[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.881 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:39
zijn er meer voordelen met mensen die een pokemon trainer club inloggen ipv via google?

ik was lvl 6,5 maar heb nieuw account aangemaakt via pokemon trainer club, ben innmiddels lvl 2 :P

[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 09-07-2016 18:46 ]

nothing stops this train

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:53
Kol Nedra schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:45:
zijn er meer voordelen met mensen die een pokemon trainer club inloggen ipv via google?
tokens en rewards heb ik gehoord

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik hoop dat er nog een manier komt waarbij je jouw google account kunt koppelen aan de pokemon trainer club. Anders zou dat wel heel zuur zijn. Of dat de extra's ook bij google accounts komen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-11 09:12
Zerora schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:52:
Ik hoop dat er nog een manier komt waarbij je jouw google account kunt koppelen aan de pokemon trainer club. Anders zou dat wel heel zuur zijn. Of dat de extra's ook bij google accounts komen.
He mis ik iets? wat voor voordelen Geeft pokemon club?

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:03
Ik ben nu een uurtje of 4 zo af en toe in de tuin aan het spelen en heb er een stuk of 20 gevangen, is dit normaal of heb ik geluk dat er zoveel verschijnen?

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-11 09:12
lf2 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:26:
[...]

Hoe kom je aan zoveel punten. Gaat best wel traag met Pokemon vangen alleen...
ehm gewoon spelen ? :P ik vang pokemons , val Gyms aan en tja echt veel kan je niet doen ?

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:56

Kek

3flix

hah net een pidgeotto gevangen, beetje gepimped en toen laten evolven, 917 cp.. kan em niet meer powerups geven :D

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:27
Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:18:
bah 10 great balls aan een pidgeot cp500 verspilt :s
Great balls? Hoe kom je daar aan dan

• rolandos582
Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:55:
hah net een pidgeotto gevangen, beetje gepimped en toen laten evolven, 917 cp.. kan em niet meer powerups geven :D
huidige lvl atm?
Denniz0229 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:57:
[...]

Great balls? Hoe kom je daar aan dan
level 12+ trainer

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Oeh, net de volgende Pokemon gevonden hier om de hoek:

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/XuBLTl3uBp5ae577TqMx1TQK/medium.png

:D . Iemand anders die een Meowth heeft?

• Kek

Kek

3flix

ik ben nu net lvl 16

• Kol Nedra
hoe werkt die map weet iemand dat?
en wat betekend 1 voetje? en wat 2 of 3?
je kan een pokemon selecteren, en als je dan bushes ziet bewegen, betekend dat die dan daar zit?

[ Voor 39% gewijzigd door Kol Nedra op 09-07-2016 19:04 ]

nothing stops this train

• Tupac
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-11 17:31
ThomasXIV schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:02:
Oeh, net de volgende Pokemon gevonden hier om de hoek:

[afbeelding]

:D . Iemand anders die een Meowth heeft?
2 zelfs! :)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kol Nedra schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:03:
Dat vraag ik me ook af!
Vet! Zo nog even een laatste blokje om om m'n 2 eieren uit te laten komen, dan vind ik het wel mooi voor vandaag.

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:54
Hier ook een Meowth. Vanmiddag een Geodude en een Electabuzz uit een ei gekregen. Die lijken mij samen met mijn op dag één gevangen Ryhorn de zeldzaamste van mijn verzameling.

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Best bizar, vanmiddag in een park geweest en iemand heeft een lure geplaatst. Die lure zorgde voor meer mensen dan pokemon :P

• Kek

Kek

3flix

Mortalboy[NL] schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:08:
Best bizar, vanmiddag in een park geweest en iemand heeft een lure geplaatst. Die lure zorgde voor meer mensen dan pokemon :P
Lol nice, net een lure bij een gym die de hele tijd werdt overgenomen neer gezet :P leek me wel leuk

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
je kan een pokemon selecteren, en als je dan bushes ziet bewegen, betekend dat die dan daar zit?
Dat lijkt allemaal nog niet te werken. Die voetjes iig nog niet.

• Mortalboy[NL]
FitzChevalric. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:11:
[...]

