Ik had me niet gerealiseerd dat de CP van de Pokémon die je vindt ook afhankelijk zijn van jouw level. Damn, dan had ik m'n Pidgeot niet al dat snoep moeten voeren
Wel een leuke dag gehad met m'n dochter!
- 'sOchtends een uur door de wijk en het centrum.
- Bij de lunch zagen we op de kaart een paar buurten verderop plots een roze fontijn! Op de fiets, gauw naar die lure geracet. Was een tiener die daar woonde, die'm neer had gezet. Even gekletst.
- 'sMiddags naar Schiphol en daar buiten rond gelopen! We hebben de gele gym van de controletoren versterkt met mijn Pidgeot. Het iAmsterdam gym werd onder onze neus rood getoverd

- Vanavond na het eten nog eens de zelfde ronde gedaan en de andere gym in de wijk geprobeerd. Komen we daar iemand tegen die de verdedigende gymleader blijkt te zijn. Even gekletst en weer doorgelopen. Komt ie later op me af met een specifieke "Wie is deze Pokémon?! schaduw in z'n zoeker. Ik zeg "Dude, dat is Zapdos! Ga'm gauw zoeken!". Nice

Je komt ook echt lui van elk slag tegen! Schuchtere, stille tieners. Luidruchtige, opgeschoten tieners en twintigers. Die gymleader was een regelrechte powerlifter ("
Ik heb vandaag al zeker vijf uur gelopen! Ik kan niet stoppen!" en d'r was ook een dertiger die de hond uitliet, iPhone in de hand en heel duidelijk een powerkabeltje z'n broekzak in
Het spel is hier nog niet eens 100% officieel uit en het is nu al enorm. Dude.
Say what? Dat hoeft toch helemaal niet? Gewoon op't kruisje klikken en doorlopen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Liegebeest op 09-07-2016 19:38
]