[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.880 views

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-11 11:55
Ik kan al de hele dag gewoon spelen, waarschijnlijk zal het me straks niet lukken wanneer se Amerikanen etc losgaan vamaf 6 uur. Net als de afgelopen dagen eigenlijk..

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
lHawkinl schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:59:
[...]

Ik heb 5 gyms geprobeert en sinds toen afgehaakt. Had nog gekeken of ik de laatste versie wel had, maja dat wordt dan fftjes wachten op de update.
Dan heb je geen verbinding met de server. Als de server er uit ligt kan dat erg lang duren. Ik heb vandaag al 7 gyms veroverd en maar 1 lukte niet dus heb ik wel evaring :P

• Gravediggerxx
Musta schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:01:
Ik kan al de hele dag gewoon spelen, waarschijnlijk zal het me straks niet lukken wanneer se Amerikanen etc losgaan vamaf 6 uur. Net als de afgelopen dagen eigenlijk..
Ja dat was gistere en eergistere ook het probleem he vanaf dat de Amerikanen beginnen is het gewoon te druk op die servers. Al snap ik dat niet ze konnen tog veel volk verwachten. Maar ik heb ook helemaal geen idee hoe zo een server werkt :)

Verwijderd

Zit er echt verschil in waar je bent voor de pokemon die je tegenkomt? Zit nu op 15 seen, vrijwel allemaal op dezelfde plek

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:18
Hoe kun je switchen naar AR ingame ? (Android).

(Nu.nl linkt trouwens vrolijk naar een mirror om de APK te downloaden)

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-11 09:30

ormagon

Definitely Maybe

Gravediggerxx schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:01:
[...]

Dan heb je geen verbinding met de server. Als de server er uit ligt kan dat erg lang duren. Ik heb vandaag al 7 gyms veroverd en maar 1 lukte niet dus heb ik wel evaring :P
Ik heb de hele dag al een perfecte verbinding, alles gaat gewoon lekker maar loop toch driekwart van de tijd tegen de 1hp bug aan. Weet vrij zeker dat de verbinding hier niet op van invloed is.

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:53
Zijn er ook mensen in (de buurt van) Groningen die wel kunnen spelen?
Heb nu een lege map en het laad icoontje. Heb een PTC account aangemaakt en kon daarmee een starter vangen, daarna was die map ook leeg.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-11 10:40
mcbacon0 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:07:
Heb nu een lege map en het laad icoontje. Heb een PTC account aangemaakt en kon daarmee een starter vangen, daarna was die map ook leeg.
Same story, 5-10 mensen uit dit topic en bij reddit ook zo'n 10+ mensen.

• abbelsap
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-10 06:22
Hier ook sinds 11 uur vanochtend een lege map in groningen...

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:04:
Zit er echt verschil in waar je bent voor de pokemon die je tegenkomt? Zit nu op 15 seen, vrijwel allemaal op dezelfde plek
Ja maar je zult wel wat verder weg moeten gaan al kom je ook wel bv waterpokemon tegen die totaal niet in de buurt zijn van water.
MEN-O schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:04:
Hoe kun je switchen naar AR ingame ? (Android).

(Nu.nl linkt trouwens vrolijk naar een mirror om de APK te downloaden)
Je kan een schuifbalkje zie als je een pokemon tegenkomt die moet je dan verschuiven. ( klein en witte kleur)

Ormagon het gaan om server verbinding he dus je kan wel zelf een goede verbinding hebben maar dan lukt dat nog steeds niet.

• ormagon
  • Laatst online: 04-11 09:30

ormagon

Definitely Maybe

Gravediggerxx schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:10:
Ormagon het gaan om server verbinding he dus je kan wel zelf een goede verbinding hebben maar dan lukt dat nog steeds niet.
Dat snap ik, ik heb het ook niet over mijn 4G, maar heb simpelweg een constante goede verbinding met de servers. Zo eens per minuut even een seconde het witte pokeballetje zoals het hoort. Geen vastlopers, word er niet uitgegooid, geen constant draaiend balletje in het gym gevecht. Maar het is ook geen serverprobleem, het is een bug.