Dat lijkt allemaal nog niet te werken. Die voetjes iig nog niet.
Bij mij werkt het wel (android) de voetjes geven aan hoe ver een bepaalde pokemon is, als je een richting oploopt en bij een pokemon verdwijnt er op een gegeven moment een voetje dan weet je dat je in de richting van die pokemon loopt.

• FitzChevalric.
Mortalboy[NL] schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:13:
[...]

Bij mij werkt het wel (android) de voetjes geven aan hoe ver een bepaalde pokemon is, als je een richting oploopt en bij een pokemon verdwijnt er op een gegeven moment een voetje dan weet je dat je in de richting van die pokemon loopt.
Gisteren getest bij mij maar er zat geen logica in en het leek alsof hij na een bepaalde moment een herbepaling maakte. Maar AR werkt ook niet bij mij. Zit jij op IOS of Android?

• Kol Nedra
als je insence gebruikt, maakt het uit of je loopt of niet?

nothing stops this train

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:47

Metian

Snert is vies

Hop eindelijk lv5, meteen maar gekozen voor Team Yellow! Zie alleen maar blauw en rood dus tijd om geel wat terug te laten komen

Rupsen, Rapsen.

• Kol Nedra
Metian schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:14:
Hop eindelijk lv5, meteen maar gekozen voor Team Yellow! Zie alleen maar blauw en rood dus tijd om geel wat terug te laten komen
grappig, hier domineert blauw en geel, bijna geen rood :)

nothing stops this train

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:48
FitzChevalric. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:14:
[...]

Gisteren getest bij mij maar er zat geen logica in en het leek alsof hij na een bepaalde moment een herbepaling maakte. Maar AR werkt ook niet bij mij. Zit jij op IOS of Android?
AR functie werkt nog niet op IOS 10 beta misschien heb je die?

• Mortalboy[NL]
FitzChevalric. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:14:
[...]

Bij mij werkt het wel (android) de voetjes....

• FitzChevalric.
Er moet toch ondertussen iemand de max level hebben bereikt, ik zag al Pokemon's richting de 1300 punten.

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:11

jdh009

FP ProMod
Is er voor pokémon ook zo een kaart via google maps als bij Ingress?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• rolandos582
Nieuwe max :
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/vwD4FUAZx82ZydzeScg6gFY5/full.jpg

En ik ga hem makkelijk 1000+ kunnen maken. Bijna lvl 14 inmiddels

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-10 12:55
jdh009 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:19:
Momenteel (nog) niet. Maar je kan via https://www.ingress.com/intel zien welke punten Pokestops of Gyms zijn. Dat zijn namelijk ook portals in Ingress. Moet je wel ingress even downloaden en inloggen om het te kunnen zien.

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

• Bias
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
FitzChevalric. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:16:
Er moet toch ondertussen iemand de max level hebben bereikt, ik zag al Pokemon's richting de 1300 punten.
Nog lang niet cp lvls zit richting de 4500cp ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-11 20:31
Ben een beetje aan het experimenteren op Android maar ik ben nu 2x langs een pokestop gekomen, een draai gegeven en kreeg daar een paar pokeballs en een ei uit. Maar tot 2x toe kan ik geen ei terug vinden in m'n inventory en blijven het aantal pokeballs gelijk. Zie ik iets over het hoofd?

Edit: ah, eggs gevonden. Pokeballs komen met enorme vertraging binnen. Ws de server problemen.

Spel is me nog niet helemaal duidelijk maar begin te komen. Hier in klein dorp zijn alle gyms ingenomen binnen 24 uur. Best grappig.

[ Voor 28% gewijzigd door Silvin op 09-07-2016 19:28 ]

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Lynox schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:21:
[...]

Momenteel (nog) niet. Maar je kan via https://www.ingress.com/intel zien welke punten Pokestops of Gyms zijn. Dat zijn namelijk ook portals in Ingress. Moet je wel ingress even downloaden en inloggen om het te kunnen zien.
Dei gebruik ik op dit moment ook, had gehoopt dat ze deze ook al hadden voor Go.

