[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.870 views

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-11 15:20

Kek

3flix

Nouja, wel iets van 6 gyms over kunnen nemen :)

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik wacht tot hij netjes in de Benelux uitkomt😉.. Hopelijk dannal wat meer features en wat bugs geplet!

Wanneer komt hij hier uit denken jullie??

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-10 12:55
Nickrsd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:55:
Ik wacht tot hij netjes in de Benelux uitkomt😉.. Hopelijk dannal wat meer features en wat bugs geplet!

Wanneer komt hij hier uit denken jullie??
Als het zo door gaat met server crashes dan kunnen ze nog beter even wachten. Nu al launchen in Europa gaat denk ik zorgen dat we het een week niet kunnen spelen :+

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kom er niet meer in. Heb hier ook bugs met gyms, net 2 proberen te veroveren (kon makkelijk qua pokemon), maar bleef helaas hangen op 1hp ofzo.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Pfff net nu ik hem wilde starten

Burp

• Kek

Kek

3flix

http://cmmcd.com/PokemonGo/ voor iedereen is het neer...

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Blergh, net halverwege m'n wandeling dat 'ie eruit klapt. Heb op een paar Ratata's en Pidgeys ook geen hol kunnen vangen verder.

Matig zeg.

Tesla M3LR '21

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Haha ben echt net terug!
Heb nu 8 pokemon in gyms zitten. Team rood is nogal groot aan het worden hier in het dorp mwuhahaha:+

Net ook nog een Hypno gevangen van 406cp! Gelijk in een GYM gegooid!

Een handtekening?!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-11 14:33

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik heb de hele dag moeten toezien dat mijn gyms verloren gingen en dus de hele dag zitten wachten totdat ik eindelijk de honden uit kon gaan laten! Heb ik hooguit 1 rattata gevangen. De eerste gym kreeg ik de 1 HP bug. (Tweemaal achter elkaar), bij de tweede gym kon ik hem niet meer claimen want toen gingen de servers plat:(

Dit motiveerd niet echt:(

Xbox: Gulpener88

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Planespotter schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:02:
Blergh, net halverwege m'n wandeling dat 'ie eruit klapt. Heb op een paar Ratata's en Pidgeys ook geen hol kunnen vangen verder.

Matig zeg.
Hier ook :( . Beetje jammer dit, en die bug met gyms mogen ze ook wel eens fiksen, zo schiet het natuurlijk niet op. Zelf wel 1 gym kwijt trouwens (kwam net nota bene de lui tegen die hem hadden gepakt, en wilde hem weer afpakken :P), maar heroveren, ho maar.

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 18:35
Was ook net begonnen met een rondje met een nieuw account (aangezien ik via PTC er niet meer in kwam). Maar ik merkte ook dat ik behoorlijke gps problemen heb met de app. GPS valt vaak weg en ligt meestal een meter of 50 achter. Even switchen naar google maps lijkt soms wel te helpen.
Iemand hier ook ervaring mee? Of heeft mijn telefoon (Sony Z1) gewoon bagger gps ontvangst? Heb er nooit zoveel problemen mee gehad eigenlijk.

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 14:48

Thrilseeka

Woef Woef.

Eindelijk vrij. Kan ik weer niet inloggen. Gisteravond het zelfde. Zo komt er weinig vooruitgang

There is no sadder sight than a young pessimist.

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 18:34
Gelukkig is de storing van korte duur, ik kan weer inloggen :-)

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-11 10:40

Dennis de Vries

Redacteur
Het is natuurlijk te begrijpen dat de servers het moeilijk hebben, aangezien er zo veel mensen via de workaround al spelen, maar ik vind de lack of communication echt wel een domper hoor.