/edit
Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen serverproblemen zijn :P, enkel dat ik ook erg vaak last heb van de 1hp bug als er geen serverproblemen zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door ormagon op 09-07-2016 15:13 ]

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Pepper92 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:58:
Iemand ervaring met pokemon vangen in de trein? Ben er al een stuk of 10 tegengekomen, maar ze ontsnappen allemaal uit de poke bal:(

Edit: nu zelfs een blastoise die natuurlijk ook is ontsnapt. Stom dit.
Net zoals de officiele game is het nooit 100% kans dat je een pokemon vangt. Hoe sterker de pokemon, des te moeilijker hij te vangen is. Maar ik geef toe, 10 is een hoop om achter elkaar te missen.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• Gravediggerxx
Iemand ervaring met pokemon vangen in de trein? Ben er al een stuk of 10 tegengekomen, maar ze ontsnappen allemaal uit de poke bal:(

De trein gaat gewoon te snel misschien? De stappenteller voor het uitbroeden is ook beperkt in snelheid.

Kom jij serieus ook blastoise tegen?? derde evolutie en gewoon tegenkomen ik ben lvl 11 en zie enkel maan 2de evoluties.

edit : ormagon: gewoon pokemon go herstarten of andere gym proberen meer kan ik er ook niet op zeggen.
Ik heb wel 1 keer gehad dat ik zo ook op de derde pokemon met 1 hp bleef steken en liet de tijd uitlopen en dan de keer nadien moest ik alleen maar 1 pokemon verslaan. Heel raar soms he

[ Voor 23% gewijzigd door Gravediggerxx op 09-07-2016 15:24 ]

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:28
Gravediggerxx schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:20:

De trein gaat gewoon te snel misschien? De stappenteller voor het uitbroeden is ook beperkt in snelheid.

Kom jij serieus ook blastoise tegen?? derde evolutie en gewoon tegenkomen ik ben lvl 11 en zie enkel maan 2de evoluties.
Ja ik verbaasde me er ook over. Ben lvl 3 xD. Had wel die pokemon lure aanstaan, en blastoise was cp44 oid.
Denk inderdaad dat 't aan de snelheid ligt. Jammer.

• Gravediggerxx
Eeen paar tips:
-Spaar stardust voor als je lvl wat hoger is je komt dan vanzelf pokemon met meer cp tegen
-Als je een gym bezit kan je om de 20 uur bij shop recht boven op het wapenschild klikken en dan krijg je 10 coins per gym.
-Gebruik de oranje incubator voor 2 km eitjes en doe met die blauwe liefst langere afstanden 10 km die gaan maar 3 geer mee dus beter 3x10 km erin dan 3x2 km ;)
- Vanaf lvl 8 krijg je barrys maar het is voor niks nodig om die bij groene cirkel te gebruiken op oranje en later rood zul je die wel zinvol kunnen gebruiken
-vanaf lvl 11 krijg je medium potion

Welke kleuren komen jullie an gyms tegen ik en blauwen vind te veel blauw in de buurt. Ik heb liever tegenstanders van andere kleur om de gyms af te nemen >:)

[ Voor 32% gewijzigd door Gravediggerxx op 09-07-2016 15:38 ]

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-11 21:54
Ik heb toen ik level 8 werd 10 Razz Berrys gekregen die kan je inzetten om een pokemon makkelijker te vangen. Zelf nog niet geprobeerd.

Asus G501

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:30
Hmm de gym tegenover mn huis heeft de bekende bug. :( Ik kan hem niet meer overnemen... Er zijn een hoop die t proberen. :)

Something something

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-11 11:55
Gravediggerxx schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:29:
Eeen paar tips:
-Spaar stardust voor als je lvl wat hoger is je komt dan vanzelf pokemon met meer cp tegen
-Als je een gym bezit kan je om de 20 uur bij shop recht boven op het wapenschild klikken en dan krijg je 10 coins per gym.
-Gebruik de oranje incubator voor 2 km eitjes en doe met die blauwe liefst langere afstanden 10 km die gaan maar 3 geer mee dus beter 3x10 km erin dan 3x2 km ;)
- Vanaf lvl 8 krijg je barrys maar het is voor niks nodig om die bij groene cirkel te gebruiken op oranje en later rood zul je die wel zinvol kunnen gebruiken
-vanaf lvl 11 krijg je medium potion