Heeft het gewicht en lengte/hoogte van een pokémon nog invloed op de kracht van het beestje? Met andere woorden: Hoe selecteer ik de beste van degene die ik gevangen heb?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Silvin schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:26:
Ben een beetje aan het experimenteren op Android maar ik ben nu 2x langs een pokestop gekomen, een draai gegeven en kreeg daar een paar pokeballs en een ei uit. Maar tot 2x toe kan ik geen ei terug vinden in m'n inventory en blijven het aantal pokeballs gelijk. Zie ik iets over het hoofd?
Klik op de items die eruit komen _O-

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Die voetjes geven aan hoever weg een Pokemon zit. Als je er 1 aan klikt met 3 voetjes en je gaat lopen dan zal deze 2 worden en daarna 1 en 0.. Gebeurd dit niet dan loop je de verkeerde richting op :)

Dit werkt wel degelijk btw en gebruik het al de hele dag :)

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:33
Musta schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:39:
[...]

Haha wacht maar tot je een wat hoger level bereikt, kom je ze tegen van 300+ kreeg net een psyduck van 302.
Ik had me niet gerealiseerd dat de CP van de Pokémon die je vindt ook afhankelijk zijn van jouw level. Damn, dan had ik m'n Pidgeot niet al dat snoep moeten voeren :X

Wel een leuke dag gehad met m'n dochter!
  • 'sOchtends een uur door de wijk en het centrum.
  • Bij de lunch zagen we op de kaart een paar buurten verderop plots een roze fontijn! Op de fiets, gauw naar die lure geracet. Was een tiener die daar woonde, die'm neer had gezet. Even gekletst.
  • 'sMiddags naar Schiphol en daar buiten rond gelopen! We hebben de gele gym van de controletoren versterkt met mijn Pidgeot. Het iAmsterdam gym werd onder onze neus rood getoverd :)
  • Vanavond na het eten nog eens de zelfde ronde gedaan en de andere gym in de wijk geprobeerd. Komen we daar iemand tegen die de verdedigende gymleader blijkt te zijn. Even gekletst en weer doorgelopen. Komt ie later op me af met een specifieke "Wie is deze Pokémon?! schaduw in z'n zoeker. Ik zeg "Dude, dat is Zapdos! Ga'm gauw zoeken!". Nice :9~
Je komt ook echt lui van elk slag tegen! Schuchtere, stille tieners. Luidruchtige, opgeschoten tieners en twintigers. Die gymleader was een regelrechte powerlifter ("Ik heb vandaag al zeker vijf uur gelopen! Ik kan niet stoppen!" en d'r was ook een dertiger die de hond uitliet, iPhone in de hand en heel duidelijk een powerkabeltje z'n broekzak in :*)

Het spel is hier nog niet eens 100% officieel uit en het is nu al enorm. Dude.
Douweegbertje schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:28:
[...]
Say what? Dat hoeft toch helemaal niet? Gewoon op't kruisje klikken en doorlopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Liegebeest op 09-07-2016 19:38 ]

Liege, liege, liegebeest!

• FitzChevalric.
Brummetje schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:28:
[...]

Die voetjes geven aan hoever weg een Pokemon zit. Als je er 1 aan klikt met 3 voetjes en je gaat lopen dan zal deze 2 worden en daarna 1 en 0.. Gebeurd dit niet dan loop je de verkeerde richting op :)

Dit werkt wel degelijk btw en gebruik het al de hele dag :)
Geen idee waarom het bij mij niet werkt. Is ergens een update ofzo? of heb ik pech?

• jdh009

jdh009

FP ProMod
FitzChevalric. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:32:
[...]

Geen idee waarom het bij mij niet werkt. Is ergens een update ofzo? of heb ik pech?
Lijkt redelijk buggy, bij mij werkt ie maar bij mijn vriendin weer niet. Beide dezelfde telefoon.

Heeft het gewicht en lengte/hoogte van een pokémon nog invloed op de kracht van het beestje? Met andere woorden: Hoe selecteer ik de beste van degene die ik gevangen heb?

[ Voor 25% gewijzigd door jdh009 op 09-07-2016 19:33 ]

• FitzChevalric.
jdh009 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:32:
[...]

Lijkt redelijk buggy, bij mij werkt ie maar bij mijn vriendin weer niet. Beide dezelfde telefoon.

Bummer, want er lopen nu regelmatig onbekende pokemon's mijn wijk binnen.

