Ja absoluut, als hij echt in de app stores staat krijg je heel veel mensen die niet persé hebben gewacht op het spel, maar die toch beginnen met spelen.Kol Nedra schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:24:
ik denk dat 80% al speelt, denken jullie dat na release nog extremer wordt?
Denk dat er veel mensen bij komen die een iPhone hebben, veel mensen doen niet echt de moeite om account aan te maken en wachten wel. Sideloaden van APK is stuk sneller op Android.
Rupsen, Rapsen.
genoeg geloof mij maarRekZ schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:26:
Ik ben benieuwd hoeveel $ dit Niantic en Nintendo gaat opleveren eigenlijk. Aandeel van Nintendo was afgelopen vrijdag 10% gestegen. Het is nu al een enorm succes wereldwijd, maar hoeveel mensen zullen gebruik maken van de micro-transacties?
Vandaag flink op pad geweest, paar echt goede pokemon tegengekomen. So far vind ik het echt een cool concept! Mijn paar sterkste mons:
Ben nu level 16 iig

Ben nu level 16 iig
PS4 PSN: Dazzler2120
blijkbaar met level 16 in drie dagen....wat is de level cap denk je? Ik lees hier dat maximum level 50 is.Dazzler2120 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:26:
Vandaag flink op pad geweest, paar echt goede pokemon tegengekomen. So far vind ik het echt een cool concept! Mijn paar sterkste mons:[afbeelding]
Ben nu level 16 iig
http://gaming.stackexchan...3003/maximum-player-level
[ Voor 12% gewijzigd door FitzChevalric. op 09-07-2016 21:28 ]
@Dazzler2120
Holy moly, hoe heb je die Snorlax al op dat CP level? Met mijn lvl 15 heb ik veel rond de 700, maar niet veel hoger.
Holy moly, hoe heb je die Snorlax al op dat CP level? Met mijn lvl 15 heb ik veel rond de 700, maar niet veel hoger.
Heb nu al een paar keer gehad dat inloggen niet ging, zodra ik mijn vpn aanslinger, usa bijvoorbeeld, kan ik direct inloggen.
50+, ik ben lvl 14 in max 10 uur. Ik had veel hoger kunnen zijn als die PTC niet 3 dagen down wasFitzChevalric. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:27:
[...]
blijkbaar met level 16 in drie dagen....wat is de level cap denk je?
En in de stad ga je sneller dan in kleine dorpjes en stadjes.rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:28:
[...]
50+, ik ben lvl 14 in max 10 uur. Ik had veel hoger kunnen zijn als die PTC niet 3 dagen down was
Dat heb je mis denk ikFitzChevalric. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:25:
[...]
Ja, alle kinderen kunnen nu nog niet spelen of eerlijke ouders. Dus alle noobs moeten nog komen.
Ik had een egg gehatcht van 10km, kreeg daar een snorlax van 978 uit met 25 candies. Daarna tot level cap gemaxt met stardust en 15 candies. Ging 44 per powerup omhoog.ormagon schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:28:
@Dazzler2120
Voor de rest meeste dingen idd rond de 700/800 op laatste evolutie
Hier nog bijna niets van te zien.Brummetje schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:31:
[...]
Dat heb je mis denk ikHier in het dorp stikt het van de kinderen die het spelen.
Waren er daar ook daadwerkelijk andere Pokémon?Grumpmeister schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:55:
Wat is dit vies verslavend zeg. Veel bezig geweest vandaag, fiets gepakt en naar een dorp in de buurt gefietst (door een industriegebied in de hoop op wat andere pokemon). Toch best wat mensen gezien die bezig waren met de game.
Ik zit nu bijna op level 10, maar met team Instinct ben je wel echt de underdog. Mijn buurt was met name rood (en nu ook een blauwe gym die door een groep van 5 net opgebouwd werd). Kan daar in m'n eentje nog niks tegenin brengen.
Dat noem ik luckyDazzler2120 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:31:
[...]
Ik had een egg gehatcht van 10km, kreeg daar een snorlax van 978 uit met 25 candies. Daarna tot level cap gemaxt met stardust en 15 candies. Ging 44 per powerup omhoog.
16 jarolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:36:
[...]
Dat noem ik luckyWelke level hatchte je egg? 16 of lager?