Welke kleuren komen jullie an gyms tegen ik en blauwen vind te veel blauw in de buurt. Ik heb liever tegenstanders van andere kleur om de gyms af te nemen >:)
Vanaf lvl 12 krijg je ook great balls, kreeg er 20 of 15 toen ik de goeie lvl bereikte en drna komen ze ook uot de stops. Nog niet gebruikt helaas.
Oh en het is om de 21 uur, bij mij ziek ik hem telkens vnaf 21 aftellen

[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 09-07-2016 15:43 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• rolandos582
Geinige trick btw :
Afbeeldingslocatie: https://images-1.discordapp.net/.eJwNycsNwyAMANBduBew-aRkjQ5QIYIgUoIj7Jyq7t6-6_uoex5qVV3k4tWYbedCc9MsNHOruhG1o-ZrZ13oNFkkl37WIWzApQjRPREdJOsxLgYtYIwhJQjWBe8dmleZtQ7uJO__RrvY9AAA9KCv0dT3B70KJy0.0tmB-dKzNIH9zvuwlGe0efhzQoM.png

Als je niet gelijk een starter vangt en gewoon een beetje gaat lopen kom je uiteindelijk dezelfde starters weer tegen met een pikachu. Dus kan je ook pikachu als starter kiezen ;)

• SeenD
Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.org/boq48a0tn/pokemasters_xd.png

Collage van pokemasters die de gym proberen over te nemen. _/-\o_

Something something

• rolandos582
Je stalkt die mensen wel hé, ik had vanochtend hier tegenover mij op het plein met 2 pokestops zo'n 10 man. Paar kids en ook 3-4 volwassen. Wel geinig, zou er bijna een webcam opzetten vanuit mijn dakraam :P

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:27
Autodrop schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:56:
[...]

[...]

[...]

Enschede-Oost, hier.

Speel met het gele team Instinct, maar zie hier vooral blauw en in iets mindere mate rood.

Wou er vanavond nog eventjes op uit met wat anderen maar de servers alsook het weer werken op dit moment niet echt mee. Wellicht over een uurtje of twee.

:)
Team Yellow in Oldenzaal-Zuid, helaas ook hier weinig Yellow en veelal rood/blauw. Jammer.

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-11 14:33

Gertjuhjan

Software Engineer

Het probleem is aan yellow is, mainstream mensen kiezen geen Yellow. DIe kiezen rood of blauw. Yellow wordt volgens mij meer gekozen als mensen van Tweakers.

Xbox: Gulpener88

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:46
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. In de drie dorpen waar gyms waren waar ik samen met mijn neef ben geweest, waren allemaal rood, enkele blauw. Samen met hem #TeamInstinct.

We gingen naar een gym in Stiens, waren we aan het battlen kwam er ook een auto met twee jongens aanzetten. Wij snel de gym veroveren en er een 500+ Hypno inzetten. Even later alweer naar rood, met een 750 Flareon erin. Zo sterk zijn die van ons nog niet :'(

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De hele middag lekker gespeeld, momenteel level 7, en precies nu gaat m'n Pokemon Trainer Account weer zeiken dat ik m'n account moet gaan activeren(?). Probeer ik dat te doen, en wordt ie niet herkend. Aaargh, wat een bagger systeem.

• rolandos582
Kijk dit soort stuff kan ik waarderen :

Afbeeldingslocatie: https://images-ext-2.discordapp.net/eyJ1cmwiOiJodHRwOi8vaS5pbWd1ci5jb20vWVBOSTdDMy5qcGcifQ.WqxM58a-GP5-0Y-rLbT4Q3y5AO4.jpg?width=2000&height=888

Afbeeldingslocatie: https://images-ext-2.discordapp.net/eyJ1cmwiOiJodHRwOi8vaS5pbWd1ci5jb20vWGZ4MHRJRC5qcGcifQ.9ZW3wuZ1uEYyvtBSZWLFabj2_tg.jpg?width=2000&height=888

Ik ben namelijk wel benieuwd wat de beste evolves zijn maar het lijkt nog altijd op dat hoe lager het gewicht van vogel hoe beter, en ratata = tank dus meer gewicht nodig.