• Kol Nedra
pfff ik moet een andere telefoon kopen, ik heb nu een OPO, maar die heeft een ingebouwde accu.
hoog tijd voor een andere phone en minimaal 5 battery packs :P

of een powebank. weet iemand welke powerbank goed is voor opladen van telefoon?

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 09-07-2016 19:37 ]

nothing stops this train

• Cwookie
  • Laatst online: 20:20
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Cwookie op 09-07-2016 19:36 ]

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-10 21:35
Ik zit zelf in de blauwe team en wou vanochtend een blauwe gym joinen, maar er was geen knop linksonder aanwezig om te joinen. Dat terwijl er al drie teammembers in zaten.. Waarschijnlijk op dat moment een bug?

Stay Frosty!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-11 20:31
Kol Nedra schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:34:
pfff ik moet een andere telefoon kopen, ik heb nu een OPO, maar die heeft een ingebouwde accu.

Voor deze game? Deze;

Afbeeldingslocatie: http://www.honda.nl/content/dam/central/industrial/generators/portable/generators-portable-002-9x16.jpg/jcr:content/renditions/m_r.jpg

• Liegebeest
CDRK schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:38:
Ik zit zelf in de blauwe team en wou vanochtend een blauwe gym joinen, maar er was geen knop linksonder aanwezig om te joinen. Dat terwijl er al drie teammembers in zaten.. Waarschijnlijk op dat moment een bug?
Was ie wel level 4 dan? Want pas dan kan er een vierde bij... dacht ik.

Jeez wat gaat dit topic snel!

• Cwookie
Dan is de gym nog geen hoog genoeg level om 4 mensen te kunnen hebben

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dan zit 'ie vol.

In Utrecht is alles weg, en hij telt de kilometers ook niet meer. Servers zullen het wel niet meer aankunnen.

• Triblade_8472
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:28
jdh009 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:19:
Probeer:
https://www.google.com/ma...glPQeuhN4VcYCa_BD53eIAlpw

Wordt wss maandag ook in de FiPo verwerkt.
Iedereen kan deze editen, dus help mee! :)

• rolandos582
Deze man heeft ook wel lekkere pokemons hoor, waarom ben ik nooit zo lucky

Afbeeldingslocatie: https://images-1.discordapp.net/.eJwNyUsOgyAQANC7sOc3IyBeowdoCBIwUTDMdNX07nX73ld85ik20Zhv2rTeD8pj7op4zFSLqmPUs6T7IJXHpRNzyu0qnUmDMRZgcQFd9IsPYB6yGB1EBHQrrjF4_cqzlE5t8PtZL02QJkoL0oFEq-5exe8PV4Un7w.apw1DSaqnJAUG66nV5ogfUJaP_g.png

hoe zit het met eggs btw, ik heb nu 2x 10km aanstaan, ik loop 10km en krijg 2 eggs uitgebroed?

[ Voor 40% gewijzigd door rolandos582 op 09-07-2016 19:56 ]

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:55:

[[url="[img=800,1422]https://static.tweakers.net/ext/f/vwD4FUAZx82ZydzeScg6gFY5/full.jpg[/img]"]afbeelding[/url]]

hoe zit het met eggs btw, ik heb nu 2x 10km aanstaan, ik loop 10km en krijg 2 eggs uitgebroed?
Als beide eggs in een incubator zitten dan zullen deze tegelijk uitkomen ja :)

• Mortalboy[NL]
rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:55:

[afbeelding]

Wel als de app normaal functioneert en niet 1 kilometer van de 5 kilometer registreert.

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:19

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ojee... de politie gaat zich bemoeien met Pokémon...

http://www.ad.nl/amsterda...en-van-pokemons~a8213106/

Laten we een partij starten voor het behoud van pokemons! :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• HetGezegde
  • Laatst online: 13:45

HetGezegde

Yes, you can!

geen voetjes, wel Pokémon: kijk op je map, hij staat naast je.
1 voetje: Pokémon binnen 100m van je vandaan;
2 voetjes: Pokémon binnen 200m van je vandaan;
3 voetjes: Pokémon binnen 300m van je vandaan;

Hoe zit het trouwens met het vinden van andere Trainers? M'n vriendin speelt ook, maar zie haar niet op de kaart, terwijl ze naast me staat/zit. Ook wanneer we beiden een eindje lopen en het spel spelen, zien we elkaar niet in game.