Fatso heeft me ook al menig gym gewonnen haha
[ Voor 10% gewijzigd door Dazzler2120 op 09-07-2016 21:37 ]
Wat is de cap? En welk lvl was je?Dazzler2120 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:31:
[...]
Ik had een egg gehatcht van 10km, kreeg daar een snorlax van 978 uit met 25 candies. Daarna tot level cap gemaxt met stardust en 15 candies. Ging 44 per powerup omhoog.
Hier in de buurt is het juist heel erg blauw. Ben zelf rood maar ben verder nog niks roods tegen gekomenGrumpmeister schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:55:
Wat is dit vies verslavend zeg. Veel bezig geweest vandaag, fiets gepakt en naar een dorp in de buurt gefietst (door een industriegebied in de hoop op wat andere pokemon). Toch best wat mensen gezien die bezig waren met de game.
Ik zit nu bijna op level 10, maar met team Instinct ben je wel echt de underdog. Mijn buurt was met name rood (en nu ook een blauwe gym die door een groep van 5 net opgebouwd werd). Kan daar in m'n eentje nog niks tegenin brengen.
[ Voor 46% gewijzigd door Brummetje op 09-07-2016 21:39 ]
Naar mijn idee niet, zelfs vrij weinig. Zubat tegen gekomen en de standaard route 1-2 pokemon. Dorpje waar ik uiteindelijk in kwam had wel een hogere concentratie aan Drowzee, en ook een Hypno daar gevangen.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:34:
[...]
Waren er daar ook daadwerkelijk andere Pokémon?
Voor een groot deel lang een kanaal gefietst, ben daardoor wel veel water pokemon tegen gekomen (waaronder een Squirtle)
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
1548 is atm de cap voor level 16
Is de balk 100% vol of kan je nog verder? Want wss kan je nog verder en zit je nu vast op die msg dat je hoger trainer lvl nodig hebt?
Dat is een lekkere zeg. Heb nog geen 10km ei mogen vinden helaas.Dazzler2120 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:31:
[...]
Heb er 3, 1 2km en de rest 5.ormagon schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:39:
[...]
Dat is een lekkere zeg. Heb nog geen 10km ei mogen vinden helaas.
Onderweg richting een pokestop een zubat, Shellder en Spearow tegen gekomen en gevangen. Andere pokestops ook langs geweest maar niet altijd registreert ie evengoed dat je in de buurt bent om de rewards te kunnen innen. Zie in mijn buurt al tig gyms opdoemen
Balk is nu 98% ofzo, maar met ieder trainerlevel kan die weer getraind worden.rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:39:
[...]
Is de balk 100% vol of kan je nog verder? Want wss kan je nog verder en zit je nu vast op die msg dat je hoger trainer lvl nodig hebt?
Ik meen gelezen te hebben dat 10k de echte hardcap is op pokemons
Dazzler2120 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:40:
[...]
Balk is nu 98% ofzo, maar met ieder trainerlevel kan die weer getraind worden.
Ik meen gelezen te hebben dat 10k de echte hardcap is op pokemons
Ik ga de 10KM eieren nog even bewaren denk ik.
Bij genoeg punten in de shop zo'n ei'incublablabla kopen en alle 9 10km eieren tegelijkertijd bij elkaar fietsen
Net mijn eevvee van 320CP laten evalueren, Flarion
Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
SS van Fatso himselfrolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:39:
[...]
Dit vind ik persoonlijk erg jammer. Hier ook in een dorp en ik mag blij zijn om 5 pokemon tegen te komen na een kleine 30~45 minuten lopen. In de stad kom je echter gemiddeld 1 per minuut tegen.FitzChevalric. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:29:
[...]
En in de stad ga je sneller dan in kleine dorpjes en stadjes.
Ergens lijkt het me prima om een beetje spreiding te doen qua hoeveelheid pokemons, maar misschien zou het dan beter zijn om in de buitengebieden waar er minder spawnen, deze dan wel gemiddeld een stuk sterker (CP) zijn en/of meer zeldzamere pokemons.
Doe mij maar een Flareon! Op de één of andere manier zijn al mijn sterke evoluties water. Golduck, Starmie, Slowbro, Poliwhirl, mijn Eevee werd een Vaporeon haha. Ik smacht naar een Grass/Fire/Electric met flink wat CP.Liber8 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:42:
[...]