En een gyarados evolve :
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bIk7c4Q.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JsumxQe.png

[ Voor 10% gewijzigd door rolandos582 op 09-07-2016 16:09 ]

• Whisperar
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-07-2018
abbelsap schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:09:
[...]

Hier ook sinds 11 uur vanochtend een lege map in groningen...
Inderdaad sinds vanochtend is Groningen leeg en draait de witte pokeball constant door. Vanmiddag even gekeken waar het probleem ongeveer ophoudt, dat is dus in Bedum, zo'n 10km verderop. Ook daar was het niet zonder problemen, bij de Gym die ik daar probeerde over te nemen kon de laatste pokemon niet uitgeschakeld worden en viel ook niet meer aan. Ook toen de tijd afliep gebeurde er niets.

• mcbacon0
Whisperar schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:10:
[...]

Inderdaad sinds vanochtend is Groningen leeg en draait de witte pokeball constant door. Vanmiddag even gekeken waar het probleem ongeveer ophoudt, dat is dus in Bedum, zo'n 10km verderop. Ook daar was het niet zonder problemen, bij de Gym die ik daar probeerde over te nemen kon de laatste pokemon niet uitgeschakeld worden en viel ook niet meer aan. Ook toen de tijd afliep gebeurde er niets.
Toch vreemd dat het zo plaatselijk lijkt te zijn.

• rolandos582
Whisperar schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:10:
[...]
Het is door heel nederland, ik heb toch nu al zo'n 30+ mensen gesproken met mijn problemen door heel nederland.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

SeenD schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:48:
image

Collage van pokemasters die de gym proberen over te nemen. _/-\o_
Hey dat is mijn oude basisschool :)

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-11 22:51
Als ik nu probeer op te starten krijg ik meteen een scherm te zien met daarop "our servers are experiencing issues, please try again later".

• Odyssey
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-11 10:17
Hier in oost Groningen hetzelfde. Mijn vriendin en ik krijgen een lege map te zien. Familie aan de west kant van Groningen heeft nergens last van. Vrienden in Roden hebben ook nergens last van. De problemen zijn er sinds vanochtend rond een uur of 11.

Weet niet of het relevante informatie is maar eggs registreren wel meters.

[ Voor 6% gewijzigd door Odyssey op 09-07-2016 16:30 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo weer lekker bezig geweest vandaag. Niet super veel gevangen maar wel 3 eieren van 5km uit laten komen :P. Wel een Squirtle gevonden, dat vind ik wel leuk, verder een Weedle (gelijk naar een Kakuna geevolueerd), Caterpie, heel veel Rattata's en Pidgeys (dus heb nu aardig wat Raticates en Pidgeots), nog wat Spearows (dus heb nu ook een Fearow), een Ekans, Nidoran, Psyduck, Machop, Shellder, een paar Staryu's en een Dratini.

• JohnHeroHD
  • Laatst online: 24-09 10:59
Weet iemand hoe dit zit: ik heb natuurlijk ook de APK gesideload, als ik nu PokeCoins wil kopen geeft hij echter een verkeerd account aan. Niet mijn hoofd Google Play account waarmee ik ook in de game ingelogd ben.

Nu wil ik best de coins op dit account kopen, maar worden ze dan wel ook gekoppeld aan het account waarmee ik ingelogd ben? Waar ik bang voor ben, is dat als de game wel officieel in de Play store staat, ik die installeer, en ik mijn coins kwijt ben. Want gekocht met een ander Google Account.

• Whisperar
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-07-2018
rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:06:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben namelijk wel benieuwd wat de beste evolves zijn maar het lijkt nog altijd op dat hoe lager het gewicht van vogel hoe beter, en ratata = tank dus meer gewicht nodig.

En een gyarados evolve :
[afbeelding]
[afbeelding]
In beide gevallen is het wel zo dat de sterkere pokemon ook verder gevorderd is op de power-up schaal, dus of het echt met het gewicht te maken heeft, valt niet op te maken uit de afbeeldingen.

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:18
JohnHeroHD schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:38:
Weet iemand hoe dit zit: ik heb natuurlijk ook de APK gesideload, als ik nu PokeCoins wil kopen geeft hij echter een verkeerd account aan. Niet mijn hoofd Google Play account waarmee ik ook in de game ingelogd ben.

