmokingSig schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:49:
Weer eentje haha. Neen geen insense. Ik vang er zelf meer zonder die insense. Ik zit in een grote auto fabriek dus de gps verspringt vaak waardoor ik er constant 'tegenkom'.
Wow een wild Pidgey met 71CP! Wat een verrassing. >.<
Beter in het wild, dan dat je daarvoor 10km hebt gelopenBoost9898 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:54:
Wow een wild Pidgey met 71CP! Wat een verrassing. >.<
Hoe kan je zien wanneer je de goedekant op loopt als je een pokemon hebt geselecteerd?
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Kom er net achter dat mijn kantoor op het werk een gym heeft binnen bereik
Helaas zit een pokestop die 10m verder ligt net buiten bereik......
edit:
stopt er net een auto voor het kantoor en zit daar iemand als een dolle op zijn telefoon te tikken
Helaas zit een pokestop die 10m verder ligt net buiten bereik......
edit:
stopt er net een auto voor het kantoor en zit daar iemand als een dolle op zijn telefoon te tikken
[ Voor 27% gewijzigd door Tinusvolkel op 11-07-2016 09:03 ]
Ha ja dat zeker.mat.hi.as schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:56:
[...]
Beter in het wild, dan dat je daarvoor 10km hebt gelopen
Daarnet geëvolueerd naar een Pidgeot, dat is nu mijn hoogste Pokémon.
Goldbat evo van 589
Hoppaaaaa! Jynx/pidgeot allebei 450+ en veel andere meuk. Maar de pokemon die ik het minst zie zijn bij mij ook het laagste kwa cp....Verder al paar keer gym leader geweest om nog geen uur later dik ingemaakt te worden door pokemon met bijna 1000 cp 
De pootjes bij de Pokemon geven aan hoe ver ze van je af zijn. 3 pootjes = 1km(ish) 2 pootjes = 150/200m en 1 pootje = binnen 20/50m, geen pootje wil zeggen dat die bij je komt. ^^Smuggler schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:57:
Hoe kan je zien wanneer je de goedekant op loopt als je een pokemon hebt geselecteerd?
[ Voor 42% gewijzigd door weszz op 11-07-2016 09:05 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
als dat blokje eromheen soort straaltjes afgeeft (hoe de fuck leg ik dit duidelijker uit?Smuggler schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:57:
EIndelijk maar toch een Pokemon van 1000+....
Het is een Vaporeon geworden met een CP van 1204
weszz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:03:
Goldbat evo van 589Hoppaaaaa! Jynx/pidgeot allebei 450+ en veel andere meuk. Maar de pokemon die ik het minst zie zijn bij mij ook het laagste kwa cp....Verder al paar keer gym leader geweest om nog geen uur later dik ingemaakt te worden door pokemon met bijna 1000 cp
Tevens heb ik een Golduck van 666
[ Voor 8% gewijzigd door hexta op 11-07-2016 09:06 ]
Als hij pulseert en er een wit lijntje vanaf komt?hexta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:03:
[...]
als dat blokje eromheen soort straaltjes afgeeft (hoe de fuck leg ik dit duidelijker uit?)
"You can also track any nearby Pokemon by tapping on it and monitoring the list of nearby Pokemon. If you are moving closer to your selected target, the box in the bottom corner will start blinking when the Pokemon moves closer to the top of the list, and have less (or more) foot prints"Smuggler schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:57:
Atlas#22744
Dit jaCrawlFish schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:06:
[...]
Als hij pulseert en er een wit lijntje vanaf komt?
En dat is je enige hoge? Want dat wil je ook niet, je wil meerdere high CP'sRoshnak schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:04:
EIndelijk maar toch een Pokemon van 1000+....
Tsja hier moet je leven : https://www.twitch.tv/omgbomber
12 pokestops + 3 gyms in 300 meter radius. Hij loopt gewoon rondjes en farmed die stops
[ Voor 20% gewijzigd door rolandos582 op 11-07-2016 09:08 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.