Ik ga de 10KM eieren nog even bewaren denk ik.
Bij genoeg punten in de shop zo'n ei'incublablabla kopen en alle 9 10km eieren tegelijkertijd bij elkaar fietsen
Net mijn eevvee van 320CP laten evalueren, Flarion
Dat is zeker niet helemaal waar. Ik heb een half uur gelopen in Amsterdam maar toen ben ik er misschien 5 of 6 tegen gekomen.Junia schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:44:
[...]
Dit vind ik persoonlijk erg jammer. Hier ook in een dorp en ik mag blij zijn om 5 pokemon tegen te komen na een kleine 30~45 minuten lopen. In de stad kom je echter gemiddeld 1 per minuut tegen.
https://techrvw.com/
De naam is niet voor nietsrolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:46:
[...]
500kg, die weegt gewoon een halve regenton?
Volgens bulbapedia wegen ze rond de 460KG
Ah, dan valt het idd misschien wel mee. Ik was vandaag in een stad hier in de buurt en echt op elke hoek van de straat kwam ik er wel 1 of 2 tegen, misschien was het dan gewoon gelukRoboafca schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:46:
[...]
Dat is zeker niet helemaal waar. Ik heb een half uur gelopen in Amsterdam maar toen ben ik er misschien 5 of 6 tegen gekomen.
In Nijmegen (binnenstad) kwam ik ze voor mijn gevoel ook om de paar meter tegen eergisteren tijdens de lunchpauze. Aankomende week maar Go lunches houdenJunia schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:47:
[...]
Ah, dan valt het idd misschien wel mee. Ik was vandaag in een stad hier in de buurt en echt op elke hoek van de straat kwam ik er wel 1 of 2 tegen, misschien was het dan gewoon geluk
In de 'buitenwijk' van Nijmegen is het ook magertjes.
[ Voor 7% gewijzigd door Grumpmeister op 09-07-2016 21:50 ]
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Ik zag wel veel gras bewegen onderweg, maar niet op mijn route. Ik hoorde van een collega dat het vooral in het Vondelpark in Amsterdam erg "druk" is het met pokemon. Probeer anders eens naar een veel bezochte plek te gaan in je drop, misschien is het daar beterJunia schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:47:
[...]
Ah, dan valt het idd misschien wel mee. Ik was vandaag in een stad hier in de buurt en echt op elke hoek van de straat kwam ik er wel 1 of 2 tegen, misschien was het dan gewoon geluk
Hier in een klein dorp kom ik er genoeg tegen gelukkig. Wel jammer dat er weinig stops zijn in verhouding tot een stad waar je er mee wordt dood gegooid.Junia schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:47:
[...]
Centrums werken inderdaad beter lijkt me, sowieso voor pokestops op elke straathoek en hier in de hele woonwijk vervolgens maar twee...
Ja dat lijkt ook te kloppen, hier in het dorp zijn er 3 monumenten binnen 500m van elkaar en daar lijk je regelmatig wat tegen te komen. 500m weg van deze monumenten is het echt een dode boel en kom je er 1 per kwartier tegen.Roboafca schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:49:
[...]
Ik zag wel veel gras bewegen onderweg, maar niet op mijn route. Ik hoorde van een collega dat het vooral in het Vondelpark in Amsterdam erg "druk" is het met pokemon. Probeer anders eens naar een veel bezochte plek te gaan in je drop, misschien is het daar beter
Qua Pokestops zit de stad, Amsterdam, inderdaad helemaal vol! Klein stukje lopen en je hebt er zo 5-6-7 te pakken.dutchgio schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:51:
Centrums werken inderdaad beter lijkt me, sowieso voor pokestops op elke straathoek en hier in de hele woonwijk vervolgens maar twee...
Ja, en voor Ingress was het wel een logisch systeem, maar hier wat minder. Er mag wat meer spreiding komen van Pokéstops, maar er mogen ook meer Pokémon komen in bosrijke gebieden, stranden enzovoorts.Roboafca schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:52:
[...]
Qua Pokestops zit de stad, Amsterdam, inderdaad helemaal vol! Klein stukje lopen en je hebt er zo 5-6-7 te pakken.