Nu wil ik best de coins op dit account kopen, maar worden ze dan wel ook gekoppeld aan het account waarmee ik ingelogd ben? Waar ik bang voor ben, is dat als de game wel officieel in de Play store staat, ik die installeer, en ik mijn coins kwijt ben. Want gekocht met een ander Google Account.
Huh, raar want om te testen heb ik 100 coins gekocht, en dat ging prima. (ik heb nog credit in de store.)
Heb wel de APK Gebruikt waar nu.nl naar linkt.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 08:34

Meneer iCy

swarma

Ginkevin schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:26:
[...]

Hier in oost Groningen hetzelfde. Mijn vriendin en ik krijgen een lege map te zien. Familie aan de west kant van Groningen heeft nergens last van. Vrienden in Roden hebben ook nergens last van. De problemen zijn er sinds vanochtend rond een uur of 11.

Weet niet of het relevante informatie is maar eggs registreren wel meters.
Hier in oost groningen doet die het gewoon.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Dracemaas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-09 22:09
Hier bij mij in Amsterdam ZO heb ik sinds vanochtend ook geen pokespots etc meer, en het laad icoontje blijft maar aanwezig. Jammer had graag willen spelen gisteren geen tijd voor gehad :P

• Odyssey
icy schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:56:
[...]

Hier in oost groningen doet die het gewoon.
Stad of Provincie?

• JMFBannenberg
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik kan geen pokémons vinden?
ik heb niet neplocaties aanstaan.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 08:34

Meneer iCy

swarma

Provincie :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Odyssey
Ah kijk ja, ik refereer naar de stad. Meerdere mensen buiten de stad hebben het wel werkend. 1 tweaker die de problemen binnen de stad had, had buiten de stad de problemen niet. Ga het vanavond zelf ook even proberen.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Net toch binnen gehaald, en om mijn eerste impressies door te geven, hier mijn korte "steam" review.

Karakter snel aangemaakt, charmander gevangen in volle vreugde, vond een ratata, server crashte, ik schreew "Geef me mijn ratata!", niemand staat raar op te kijken, 11/10

Sorry het moest ff.

• Cwookie
  • Laatst online: 09:38
Het blijkt dat het evolueren van Eevee toch niet random is
The evolutions are based off the Eevee's moves.
Jolteon comes from Eevees with body slam as their second move, Vaporeon from ones with swift, and Flareon from ones with dig.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

In Utrecht (stad) was alles prima vandaag :). Zitten daar trouwens veel meer pokestops en zeldzamere/sterkere pokemon dan buiten het centrum. Heb ze niet allemaal gevangen helaas, maar zag toen ik op dat menutje rechts onder klikte zag ik bijv. een Onix en nog 1 waarvan ik de naam niet weet.

• FiXeR.nl
  • Niet online
Net samen met mijn vriendin drie uur lang rondgefietst. Onderweg echt veel mensen tegen gekomen die hetzelfde aan het doen waren. _O-

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-11 23:28
Vandaag 2x incense gebruikt. Dan krijg ik wel een paar Pokemon thuis. Normaal heel afentoe eentje. Maar wonen in een centrum van een stad heeft wel veel voordelen bij dit spel. Ookal is het wel leuk op plekken in je woonplaats te komen waar je normaal nooit komt.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik zie ook best veel mensen raar rondlopen en stilstaan bij gyms :P. Gisteren nog een babbeltje gemaakt met 2 jongens die de gym bij mij om de hoek hadden overgenomen. Wel geinig vind ik het, heb het idee dat het best aanslaat. Ga er zelf in ieder geval wel meer door bewegen, neem vaker de benenwagen dan bus/fiets.

• MrBlueEyes
ThomasXIV schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:22:
Ik zie ook best veel mensen raar rondlopen en stilstaan bij gyms :P. Gisteren nog een babbeltje gemaakt met 2 jongens die de gym bij mij om de hoek hadden overgenomen. Wel geinig vind ik het, heb het idee dat het best aanslaat. Ga er zelf in ieder geval wel meer door bewegen, neem vaker de benenwagen dan bus/fiets.
Het slaat zeker aan. Zeker voor een spel wat je nog niet in de app/play store ziet staan.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:56

Kek

3flix

gyms overnemen is wel erg makkelijk nu, met een 775 pidgeot en wat 500/600 pokemons...

alleen jammer dat centrum groningen niet wil laden... wit balletje blijft maar draaien...