Even over het spel zelf trouwens: Hebben jullie ook het idee dat je in parken etc meer 'rares' vindt dan in 't centrum? Ik woon in de stad Groningen, en in het Noorderplantsoen kom ik echt betere Pokemon tegen.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 20:37

Fordox

00101010

Nope, ik had een pikachu middenin het centrum gevangen :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Kek

Kek

3flix

ProVine schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:15:
Gelukkig is de storing van korte duur, ik kan weer inloggen :-)
trololoo NOT :P
Dennis de Vries schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:16:
Het is natuurlijk te begrijpen dat de servers het moeilijk hebben, aangezien er zo veel mensen via de workaround al spelen, maar ik vind de lack of communication echt wel een domper hoor.

Even over het spel zelf trouwens: Hebben jullie ook het idee dat je in parken etc meer 'rares' vindt dan in 't centrum? Ik woon in de stad Groningen, en in het Noorderplantsoen kom ik echt betere Pokemon tegen.
ik heb het plantsoen echt gefarmed vandaag, en totaal (gister begonnen) richting de 190 pokemon gevangen... nog geen pikachu dus maar even de stad in als de servers weer mee werken

[ Voor 64% gewijzigd door Kek op 08-07-2016 18:21 ]

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Planespotter schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:02:

Matig zeg.
Idem hier, ff naar de winkel lopen en na 400m stopte alles met laden...
Gisteren ook rond deze tijd :/

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Oh mijn god. Kon er net weer in, zie een Pikachu, knalt 'ie er weer uit. Doeg Pikachu :'( .

[ Voor 3% gewijzigd door Thomas op 08-07-2016 18:20 ]

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 18:34
Bij mij werkte het toch echt net, helaas nu niet meer :(
Kek schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:19:
[...]

trololoo NOT :P

[...]

ik heb het plantsoen echt gefarmed vandaag, en totaal (gister begonnen) richting de 190 pokemon gevangen... nog geen pikachu dus maar even de stad in als de servers weer mee werken

• Kek

Kek

3flix

oh hij laad weer!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-11 09:12
Dennis de Vries schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:16:

niantic staat bekend voor slechte communicatie naar de community,helaas.. ik was vandaag in me lokale (kleine) bos/park en daarvan waren de paden niet op de map te zien en had er enkel 1 gevangen, gewoon 1 die ook bij me huis rond loopt.. merk wel dat ik meer verschillende tegen kom naarmate me level hoger word

• Bias
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Gertjuhjan schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:05:
Ik heb de hele dag moeten toezien dat mijn gyms verloren gingen en dus de hele dag zitten wachten totdat ik eindelijk de honden uit kon gaan laten! Heb ik hooguit 1 rattata gevangen. De eerste gym kreeg ik de 1 HP bug. (Tweemaal achter elkaar), bij de tweede gym kon ik hem niet meer claimen want toen gingen de servers plat:(

Dit motiveerd niet echt:(
Daarom is het ook nog niet officieel uitgebracht in Nederland. Het beste tijdstip is tussen 5:00 en 12:00 dat werkt bij mij het beste... althans net voor het werken en tijdens de pauze als het schikt

[ Voor 11% gewijzigd door Bias op 08-07-2016 18:26 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-11 16:47

Zerora

Ik Henk 'm!

Vandaag een Seal en Horsea gevangen in het centrum van Luik. Heerlijk zo'n stadswandeling tijdens je vakantie :+

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Kek

Kek

3flix

damn net 7 ballen en een berry van 1 pokestop

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-10 11:11
Mensen zonder PTC weten niet wat een storing is :p

Verwijderd

En weer online!! :))

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:34
Speel het ook sinds gisteravond, althans probeer het. wanneer ik een pokeball gooi en de pokemon zit er in blijft de bal op de grond liggen en gaat niks verder.. al iets van 10x gehad

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 14:48

Thrilseeka

Woef Woef.

Ik zit er ook weer in maar hij blijft eindeloos laden. En kom ook geen pokemons tegen.

There is no sadder sight than a young pessimist.

• diefightdie
  • Laatst online: 03-11 22:36
x3rius schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:33:
Mensen zonder PTC weten niet wat een storing is :p
heb mn ptc account maar opgegeven. wil die spel Nu spelen, niet volgende week pas :)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben stiekem wel blij dat Pokemon Go mijn locatie niet zo goed kan bepalen. Thuis schiet ik nog wel eens in het rond waardoor ik leuke Pokemon vind :P.