Het viel mij op dat bijna alle mc donalds een gym is 
ook bijna alle kerken bij mij in de buurt.
ook bijna alle kerken bij mij in de buurt.
nothing stops this train
Exact mijn gedachteormagon schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:54:
[...]
Ja, en voor Ingress was het wel een logisch systeem, maar hier wat minder. Er mag wat meer spreiding komen van Pokéstops, maar er mogen ook meer Pokémon komen in bosrijke gebieden, stranden enzovoorts.
Ja een eerlijke verspreiding van de Pokestops zou inderdaad leuker zijn. Ik heb inderaad ook gemerkt dat het in wat rustigere gebieden, zoals een bos of iets dergelijk de activiteit veel minder is. Ook dat zou in een update moeten veranderen. En misschien dat je water pokemons alleen, of meer, krijgt langs de waterkant en gras pokemon in het bos of parkormagon schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:54:
[...]
Ja, en voor Ingress was het wel een logisch systeem, maar hier wat minder. Er mag wat meer spreiding komen van Pokéstops, maar er mogen ook meer Pokémon komen in bosrijke gebieden, stranden enzovoorts.
Ja, ik zit momenteel gebakken want Utrecht zit vol met alles wat je wil hebben, maar logisch vind ik het niet. En zou het gaver vinden als ik gedwongen word juist de Utrechtse Heuvelrug op te gaan zoeken of naar het zuiden te moeten richting de Lek voor zeldzamere water Pokémon!Roboafca schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:57:
[...]
Ja een eerlijke verspreiding van de Pokestops zou inderdaad leuker zijn. Ik heb inderaad ook gemerkt dat het in wat rustigere gebieden, zoals een bos of iets dergelijk de activiteit veel minder is. Ook dat zou in een update moeten veranderen. En misschien dat je water pokemons alleen, of meer, krijgt langs de waterkant en gras pokemon in het bos of park
/edit
Waarbij ik de verdeling van Gyms dan wel weer logisch vind, dat mag prima verdeeld zijn aan de hand van bezoekersdichtheid. Dus zeg één gym per 5000 inwoners, prima systeem (waarbij het logisch is dat bijvoorbeeld Amsterdam centrum met al zijn toeristen of de Uithof met standaard zo'n 20.000 studenten er dus wat meer hebben).
[ Voor 17% gewijzigd door ormagon op 09-07-2016 22:03 ]
Zojuist een Ratata met aanval 'bodyslam' (50) geëvolueerd, maar heeft de Raticate ineens slechts een aanval 'dig' (45). Zelfde gebeurde daarna met een Pidgeotto met aanval 'hurricane' (60) die evolueerde naar een Pidgeot met aanval 'aerial ace' (25).
Het is uiteraard niet mijn bedoeling dat een Pokémon na een evolutie een slechtere aanval overhoudt. Dus: hoe beslis ik nu welke Pokémon geschikt is om te trainen en te evolueren?
Het is uiteraard niet mijn bedoeling dat een Pokémon na een evolutie een slechtere aanval overhoudt. Dus: hoe beslis ik nu welke Pokémon geschikt is om te trainen en te evolueren?
Veel CP, dat is het enige. Je krijgt een willekeurige nieuwe aanval na de evolutie. Er zijn wel theorieën dat je aan je aanvallen kan zien wat voor evolutie je Eevee krijgt.Autodrop schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:04:
Zojuist een Ratata met aanval 'bodyslam' (50) geëvolueerd, maar heeft de Raticate ineens slechts een aanval 'dig' (45). Zelfde gebeurde daarna met een Pidgeotto met aanval 'hurricane' (60) die evolueerde naar een Pidgeot met aanval 'aerial ace' (25).
Ik woon hier 1 straat vanaf het bos en ben nu al 2 x door het bos gelopen maar zodra je de woonwijk uitloopt en het bos in gaat dan is het meteen afgelopen. Je komt helemaal niks tegen wat erg jammer is want ik had verwacht daar juist wat leuke gras Pokemon enzo te vinden.ormagon schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:54:
[...]
Eerst evolueren voordat je bepaalt of je m traint. Move slecht? Dont do it, transfer of dump m in de gym
Als de aanval na evolutie willekeurig bepaalt wordt, dan is het dus handiger om éérst te evolueren en pas dan te trainen?ormagon schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:06:
[...]