[ Voor 19% gewijzigd door HetGezegde op 09-07-2016 20:02 ]

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:27
Na al 2x me telefoon te moeten opladen vandaag meteen maar een powerbank besteld, kan ik langer doorgaan :+
Het is wel echt superverslavend en nog is gezond ook met al dat lopen/fietsen

• rolandos582
Ben opzoek naar goede powerbank, minimaal 10k. Zat te denken aan zoiets :
http://www.dx.com/p/itian...black-439491#.V4E94PmLQuU

of misschien toch http://www.ibood.com/nl/n...power-pack-16000-mah.html

• Fridge-RaideR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

Douweegbertje schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:28:
[...]

Dat hoeft niet. Je geeft een draai aan de pokestop en je sluit hem af. Alle items komen keurig in je inventory. Je hoeft niet eens te wachten tot alle dingetjes in de zeepbelletjes zweven ;)

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-11 10:49

StrongArmLance

Endless flow

HetGezegde schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:01:
[...]

geen voetjes, wel Pokémon: kijk op je map, hij staat naast je.
1 voetje: Pokémon binnen 100m van je vandaan;
2 voetjes: Pokémon binnen 200m van je vandaan;
3 voetjes: Pokémon binnen 300m van je vandaan;

Hoe zit het trouwens met het vinden van andere Trainers? M'n vriendin speelt ook, maar zie haar niet op de kaart, terwijl ze naast me staat/zit. Ook wanneer we beiden een eindje lopen en het spel spelen, zien we elkaar niet in game.
In mijn ervaring zijn het veel minder meters.
Je ziet elkaar nooit in het spel, je kan wel dezelfde pokemon vangen.

De meest gestelde vragen zouden even in een FAQ in de ts gezet moeten worden, ik wil wel helpen?

Het beste aan het spel vind ik denk ik wel dat stardust en candies niet te koop zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 09-07-2016 20:21 ]

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Please, doe jezelf een lol en schaf een Xiaomi aan:
20.000mAh: http://www.dx.com/p/xiaom...white-421190#.V4E_mriLSUk
- de variant met extra LEDje erbij is goedkoper:
http://www.dx.com/p/xiaom...white-432996#.V4E_jLiLSUk

16.000mAh: http://www.dx.com/p/xiaom...white-363631#.V4E_5LiLSUk

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:18
Inderdaad, lekker de bovenstaande powerbanks bestellen. Heb er zelf ook twee van.

• Fridge-RaideR
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

StrongArmLance schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:17:
[...]

De meest gestelde vragen zouden even in een FAQ in de ts gezet moeten worden, ik wil wel helpen?
Naar mijn ervaring de 3 voetjes tot wel 400 meter (gehad met een Faerow). Al zeggen sommige 1KM.

Als je meehelpt aan de FAQ zorg je dan wel voor de bronnen van de feiten. Of maak een apparte sectie met gebruikers ervaringen en geruchten.

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

StrongArmLance schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:17:
[...]

Qua meters had ik die 100m per stapje gevonden. Nu zie ik weer elders 50m per voetstapje staan:
http://gaming.stackexchan...s-in-pok%C3%A9mon-go-mean

Hoe kun je dan battlen? Of gaat dat enkel in gyms?

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-11 10:49

StrongArmLance

Endless flow

HetGezegde schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:20:
[...]

Qua meters had ik die 100m per stapje gevonden. Nu zie ik weer elders 50m per voetstapje staan:

Battlen kan enkel in gyms. Dan kan je wel overigens je vriendins pokemon zien als ze tegelijkertijd dezelfde gym aanvalt.

De stappen werken in een cirkel, het is goed mogelijk dat je een beetje om de pokemon heen cirkelt terwijl een directere route mogelijk is.

• Kol Nedra
Ik heb gelijk 5 powerbanks besteld, dan kom ik de dag wel door ofniet?

nothing stops this train

• rolandos582
Hmm lekker chinees merkje, zal wel goed zijn. Die led is gewoon een klein usb ledje dat werkt op usb en is optioneel?

• FitzChevalric.
HetGezegde schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:20:
[...]