Verwijderd

Heb twee jigglypuffs. 1 is XS, ander XL, wat is bij deze handiger? XL denk ik?

• RobinNL
  • Laatst online: 22:22
Op bijvoorbeeld Twitter zie je allemaal accounts verschijnen van de teams, zodat spelers elkaar kunnen helpen in bepaalde gebieden. Leuk om te zien dat het nu goed leeft!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RobinNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:56:
Op bijvoorbeeld Twitter zie je allemaal accounts verschijnen van de teams, zodat spelers elkaar kunnen helpen in bepaalde gebieden. Leuk om te zien dat het nu goed leeft!
Te goed :) Laat ze maar eens flink investeren in servercapaciteit.

Tesla M3LR '21

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05:44
Die server capaciteit is wel wenselijk vooral bij PTC. De zeldzaamste die ik tot nu toe gevangen heb is een Onix. Heb hem hier nog niet langs zien komen dus denk dat ie niet veel voorkomt.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-11 11:55
Heb eem hitmonlee uit een 10km ei :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Vandaag zag ik een Eevee en stuk verderop zitten, maar mijn bus stond ook al op het punt van vertrekken. Zat nog te twijfelen om een half uur op de volgende bus te wachten... :')

Daarnaast ook 2 gyms aangevallen, beide keren "You won", maar vervolgens kon ik nergens iets claimen ofzo? Ik weet niet meer hoeveel punten die eerste had, maar de tweede stond op 189/2000 oid. Misschien moet ik me maar wat meer verdiepen in het spel :p

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:56
Je moet net zolang 'winnen' totdat het aantal punten (prestige dacht ik) op 0 gekomen is. Daarna komt de gym weer vrij en kun je er weer een Pokémon plaatsen.

Vanmiddag in een dorp verderop geprobeerd twee gyms te pakken. De eerste lukte niet, bleef hangen op de 1hp bug. Game snel afgesloten en was verder niks kwijt. De tweede gym wel te pakken kunnen krijgen na een aantal pogingen. Vlak daarna knalden de servers er weer voor een tijdje uit, waardoor de derde lege gym niet voor Team Instinct kon claimen.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Lijkt me wel een voordeel nu als je een gym hebt want er wordt zo niet veel overgenomen

Burp

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09 18:35
Net 2 keer achter elkaar gehad dat de app vast hangt na het vangen van een pokémon, bij herstarten uiteraard de pokémon kwijt :-(

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Dat komt omdat de servers momenteel nogal wonky zijn.

• diefightdie
  • Laatst online: 03-11 22:36
Yogoi schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:24:
Dat komt omdat de servers momenteel nogal wonky zijn.
dat is wel erg licht uitgedrukt

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-11 15:45

BioHazard

*\o/*

Het is amper te spelen nu, het is té onstabiel, en de moeite om de deur uit te gaan even niet waard. :p

• RobinNL
  • Laatst online: 22:22
BioHazard schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:37:
Het is amper te spelen nu, het is té onstabiel, en de moeite om de deur uit te gaan even niet waard. :p
Dat heb ik net gemerkt. De hele dag was het voor mij mogelijk om te spelen, maar als ik eventjes de deur uitga zijn de servers down.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Yogoi
diefightdie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:32:
[...]

dat is wel erg licht uitgedrukt
Ik probeer het positief te houden :)
Wilde voor het eten nog even een 45-60min rondje lopen maar dat was een beetje nutteloos na 1 pokestop :(

Hopelijk werkt het als ik zo naar schiphol ga. Wil daar even checken of er wat is.
Want stiekem is dit toch best leuk

[ Voor 4% gewijzigd door Yogoi op 08-07-2016 19:40 ]