Veel CP, dat is het enige. Je krijgt een willekeurige nieuwe aanval na de evolutie. Er zijn wel theorieën dat je aan je aanvallen kan zien wat voor evolutie je Eevee krijgt.
Ja inderdaad. Sowieso zou ik wat voorzichtig zijn met trainen tot je richting lvl 20 gaat, dan hakken de diminishing returns er namelijk pas hard in. Tot dan worden de Pokémon die je vangt per lvl zoveel sterker dat het weggegooide candy en stardust is.Autodrop schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:07:
[...]
Als de aanval na evolutie willekeurig bepaalt wordt, dan is het dus handiger om éérst te evolueren en pas dan te trainen?
Daar kom ik dus zo ongeveer 20.000 stardust te laat achter.Dazzler2120 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:07:
Eerst evolueren voordat je bepaalt of je m traint. Move slecht? Dont do it, transfer of dump m in de gym
Gelukkig kan je best wel eindje van een pokestop af staan en nog in range zijn.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Wat een onzin, dat kan je helemaal niet verbieden. Het enige wat ze kunnen verbieden is binnen fietsen.
Als het hun eigen terras is kunnen ze jou prima de toegang ontzeggen hoor.StrongArmLance schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:13:
Wat een onzin, dat kan je helemaal niet verbieden. Het enige wat ze kunnen verbieden is binnen fietsen.
Klopt het dat je alleen een Pokemon kunt toevoegen aan een level 1 gym kan toevoegen door de Pokemon van de gymleader te verslaan? Ik kon eigenlijk alleen maar battlen/trainen bij een gym van mijn team.
Dit de bepaalde types pokémon's zouden gebonden moeten zijn aan de ondergrond.Brummetje schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:07:
[...]
Ik woon hier 1 straat vanaf het bos en ben nu al 2 x door het bos gelopen maar zodra je de woonwijk uitloopt en het bos in gaat dan is het meteen afgelopen. Je komt helemaal niks tegen wat erg jammer is want ik had verwacht daar juist wat leuke gras Pokemon enzo te vinden.
Ik denk dat dit pokemon go gebeuren echt kwalijk uit de hand gaat lopen ^^
ook helaas flink veel meer auto ongelukken, of mensen die tegen lantaarnpalen lopen etc....
ook helaas flink veel meer auto ongelukken, of mensen die tegen lantaarnpalen lopen etc....
[ Voor 39% gewijzigd door Kol Nedra op 09-07-2016 22:18 ]
nothing stops this train
volgens mij lvl1 is 1 pokemon, lvl2 is 2 pokemon' enz enzrnark schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:14:
Klopt het dat je alleen een Pokemon kunt toevoegen aan een level 1 gym kan toevoegen door de Pokemon van de gymleader te verslaan? Ik kon eigenlijk alleen maar battlen/trainen bij een gym van mijn team.
Van wat ik las willen ze de resources qua pokemon, etc. wat eerlijker gaan verdelen zodat mensen in buitengebieden ook goed mee kunnen spelen. Maar met de Ingress data heb je al wel een heel goed begin.
Lijkt me dat ze dit soort aanpassingen gaan doen nadat de servers stabieler zijn en het spel wereldwijd uit is.
Lijkt me dat ze dit soort aanpassingen gaan doen nadat de servers stabieler zijn en het spel wereldwijd uit is.
Dat denk ik ook, vooral zodra je jeugd zijn hand erop krijgt. En helemaal als je mag ruilen.Kol Nedra schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:17:
Ik denk dat dit pokemon go gebeuren echt kwalijk uit de hand gaat lopen ^^
Weet je nog waar je dit hebt gelezen over de buiten gebieden? Zou het wel fijn vinden als er wat meer stops etc zouden komen hierGrumpmeister schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:18:
Van wat ik las willen ze de resources qua pokemon, etc. wat eerlijker gaan verdelen zodat mensen in buitengebieden ook goed mee kunnen spelen. Maar met de Ingress data heb je al wel een heel goed begin.
Nu zijn het nog de"early adopters" die een nieuw account van een andere regio aanmaken of de .apk downloaden. Als ie straks officieel hier beschikbaar is en in de Stores staat, gaat het pas echt los. Dan kan het ook wel voor problemen gaan zorgen ja
Wat voor foutmelding geeft ie?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Is de koek bij jullie ook weer op? Ben eruit gegooid en kom er niet meer in..