50 meter zou beteken dat ik soms 9 pokemon's in mijn helft van de straat plus kwart aanliggende straat zou hebben. Terwijl in praktijk ik ongeveer 4 spawn plekken in mijn wijk hebt.

• Kol Nedra
Ik zat aan deze powerbank te denken:

http://www.ebay.com/itm/N...m:mbqEwM6BXgwj8UwwpuqPpkg

of deze:

http://www.ebay.com/itm/3...b5dccd:g:BN8AAOSwiYFXKw98

[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 09-07-2016 20:36 ]

nothing stops this train

• Cwookie
Nog even een hint voor de mensen die bijna lvl 9 zijn:
Bij level 9 krijg je een lucky egg (dubbele XP voor 30 minuten). Voer je evoluties nog niet door maar spaar deze op. Je krijgt er 500 XP voor per evolutie. Ik had er 11 opgespaard en haalde lvl 9 vanmiddag. 11x500x2= 11.000 XP. Gelijk door naar lvl 10 :)

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-11 20:32

filthy rich

löp wa los

300000 voor 20 dollar is dat legit?

en aans löpt wa vast

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:53
Nee.

Ga daarom voor de Xiaomi Powerbanks, dat is wel de real deal én erg goedkoop. Zie hier reviews:
https://tweakers.net/pric...?keyword=xiaomi+powerbank
Bestellen kun je dan beter bij een Chinashop zelf doen, dan duurt de verzending langer maar ben je wel flink goedkoper uit.

Deze bijvoorbeeld:
http://www.everbuying.net/product918548.html

[ Voor 36% gewijzigd door dutchgio op 09-07-2016 20:42 ]

• Liegebeest
Cwookie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:36:
Bij level 9 krijg je een lucky egg (dubbele XP voor 30 minuten). Voer je evoluties nog niet door maar spaar deze op. Je krijgt er 500 XP voor per evolutie. Ik had er 11 opgespaard en haalde lvl 9 vanmiddag. 11x500x2= 11.000 XP. Gelijk door naar lvl 10 :)
Damn, die lees ik net te laat :D

• Kol Nedra
filthy rich schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:36:
[...]

300000 voor 20 dollar is dat legit?
vriendelijke prijzen zijn het niet nee, misschien ook kinder arbeid mogelijk. maar daardoor blijft de prijs wel extreem laag

nothing stops this train

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Ik heb al vaak achter een pokemon van 3 voedafdrukjes gezovht en eender welke kant dat ik uit rijd dan komen die nog steeds niet dichter en ik ging zeker 300 m verder en daarna weer helemaal terug en weer andere kant uit en indien het mogelijk was naar alle 4 kanten dan moet je normaal wel tot 2 voedafdrukken naderen maar dat werkt echt niet.

Ik wil wel wat meer concurentie in de buurt ik ben lvl 12 nog iemand van de zelfde kleur is 11 en de eerst volgende is pas 9

• Gravediggerxx

Ik heb ook net al mijn evoluties gedaan dus kan het even niet testen maar is het ook 500 exp voor een evolutie die je daarvoor al eens deed? Want voor een nieuwe pokemon in pokedex krijg je zelf 500 exp mischie zag je die exp

En wie heeft er nog een zeer achterwerk/ zitvlak van vele kilometers fietsen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Gravediggerxx op 09-07-2016 20:48 ]

• rolandos582
Gravediggerxx schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:44:

Ik heb ook net al mijn evoluties gedaan dus kan het even niet testen maar is het ook 500 exp voor een evolutie die je daarvoor al eens deed? Want voor een nieuwe pokemon in pokedex krijg je zelf 500 exp mischie zag je die exp
500 per evo, maakt niet uit hoe. Nog eens 500 als je die evo nog nooit hebt gehad.

• FitzChevalric.
Kol Nedra schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:39:
[...]

vriendelijke prijzen zijn het niet nee, misschien ook kinder arbeid mogelijk. maar daardoor blijft de prijs wel extreem laag
Ach onze telefoons worden ook gemaakt onder zeer slechte omstandigheden.....

• FitzChevalric.
Gravediggerxx schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:40:
Ik heb al vaak achter een pokemon van 3 voedafdrukjes gezovht en eender welke kant dat ik uit rijd dan komen die nog steeds niet dichter en ik ging zeker 300 m verder en daarna weer helemaal terug en weer andere kant uit en indien het mogelijk was naar alle 4 kanten dan moet je normaal wel tot 2 voedafdrukken naderen maar dat werkt echt niet.