[ Voor 35% gewijzigd door Kek op 09-07-2016 17:27 ]

• JohnHeroHD
  • Laatst online: 24-09 10:59
MEN-O schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:41:
[...]

Huh, raar want om te testen heb ik 100 coins gekocht, en dat ging prima. (ik heb nog credit in de store.)
Heb wel de APK Gebruikt waar nu.nl naar linkt.
Yep, heel raar. Ik had ook verwacht dat hij mijn "hoofdaccount" zou pakken en niet een compleet random account (heb een stuk of 7 accounts op mijn telefoon ingesteld staan) - of in ieder geval de laatste waarmee ik iets uit de Play Store heb gekocht.

• rolandos582
Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:26:
gyms overnemen is wel erg makkelijk nu, met een 775 pidgeot en wat 500/600 pokemons...
Same ohh wait, game is nog altijd down voor mij

• Kek

Kek

3flix

ik vraag me nog wel af hoe die coins berekend worden, krijg je gewoon gym x 10 = coins voor wat je op dat moment aan gyms hebt? of berekend hij het door..

anders eerst even gyms farmen en dan pas coins innen...

En net een magmar cp524 gevangen :D

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-11 09:12
zojuist een paar eevee's kunnen evolueren :D !!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OAGtlRu.jpg

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:32:
ik vraag me nog wel af hoe die coins berekend worden, krijg je gewoon gym x 10 = coins voor wat je op dat moment aan gyms hebt? of berekend hij het door..

Yeap, gewoon aantal gyms * 10 = aantal coins. Had er na vandaag 4 (1 zelf gecapped, rest een pokemon bijgezet), helaas nog maar 2 over. Wel m'n Pidgeot naar 500+ CP geleveld en hier om de hoek neergezet, en die gym is inmiddels level 3 met nog 2 andere sterke pokemons. Die zullen ze niet zo snel afpakken :+ .

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tweakwondo schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:34:

[afbeelding]
Jaloers :'( . Ga zo even eten halen en neem nog even een lange detour langs de rivier hier :P.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Net als gister een fikse regenbui die niet stopt op het moment dat ik kan spelen. Bah. Tot overmaat van ramp heb ik bij elke gym vandaag de 1% bug. Geen coins vandaag dus. :(

• mcbacon0
Groningen (stad) doet het weer!!

• Dracemaas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-09 22:09
Bij mij doet de app het opeens ook weer o.o

• rolandos582
Eindelijk Groninen stad werkt weer

• rolandos582
Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:32:

waar vond je die magmar die wil ik ook

• FoxLenny

Zojuist gelukt om krabby in de rijdende trein te pakken. Had hem wel in 1 keer.

• StrongArmLance
  • Laatst online: 04-11 10:49

StrongArmLance

Endless flow

FoxLenny schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:49:
[...]

Zojuist gelukt om krabby in de rijdende trein te pakken. Had hem wel in 1 keer.
Als je er succesvol op hebt gedrukt mag je eindeloos gooien. (tenzij flee)

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 21:48
Waar komen stops vandaan, kan iemand die zelf toe voegen, of worden deze toegevoegd door admins?

• Kek

Kek

3flix

rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:48:
[...]

waar vond je die magmar die wil ik ook
Dat was in beijum..

ik ben nu op zoek naar wat andere pokemon dan de ratatas pidgeys en andere bug rommel...

enig idee waar andere interessante pokemon zich ophouden in groningen?

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Heeft het trouwens zin om de ball extra spin te geven, of is dat enkel voor de lol? Ik doe het in ieder geval al de hele tijd! :)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

IIsnickerII schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:58:
Heeft het trouwens zin om de ball extra spin te geven, of is dat enkel voor de lol? Ik doe het in ieder geval al de hele tijd! :)
Alleen voor XP lijkt het.