• Bias
  • Laatst online: 06-04-2024
RickS29 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:00:
Die server capaciteit is wel wenselijk vooral bij PTC. De zeldzaamste die ik tot nu toe gevangen heb is een Onix. Heb hem hier nog niet langs zien komen dus denk dat ie niet veel voorkomt.
Toevallig ook een screen van je pokemons? Hier nog steeds via de Google account want kan geen ptc aanmaken.... :/

Hoogste wat ik nu heb is pidgeot 470cp

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Sanderp
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:28
Hier in mijn woonplaatsje is het erg aan het leven! Bij de gym om de hoek is het wat vervelender, daar zitten al pokemons van level 500... Alleen ik en 2 nub vrienden zijn geel. De rest is rood of blauw :(

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
Yogoi schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:40:
[...]

Ik probeer het positief te houden :)
Wilde voor het eten nog even een 45-60min rondje lopen maar dat was een beetje nutteloos na 1 pokestop :(

Hopelijk werkt het als ik zo naar schiphol ga. Wil daar even checken of er wat is.
Want stiekem is dit toch best leuk
Toevallig, daar ga ik zometeen mn zus ophalen. Misschien extra veel fly pokemon?:D

PokeGo: Bwuh

• Yogoi
Watsonus schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:44:
[...]

Toevallig, daar ga ik zometeen mn zus ophalen. Misschien extra veel fly pokemon?:D
Zou wel cool zijn.
Ik denk er over na om 20-30min eerder te gaan zodat ik een rondje kan lopen :p
Maarja de kans is dat het niet.

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Hahaha kom er net achter dat een vriend van mij ook stiekem fanatiek aan het spelen is. Ik had de gym voor zijn huis ingenomen vandaag. Krijg ik ineens een appje: WTF GA JE AAN MIJ GYM ZITTEN VRIEND?!:+ Hij herkende mijn username. Hij wist ook niet dat ik speelde. Super lachen. Binnenkort samen op poke-jacht :+

Een handtekening?!

• Musta
Bias schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:41:
[...]

Toevallig ook een screen van je pokemons? Hier nog steeds via de Google account want kan geen ptc aanmaken.... :/

Hoogste wat ik nu heb is pidgeot 470cp
Mijn pidgeot wilt maar niet zo hoog :(
Wel een starmie van 600+,alle gyms daarmee overnemen 8)

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-11 10:49

StrongArmLance

Endless flow

tellavist schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:52:
Hahaha kom er net achter dat een vriend van mij ook stiekem fanatiek aan het spelen is. Ik had de gym voor zijn huis ingenomen vandaag. Krijg ik ineens een appje: WTF GA JE AAN MIJ GYM ZITTEN VRIEND?!:+ Hij herkende mijn username. Hij wist ook niet dat ik speelde. Super lachen. Binnenkort samen op poke-jacht :+
Hopen dat je ooit van teams kan gaan wisselen

• Vaati
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-07 23:19
Man man man wil gewoon spelen, maar die servers zijn echt een pain. Kom ik erin dan moet ik blij zijn als ik de eerste pokestop haal... Onderweg lukt het me wel om met 80 km/h een pokestop mee te pakken in de auto (mits de server meewerkt)

• Yogoi
Vaati schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:03:
Man man man wil gewoon spelen, maar die servers zijn echt een pain. Kom ik erin dan moet ik blij zijn als ik de eerste pokestop haal... Onderweg lukt het me wel om met 80 km/h een pokestop mee te pakken in de auto (mits de server meewerkt)
Dan hoop ik echt dat jij niet de bestuurder bent...
Lopen op de stoep naar de telefoon kijken is 1 ding. 80km/h rijden is wel even iets gevaarlijker!

• b0On
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-05 19:27
Yogoi schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:37:
[...]

Dan hoop ik echt dat jij niet de bestuurder bent...
Lopen op de stoep naar de telefoon kijken is 1 ding. 80km/h rijden is wel even iets gevaarlijker!
Is die tesla autopilot nog ergens goed voor :)

Ontopic: wat een ellendige server uptime.
Vangen jullie alle pokemon die je tegen komt? Zodat je zoveel mogelijk xp verzameld. Of alleen de interessante pokemon. Vanochtend op de fiets aardig wat pokemon die ik al had voorbij gegaan. Maar bedacht me later dat het misschien de bedoeling is zoveel mogelijk te vangen.