Ik wil wel wat meer concurentie in de buurt ik ben lvl 12 nog iemand van de zelfde kleur is 11 en de eerst volgende is pas 9
Hoe weet je wat er in de buurt is?

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nog even rondgelopen om mijn eieren uit te laten komen, zijn het een Psyduck en een Goldeen :').

• Gravediggerxx
FitzChevalric. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:48:
[...]

Hoe weet je wat er in de buurt is?
Op de gym kan je lvl zien van spelers die er pokemon hebben staan.

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:15

Boost9898

Software developer

ThomasXIV schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:48:
Nog even rondgelopen om mijn eieren uit te laten komen, zijn het een Psyduck en een Goldeen :').
Ik denk dat ik mn telefoon aan m'n hond bindt.

• Gravediggerxx
ThomasXIV schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:48:
Ik heb er al 2 keer een ratata en 1 keer caterpie uit gehad ;) mijn leukste was 10 km ei en kreeg een snorlax

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Boost9898 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:50:
[...]

Ik denk dat ik mn telefoon aan m'n hond bindt.
Of kat :P. Die lopen tenminste zelf rond :+ .

• FitzChevalric.
ThomasXIV schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:51:
[...]

Of kat :P. Die lopen tenminste zelf rond :+ .
Katten zijn hufters, die verstoppen mijn GSM

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Wat is dit vies verslavend zeg. Veel bezig geweest vandaag, fiets gepakt en naar een dorp in de buurt gefietst (door een industriegebied in de hoop op wat andere pokemon). Toch best wat mensen gezien die bezig waren met de game.

Ik zit nu bijna op level 10, maar met team Instinct ben je wel echt de underdog. Mijn buurt was met name rood (en nu ook een blauwe gym die door een groep van 5 net opgebouwd werd). Kan daar in m'n eentje nog niks tegenin brengen.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Kuusj
  • Laatst online: 14:46

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

FitzChevalric. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:54:
[...]

Katten zijn hufters, die verstoppen mijn GSM
:')
Ik ga dadelijk wel weer een rondje wandelen voor die eieren, dacht even heel slim te zijn door mijn telefoon gewoon in de broekzak te laten terwijl ik aan het werken was (supermarkt, ~10km per dag), maar hij heeft maar 500 meter geregistreerd.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• FitzChevalric.
kuusj98 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:56:
[...]

:')
Ik ga dadelijk wel weer een rondje wandelen voor die eieren, dacht even heel slim te zijn door mijn telefoon gewoon in de broekzak te laten terwijl ik aan het werken was (supermarkt, ~10km per dag), maar hij heeft maar 500 meter geregistreerd.
volgens mij stopt die met registeren als je scherm op zwart staat.

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:15

Boost9898

Software developer

Deze Tweaker gaat eventjes naar de stad fietsen voor wat Pokémon/balls. Tot straks.

• Kol Nedra
ik heb de wekker voor vanacht om 3 uur gezet, eens kijken hoe het dan is :)

nothing stops this train

• rolandos582
Kol Nedra schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:01:
Dan ga ik naar buiten en ga ik al die zubats/ghastly's vangen. En dan komt er een gang mijn telefoon nakken :-(

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:17

DropjesLover

Dit dus ->

Vandaag in Disneyland, maat van me had een vrije gym gevonden bij de Indiana Jones achtbaan. Overgenomen (je kan je volgorde van Pokémon niet aanpassen??) en even gym leader geweest. Een paar uur later alweer een lvl 3 gym met 3 Pokémon er in.

Erg leuk!

Maar het battlen is best ruk vind ik, en geen idee hoeveel exp ik heb gekregen danwel mn Pokémon kregen...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Kol Nedra schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:01:
Ik heb rond middernacht gelopen gisteren (hond, etc.), maar niet echt anders dan normaal voor mij. Wel een pidgeot tegen gekomen toen, maar die kreeg ik niet gevangen (ook midden in een stortbui)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• FitzChevalric.
Yep, en het is hier afgelopen. De spawn plekken hier in de wijk zijn best wel hetzelfde. Ik kan ze bijna precies aanwijzen.