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:06:

[afbeelding]

[afbeelding]

En een gyarados evolve :
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ik heb gelezen op reddit, is dat elke pokemon binnen zijn soort gelijk is aan maximale CP.
Elke pidgey heeft een maximale CP dat je kunt upgraden binnen je level. Hoe hoger de CP is wanneer je hem vangt, hoe minder stardust je hoeft te gebruiken om hem te levelen.

Enige verschil is het HP, bij sommige pokemons is XS juist goed, en bij andere geeft XL een hogere HP.

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

• rolandos582
Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:57:
[...]
Dat was in beijum..

ik ben nu op zoek naar wat andere pokemon dan de ratatas pidgeys en andere bug rommel...

enig idee waar andere interessante pokemon zich ophouden in groningen?
Ik ga vanavond/vannacht of morgenochtend ff richting stadspark, ben ik toch binnen 2-3 minuten. Daar zitten ook 2 pokestops om het water heen. Dus ben benieuwd wat ik daar ga vinden. Wel heb ik een paar eevees/drowzee/poliwhirl en paar nidorinas

• Kek

Kek

3flix

rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:00:
[...]

Ik ga vanavond/vannacht of morgenochtend ff richting stadspark, ben ik toch binnen 2-3 minuten. Daar zitten ook 2 pokestops om het water heen. Dus ben benieuwd wat ik daar ga vinden. Wel heb ik een paar eevees/drowzee/poliwhirl en paar nidorinas
noorderplantsoen stiks het van de drownzees, echt al 10 gevangen ofzo...

• rolandos582
Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:04:
[...]
noorderplantsoen stiks het van de drownzees, echt al 10 gevangen ofzo...
Doe mij maar zo'n fat hypno, dat is wel fine. Bijna lvl 12 <3

Verwijderd

Cool zojuist een Egg van 10 km uit laten komen, resultaat: Scyther. Vanmiddag één van 5 km, slechts een Drowzee.

Wat hebben jullie zoal uit die Eggs gekregen?

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-10 15:45
Als je met meerdere personen lure of incense aanzet, merk je dat dan? Of werkt dat niet?

• rolandos582
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:06:
Cool zojuist een Egg van 10 km uit laten komen, resultaat: Scyther. Vanmiddag één van 5 km, slechts een Drowzee.

Check dit : https://docs.google.com/s...tDWetk/edit#gid=990939418

Goede informatie over eggs etc. Syther uit 10km is erg mooi resultaat

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

abra, mankey, oddish (280cp, leuk cadeautje), horsea

• Vaati
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-07 23:19
Daar ben ik ook benieuwd naar. Is het een idee om daar een excel sheetje van te maken met elkaar?

• rolandos582
Basxt schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:08:
Als je met meerdere personen lure of incense aanzet, merk je dat dan? Of werkt dat niet?
Lure kan door iedereen gebruikt worden, die ziet iedereen op de map. Incense maakt niet uit, is persoonlijk

• rolandos582
Vaati schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:08:
Daar ben ik ook benieuwd naar. Is het een idee om daar een excel sheetje van te maken met elkaar?
Zie mij post

• Kol Nedra
  • Laatst online: 13:28
Ik ga opnieuw beginnen, ik was pas lvl 6,5 dus zoveel had ik nog niet
ik had een pokemon ingelogd met een google account, maar nu wil ik inloggen als pokemon trainer club

https://club.pokemon.com/us/pokemon-trainer-club/sign-up/

nu lukt het helaas nog niet :P

ipv een starter pokemon ga ik nu lopen, het schijnt dat je dan pikachu tegenkomt als starter :)

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 09-07-2016 18:11 ]

nothing stops this train

• Vaati
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-07 23:19
Ik was inderdaad net te laat :9

Verwijderd

rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:08:
[...]

Thanks, ben er blij mee :-). Die gaat wat Power Ups krijgen.

• SeenD
rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:54:
Je stalkt die mensen wel hé, ik had vanochtend hier tegenover mij op het plein met 2 pokestops zo'n 10 man. Paar kids en ook 3-4 volwassen. Wel geinig, zou er bijna een webcam opzetten vanuit mijn dakraam :P
Hahaha lijkt er wel op. Ik was m'n voortuin aan het snoeien en onkruidvrij maken. :) Best een drukke bedoeling zo en dan is t nog biets eens officieel uit.