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:31
Ik vang ze allemaal. Balls genoeg en de punten zijn leuk.

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-11 09:30

ormagon

Definitely Maybe

b0On schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:42:
[...]

Vangen jullie alle pokemon die je tegen komt? Zodat je zoveel mogelijk xp verzameld. Of alleen de interessante pokemon. Vanochtend op de fiets aardig wat pokemon die ik al had voorbij gegaan. Maar bedacht me later dat het misschien de bedoeling is zoveel mogelijk te vangen.
Ik vang eigenlijk alles, heel af en toe sla ik een pidgey over (vooral als ik in beweging ben met grote kans op een nieuwe Pokémon in het tijdsbestek van vangen). Ten eerste de XP, ten tweede de stardust en als laatste nog weer een candy voor de transfer. Maar ook het weer laten evolueren van een pidgey levert XP op. Daarnaast kan ik de stardust ook weer gebruiken voor de power-up van een uit de kluiten gewassen Pidgeot.

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-10 15:45
Vervelend dit.. Zou toch denken dat je het op de derde dag wel een beetje gefixt hebt allemaal.

• Meneer iCy
  • Laatst online: 05-11 08:34

Meneer iCy

swarma

[...]

Vangen en indien dubbel en laag direct transferren ivm candy en ruimte.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Yogoi
Zo lang je balls genoeg hebt gewoon alles vangen. Dubbele transfer je voor meer resources die je nodig hebt in upgraden em evolven.

En je krijgt natuurlijk exp.

Als je ooit een pokemon maxed heb kun je die skippen

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-11 09:42
Basxt schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:45:
Vervelend dit.. Zou toch denken dat je het op de derde dag wel een beetje gefixt hebt allemaal.
Het is een beta die officieel nog niet eens uit is hier... Het verbaast mij (in positieve zin) hoeveel uptime ze hebben.

• Yogoi
Basxt schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:45:
Je bent op de hoogte dat dit spel in het grootste deel van de wereld nog niet eens uit is?
Dus eigenlijk zijn wij (spelers in landen die niet released zijn) degene die de servers verkloten.

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-10 15:45
Dat is inderdaad zo. Ik hou het dan bij vervelend dat het down is. :)

• Musta
[...]

Alles vangen natuurlijk, we doen t allemaal voor de stardust en de snoepjes :*)

• Liber8
  • Laatst online: 01-05 17:46
Heb vanmiddag een gym overgenomen samen met me vriendin, nu kon ik niet mijn sterkste pokemon toevoegen na het claimen. Ik heb een CP650 pokemon maar die was blauw/grijs en kon hem niet aanklikken.
Moet ik dan me vriendin haar pokemon aanvallen in de gym om zo prestige te verhogen.?

Kan ik na het verslaan van de pokemon van me vriendin, mijn eigen pokemon aanvallen zodat hij verdwijnt en na het verhogen van de prestige mijn 650CP pokemon toevoegen.?

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Verwijderd

Liber8 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:56:
Heb vanmiddag een gym overgenomen samen met me vriendin, nu kon ik niet mijn sterkste pokemon toevoegen na het claimen. Ik heb een CP650 pokemon maar die was blauw/grijs en kon hem niet aanklikken.
Moet ik dan me vriendin haar pokemon aanvallen in de gym om zo prestige te verhogen.?

Kan ik na het verslaan van de pokemon van me vriendin, mijn eigen pokemon aanvallen zodat hij verdwijnt en na het verhogen van de prestige mijn 650CP pokemon toevoegen.?
volgens mij kan je pokemons die niet full health zijn niet plaatsen in gyms, hierdoor kon ik ook niet mijn sterkste plaatsen want deze had net gevochten

• Liber8
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:58:
[...]

volgens mij kan je pokemons die niet full health zijn niet plaatsen in gyms, hierdoor kon ik ook niet mijn sterkste plaatsen want deze had net gevochten
Ow dat is wel jammer :( Was een kleine moeite geweest om hem even te healen.. :(
Servers zijn down, dus kan er ook niet ff heen fietsen haha.