Hier kan je de server status zien, ligt er al weer een tijdje uit helaas. http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_gololgast schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:24:
Is de koek bij jullie ook weer op? Ben eruit gegooid en kom er niet meer in..
Verwijderd
Maar even wachten dus voordat ik naar de stad ga om daar te gaan stappen en natuurlijk ondertussen Go spelenBrummetje schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:25:
[...]
Hier kan je de server status zien, ligt er al weer een tijdje uit helaas. http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
Of tuinrobotBoost9898 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:50:
[...]
Ik denk dat ik mn telefoon aan m'n hond bindt.
Ik kom hier in Parijs al gyms tegen met magmars, scythers hitmonlee, etc etc 
Is er al een nieuwere release uit dan 0.2.90 die ik speel?
Is er al een nieuwere release uit dan 0.2.90 die ik speel?
[ Voor 28% gewijzigd door DropjesLover op 09-07-2016 22:36 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Die heb je in Utrecht ook hoor, al in het centrum geweest? Zag daar ook een Starmie van 800 cpDropjesLover schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:34:
Ik kom hier in Parijs al gyms tegen met magmars, scythers hitmonlee, etc etc
Die kan zomaar van mij zijn geweestThomasXIV schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:35:
[...]
Die heb je in Utrecht ook hoor, al in het centrum geweest? Zag daar ook een Starmie van 800 cp.
[ Voor 20% gewijzigd door ormagon op 09-07-2016 22:40 ]
Stond ergens op reddit, met een referentie naar een officieel Twitter account, volgens mij.Brummetje schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:22:
[...]
Weet je nog waar je dit hebt gelezen over de buiten gebieden? Zou het wel fijn vinden als er wat meer stops etc zouden komen hier
Zou jammer zijn als ze het niet doen, ik wil hier door het bos lopen en verschillende bugpokemon, Grass pokemon, etc tegen komen.
Alle jezus, jij bent lekker bezigormagon schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:38:
[...]
Die kan zomaar van mij zijn geweest. Heb momenteel twee Starmies van rond de 800 in Gyms geplaatst. Hoewel daar weer gehakt van wordt gemaakt door de Snorlax van Dazzler hier:
[afbeelding]
Hoeveel kilometer heb jij vandaag gelopen?ormagon schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:38:
[...]
Die kan zomaar van mij zijn geweest. Heb momenteel twee Starmies van rond de 800 in Gyms geplaatst. Hoewel daar weer gehakt van wordt gemaakt door de Snorlax van Dazzler hier:
[afbeelding]
Hehe ingame zit ik op 45KM gelopen nu
Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
27.7km hier
Ik snap 't niet helemaal meer. 
Al mijn Pokémon zijn weg, als ik mijn history check staat alles wel geregistreerd. Nu check ik mijn Pokémon maar zijn ze weg: http://i.imgur.com/GD91c87.png. De pokedex kent alleen ID 001. Items heb ik niet meer en pokemon in de buurt komt hij ook niet meer tegen.
Al mijn Pokémon zijn weg, als ik mijn history check staat alles wel geregistreerd. Nu check ik mijn Pokémon maar zijn ze weg: http://i.imgur.com/GD91c87.png. De pokedex kent alleen ID 001. Items heb ik niet meer en pokemon in de buurt komt hij ook niet meer tegen.
Klinkt alsof je geen verbinding hebt met de servers. Probeer het later even opnieuw zou ik zeggen.Boost9898 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 23:11:
Ik snap 't niet helemaal meer.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Servers down als oorzaak misschien?
Ik zou het later nog eens proberen...
Edit: spuit11
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 09-07-2016 23:14 ]
RobinNL schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 23:13:
[...]
Klinkt alsof je geen verbinding hebt met de servers. Probeer het later even opnieuw zou ik zeggen.
Ahja dat was het. Bedankt, ik schrok al.dutchgio schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 23:13:
Servers down als oorzaak misschien?
Vandaag mijn 10km Egg uit zien komen. Nu alleen nog een aantal meer van deze vinden om hem te evolven
Hier precies hetzelfde, veel goede waterpokemon en een paar normal maar zo goed als geen grass/fire/electric. Ik heb een enkele Ponyta uit een ei van 155 en een Electabuzz kunnen vangen maar die is cp 26...ormagon schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:45:
[...]