Something something

• Liber8
rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:08:
[...]

Uit twee 10KM eieren had ik een Mr.Mime en een Pinsir
Uit een paar 5KM eieren een Sandshrew, Exeggcute, Drawzee, Psyduck,

Ben aan het sparen voor een gyerados :D En eevvee's..

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

• Kek

Kek

3flix

ik heb al een charmander ans squirtle uit een ei gekregen..

maarja ook ratatas en pidgeys...

• Kol Nedra
  • Laatst online: 13:28
SeenD schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:13:
[...]

Hahaha lijkt er wel op. Ik was m'n voortuin aan het snoeien en onkruidvrij maken. :) Best een drukke bedoeling zo en dan is t nog biets eens officieel uit.
ik denk dat er toch nog 20% van de gamers nog wachten op de officiële release, dus dat komt er nog bij ergens volgende week (verwacht ik)

nothing stops this train

• rolandos582
Ik moet nog beginnen op mijn eieren nog geen kans gehad met al die downtime

• Liber8
rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:15:
Ik moet nog beginnen op mijn eieren nog geen kans gehad met al die downtime
Ben één uitgekomen ei kwijtgeraakt tijdens de bugs.. :(
Kan ik die terug claimen haha :P Just kiddin

• Kek

Kek

3flix

bah 10 great balls aan een pidgeot cp500 verspilt :s

• MrBlueEyes
Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:18:
Damn dat is balen! En je hebt hem niet?

• Liber8
Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:18:
Een pidgey naar 600+ levelen is minder werk, en kost minder als 10 greatballs :D

• Kek

Kek

3flix

MrBlueEyes schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:19:
[...]

Damn dat is balen! En je hebt hem niet?
na 10 ballen en 3 berries vond ik et wel best.. heb al meerdere pidgeots van hoger dus maakt niet hel veel uit..
Liber8 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:20:
[...]

Een pidgey naar 600+ levelen is minder werk, en kost minder als 10 greatballs :D
Nou ik heb genoeg van die ballen, kan bij de meeste pokestops geen items meer krijgen omdat bags are full :P

[ Voor 36% gewijzigd door Kek op 09-07-2016 18:21 ]

• Liber8
Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:20:
[...]

na 10 ballen en 3 berries vond ik et wel best.. heb al meerdere pidgeots van hoger dus maakt niet hel veel uit..

[...]

Nou ik heb genoeg van die ballen, kan bij de meeste pokestops geen items meer krijgen omdat bags are full :P
Why zou je meerdere willen hebben.? De eene pidgeot is niet sterker dan de ander ofzo :+

• Kek

Kek

3flix

Liber8 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:23:
[...]

Why zou je meerdere willen hebben.? De eene pidgeot is niet sterker dan de ander ofzo :+
je moet alles vangen, want stardust en gyms...

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 18:38

lf2

Tweakwondo schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:34:

[afbeelding]
Hoe kom je aan zoveel punten. Gaat best wel traag met Pokemon vangen alleen...

• Liber8
Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:23:
[...]

je moet alles vangen, want stardust en gyms...
Ik heb een sterke pidgeot, en een aantal pidgotto's en pidgeys. Ik laat ze nu links liggen onderweg.
Gebruik de tijd en pokeballs liever voor andere pokemons die te evalueren zijn.

Magikarp, weedles en caterpies, eevvee's..

De aanvallen van mijn slowbro zijn super affective tegen pidgeot's :D 3 hits en hij is down..
Heerlijk in gyms :D

• FoxLenny
Zo, goede tactiek om ze te vangen: als bijrijder in een (rijdende) auto. Binnen 10 minuten stuk of 15, onder andere een eevee en bellsprout :p

• Kek

Kek

3flix

Lol martinitoren in groningen was echt een disco, geel rood blauw...

• rolandos582
Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:32:
Lol martinitoren in groningen was echt een disco, geel rood blauw...
Hoe bedoel je? Mensen nemen hem heletijd over of?

• Kek

Kek

3flix

rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:33:
[...]

Hoe bedoel je? Mensen nemen hem heletijd over of?
ja

• rolandos582
Gekte, ik moet daar ook even heen }:O
Pagina: 1 ... 20 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.