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

• b0On
Moeten jullie ook continue opnieuw inloggen?
Google zal blij worden van al die sms'jes van 2 step authentication....

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-10 13:44
Ik kan niet inloggen :_(

Verwijderd

Zal hem helaas niet meer worden vanavond.. Groot nadeel bij ons in het drop, iedereen zit blijkbaar bij Mythic. Dus er is nooit een gym over te nemen..

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Inloggen lukt nietmeer! Lijkt nietmeer te werken

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-11 18:13
Net ook maar eens een nieuw apple id aangemaakt wat ergens in Australië woont haha, alleen jammer dat de servers overbelast zijn..

[ Voor 5% gewijzigd door tumtum100 op 08-07-2016 21:13 ]

• Liber8
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:12:
Zal hem helaas niet meer worden vanavond.. Groot nadeel bij ons in het drop, iedereen zit blijkbaar bij Mythic. Dus er is nooit een gym over te nemen..
Maakt niet zoveel uit, je kunt makkelijk met 1 hoge pokemon een aantal leaders aan.
Mijn SlowBro is 650CP, daar gaat t vrij makkelijk mee. Was van plan nu me vriendin even weg is lekker rond te gaan biken. Hopen dat hij zo weer online komt >:)

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Liber8 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:16:
[...]

Maakt niet zoveel uit, je kunt makkelijk met 1 hoge pokemon een aantal leaders aan.
Mijn SlowBro is 650CP, daar gaat t vrij makkelijk mee. Was van plan nu me vriendin even weg is lekker rond te gaan biken. Hopen dat hij zo weer online komt >:)
De servers waren hevig onstabiel, maar de game is nu al uren neer.

• new_guy
  • Laatst online: 06:31
Voor Ingress was/is een website met kaart, waarop te zien welke portals waar zijn etc.
Iemand een idee of dat er ook voor deze game is? Kan wel interessant zijn om te zien welke gyms door wie in gebruik zijn. :)

Verwijderd

Bah, mijn avondrun is er niet spannender op geworden, servers down...

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-11 10:49

StrongArmLance

Endless flow

new_guy schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:19:
Voor Ingress was/is een website met kaart, waarop te zien welke portals waar zijn etc.
Iemand een idee of dat er ook voor deze game is? Kan wel interessant zijn om te zien welke gyms door wie in gebruik zijn. :)
Ja is te gebruiken.

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:50
Servers zullen er voorlopig nog wel uit liggen, morgenochtend kunnen we weer :).

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

WhiteTiiger schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:40:
Servers zullen er voorlopig nog wel uit liggen, morgenochtend kunnen we weer :).
Waar komt die info vandaan?

• Tijgertje
ormagon schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:43:
[...]

Waar komt die info vandaan?
Zo ging het de afgelopen dagen ook. Vanaf een uur of 6/7 's middags is het over elke keer. En als ik in de ochtend om 7 uur weer begin met spelen doet die het gewoon. Waarschijnlijk omdat die Australiërs dan hun bedje in gaan.

• Liber8
Ben al lampjes aan het zoeken voor vannacht :P

• Zerora
  • Laatst online: 04-11 16:47

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik heb voor Tweakers een discord server aangemaakt, zodat we makkelijk kunnen chatten. Dan blijft het topic schoon van de eventuele slowtalk.

https://discord.gg/dUsXgdk

Link mag in de TS eventueel. Link verloopt niet als goed is. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Zerora op 08-07-2016 22:18 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
R4m0n_46 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:52:
Ben team yellow maar duidelijk in de minderheid hier in Enschede. Wel irritant om gyms te claimen nu en stardust te krijgen... die de andere teams nu in overvloed krijgen.
Mitch377 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:19:
[...]