[ Voor 60% gewijzigd door FitzChevalric. op 09-07-2016 21:10 ]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Oh dit is prachtig!

http://www.dumpert.nl/med...54/speel_je_pokemon_.html

En voor de Seinfeld fans onder ons, ook Kramer heeft Pokemon Go ontdekt :') .

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/E4gx7xCk7IODiwscWIUOD3D9/full.jpg

• lf2
  • Laatst online: 06-10 18:38

lf2

Spendeer maar weer geen spullen. Werkt weer eens slecht. Toevallig elke keer als ik wil spelen haha

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-11 23:28
Kol Nedra schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:34:

Deze van TP-Link is redelijk groot qua energie en goed betaalbaar.
https://tweakers.net/pric...1/tp-link-tl-pb10400.html

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Verwijderd

Leuk spel om te spelen alleen jammer dat er hier in de buurt vrij veel gyms zijn maar nog weinig mensen die spelen dus schiet het niet echt op.

Vannacht na het uitgaan ipv met de taxi maar eens naar huis lopen en kijken of ik wat leuks tegen kom.

• Kuusj
  • Laatst online: 14:46

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

FitzChevalric. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:58:
[...]

volgens mij stopt die met registeren als je scherm op zwart staat.
Ik heb m'n schermtijd dan ook op 30 minuten gezet en keek regelmatig, dus dat kan het niet zijn. Wellicht was het GPS signaal niet al te sterk en wilde hij daarom niet accuraat registreren.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:17:
Leuk spel om te spelen alleen jammer dat er hier in de buurt vrij veel gyms zijn maar nog weinig mensen die spelen dus schiet het niet echt op.

Vannacht na het uitgaan ipv met de taxi maar eens naar huis lopen en kijken of ik wat leuks tegen kom.
Hier (25.000 inwoners dorpje) 3 gyms met VEEL te veel mensen die spelen.. Net ook. Stukje lopen naar een gym, neem hem over, loop een stukje verder naar een stop en zie meteen weer 2 mensen aan komen die hem afpakken :(

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-11 09:30

ormagon

Definitely Maybe

Brummetje schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:20:
[...]

Hier (25.000 inwoners dorpje) 3 gyms met VEEL te veel mensen die spelen.. Net ook. Stukje lopen naar een gym, neem hem over, loop een stukje verder naar een stop en zie meteen weer 2 mensen aan komen die hem afpakken :(
Ja je zal echt samen moeten gaan werken voor gyms, merk je hier (Utrecht) ondertussen ook. Dus met vier mensen van hetzelfde team naar een gym, overnemen en meteen trainen zodat er ook daadwerkelijk 4 sterke Pokémon van verschillende types in zitten. Als je alleen bent, op zoek naar een gym die al van je team is, die trainen en aanvullen met je eigen Pokémon.

• FitzChevalric.
Brummetje schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:20:
[...]

Kan je nagaan wat er gaat gebeuren als die officieel uitkomt. wij hebben hier in de kleine provinciestad ongeveer 28.000 inwoners ongeveer 50 pokestops en 9 gyms. De verdeling is ook niet brilliant, ik woon aan de rand en ik zie er 3 liggen op 300 meter afstand op andere plek ook 2 bij elkaar en maar 1 in centrum. Andere ook bij de rand en de rest heb ik nog niet helemaal in beeld maar die liggen in een vinexwijk.

[ Voor 20% gewijzigd door FitzChevalric. op 09-07-2016 21:24 ]

• Kol Nedra
ik denk dat 80% al speelt, denken jullie dat na release nog extremer wordt?

nothing stops this train

• FitzChevalric.
Kol Nedra schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:24:
ik denk dat 80% al speelt, denken jullie dat na release nog extremer wordt?
Ja, alle kinderen kunnen nu nog niet spelen of eerlijke ouders. Dus alle noobs moeten nog komen.

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben benieuwd hoeveel $ dit Niantic en Nintendo gaat opleveren eigenlijk. Aandeel van Nintendo was afgelopen vrijdag 10% gestegen. Het is nu al een enorm succes wereldwijd, maar hoeveel mensen zullen gebruik maken van de micro-transacties?
Pagina: 1 ... 21 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.