Doe mij maar een Flareon! Op de één of andere manier zijn al mijn sterke evoluties water. Golduck, Starmie, Slowbro, Poliwhirl, mijn Eevee werd een Vaporeon haha. Ik smacht naar een Grass/Fire/Electric met flink wat CP.
De servers hebben het vandaag wel een stuk beter uit gehouden gelukkig, ik had me al op het ergste voorbereid in het weekend.
Zo wat een verslavend spel zeg! Nu level 8 en mijn mooiste vangst is een Electabuzz!
Ik own nu 1 gym en een andere gym heb ik gejoined dus zitten we met zijn tweeën in.
Klopt het dat je daily bonus krijgt als je lid bent van een gym?
Ik own nu 1 gym en een andere gym heb ik gejoined dus zitten we met zijn tweeën in.
Klopt het dat je daily bonus krijgt als je lid bent van een gym?
Die daily bonus moet je zelf claimen in de Shop, rechtsboven op het schildje klikken. Per pokemon in een gym krijg je 500 stardust en 10 coins, de knop heeft een 21-uurs cooldown.
Die moet je wel zelf claimen, sneaky verstopte knop bij de in-app aankopen.
Ben ik weer, momenteel heb ik deze Pokémon: "Onder aan het bericht"
Maar waar kan ik nu mee verder gaan, heel de dag rondjes lopen en Pokémon vangen kan toch niet het enige zijn? Wel ben ik level 5 en dan zou je naar een gym moeten kunnen, maar hoe zit dat precies? Het lijkt mij dat je je Pokémon toch moet kunnen trainen?
Maar waar kan ik nu mee verder gaan, heel de dag rondjes lopen en Pokémon vangen kan toch niet het enige zijn? Wel ben ik level 5 en dan zou je naar een gym moeten kunnen, maar hoe zit dat precies? Het lijkt mij dat je je Pokémon toch moet kunnen trainen?
Een pokemon trainen doe je door ze snoep en stardust te geven. Iedere pokemon evolutielijn heeft zijn eigen snoep.
Snoep en stardust krijg je door pokemon in te ruilen bij de professor.
Snoep en stardust krijg je door pokemon in te ruilen bij de professor.
Ben net met mijn razend enthousiaste zusje en nichtje maar een rondje gaan wandelen. 2 van de 3 Gym's overgenomen, daarna was mijn accu leeg
. Wel handig trouwens, eerst met de zwakkere accounts de Pokémons in de Gym beschadigen en dan met je eigen account een einde aan de overgebleven Pokémons brengen. In 1tje zaten 4 mensen met gemiddeld zo'n 200CP per persoon. Nu zit er 1 van 540CP in en 2 van rond de 200. Zal morgen wel weer weg zijn.
Waar kan ik zo'n punt aanvragen voor Pokéstop of Gym? Of is dat niet mogelijk? Want ik zweer dat 1 gym die ik net heb veroverd er 2 dagen geleden nog niet was. En stiekem wil ik weten hoe dat moet, want achter mijn huis staat een "Jezus kruis" zal ik maar zeggen. Dat is handig, want dan kan ik ook een klein beetje farmen en andere spelers in de gaten houden
Waar kan ik zo'n punt aanvragen voor Pokéstop of Gym? Of is dat niet mogelijk? Want ik zweer dat 1 gym die ik net heb veroverd er 2 dagen geleden nog niet was. En stiekem wil ik weten hoe dat moet, want achter mijn huis staat een "Jezus kruis" zal ik maar zeggen. Dat is handig, want dan kan ik ook een klein beetje farmen en andere spelers in de gaten houden
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Eindelijk Haunter, nu nog sparen voor de gengar.
Ok, en er is serieus nu nog iemand die de Gym's van me aan het overnemen is...
In een dorp met 3000 inwoners, en in een pre-release game, het moet niet gekker worden.
In een dorp met 3000 inwoners, en in een pre-release game, het moet niet gekker worden.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Hoe werkt dat precies met die gyms?kuusj98 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:21:
Ok, en er is serieus nu nog iemand die de Gym's van me aan het overnemen is...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.