Ik ben bijna level 5 en ook in Enschede. Zat al te denken om team blue of yellow te worden omdat er veel te veel rood is.
Enschede-Oost, hier.

Speel met het gele team Instinct, maar zie hier vooral blauw en in iets mindere mate rood.

Wou er vanavond nog eventjes op uit met wat anderen maar de servers alsook het weer werken op dit moment niet echt mee. Wellicht over een uurtje of twee.

:)

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Hier ook Enschede team blauw!

Verwijderd

Pfff Delft is ook allemaal blauw...zo'n 8 gyms om me heen, waarvan 7 blauw en 1 rood die wss binnenkort weer wordt ingepikt door blauw.
Zit zelf in geel -.-

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:28
Vanochtend begonnen in m'n eigen dorp maar daar was op loopafstand maar weinig te doen. Vanmiddag was ik toevallig in Den Bosch en daar was het wel andere koek. Om de paar meter is er weer een pokéstop.

Verwijderd

Topicstarter
Trainers, thank you for your patience. We have been diligently working to resolve the server issues and will continue rolling out ‪#‎PokemonGO‬ to new countries in the coming days.
https://www.facebook.com/...notif_id=1468007469344763

Heb erg veel spijt dat ik in plaats van een Google account een Pokemon Club account heb gebruikt...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2016 22:13 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:41
ErikT738 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:12:
Vanochtend begonnen in m'n eigen dorp maar daar was op loopafstand maar weinig te doen. Vanmiddag was ik toevallig in Den Bosch en daar was het wel andere koek. Om de paar meter is er weer een pokéstop.
Dat is inderdaad wel een erg groot verschil, heb thuis ook vrijwel niks maar zodra je e winkelstraat in loopt(Apeldoorn) zitten ze om de tientallen meters, in tegenstelling tot om de honderden meters. Dat maakt nogal een verschil.

Verder inderdaad gisteren ook al 's avonds server issues, dat belemmerd het ook wel.

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 11:20
Servers zijn weer online!

EDIT: ben er alweer uitgegooid, 5min online geweest |:(

[ Voor 54% gewijzigd door monofear op 08-07-2016 22:32 ]

• b0On
Hier niet hoor

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Maar lang niet stabiel ;)

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-11 16:35
Achja, weer 4 pokeballen gekregen van die stop voor mijn deur :)

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

4 pokestops in mijn straat, en ook in de parallel straat. Leuk, een paar kunstobjecten in de buurt :p

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:03

Matszs

><>

Een mededeling op Twitter:

"@PokemonGoApp: Thank you for your patience. We have been working to fix the server issues. We will continue rolling out #PokemonGO to new countries soon."

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
DropjesLover schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:34:
4 pokestops in mijn straat, en ook in de parallel straat. Leuk, een paar kunstobjecten in de buurt :p
Ik heb maar 1 pokestop in mijn hele wijk. Aan onze kant van het centrum staan er maar 7. Bij ingress werden de aanvragen stop gezet terwijl onze kant van het centrum nog amper gevuld was.

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-10 11:11
Matszs schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:34:
Een mededeling op Twitter:

"@PokemonGoApp: Thank you for your patience. We have been working to fix the server issues. We will continue rolling out #PokemonGO to new countries soon."
Ik durf best te geloven dat er wat overuurtjes gedraaid worden dit weekend :p ik denk dat 't in de loop van volgende week een stuk beter gaat.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Is er al iets bekend over het zelf kunnen toevoegen van Gyms/Stops ?

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Hier nog steeds servers down...

BThGvNeOA

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Kom wel ingelogd maar hij blijft maar laden :9 Bummer. Krijg ook geen pokemons weer rechtsonder.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Tijgertje
Bij mij doet die het weer goed. Zojuist een pokemon of 4 gevangen.

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-11 09:42
Hier is het ook erg karig. 2 pokestops en 1 gym voor een dorp van 5000 man
Pagina: 1 ... 17 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.